PDA

View Full Version : Zwembaden zijn vies!


Demper
18 oktober 2015, 20:24
Iedereen zit daarin met zijn of haar anus.

Het water dat daarnet langs de anus van de ander gleed, klotst zo over je gezicht.

Eduard Khil
18 oktober 2015, 20:25
https://www.youtube.com/watch?v=aImwaKbvjqQ

en je hebt van die vieze vrouwen die nog een stap verder durven te gaan

Wapper
18 oktober 2015, 20:42
demper gaat nog eens op zijn bakkes.
http://www.gifbin.com/bin/062014/1403026548_group_swimming_pool_diving_fail.gif

De schoofzak
18 oktober 2015, 20:50
Dien topicstarter toch.
Zit hem hier vies te doen over gecholeerd zwembadwater,
maar even later zit hij te rimmen bij zijn maat, en nog later op de avond een mannelijke prostituee van Afrikaanse origine te muilen en te beffen.

.

The Paulus Experience
18 oktober 2015, 21:06
Iedereen zit daarin met zijn of haar anus.

Het water dat daarnet langs de anus van de ander gleed, klotst zo over je gezicht.


En langs je gezicht over het internet op politics.be/forum

Boduo
18 oktober 2015, 21:19
Iedereen zit daarin met zijn of haar anus.

Het water dat daarnet langs de anus van de ander gleed, klotst zo over je gezicht.

Demper, geef het goed voorbeeld: niet meer masturberen in het zwembad !

Zucht
18 oktober 2015, 21:21
Erger is als et water dat over Demper's gelaat gleed tegen je anus klotst. Wat voor vieze ziekten en parasieten zou dat al niet kunnen veroorzaken.

Boduo
18 oktober 2015, 21:24
Erger is als et water dat over Demper's gelaat gleed tegen je anus klotst. Wat voor vieze ziekten en parasieten zou dat al niet kunnen veroorzaken.

Niet alleen z'n gelaat.
't Schijnt dat z'n piemel vol staat met rode, vieze pukkels.

BigF
19 oktober 2015, 06:41
Iedereen zit daarin met zijn of haar anus.

Het water dat daarnet langs de anus van de ander gleed, klotst zo over je gezicht.

Ach, hoe schattig.
Ons ventje heeft ook eens iets ontdekt.

Stop jij maar met ademen want als je even uitrekent welk volume alle scheten die ooit gelaten zijn innemen adem je waarschijnlijk niks anders in dan andermans (en een klein beetje je eigen) scheten.

Maar jij vind een zwembad vies?

Peche
19 oktober 2015, 07:40
Nog maar te zwijgen over mannen die vakkundig het ene neusgat dichtduwen en het andere neusgat uitspuiten in het water, afwisselend. :)

Supe®Staaf
19 oktober 2015, 07:45
Iedereen zit daarin met zijn of haar anus.

Het water dat daarnet langs de anus van de ander gleed, klotst zo over je gezicht.Ge slaat er heel vaak naast, maar nu zit ge er boenk op!

Mij krijgen ze nooit vanmijnleven in zo een verdefelijke poel van smerige sappen, moordende microben, zurige zweetlijven, ranzige reten, gortige geslachtsdelen, ongewassen oksels, vunzige vetpruiken, zerpe zeik, korrelige kak, slijmig snot, nare neuskeutels, broeierige bacteriën, spartelend sperma, kabbelend kutvocht en vortige voorhuidkaas.

Iedereen gaat om te vuiler in het water van die poelen des verderfs, maar iedereen komt er even 'proper' uit.
Daar verandert een scheutje chloor geen mallemoer aan.

Volg mijn voorbeeld en blijf aub allemaal uit die abjecte smetkuipen.
Sluiten die handel.
Het zal nog een fameuze besparing zijn.

Supe®Staaf
19 oktober 2015, 07:58
Stop jij maar met ademen want als je even uitrekent welk volume alle scheten die ooit gelaten zijn innemen adem je waarschijnlijk niks anders in dan andermans (en een klein beetje je eigen) scheten.

Maar jij vind een zwembad vies?
Voor ademen is er geen alternatief.
We moeten dus wel scheten en andere bocht in onze longen trekken om te overleven.
Zwemmen in een smerig smetbad daarentegen, is nergens voor nodig.
Ik zal meer dan honderd jaar worden zonder ooit éénmaal te zwemmen.

