PDA

View Full Version : Vraag anderen hun ongezouten mening over u


Libro
16 januari 2016, 21:17
Uit een andere draad heb ik kunnen opmaken dat ik geloofwaardig ben als bajesklant. Ik wil wel eens weten waar mijn medeforummers dat vandaan halen, dus zeg maar ongezouten uw mening over mij.

Wie zich geroepen voelt mag zich ook kandidaat stellen om zich te laten becommentariëren maar vergeet niet: je vraagt er in deze draad zelf om, dus geen flauw gedoe met "pa rd"!

En gelieve alleen maar commentaar te geven op de forummers die zich hiervoor aanbieden, ok?

Bhairav
16 januari 2016, 21:28
Ik ben naar het schijnt 'n moslimvriend die er niks op tegen heeft dat vluchtelingen mijn vrouwelijke familieleden bepotelt.

vlijmscherp
16 januari 2016, 21:32
Ik denk niet dat er hier veel mensen een mening over mij hebben.

Libro
16 januari 2016, 22:01
Tiens, beep-beep-beep heeft blijkbaar het record verbroken "om ter snelst een ban krijgen".

Supe®Staaf
16 januari 2016, 22:07
Uit een andere draad heb ik kunnen opmaken dat ik geloofwaardig ben als bajesklant. Ik wil wel eens weten waar mijn medeforummers dat vandaan halen, dus zeg maar ongezouten uw mening over mij.

Wie zich geroepen voelt mag zich ook kandidaat stellen om zich te laten becommentariëren maar vergeet niet: je vraagt er in deze draad zelf om, dus geen flauw gedoe met "pa rd"!

En gelieve alleen maar commentaar te geven op de forummers die zich hiervoor aanbieden, ok?
Ik zie je zonder problemen de doos indraaien.
Niet voor iets smerigs, maar bijvoorbeeld een fikse fiscale fraude met ingenieuze carrousels en buitenlandse rekeningen in belastingparadijzen, witwassen van drugsgeld etc. etc.
Jammer dat je daarvoor de doos indraaide.
Drugs moeten gelegaliseerd worden, en de verkoop dus ook.
Geld dat je verdiende daar moeten overheden afblijven.
Goed dat je voor jezelf en voor je werkende medemens probeerde de zuurverdiende centen veilig te stellen.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Xenophon
16 januari 2016, 22:26
Uit een andere draad heb ik kunnen opmaken dat ik geloofwaardig ben als bajesklant. Ik wil wel eens weten waar mijn medeforummers dat vandaan halen, dus zeg maar ongezouten uw mening over mij.

Wie zich geroepen voelt mag zich ook kandidaat stellen om zich te laten becommentariëren maar vergeet niet: je vraagt er in deze draad zelf om, dus geen flauw gedoe met "pa rd"!

En gelieve alleen maar commentaar te geven op de forummers die zich hiervoor aanbieden, ok?

Hoe kom je tot dat besluit?

The Paulus Experience
16 januari 2016, 22:27
Uit een andere draad heb ik kunnen opmaken dat ik geloofwaardig ben als bajesklant. Ik wil wel eens weten waar mijn medeforummers dat vandaan halen, dus zeg maar ongezouten uw mening over mij.

Wie zich geroepen voelt mag zich ook kandidaat stellen om zich te laten becommentariëren maar vergeet niet: je vraagt er in deze draad zelf om, dus geen flauw gedoe met "pa rd"!

En gelieve alleen maar commentaar te geven op de forummers die zich hiervoor aanbieden, ok?


Ik vind jou eerder een zacht eitje 8O

quercus
16 januari 2016, 22:31
Ik vind jou eerder een zacht eitje 8O

Je zou, als afwisseling, het ook kunnen hebben over "een mietje"...

Bhairav
16 januari 2016, 22:34
Je zou, als afwisseling, het ook kunnen hebben over "een mietje"...

Want tegenwoordig zijn er geen echte mannen meer.

