PDA

View Full Version : Bronnen


Snerror
31 oktober 2015, 22:22
Kent er iemand nog goeie, interessante, objectieve bronnen voor nieuws? Ik bedoel iets anders dan de Standaard, De Morgen, deredactie.be, HLN en het nieuwsblad.

Wat is voor jullie dé beste nieuwsbron?

The Paulus Experience
31 oktober 2015, 23:06
de kuisvrouw

koe de poing
1 november 2015, 01:10
Het Murray Rothbard Instituut :-)

Eduard Khil
1 november 2015, 10:58
de tijd natuurlijk

quercus
1 november 2015, 11:01
de tijd natuurlijk

Daar ben ik het helemaal mee eens. Het is geen toeval dat de Tijd jaar na jaar een stijgend aantal lezers kent.

Eduard Khil
1 november 2015, 11:03
Kent er iemand nog goeie, interessante, objectieve bronnen voor nieuws? Ik bedoel iets anders dan de Standaard, De Morgen, deredactie.be, HLN en het nieuwsblad.

Wat is voor jullie dé beste nieuwsbron?

grappig dat je "objectief" en "de standaard, de morgen, hln, nieuwsblad..." in één zit zet :lol:

Skobelev
1 november 2015, 11:35
zonder twijfel de BBC

reservespeler
1 november 2015, 11:47
Kent er iemand nog goeie, interessante, objectieve bronnen voor nieuws? Ik bedoel iets anders dan de Standaard, De Morgen, deredactie.be, HLN en het nieuwsblad.

Wat is voor jullie dé beste nieuwsbron?

Het belang van Limburg
De gazet van Antwerpen.

Snerror
1 november 2015, 15:52
grappig dat je "objectief" en "de standaard, de morgen, hln, nieuwsblad..." in één zit zet :lol:

Het waren twee zinnen :D

Ik beschouw die niet als objectief, die hebben ongeveer dezelfde uitgangspositie als de VRT.

Snerror
1 november 2015, 15:53
de tijd natuurlijk

Ja die vind ik ook goed, misschien moet ik maar gewoon betalen.

Snerror
1 november 2015, 15:54
zonder twijfel de BBC

Bedankt, good point.

Snerror
1 november 2015, 15:55
Het belang van Limburg
De gazet van Antwerpen.

Bedankt, maar ik merk niet zoveel verschil met die anderen.

Snerror
1 november 2015, 15:55
de kuisvrouw

De welke?

Eduard Khil
1 november 2015, 16:07
Ja die vind ik ook goed, misschien moet ik maar gewoon betalen.

duurste krant die er is in Vlaanderen, maar kwaliteit heeft zijn prijs. Ze hebben dan ook geen externe sponsors die ze naar de mond moeten praten :lol:

Wapper
1 november 2015, 16:18
De "beste" krant/nieuwssite bestaat niet vrees ik, het is altijd wel iets.
Om een goed (mogelijk korrekt) beeld te krijgen van iets is het m.i. best van zoveel mogelijk kranten te lezen, liefst in de taal van het land waar zich iets voorgedaan heeft. Voor Europa en de VS lukt mij dat redelijk in N/F/E/D.

Ik geef maar 1 voorbeeld: de asielproblemen in Duitsland. Men zit daar serieus in de shit qua opvangcapaciteit, er is nauwelijks nog een turn- of sportzaal te vinden, alles is bezet door noodopvang. Daar heeft de staat in Halle net een groot florerend 4-sterrenhotel afgehuurd voor 3 jaar voor noodopvang, waardoor 100 mensen op straat stonden, enzovoort.

Daar lees/zie je hier niks over, wel in Die Zeit/Die Welt/Spiegel/Frankfurter Algemeine/etc..

The Paulus Experience
1 november 2015, 16:36
De welke?

Nancy uit Thuis

Rahowa
1 november 2015, 18:09
de tijd natuurlijk

Fantastische krant,ik heb er ooit in gelezen dat mensen die Financiële toeren uithalen niet in de gevangenis thuishoren.Dit toont nog maar eens aan hoe ziek liberalen zijn.

Zucht
1 november 2015, 18:20
In verkeerde draad gepost

Derk de Tweede
1 november 2015, 19:14
http://www.dichtbij.nl/t-gooi/home/t-gooi.aspx?cid=1737

BigF
2 november 2015, 14:49
Die van de Mississippi.
http://www.goamerika.nl/pictures/SubTown3725343.jpg