PDA

View Full Version : Tijd om internationaal islam te bannen?


Argusx43
28 december 2015, 02:11
Angola and China bans Islam and Islamic Clothing Respectively

https://www.youtube.com/watch?v=oDeTNXbu_YA

SDX
28 december 2015, 02:30
In Angola geldt officieel godsdienstvrijheid, islam heeft echter nooit 'n officiële status gekregen, bijgevolg is islam er niet erkend, krijgt geen subsidie, mag geen scholen noch "gebedshuizen" (politiek correct voor haathutten) bouwen etc...

Officieel zogezegd omdat er niet genoeg mohamedanen zijn.

Om officiële erkenning te krijgen moeten er minstens 100.000 leden/aanhangers zijn, er zijn er maar zo'n 90.000, al jaren. 😆👍

Peche
28 december 2015, 08:40
Stopt toch met dat gedoe.
Ze hebben getrained, wij niet.
PC helden met hopen, tot de boel uitbreekt...

De islam is het probleem niet, het zijn radicalen die het geloof misbruiken.

DewareJakob
28 december 2015, 11:53
Stopt toch met dat gedoe.
Ze hebben getrained, wij niet.
PC helden met hopen, tot de boel uitbreekt...

De islam is het probleem niet, het zijn radicalen die het geloof misbruiken.

Dan zijn alle moslims 'radicalen' dus?

atmosphere
28 december 2015, 12:13
China , de oase van mensenrechten en democratie , een voorbeeld voor allen.

Peche
28 december 2015, 12:30
Dan zijn alle moslims 'radicalen' dus?

We mogen ons niet laten leiden naar het pad waar enkelingen ons naartoe duwen.

SDX
28 december 2015, 12:41
Stopt toch met dat gedoe.
Ze hebben getrained, wij niet.
PC helden met hopen, tot de boel uitbreekt...

De islam is het probleem niet, het zijn radicalen die het geloof misbruiken.

Misbruiken als in verkeerde instructies uit hun handboek opvolgen?

Ben jij zo goed bekend met dat handboek dat je zulke grote woorden in de mond durft te nemen?

Politici en pers menen nog steeds dat ze met 'n boel kleine kinderen te maken hebben die klakkeloos geloven wat hen wijsgemaakt wordt ( waar jij 't levend bewijs van bent trouwens) en dat mensen niet voor zichzelf kunnen uitmaken, nadenken en vooral; dat boek/oorlogshandleiding ter hand nemen en zelf l e z e n zodat ze/we weten wat er in voorgeschreven staat en of die ideologie echt wel 'vrede' is of niet, en of ze "misbruikt" wordt door enkelingen die de "letterlijke" aanwijzingen "misbruiken" of fout interpreteren terwijl er helemaal niet geïnterpreteerd k�*n worden bij letterlijke aanwijzingen.

Nog meer politiek correcte meeblatende domme schapen zullen de ondergang van Europa enkel maar bespoedigen.

TV-verslaafde
28 december 2015, 12:52
dat boek/oorlogshandleiding ter hand nemen en zelf l e z e n zodat ze/we weten wat er in voorgeschreven staat en of die ideologie echt wel 'vrede' is of niet, en of ze "misbruikt" wordt door enkelingen die de "letterlijke" aanwijzingen "misbruiken" of fout interpreteren terwijl er helemaal niet geïnterpreteerd k�*n worden bij letterlijke aanwijzingen.


Valt het dan te vergelijken met politiek en pers, PC-publiek die ontkennen dat 1+1=2 is? Ik dacht al dat wiskunde en logica niet hun beste vak was op school...

Skobelev
28 december 2015, 13:06
Het wordt tijd om alle vormen van religie te bannen. Maar laten we beginnen met het gegeven van subsidies. Dat zou al een mooie start zijn.

Inderdaad, maar 'k vrees dat dat nog niet voor morgen zal zijn, zelfs niet voor overmorgen.

djimi
28 december 2015, 13:14
China , de oase van mensenrechten en democratie , een voorbeeld voor allen.

Sinds de dood van de teergeliefde Voorzitter Mao ( :-( ) niet meer, hé :twisted:

Peche
28 december 2015, 14:03
Misbruiken als in verkeerde instructies uit hun handboek opvolgen?

Ben jij zo goed bekend met dat handboek dat je zulke grote woorden in de mond durft te nemen?

Politici en pers menen nog steeds dat ze met 'n boel kleine kinderen te maken hebben die klakkeloos geloven wat hen wijsgemaakt wordt ( waar jij 't levend bewijs van bent trouwens) en dat mensen niet voor zichzelf kunnen uitmaken, nadenken en vooral; dat boek/oorlogshandleiding ter hand nemen en zelf l e z e n zodat ze/we weten wat er in voorgeschreven staat en of die ideologie echt wel 'vrede' is of niet, en of ze "misbruikt" wordt door enkelingen die de "letterlijke" aanwijzingen "misbruiken" of fout interpreteren terwijl er helemaal niet geïnterpreteerd k�*n worden bij letterlijke aanwijzingen.

Nog meer politiek correcte meeblatende domme schapen zullen de ondergang van Europa enkel maar bespoedigen.

Denk je te winnen als je de confrontatie zou aangaan? Heeft tijd u dan niets geleerd? Iedere duw krijgen we teruggeduwd.

SDX
28 december 2015, 14:22
Denk je te winnen als je de confrontatie zou aangaan? Heeft tijd u dan niets geleerd? Iedere duw krijgen we teruggeduwd.

Ik heb nog nooit als eerste 'geduwd', om 't in jouw metaforische beeldspraak uit te drukken.

Maar als er geduwd wordt, is 't kwestie van net zo hard terug te duwen dat ze de eerste eeuwen geen zin meer zullen hebben of 't in hun mohamedaanse koppekes halen om ooit nog eens te duwen.

Onze voorouders hadden dat al begrepen toen ze telkens weer die hordes uit Europa knikkerden en nog 'n paar landen zoals bvb Israël en China hebben dat ook begrepen.

Nu gij nog, want gij gaat al liggen voordat er slagen of duwen uitgedeeld worden.

Onderworpen schapen.

SDX
28 december 2015, 14:26
Denk je te winnen als je de confrontatie zou aangaan? Heeft tijd u dan niets geleerd? Iedere duw krijgen we teruggeduwd.

Ik heb nog nooit als eerste 'geduwd', om 't in jouw metaforische beeldspraak uit te drukken.

Maar als er geduwd wordt, is 't kwestie van net zo hard terug te duwen dat ze de eerste eeuwen geen zin meer zullen hebben of 't in hun mohamedaanse koppekes halen om ooit nog eens te duwen.

Onze voorouders hadden dat al begrepen toen ze telkens weer die hordes uit Europa knikkerden en nog 'n paar landen zoals bvb Israël en China hebben dat ook begrepen.

Nu gij nog, want gij gaat al liggen voordat er slagen of duwen uitgedeeld worden.

Onderworpen schapen. Leg uw koppeke al maar op 't kapblok met uw keelke omhoog zodat ze er makkelijker bij kunnen.

SDX
28 december 2015, 14:28
Time Out. X 7. 😨

Peche
28 december 2015, 14:30
Ik heb nog nooit als eerste 'geduwd', om 't in jouw metaforische beeldspraak uit te drukken.

Maar als er geduwd wordt, is 't kwestie van net zo hard terug te duwen dat ze de eerste eeuwen geen zin meer zullen hebben of 't in hun mohamedaanse koppekes halen om ooit nog eens te duwen.

Onze voorouders hadden dat al begrepen toen ze telkens weer die hordes uit Europa knikkerden en nog 'n paar landen zoals bvb Israël en China hebben dat ook begrepen.

Nu gij nog, want gij gaat al liggen voordat er slagen of duwen uitgedeeld worden.

Onderworpen schapen.

Jij weet echt niet tegen wie je bezig bent he?
Ik denk meer gedaan te hebben dan u.

SDX
28 december 2015, 14:41
Jij weet echt niet tegen wie je bezig bent he?
Ik denk meer gedaan te hebben dan u.

Ga maar verder met 'denken' dan.

Peche
28 december 2015, 14:47
Ik heb nog nooit als eerste 'geduwd', om 't in jouw metaforische beeldspraak uit te drukken.

Kan je het aub in de context bezien? :)
We zijn bevrijder gaan spelen. Mensen vluchten nu weg van wat die bevrijding teweeg bracht.
Het Westen draagt een hoog aandeel en we moeten die mensen helpen.
Niet door oorlog, maar met barmhartigheid.

Maar als er geduwd wordt, is 't kwestie van net zo hard terug te duwen dat ze de eerste eeuwen geen zin meer zullen hebben of 't in hun mohamedaanse koppekes halen om ooit nog eens te duwen.

Beide kampen denken zo. Het is al een geduw en getrek van eeuwen lang.
Waarin enkelingen die op wereldmacht azen het verkl... voor iedereen.

Nu gij nog, want gij gaat al liggen voordat er slagen of duwen uitgedeeld worden.

Onderworpen schapen.

Ik ga helemaal niet liggen. Ik weet zelfs niet uit welke post je dat haalt. Al wat ik vraag is te stoppen met provoceren want het kan wel eens een lelijke uitdraai hebben.

We dienen ons licht aan te steken en een verblindend signaal te geven dat in de kern van ieders hart dringt.
Overstijgen.

Lukkas
28 december 2015, 15:09
China , de oase van mensenrechten en democratie , een voorbeeld voor allen.

In de meeste moslimlanden is het nog veel slechter gesteld dan in China. Groot gelijk dus dat zij dat moslimgedoe proberen in te perken.

SDX
28 december 2015, 15:34
Kan je het aub in de context bezien? :)
We zijn bevrijder gaan spelen. Mensen vluchten nu weg van wat die bevrijding teweeg bracht.
Het Westen draagt een hoog aandeel en we moeten die mensen helpen.
Niet door oorlog, maar met barmhartigheid.



Beide kampen denken zo. Het is al een geduw en getrek van eeuwen lang.
Waarin enkelingen die op wereldmacht azen het verkl... voor iedereen.


Ik ga helemaal niet liggen. Ik weet zelfs niet uit welke post je dat haalt. Al wat ik vraag is te stoppen met provoceren want het kan wel eens een lelijke uitdraai hebben.

We dienen ons licht aan te steken en een verblindend signaal te geven dat in de kern van ieders hart dringt.
Overstijgen.
1. Ik ben niks nergens 'bevrijder'' gaan spelen.

2. Wij moeten helemaal niks, als politici zich ergens verantwoordelijk voor voelen om sinterklaas te spelen voor de hele wereld met de centen waar onze ouders, groot- & voorouders voor gewerkt en gezweet hebben, niet met mij, ik heb die verantwoordelijkheid niet, voel die niet, ben als individu niemand iets verplicht en al zeker geen verplichte solidariteit waar politici me mee willen opsolferen omwille van hun stommiteiten, en indien ik me daartegen verzet racist, nazi edm zou zijn.

3. Sinds 't ontstaan van islam heeft islam de oorlog verklaard aan alles wat niet-islam is, heeft de wereld zelfs verdeeld in dar al islam en dar al harb.

4. Wat je vraagt IS gaan liggen. Niemand heeft 't recht niet beledigd, niet geprovoceerd te worden, indien wel voel ik me elke dag beledigd en geprovoceerd, zou nogal wat worden als we dan allemaal mekaars koppen begonnen inslaan en erop los aan't kelen sloegen.

5.Peace man groovy far out mei '68 flower power make love not war if you're going to San Francisco be sure to wear some flowers in your hair...you're gonna meet some lovin' people there...🎵🎶🎼🎶🎵🌺🌻🌼💓💕💖💗💝💞✌🎵🎶🎼🎶🎵

Je keft tegen de verkeerde boom.

Ga elders keffen, daar waar ze mekaars koppen dagdagelijks inslaan, mekaar kelen, aanslagen plegen en terreur zaaien. Ik stel voor dat je naar de grootste moskeet in Mollahbeek trekt, om te beginnen.

Hup, werk aan de winkel.

atmosphere
28 december 2015, 15:38
Weer iemand die de westerse normen en waarden over boord wil gooien. De grondwet zal gewijzigd moeten worden.
Geen vrijheid van godsdienst meer. Een nogal kansloos plan overigens.

atmosphere
28 december 2015, 15:43
1. Ik ben niks nergens 'bevrijder'' gaan spelen.

2. Wij moeten helemaal niks, als politici zich ergens verantwoordelijk voor voelen om sinterklaas te spelen voor de hele wereld met de centen waar onze ouders, groot- & voorouders voor gewerkt en gezweet hebben, niet met mij, ik heb die verantwoordelijkheid niet, voel die niet, ben als individu niemand iets verplicht en al zeker geen verplichte solidariteit waar politici me mee willen opsolferen omwille van hun stommiteiten, en indien ik me daartegen verzet racist, nazi edm zou zijn.

3. Sinds 't ontstaan van islam heeft islam de oorlog verklaard aan alles wat niet-islam is, heeft de wereld zelfs verdeeld in dar al islam en dar al harb.

4. Wat je vraagt IS gaan liggen. Niemand heeft 't recht niet beledigd, niet geprovoceerd te worden, indien wel voel ik me elke dag beledigd en geprovoceerd, zou nogal wat worden als we dan allemaal mekaars koppen begonnen inslaan en erop los aan't kelen sloegen.

5.Peace man groovy far out mei '68 flower power make love not war if you're going to San Francisco be sure to wear some flowers in your hair...you're gonna meet some lovin' people there...🎵🎶🎼🎶🎵🌺🌻🌼💓💕💖💗💝💞✌🎵🎶🎼🎶🎵

Je keft tegen de verkeerde boom.

Ga elders keffen, daar waar ze mekaars koppen dagdagelijks inslaan, mekaar kelen, aanslagen plegen en terreur zaaien. Ik stel voor dat je naar de grootste moskeet in Mollahbeek trekt, om te beginnen.

Hup, werk aan de winkel.

Knap staaltje westerse hypocrisie !

SDX
28 december 2015, 15:45
Knap staaltje westerse hypocrisie !

Ren! Ver weg van dat westen en die hypocrisie. Ren!

Voordat 't te laat is en iemand je 'n handje helpt.

Charlie don't Surf
28 december 2015, 15:52
Ren! Ver weg van dat westen en die hypocrisie. Ren!

Voordat 't te laat is en iemand je 'n handje helpt. ... hoe is het in Spanje ?

Pericles
28 december 2015, 15:55
Weer iemand die de westerse normen en waarden over boord wil gooien. De grondwet zal gewijzigd moeten worden.
Geen vrijheid van godsdienst meer. Een nogal kansloos plan overigens.

Dus als ik zeg dat het nazisme mijne godsdienst is en Hitler mijne god , dan is het OK of wat.:roll:
Godsdienstvrijheid is niet absoluut kerel, ze wordt beperkt door de wetten van het volk.

Charlie don't Surf
28 december 2015, 16:06
Dus als ik zeg dat het nazisme mijne godsdienst is en Hitler mijne god , dan is het OK of wat.:roll:
Godsdienstvrijheid is niet absoluut kerel, ze wordt beperkt door de wetten van het volk. Nazi's (https://www.youtube.com/watch?v=brCnq5VUBDk)

Lukkas
28 december 2015, 16:11
Weer iemand die de westerse normen en waarden over boord wil gooien. De grondwet zal gewijzigd moeten worden.
Geen vrijheid van godsdienst meer. Een nogal kansloos plan overigens.

Sinds de grote immigratiegolven is er al veel aan onze westerse normen en waarden geknaagd. Vooral om de immigranten niet te 'beledigen'. Wees blij dat men alle religies aanpakt. Zo eerlijk is men dan nog. In moslimlanden worden alleen de ongelovigen aangepakt. Ik hoop niet dat u de islam ook tot de westerse normen en waarden rekent. Dat zou geen brug, maar honderd bruggen te ver zijn. Juist door de komst van de mohammedanen wordt hier alles op zijn kop gezet. Al onze normen en waarden worden te grabbel gegooid, door toedoen van de islam.

SDX
28 december 2015, 16:22
... hoe is het in Spanje ?

Moest jij geen plaatjes inkleuren in je kleurboek? Weet mama dat je weer met grote-mensen zaken bezig bent, straks krijg je alweer kletsen op de broek. Gelukkig houdt de pamper de ergste pijn nog wat tegen.

Lukkas
28 december 2015, 16:26
Dus als ik zeg dat het nazisme mijne godsdienst is en Hitler mijne god , dan is het OK of wat.:roll:
Godsdienstvrijheid is niet absoluut kerel, ze wordt beperkt door de wetten van het volk.

De nagel op de kop. Veel moslims geilen op de sharia, omdat deze 'rechtspraak' rechtstreeks van god zou komen (:lol:). Onder het mom van godsdienstvrijheid, zou deze barbaarse rechtspraak dan ook in het Westen moeten kunnen. :roll:

Maar misschien kunnen wij een beetje tegemoetkomen: moslims berechten via onze rechtbanken en straffen volgens de sharia. Dus veroordeeld voor diefstal = handjekap.

Charlie don't Surf
28 december 2015, 16:33
Moest jij geen plaatjes inkleuren in je kleurboek? Weet mama dat je weer met grote-mensen zaken bezig bent, straks krijg je alweer kletsen op de broek. Gelukkig houdt de pamper de ergste pijn nog wat tegen. ... bewolkt dus ;-)

Peche
28 december 2015, 16:39
1. Ik ben niks nergens 'bevrijder'' gaan spelen.


Ze hebben dat wel in uw naam gedaan.

2. Wij moeten helemaal niks, als politici zich ergens verantwoordelijk voor voelen om sinterklaas te spelen voor de hele wereld met de centen waar onze ouders, groot- & voorouders voor gewerkt en gezweet hebben, niet met mij, ik heb die verantwoordelijkheid niet, voel die niet, ben als individu niemand iets verplicht en al zeker geen verplichte solidariteit waar politici me mee willen opsolferen omwille van hun stommiteiten, en indien ik me daartegen verzet racist, nazi edm zou zijn.

ROFLOL echt waar kerel!
Als er geen goud en olie lag, zouden we dan ook bevrijder gespeeld hebben? :) (we in context houden aub). Dus met ons geld is relatief, want het moet vaneigenst wel een win win situatie zijn he.

3. Sinds 't ontstaan van islam heeft islam de oorlog verklaard aan alles wat niet-islam is, heeft de wereld zelfs verdeeld in dar al islam en dar al harb.

Vanaf BE de f16's zond heeft zij oorlog over heel haar volk uitgeroepen.

4. Wat je vraagt IS gaan liggen. Niemand heeft 't recht niet beledigd, niet geprovoceerd te worden, indien wel voel ik me elke dag beledigd en geprovoceerd, zou nogal wat worden als we dan allemaal mekaars koppen begonnen inslaan en erop los aan't kelen sloegen.

Dus jij wil een slapende hond wakker maken? Ze zijn bevrijd en ze hebben nooit een democratie gewillen. Nu er een kalifaat is, is dat een probleem?
Dat hadden wij toch van mijlen ver kunnen zien aankomen?
Maar die mensen dat het zagen aankomen werden gek verklaard, nutcrackers of troeters.


Je keft tegen de verkeerde boom.

Ga elders keffen, daar waar ze mekaars koppen dagdagelijks inslaan, mekaar kelen, aanslagen plegen en terreur zaaien. Ik stel voor dat je naar de grootste moskeet in Mollahbeek trekt, om te beginnen.

Hup, werk aan de winkel.

Ik kef het nogmaals: maak geen slapende hond wakker.
Stop met al die aandacht op de islam te smijten, maar fixeer je op radicalisme.
De islam is met een paar miljard meer als de Europeaan.

DucDEnghien
28 december 2015, 17:18
Angola and China bans Islam and Islamic Clothing Respectively

https://www.youtube.com/watch?v=oDeTNXbu_YA

Over Angola; "In November 2013, some media sources reported that Islam and other belief systems deemed to be contrary to the country's culture had been outlawed in Angola. The International Business Times said that Angola was seeking to shut down all mosques.

However, the reports were later denied by the government. The Ministry of Culture stated, "There is no war in Angola against Islam or any other religion."

atmosphere
28 december 2015, 18:56
Ze hebben dat wel in uw naam gedaan.


ROFLOL echt waar kerel!
Als er geen goud en olie lag, zouden we dan ook bevrijder gespeeld hebben? :) (we in context houden aub). Dus met ons geld is relatief, want het moet vaneigenst wel een win win situatie zijn he.


Vanaf BE de f16's zond heeft zij oorlog over heel haar volk uitgeroepen.


Dus jij wil een slapende hond wakker maken? Ze zijn bevrijd en ze hebben nooit een democratie gewillen. Nu er een kalifaat is, is dat een probleem?
Dat hadden wij toch van mijlen ver kunnen zien aankomen?
Maar die mensen dat het zagen aankomen werden gek verklaard, nutcrackers of troeters.



Ik kef het nogmaals: maak geen slapende hond wakker.
Stop met al die aandacht op de islam te smijten, maar fixeer je op radicalisme.


Inderdaad, dat is een stuk verstandiger dan mee te gaan in radicaliserende praatjes over de islam als grote demoon.

Eurosceptic
28 december 2015, 18:57
Stopt toch met dat gedoe.
Ze hebben getrained, wij niet.
PC helden met hopen, tot de boel uitbreekt...

De islam is het probleem niet, het zijn radicalen die het geloof misbruiken.

Islam is het probleem niet.. Heb jij de Koran gelezen?
Het zijn de radicalen die het echte geloof BETUIGEN, niet misbruiken.
De aanzet tot haat, moord en discriminatie staan letterlijk in de Koran.

Gelukkig hebben 95% van de moslims bij ons een soort van evolutie doorgaan, waardoor ze feiten in de Koran ontkennen. Ik heb nochtans geen interpretator nodig om te weten dat Mohammed een pedofiele psychopaat was.

TheFourHorsemen
28 december 2015, 19:12
Weer iemand die de westerse normen en waarden over boord wil gooien. De grondwet zal gewijzigd moeten worden.
Geen vrijheid van godsdienst meer. Een nogal kansloos plan overigens.

Het lijkt me niet meer dan logisch dat de vrijheid van godsdienst uit de grondwet wordt geschrapt.

De vrijheid van meningsuiting + de vrijheid van vergadering bieden voldoende basis om uw godsdienst te kunnen beleven. Door een afzonderlijke 'vrijheid van godsdienst' te voorzien, wordt de indruk gewekt dat religie belangrijker is dan andere meningsuitingen (zoals bijvoorbeeld politieke overtuiging). Er is geen enkele reden waarom de vrijheid om het christendom of de islam te belijden meer of minder zou moeten beschermd worden dan de vrijheid om het socialisme of het liberalisme aan te hangen.

Lukkas
28 december 2015, 19:18
Islam is het probleem niet.. Heb jij de Koran gelezen?
Het zijn de radicalen die het echte geloof BETUIGEN, niet misbruiken.
De aanzet tot haat, moord en discriminatie staan letterlijk in de Koran.

Gelukkig hebben 95% van de moslims bij ons een soort van evolutie doorgaan, waardoor ze feiten in de Koran ontkennen. Ik heb nochtans geen interpretator nodig om te weten dat Mohammed een pedofiele psychopaat was.

De beulen van de IS zijn de ultieme moslims en de perfecte klonen van de profeet. En dan blijft men hier hardnekkig volhouden dat IS niets te maken heeft met de islam. :roll:

Boduo
28 december 2015, 19:46
Het lijkt me niet meer dan logisch dat de vrijheid van godsdienst uit de grondwet wordt geschrapt.

De vrijheid van meningsuiting + de vrijheid van vergadering bieden voldoende basis om uw godsdienst te kunnen beleven. Door een afzonderlijke 'vrijheid van godsdienst' te voorzien, wordt de indruk gewekt dat religie belangrijker is dan andere meningsuitingen (zoals bijvoorbeeld politieke overtuiging). Er is geen enkele reden waarom de vrijheid om het christendom of de islam te belijden meer of minder zou moeten beschermd worden dan de vrijheid om het socialisme of het liberalisme aan te hangen.

Zoals atmos schrijft: een kansloos plan.
Maak u geen illusies !

DucDEnghien
28 december 2015, 19:50
De beulen van de IS zijn de ultieme moslims en de perfecte klonen van de profeet. En dan blijft men hier hardnekkig volhouden dat IS niets te maken heeft met de islam. :roll:

Niemand zegt dat Daesh (IS) niets te maken heeft met de Islam.

Lukkas
28 december 2015, 20:13
Niemand zegt dat Daesh (IS) niets te maken heeft met de Islam.

U komt juist terug van de planeet Mars? In bijna alle politiek-correcte West-Europese media, de VRT op kop, wordt het verband islam - IS verzwegen of ontkend.

Peche
28 december 2015, 20:13
Islam is het probleem niet.. Heb jij de Koran gelezen?
Het zijn de radicalen die het echte geloof BETUIGEN, niet misbruiken.
De aanzet tot haat, moord en discriminatie staan letterlijk in de Koran.

Gelukkig hebben 95% van de moslims bij ons een soort van evolutie doorgaan, waardoor ze feiten in de Koran ontkennen. Ik heb nochtans geen interpretator nodig om te weten dat Mohammed een pedofiele psychopaat was.

Kunnen wij niet terug naar de vrede die ooit heerste met kleine conflicten in plaats van grote conflicten? Peace en kumbaya?

DucDEnghien
28 december 2015, 20:16
Komt u juist terug van de planeet Mars?

De eerste en meeste slachtoffers van Daesh (IS) zijn moslims die de islam respecteren.

Peche
28 december 2015, 20:16
Inderdaad, dat is een stuk verstandiger dan mee te gaan in radicaliserende praatjes over de islam als grote demoon.

Radicalisme is enkel met liefde te bestrijden. Troetelbeergroepshug?

Lukkas
28 december 2015, 20:21
De eerste en meeste slachtoffers van Daesh (IS) zijn moslims die de islam respecteren.

Bron? Trouwens die van IS zullen dan de 'betere' moslims zijn zeker. Zij leunen het dichtst aan bij de gruwel van hun profeet.

Eurosceptic
28 december 2015, 20:28
Kunnen wij niet terug naar de vrede die ooit heerste met kleine conflicten in plaats van grote conflicten? Peace en kumbaya?
Die vrede was er toen ze in de minderheid waren. Door politieke interventies is daar nu heel bewust verandering in gebracht. Doe eens een gok, welk percentage van onze populatie over 15 jaar een moslim zal zijn.

Wij leven stilaan in een maatschappij met 2 botsende wetten.
1) De grondwet, aka de wet der beschaving
2) de Koran, het wetboek van een gewelddadige pedofiele psychopaat genaamd Mohammed.

De stem van de moslims wordt luider naarmate hun populatie groeit. Iets wat velen niet begrijpen

Boduo
28 december 2015, 20:36
De eerste en meeste slachtoffers van Daesh (IS) zijn moslims die de islam respecteren.

Et alors ?
Wij verwachten dat de IS hier & nu onschuldige mensen gerust laat.

Lukkas
28 december 2015, 20:42
Die vrede was er toen ze in de minderheid waren. Door politieke interventies is daar nu heel bewust verandering in gebracht. Doe eens een gok, welk percentage van onze populatie over 15 jaar een moslim zal zijn.

Wij leven stilaan in een maatschappij met 2 botsende wetten.
1) De grondwet, aka de wet der beschaving
2) de Koran, het wetboek van een gewelddadige pedofiele psychopaat genaamd Mohammed.

De stem van de moslims wordt luider naarmate hun populatie groeit. Iets wat velen niet begrijpen

Inderdaad, hoe meer hun populatie aangroeit, hoe fanatieker zij zullen worden. Nu zijn zij nog maar met 10% en toch beginnen zij al eisen te stellen. Men beseft hier nog altijd niet dat, wanneer hun aantal aangroeit tot 40-50%, het hek helemaal van de dam is en dat het compleet onleefbaar zal worden voor de autochtoon. Vergeet dan de geveinsde 'gematigde' islam maar. Die gaan met ons nageslacht doen wat zij willen. Deze 40-50% kan gemakkelijk bereikt worden over een relatief korte tijdspanne, als de vluchtelingenstroom blijft aanhouden en de daaraan verbonden gezinsherenigingen.

Skobelev
28 december 2015, 22:11
De eerste en meeste slachtoffers van Daesh (IS) zijn moslims die de islam respecteren.

Goei zaak, twee keer winst voor ons.

Skobelev
28 december 2015, 22:11
Radicalisme is enkel met liefde te bestrijden. Troetelbeergroepshug?

Inderdaad, je ziet waar dat ons gebracht heeft de voorbije 40 jaar...:roll:

SDX
28 december 2015, 23:36
Ze hebben dat wel in uw naam gedaan.
Nier in mijn naam, nooit in mijn naam, nooit heb ik daar toestemming voor gegeven, ook heb ik niet voor die bandietenbende gestemd.
ROFLOL echt waar kerel!
Als er geen goud en olie lag, zouden we dan ook bevrijder gespeeld hebben? :) (we in context houden aub). Dus met ons geld is relatief, want het moet vaneigenst wel een win win situatie zijn he.

Ik ben geen kerel.

Die olie werd en wordt nog steeds met klinkende munt betaald.


Vanaf BE de f16's zond heeft zij oorlog over heel haar volk uitgeroepen.
Indertijd, toen de doodscultus ontstond, bestond België nog niet eens, en voorzeker nog geen F16's.

Dus jij wil een slapende hond wakker maken? Ze zijn bevrijd en ze hebben nooit een democratie gewillen. Nu er een kalifaat is, is dat een probleem?
Dat hadden wij toch van mijlen ver kunnen zien aankomen?
Maar die mensen dat het zagen aankomen werden gek verklaard, nutcrackers of troeters.

Dat kalifaat interesseert me niet, zo lang ze maar allemaal oftewel aan hun kant van de wereld blijven, oftewel, hetgeen al hier zit, lekker snel erheen vertrekken met mijn liefdevolle zegen en zelfs 'n dikke groepshug!

Ik kef het nogmaals: maak geen slapende hond wakker.
Stop met al die aandacht op de islam te smijten, maar fixeer je op radicalisme.
De islam is met een paar miljard meer als de Europeaan.

Islam = radicaal.

Als je niet met kennis van zaken over de doodscultus kan spreken, informeer je dan eerst even voordat je je ontiegelijk belachelijk maakt en, zoals ik al eerder zei, blijf van de paddo's af of neem je medicatie op tijd.

Indien bovenstaande niet helpt, blijf dan ook van de medicatie af, misschien komt alles wel mooi terug op 'n rijtje in 't koppie.

Maar zwijgen en buigen. NOOIT!
I'd rather die standing than live on my knees.

Nog 'n uitsmijter;

http://memotrip.nl/multicul/korannenzwicht.jpg

Doe jij 't licht uit?

zonbron
29 december 2015, 00:47
China , de oase van mensenrechten en democratie , een voorbeeld voor allen.

Als ik zou moeten kiezen tussen een of ander redelijk aziatisch land en Uw 'moslimparadise' in de hogere sferen dat weet ik keer op keer wat te verkiezen.

