PDA

View Full Version : Gaan alcoholisten voor de grote verandering zorgen?


demonen
24 april 2016, 07:33
Het was zaterdagavond niet de avondje van NV-A’er Liesbeth Homans. De Vlaamse minister moest op de Nacht van de Televisiesterren een ster uitreiken, maar had vooraf duidelijk iets te diep in het glas gekeken. Op Twitter vroegen aanwezigen zich af wat er in godsnaam kon gebeurd zijn en met welke immense kater de minister vandaag/zondag in De Zevende Dag zou verschijnen. Gelukkig voor Homans werd de ceremonie niet live uitgezonden...

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160424_02254410/liesbeth-homans-dronken-op-podium-van-televisiesterren

Eduard Khil
24 april 2016, 07:38
:rofl:


les graaaaands accoorrddsss

vrijzinnige
24 april 2016, 07:48
Het was zaterdagavond niet de avondje van NV-A’er Liesbeth Homans. De Vlaamse minister moest op de Nacht van de Televisiesterren een ster uitreiken, maar had vooraf duidelijk iets te diep in het glas gekeken. Op Twitter vroegen aanwezigen zich af wat er in godsnaam kon gebeurd zijn en met welke immense kater de minister vandaag/zondag in De Zevende Dag zou verschijnen. Gelukkig voor Homans werd de ceremonie niet live uitgezonden...

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160424_02254410/liesbeth-homans-dronken-op-podium-van-televisiesterren

Er is en was duidelijk (volgens de foto's) meer aan de hand......
Maar het klopt dat LH ook maar een mens is, al zou je dat dikwijls niet zeggen :-)

de vuile muilekoek
24 april 2016, 07:51
Er is en was duidelijk (volgens de foto's) meer aan de hand......
Maar het klopt dat LH ook maar een mens is, al zou je dat dikwijls niet zeggen :-)

Jajaja en wat met al die "Verantwoordelijkheid slogans " ..... van indertijd op het podium Der Verkiezingen blijkbaar is Madam De Minister vergeetachtig geworden :-)

de vuile muilekoek
24 april 2016, 07:55
Als ge in de privésector dronken op uw werk komt dan wordt je ontslagen maw La Homans behoort niet tot de "gewone" mens.
Bewijze het aparte pensioenstelsel dat de politici voor zich zelf hebeen "uitgevonden", de ontslagvergoedingen (zelfs voor politici die met pensioen gaan zoals La Vogels), de vergoedingen die 5 jaar doorlopen wanneer ze niet herkozen worden etc.

Privé en werk gescheiden houden "gouden regel" als mens.....;-) dat ze zuipt naast haar werk in haar kot tot daar ... ik heb een hekel aan mensen die geen verantwoordelijkheid dragen en zich in het openbaar zo opstellen.... geen excuus .

vrijzinnige
24 april 2016, 07:55
Jajaja en wat met al die "Verantwoordelijkheid slogans " ..... van indertijd op het podium Der Verkiezingen blijkbaar is Madam De Minister vergeetachtig geworden :-)

Wat wil je, alcohol doet mensen vergeten :-) :-) :-)

demonen
24 april 2016, 07:57
Wat wil je, alcohol doet mensen vergeten ...
dat ze België moeten redden.

vrijzinnige
24 april 2016, 08:01
dat ze België moeten redden.

Dat is niet de taak van LH, maar wel van dansende en feestende Jan , Steve Patriot, Johan en de veertig rovers en......Theofiel Asiel !

Scherven A. Mok
24 april 2016, 08:08
https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fs1.nieuwsbladcdn.be%2FAssets%2FIma ges_Upload%2F2012%2F08%2F05%2Fdaerden.jpg%3Fmaxhei ght%3D460%26maxwidth%3D629%26format%3Djpg&f=1

De Vlaamse Regering keurde vandaag op voorstel van Vlaams minister Geert Bourgeois het witboek interne staatshervorming goed. In de zomer van vorig jaar lanceerde de minister zijn groenboek: een toekomstvisie voor de Vlaamse bestuurlijke organisatie, waarin de knelpunten van de huidige situatie waren opgelijst. Na maandenlang advies en overleg met de betrokken bestuursniveaus, sectoren en middenveldorganisaties zijn nu de definitieve uitvoeringslijnen goedgekeurd.

wit boek groen boek wit boek groen boek
lalala blabla bla
zakken vullen dirupo is een belastingregering
witboekgroen boek
zet de ploat af
idioot ploataf
alalalala
VNV zuipclub
witboekgroenboek
monica de coninck is onbekwaam en de beste minister van van werk ooit
na de geldbrander
mijn tepels mijn tepels
opzij opzij opzij moak ploats moak ploats moak ploats
't stad is van ons

de vuile muilekoek
24 april 2016, 08:52
Heeft ze dan echt niemand die sloor....:roll:

de vuile muilekoek
24 april 2016, 08:53
Heb je gezien hoe hitsig ze naar Luc Alloo keek?
Al een geluk dat ze dat optreden in hoge hakken, netkousen en jarretels uit haar hoofd hebben kunnen praten. ;-)

heeft

vrijzinnige
24 april 2016, 08:56
Heeft ze dan echt niemand die sloor....:roll:

Misschien heeft die kloppende hooligan wel met haar gebroken na zijn optrede, en de vaststelling dat de Vlaamse minister president in naam van de Vlaamse regering mee deed met het knuffelen op het Beursplein 😊

4x10E6
24 april 2016, 09:00
.. pampa la pampa .. de pamper ..


http://static1.hln.be/static/photo/2016/2/14/7/20160424081123/media_xll_8602252.jpg

De schoofzak
24 april 2016, 09:00
Zo af en toe moet ge uw overwinningen en uw goede prestaties eens vieren.
En als ze wat teveel zagen: nog een vette middelvinger omhoog !

Go Liestbeth, go .... (maar als het kan, wacht even op mij, dan doe ik mee ...)

.

HOUZEE !
24 april 2016, 09:01
Dit is toch wel zeer ongepast. Ik neem toch aan dat ze tenminste niet zelf achter het stuur van haar wagen is gekropen?

Pericles
24 april 2016, 09:03
Misschien heeft die kloppende hooligan wel met haar gebroken na zijn optrede, en de vaststelling dat de Vlaamse minister president in naam van de Vlaamse regering mee deed met het knuffelen op het Beursplein 😊

Kom kom, als ze voor een film een SM-meesteres zoeken die , uitgerust met een zweep, naaldhakken, netkousen en jarretels , het beste van zichzelf moet geven, dan denkt een normale mens toch spontaan aan Liesbeth Homans? :-D
Voor deze rol maar ook voor deze als nazi kampcommandant. ;-)

HOUZEE !
24 april 2016, 09:05
Zo af en toe moet ge uw overwinningen en uw goede prestaties eens vieren.
En als ze wat teveel zagen: nog een vette middelvinger omhoog !

Go Liestbeth, go .... (maar als het kan, wacht even op mij, dan doe ik mee ...)

.
Krijgt ze dan ook geen overlastboete voor openbare dronkenschap, want daar is nv-a toch voorstander van? Dronken vrouwen zijn de lelijkste vrouwen die er zijn.

subocaj
24 april 2016, 09:06
Heeft ze dan echt niemand die sloor....:roll:

Schemert er eindelijk iets menselijks bij haar door en dan beginnen de verwijten.

Goede PR. Ze consumeert tenminste genoeg, hopelijk was dat op eigen kosten en niet op kosten van de zender.

Doe door meisje, dan verdwijnen de problemen vanzelf.;-)

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:06
.. pampa la pampa .. de pamper ..


http://static1.hln.be/static/photo/2016/2/14/7/20160424081123/media_xll_8602252.jpg

Amai dat ze een vent zoekt die vrij is ... gaat ze nu al de goedkope del beginnen uithangen ook nog ....................

HOUZEE !
24 april 2016, 09:08
Schemert er eindelijk iets menselijks bij haar door en dan beginnen de verwijten.

Goede PR. Ze consumeert tenminste genoeg, hopelijk was dat op eigen kosten en niet op kosten van de zender.

Doe door meisje, dan verdwijnen de problemen vanzelf.;-)

voila, mevrouw Homans is onder invloed van intoxicerende middelen en meteen verwerft ze sympathie van het linkse politieke spectrum :lol:

SDX
24 april 2016, 09:09
Goeie genade! 😲
Dat Alloo niet gillend weggerend is.

Naar goede NVA gewoonte was 't niet haar schuld, zìj had hard gewerkt en weinig gegeten, 't is altijd andermans schuld.

Zuipschuit.
Is dat 't soort volk dat vlaamsnationalistische separatisten als hun leiders wensen?
Daar pas ik voor. 😝👎😝

HOUZEE !
24 april 2016, 09:10
Amai dat ze een vent zoekt die vrij is ... gaat ze nu al de goedkope del beginnen uithangen ook nog ....................

ze heeft het precies overal geprobeerd

http://s1.gvacdn.be/Assets/Images_Upload/2016/04/24/7ae4ad16-09e1-11e6-ba7e-654310ad0d94_web_scale_0.1095462_0.1095462__.jpg?m axheight=460&maxwidth=629

Brakelaar
24 april 2016, 09:10
bwaaa, bij de sossen zitten er grotere dronkenlappen, zuipers en alcoholiekers, de grootste zuiper zijne foto staat hier een paar antwoorden hoger... zuipers zijn het...

