PDA

View Full Version : Wikipedia is bijna rond

zonbron
24 december 2015, 22:23
Wikipedia heeft nog 7 dagen om een extra miljoentje te verzamelen:

https://www.wikipedia.org/

Draag ook Uw steentje bij. Ook U gebruikt met regelmaat Wikipedia. Wie de mogelijkheid en wat tijd heeft...

Dear readers:

I hope we’re not disturbing you. It is that time of year when we ask for your support. To protect our independence, we'll never run ads. We're sustained by donations averaging about €20. Now we are asking you in Belgium to help out. If everyone currently reading this were to contribute a small amount, our fundraising campaign would be over in an hour. Our fundraising appeal is displayed over 7 million times a day, but currently only 371.793 people have donated. So if you find Wikipedia useful, please take a minute out of your day this Thursday to donate and give something back to Wikipedia. Thank you!

Johan Bollen
25 december 2015, 02:07
Zoek invasion eens op bv. Dan zie je hoe biased Wikipedia is. Goed voor onschuldige thema's maar niet voor politiek bv.

droge humor kassa404
25 december 2015, 10:02
net zoals dit forum hier, goed voor onschuldige thema's maar niet voor politiek

koe de poing
25 december 2015, 11:17
Wikipedia zwemt in het geld. Die boodschappen mikken op goedgelovigheid.

Daarnaast is wikipedia een inhoudelijke vuilbak

Hypochonder
25 december 2015, 12:01
Slimme manier om geld in te zamelen: geef ons geld want anders verdwijnen we... Zoiets werkt ongetwijfeld enorm goed bij veel mensen.

Eduard Khil
25 december 2015, 12:57
Slimme manier om geld in te zamelen: geef ons geld want anders verdwijnen we... Zoiets werkt ongetwijfeld enorm goed bij veel mensen.

dewereldvanmorgen probeert ook zoiets. Hopelijk lukt het daar niet, links gespuis :lol:

Hypochonder
25 december 2015, 13:17
dewereldvanmorgen probeert ook zoiets. Hopelijk lukt het daar niet, links gespuis :lol:

Dewereldmorgen zal je wel bedoelen. Wat een linkse rattennest is me dat daar?

Johan Bollen
25 december 2015, 13:24
Daar is het waarschijnlijk waar. Echt links heeft geen rijke sponsors. Dan is het verdwijnen of je ziel verkopen zoals De Morgen. Liever geen links een schijnlinks echter.

zonbron
25 december 2015, 13:27

Wikipedia wordt in sommige minder begoede landen gratis aangeboden via mobiele telefonie. Vandaar kunnen ze op mijn steun rekenen.

De schoofzak
25 december 2015, 22:21
Ik ben best wel tevreden over de wiki.
Over alle zaken waar ik leek in ben.

Tsja, ik ben dan ook geen great professor in all there is to know, en heb geen ambities in die zin ook niet.

.

The Paulus Experience
25 december 2015, 22:25
kennis is dus blijkbaar toch geen macht.

zonbron
19 januari 2016, 18:06
Vergeet ook niet Uw vriend FIREFOX!

Take a personal stand against big data and donate to Mozilla. As a non-profit, we're protecting your rights on the Web. If everyone reading this chipped in $3, we would be supported for another year. Donate now.

https://sendto.mozilla.org/page/contribute/givenow-seq?source=base_url

kiko
19 januari 2016, 22:59
Wikipedia is een fantastisch project. Je moet al ver zoeken om een computergebruiker te vinden die er nog geen honderden zaken op heeft opgezocht.

Waanzinnig uitgebreid en heel gebruiksvriendelijk ook. Staan er fouten in ? Natuurlijk, maar in een gedrukte encyclopedie staan ook fouten, of zaken die zeer snel verouderd zijn, en die zijn niet zomaar te verbeteren. Wikipedia past zichzelf zeer snel aan.

Ik denk dat ik ook eens zal storten. Hoeveel hadden ze nog nodig ?

kiko
19 januari 2016, 23:04
Vergeet ook niet Uw vriend FIREFOX!

Take a personal stand against big data and donate to Mozilla. As a non-profit, we're protecting your rights on the Web. If everyone reading this chipped in $3, we would be supported for another year. Donate now.

https://sendto.mozilla.org/page/contribute/givenow-seq?source=base_url
"against big data" en "non-profit" ?

Kerel, Mozilla is een miljoenenonderneming met zéér nauwe banden met Google.

Even serieus blijven he.