PDA

View Full Version : Oproep aan de DHL-mensen


Oeteke
23 oktober 2004, 12:01
Ik stel voor dat men vanaf nu, dagelijks in de buurten waar men zit te klagen over de nachtvluchten (cfr de DIKKE VILLAS), er met een stoet van honderden autos al claxonerend er voorbij rijdt.

Ook kunnen we eventueel een bezoekje brengen aan die mensen, bij hen thuis BINNEN!!!

Enkele rijke stinkerds, die WISTEN dat de luchthaven in Zaventem lag nog voor zij er woonden, bepalen de ECONOMIE en de wetten van dit land.

Deze mensen verdienen het niet om in Belgie te wonen!!!
Ikzelf werk niet voor DHL, en heb niks met DHL te maken.
Ik vind het gewoon een ENORME SCHANDE dat de "regering" zich laat rollen door enkele honderden mensen, terwijl er meer dan 6.000 jobs in gevaar komen.

Het wordt eens tijd dat men de rijken aanpakt!!
En als ze niet luisteren moeten ze maar voelen!!

Noordrand, Oostrand, Westrand of Zuidrand.....
POWER TO THE WORKING PEOPLE!!!!

peterB
25 oktober 2004, 05:52
:thumbsup:

lenca
25 oktober 2004, 18:55
:thumbsup:Ik beaam dit ook.
Ik ben een gewone burger,
maar vind het enorm verschrikkelijk dat dhl niet doorgaat.
Is het niet de bedoeling europees te denken ?
zoiets in ons klein landje en dat word afgewezen ???
begrijpen wie begrijpen kan ??

TomB
25 oktober 2004, 20:13
Wat doet u denken dat het rijken zijn die klagen over de nachtvluchten?

Pietje
25 oktober 2004, 20:24
Wat doet u denken dat het rijken zijn die klagen over de nachtvluchten?
De meeste klachten komen idd vanuit de villawijken (tervuren,keerbergen,kraainem). Villa's die er nota bene gekomen zijn,op vrij goedkope grond toen de luchthaven er al lang stond.8) Maar ik zei het hier al meermaals, zet een luchthaven in de "woestijn" , en vijf jaar later is er een oase rond gebouwd................die op hun beurt kan beginnen klagen.

*M@g!C*
25 oktober 2004, 20:33
De rijken zullen inderdaad rapper een advocaat aanstellen (en zo een luidere stem hebben) dan de minder bedeelden onder ons.

Hoewel ik het niet volledig eens ben met de slogan 'POWER TO THE WORKING PEOPLE!!!!' ;-) vind ik het enorm spijtig dat DHL moet verdwijnen.

Na dit voorval is mijn geloofwaardigheid in de meerderheidspartijen alweer een stukje gedaald.

Alvast een goeie nachtrust gewenst & slaapwel ;-)