HOUZEE !
24 april 2016, 09:11
Goeie genade! 😲
Dat Alloo niet gillend weggerend is.

Naar goede NVA gewoonte was 't niet haar schuld, zìj had hard gewerkt en weinig gegeten, 't is altijd andermans schuld.

Zuipschuit.
Is dat 't soort volk dat vlaamsnationalistische separatisten als hun leiders wensen?
Daar pas ik voor. 😝👎😝vlaamsnationalistische separatisten bij nva?? lol

Pericles
24 april 2016, 09:12
bwaaa, bij de sossen zitten er grotere dronkenlappen, zuipers en alcoholiekers, de grootste zuiper zijne foto staat hier een paar antwoorden hoger... zuipers zijn het...

Die is dood.
Het schijnt dat hij zich "verzopen" heeft. ;-)

SDX
24 april 2016, 09:13
vlaamsnationalistische separatisten bij nva?? lol

Hun kiezers.
Niet dan?

4x10E6
24 april 2016, 09:14
Die is dood.
Het schijnt dat hij zich "verzopen" heeft. ;-)

.. sjonge 't is mij toch altijd wat met die sossen ..

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:14
bwaaa, bij de sossen zitten er grotere dronkenlappen, zuipers en alcoholiekers, de grootste zuiper zijne foto staat hier een paar antwoorden hoger... zuipers zijn het...

t'zijn allemaal sletten & drankorgels .... wat een land is dat hier nog.... het gaat echt de verkeerde kant op...8-)

Pandareus
24 april 2016, 09:16
Heb je gezien hoe hitsig ze naar Luc Alloo keek?
Al een geluk dat ze dat optreden in hoge hakken, netkousen en jarretels uit haar hoofd hebben kunnen praten. ;-)

:lol::lol::lol:

Brakelaar
24 april 2016, 09:16
Die is dood.
Het schijnt dat hij zich "verzopen" heeft. ;-)

Schoon ding...:-)

Pandareus
24 april 2016, 09:17
Heeft ze dan echt niemand die sloor....:roll:

't schijnt dat hare vent is gaan lopen...

ik krijg begrip voor die mens

Pandareus
24 april 2016, 09:20
Kom kom, als ze voor een film een SM-meesteres zoeken die , uitgerust met een zweep, naaldhakken, netkousen en jarretels , het beste van zichzelf moet geven, dan denkt een normale mens toch spontaan aan Liesbeth Homans? :-D
Voor deze rol maar ook voor deze als nazi kampcommandant. ;-)

Ilsa, de wolvin van de SS ! :-D

https://i.ytimg.com/vi/TjwW4XIIl1s/maxresdefault.jpg

4x10E6
24 april 2016, 09:21
.. vlomsche wijsheid (II) : .. ook den coninckgin van het debat hurkt om te cackken ..
http://25.media.tumblr.com/f3d6de180121ab50bbca7cbf3a79a5fe/tumblr_metx6aFvJW1rqxd5ko1_1280.jpg

** volksverheffend aangeboden door het studiecentrum voor het post-flamingantisme

4x10E6
24 april 2016, 09:22
t'zijn allemaal sletten & drankorgels .... wat een land is dat hier nog.... het gaat echt de verkeerde kant op...8-)

.. hoogtijd voor den déchirement flamin ..

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:24
.. hoogtijd voor den déchirement flamin ..

Ge moet nu niet met stront naar mij gooien hé piston ...:roll:

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:28
Je hebt wel een hele voorraad stront opgeslagen. :lol:

t'juist daarom ik heb overlast ... en ben nogal sensitief van aard ...

Brakelaar
24 april 2016, 09:29
Onsmakelijk uw foto 's ... een achterwerk van een ouwe vent... :roll:

Het zal zijn eigen achterwerk zijn dat hij toont, bij gebrek aan!

HOUZEE !
24 april 2016, 09:29
Hoe sukkelachtig worden die blokkertjes met enkel de n-va als vijand te beschouwen.

Was de nederlaag echt zo pijnlijk? :lol:

nederlaag? :lol: nv-a is groot geworden dankzij de VB-stemen en zal nu weer verdwijnen omdat de VB-kiezers het aftrappen :-)

vrijzinnige
24 april 2016, 09:31
Het zal zijn eigen achterwerk zijn dat hij toont, bij gebrek aan!

Of.....een foto uit een rusthuis 😊

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:33
Dit gaat hier de max worden vandaag.... ik voel het ...:-)

4x10E6
24 april 2016, 09:36
Onsmakelijk uw foto 's ... een achterwerk van een ouwe vent... :roll:

.. vlomsche kunst, meneer ..

4x10E6
24 april 2016, 09:38
.. vlomsche volkswijsheid (III) : .. zhij die poept den baes en leedight meenig glaes is een grooten dwaes ..


http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02175/cathar-rite_2175787b.jpg



** met dank aan het studiecentrum voor het post-flamingatisme ..

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:38
.. vlomsche kunst, meneer ..

