PDA

View Full Version : Dewinter en Francken gaan stevig in de clinch op Twitter


Hypochonder
9 maart 2016, 17:34
Voormalig Vlaams Belang-voorman Filip Dewinter en staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) hebben een - niet erg volwassen - robbertje gevochten op Twitter.
Filip Dewinter ventileerde zijn mening over het akkoord tussen de EU en Turkije over de opvang van vluchtelingen met een foto van premier Charles Michel (MR), binnenlandminister Jan Jambon (N-VA) en staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) bij een bezoek aan een moskee. "Schoenen zijn al uit, nu alleen nog broek op de knieën", luidt het bijschrift.

Francken reageerde daarop met een bijtend: "Ga jij maar gauw uw vriendje Assad zijn ring nog eens kussen".

Even later tweette Dewinter opnieuw een foto vanop de Turks-Belgische top vandaag in Ankara, met daarbij de tekst: "De vrienden van @FranckenTheo Turkse sultan #Erdogan spelt Theo de les".

"Erdogan was daar niet en niemand spelde ons daar de les. Hoe gaat het nog met uw vriendje massamoordenaar Assad?", kaatste Francken terug.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2641579/2016/03/09/Dewinter-en-Francken-gaan-stevig-in-de-clinch-op-Twitter.dhtml

:rofl:

Hypochonder
9 maart 2016, 17:35
Ik wilde dit eerst in Binnenland posten maar dit is niet serieus genoeg. Nu nog wachten op de schoof om hier een kronkelende uitleg over te krijgen.

cookie monster
9 maart 2016, 17:36
Moet kunnen :thumbsup:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

Universalia
9 maart 2016, 18:17
Ik vond het anders best binnenland waardig. :-D

De schoofzak
9 maart 2016, 18:50
Ik wilde dit eerst in Binnenland posten maar dit is niet serieus genoeg. Nu nog wachten op de schoof om hier een kronkelende uitleg over te krijgen.

Jouw commentaar is al kronkelig genoeg.
Er staat namelijk niks commentaar van jou.

Een draad beginnen zonder een visie of een mening ... d�*t is pas rechtlijnigheid.

Daar staat ge nu met uw klein pietje hé.

.

Hypochonder
9 maart 2016, 18:58
Jouw commentaar is al kronkelig genoeg.
Er staat namelijk niks commentaar van jou.

Een draad beginnen zonder een visie of een mening ... d�*t is pas rechtlijnigheid.

Daar staat ge nu met uw klein pietje hé.

.

Ik heb mijn doel bereikt :rofl:

Knuppel
9 maart 2016, 21:49
Jouw commentaar is al kronkelig genoeg.
Er staat namelijk niks commentaar van jou.

Een draad beginnen zonder een visie of een mening ... d�*t is pas rechtlijnigheid.

Daar staat ge nu met uw klein pietje hé.

.

Zijn commentaar staat er pal onder.

Ik wilde dit eerst in Binnenland posten maar dit is niet serieus genoeg. Nu nog wachten op de schoof om hier een kronkelende uitleg over te krijgen.

"Niet serieus genoeg voor Binnenland" luidt dus zijn mening over .

Waar vinden we jouw mening over het geschil tussen de twee vechthanen?

Eduard Khil
9 maart 2016, 22:52
Ik heb mijn doel bereikt :rofl:

http://s14.postimg.org/hlc7tuszl/You_sir_are_a_troll.jpg


:lol:

Stormram
9 maart 2016, 23:20
Kom, kom ... Laat Theoke met rust! Hij heeft nog geen verstand!

http://www.ezimba.com/work/160310C/ezimba15046316923700.jpg