PDA

View Full Version : Filip De Winter: "Assad is onze bondgenoot"


Drukazz
6 maart 2016, 15:33
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag

Het is een publiek geheim dat Poetin partijen zoals Jobbik in Hongarije, FN in Frankrijk ondersteunt om de EU te destabiliseren. Wilders krijgt dan weer geld van zionistische Amerikaanse organisaties om reclame te maken voor Israël. Na het beluisteren van dit debat zou het me niet verbazen moest VB ook financiële steun krijgen van Poetin om Assad te verdedigen? ;)

Reverberation
6 maart 2016, 15:41
:lol:

http://img.memecdn.com/dimitry-putin_o_162821.jpg

subocaj
6 maart 2016, 15:59
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag

Het is een publiek geheim dat Poetin partijen zoals Jobbik in Hongarije, FN in Frankrijk ondersteunt om de EU te destabiliseren. Wilders krijgt dan weer geld van zionistische Amerikaanse organisaties om reclame te maken voor Israël. Na het beluisteren van dit debat zou het me niet verbazen moest VB ook financiële steun krijgen van Poetin om Assad te verdedigen? ;)

Ik vermoed dat Putin steun krijgt van het VB om de EU te destabiliseren, die stort dat geld dan door naar Erdogan om Turkije en de EU te destabiliseren. Erdogan stort op zijn beurt de overschot door om Vanovertpatattenveld aan zijn 2 miljard te helpen.

Johan Bollen
6 maart 2016, 17:43
De Amerikanen hebben nog steeds een stevige greep op de Europese politiek (o. a.), maar blijkbaar niet op Mr. De Winter.

Pericles
6 maart 2016, 17:48
Ik vermoed dat Putin steun krijgt van het VB om de EU te destabiliseren, die stort dat geld dan door naar Erdogan om Turkije en de EU te destabiliseren. Erdogan stort op zijn beurt de overschot door om Vanovertpatattenveld aan zijn 2 miljard te helpen.

Rusland is eigenlijk bankroet.
Het land produceert eigenlijk niets en hun olie en gas raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt of ze moeten leveren aan prijzen lager dan de productiekost.
Het kost hen stukken van mensen om in Syrië actief te blijven. Heel lang houden ze dat niet meer vol.

Drukazz
6 maart 2016, 17:58
Rusland is eigenlijk bankroet.
Het land produceert eigenlijk niets en hun olie en gas raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt of ze moeten leveren aan prijzen lager dan de productiekost.
Het kost hen stukken van mensen om in Syrië actief te blijven. Heel lang houden ze dat niet meer vol.

Wat zijn de gevolgen voor Rusland en Europa als Rusland bankroet gaat ??

de vuile muilekoek
6 maart 2016, 18:03
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag

Het is een publiek geheim dat Poetin partijen zoals Jobbik in Hongarije, FN in Frankrijk ondersteunt om de EU te destabiliseren. Wilders krijgt dan weer geld van zionistische Amerikaanse organisaties om reclame te maken voor Israël. Na het beluisteren van dit debat zou het me niet verbazen moest VB ook financiële steun krijgen van Poetin om Assad te verdedigen? ;)

Europa is aan het destabiliseren op zijn eigen , door de vluchtelingenstroom en daar kunnen rechtse partijen zoals VB en Front National voor niets tussen zitten want zij hebben geen mensenstromen aangetrokken uit heel de wereld , uwe posting is speculatie naar mijn gedacht;

de vuile muilekoek
6 maart 2016, 18:04
Wat zijn de gevolgen voor Rusland en Europa als Rusland bankroet gaat ??

En Rusland gaat niet bankroet .... deze is ook een grap,:roll:

Pericles
6 maart 2016, 18:09
Wat zijn de gevolgen voor Rusland en Europa als Rusland bankroet gaat ??

Dat weet ik niet.
Ik weet allen dat Rusland een economie heeft die niet groter is dan die van de Benelux voor 5 keer meer volk en dat ze daar in feite geen geld hebben om met tal van gevechtsvliegtuigen rond Europa te blijven circelen.

de vuile muilekoek
6 maart 2016, 18:28
Dat weet ik niet.
Ik weet allen dat Rusland een economie heeft die niet groter is dan die van de Benelux voor 5 keer meer volk en dat ze daar in feite geen geld hebben om met tal van gevechtsvliegtuigen rond Europa te blijven circelen.

