PDA

View Full Version : Idioten op het forum


Jef314
29 oktober 2004, 21:12
Hoeveel idioten zitten volgens u op dit forum? (moderators inclusief)

Geertje
29 oktober 2004, 21:16
Hoeveel idioten zitten volgens u op dit forum? (moderators inclusief)
1 : diegene die deze vraag gesteld heeft.

;-)

Geertje
29 oktober 2004, 21:23
Sorry, 2. Ik was mijzelf vergeten.

doornroosje
29 oktober 2004, 21:45
Ja,2 dus want ik tel ni mee!

Geertje
29 oktober 2004, 21:48
Ja,2 dus want ik tel ni mee!
Ola, ingetrapt, na zijn we met 3. Want iedereen die hier iets schrijft behoort tot de club.

Sorry jongen.

doornroosje
29 oktober 2004, 21:51
Ik teken beroep aan in Gent!

Geertje
29 oktober 2004, 21:54
Ik teken beroep aan in Gent!En als dat niet lukt, kan je nog bij Verhofstadt terecht, die zal wel iets regelen.

het is bijna 11u, straks moet ik in bed van moeke

doornroosje
29 oktober 2004, 22:00
Ja, en dan kwam er een varken met ne lange snuit en het vertelselke was uit!

Dies
30 oktober 2004, 03:51
Op dit ogenblik: 5228

Tzuvar Raemborr
30 oktober 2004, 12:05
Geband? Was het wééral 4x? Die geeft maar niet op he :lol:

Griffin
30 oktober 2004, 16:05
Geband? Was het wééral 4x? Die geeft maar niet op he :lol:

Die jongen moet toch es beginnen uitkijken naar een nieuwe hobby... 8)

Vlaanderen Boven
30 oktober 2004, 16:25
Kunnen die threads van Lindake niet verwijderd worden?

Kim
30 oktober 2004, 16:44
Idd, kheb ondertussen dien trio met die bompa's wel genoeg zien verschijnen... :?

Griffin
30 oktober 2004, 16:58
Eikes! :(

Tantist
30 oktober 2004, 17:16
Hoeveel idioten zitten volgens u op dit forum? (moderators inclusief)
Geen idee, maar ze hebben wel een partij gesticht en liegen constant over hun aantal leden ;-)

Griffin
30 oktober 2004, 17:17
Even ernstig nu: wat zou de mentale disfunctie van Lindake zijn? Zou ze gefrustreerd zijn omdat ze hier gebanned werd onder een vorige naam? Komt ze gewoon echt uit het zottenkot? Iets verkeerd gegeten? Iemand een idee?

thePiano
30 oktober 2004, 17:40
Hoeveel idioten zitten volgens u op dit forum? (moderators inclusief)
Het record antal deelnemers staat sinds 6 oktober op 308. Mezelf terzijde gelaten zou ik zeggen: 307, want je moet toch een idioot zijn om op dit forum in te loggen en deel te nemen. Een normaal mens heeft wel wat leukers te doen dan dit. :)

The Paulus Experience
30 oktober 2004, 20:11
Ik heb het geroken dat jullie me misten :d

Kim
30 oktober 2004, 20:58
Geen idee, maar ze hebben wel een partij gesticht en liegen constant over hun aantal leden ;-)
Ik weet het, ik weet het!

De N-VA!

(Met als enige kandidaat voor het voorzitterschap Bart de Wever, en ik die dacht dat de N-Va zovele leden had die maar wat graag hun ideologie naar buiten willen brengen!)

Vlaamse Leeuw
30 oktober 2004, 21:26
(Met als enige kandidaat voor het voorzitterschap Bart de Wever, en ik die dacht dat de N-Va zovele leden had die maar wat graag hun ideologie naar buiten willen brengen!)
Het is niet omdat we veel leden hebben die hun standpunten naar buiten willen brengen, dat die ook allemaal voorzitter willen worden. Ik zie mezelf daar niet toe in staat.

