PDA

View Full Version : Condooms: met of zonder? Wat vindt u het fijnst?

Stormram
15 december 2015, 23:43
Heel m'n leven heb ik er steeds een punt van gemaakt om altijd met condoom te vrijen om tal van redenen. Bref: het voorkomt veel miserie.

Bovendien is het nog eens makkelijk ook: kwak lozen in dat ding en geen gedoe met vodden e.a. weinig sexy zever achteraf (als je een creampie'ke doet). Je kunt ermee blijven liggen en wat napraten, dan zakje eraf, vuilbak in, beetje opschonen en gedaan.

Vorig weekend was m'n eerste keer zonder en dat heb ik de hele week zo gedaan. Aangezien ik supergeil en een beetje zat was, de dame me bij haar thuis uitnodigde, geen rubbers op zak had ... enz. Stom! En achteraf heb ik er spijt van, maar voor alles is er een eerste keer zeker?

Mijn bemerkingen:

1) Sex met condoom vond ik bizar genoeg fijner aan de snikkel, in de zin dat ik het moeilijker had om klaar te komen zonder dan met condoom.
Zonder zwanzen: die griet is 6-7 keer klaargekomen (persoonlijk record van mij, jeeee!) en dat allemaal met rampetampen in missionaris en wat doggie (geen gebef of gevinger) ... Na ongeveer 45 minuten - 1 uur is ze me beginnen pijpen om me klaar te krijgen en zelfs dat was een hachelijke zaak waarvan ze gefrustreerd raakte. Héééél knappe vrouw trouwens en dat was ze kennelijk niet gewoon. Ik heb me serieus moeten concentreren om mijn slurf te laten spuiten.

2) Nu maar hopen dat ze niet zwanger is, de teef ... Want anders "gaat ze toch eens met haar hakken van de keldertrap vallen" denk ik :lol: Bovendien was het een Franstalige ... Zie je mij al een bastaard grootbrengen? Ik dacht het niet.

Fuck ... Hopelijk is die trut echt wel niet zwanger, want ik haat kinderen ... en al zeker kinderen die voor de helft op mij zullen lijken. Scheisse, was hab' ich denn doch gemacht?

Morgen voor alle zekerheid toch maar eens een bloedproefje laten afnemen bij monsieur docteur.

En u? Wat denkt u ervan?

Snerror
15 december 2015, 23:55
't Is toch niet hetzelfde mét.

Hypochonder
16 december 2015, 04:50
Je kan best hopen dat ze geen SOA heeft want dat komt nogal veel voor bij die Franstalige sloeries.

Peche
16 december 2015, 06:50
Vroeger:
Achteraf bekeken met....
Voor een uurke plezier konde wel eens maandje stressen tot je uiteindelijk voor een test ging.

Vandaag:
Meestal zonder, tenzij ik haar niet vuil wil maken omdat ik ze nog een keer ga afleken ;)

bembem
16 december 2015, 07:06
Lol, is het niet minstens 3 maanden vooraleer zo'n bloedtest effect heeft?

ps. en euh Stormram nou het is te hopen dat ze zwanger is en je levenslang laat afdokken voor de kleine :-P wihihihi :-P

bembem
16 december 2015, 07:08
Peche een maandje stressen? (het is dacht ik 3 maandjes LOL)

bembem
16 december 2015, 07:12
en pss. Stormram heb een beetje respect voor vrouwen, wat is dat nu met dat 'teef' enz. pffff!

Peche
16 december 2015, 07:14
Ja, ik heb in totaal zo'n 6 a 7 soa testen gedaan in mijn leven.
De laatste was de heetste van heel mijn leven.
Ik heb stressuitslag en door mijn symptomen te googelen kwam ik soms uit op HIV. Ik heb daar maanden niet van geslapen :D dien dokter had mij bij mijn biopsy en bloed niet eens op auto imuunziektes en hiv getest. Ikke terug, dan macheerde zijn computer niet, het systeem flipte.
Ik kan u zeggen, voor mij waren dat signalen.
Maar toen ik eindelijk de uitslag kreeg was ik clean :) Wel veel vitaminen tekort.

bembem
16 december 2015, 07:20
Amai Peche ik zou daar ook niet van kunnen slapen, OMG, ja die aids tegenwoordig da's een dikke merde, als je het lij vraagt waren de soixante-huit'ards pas echt lucky op dat vlak, ps. wist je dat Charlie Sheen het zitten heeft -> i feel really sorry for him :-(

Peche
16 december 2015, 07:29
Sorry voor hem? Hij heeft bewust andere aangezet als ik me niet vergis? :s

Hypochonder
16 december 2015, 07:49
Ja, ik heb in totaal zo'n 6 a 7 soa testen gedaan in mijn leven.
De laatste was de heetste van heel mijn leven.
Ik heb stressuitslag en door mijn symptomen te googelen kwam ik soms uit op HIV. Ik heb daar maanden niet van geslapen :D dien dokter had mij bij mijn biopsy en bloed niet eens op auto imuunziektes en hiv getest. Ikke terug, dan macheerde zijn computer niet, het systeem flipte.
Ik kan u zeggen, voor mij waren dat signalen.
Maar toen ik eindelijk de uitslag kreeg was ik clean :) Wel veel vitaminen tekort.

:rofl: Dude! Had je elke zwarte hoer in de Matongewijk geneukt misschien? :D

Voor Stormram heb ik een ideaal scenario: zij is zwanger en jij hebt aids.

Peche
16 december 2015, 07:59
Neen, ik had sl... als ex lieven. ikzelf ben de kuisheid zelve. :angel:

Libro
16 december 2015, 09:34
Heel m'n leven heb ik er steeds een punt van gemaakt om altijd met condoom te vrijen om tal van redenen. Bref: het voorkomt veel miserie.

Bovendien is het nog eens makkelijk ook: kwak lozen in dat ding en geen gedoe met vodden e.a. weinig sexy zever achteraf (als je een creampie'ke doet). Je kunt ermee blijven liggen en wat napraten, dan zakje eraf, vuilbak in, beetje opschonen en gedaan.

Vorig weekend was m'n eerste keer zonder en dat heb ik de hele week zo gedaan. Aangezien ik supergeil en een beetje zat was, de dame me bij haar thuis uitnodigde, geen rubbers op zak had ... enz. Stom! En achteraf heb ik er spijt van, maar voor alles is er een eerste keer zeker?

Mijn bemerkingen:

1) Sex met condoom vond ik bizar genoeg fijner aan de snikkel, in de zin dat ik het moeilijker had om klaar te komen zonder dan met condoom.
Zonder zwanzen: die griet is 6-7 keer klaargekomen (persoonlijk record van mij, jeeee!) en dat allemaal met rampetampen in missionaris en wat doggie (geen gebef of gevinger) ... Na ongeveer 45 minuten - 1 uur is ze me beginnen pijpen om me klaar te krijgen en zelfs dat was een hachelijke zaak waarvan ze gefrustreerd raakte. Héééél knappe vrouw trouwens en dat was ze kennelijk niet gewoon. Ik heb me serieus moeten concentreren om mijn slurf te laten spuiten.

2) Nu maar hopen dat ze niet zwanger is, de teef ... Want anders "gaat ze toch eens met haar hakken van de keldertrap vallen" denk ik :lol: Bovendien was het een Franstalige ... Zie je mij al een bastaard grootbrengen? Ik dacht het niet.

Fuck ... Hopelijk is die trut echt wel niet zwanger, want ik haat kinderen ... en al zeker kinderen die voor de helft op mij zullen lijken. Scheisse, was hab' ich denn doch gemacht?

Morgen voor alle zekerheid toch maar eens een bloedproefje laten afnemen bij monsieur docteur.

En u? Wat denkt u ervan?

Goedemorgen Demper.

fox
18 december 2015, 15:26
Kerel, van u klaar te pijpen gaat ze echt niet vol zitten hoor...

Gamla
18 december 2015, 15:30
Goedemorgen Demper.

Nee, dat is Demper niet. Wat zit jij hier nu te zeggen.

De schoofzak
18 december 2015, 15:32
Als 't een knap en heet wijf was,
en ze deed het met jou zonder cathouke, dan deed ze het ook al, en veel, met anderen zonder dat ding.

Laat je meteen testen op gewone soa's,
en - gezien je inderdaad nog niet nuttig getest kunt worden op hiv - binnen afzienbare tijd nog eens.

Ge moet daar toch een uil voor zijn, vind ik.

.

fred vanhove
18 december 2015, 16:48

Mijn bemerkingen:

En u? Wat denkt u ervan?

Ik denk dat jij aan de antidepressiva zit. Ofwel heb je (te)veel aan de Coke gezeten en of aan de Alcohol...... Een van de bijwerkingen van deze attributen is dat je nauwelijks (meer)kunt klaarkomen. Zeer vervelend is dat want daar doe je het uiteindelijk voor;-)

Verder zorgt alcohol er nog eens voor,gezien het afstompende verdovende effect, dat je orgasme nog nauwelijks iets voorstelt......Reden waarom zatlappen na enige tijd nog nauwelijks interesse hebben in sex;-)

Wat natuurlijk ook kan is dat de dame in kwestie je niet echt kon opwinden.....of dat haar vagina niet echt een spannertje was....waardoor je kant noch wal raakte;-)

fred vanhove
18 december 2015, 16:57
Als 't een knap en heet wijf was,
en ze deed het met jou zonder cathouke, dan deed ze het ook al, en veel, met anderen zonder dat ding.

Laat je meteen testen op gewone soa's,
en - gezien je inderdaad nog niet nuttig getest kunt worden op hiv - binnen afzienbare tijd nog eens.

Ge moet daar toch een uil voor zijn, vind ik.

.

Als je het zo ziet zijn er wellicht alle dagen een paar tienduizenden uilen en dan spreek ik nog maar van Belgie alleen.

fred vanhove
18 december 2015, 17:00

Mijn bemerkingen:

En u? Wat denkt u ervan?

Heb je dan ook zat met uw auto gereden ?? Gezien dat blijkbaar goed is afgelopen is het ergste dat je kon overkomen sowieso voorbij:roll:

Gamla
18 december 2015, 17:02
Als je het zo ziet zijn er wellicht alle dagen een paar tienduizenden uilen en dan spreek ik nog maar van Belgie alleen.

Meneer woont in Limburg? Je kunt er muziek op zetten.

Hypochonder
18 december 2015, 17:25
Kerel, van u klaar te pijpen gaat ze echt niet vol zitten hoor...

Haar mondje misschien wel

De schoofzak
18 december 2015, 17:34

Mogelijk. Maar ...
http://content3.skoften.net/images/51569/picdump_692_11__800.jpg

Pandareus
18 december 2015, 22:50

Mijn bemerkingen:

En u? Wat denkt u ervan?

Volgens mij is Stormram aan de volgende fase van zijn leven toe gekomen : de matrimoniale onderwerping via de progenituur op bestelling. Geef het maar toe : je bent totaal van je melk omdat er een genetisch compatibel wijfje van jouw species je botergeil heeft ertoe kunnen bewegen haar te impregneren met jouw genetisch kwakje.

Hou ons op de hoogte voor wanneer je de babyborrel organiseert, en ga lessen volgen om pampers te verversen en fruitpapjes te mixen .

Je gaat een schitterende papa zijn.

Demper
18 december 2015, 23:06
Condooms zijn stom omdat je het kutvlees niet aan je paal voelt.

Laat je echter niet vangen door vrouwen die de pil slikken.

Als ze een boeleke willen "vergeten ze de pil te pakken".

Hilarisch gewoon, op allerlei achterbakse manieren krijgen ze hun zin.

vuggie
18 december 2015, 23:29
Met condooms is net als in je neus peuteren met boxhandschoenen.

Stormram
18 december 2015, 23:46
Ik denk dat jij aan de antidepressiva zit. Ofwel heb je (te)veel aan de Coke gezeten en of aan de Alcohol...... Een van de bijwerkingen van deze attributen is dat je nauwelijks (meer)kunt klaarkomen. Zeer vervelend is dat want daar doe je het uiteindelijk voor;-)

Verder zorgt alcohol er nog eens voor,gezien het afstompende verdovende effect, dat je orgasme nog nauwelijks iets voorstelt......Reden waarom zatlappen na enige tijd nog nauwelijks interesse hebben in sex;-)

Wat natuurlijk ook kan is dat de dame in kwestie je niet echt kon opwinden.....of dat haar vagina niet echt een spannertje was....waardoor je kant noch wal raakte;-)

Ik heb ze 6 dagen na elkaar geneukt in haar eigen bed. Op dag twee spande ze zo hard, dat ik ben moeten stoppen omdat het zeer deed aan mijn worst. Ik mocht ze niet vingeren en moest meteen neuken zonder voorspel.

"T'as peur ou qqchose?" vroeg ze me omdat ik niet vollebak die leuter in d'r spelonk wou rammen. "ça serre trop et ça fait mal", antwoordde ik.
"C'est quand-même bon quand ça serre, non? Vas-y, fonce!"

:lol:

Op dag drie spande het ook enorm. Maar dat was omdat ze mijn vogel in haar reet aan het duwen was. Ook niet echt aangenaam zonder glijmiddel als je het mij vraagt. Ik had er zeker 5 minuten niks van door omdat het stikdonker was in de kamer.

De dame in kwestie kon me zeker opwinden, want mijn Gu-STAAF was staalhard nog voor ik goed en wel neerlag. Ik had je wel wat fotootjes willen sturen, maar je kan gewoon de pot op, natuurlijk :lol:

Jaloers hé, sukkelaar :lol:

Het was omdat ik geen condoom gebruikt heb en niks anders.

Gamla
18 december 2015, 23:49
Heb je haar geslagen, Stormram?

Stormram
18 december 2015, 23:53
Volgens mij is Stormram aan de volgende fase van zijn leven toe gekomen : de matrimoniale onderwerping via de progenituur op bestelling. Geef het maar toe : je bent totaal van je melk omdat er een genetisch compatibel wijfje van jouw species je botergeil heeft ertoe kunnen bewegen haar te impregneren met jouw genetisch kwakje.

Hou ons op de hoogte voor wanneer je de babyborrel organiseert, en ga lessen volgen om pampers te verversen en fruitpapjes te mixen .

Je gaat een schitterende papa zijn.

Ik heb geluk gehad. Blijkbaar heeft ze de ongeboren vrucht van de vorige een jaar of drie geleden moeten aborteren, omdat hij opeens een zware gokverslaving had. Daarvan zou haar babyfabriek de boeken voor goed hebben neergelegd.

:twisted:

Zelfs al is ze zwanger of wordt die kleine geboren, dan kan ze fluiten naar elke rooie duit. Ik vlucht gewoon naar het buitenland en daarmee is de kous dan mooi af. Het is niet dat ik niet kan aarden op een ander, hoor :lol:

Stormram
19 december 2015, 00:00
Heb je haar geslagen, Stormram?

Nope. Op dag 8 hebben we wel vlammende ruzie gehad.

Toen ze in (haar) zetel naast me wat met de tablet begon te spelen, terwijl de reclame haar franstalig rotprogramma voor zeker 15 minuten onderbrak, had ik het gewaagd om de afstandbediening te nemen en naar BRT1 te zappen.

Weet je wat die zottin zei? "Ah, non, hein! Pas de FLAMIN! Je n'y comprends rien!"

Ik zeg: "Non, c'est du flaMAND."
Zij: "Non, c'est du flamin."

Ik: "Okay. Flamin dan ..." zeg ik en ik pak mijn vest en gerief en bol het zonder boe of bah af.

Daarna begon ze te ruziën als een echt foorwijf, terwijl ik nog niets had gezegd. Zo'n colèrige zottin heb ik nog nooit gehad. Prachtige vrouw, maar hormonaal gestoord zonder gelijke ... Echt totaal gebeld! Hoe meer Vlaams ik sprak, hoe raziger ze werd. Heerlijk.

Toen ze me de de doorgang ontzegde op een nogal hardhandige manier, heb ik heel de voordeur met één harde trap van gloednieuwe bottines gewoon open geschopt en uit de hengsels gestampt. Daarvan heb ik nog steeds een verstuikt voetje :lol:

Ah, fantastisch geneukt die Waalse troela en dan gewoon te kakken gezet bij gebrek aan respect. Het had niet beter kunnen verlopen.

Demper
19 december 2015, 00:05
"T'as peur ou qqchose?"

Zelfs tijdens de seks giftige opmerkingen geven...

Sommige mensen zou je toch....

Stormram
19 december 2015, 00:16
Zelfs tijdens de seks giftige opmerkingen geven...

Sommige mensen zou je toch....

Zo praat dat Wallobrux' gespuis. Baraki d'kermesse, echt het laagste van het laagste, zelfs al zitten er soms knappere exemplaren tussen. En ze zuipen je zo onder tafel als het moet. Madam wou vrijdagavond gaan dansen en neemt mij mee naar een dancing waar echt pure maffia rondliep. Ik was er niet gerust op, want ze waren mij aan het oogballen dat het geen naam meer had. Zo'n jong Vlamingske met een knappe, geile cougar, terwijl zij daar maar te staan met hun fitness-kleerkast, dat doe je niet zomaar.

Er was er ene bij die echt verbaal en fysiek begon uit te dagen. Zijn pint keihard naast de mijne op de toog slaan en dan beginnen lullen van "Respect, fieu. Respect!" Terwijl hij naar haar aan het wijzen was. Ondertussen had ik mijn hand al dichtbij een glazen assenbak gezet, want het ging niet lang meer duren ...

Zij heeft dan voorgesteld om dichter bij de buitenwipper en in de friste van de airco te gaan zitten.

Daar heeft ze rond mij staan dansen gelijk een echte paaldanseres :lol: Dat mocht ook wel voor haar cocktailtjes @ €11/stuk.

Heel die grap heeft mij 75 lappen gekost en ik ben dan nog met een stuk in mijn voeten naar haar appartement mogen rijden. Strontzat was ze ... echt beschamend.

non-conformist
19 december 2015, 00:40
Met condooms is net als in je neus peuteren met boxhandschoenen.

Met ne condoom moet ik zelfs nog moeite doen om klaar te komen.

De schoofzak
19 december 2015, 08:27
Qua fantasie is het net geen stormramp.

.

Henri1
19 december 2015, 10:39
Lol, is het niet minstens 3 maanden vooraleer zo'n bloedtest effect heeft?

ps. en euh Stormram nou het is te hopen dat ze zwanger is en je levenslang laat afdokken voor de kleine :-P wihihihi :-P

Voor een toekomstige vlaamsnationalist moet je iets over hebben toch ?

lupus
19 december 2015, 11:08

Mijn bemerkingen:

En u? Wat denkt u ervan?

Ik denk dat dit een uitstekende start is voor je nieuwe boek met deze gonzende titel:
'De 50 kinderen van Stormram.'

Henri1
19 december 2015, 11:10
Ik denk dat dit een uitstekende start is voor je nieuwe boek met deze gonzende titel:
'De 50 kinderen van Stormram.'

Hij "deed" het voor god en vaderland. :-)

From_Vlaanderen
19 december 2015, 13:36
Liefst zonder.

Maar ik heb er wel in mijn auto liggen.

fred vanhove
19 december 2015, 13:45
Ik heb ze 6 dagen na elkaar geneukt in haar eigen bed. Op dag twee spande ze zo hard, dat ik ben moeten stoppen omdat het zeer deed aan mijn worst. Ik mocht ze niet vingeren en moest meteen neuken zonder voorspel.

"T'as peur ou qqchose?" vroeg ze me omdat ik niet vollebak die leuter in d'r spelonk wou rammen. "ça serre trop et ça fait mal", antwoordde ik.
"C'est quand-même bon quand ça serre, non? Vas-y, fonce!"

Op dag drie spande het ook enorm. Maar dat was omdat ze mijn vogel in haar reet aan het duwen was. Ook niet echt aangenaam zonder glijmiddel als je het mij vraagt. Ik had er zeker 5 minuten niks van door omdat het stikdonker was in de kamer.

De dame in kwestie kon me zeker opwinden, want mijn Gu-STAAF was staalhard nog voor ik goed en wel neerlag. Ik had je wel wat fotootjes willen sturen, maar je kan gewoon de pot op, natuurlijk :lol:

Jaloers hé, sukkelaar :lol:

Het was omdat ik geen condoom gebruikt heb en niks anders.

Jaloers ? Opdat je geneukt hebt.......?:-)

fred vanhove
19 december 2015, 13:50
Zo praat dat Wallobrux' gespuis. Baraki d'kermesse, echt het laagste van het laagste, zelfs al zitten er soms knappere exemplaren tussen. En ze zuipen je zo onder tafel als het moet. Madam wou vrijdagavond gaan dansen en neemt mij mee naar een dancing waar echt pure maffia rondliep. Ik was er niet gerust op, want ze waren mij aan het oogballen dat het geen naam meer had. Zo'n jong Vlamingske met een knappe, geile cougar, terwijl zij daar maar te staan met hun fitness-kleerkast, dat doe je niet zomaar.

Er was er ene bij die echt verbaal en fysiek begon uit te dagen. Zijn pint keihard naast de mijne op de toog slaan en dan beginnen lullen van "Respect, fieu. Respect!" Terwijl hij naar haar aan het wijzen was. Ondertussen had ik mijn hand al dichtbij een glazen assenbak gezet, want het ging niet lang meer duren ...

Zij heeft dan voorgesteld om dichter bij de buitenwipper en in de friste van de airco te gaan zitten.

Daar heeft ze rond mij staan dansen gelijk een echte paaldanseres :lol: Dat mocht ook wel voor haar cocktailtjes @ €11/stuk.

Heel die grap heeft mij 75 lappen gekost en ik ben dan nog met een stuk in mijn voeten naar haar appartement mogen rijden. Strontzat was ze ... echt beschamend.

Op zo een leuke erotische sfeer kan een mens alleen jaloers zijn;-):-)

Dan zijn de plaatsen waar de Fred vertoeft toch wat anders....en nog een stuk goedkoper ook;-)

fred vanhove
19 december 2015, 13:52
Nope. Op dag 8 hebben we wel vlammende ruzie gehad.

Toen ze in (haar) zetel naast me wat met de tablet begon te spelen, terwijl de reclame haar franstalig rotprogramma voor zeker 15 minuten onderbrak, had ik het gewaagd om de afstandbediening te nemen en naar BRT1 te zappen.

Weet je wat die zottin zei? "Ah, non, hein! Pas de FLAMIN! Je n'y comprends rien!"

Ik zeg: "Non, c'est du flaMAND."
Zij: "Non, c'est du flamin."

Ik: "Okay. Flamin dan ..." zeg ik en ik pak mijn vest en gerief en bol het zonder boe of bah af.

Daarna begon ze te ruziën als een echt foorwijf, terwijl ik nog niets had gezegd. Zo'n colèrige zottin heb ik nog nooit gehad. Prachtige vrouw, maar hormonaal gestoord zonder gelijke ... Echt totaal gebeld! Hoe meer Vlaams ik sprak, hoe raziger ze werd. Heerlijk.

Toen ze me de de doorgang ontzegde op een nogal hardhandige manier, heb ik heel de voordeur met één harde trap van gloednieuwe bottines gewoon open geschopt en uit de hengsels gestampt. Daarvan heb ik nog steeds een verstuikt voetje :lol:

Ah, fantastisch geneukt die Waalse troela en dan gewoon te kakken gezet bij gebrek aan respect. Het had niet beter kunnen verlopen.

Dat is puur racisme...klacht indienen bij het CGKR dat zou ik doen.

vuggie
19 december 2015, 15:10

Met ne condoom moet ik zelfs nog moeite doen om klaar te komen.

Hou op schei uit.

Ze zitten altijd te strak en je voelt niet waar je in zit.

Demper
20 december 2015, 17:47

Waarom begint gij daar iets mee?
Ge weet toch op voorhand dat Waalse wijven niet deugen?
Ge steekt er evenveel geld in als een escorte.

Pandareus
21 december 2015, 09:09
Waarom begint gij daar iets mee?
Ge weet toch op voorhand dat Waalse wijven niet deugen?
Ge steekt er evenveel geld in als een escorte.

Hij zei het toch ?
-ze heeft een heel spannende kut
-alle dagen van bil gaan
-ze pijpt hem droog

Not a bad deal.

suqar_7loe
21 december 2015, 11:14

Mijn bemerkingen:

En u? Wat denkt u ervan?
Wtf jij bent echt niets gewoon.

Supe®Staaf
21 december 2015, 11:19
Wtf jij bent echt niets gewoon.We denken zelden hetzelfde, maar hier zit je er m.i. boenk op.
Als iemand plots heel bevlogen zoiets op het web of social media deelt, dan is het meestal omdat het iets nieuw is, m.a.w. een eerste keer.
Een man van de wereld is trouwens discreet over dergelijke zaken.

suqar_7loe
21 december 2015, 11:22
We denken zelden hetzelfde, maar hier zit je er m.i. boenk op.
Als iemand plots heel bevlogen zoiets op het web of social media deelt, dan is het meestal omdat het iets nieuw is, m.a.w. een eerste keer.

Dit is nu precies wat ik bedoel.

bembem
21 december 2015, 12:10
;-)

bembem
21 december 2015, 12:23
Oorspronkelijk geplaatst door Stormram
Je kent toch ook de verhalen van kinderen die zonder vader moesten opgroeien en welke identiteitscrises en drama's daar soms uit voortvloeien?

Amai amai en dat spelde mij de les omdat een kind zonder vaderfiguur identiteitscrisis enzo zou meemaken enz ..

Oorspronkelijk geplaatst door Stormram
Ik geef het grif toe: ik zit meer in met het sparen van het leed van uw potentieel kind dan van een dwaze kalle die te blind en te egoïstisch is om er iets grondig aan te veranderen.