Libro
16 januari 2016, 22:35
Hoe kom je tot dat besluit?

O.a. Marie van de koster vindt het geloofwaardig:

Zeer juist gezien dus van mij.

Libro
16 januari 2016, 22:37
Ik vind jou eerder een zacht eitje 8O

Wat brengt je ertoe om dat te zeggen?

quercus
16 januari 2016, 22:44
Want tegenwoordig zijn er geen echte mannen meer.

Allemaal naar de fitness en naar de tattoo-shop!

The Paulus Experience
16 januari 2016, 22:52
Wat brengt je ertoe om dat te zeggen?


Mijn mening over jou als zijnde een zacht eitje

The Paulus Experience
16 januari 2016, 22:55
Zonder zout

Libro
16 januari 2016, 23:45
Mijn mening over jou als zijnde een zacht eitje

Wat brengt je tot die mening?

The Paulus Experience
16 januari 2016, 23:52
Wat brengt je tot die mening?


de indruk die je nalaat als zacht eitje

Libro
17 januari 2016, 15:10
de indruk die je nalaat als zacht eitje

Maar waaraan zie je dat dan?

Xenophon
17 januari 2016, 15:12
O.a. Marie van de koster vindt het geloofwaardig:

Ja, maar Marie kent de gevangenis enkel van op TV.

Ik weet niet of ze daarmee wel aanvaard kan worden als expert ter zake.

Libro
17 januari 2016, 15:40
Ja, maar Marie kent de gevangenis enkel van op TV.

Ik weet niet of ze daarmee wel aanvaard kan worden als expert ter zake.

Ze kickt misschien op Michael Scofield zijn tattoo.

Den Duisteren Duikboot
17 januari 2016, 18:15
Uit een andere draad heb ik kunnen opmaken dat ik geloofwaardig ben als bajesklant. Ik wil wel eens weten waar mijn medeforummers dat vandaan halen, dus zeg maar ongezouten uw mening over mij.

Geen idee. Je bent mij nog nooit opgevallen.

Stel je eens voor.

Den Duisteren Duikboot
17 januari 2016, 18:16
Ik denk niet dat er hier veel mensen een mening over mij hebben.

Toch wel, toch wel.

Marie van de koster
17 januari 2016, 18:49
Ik denk niet dat er hier veel mensen een mening over mij hebben.

Blijf gerust in uw gedacht ... niks op tegen ...

Marie van de koster
17 januari 2016, 18:50
Hoe kom je tot dat besluit?

Hij zei zelf dat hij in 't gevang gezeten had.
Achteraf zei hij dan "op een stoel gezeten om een klant te bezoeken". Jaja :roll:

Marie van de koster
17 januari 2016, 18:51
O.a. Marie van de koster vindt het geloofwaardig:

Natuurlijk!

Marie van de koster
17 januari 2016, 18:52
Ja, maar Marie kent de gevangenis enkel van op TV.

Ik weet niet of ze daarmee wel aanvaard kan worden als expert ter zake.

TV en trieste stationsromannekes hé!

Marie van de koster
17 januari 2016, 18:53
Ze kickt misschien op Michael Scofield zijn tattoo.

1. Wie is Michael Scofield?
2. Ik vind tatoeages vies.

Libro
17 januari 2016, 18:56
Natuurlijk!

Verklaar u nader aub.

Marie van de koster
17 januari 2016, 18:57
Verklaar u nader aub.

Een beetje dur de comprenur, ja?

Libro
17 januari 2016, 19:05
Een beetje dur de comprenur, ja?

Als je gewoon iets poneert zonder verdere uitleg wel ja.

Universalia
17 januari 2016, 22:01
Mag je nadat iemand over uw persoon een ongezouten mening gaf, een gepeperde rekening sturen? 8O

Marie van de koster
18 januari 2016, 10:51
Hij zei zelf dat hij in 't gevang gezeten had.
Achteraf zei hij dan "op een stoel gezeten om een klant te bezoeken". Jaja :roll:

Als je gewoon iets poneert zonder verdere uitleg wel ja.

Moet ik 50 keer hetzelfde uitleggen? Als u zegt dat u in het gevang gezeten hebt, dan zeg ik dat ik dat geloof.
Er zijn hier 2 mogelijkheden:
a) u hebt echt in de gevangenis gezeten en bent dus een boef en daar ben ik bang van, dus zeg ik dat ik u geloof.
b) u hebt er inderdaad enkel op een stoel gezeten om uw cliënt te bezoeken dus was uw eerste post in die andere draad al een leugen. Bovendien betekent dit dat u een advocaat bent enne ... advocaten ... ik heb er ondervinding mee, geldafzetters, bedriegers. Dus ook tegen een advocaat zeg ik dat ik hem geloof.
Wat ik eigenlijk echt denk, vertel ik niet aan boeven of aan advocaten. Ik ben niet gek! ;-)

quercus
18 januari 2016, 10:57
Uit een andere draad heb ik kunnen opmaken dat ik geloofwaardig ben als bajesklant. Ik wil wel eens weten waar mijn medeforummers dat vandaan halen, dus zeg maar ongezouten uw mening over mij.

Wie zich geroepen voelt mag zich ook kandidaat stellen om zich te laten becommentariëren maar vergeet niet: je vraagt er in deze draad zelf om, dus geen flauw gedoe met "pa rd"!

En gelieve alleen maar commentaar te geven op de forummers die zich hiervoor aanbieden, ok?

Nou! Da's ook leuk. Sommigen zouden daarvoor reeds zeer haastig op het driehoekje gedrukt hebben.

Libro
18 januari 2016, 14:47
Moet ik 50 keer hetzelfde uitleggen? Als u zegt dat u in het gevang gezeten hebt, dan zeg ik dat ik dat geloof.
Er zijn hier 2 mogelijkheden:
a) u hebt echt in de gevangenis gezeten en bent dus een boef en daar ben ik bang van, dus zeg ik dat ik u geloof.
b) u hebt er inderdaad enkel op een stoel gezeten om uw cliënt te bezoeken dus was uw eerste post in die andere draad al een leugen. Bovendien betekent dit dat u een advocaat bent enne ... advocaten ... ik heb er ondervinding mee, geldafzetters, bedriegers. Dus ook tegen een advocaat zeg ik dat ik hem geloof.
Wat ik eigenlijk echt denk, vertel ik niet aan boeven of aan advocaten. Ik ben niet gek! ;-)

OK, het was een domme woordspeling. Ik ben inderdaad advocaat geweest en wat jij daar opsomt is één van de redenen dat ik ermee gestopt ben. En ik had eerlijk gezegd verwacht dat er mensen zouden zijn die het niet zouden geloven dat een seut zoals ik in den bak heeft gezeten. Vandaar dat het me verwonderde dat sommigen dit klakkeloos aannamen.

Supe®Staaf
18 januari 2016, 14:52
Ik denk niet dat er hier veel mensen een mening over mij hebben.
Reken maar van yes.

Pandareus
18 januari 2016, 15:05
Ik ben naar het schijnt 'n moslimvriend die er niks op tegen heeft dat vluchtelingen mijn vrouwelijke familieleden bepotelt.

Idem hier : er was zelfs een halve zool die zei dat ik niks zou doen moesten moslims mijn vrouw en dochter verkrachten in al hun lichaamsopeningen.
Verder ben ik een sos volgens de gangbare mening hier, dus per definitie slecht. Oh ja, er is ook nog iemand die zegt dat ik een "vlaamse anti-vlaamse" racist ben, en een poco linkiewinkie. Er zijn er verder nog enkele die niet verder raken dan : "je bent een troll" :lol:

Voor de rest : alles kits onder de rits

Pandareus
18 januari 2016, 15:12
Want tegenwoordig zijn er geen echte mannen meer.

Niet panikeren, we zijn niet allemaal pantouflards of cuckolds zoals NN haren Albert beschreef.

Er zijn nog échte mannen hoor

http://img.pandawhale.com/79436-Putin-like-a-boss-meme-odhX.jpeg

Xenophon
18 januari 2016, 15:27
Idem hier : er was zelfs een halve zool die zei dat ik niks zou doen moesten moslims mijn vrouw en dochter verkrachten in al hun lichaamsopeningen.
Verder ben ik een sos volgens de gangbare mening hier, dus per definitie slecht. Oh ja, er is ook nog iemand die zegt dat ik een "vlaamse anti-vlaamse" racist ben, en een poco linkiewinkie. Er zijn er verder nog enkele die niet verder raken dan : "je bent een troll" :lol:

Voor de rest : alles kits onder de rits

Je vraagt je af waar de mensen die indrukken opdoen niet waar?

NieuwNoors
18 januari 2016, 15:47
Niet panikeren, we zijn niet allemaal pantouflards of cuckolds zoals NN haren Albert beschreef.

Er zijn nog échte mannen hoor

http://img.pandawhale.com/79436-Putin-like-a-boss-meme-odhX.jpeg

Enige ironie is u vreemd? "Mijnen Albert" komt alleen in K&K tot leven. :-D

Eyjafjallajökull
18 januari 2016, 16:05
"Mijnen Albert" komt alleen in K&K tot leven. :-D

Oei, ook dat nog.

Lof der Zotheid
18 januari 2016, 16:24
Je zou, als afwisseling, het ook kunnen hebben over "een mietje"...

Maar dat is politiek niet correct, hee quercus, en dus magdanie. Rap naar het CGKR om een paar lessen in politiek correct uitdrukken te volgen, en te beloven dat ge het nóóit meer zult doen!

Lof der Zotheid
18 januari 2016, 16:25
Want tegenwoordig zijn er geen echte mannen meer.

Tegenwoordig is het toch koel om een janet te zijn.

vlijmscherp
18 januari 2016, 16:28
Idem hier : er was zelfs een halve zool die zei dat ik niks zou doen moesten moslims mijn vrouw en dochter verkrachten in al hun lichaamsopeningen.
Verder ben ik een sos volgens de gangbare mening hier, dus per definitie slecht. Oh ja, er is ook nog iemand die zegt dat ik een "vlaamse anti-vlaamse" racist ben, en een poco linkiewinkie. Er zijn er verder nog enkele die niet verder raken dan : "je bent een troll" :lol:

Voor de rest : alles kits onder de rits

bwa, dat zullen er van mij nu ook denken, maar of dat een mening is over mij of een mening over een denkbeeldig pass-partout voor iedereen die niet hun overtuiging is aangedaan, dat weet ik niet.

Gipsy
18 januari 2016, 16:50
Idem hier : er was zelfs een halve zool die zei dat ik niks zou doen moesten moslims mijn vrouw en dochter verkrachten in al hun lichaamsopeningen.
Verder ben ik een sos volgens de gangbare mening hier, dus per definitie slecht. Oh ja, er is ook nog iemand die zegt dat ik een "vlaamse anti-vlaamse" racist ben, en een poco linkiewinkie. Er zijn er verder nog enkele die niet verder raken dan : "je bent een troll" :lol:

Voor de rest : alles kits onder de rits

Ach mij heeft er mij hier al iemand rap dood gewenst. Aangezien ik beleefd ben heb ik hem op mijn beurt een vreselijke lange en pijnlijke kankerdood toegewenst.

Marie van de koster
18 januari 2016, 17:54
OK, het was een domme woordspeling. Ik ben inderdaad advocaat geweest en wat jij daar opsomt is één van de redenen dat ik ermee gestopt ben. En ik had eerlijk gezegd verwacht dat er mensen zouden zijn die het niet zouden geloven dat een seut zoals ik in den bak heeft gezeten. Vandaar dat het me verwonderde dat sommigen dit klakkeloos aannamen.