Hypochonder
19 oktober 2015, 07:59
Het is ook een feit dat mocht men geen grote hoeveelheden chloorvervanger in de openbare zwembaden doen het water gewoon bruinzwart zou kleuren van alle vuiligheid die er in rondzwemt. Je moet eens een duikbril aandoen en goed kijken wat er allemaal ronddrijft in een een openbaar zwembad: haar, stukken huid, urine, stront, sperma, aangekoekt lichaamsvuil (daklozen die zich daar komen wassen), anusvocht, peniskaas, schimmels, oorsmeer, snot, neuskeutels, aids, de pest, chlamydia, druipers, foetussen, moederkoek, veren van vogels, dode insecten,...

Soms zitten er meer andere zaken in een zwembad dan water... Zegt genoeg zou ik denken.

patrickve
19 oktober 2015, 08:13
Het is ook een feit dat mocht men geen grote hoeveelheden chloorvervanger in de openbare zwembaden doen het water gewoon bruinzwart zou kleuren van alle vuiligheid die er in rondzwemt. Je moet eens een duikbril aandoen en goed kijken wat er allemaal ronddrijft in een een openbaar zwembad: haar, stukken huid, urine, stront, sperma, aangekoekt lichaamsvuil (daklozen die zich daar komen wassen), anusvocht, peniskaas, schimmels, oorsmeer, snot, neuskeutels, aids, de pest, chlamydia, druipers, foetussen, moederkoek, veren van vogels, dode insecten,...

Soms zitten er meer andere zaken in een zwembad dan water... Zegt genoeg zou ik denken.

Maar wij zijn dan ook niks anders dan andere beesten hun stront, gewoon anders georganiseerd he.

Hypochonder
19 oktober 2015, 08:24
Maar wij zijn dan ook niks anders dan andere beesten hun stront, gewoon anders georganiseerd he.

Wil nog niet zeggen dat ge zomaar in andermans stront moet gaan zwemmen he.

Supe®Staaf
19 oktober 2015, 08:30
Wil nog niet zeggen dat ge zomaar in andermans stront moet gaan zwemmen he.
Eigen stront stinkt nog zo slecht niet.

maddox
19 oktober 2015, 08:55
Eigenlijk, dan is een zwembad 1 grote baf, bef en fellatio-orgie...

The Paulus Experience
19 oktober 2015, 08:56
Wil nog niet zeggen dat ge zomaar in andermans stront moet gaan zwemmen he.

Ge moest eens weten hoeveel stront een aardappel opzuigt voor hij op je bord ligt.
Bwaaaaaa

The Paulus Experience
19 oktober 2015, 08:57
Eigenlijk, dan is een zwembad 1 grote baf, bef en fellatio-orgie...

Demperologie?

maddox
19 oktober 2015, 09:37
Demperologie?

Wishfull thinking dat uit de hand loopt. Demper is blijkbaar dol op het badwater van zijn buurvrouwen.

Skobelev
19 oktober 2015, 12:54
Iedereen zit daarin met zijn of haar anus.

Het water dat daarnet langs de anus van de ander gleed, klotst zo over je gezicht.

Ga jij in een openbaar zwembad? 8O

'k laat zelfs mijn broer zijn kindjes niet in het mijne....:?

patrickve
19 oktober 2015, 13:16
Nooit in de zee gezwommen ?

maddox
19 oktober 2015, 13:18
Als ik het hier hoor zijn er een aantal mensen die met moeite een opfrisbeurt durven nemen met alcohol gebaseerde cremes.

TV-verslaafde
19 oktober 2015, 13:45
Als ik het hier hoor zijn er een aantal mensen die met moeite een opfrisbeurt durven nemen met alcohol gebaseerde cremes.

Ga daar met naar den oorlog... de vuilzakken worden buitengezet door hun vrouw ofzo.

TV-verslaafde
19 oktober 2015, 13:51
Zulke mensen moeten eigenlijk is een maandje in een Afrikaanse gevangenis doorbrengen.

BigF
19 oktober 2015, 14:40
Voor ademen is er geen alternatief.
Ahnee? Check Dempers avatar eens. Ik gaf gewoon een hint...
We moeten dus wel scheten en andere bocht in onze longen trekken om te overleven.
Zwemmen in een smerig smetbad daarentegen, is nergens voor nodig.
Ik zal meer dan honderd jaar worden zonder ooit éénmaal te zwemmen.
Zolang je nergens in't water valt natuurlijk...

Eduard Khil
19 oktober 2015, 20:50
Ge moest eens weten hoeveel stront een aardappel opzuigt voor hij op je bord ligt.
Bwaaaaaa

hahaha, wij west-vlamingen weten daar alles van :lol:

http://www.trekkerweb.nl/assets/repository/archive/images/2009/08/10326160_img-1450.jpg

Boduo
20 oktober 2015, 13:20
hahaha, wij west-vlamingen weten daar alles van :lol:

http://www.trekkerweb.nl/assets/repository/archive/images/2009/08/10326160_img-1450.jpg

prachtige foto !
demper zal hem waarschijnlijk copiëren & boven z'n bed hangen !

The Paulus Experience
20 oktober 2015, 13:58
prachtige foto !
demper zal hem waarschijnlijk copiëren & boven z'n bed hangen !

En forum veld en een tractor met een vat demper threads?

Anna List
20 oktober 2015, 14:03
Ga jij in een openbaar zwembad? 8O

'k laat zelfs mijn broer zijn kindjes niet in het mijne....:?

toch zo'n 200 keer per jaar.
met mijn ogen toe en verstand op 0 wel idd ...

Skobelev
20 oktober 2015, 15:14
toch zo'n 200 keer per jaar.
met mijn ogen toe en verstand op 0 wel idd ...

'k zou mijn mond toch ook maar dicht houden...;-)

Nu, ook al is het dan geen 25m, met een tegenstroompomp kan ik thuis toch wat zwemmen zonder te moeten draaien. En in de pure...geen zwembroek nodig. Heel bevrijdend. ;-)

Anna List
20 oktober 2015, 15:18
'k zou mijn mond toch ook maar dicht houden...;-)

dat hou ik maar een minuutje vol ;-)

Skobelev
20 oktober 2015, 15:20
dat hou ik maar een minuutje vol ;-)

altijd al gedacht dat je een vrouw was;-)

cookie monster
22 oktober 2015, 01:50
Zwemmen in de zee:
Ik heb de zon zien zakken in de zee ,
ik heb de zon zien zeëen in de zak ,
ik heb de zee zien zakken in de zon ,
ik heb de zee zien zonnen in de zak ,
ik heb de zak zien zonnen in de zee ,
ik heb de zak zien zeëen in de zon ,

Demper
25 oktober 2015, 16:58
Het is ook een feit dat mocht men geen grote hoeveelheden chloorvervanger in de openbare zwembaden doen het water gewoon bruinzwart zou kleuren van alle vuiligheid die er in rondzwemt. Je moet eens een duikbril aandoen en goed kijken wat er allemaal ronddrijft in een een openbaar zwembad: haar, stukken huid, urine, stront, sperma, aangekoekt lichaamsvuil (daklozen die zich daar komen wassen), anusvocht, peniskaas, schimmels, oorsmeer, snot, neuskeutels, aids, de pest, chlamydia, druipers, foetussen, moederkoek, veren van vogels, dode insecten,...

Soms zitten er meer andere zaken in een zwembad dan water... Zegt genoeg zou ik denken.

Ik heb eens een vrouw zien menstrueren in een zwembad.

Ze had het natuurlijk niet door, maar bij het zwemmen liet ze een rood spoor achter.

Ik zwom toevallig achter haar waardoor ik menstruatie in mijn gezicht kreeg, ik heb toen een week in coma gelegen.

DewareJakob
25 oktober 2015, 17:05
Ik heb eens een vrouw zien menstrueren in een zwembad.

Ze had het natuurlijk niet door, maar bij het zwemmen liet ze een rood spoor achter.

Ik zwom toevallig achter haar waardoor ik menstruatie in mijn gezicht kreeg, ik heb toen een week in coma gelegen.

Regels moeten gevolgd worden, Demper. :-)

Eduard Khil
25 oktober 2015, 19:36
http://www.quickmeme.com/img/32/32e8fb635834fbdc5950753153aa179ce97910a3b2243d6d76 392f51297b3c2c.jpg

Wapper
25 oktober 2015, 20:23
http://i.imgur.com/BLZWZfK.gif

jogo
25 oktober 2015, 21:14
Ik zwom toevallig achter haar waardoor ik menstruatie in mijn gezicht kreeg, ik heb toen een week in coma gelegen.

Ge wordt heel week als ge zolang in de kom ligt.