Euh ................ inzitten met het leed van potentieel kind, maar zelf met de noorderzon verwijnen, jaja :evil::evil:

LOL

bembem
21 december 2015, 12:27
Zelfs al is ze zwanger of wordt die kleine geboren, dan kan ze fluiten naar elke rooie duit. Ik vlucht gewoon naar het buitenland en daarmee is de kous dan mooi af. Het is niet dat ik niet kan aarden op een ander, hoor :lol:

:evil::evil: Ach zo :evil::evil:

Naar waar als ik vragen mag? Australië? :-P:-P

SDX
21 december 2015, 12:39
Hangt er ook maar vanaf wat ge allemaal verkiest te geloven van hetgeen er zoal op internet geschreven staat.

Niet te ontkennen dat er 'n hoop Fanta geproduceerd wordt.

Peche
21 december 2015, 12:59
Ik ga subiet zonder denk ik.

Boduo
21 december 2015, 13:58
Amai amai en dat spelde mij de les omdat een kind zonder vaderfiguur identiteitscrisis enzo zou meemaken enz ..

Euh ................ inzitten met het leed van potentieel kind, maar zelf met de noorderzon verwijnen, jaja :evil::evil:

LOL

Een vaderfiguur hebben wij (4) niet gekend: hij is doodgeschoten in '44 toen ik 3 jaar was.
Ons moeder was op haar 30 weduwe en heeft ons altijd alléén opgevoed.
Wij zijn uitgeggroeid tot 4 heel normale volwassenen.
(moeder is overleden toen ze 92 was)

De schoofzak
21 december 2015, 14:01

De leugen van de maand !
Mannen onder mekaar zijn nooit discreet over dergelijke zaken. Behalve als hare vent toevallig in de buurt is of kan zijn.

Tenzij dat gij in een klooster woont.
Dan moogt gij 6 dagen op de 7 uw penis in een gat in een ton steken. Die wordt dan afgezogen. De 7° dag moet gij in de ton natuurlijk.

.

Stormram
21 december 2015, 14:02

Om Bimbams tussenwerpsels eens te gebruiken: "DUH"

Heb ik nou niet letterlijk geschreven dat ik op 15 jaar tijd en tientallen vrouwen het nog nooit heb nagelaten om een condoom te gebruiken, behalve deze keer omdat ik te zat was (hetgeen ook al nooit van mijn gewoonten was)?

Het was geen "bevlogen" mededeling, maar een draadje dat ik gestart heb zoals de honderdduizenden die hier voor mij al door anderen gestart werden over de meest uiteenlopende thema's.

Het ging erom dat ik sex met condooms, paradoxaal genoeg, fijner vind en ik graag wilde weten hoe dat dat bij anderen zat.

Ga jij je fantasie maar ergens anders projecteren, Gustaaf.

Stormram
21 december 2015, 14:06
Een vaderfiguur hebben wij (4) niet gekend: hij is doodgeschoten in '44 toen ik 3 jaar was.
Ons moeder was op haar 30 weduwe en heeft ons altijd alléén opgevoed.
Wij zijn uitgeggroeid tot 4 heel normale volwassenen.
(moeder is overleden toen ze 92 was)

Je stamt hoogstwaarschijnlijk af van deftige mensen die door het noodlot hard zijn getroffen.

Heel dat gegeven is van primordiaal belang, want als de moeder een lichtekooi was geweest die op zeemannen viel, dan waren er wellicht een paar niet zo goed terechtgekomen.

fred vanhove
21 december 2015, 14:08
Om Bimbams tussenwerpsels eens te gebruiken: "DUH"

Heb ik nou niet letterlijk geschreven dat ik op 15 jaar tijd en tientallen vrouwen het nog nooit heb nagelaten om een condoom te gebruiken, behalve deze keer omdat ik te zat was (hetgeen ook al nooit van mijn gewoonten was)?

Het was geen "bevlogen" mededeling, maar een draadje dat ik gestart heb zoals de honderdduizenden die hier voor mij al door anderen gestart werden over de meest uiteenlopende thema's.

Het ging erom dat ik sex met condooms, paradoxaal genoeg, fijner vind en ik graag wilde weten hoe dat dat bij anderen zat.

Ga jij je fantasie maar ergens anders projecteren, Gustaaf.

Zoals met vele dingen in het leven is het vooral een gewenning. Eenmaal je het gewoon bent heb je er geen problemen meer mee....

Stormram
21 december 2015, 14:18
Zoals met vele dingen in het leven is het vooral een gewenning. Eenmaal je het gewoon bent heb je er geen problemen meer mee....

Klopt ongetwijfeld. Alleen vraag ik me daarbij af of het sop dan ook echt de kolen waard is.

Een condoom voelt voor mij even goed, zo niet beter aan en bovendien is het fijn om te weten dat je goed beschermd bent tegen soa's en zwangerschappen.

