PDA

View Full Version : Eddy Wally uitzuigen op de dag van z'n begrafenis


Stormram
13 februari 2016, 22:33
http://www.hln.be/hln/nl/9092/Muzieknieuws/article/detail/2616226/2016/02/13/Eddy-Wally-komt-nog-met-nieuwe-muziek-na-zijn-dood.dhtml

De manager van Eddy Wally is van plan om nog een album uit te brengen na de dood van de Vlaamse zanger. Daarop zullen onuitgebrachte nummers van 'The Voice of Europe' staan. Ook verschillende andere "Vlaamse vedetten" -waaronder zijn dochter Marina- zullen op het album te horen zijn.

Heb je die vuile Hollander gehoord op de begrafenis tijdens het nieuws? Alsof hij Wally zelfs in z'n kist niet kon lossen ... En kijk maar: een dode Wally moet gemolken worden. Op de dag van z'n begrafenis. De laatste lijksappen moeten geperst voor die ook opdrogen.

En die zotte Marina ernaast: is die echt te zot voor woorden of gewoon zot van het geld?

Walgelijk.

Zelfs al smeten ze dat album met tonnen gratis uit een vliegmachien, dan zou ik het nog niet oprapen. Lullige Bart Vandenbossche heeft ook al stevig geprofiteerd van zijn zogezegde idool. De ene z'n dood, de ander z'n brood.

zonbron
13 februari 2016, 22:43
Nieuwe hits!

Ze waren er wel snel bij. Gebruik maken van het 'momentum'. Mss komen er ook nog herinneringscollecties CD/DVD. Met wat geluk hebben ze er een hologram van gemaakt en gaan de optredens gewoon verder. :-P

Demper
14 februari 2016, 18:14
seeerriieeeeee


seeeeeeerrieeeeeeeeeeeeeee

zonbron
14 februari 2016, 18:22
Heel lang geleden heb ik ooit eens de audio/licht gedaan voor Eddy. Helemaal mijn ding niet hoor... Maar Eddy werkte zeer professioneel en poogde steeds een oprecht contact met zijn publiek te hebben. Wat dat betreft een 100%.

Hij heeft ongetwijfeld zijn job en meer naar behoren uitgeoefend. Niet mijn ding, maar respect. RIP.

Eduard Khil
14 februari 2016, 20:05
http://i635.photobucket.com/albums/uu79/sdplisken/trololo-o.gif

zonbron
14 februari 2016, 20:10
http://i635.photobucket.com/albums/uu79/sdplisken/trololo-o.gif

Gun Eddy een paar dagen extra. Vrees niet Khil.

Eduard Khil
14 februari 2016, 20:13
Gun Eddy een paar dagen extra. Vrees niet Khil.

Eddy was een goede collega. We gaan ons hier samen in de hemel goed amuseren

Derk de Tweede
15 februari 2016, 18:37
http://www.hln.be/hln/nl/9092/Muzieknieuws/article/detail/2616226/2016/02/13/Eddy-Wally-komt-nog-met-nieuwe-muziek-na-zijn-dood.dhtml



Heb je die vuile Hollander gehoord op de begrafenis tijdens het nieuws? Alsof hij Wally zelfs in z'n kist niet kon lossen ... En kijk maar: een dode Wally moet gemolken worden. Op de dag van z'n begrafenis. De laatste lijksappen moeten geperst voor die ook opdrogen.

En die zotte Marina ernaast: is die echt te zot voor woorden of gewoon zot van het geld?

Walgelijk.

Zelfs al smeten ze dat album met tonnen gratis uit een vliegmachien, dan zou ik het nog niet oprapen. Lullige Bart Vandenbossche heeft ook al stevig geprofiteerd van zijn zogezegde idool. De ene z'n dood, de ander z'n brood.

Zijn eerste hit Chérie is geschreven door


Wally was één van de grootste ontdekkingen van de oprichter van Telstar, platenproducer Johnny Hoes.
Chérie
In 1966 schreef en produceerde Hoes met 'Chérie' de grootste hit van Eddy Wally.

Henri1
15 februari 2016, 18:57
Zijn eerste hit Chérie is geschreven door

Ook de Chinese versie ?

Derk de Tweede
15 februari 2016, 19:40
Ook de Chinese versie ?

Daar zijn vertalers voor.
Ze delen overigens wel iets minder dan de auteurs.

Gipsy
15 februari 2016, 20:39
Ook de Chinese versie ?

Hij heeft de menukaart van buiten geleerd van een Chinees restaurant in Ertvelde

DewareJakob
15 februari 2016, 20:44
Wat kan mij die Eddy Wally en zijn muziek schelen...

Another Jack
15 februari 2016, 21:06
Heel lang geleden heb ik ooit eens de audio/licht gedaan voor Eddy. Helemaal mijn ding niet hoor... Maar Eddy werkte zeer professioneel en poogde steeds een oprecht contact met zijn publiek te hebben. Wat dat betreft een 100%.

Hij heeft ongetwijfeld zijn job en meer naar behoren uitgeoefend. Niet mijn ding, maar respect. RIP.

Dat moet je zeker vermelden in je application form voor MIT, en dat je een grote fan van Poetin bent.
:thumbsup:

Libro
15 februari 2016, 21:12
Eddy was een goede collega. We gaan ons hier samen in de hemel goed amuseren

Laat u wel geen sacoche aansmeren.

Eduard Khil
15 februari 2016, 21:18
Laat u wel geen sacoche aansmeren.

natuurlijk niet. Een echte man heeft ne portefeuille en een geld-clip

cookie monster
17 februari 2016, 03:50
In dit geval , ziekelijk:
De ene z'n dood is de andere z'n brood (letterlijk) !!