Ge kan misschien eens telefoneren rechtstreeks naar de president van Rusland om te vragen of ie nog geld genoeg heeft ? want ge blijkt het nogal goed te weten allemaal .... als het over de wereld economie gaat:lol::lol: (ik lach mij een bult )

steventje
6 maart 2016, 18:41
Dat weet ik niet.
Ik weet allen dat Rusland een economie heeft die niet groter is dan die van de Benelux voor 5 keer meer volk en dat ze daar in feite geen geld hebben om met tal van gevechtsvliegtuigen rond Europa te blijven circelen.

Denk dat Rusland "iets" groter is dan de Benelux en dat ze "iets" meer grondstoffen hebben om gevechtsvliegtuigen en dergelijke te produceren.

Pericles
6 maart 2016, 18:54
Ge kan misschien eens telefoneren rechtstreeks naar de president van Rusland om te vragen of ie nog geld genoeg heeft ? want ge blijkt het nogal goed te weten allemaal .... als het over de wereld economie gaat:lol::lol: (ik lach mij een bult )

Toch wel.
Zoek het maar op.
De econiomie van Rusland is niet groter dan die van de Benelux.
Het is een ontwikkelingsland.

Pericles
6 maart 2016, 18:57
Denk dat Rusland "iets" groter is dan de Benelux en dat ze "iets" meer grondstoffen hebben om gevechtsvliegtuigen en dergelijke te produceren.

Rusland produceert omzeggens niets.
Hun oorlogsschepen moeten ze zelfs in Frankrijk laten maken, zelf hebben ze daar noch de kennis , noch de infrastructuur daarvoor.
Van de 140 miljoen Russen zijn er naar onze begrippen meer dan 130 miljoen straatarm.

Pericles
6 maart 2016, 18:59
Denk dat Rusland "iets" groter is dan de Benelux en dat ze "iets" meer grondstoffen hebben om gevechtsvliegtuigen en dergelijke te produceren.

Het gaat over hun economie , niet over hun grondgebied.
Aan hun gas en hun olie verdienen ze momenteel niets, ze zijn gezien de markt verplicht te verkopen tegen kostprijs of zelfs minder.
Wat produceren ze in Rusland buiten olie en gas volgens u?
Wat exporteren ze buiten dat?
Niets.

Guust
6 maart 2016, 19:28
Olie staat pas op plaats 9 in de Russische export top 10 en ze exporteren nog altijd meer als ze importeren, dit in tegenstelling tot de VS.
http://www.worldstopexports.com/russias-top-10-exports/
Werkeloosheidsgraad Rusland 5,8%, België 8,5%.

Reverberation
6 maart 2016, 19:54
Rusland produceert omzeggens niets.
, noch de infrastructuur daarvoor.
Van de 140 miljoen Russen zijn er naar onze begrippen meer dan 130 miljoen straatarm.

Allen vlug naar Koksijde om die kwaadaardige Russen uit de lucht te zien vallen met hun verouderde Sovjet bakken...


Evil Putin, Evil Putin, Evil Putin!!! Vergeet je spandoek niet!


Hun oorlogsschepen moeten ze zelfs in Frankrijk laten maken, zelf hebben ze daar noch de kennis , noch de infrastructuur daarvoor.


Deze hebben ze laten maken in Zimbabwe, de losers :oops::lol:

https://youtu.be/KyzWzn2jtC4

ViveLaBelgique
6 maart 2016, 20:30
Filip De Winter was grandioos in zijn debat op de Zevende Dag door de banden van de Sp.a met de Baath partijen ter berde te brengen.

Verder geloof ik niet in zijn democratische oplossing door te verwijzen naar de nakende verkiezingen in Syrië op 13.04.2016. Democratie is nooit de oplossing. Het Westen rekent democratie onder haar definities van humanitaire waarden. Het Westen dringt verkiezingen in conflictgebieden op als oplossing terwijl ze de problemen erdoor laten aanslepen.