The Paulus Experience
21 december 2015, 14:38
De leugen van de maand !
Mannen onder mekaar zijn nooit discreet over dergelijke zaken. Behalve als hare vent toevallig in de buurt is of kan zijn.

Tenzij dat gij in een klooster woont.
Dan moogt gij 6 dagen op de 7 uw penis in een gat in een ton steken. Die wordt dan afgezogen. De 7° dag moet gij in de ton natuurlijk.

.

Laat Staaf toch gerust.
Hij klampt zich vast aan iets dat hem de troost biedt om niets te moeten vertellen over iets wat toch niet gebeurt bij hem.

Pandareus
21 december 2015, 14:42
Klopt ongetwijfeld. Alleen vraag ik me daarbij af of het sop dan ook echt de kolen waard is.

Een condoom voelt voor mij even goed, zo niet beter aan en bovendien is het fijn om te weten dat je goed beschermd bent tegen soa's en zwangerschappen.

Alleen met propere vrouwen vrijen, dat voorkomt ook veel problemen. Een zat foorwijf opscharrelen aan de toog van café Central hoort daar niet bij.
Toegegeven, dat is niet fail safe voor wat betreft SOA's. Maar van die zwangerschappen : welke vrouw neemt nu niet de pil, of gebruikt een spiraal als alternatief ? Je moet toch al een domme slons zijn die van voor niet weet dat ze vanachter leeft om geen bescherming tegen zwangerschap te nemen ? En als het dan toch eens zou prijs zijn : twee pilletjes van bij de apotheker en het probleem is weg.

Henri1
21 december 2015, 16:00

Was u dat etablissement binnengestapt met een VB of N-VA T-Shirt ?

Supe®Staaf
21 december 2015, 23:13
Heb ik nou niet letterlijk geschreven dat ik op 15 jaar tijd en tientallen vrouwen het nog nooit heb nagelaten om een condoom te gebruiken, behalve deze keer omdat ik te zat was (hetgeen ook al nooit van mijn gewoonten was)? Ik geef toe dat ik het niet echt zo aandachtig gelezen heb.
Dus, euh... doe zo verder, goed bezig, rustigaan met de drank.

Ok dan.
Zeer wel.

Heb jij de gebruiksaanwijzing wel goed gelezen?

bembem
22 december 2015, 18:11
Je stamt hoogstwaarschijnlijk af van deftige mensen die door het noodlot hard zijn getroffen.

Heel dat gegeven is van primordiaal belang, want als de moeder een lichtekooi was geweest die op zeemannen viel, dan waren er wellicht een paar niet zo goed terechtgekomen.

Wat is er mis met zeemannen? :-P:-P

Stormram
22 december 2015, 18:27
Wat is er mis met zeemannen? :-P:-P

Oh, excuses, ik wilde helemaal jouw geprefereerde winkelketen niet beledigen ...

bembem
22 december 2015, 18:33
lol

Nietzsche
22 december 2015, 19:36

Ben je zo,n slet dan?

bembem
22 december 2015, 19:39
Ben je zo,n slet dan?

:-D

Nietzsche
22 december 2015, 19:41
:-D

Heb jij toevallig nog wat bulgogi over ofzo?

bembem
22 december 2015, 19:43
Heb jij toevallig nog wat bulgogi over ofzo?

jammer ..... vandaag was het spaghetti

Nietzsche
22 december 2015, 19:45
jammer ..... vandaag was het spaghetti

.................................................. ..........................

bembem
22 december 2015, 19:47
wat scheelt er tokkie -_-

Nietzsche
22 december 2015, 19:47
wat scheelt er tokkie -_-

Jammer, ik heb zin in Aziatisch eten.

Nietzsche
22 december 2015, 19:48
Daarbij, je moeder die je niet meer wil zien is een Tokkie.

bembem
22 december 2015, 19:48
Jammer, ik heb zin in Aziatisch eten.

ok

Max van Dietschland
22 december 2015, 22:36
Het condoom geeft een vals gevoel van veiligheid. Het kan lekken en scheuren.

Misschien is het beter van jullie promisceu gedrag aan te passen.

Eyjafjallajökull
22 december 2015, 22:59
Het condoom geeft een vals gevoel van veiligheid. Het kan lekken en scheuren.

Misschien is het beter van jullie promisceu gedrag aan te passen.

Lekken en scheuren ? :rofl:

Welkom in de 21ste eeuw, dude :roll: