PDA

View Full Version : Zit jij in een vliegtuig graag naast een bullenbak ?


De schoofzak
2 december 2015, 13:22
De Schoof is liefst van al klant bij diverse bedrijven waar hij behoorlijk behandeld wordt, zowel door het personeel als door de andere klanten.

titel: Man mag vliegtuig niet op: dit doe je beter niet op de luchthaven
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2543584/2015/12/02/Man-mag-vliegtuig-niet-op-dit-doe-je-beter-niet-op-de-luchthaven.dhtml?utm_source=hln&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=daily&utm_userid=f7dd77e-4026-4308-5e04-400212814eec

Virgin America heeft geen goede beurt gemaakt. Een klant werd toegang tot het vliegtuig geweigerd om toch wel een heel kinderachtige reden. In zijn haast vertoonde de Texaanse advocaat Robert B Abtahi niet meteen het hoffelijke gedrag van een gentleman, en dat kwam hem duur te staan.

Abtahi wilde op de New Yorkse luchthaven La Guardia de vlucht naar Dallas nemen, toen hij plots te horen kreeg dat hij niet welkom was op het vliegtuig van Virgin America. De advocaat was met verstomming geslagen en dat werd nog erger toen hij vernam wáárom hij niet mocht boarden. De crew voelde zich blijkbaar niet helemaal op haar gemak met de man, omdat hij aan een draaideur op de luchthaven een dame geen voorrang had gegeven. Die dame bleek, helaas voor Abtahi, een stewardess te zijn.

De reiziger zag zich verplicht een nieuw ticket bij een andere maatschappij te kopen. Op Twitter liet hij zijn ongenoegen de vrije loop en dat is altijd een goede zet om (grote) bedrijven te dwingen tot klantvriendelijkheid.

Abtahi verwachtte elk moment dat Ashton Kutcher, van het verborgen cameraprogramma Punk'd, zou tevoorschijn komen, schreef hij op Twitter. Dat gebeurde niet. Hij kreeg uiteindelijk wel excuses van Virgin America, dat ook zijn ticket terugbetaalde en hem daarbovenop twee gratis vluchten schonk. Dat geld moest Abtahi niet: hij vroeg het door te storten aan een vluchtelingenorganisatie.

Indomitable
2 december 2015, 13:30
Ik wel maar de bullenbak niet.

The Paulus Experience
2 december 2015, 14:26
Chuck norris had dat probleem niet gehad

DewareJakob
2 december 2015, 18:42
Een stewardess met lange tenen.

Anna List
3 december 2015, 08:58
Een stewardess met lange tenen.

geheel assorti met de benen

BigF
5 december 2015, 06:12
Ik vind het niet erg om naast een bullebak te zitten zolang-ie maar vriendelijk is.

zonbron
5 december 2015, 06:50
De Schoof is liefst van al klant bij diverse bedrijven waar hij behoorlijk behandeld wordt, zowel door het personeel als door de andere klanten.

titel: Man mag vliegtuig niet op: dit doe je beter niet op de luchthaven
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2543584/2015/12/02/Man-mag-vliegtuig-niet-op-dit-doe-je-beter-niet-op-de-luchthaven.dhtml?utm_source=hln&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter&utm_content=daily&utm_userid=f7dd77e-4026-4308-5e04-400212814eec

Schoofzak de nationalist trapt in goedkopen verhaaltjes. Maar van TSA, NSA, DHS snapt hij de ballen. Go BDW! :lol: Copernicaanse ... :lol:

zonbron
5 december 2015, 06:51
Ik vind het niet erg om naast een bullebak te zitten zolang-ie maar vriendelijk is.

Zelkfkennis? Daar beschikt ik ook over- :-P

zonbron
5 december 2015, 06:52
geheel assorti met de benen

Bwa

Liever verpleegsters en 'samenwerksters'

:-P

Rahowa
5 december 2015, 10:52
Ik herinner mij ooit een redelijke dikke die zich zeer wijdbeens met arrogante blik neerplofte naast mij.Na het klaptafeltje uit de seat voor mij op zijn knie te hebben laten vallen kijk hij nog bozer,ik heb gewoon gevraagd hoe het zou aflopen als iedereen zich zou gedragen als hij.