Uiteraard heeft het Westen al het mogelijke gedaan om in de 'moslimsheavens' onrust te stoken en iedereen onder de knoet te houden. Ze zijn daar wonderwel in geslaagd, juist dankzij de islam, een death cult van formaat die iedereen dom en bekrompen houdt zonder enige kans op daadwerkelijke voortuitgang, eeuwenlang...

Ook de Islam is een glibberige octopoot:

https://esatire.files.wordpress.com/2010/09/mohammed.jpg

Met dat verschil dat bij moslims de strijd om het 'rechtvaardige' van kosmische aard is. Wat op aarde gebeurt is bijzaak zolang de tengels van dit beest maar diep in het moslimbrein geworteld zitten. Dan is alles ok. Onder de knoet.

Ook het Westen zit met zo'n parasiet, maar dan van judaïsche/katholieke oorsprong. Klopt.

Laat de moslims hun gedrocht aanpakken en het Westen, minstens Europa, net zoals Rusland, het andere beest dat hier werd binnengeleidt en als een kanker woedt.

Al dat extremistisch moslim- en zio-gedoe zet Europa op stelten en brengt de wereldvrede in het gedrang. Als iedereen zijn eigen probleem zou oplossen waren we van alles zo verlost. Al deze idiote ideologieen versterken elkaar, het ene kan als het ware niet zonder het andere bestaan. Tijd om dat op te lossen.

Voor mij zou wat sporadisch heidens gedoe wel volstaan. Wat voor heibel zorgt dat zijn 'zandbak'-religies. Hoort hier helemaal niet thuis.

En ja.

Samen de bevolking terroriseren, dolle pret:

https://syrianfreepress.files.wordpress.com/2015/02/zionist-jihadists-20150212.jpg?w=529

Achterlijke quatsch, dat zandbakgedoe.

zonbron
29 december 2015, 00:53
Valt het dan te vergelijken met politiek en pers, PC-publiek die ontkennen dat 1+1=2 is? Ik dacht al dat wiskunde en logica niet hun beste vak was op school...

Als onze Westerse leiders beweren dat 1+1 drie is dan is dat ook zo. Daar hebt U zich bij neer te leggen of moet U de gevolgen van Uw protest dragen.

zonbron
29 december 2015, 00:56
Ik heb nog nooit als eerste 'geduwd', om 't in jouw metaforische beeldspraak uit te drukken.

Maar als er geduwd wordt, is 't kwestie van net zo hard terug te duwen dat ze de eerste eeuwen geen zin meer zullen hebben of 't in hun mohamedaanse koppekes halen om ooit nog eens te duwen.

Onze voorouders hadden dat al begrepen toen ze telkens weer die hordes uit Europa knikkerden en nog 'n paar landen zoals bvb Israël en China hebben dat ook begrepen.

Nu gij nog, want gij gaat al liggen voordat er slagen of duwen uitgedeeld worden.

Onderworpen schapen.


Tijd om alle betrokken hordes terug de zee in te dringen. Een push-back van formaat als het ware, regelrecht naar hartje MO.

zonbron
29 december 2015, 01:04
Weer iemand die de westerse normen en waarden over boord wil gooien. De grondwet zal gewijzigd moeten worden.
Geen vrijheid van godsdienst meer. Een nogal kansloos plan overigens.

Idd. Kansloos.

Maar zolang religies, corruptie en andere groteske leugens volkeren onder de knoet houden en het niet andersom is... dan ligt de vrijheid van godsdienst, vrije meningsuiting en zelfs het denken zelf onder vuur.

De wil van een volk en EENHEID staan boven religie. Religie mag daarin nooit interfereren, dat leidt tot moord en bloedvergiet.

zonbron
29 december 2015, 01:12
De eerste en meeste slachtoffers van Daesh (IS) zijn moslims die de islam respecteren.

http://www.quickmeme.com/img/c4/c444b80b85b470540565c7c357e2925b766206e501f9a3bb0d a632e435943c1c.jpg

Daesh klinkt mooier dan Islamitische Staat. Ze hebben mohammhed en de Islam plots buitengesmeten.

zonbron
29 december 2015, 01:15
De nagel op de kop. Veel moslims geilen op de sharia, omdat deze 'rechtspraak' rechtstreeks van god zou komen (:lol:). Onder het mom van godsdienstvrijheid, zou deze barbaarse rechtspraak dan ook in het Westen moeten kunnen. :roll:

Maar misschien kunnen wij een beetje tegemoetkomen: moslims berechten via onze rechtbanken en straffen volgens de sharia. Dus veroordeeld voor diefstal = handjekap.

Niks handjekap. (alhoewel... :twisted:)

Nope. Een volk staat STEEDS boven religie. Daarom moet de Quran afgewezen worden. En ook onze kutoverheid en instellingen allerlei. Geen klimaatzwendel en pacha mama gezever dus.

zonbron
29 december 2015, 01:20
Inderdaad, je ziet waar dat ons gebracht heeft de voorbije 40 jaar...:roll:

Idd. 2!

zonbron
29 december 2015, 01:23
Nier in mijn naam, nooit in mijn naam, nooit heb ik daar toestemming voor gegeven, ook heb ik niet voor die bandietenbende gestemd.


Ik ben geen kerel.

Die olie werd en wordt nog steeds met klinkende munt betaald.



Indertijd, toen de doodscultus ontstond, bestond België nog niet eens, en voorzeker nog geen F16's.



Dat kalifaat interesseert me niet, zo lang ze maar allemaal oftewel aan hun kant van de wereld blijven, oftewel, hetgeen al hier zit, lekker snel erheen vertrekken met mijn liefdevolle zegen en zelfs 'n dikke groepshug!



Islam = radicaal.

Als je niet met kennis van zaken over de doodscultus kan spreken, informeer je dan eerst even voordat je je ontiegelijk belachelijk maakt en, zoals ik al eerder zei, blijf van de paddo's af of neem je medicatie op tijd.

Indien bovenstaande niet helpt, blijf dan ook van de medicatie af, misschien komt alles wel mooi terug op 'n rijtje in 't koppie.

Maar zwijgen en buigen. NOOIT!
I'd rather die standing than live on my knees.

Nog 'n uitsmijter;

http://memotrip.nl/multicul/korannenzwicht.jpg

Doe jij 't licht uit?

Bandietenbenden:


Zionisme is ook nogal radicaal hé? Enige verschil, moslims doen het openlijk en 'glorierijk' (hoe meer bloed aan de handen hoe beter, de anderen in maatpak en met das (Wallstreet white shoe boys). Die laatsten vergokken de levens van anderen en gieren wanneer miljoenen hun huizen verliezen, families uitgeroeid worden. Maar... in feite doen ze het ook openlijk hoor... Het komt echter weinig in de reguliere schaapjesmedia, rechtbanken grijpen niet in... ons kent ons... soevereine landen verkocht als bananenrepubliekjes, leiders inclusief. En nee... ze schamen er zich niet voor. Ze zijn superieur, ze zijn de slimsten en vooral de 'verkozenen'. Wet van de sterkste dus. Psychopatie wordt aanbeden en gepromoot. Sociaal aanvaardbaar gemaakt (psyop).

Zelfde duivels. :evil:

Kortom, het verschil tussen halal en kosher, haram en goyim uitgelegd in enkele simpele lijntjes.

They've got the numbers, you've got the brains. Unite and conquer! Allen naar de zandbak om het nieuwe grote plan op te stellen! :rofl:

zonbron
29 december 2015, 03:54
Angola and China bans Islam and Islamic Clothing Respectively

https://www.youtube.com/watch?v=oDeTNXbu_YA

Nooit 'verbieden', wijsmaken is vele effectiever.

atmosphere
29 december 2015, 07:06
Uiteraard heeft het Westen al het mogelijke gedaan om in de 'moslimsheavens' onrust te stoken en iedereen onder de knoet te houden. Ze zijn daar wonderwel in geslaagd, juist dankzij de islam, een death cult van formaat die iedereen dom en bekrompen houdt zonder enige kans op daadwerkelijke voortuitgang, eeuwenlang...


Niet dankzij Islam. Door de manier van interveniëren wordt de vooruitgang geblokkeerd en geweld aangewakkerd. Wanneer je regime changes gaat toepassen (met geweld, 2003 bijvoorbeeld) krijg je daarna altijd een interne strijd, altijd zo gegaan (denk aan Zuid-Amerika). Er zijn heel veel moslims die verandering willen, juist in die regio, iets wat compleet genegeerd word.
Er wordt hier steeds even over een miljard mensen geoordeeld, men meent te weten hoe ze allemaal in elkaar steken, dat is ronduit ignorant en arrogant.
daar ga ik dus mooi niet in mee.

Peche
29 december 2015, 07:47
Die vrede was er toen ze in de minderheid waren. Door politieke interventies is daar nu heel bewust verandering in gebracht. Doe eens een gok, welk percentage van onze populatie over 15 jaar een moslim zal zijn.

Ja en dat is omdat wij in Europa geen geboortebeperking hebben tegenover enorme sociale voordelen. Daarom was het belangrijk de vrede aldaar te bewaren zodat iedereen daar kon blijven. We hadden tegelijk moeten voorzien dat er door de opwarming van de aarde massaal mensen zouden vluchten.
Waar lagen onze prioriteiten en voorbereidingen? Oorlog en olie.
Draai dat paradigma eens om en je hebt wereldvrede.


Wij leven stilaan in een maatschappij met 2 botsende wetten.
1) De grondwet, aka de wet der beschaving
2) de Koran, het wetboek van een gewelddadige pedofiele psychopaat genaamd Mohammed.

De stem van de moslims wordt luider naarmate hun populatie groeit. Iets wat velen niet begrijpen

Die mensen leven hier al meer dan een halve eeuw. Het conflict is nieuw. Vroeger waren er kleine problemen met af en toe een conflict van jewelste.
Ik kwam zeer vroeg in aanraking met radicalisme langs beide kanten, Vlaamse en Islamitische. Deze kloof overbruggen via vrede is het proberen waardig.
Tegelijk moeten we zorgen dat mensen terug naar land van herkomst kunnen. We hadden van in het begin duidelijk moeten stellen aan de nieuwe migrant dat zijn verblijfplaatsje maar een tijdelijk zou zijn.

Maar kijk in wat voor wereld wij verkeren omdat iedereen op zijn gelijk blijft staan. Zelfs nadat er 130 mensen worden neergemaaid zien we nog niet in dat we verkeerd bezig zijn. En begrijp me niet verkeerd, ik keur die daad tot in het diepste van mijn ziel af. Maar het zou wel een wake up call moeten zijn dat de oorlog ons bereikt heeft.
Why is peace impossible?

