PDA

View Full Version : In de USA is dit blijkbaar normaal

Zipper
20 november 2015, 19:19
Foto uit de U.S.A. ,dat Volkswagen heeft aangeklaagd om te "sjoemelen" met hun dieselmotors ....
Om even na te denken...?

Eduard Khil
20 november 2015, 19:30
de amerikanen geven dan ook geen bal over het niveau van vervuiling van de VW's hoor, ze zijn enkel geinteresseerd in het feit dat ze VW nu kunnen kloten met processen.

Ik heb er ooit nog de autostrade overgestoken met een voetgangersbrug en in het midden van de brug ging je bijna van je sus van de stank, rook en uitlaatgassen

Libro
20 november 2015, 22:51
Let's roll coal, en dat omwille van een paar leeghoofden die geen Prius kunnen verdragen.

Libro
20 november 2015, 22:54
de amerikanen geven dan ook geen bal over het niveau van vervuiling van de VW's hoor, ze zijn enkel geinteresseerd in het feit dat ze VW nu kunnen kloten met processen.

Ik heb er ooit nog de autostrade overgestoken met een voetgangersbrug en in het midden van de brug ging je bijna van je sus van de stank, rook en uitlaatgassen

Dat hele sjoemelsoftwareschandaal is gewoon show: wie iets van auto's kent, weet al jaaaaren dat er met die uitstoottests wordt gefoefeld.

Mambo
20 november 2015, 23:11
Dat hele sjoemelsoftwareschandaal is gewoon show: wie iets van auto's kent, weet al jaaaaren dat er met die uitstoottests wordt gefoefeld.

Ik heb dat hier jaren geleden zelfs nog geschreven.
Iedereen tegen mij.

Maar men ziet nu zelf.

Eduard Khil
21 november 2015, 00:22

vaneigens. Dat is ook de reden waarom de concurrenten van VW zo muisstil zijn. In andere sectoren zou men vollen bak reclame maken indien uw grootste concurrent zo in de problemen zit, hier niet. Dat op zich zou al voldoende duidelijk moeten zijn.

GM heeft die "onderzoekers" alvast goed gestuurd en gesponsord :lol: