PDA

View Full Version : anti-monarchie


Piet Hein
27 oktober 2004, 14:47
Beste N-VA'er,

Morgen, donderdag 28 oktober, brengt koning Albert een bezoek aan de stad Diest in het kader van het staatsbezoek van de Poolse president.

N-VA Hageland wil deze gelegenheid aangrijpen om nog eens te betogen tegen de monarchie. Met een plakker op de mond willen we stil maar opgemerkt protesteren tegen het feit dat er geen parlementair debat gevoerd mag worden over de rol van de koning. Onze slogan is democratie: ja, monarchie: non!

Afspraak om 11.30u achter het stadhuis van Diest. De politie zal ons een plaatsje geven op de Grote Markt in het zicht van Albert. De actie zal eindigen rond 12.30u.

Er is parkeergelegenheid aan de Kluisberg langs de Boudewijnvest voor wie met de wagen komt. Diest is ook bereikbaar per trein. Graag een seintje als je kan komen. Erwin Verbeken , nationaal secretaris Ronduit N-VA!
[email protected]
0496/ 35 34 16

http://vfmail-live.proximus.be/web_imgs/xtrans.gif

giserke
27 oktober 2004, 16:52
spijtig dat het aan de achterkant van Vlaanderen is hé. Veel te ver voor mij. Anders direct.

Vlaamse Leeuw
27 oktober 2004, 20:31
Jammer dat ik moet werken, anders was ik wel gekomen!

Betweter
28 oktober 2004, 08:10
Goed idee!

Maar waarom zet je dit op een publiek forum? Voor ge ter plaatse zijt zit je al in den bak, dat staat nu wel vast.

jan hyoens
28 oktober 2004, 12:42
Goed idee!

Maar waarom zet je dit op een publiek forum? Voor ge ter plaatse zijt zit je al in den bak, dat staat nu wel vast.
ze moeten duidelijk nog in de leer gaan bij TAK of Voorpost! Voor de rest goede actie!:thumbsup:

giserke
28 oktober 2004, 17:34
ze moeten duidelijk nog in de leer gaan bij TAK of Voorpost! Voor de rest goede actie!:thumbsup:bij TAK ben ik al lang in de leer geweest. 8)

jan hyoens
29 oktober 2004, 08:41
bij TAK ben ik al lang in de leer geweest. 8)Niet lang genoeg me dunkt! Takkers zouden nooit de Vlaamse belangen achterstellen aan een ministerpostje!

Piet Hein
29 oktober 2004, 10:15
Ik vind dat de kiezer nog altijd recht had om te kiezen tussen te verschillende vlaams-nationalistise partijen.

jan hyoens
29 oktober 2004, 10:35
Ik vind dat de kiezer nog altijd recht had om te kiezen tussen te verschillende vlaams-nationalistise partijen.
de kiezer heeft ook het recht om eenmaal de partij waarvoor hij gekozen heeft in de regering deze dan af te rekenen op gemaakte beloftes!

Piet Hein
29 oktober 2004, 11:14
dat is ook waar.

kempenaar
29 oktober 2004, 16:40
Hoe is de actie geweest?

Tantist
30 oktober 2004, 01:09
Niet lang genoeg me dunkt! Takkers zouden nooit de Vlaamse belangen achterstellen aan een ministerpostje!
Daar heb je hem weer... Niet Vlaams Blok = Vlaamse belangen achterstellend... :roll:

kempenaar
1 november 2004, 23:33
ik ben toch curieus naar het verloop van deze actie ze jongens! :-)

jan hyoens
3 november 2004, 09:52
ik ben toch curieus naar het verloop van deze actie ze jongens! :-)
't zal gene vette geweest zijn!:lol:

Lesane
27 november 2004, 10:06
't zal gene vette geweest zijn!:lol:
Naar wat ik ervan gehoord heb was 't een geslaagde actie. Ze zijn in 2 kranten geweest. En na de actie hebben ze nog lange tijd in één of ander café toog gehangen. En heeft Mark Demesmaeker enkele rondjes gegeven.

kempenaar
28 november 2004, 22:01
aha, eindelijk een reactie
:-)