Peche
29 december 2015, 07:51
Tijd om alle betrokken hordes terug de zee in te dringen. Een push-back van formaat als het ware, regelrecht naar hartje MO.

Wel inderdaad. Kampen maken met watervoorziening en dagelijks eten.
Dat had veel goedkoper geweest dan ze intern opvangen.

Mannen die alleen komen zouden inderdaad mee kunnen strijden tegen de IS.
Ergens is dat de normaliteit zelve.

Peche
29 december 2015, 07:52
Inderdaad, je ziet waar dat ons gebracht heeft de voorbije 40 jaar...:roll:

Probeer het eens? :)

Peche
29 december 2015, 08:02
Nier in mijn naam, nooit in mijn naam, nooit heb ik daar toestemming voor gegeven, ook heb ik niet voor die bandietenbende gestemd.

En toch zijn we daar? Hoe kan dat nu als niemand van ons dat wou? Democratie? Hallo?

Die olie werd en wordt nog steeds met klinkende munt betaald.


Ik heb daar een weluitgesproken mening over, die ik echter niet meer delen zal.

Indertijd, toen de doodscultus ontstond, bestond België nog niet eens, en voorzeker nog geen F16's.


Toen waren wij kruisvaardigers he. De dark ages zijn niet uitgewist omdat ze er een zwart censuur balkske over hangen he.
Laten we het in het hier en nu bekijken. Daar was een relatieve vrede, 3 mensen zaten in de weg. 2 namen ze met succes weg en daarna is het hek van de dam. Tiens, gij vindt dat niet verdacht? Wie bewaakt de grenzen van die landen nu? Ik voorspelde toen al dat hier een massa migratie van zou komen, maar voor ik het kon uittypen was Europa al vertrokken.

Dat kalifaat interesseert me niet, zo lang ze maar allemaal oftewel aan hun kant van de wereld blijven, oftewel, hetgeen al hier zit, lekker snel erheen vertrekken met mijn liefdevolle zegen en zelfs 'n dikke groepshug!


Maar ze zijn nu bevrijdt en ze hebben een kalifaat. Wat hadden ze anders gedacht te krijgen? Een democratie? Vaneigenst niet! Ik zeg niet dat je ze letterlijk moet knuffelen. Maar dat is nu eenmaal het resultaat van bevrijder te spelen. We kunnen dan dat kalifaat aanvaarden, ze hun vrede gunnen en een duidelijk grens tekenen waar ze niet over mogen. Ge zwaait de witte vlag en misschien is de tijd van aanslagen daarbij gedaan?

Islam = radicaal.


Erken jij dat zoiets niet beperkt is bij de islam? Dat wij daar ook een pak van kunnen?

Als je niet met kennis van zaken over de doodscultus kan spreken, informeer je dan eerst even voordat je je ontiegelijk belachelijk maakt en, zoals ik al eerder zei, blijf van de paddo's af of neem je medicatie op tijd.


Ik las de Koran. En ik weet hoe ze in de koe over de christenen en joden praten, of in berouw over de ongelovigen.
Ik maak mezelf dan maar belachelijk door vrede en orde te bewaren, ik zal er niet van wakker liggen. Ik heb me hier al met erger belachelijk gemaakt ;)
En ik zei het je al, ik pak niets meer.


Indien bovenstaande niet helpt, blijf dan ook van de medicatie af, misschien komt alles wel mooi terug op 'n rijtje in 't koppie.

Maar zwijgen en buigen. NOOIT!
I'd rather die standing than live on my knees.

Nog 'n uitsmijter;

http://memotrip.nl/multicul/korannenzwicht.jpg

Doe jij 't licht uit?

Radicaal :)

Skobelev
29 december 2015, 09:34
Probeer het eens? :)

Been there, done that.

Het zal u verbazen maar zelfs ik was vroeger tolerant tov islamieten. Het waren er natuurlijk bijlange na niet zoveel als vandaag en ze waren ook zo opdringerig niet. Nu heb ik echter, hoe langer hoe meer, een grondige afkeer van islamieten.

Peche
29 december 2015, 09:51
Been there, done that.

Het zal u verbazen maar zelfs ik was vroeger tolerant tov islamieten. Het waren er natuurlijk bijlange na niet zoveel als vandaag en ze waren ook zo opdringerig niet. Nu heb ik echter, hoe langer hoe meer, een grondige afkeer van islamieten.

Ik versta U. Ik ben ook in die dualen beland. Maar is dat niet gevaarlijk, toegeven aan de andere kant zonder een midden te zoeken?

Ik ben rechts opgevoed en links ontwikkeld. Vandaag na alle hetzes zoek ik een midden, maar dat bestaat niet :( En zo beland ik in dualen.

Guinevere
29 december 2015, 11:24
Angola and China bans Islam and Islamic Clothing Respectively

https://www.youtube.com/watch?v=oDeTNXbu_YA

Youuutuuuuuuuuube

http://www.adweek.com/socialtimes/files/2011/06/YouTube-LOL-Button.jpg

Geen schijn van kans dus. :lol:

Peche
29 december 2015, 11:27
Geen schijn van kans dus. :lol:

Dus 't is niet waar?

TheFourHorsemen
29 december 2015, 12:17
Zoals atmos schrijft: een kansloos plan.
Maak u geen illusies !

Maar dat neemt niet weg dat het schrappen van de godsdienstvrijheid als afzonderlijk grondrecht geen aanval hoeft te betekenen op de Westerse normen en waarden.

Guinevere
29 december 2015, 12:32
Dus 't is niet waar?

:? Eh ik heb de video al na een paar sec afgezet.

Graag een serieuze bron aub.

Peche
29 december 2015, 12:39
Maar nu weet ik het nog niet?
Natuurlijk is kledingdracht beperken de toekomst he.
Van de hoofddoek blijft Men af. Maar hier als salafist lopen is toch tegen de normen en waarden he. Een SS outfit mag ook niet behalve bij speciale events .

Boduo
29 december 2015, 13:02
Maar dat neemt niet weg dat het schrappen van de godsdienstvrijheid als afzonderlijk grondrecht geen aanval hoeft te betekenen op de Westerse normen en waarden.

Akkoord maar een meerderheid voor zo'n voorstel, vindt je NIET.
Zeker weten.

TheFourHorsemen
29 december 2015, 13:58
Akkoord maar een meerderheid voor zo'n voorstel, vindt je NIET.
Zeker weten.

Momenteel niet neen, daar ben ik mee akkoord. Des te meer reden om te proberen mensen te overtuigen ;).

Boduo
29 december 2015, 18:42
Momenteel niet neen, daar ben ik mee akkoord. Des te meer reden om te proberen mensen te overtuigen ;).

Alee, courage !

LiberaalNL
29 december 2015, 19:05
Het communistische regime in China bewijst wederom zijn ondemocratische karakter door een godsdienst te verbieden.

Boduo
29 december 2015, 19:44
Het communistische regime in China bewijst wederom zijn ondemocratische karakter door een godsdienst te verbieden.

Communisten zijn overtuigd: godsdienst is opium voor het volk.

Knuppel
29 december 2015, 20:02
Maar dat neemt niet weg dat het schrappen van de godsdienstvrijheid als afzonderlijk grondrecht geen aanval hoeft te betekenen op de Westerse normen en waarden.

Idd. Sektes worden ook verboden, en de islam is de achterlijkste van allemaal.

Knuppel
29 december 2015, 20:05
Het communistische regime in China bewijst wederom zijn ondemocratische karakter door een godsdienst te verbieden.

Een gevaarlijke sekte verbieden getuigt van gezond verstand.

Je laat toch ook geen pedofielen op je kinderen los?

Boduo
29 december 2015, 20:09
Idd. Sektes worden ook verboden, en de islam is de achterlijkste van allemaal.

Inderdaad !
20 % v.d. wereldbevolking is moslim.(1,2 miljard mensen)
0,02 % v.d. wereldbevolking is jood .(6 miljoen mensen)
Joden hebben in het totaal 129 Nobelprijzen verdiend.
Moslims: 9.

Peche
29 december 2015, 20:16
De Belgen eentje meer. 10.

Boduo
29 december 2015, 20:21
De Belgen eentje meer. 10.

De Belgen zijn met +/- 0,03 % v.d. wereldbevolking...
Onlangs werd nog gesteld (in de VS) dat de Belgen behoorden tot de meest inventieve volkeren in de 19de & 20ste eeuw.

Peche
29 december 2015, 20:24
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Belgische_Nobelprijswinnaars
Sorry 11! Herman van Rompuy ook in 2012.

Peche
29 december 2015, 20:27
Onlangs werd nog gesteld (in de VS) dat de Belgen behoorden tot de meest inventieve volkeren in de 19de & 20ste eeuw.

En nu staan we gekend voor dommerikken.
Playstation killed the videostar.

zonbron
30 december 2015, 09:02
Ja en dat is omdat wij in Europa geen geboortebeperking hebben tegenover enorme sociale voordelen. Daarom was het belangrijk de vrede aldaar te bewaren zodat iedereen daar kon blijven. We hadden tegelijk moeten voorzien dat er door de opwarming van de aarde massaal mensen zouden vluchten.

...

Peche,

Wie zoiets gelooft kan beter onmiddelijk (opnieuw) aan de drugs gaan. Eender welke drug(s) zelfs , hard of nog harder... superlegaal of niet legaal, maakt helemaal niet uit. Gewoon doen en keihard chillen, de wereld zal spoedig afkoelen...

Bekijk het ook positief. Als U het gebruik van middelen publiek bekend maakt zal men zo'n onzin simpelweg laten voorbijwaaien zoals eender welk redelijk en gezond mens.

Peche
30 december 2015, 09:06
Ik ga een vette nuance leggen waarom we beter "neen" zeggen.
Just say no and here is why... Sincerely ;)

zonbron
30 december 2015, 09:13
Ik ga een vette nuance leggen waarom we beter "neen" zeggen.
Just say no and here is why... Sincerely ;)

PC-gamer killed playstation & X-box.

https://www.youtube.com/watch?v=TswpTQ3wIMw

Peche
30 december 2015, 09:18
Relevantie? :)

Ontkent U trouwens dat mensen op de vlucht zijn door de klimaatopwarming?
Dat eco systemen verstoord zijn en we met een extinction event zitten?
Dat die eco systemen fungeerde als eten voor de ander?

zonbron
30 december 2015, 09:25
Relevantie? :)

Ontkent U trouwens dat mensen op de vlucht zijn door de klimaatopwarming?
Dat eco systemen verstoord zijn en we met een extinction event zitten?
Dat die eco systemen fungeerde als eten voor de ander?