En weer hebben we twee mogelijkheden :lol:
a) ofwel bent u inderdaad een seut en hebt u dat wonderwel verborgen gehouden want ik had het zeker niet door.
b) ofwel bent u helemaal geen seut maar wilt u ons doen geloven dat u het wel bent.
Wat, oh wat zou het zijn? :roll:

quercus
18 januari 2016, 18:11
Maar dat is politiek niet correct, hee quercus, en dus magdanie. Rap naar het CGKR om een paar lessen in politiek correct uitdrukken te volgen, en te beloven dat ge het nóóit meer zult doen!

Misschien had ik beter geschreven "een politiek-correct mietje"... :lol:

The Paulus Experience
18 januari 2016, 18:14
Maar waaraan zie je dat dan?

Het feit dat je tot 3 keer toe de vraag stelt waarom iemand jou een zacht eitje vindt. :-D

Libro
18 januari 2016, 18:51
Het feit dat je tot 3 keer toe de vraag stelt waarom iemand jou een zacht eitje vindt. :-D

:lol: Moet ik het eruit kloppen ofwa? ;-)

quercus
18 januari 2016, 18:58
:lol: Moet ik het eruit kloppen ofwa? ;-)

Boksijzers?

Henri1
18 januari 2016, 19:13
Ik moet me gaan ontlasten. :-)

Libro
18 januari 2016, 19:14
Boksijzers?

Boksijzers zijn voor janetten.

Libro
18 januari 2016, 19:15
Ik moet me gaan ontlasten. :-)

Kak ze!

http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB198oyKpXXXXc7XXXXq6xXFXXXE/gratis-verzending-3-stuks-geld-euro-toiletrol-euro-200-wetsvoorstel-toiletpapier-nieuwigheid-toiletpapier.jpg

dalibor
18 januari 2016, 19:15
Ik denk niet dat er hier veel mensen een mening over mij hebben.

Ik vind je moeilijk te onderscheiden van anderen. Er zijn er nogal veel van uw type op het forum.

vlijmscherp
18 januari 2016, 19:17
Ik vind je moeilijk te onderscheiden van anderen. Er zijn er nogal veel van uw type op het forum.

Ok dat is beledigend. Zag ik niet aankomen.

dalibor
18 januari 2016, 19:19
Ok dat is beledigend. Zag ik niet aankomen.

Of verwar ik u met iemand anders? Dat zou ook kunnen. :lol:

The Paulus Experience
18 januari 2016, 19:47
:lol: Moet ik het eruit kloppen ofwa? ;-)

:lol: nice try;-)

Libro
18 januari 2016, 19:52
:lol: nice try;-)

Euh, mag ik misschien, als het niet stoort, allez, als het niet teveel gevraagd is, u een pak slaag geven? ;-)

The Paulus Experience
18 januari 2016, 19:57
Euh, mag ik misschien, als het niet stoort, allez, als het niet teveel gevraagd is, u een pak slaag geven? ;-)

bwa ja!

ben je zeker?

Xenophon
18 januari 2016, 20:41
Boksijzers zijn voor janetten af te rammelen.

;)

Libro
18 januari 2016, 21:08
bwa ja!

ben je zeker?

Kweenie, zuh!

Another Jack
18 januari 2016, 21:14
Eerlijk, wat denken jullie van mij?

The Paulus Experience
18 januari 2016, 21:18
Kweenie, zuh!

Zo ken ik je weer :-D

Supe®Staaf
18 januari 2016, 22:23
Enige ironie is u vreemd? "Mijnen Albert" komt alleen in K&K tot leven. :-DOei, da's maar magerkes.
Voeder hem rap een paar mg 'blauwe vitamientjes'.
Dan komt hij buiten K&K misschien ook weer tot leven.

Libro
19 januari 2016, 13:08
Eerlijk, wat denken jullie van mij?

Sympathieke collega, alleen wat te politiek correct.