Beter zou zijn dat Europa een "leven en laten sterven" diplomatie hanteert om conflicten te laten uitdoven.

Frankenstein
6 maart 2016, 20:39
Olie staat pas op plaats 9 in de Russische export top 10 en ze exporteren nog altijd meer als ze importeren, dit in tegenstelling tot de VS.
http://www.worldstopexports.com/russias-top-10-exports/
Werkeloosheidsgraad Rusland 5,8%, België 8,5%.

1. Gems, precious metals: US$7.4 billion (2.2% of total exports)
2. Machines, engines, pumps: $8.1 billion (2.4%)
3. Cereals: $5.5 billion (1.7%)
4. Aluminum: $6.9 billion (2.1%)
5. Wood: $6.2 billion (1.8%)
6. Fertilizers: $8.6 billion (2.6%)
7. Copper: $4.2 billion (1.2%)
8. Iron and steel: $14.9 billion (4.5%)
9. Oil: $168.7 billion (50.6%)
10. Inorganic chemicals: $3.7 billion (1.1%)

Staat op nr 9 inderdaad.. , echter betreft nr 1 als het om percentage aandeel export gaat. 50.6%

Frankenstein
6 maart 2016, 20:45
Olie staat pas op plaats 9 in de Russische export top 10 en ze exporteren nog altijd meer als ze importeren, dit in tegenstelling tot de VS.
http://www.worldstopexports.com/russias-top-10-exports/
Werkeloosheidsgraad Rusland 5,8%, België 8,5%.
Slaat noch kant noch wal.

Als het minimum loon in Belgie verlaagd zal worden, dan zal ook de werkloosheid afnemen. Daarentegen mocht het minimum inkomen in Rusland verhoogd worden dan zal ook daar de werkloosheid toenemen.

Frankenstein
6 maart 2016, 20:50
Ik denk dat Puntin verantwoordelijk kan worden gesteld dat hij de oliegelden in onvoldoende mate in de duurzame economie heeft gestoken.

Die oorlogsschepen hadden de Russen ook zelf kunnen bouwen. Ze waren wellicht duurder uitgeweest dan de Fransen, maar voor wat -eigen hoogwaardige industrie-hoort ook wat.

Eurosceptic
7 maart 2016, 00:05
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag

Het is een publiek geheim dat Poetin partijen zoals Jobbik in Hongarije, FN in Frankrijk ondersteunt om de EU te destabiliseren. Wilders krijgt dan weer geld van zionistische Amerikaanse organisaties om reclame te maken voor Israël. Na het beluisteren van dit debat zou het me niet verbazen moest VB ook financiële steun krijgen van Poetin om Assad te verdedigen? ;)

Je moet elk forumlid een kans geven, maar als ik de inhoud van je posts langs elkaar leg (vooral mbt gerechtvaardigde kritiek op de Islamisering van Europa) rest er mij geen twijfel meer dat jij een moslim bent.

Ik ben een grote fan van Geert Wilders en twijfel geen seconde aan de oprechtheid van alles wat hij zegt in het Nederlandse parlement. Elke terechte kritiek op de Islam (met cijfers te ondersteunen) wordt door moslims op deze manier weggemoffeld. Altijd dat gemekker over Wilders die betaald wordt door zionisten. Maar geen enkele moslim die een antwoord heeft als het gaat over de criminaliteitscijfers.

Bekijk mijn topic "Zal de islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?'' eens.

70% van onze bevolking voorspelt oorlog! Moet ik er een tekening bij maken?

En bij die 30% zijn er mensen die nee zeiden omdat ze denken dat wij brave Vlamingen ons niet zullen verzetten tegen het geweld dat komt. Het geweld dat maakt dat onze vrouwen niet zonder burka op straat kunnen lopen. Dat is de toekomst.

Kijk eens in de spiegel en stop met het slachtoffer te spelen. Moslims zijn daar wereldkampioen in

Pokerman
10 maart 2016, 01:31
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag

Het is een publiek geheim dat Poetin partijen zoals Jobbik in Hongarije, FN in Frankrijk ondersteunt om de EU te destabiliseren. Wilders krijgt dan weer geld van zionistische Amerikaanse organisaties om reclame te maken voor Israël. Na het beluisteren van dit debat zou het me niet verbazen moest VB ook financiële steun krijgen van Poetin om Assad te verdedigen? ;)
Ik ben zo anti-extreem rechts als maar kan zijn, maar De Winter heeft gelijk.
Saddam is verjaagd, is Irak stabieler geworden? Kadhaffi weg, is Libie stabieler geworden? Gaat Syrie stabieler worden als Assad weg is? I don't think so.
Trouwens, het is nog steeds een overtreding van het internationaal recht om een verkozen staatshoofd trachten af te zetten dmv gewapende steun te geven aan de oppositie. We hadden niks te zoeken in Afghanistan, Irak, Libie of Syrie.

Sukkelaar
10 maart 2016, 07:20
Ik vermoed dat Putin steun krijgt van het VB om de EU te destabiliseren, die stort dat geld dan door naar Erdogan om Turkije en de EU te destabiliseren. Erdogan stort op zijn beurt de overschot door om Vanovertpatattenveld aan zijn 2 miljard te helpen.

Wat tracht je nu met deze nonsens te bereiken?

Sukkelaar
10 maart 2016, 07:21
De Amerikanen hebben nog steeds een stevige greep op de Europese politiek (o. a.), maar blijkbaar niet op Mr. De Winter.

:-)

Sukkelaar
10 maart 2016, 07:22
Rusland is eigenlijk bankroet.
Het land produceert eigenlijk niets en hun olie en gas raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt of ze moeten leveren aan prijzen lager dan de productiekost.
Het kost hen stukken van mensen om in Syrië actief te blijven. Heel lang houden ze dat niet meer vol.

Ik weet het nog zo niet.

Sukkelaar
10 maart 2016, 07:24
Dat weet ik niet.
Ik weet allen dat Rusland een economie heeft die niet groter is dan die van de Benelux voor 5 keer meer volk en dat ze daar in feite geen geld hebben om met tal van gevechtsvliegtuigen rond Europa te blijven circelen.

Maar ze doen het toch maar.

Doomy
8 februari 2017, 23:17
https://dsocdn.akamaized.net/Assets/Images_Upload/2017/02/08/ST_vlaams_belang_assad.jpg

praha
8 februari 2017, 23:29
Ik ben zo anti-extreem rechts als maar kan zijn, maar De Winter heeft gelijk.
Saddam is verjaagd, is Irak stabieler geworden? Kadhaffi weg, is Libie stabieler geworden? Gaat Syrie stabieler worden als Assad weg is? I don't think so.
Trouwens, het is nog steeds een overtreding van het internationaal recht om een verkozen staatshoofd trachten af te zetten dmv gewapende steun te geven aan de oppositie. We hadden niks te zoeken in Afghanistan, Irak, Libie of Syrie.
objectief gezien... _hoe jammer ik het ook vind_ vermoed ik dat al die zandbakstaten niet beter af zijn dan met een soort dictator en dan liefst nog een pion van de VS of zo.
Je kunt daar geen dictator omver werpen ( al dan niet met het steun van het Westen ) , vrije verkiezingen implementeren, om dan utopisch te denken dat de democratie het daar gaat halen.
Zoiets moet groeien vanuit de basis en blijkbaar is die er lange nog niet klaar voor.
Het minste dat er mis gaat of moeite kost grijpen die terug naar hun boekske

Jan van den Berghe
8 februari 2017, 23:37
Filip De Winter was grandioos in zijn debat op de Zevende Dag door de banden van de Sp.a met de Baath partijen ter berde te brengen.

Verder geloof ik niet in zijn democratische oplossing door te verwijzen naar de nakende verkiezingen in Syrië op 13.04.2016. Democratie is nooit de oplossing. Het Westen rekent democratie onder haar definities van humanitaire waarden. Het Westen dringt verkiezingen in conflictgebieden op als oplossing terwijl ze de problemen erdoor laten aanslepen.

Beter zou zijn dat Europa een "leven en laten sterven" diplomatie hanteert om conflicten te laten uitdoven.

De Zwitsers zullen eens ferm lachen met uw stelling dat "democratie nooit de oplossing is".