Ontkennen? U hebt helemaal niets bewezen. Toon eens aan, graag.

zonbron
30 december 2015, 09:28
Ik ga een vette nuance leggen waarom we beter "neen" zeggen.
Just say no and here is why... Sincerely ;)

Zeg nee tegen de VN, het zit vol leugenaars en volksverraders.

http://www.unhcr.org/cgi-bin/texis/vtx/refdaily?pass=52fc6fbd5&id=522eb6b05

Ze geven zichzelf aan:

.

Some commentators are making the leap that manmade climate change is the culprit for the devastating dry spell.

That argument is a little simplistic as climate data show extreme droughts have impacted the region every decade or two since the late 1950s. Here's a chart from a drought study conducted by Syrian researchers M. Skaf and S. Mathbout, published in 2010.

In other words: drought happens in Syria and the Middle East.

LOL, droogte in de zandbak... wie had dat verwacht? :rofl:

TheFourHorsemen
30 december 2015, 09:36
Ontkennen? U hebt helemaal niets bewezen. Toon eens aan, graag.

Aan de onrusten in Syrië ging inderdaad wel een periode van extreme droogte en slechte oogsten vooraf. Het is natuurlijk moeilijk om een causaal verband te aan te tonen, maar het lijkt me niet onlogisch dat voedseltekorten er kunnen voor zorgen dat mensen sneller in opstand komen. En (korte) klimaatsveranderingen/-schommelingen zijn doorheen de geschiedenis al vaak de katalysator geweest van oorlog.

Een tijdje geleden was er een interview met Etienne Vermeersch (als ik het me goed herinner), waarbij hij inderdaad het verband tussen mislukte oogsten en opstand of oorlog probeerde aan te tonen.

Peche
30 december 2015, 09:36
Ontkennen? U hebt helemaal niets bewezen. Toon eens aan, graag.

Moet ik nu de opwarming van de aarde bewijzen? In de 19e eeuw werd al duidelijk dat de aarde opwarmt. Moest de zon de enige factor zijn die ons warm hield zou het 15°C kouder zijn.

TheFourHorsemen
30 december 2015, 09:39
Hier is het interview met Vermeersch:

https://www.youtube.com/watch?v=hfoxbjBqaHw

En er zijn wel wat bronnen te vinden over het verband tussen de Arabische lente en klimaatveranderingen. Google maar eens op "The Arab Spring and Climate Change".

zonbron
30 december 2015, 09:40
Aan de onrusten in Syrië ging inderdaad wel een periode van extreme droogte en slechte oogsten vooraf. Het is natuurlijk moeilijk om een causaal verband te aan te tonen, maar het lijkt me niet onlogisch dat voedseltekorten er kunnen voor zorgen dat mensen sneller in opstand komen. En (korte) klimaatsveranderingen/-schommelingen zijn doorheen de geschiedenis al vaak de katalysator geweest van oorlog.

Een tijdje geleden was er een interview met Etienne Vermeersch (als ik het me goed herinner), waarbij hij inderdaad het verband tussen mislukte oogsten en opstand of oorlog probeerde aan te tonen.

Een schande dat de VN een poging tot regime change in Syrië van het Westen aan het klimaat toewijdt. Echt schandalig. Het zijn rotzakken, stuk voor stuk.

zonbron
30 december 2015, 09:42
Hier is het interview met Vermeersch:

https://www.youtube.com/watch?v=hfoxbjBqaHw

En er zijn wel wat bronnen te vinden over het verband tussen de Arabische lente en klimaatveranderingen. Google maar eens op "The Arab Spring and Climate Change".

Ik zal mijn TV eens opzetten. Ik wordt reeds zenuwachtig, erger dan een bezoekje aan de tandarts. Even geduld AUB, ik reageer later.

18 min Vermeersch. Deze avond dan. Met een biertje. Nuchter zit ik die rit niet uit.

TheFourHorsemen
30 december 2015, 09:44
Een schande dat de VN een poging tot regime change in Syrië van het Westen aan het klimaat toewijdt. Echt schandalig. Het zijn rotzakken, stuk voor stuk.

Begrijp me niet verkeerd. Ik beweer hier niet mee dat bewezen is dat de climate change ook te wijten is aan menselijk handelen! Enkel dat een periode van droogte (wat de oorzaak ook moge zijn), de katalysator kan zijn voor grote politieke veranderingen.

Het gaat trouwens over de hele Arabische lente en niet enkel over Syrië.

Peche
30 december 2015, 09:46
En de Eufraat rivier die afgesneden werd, zoals voorspelt in de bijbel bij de openbaringen.
Johannes knew !!!

zonbron
30 december 2015, 10:12
Begrijp me niet verkeerd. Ik beweer hier niet mee dat bewezen is dat de climate change ook te wijten is aan menselijk handelen! Enkel dat een periode van droogte (wat de oorzaak ook moge zijn), de katalysator kan zijn voor grote politieke veranderingen.

Het gaat trouwens over de hele Arabische lente en niet enkel over Syrië.

LiberaalNL
30 december 2015, 12:15
Een gevaarlijke sekte verbieden getuigt van gezond verstand.

Je laat toch ook geen pedofielen op je kinderen los?
De islam is geen sekte, maar een erkende godsdienst. Pedofilie is een seksuele afwijking.

Het Oosten
30 december 2015, 12:46
De islam is geen sekte, maar een erkende godsdienst. Pedofilie is een seksuele afwijking.

Afwijking? Dat is maar de vraag. Pedofilie is een niet getolereerd seksueel gedrag. Zoals homofilie dat was, maar niet meer is bij vele Westerlingen. In de tijd van Mohammed (en vroeger) dacht men blijkbaar anders over pedofilie. Tenminste voor wat de meisjes betreft. Zo ook voor pederastie. Pederastie in het Oude Griekenland (dat wij toch altijd zo hoog in het vaandel dragen hier in het Westen) was tevens een algemene praktijk. Ook bij de Perzen, of Germaanse en/of Keltische stammen, enz., was dit het geval.

En dus, afwijking?

Zipper
30 december 2015, 13:10
De islam is geen sekte, maar een erkende godsdienst. Pedofilie is een seksuele afwijking.

Pedofilie (zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen) is een geaardheid zoals homofilie (zich seksueel aangetrokken voelen tot leden vh zelfde geslacht) dat is. Pedofiele daden worden wel (zeer terecht) vervolgd en bestraft, om weerloze kinderen te beschermen.

Eurosceptic
30 december 2015, 17:00
De islam is geen sekte, maar een erkende godsdienst. Pedofilie is een seksuele afwijking.

Schrijf hier eens theoretisch onderbouwd neer waarom de Islam geen sekte zou zijn. Ik ben het daar totaal niet mee eens.
Blijkbaar als een sekte zodanig veel volgelingen heeft dat de politiek er niet meer omheen kan, wordt het een "Godsdienst"

Profeet Mohammed was een kindermisbruiker die op 54 jarige leeftijd seks had met een kind van 9 jaar. Zijn seksuele perversie is analoog met vele sekteleiders, die net zoals Mohammed meerdere vrouwen tegelijk consumeren.

Mohammed intimideerde iedereen die de Islam de rug toe keerde met gruwelijke doodstraf. Steniging van iedereen die zijn dictatoriale ideeën tegensprak.

Wat is het verschil met een sekte?
Voor mij is Islam de grootste erkende sekte in de geschiedenis van de mensheid.

Een geloof volg je namelijk uit eigen wil, en een sekte zoals de Islam is het gevolg van zeer ernstig geweld en onderdrukking

Argusx43
30 december 2015, 20:07
Voorbeeld van deze intolerante sekte in Texas:

The Muslim Mosque and the Pig Farm Next Door

https://www.youtube.com/watch?v=MegZXm1rCPg

praha
30 december 2015, 21:14
Sinds de grote immigratiegolven is er al veel aan onze westerse normen en waarden geknaagd. Vooral om de immigranten niet te 'beledigen'.
Dat hoor ik hier nu al ruim 10 jaar en nog niemand heeft me kunnen vertellen welke westerse normen en waarden we precies hebben opgegeven of aangepast/gereduceerd ten behoeve van immigranten
Maar misschien kan jij het wel eens opsommen.

Wat wel is ... er wordt heel wat geknaagd aan de normen en waarden om toch maar een stok te hebben tegen culturen en godsdiensten die we liever niet zien.
En ja dat kan helaas/gelukkig alleen door dat integraal te doen tenminste als we de schijn nog hoog willen houden dat het niet gericht zou zijn tegen hen.

Wat je hieronder dan ook meteen bevestigt

Wees blij dat men alle religies aanpakt.
Zo eerlijk is men dan nog.[/quote]
Misschien net nog eerlijk maar zeker niet eerzaam vermits al die zaken in het leven geroepen net enkel omdat die immigranten nét iets teveel naar ons goesting gebruikt maakte van bestaande rechtgeving & wetgeving.
De afbraak, afbouw of het knagen aan die normen en waarden en hebben we enkel te danken aan onszelf... met ultra-rechts aan het roer

In moslimlanden worden alleen de ongelovigen aangepakt. Ik hoop niet dat u de islam ook tot de westerse normen en waarden rekent. Dat zou geen brug, maar honderd bruggen te ver zijn. Juist door de komst van de mohammedanen wordt hier alles op zijn kop gezet. Al onze normen en waarden worden te grabbel gegooid, door toedoen van de islam.
Ironisch wordt zulke zever dan steevast nog gesterkt met de vermelding dat mensen, die uit landen komen waar die westerse nomen en waarden helemaal niet gelden, helemaal niks te protecollen hebben ( en er best niet teveel gebruik mogen van maken ) want daar gelden ze tenslotte niet.
Het wordt bijna als lichtend voorbeeld van Leitskultur-protectionisme aangehaald.
Begrijpe wie begrijpe wil

praha
30 december 2015, 21:16
De nagel op de kop. Veel moslims geilen op de sharia, omdat deze 'rechtspraak' rechtstreeks van god zou komen (:lol:). Onder het mom van godsdienstvrijheid, zou deze barbaarse rechtspraak dan ook in het Westen moeten kunnen. :roll:

Maar misschien kunnen wij een beetje tegemoetkomen: moslims berechten via onze rechtbanken en straffen volgens de sharia. Dus veroordeeld voor diefstal = handjekap.
nog een mooi voorbeeld van hoe oa jij maar al te graag knaagt aan de westerse normen en waarden

praha
30 december 2015, 21:18
Islam is het probleem niet.. Heb jij de Koran gelezen?
Het zijn de radicalen die het echte geloof BETUIGEN, niet misbruiken.
De aanzet tot haat, moord en discriminatie staan letterlijk in de Koran.

