PDA

View Full Version : Erdogan wil Turkije omvormen tot een soort "Derde Rijk"


Zipper
1 januari 2016, 15:18
Altijd al gedacht dat die vent niet goed snik is.

http://www.demorgen.be/buitenland/turkse-president-neemt-voorbeeld-aan-hitler-voor-staatshervorming-b7e7965e/

Indomitable
1 januari 2016, 16:30
En zijn Joden zijn de Koerden.

Tavek
1 januari 2016, 17:03
Misschien de Sovjets excuseer de Russen het laten opkuisen ?

marie daenen
1 januari 2016, 17:10
Misschien de Sovjets excuseer de Russen het laten opkuisen ?

Is dat het excuus waarom het Westen hem laat gedijen???

Kristof Piessens
2 januari 2016, 12:39
Ahja, erdogan wil eigenlijk alleen al het oorspronkelijke ottomaanse rijk herstellen...

Dat bericht is me al opgevallen dat hij daar iets over zei zo'n twee jaar geleden ergens gelezen gehad hierover, dan niets meer was niet groter dan een klein kader in de krant dacht ik, welke weet ik niet meer of heb ik dat ergens op het net gelezen gehad,dat kan ook !

Nu, nostradamus had daar ook iets over te vermelden, alleen komt het betreft turkije wel dichterbij over het onderwerp zelf..het gaat in ieder geval over de turkse vlag waar een halve maan in verwerkt zit en nog iets, dacht ik ?

Maar goed,ottomaanse rijk, doet me denken dat deze voor een deel ook hoorde bij het khazaarse verhaal..alleen ik snap nog niet dat van oorsprong turken zich tot het joodse godsdienst bekeerden...meer weet ik er ook niet van !

Diego Raga
2 januari 2016, 17:04
Ahja, erdogan wil eigenlijk alleen al het oorspronkelijke ottomaanse rijk herstellen...

Dat bericht is me al opgevallen dat hij daar iets over zei zo'n twee jaar geleden ergens gelezen gehad hierover, dan niets meer was niet groter dan een klein kader in de krant dacht ik, welke weet ik niet meer of heb ik dat ergens op het net gelezen gehad,dat kan ook !

Nu, nostradamus had daar ook iets over te vermelden, alleen komt het betreft turkije wel dichterbij over het onderwerp zelf..het gaat in ieder geval over de turkse vlag waar een halve maan in verwerkt zit en nog iets, dacht ik ?

Maar goed,ottomaanse rijk, doet me denken dat deze voor een deel ook hoorde bij het khazaarse verhaal..alleen ik snap nog niet dat van oorsprong turken zich tot het joodse godsdienst bekeerden...meer weet ik er ook niet van !
Je zit er dicht op, al waren het niet allemaal Turken van oorsprong.

Uit dit artikel:

Het joodse koninkrijk der Khazaren

"De aanspraak dat zij de enigste vertegenwoordigers zijn van het volk Israël op aarde is de grootste misleiding aller tijden. Zij zijn geen echte vertegenwoordigers van Juda en nog minder van de andere stammen van Israël. Gezien de vele vermengingen, waar nog de proselieten van heidense volken bijkomen, is de aanspraak zaad van Abraham te zijn te absurd. Evenals professor A.M. Poliak van de Universiteit van tel Aviv verklaarde, dat:"de grote meerderheid van het wereld-Jodendom afstamt van de Khazaarse Joden,

Koestler schrijft:

"Als dit zo is, betekent dit, dat hun voorouders niet van de Jordaan kwamen, maar van de Wolga - niet uit Kanaän, maar uit de Kaukasus en dat zij genetisch meerverwant zijn aan de Hunnen, de Uigur en de Magyaren-stammen, dan aan het zaad van Abraham, Izaäk en Jacob. Mocht dit blijken zo te zijn, dan zou de term anti-semitisme een holle uitdrukking worden zonder enige betekenis, gebaseerd opeen misvatting. De geschiedenis van het Khazarenrijk, zoals deze langzamerhand uit het verleden oprijst, begint te lijken op de ergste vergissing die de geschiedenis ooit is begaan."

http://bovendien.com/categorieen/geschiedenis/het-joodse-koninkrijk-der-khazaren

Leerrijk in elk geval en het zegt iets over de politiek-financiële posities en de vernietigende invloed van zionisten op Europa en de VS.