Knuppel
9 februari 2017, 00:29
Ik vermoed dat Putin steun krijgt van het VB om de EU te destabiliseren, die stort dat geld dan door naar Erdogan om Turkije en de EU te destabiliseren. Erdogan stort op zijn beurt de overschot door om Vanovertpatattenveld aan zijn 2 miljard te helpen.


Filip De Winter was grandioos in zijn debat op de Zevende Dag door de banden van de Sp.a met de Baath partijen ter berde te brengen.

Dat verklaart de reactie van jacobus.....

Knuppel
9 februari 2017, 00:32
Wat tracht je nu met deze nonsens te bereiken?

Daarmee probeert jacobus dit te verdoezelen:

Filip De Winter was grandioos in zijn debat op de Zevende Dag door de banden van de Sp.a met de Baath partijen ten berde te brengen.

de vuile muilekoek
9 februari 2017, 07:57
Je moet elk forumlid een kans geven, maar als ik de inhoud van je posts langs elkaar leg (vooral mbt gerechtvaardigde kritiek op de Islamisering van Europa) rest er mij geen twijfel meer dat jij een moslim bent.

Ik ben een grote fan van Geert Wilders en twijfel geen seconde aan de oprechtheid van alles wat hij zegt in het Nederlandse parlement. Elke terechte kritiek op de Islam (met cijfers te ondersteunen) wordt door moslims op deze manier weggemoffeld. Altijd dat gemekker over Wilders die betaald wordt door zionisten. Maar geen enkele moslim die een antwoord heeft als het gaat over de criminaliteitscijfers.

Bekijk mijn topic "Zal de islamisering van Europa uitmonden in burgeroorlog?'' eens.

70% van onze bevolking voorspelt oorlog! Moet ik er een tekening bij maken?

En bij die 30% zijn er mensen die nee zeiden omdat ze denken dat wij brave Vlamingen ons niet zullen verzetten tegen het geweld dat komt. Het geweld dat maakt dat onze vrouwen niet zonder burka op straat kunnen lopen. Dat is de toekomst.

Kijk eens in de spiegel en stop met het slachtoffer te spelen. Moslims zijn daar wereldkampioen in

Gisteren las ik op de voorpagina van een krant dat " de meeste Belgen tevreden mensen waren " ik dacht zo bij mijn eigen .....:roll: allee gij t'is niet waar zekers .....:roll: alles is goed genoeg om de bevolking verder de mist in te drijven.... laat ons verder de meute maar manipuleren met zoete praatjes op de voorpagina ;-)

Gamla
10 februari 2017, 04:03
Gisteren las ik op de voorpagina van een krant dat " de meeste Belgen tevreden mensen waren " ik dacht zo bij mijn eigen .....:roll: allee gij t'is niet waar zekers .....:roll: alles is goed genoeg om de bevolking verder de mist in te drijven.... laat ons verder de meute maar manipuleren met zoete praatjes op de voorpagina ;-)

Daarom lees ik al jaren geen kranten meer. Ze bedoelden natuurlijk dat vreemde uitschot. De "nieuwe Belgen".

strijkijzer
10 februari 2017, 06:49
Er is in de hele media/showbizz/journalistieke/politieke wereld blijkbaar niet één individu die er eventjes durft op wijzen dat al de wrede dictators uit het midden oosten decennia lang gesteund zijn door onze regeringen en economische elites. Onze premier is een psychotische gek. Hij bezocht, bezoekt en steunt zelf landen met dictators aan de macht. Papa Michel heeft tal van die landen bezocht als minister van buitenlandse zaken en noemde koning Leopold die miljoenen negers heeft afgemaakt zelfs een visionaire held (http://deredactie.be/permalink/1.807747). Mijnheer Michel : uw papa is een racist, xenofoob en liefhebber van een massa-seriemoordenaar. (http://deredactie.be/permalink/1.2887374) Kleinste Michel is geen haar beter.