Gelukkig hebben 95% van de moslims bij ons een soort van evolutie doorgaan, waardoor ze feiten in de Koran ontkennen. Ik heb nochtans geen interpretator nodig om te weten dat Mohammed een pedofiele psychopaat was.
Allez ... da's dan zoals 99,99% van onze christelijke medemensen... nog een paar procentjes te gaan

praha
30 december 2015, 21:25
Het lijkt me niet meer dan logisch dat de vrijheid van godsdienst uit de grondwet wordt geschrapt.
ah gij vndt dat 'logisch'
Dan bent gij de zoveelste die niet beseft _ hoe evident we dat tot nu toe nog mogen ervaren _ dat dat recht in eerste instantie iemand beschermt om niet het geziek van een godsdienst te moten ondergaan


De vrijheid van meningsuiting + de vrijheid van vergadering bieden voldoende basis om uw godsdienst te kunnen beleven. Door een afzonderlijke 'vrijheid van godsdienst' te voorzien, wordt de indruk gewekt dat religie belangrijker is dan andere meningsuitingen (zoals bijvoorbeeld politieke overtuiging). Er is geen enkele reden waarom de vrijheid om het christendom of de islam te belijden meer of minder zou moeten beschermd worden dan de vrijheid om het socialisme of het liberalisme aan te hangen.
zonder vrijheid van godsdienst zou er nogal weinig vrijheid van menigsuiting zijn medukt, laat staan dat ge een vrijheid hebt om te vergaderen of zelfs aan politiek te doen.
Of althans niet gegarandeerd.
Want als in het boekje zou staan _ dat men dan moet volgen wegens geen vrijheid _ dat ge dat niet moogt zit ge met een probleem hé
En maak je geen illusies... ik jen geen enkele godsdienst die zich niet op de één of andere manier bemoeit met het wereldse

praha
30 december 2015, 21:36
Maar dat neemt niet weg dat het schrappen van de godsdienstvrijheid als afzonderlijk grondrecht geen aanval hoeft te betekenen op de Westerse normen en waarden.
Dat is enkel omdat het in onze maatschappij _ tot nu toe _ triviaal is dat er zoiets zou zijn als deel van het grotere vrijhhied van meningsuiting, etc
Maar dat is lang niet zo evident en lang geen constante doorheen de tijd.
Waarom denkt ge at er in eerste instantie zoiets in de evrm 'art. 18, dacht ik ) gezet is ?
Vgl het gewoon even met onze eigenste grondwet ( niet vergeten wij waren op en top westers en zowat koplopers ) van 17 jaar eerder ( da's ni lang) ... daar moest wat uit geschrapt worden als bleek dat _ hoe goed bedoeld het allemaal wel was _ die verwevenheid van godsdienst ( één bepaalde -> dus geen vrijheid ) ook daar zijn weg in gevonden had

praha
30 december 2015, 21:41
Momenteel niet neen, daar ben ik mee akkoord. Des te meer reden om te proberen mensen te overtuigen ;).
Gezien de de overtuiging min of meer te kennen van de gemiddelde posters die zulks voorstellen zou je een kat in een zak kopen.

atmosphere
30 december 2015, 21:45
Schrijf hier eens theoretisch onderbouwd neer waarom de Islam geen sekte zou zijn.

U vind het een sekte vanwege uw interpretatie van de geschriften.


Ik ben het daar totaal niet mee eens.
Blijkbaar als een sekte zodanig veel volgelingen heeft dat de politiek er niet meer omheen kan, wordt het een "Godsdienst"

Profeet Mohammed was een kindermisbruiker die op 54 jarige leeftijd seks had met een kind van 9 jaar. Zijn seksuele perversie is analoog met vele sekteleiders, die net zoals Mohammed meerdere vrouwen tegelijk consumeren.

Mohammed intimideerde iedereen die de Islam de rug toe keerde met gruwelijke doodstraf. Steniging van iedereen die zijn dictatoriale ideeën tegensprak.

Allemaal zaken waar moslims nu in meerderheid helemaal niet achter staan.
de extremistische islam zouden we een sekte kunnen noemen , en deze is ook verboden.

atmosphere
30 december 2015, 22:05
Dat het in China zou kunnen werken komt door het ontbreken van weer andere grondrechten, welke onlosmakelijk met vrijheid van godsdienst verbonden zijn.

atmosphere
30 december 2015, 22:08
Ren! Ver weg van dat westen en die hypocrisie. Ren!

Voordat 't te laat is en iemand je 'n handje helpt.
Waarom zou ik. Ik ben niet bang voor islamisering, simpelweg omdat die niet plaatsvind.

TheFourHorsemen
31 december 2015, 09:18
Gezien de de overtuiging min of meer te kennen van de gemiddelde posters die zulks voorstellen zou je een kat in een zak kopen.

Ik begrijp uw punt niet volledig vrees ik.

TheFourHorsemen
31 december 2015, 09:25
Gezien de de overtuiging min of meer te kennen van de gemiddelde posters die zulks voorstellen zou je een kat in een zak kopen.

Ik begrijp uw punt niet volledig vrees ik.

Peche
31 december 2015, 09:26
Waarom zou ik. Ik ben niet bang voor islamisering, simpelweg omdat die niet plaatsvind.

Wel, er is een midden in jullie betoog.
Waarom is het voor ons zo moeilijk dat te bekomen?

Ik begrijp de frustratie en angst. Maar we mogen nooit vergeten dat we hier over mensenlevens praten. Ik zou ook weglopen in hun geval.
Inleven in hun situatie is het minste dat we kunnen doen.

God is gekomen onder het mom van een vluchteling. De globalisering is nu.

Hypochonder
31 december 2015, 09:27
Er zullen eerst duizenden doden moeten vallen door aanslagen gepleegd door moslims alvorens men er aan zal denken dat men de islam en daarmee godsdienst in het algemeen moet verbieden. Diegenen die denken dat dit er nooit zal komen zullen bedrogen uitkomen.

TheFourHorsemen
31 december 2015, 09:28
zonder vrijheid van godsdienst zou er nogal weinig vrijheid van menigsuiting zijn medukt, laat staan dat ge een vrijheid hebt om te vergaderen of zelfs aan politiek te doen.
Of althans niet gegarandeerd.


Ik denk dat je mijn punt niet hebt begrepen. In de Grondwet staan onder andere de volgende drie vrijheden:
- vrijheid van meningsuiting
- vrijheid van vergadering
- vrijheid van godsdienst.

Mijn punt is dat de eerste twee vrijheden (meningsuiting en vergadering) al volstaan om uw godsdienst vrij te kunnen beleven. Er is geen enkele reden waarom er een afzonderlijke 'vrijheid van godsdienst' zou moeten zijn, net zoals er geen afzonderlijke 'vrijheid van politieke overtuiging' moet bestaan. Ze zitten namelijk al vervat in de eerste twee vrijheden!

Door er een afzonderlijke vrijheid van te maken, doet men uitschijnen alsof vrijheid van godsdienst belangrijker zou zijn dan andere uitingen van meningen (zoals politieke overtuiging). Dat zou niet zo mogen zijn. De vrijheid van godsdienst moet aan dezelfde beperkingen onderworpen kunnen worden als andere meningsuitingen.

Ik ijver dus nergens voor een verbod op (een bepaalde) godsdienst!

Peche
31 december 2015, 09:29
Er zullen eerst duizenden doden moeten vallen door aanslagen gepleegd door moslims alvorens men er aan zal denken dat men de islam en daarmee godsdienst in het algemeen moet verbieden. Diegenen die denken dat dit er nooit zal komen zullen bedrogen uitkomen.

Erken jij dat die aanslagen een antwoord op oorlog zijn en geen antwoord op de vluchtelingenstroom?
Een aanslag linken aan islam, ok!
Maar vluchtelingen linken aan islam en aanslagen vind ik persoonlijk iets te kort door de bocht.

Boduo
31 december 2015, 10:41
Erken jij dat die aanslagen een antwoord op oorlog zijn en geen antwoord op de vluchtelingenstroom?
Een aanslag linken aan islam, ok!
Maar vluchtelingen linken aan islam en aanslagen vind ik persoonlijk iets te kort door de bocht.

Vluchtelingen werden gisterenavond in het Nieuws op één gelinkt aan o.a. een rugzak vol explosieven met foto erbij.

Eurosceptic
31 december 2015, 14:03
U vind het een sekte vanwege uw interpretatie van de geschriften.


De grote leugen der moslims. De keiharde feiten weg zetten als een geloof dat te interpreteren valt.

Wat valt er te interpreteren aan een man van 54 die seks had met een kind van 9? Wat valt er te interpreteren aan de letterlijke oproep om homo's en andersgelovigen te discrimineren? Iedereen kent de sura's die oproepen tot geweld en zelfs moord.

Zijn alle moorden die pedopsychopaat Mohammed heeft gepleegd ook een "interpretatie"? Het feit dat hij woord bij daad voegt door het te publiceren ook..

Moslims zijn volledig geïndoctrineerd. Je kan geen discussie hebben met mensen die feiten ontkennen omdat ze niet tegen de waarheid kunnen.

Conscience
31 december 2015, 16:31
Dat hoor ik hier nu al ruim 10 jaar en nog niemand heeft me kunnen vertellen welke westerse normen en waarden we precies hebben opgegeven of aangepast/gereduceerd ten behoeve van immigranten
Maar misschien kan jij het wel eens opsommen.

Wat wel is ... er wordt heel wat geknaagd aan de normen en waarden om toch maar een stok te hebben tegen culturen en godsdiensten die we liever niet zien.
En ja dat kan helaas/gelukkig alleen door dat integraal te doen tenminste als we de schijn nog hoog willen houden dat het niet gericht zou zijn tegen hen.


Begrijpe wie begrijpe wil


Kleuterklaskletspraat.

Het westen heeft helemaal geen normen die bedoeld zijn om alles en overal te gelden. Het westen heeft enkel regels die bedoeld zijn om er zelf beter van te worden. Niet om achterlijke fascistische levensvormen te verheffen.
En ik die dacht dat Marx dat al bijna 200 jaar geleden liet zien.

Jij daarentegen probeert alle regeltjes in het strot van het westen te rammen om er zelf beter van te worden.

'Jullie moeten dit, jullie moeten dat' - ziekelijk makend missionarisgezeik.

Boduo
31 december 2015, 16:41
Kleuterklaskletspraat.

Het westen heeft helemaal geen normen die bedoeld zijn om alles en overal te gelden. Het westen heeft enkel regels die bedoeld zijn om er zelf beter van te worden. Niet om achterlijke fascistische levensvormen te verheffen.
En ik die dacht dat Marx dat al bijna 200 jaar geleden liet zien.

Jij daarentegen probeert alle regeltjes in het strot van het westen te rammen om er zelf beter van te worden.

'Jullie moeten dit, jullie moeten dat' - ziekelijk makend missionarisgezeik.

En hij deed dat vanuit Brussel !!!

:clapping:

Lukkas
31 december 2015, 17:55
nog een mooi voorbeeld van hoe oa jij maar al te graag knaagt aan de westerse normen en waarden

Klinkklare onzin. U moet heel mijn relaas zien als een antwoord op atmosphere. Daarom moet u ook leren om begrijpend te lezen en om alles niet uit zijn context te halen.

Hypochonder
31 december 2015, 17:59
Erken jij dat die aanslagen een antwoord op oorlog zijn en geen antwoord op de vluchtelingenstroom?
Een aanslag linken aan islam, ok!
Maar vluchtelingen linken aan islam en aanslagen vind ik persoonlijk iets te kort door de bocht.

Ik erken niks. De feiten spreken u trouwens tegen, enkele van de plegers van de terreurdaden van Parijs zijn met de vluchtelingenstroom meegekomen en het doel van Daesh is dat de EU de vluchtelingenstroom gestopt wordt want hun kalifaat stroomt zienderogen leeg. Uw linkse geest is zwaar vertroebelt.

Boduo
31 december 2015, 18:12
Klinkklare onzin. U moet heel mijn relaas zien als een antwoord op atmosphere. Daarom moet u ook leren om begrijpend te lezen en om alles niet uit zijn context te halen.

NU gaan wij in ONZE context aperitieven en dan eten & drinken als Bourgondische Vlamingen.
Geniet ervan, mensen !
In Parijs zingen ze in de Moulin : Je leeft maar één keer; geniet van het leven !

Argusx43
1 januari 2016, 13:46
Japan: Keeping Islam at Bay

While some countries in the Western world have politicians that are not realizing the transformation of our countries, which are undergoing significant cultural transformations, due to immigration from Muslim countries, Japan keeps a low profile regarding the Muslim matter. It is uncommon that a government official from a Muslim country visits Japan. The most interesting thing in Japan’s approach to Islam is the fact that the Japanese do not feel the need to apologize to Muslims for the negative way in which they relate to Islam. Japan has put strict restrictions on Islam and all Muslims. (Japan puts strict restriction on ALL foreigners, period).

The Japanese make a clear distinction between their economic interest in resources of oil and gas from Muslim countries, which behooves Japan to maintain good relations with these countries on the one hand, and on the other hand, the Japanese nationalist viewpoints, which see Islam as something that is suitable for others, not for Japan. This does not mean that there are no mosques in Japan, because there are a few, but Muslims in Japan are immigrants there and they are restricted severely from preaching Islam, may not increase the number of Mosques nor make any public demonstrations etc. You can get the Japanese citizenship, but you've got to meet Japan's strict requirements.

https://www.youtube.com/watch?v=2l43yzyDOCE

Argusx43
1 januari 2016, 13:51
Italy: Islam is not recognized as a religion

Italy is the only Western country that has take one of the most courageous steps other countries around the world dream of doing, but fear to act because of political correctness. Italy is the only Western country besides the Vatican that does not not recognize Islam as a religion in its territory. This is a step Italy has taken due to the fact that Islam is not compatible with its way of life, Muslim immigrants themselves are making it impossible for the Italian authorities to recognize the so called religion of peace as one of the religions of the country. Islam's view on polygamy, child marriages, honor killings, women's rights, gay rights, minority rights and other universal rights many of us take for granted makes it even more convincing for Italy passed legislation denying Islam's religious tax status. Italy has not failed Muslims; Muslims have failed Italy, just like they failed their other host countries.

Italy has banned Islam's religious tax status, why can't we?

https://www.youtube.com/watch?v=pFyeeYSnoEA

Argusx43
1 januari 2016, 13:57
https://themuslimissue.wordpress.com/2015/12/16/sweden-muslim-refugees-charged-with-bestial-hate-crime-murder-of-transvestite/

Argusx43
1 januari 2016, 16:08
Hoevelen weten dat in de middeleeuwen Rome bijna in de handen van de moslim legers was geraakt?

The Truth About The Crusades

https://www.youtube.com/watch?v=-ilFbbk9jw4

Argusx43
12 januari 2016, 00:53
't Valt op als mensen feiten voor ogen zien tilt slaan. Hoe heet dit ook weer ?

https://nl.wikipedia.org/wiki/Cognitieve_dissonantie

Peche
12 januari 2016, 03:37
Ik erken niks. De feiten spreken u trouwens tegen, enkele van de plegers van de terreurdaden van Parijs zijn met de vluchtelingenstroom meegekomen en het doel van Daesh is dat de EU de vluchtelingenstroom gestopt wordt want hun kalifaat stroomt zienderogen leeg. Uw linkse geest is zwaar vertroebelt.

Dat zijn alleenstaande mannen die hier toekomen en plaats krijgen he.
Maar het vrouwmens met kinderen dat in de koud staat aan te schuiven en het kotteke van de muur loopt mag daar geen dupe van worden.

Ze hadden die mannen van de eerste keer in gesloten centra aan de grens moeten plaatsen. Maar ze mochten maar liefst 7 grensposten voorbij lopen, mensen achteruit duwen, hongerstaking opdwingen om in Duitsland een bloemenkrans over de nek te krijgen.

Mijn geest is niet vertroebelt, we moeten de juiste toelaten en de verdachten terug sturen.
Desnoods in gesloten centra aan de grens om te trainen tegen de IS.

Peche
12 januari 2016, 03:42
Vluchtelingen werden gisterenavond in het Nieuws op één gelinkt aan o.a. een rugzak vol explosieven met foto erbij.


Dan zijn dat IS strijders die zich vermommen als vluchteling.
We moeten een gigantisch kamp bouwen aan de grens.
We hadden de vrouwen eerst moeten plaatsen.

Mijn vertrouwen in de politiek is dood, ze hadden de macht iets te doen maar men plukte er geld uit.
En in wezen is er niets veranderd.

Peche
12 januari 2016, 03:45
Ontkennen? U hebt helemaal niets bewezen. Toon eens aan, graag.

Dat was op TV eens, zo'n neger met 4 vrouwen en 20 kinderen.
Zijne vijver gaf niet meer genoeg vis en die stuurde dan maar zijn kinderen naar Europa om geld terug te sturen naar zijn kroost.
Welk programma dat was weet ik niet.

Point is wel dat in Afrika meer mensen dan eten is. Als wij die mensen nu eens leren gewassen verbouwen in arme regio's en die daar zaden voor geven?
En zijn visvijver niet meer raadplegen voor vis, maar als waterbron voor die gewassen gebruiken. Dat is misschien een dure investering, maar mensen kunnen daar blijven en werken voor hun eigen eten en overleving.

SDX
12 januari 2016, 04:19
Dat was op TV eens, zo'n neger met 4 vrouwen en 20 kinderen.
Zijne vijver gaf niet meer genoeg vis en die stuurde dan maar zijn kinderen naar Europa om geld terug te sturen naar zijn kroost.
Welk programma dat was weet ik niet.

Point is wel dat in Afrika meer mensen dan eten is. Als wij die mensen nu eens leren gewassen verbouwen in arme regio's en die daar zaden voor geven?
En zijn visvijver niet meer raadplegen voor vis, maar als waterbron voor die gewassen gebruiken. Dat is misschien een dure investering, maar mensen kunnen daar blijven en werken voor hun eigen eten en overleving.

Hoezo?

Kunnen ze daar niet zelf opkomen dan, dat hen alles en nog wat aangeleerd moet worden?

Wie is ons dat hier allemaal komen leren wat we bereikt hebben, de marsmannekes?

Peche
12 januari 2016, 05:02
Hoezo?

Kunnen ze daar niet zelf opkomen dan, dat hen alles en nog wat aangeleerd moet worden?

Wie is ons dat hier allemaal komen leren wat we bereikt hebben, de marsmannekes?

We moeten oplossingen toereiken dat hen daar houdt.
Hier is het duidelijk een heel andere mentaliteit en wij gaan anders met leven om.
Dan zijn we nog humaan en Christelijk.

En neen geen marsmannekes. Jezus bracht ons het woord. En die zegt ge moet 6 dagen lang werken om op de 7e te rusten.
Awel, breng het Woord van Jezus tot daar en laat ze werken. In plaats van hen de illusie te scheppen dat er hier werk is, geef ze daar werk.

fallen_angel
12 januari 2016, 09:11
Dat was op TV eens, zo'n neger met 4 vrouwen en 20 kinderen.
Zijne vijver gaf niet meer genoeg vis en die stuurde dan maar zijn kinderen naar Europa om geld terug te sturen naar zijn kroost.
Welk programma dat was weet ik niet.

Point is wel dat in Afrika meer mensen dan eten is. Als wij die mensen nu eens leren gewassen verbouwen in arme regio's en die daar zaden voor geven?
En zijn visvijver niet meer raadplegen voor vis, maar als waterbron voor die gewassen gebruiken. Dat is misschien een dure investering, maar mensen kunnen daar blijven en werken voor hun eigen eten en overleving.

Dus wat je voorstelt is dat wij naar Afrika gaan en er de mensen leren hoe ze moeten (over)leven? Beetje zoals 100 jaar geleden gebeurd is? 8O

De dag dat sommige volkeren leren dat voedsel niet op een magische wijze door het toedoen van één of andere goddelijke entiteit groeit, maar door mensen die hun verstand gebruiken, zullen de vele vruchtbare gronden die Afrika rijk is, misschien eens optimaal gebruikt worden.

fallen_angel
12 januari 2016, 09:13
We moeten oplossingen toereiken dat hen daar houdt.
Hier is het duidelijk een heel andere mentaliteit en wij gaan anders met leven om.
Dan zijn we nog humaan en Christelijk.

En neen geen marsmannekes. Jezus bracht ons het woord. En die zegt ge moet 6 dagen lang werken om op de 7e te rusten.
Awel, breng het Woord van Jezus tot daar en laat ze werken. In plaats van hen de illusie te scheppen dat er hier werk is, geef ze daar werk.

Nog nooit eerder gebeurd? Hoe is dat ook weer afgelopen?