En ja, Erdogan speelt in de kaart van Washington, die Europa voor de derde keer in een chaos aan het storten zijn.

Pandareus
3 januari 2016, 00:20
Ahja, erdogan wil eigenlijk alleen al het oorspronkelijke ottomaanse rijk herstellen...

Dat bericht is me al opgevallen dat hij daar iets over zei zo'n twee jaar geleden ergens gelezen gehad hierover, dan niets meer was niet groter dan een klein kader in de krant dacht ik, welke weet ik niet meer of heb ik dat ergens op het net gelezen gehad,dat kan ook !

Nu, nostradamus had daar ook iets over te vermelden, alleen komt het betreft turkije wel dichterbij over het onderwerp zelf..het gaat in ieder geval over de turkse vlag waar een halve maan in verwerkt zit en nog iets, dacht ik ?

Maar goed,ottomaanse rijk, doet me denken dat deze voor een deel ook hoorde bij het khazaarse verhaal..alleen ik snap nog niet dat van oorsprong turken zich tot het joodse godsdienst bekeerden...meer weet ik er ook niet van !

Dat khazaarse verhaal is pure bullshit.

daiwa
3 januari 2016, 02:06
Altijd al gedacht dat die vent niet goed snik is.

http://www.demorgen.be/buitenland/turkse-president-neemt-voorbeeld-aan-hitler-voor-staatshervorming-b7e7965e/

En zo'n land zou Europa er bij willen pakken. :roll:

Kristof Piessens
3 januari 2016, 10:17
Dat khazaarse verhaal is pure bullshit.

Daarom zeg ik ook "verhaal" om aan te geven dat het khazaarse rijk zelf bestaan heeft naast het ottomaanse rijk zelf, ze bestonden wel degelijk rond dezelfde tijdsperiode totdat de russen dit gebied (khazaria) inpalmden !

zonbron
3 januari 2016, 10:29
Ahja, erdogan wil eigenlijk alleen al het oorspronkelijke ottomaanse rijk herstellen...

Dat bericht is me al opgevallen dat hij daar iets over zei zo'n twee jaar geleden ergens gelezen gehad hierover, dan niets meer was niet groter dan een klein kader in de krant dacht ik, welke weet ik niet meer of heb ik dat ergens op het net gelezen gehad,dat kan ook !

Nu, nostradamus had daar ook iets over te vermelden, alleen komt het betreft turkije wel dichterbij over het onderwerp zelf..het gaat in ieder geval over de turkse vlag waar een halve maan in verwerkt zit en nog iets, dacht ik ?

Maar goed,ottomaanse rijk, doet me denken dat deze voor een deel ook hoorde bij het khazaarse verhaal..alleen ik snap nog niet dat van oorsprong turken zich tot het joodse godsdienst bekeerden...meer weet ik er ook niet van !

:P

Dönmeh (Turkish: Dönme) refers to a group of crypto-Jews in the Ottoman Empire who, to escape the inferior condition of dhimmis, converted publicly to Islam, but were said to have retained their beliefs. The movement was historically centred in Salonica.[1] The group originated during and soon after the era of Sabbatai Zevi, a 17th-century Jewish kabbalist who claimed to be the Messiah and eventually converted to Islam in order to escape punishment by the Sultan Mehmed IV. After Zevi's conversion, a number of Jews followed him into Islam and became the Dönmeh.[2] Since the 20th century, assimilated Dönmeh might have intermarried with other groups and most have assimilated into Turkish society.

https://en.wikipedia.org/wiki/D%C3%B6nmeh

Boduo
4 januari 2016, 14:49
En zo'n land zou Europa er bij willen pakken. :roll:

Europa wil dat land er NIET bij pakken.
De meerderheid v.d. EU staatsleiders zijn tegen een evt lidmaatschap van Turkije.

Sukkelaar
7 januari 2016, 17:18
Europa wil dat land er NIET bij pakken.
De meerderheid v.d. EU staatsleiders zijn tegen een evt lidmaatschap van Turkije.

Is dat zo? Wie heeft dit al ooit verklaard?