PDA

View Full Version : Racisyische mop III

ydde
11 maart 2003, 19:54
Een non, een knappe jonge poes, een Vlaams Blokker en een marokkaan zitten te samen in een treincoupé.
De trein passeert door een tunnel en plotseling gaan de lichten uit.
Pikkedonker.
Men hoort:
Smak (het geluid van een kus)
Doef (het geluid van een meppende vuist)
"Aaach ..." de kreet van een man!
Wanneer de trein terug van onder de tunnel, in het licht komt ziet men de marokkaan met een duidelijk zwellende oog zitten.
Wat de respectievelijke personages denken:
De marokkaan:
"Bij Allah, die smeerlap van een Blokker heeft geprofiteerd van de donker om dat meisje een kus gegeven, zij heeft gedacht dat ik het was, en ik heb een doef in mijn oog gekregen ..."
De non:
"Die marokkaan heeft willen profiteren van de donker en dat jonge meisje gekust! Zij heeft hem een mep op zijn oog gegeven; Goed gedaan"
Het jonge meisje:
"Die marokkaan heeft mij willen kussen, maar door de duisternis heeft hij zich vergist en de non gekust; Die heeft hem een mot op zijn smikkel gegeven; Zijn verdiende loon ..."
De Vlaams Blokker:
"Als wij nog eens door een tunnel rijden, en het licht valt weer uit, dan geef ik weer een luide smakkert op de rug van mijn hand, dankan ik nog eens op die marokkaan zijn bakkes slaan!!!"

Jamie McKenzie Fraser
11 maart 2003, 20:03
Bijna grappig, blijven proberen!!

datri
11 maart 2003, 21:47
:lol: :wink:

Supe®Staaf
13 maart 2003, 21:27
Een goeie mop Ydde!!
Mocht ze echter toch waar gebeurd zijn, leg dan een rauw biefstuk op uw blauw oog!
:twisted: :P 8)

Patriot!
13 maart 2003, 21:32
Di Maa 11, 2003 6:54 pm

Een goeie mop Ydde!!
Mocht ze echter toch waar gebeurd zijn, leg dan een rauw biefstuk op uw blauw oog!

Nu wel te laat vrees ik :wink:

ydde
14 maart 2003, 11:43
Als ik ooit de kans heb om eens met zo'n supper en zo'n patriot in een donkere treincoupé te zitten zal ik dolgraag mijn twee handen kussen!!!

The Paulus Experience
14 oktober 2019, 08:36
de spelling in de thread titel beloofde al veel...

patrickve
14 oktober 2019, 09:55
de spelling in de thread titel beloofde al veel...

Het was de schrijfwijze van het Nederlands in 2003, he.

Derk de Tweede
14 oktober 2019, 10:21
Het is een schande.