dpg
10 februari 2017, 08:05
Arme flupke toch, wat een onrecht doen ze hem toch aan :roll: :roll:

de vuile muilekoek
10 februari 2017, 09:13
Er is in de hele media/showbizz/journalistieke/politieke wereld blijkbaar niet één individu die er eventjes durft op wijzen dat al de wrede dictators uit het midden oosten decennia lang gesteund zijn door onze regeringen en economische elites. Onze premier is een psychotische gek. Hij bezocht, bezoekt en steunt zelf landen met dictators aan de macht. Papa Michel heeft tal van die landen bezocht als minister van buitenlandse zaken en noemde koning Leopold die miljoenen negers heeft afgemaakt zelfs een visionaire held (http://deredactie.be/permalink/1.807747). Mijnheer Michel : uw papa is een racist, xenofoob en liefhebber van een massa-seriemoordenaar. (http://deredactie.be/permalink/1.2887374) Kleinste Michel is geen haar beter.

Tuurlijk ... je moet "het en "ze eens bestuderen ... hoe "ze vast houden aan hun eigen onzin....sommige besluiten uit de politiek te stappen en geven een persconferentie omdat ze stoppen punt uit , en enkele maanden later komen ze weer opduiken ....met het werk van een zogezegde extreem rechtse collega op het podium over te nemen... gekker dan gek moet het niet zijn ... ;-) echt denken dat de burgers allemaal echte dwaze kloten zijn die het niet gaan opmerken...

Eyjafjallajökull
10 februari 2017, 09:14
Arme flupke toch, wat een onrecht doen ze hem toch aan :roll: :roll:

Maar vooral wat is Philip met dat konijn aan het doen ? 8O

de vuile muilekoek
10 februari 2017, 09:16
T'is wel de haag snoeien ... :roll:

Knuppel
11 februari 2017, 00:46
Filip De Winter was grandioos in zijn debat op de Zevende Dag door de banden van de Sp.a met de Baath partijen ter berde te brengen.

Verder geloof ik niet in zijn democratische oplossing door te verwijzen naar de nakende verkiezingen in Syrië op 13.04.2016. Democratie is nooit de oplossing. Het Westen rekent democratie onder haar definities van humanitaire waarden. Het Westen dringt verkiezingen in conflictgebieden op als oplossing terwijl ze de problemen erdoor laten aanslepen.

Beter zou zijn dat Europa een "leven en laten sterven" diplomatie hanteert om conflicten te laten uitdoven.

FDW blundert als hij denkt dat Assad onze bondgenoot is.
We weten al langer dan vandaag dat BUBbels geen democratie genegen zijn. Democratie, niet datgene dat ons als democratie verkocht wordt, is nochtans de enige democratische oplossing. Waarmee ik niet gezegd heb dat de verkiezingen in Syrië iets zullen oplossen. Noch dat ze democratisch zijn. Wat dat opdringen van verkiezingen door het westen betreft. Geen énkele dictator laat zich verkiezingen opdringen. Die respecteren trouwens alleen maar de uitslag als ze de macht kunnen behouden. Zo niet lappen ze de verkiezingsuitslag aan hun laars.

Knuppel
11 februari 2017, 00:51
Ik ben zo anti-extreem rechts als maar kan zijn, maar De Winter heeft gelijk.
Saddam is verjaagd, is Irak stabieler geworden? Kadhaffi weg, is Libie stabieler geworden? Gaat Syrie stabieler worden als Assad weg is? I don't think so.
Trouwens, het is nog steeds een overtreding van het internationaal recht om een verkozen staatshoofd trachten af te zetten dmv gewapende steun te geven aan de oppositie. We hadden niks te zoeken in Afghanistan, Irak, Libie of Syrie.
De Amerikanen hadden evenmin iets te zoeken in Europa toen wij onder het bewind van de Nazi's zuchtten...

elsina
11 februari 2017, 00:59
Rusland produceert omzeggens niets.
Hun oorlogsschepen moeten ze zelfs in Frankrijk laten maken, zelf hebben ze daar noch de kennis , noch de infrastructuur daarvoor.
Van de 140 miljoen Russen zijn er naar onze begrippen meer dan 130 miljoen straatarm.


Ik las ooit eens dat er in Los angeles area meer auto's rondrijden dan in gans Rusland 8O

De schoofzak
11 februari 2017, 09:16
Een foto ! Maar is het De Winter ?