Tantist
30 oktober 2004, 23:00
Ik weet het, ik weet het!

De N-VA!

(Met als enige kandidaat voor het voorzitterschap Bart de Wever, en ik die dacht dat de N-Va zovele leden had die maar wat graag hun ideologie naar buiten willen brengen!)
Ik heb slecht nieuws voor u. De laatste hersencel in uw hoofd functioneert niet meer...

Seba
31 oktober 2004, 00:08
Geen idee, maar ze hebben wel een partij gesticht en liegen constant over hun aantal leden ;-)
oh da's een mooie, Tantist :lol:

Jazeker
31 oktober 2004, 01:12
Ik weet het, ik weet het!

De N-VA!

(Met als enige kandidaat voor het voorzitterschap Bart de Wever, en ik die dacht dat de N-Va zovele leden had die maar wat graag hun ideologie naar buiten willen brengen!)
Dat heet 'weten waar ge goed voor zijt' te zijn. Vooruit... ga Hans1 wat helpen want hij geraakt weer niet uit zijn medeklinkers.

Kim
31 oktober 2004, 20:30
Ik heb slecht nieuws voor u. De laatste hersencel in uw hoofd functioneert niet meer...
Tantist, ik had beter van u verwacht! ;)

Tzuvar Raemborr
31 oktober 2004, 23:25
(Met als enige kandidaat voor het voorzitterschap Bart de Wever, en ik die dacht dat de N-Va zovele leden had die maar wat graag hun ideologie naar buiten willen brengen!)
Da's het verschil tussen een groepje marginale semifranskiljonse tooghangers die allemaal de beste mop willen tappen, en een partij waarvan de leden eerder aan het geheel dan aan zichzelf denken...

George
1 november 2004, 10:17
Even ernstig nu: wat zou de mentale disfunctie van Lindake zijn? Zou ze gefrustreerd zijn omdat ze hier gebanned werd onder een vorige naam? Komt ze gewoon echt uit het zottenkot? Iets verkeerd gegeten? Iemand een idee?Vodden man...vodden

doornroosje
1 november 2004, 13:18
Hoeveel idioten zitten volgens u op dit forum? (moderators inclusief)
Allee ,ik geef toe!ik ben een idioot.
Ik zou feitelijk wel eens willen weten hoeveel er dat nog denken van mij?(veel waarschijnlijk)
En wat ik ook eens zou willen weten wie dan wel mijn mede idioten zijn op het forum.
Zijn er nog die zichzelf in vraag stellen?
Join the club!

Foundation
1 november 2004, 20:05
Da's het verschil tussen een groepje marginale semifranskiljonse tooghangers die allemaal de beste mop willen tappen, en een partij waarvan de leden eerder aan het geheel dan aan zichzelf denken...
Tooghanger, tot daar toe, maar semifranskiljon? Nee, zo erg kunt u niet zijn... :-D

Tzuvar Raemborr
2 november 2004, 03:20
Tooghanger, tot daar toe, maar semifranskiljon? Nee, zo erg kunt u niet zijn... :-D
Straffe kroeg, die een miljoen man binnen krijgt.

jOOSt
2 november 2004, 12:16
Het record antal deelnemers staat sinds 6 oktober op 308. Mezelf terzijde gelaten zou ik zeggen: 307, want je moet toch een idioot zijn om op dit forum in te loggen en deel te nemen. Een normaal mens heeft wel wat leukers te doen dan dit. :)Dat hangt er van af....hoeveel geld op de bankrekening staat, men kan ook in de bak zitten of op kantoor....

Geertje
2 november 2004, 13:13
Dat hangt er van af....hoeveel geld op de bankrekening staat, men kan ook in de bak zitten of op kantoor....
Hebben ze in de bak ook internet ? Zit Dutroux hier dan ergens ? Welke nick-naam zou hij hebben ?

Jazeker
2 november 2004, 21:55
Hebben ze in de bak ook internet ? Zit Dutroux hier dan ergens ? Welke nick-naam zou hij hebben ?
4x :-D