Weet ge nu nog niet dat ik geen meneer ben....:roll: nogal gortig zo'n foto aan een vrouwmens cadeau geven op zondag dan nog :-):-)

Maar goed ik ken tegen ne stootje als VB tje ,, dat zijn nog van die ouwe taaie naar het schijnt...:roll:

Zeus
24 april 2016, 09:40
Ons Liesbethje...you can get the bitch out of the trailer park, but you can't get the trailer park out of the bitch.

Sukkelaar
24 april 2016, 09:41
Zuipschuit.
Is dat 't soort volk dat vlaamsnationalistische separatisten als hun leiders wensen?
Daar pas ik voor. 😝👎😝

Ik ook.

MAAR ben jij nog nooit dronken geweest?

subocaj
24 april 2016, 09:43
voila, mevrouw Homans is onder invloed van intoxicerende middelen en meteen verwerft ze sympathie van het linkse politieke spectrum :lol:

Enkel omdat er iets van normaliteit doorschemert, mag dat?
Dat het enkel kan met drank, vind ik geen probleem.

Vroeger was het: er zijn meer oude zuipers dan dokters.

Nu met al die geheelonthouders zijn er meer psychiaters en psychologen dan geheelonthouders.;-)

Sukkelaar
24 april 2016, 09:45
Hoe sukkelachtig worden die blokkertjes met enkel de n-va als vijand te beschouwen.

Was de nederlaag echt zo pijnlijk? :lol:

Zou het niet eerder zijn omdat Homans bemerkt dat de NVA in de peilingen aan het verliezen is aan het Vlaams Belang?
En daarom naar de fles gegrepen heeft?

Anitta
24 april 2016, 09:46
Heb je gezien hoe hitsig ze naar Luc Alloo keek?
Al een geluk dat ze dat optreden in hoge hakken, netkousen en jarretels uit haar hoofd hebben kunnen praten. ;-)

god, spaart ons daarvan. Dat wijf is zo al lelijk genoeg.

Anitta
24 april 2016, 09:46
Zou het niet eerder zijn omdat Homans bemerkt dat de NVA in de peilingen aan het verliezen is aan het Vlaams Belang?
En daarom naar de fles gegrepen heeft?

:lol:

Sukkelaar
24 april 2016, 09:49
Onsmakelijk uw foto 's ... een achterwerk van een ouwe vent... :roll:

Kun je die spreuk eens wat meer uitleggen? Als sukkelaar ...

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:50
god, spaart ons daarvan. Dat wijf is zo al lelijk genoeg.

:lol::lol::lol:

Sukkelaar
24 april 2016, 09:51
nederlaag? :lol: nv-a is groot geworden dankzij de VB-stemen en zal nu weer verdwijnen omdat de VB-kiezers het aftrappen :-)

NVA had maar geen bedrog moeten plegen.

dalibor
24 april 2016, 09:52
Een maand geleden verscheen Homans ook al bezopen op de Belgische ambassade in Londen, nota bene om een rede te houden over radicalisering.

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:53
Kun je die spreuk eens wat meer uitleggen? Als sukkelaar ...

1 beeld spreekt toch 100 woorden ... jongens toch zijt ge echt op de sukkel geraakt gij :lol::lol:

4x10E6
24 april 2016, 09:53
.. vlomsche volkswijsheid (IV) : .. zhij die snockt aan den nazionaalen lul en zich laaft aan den vlaemeschen pul is eenen onbenul ..


https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/enhanced/web03/2012/9/27/23/enhanced-buzz-3235-1348801892-0.jpg

** aangeboden door het studiecentrum voor het post-flamingantisme

vrijzinnige
24 april 2016, 09:53
Weet ge nu nog niet dat ik geen meneer ben....:roll: nogal gortig zo'n foto aan een vrouwmens cadeau geven op zondag dan nog :-):-)

Maar goed ik ken tegen ne stootje als VB tje ,, dat zijn nog van die ouwe taaie naar het schijnt...:roll:

Is Ouwe letterlijk te nemen 😊

demonen
24 april 2016, 09:56
Zo af en toe moet ge uw overwinningen en uw goede prestaties eens vieren.
En als ze wat teveel zagen: nog een vette middelvinger omhoog !

Go Liestbeth, go .... (maar als het kan, wacht even op mij, dan doe ik mee ...)

.
In een interview zei Mevrouw Homans dat zij kotste op mensen die hun hele leven afhangen van de staatskas, die ondanks een benoeming voor het leven 15 jaar te vroeg vrijwillig met vervroegd pensioen gaan
om aan 80% van hun laatste loon en behoud van hun vol dubbel ambtenarenpensioen te potverteren.
Denkt u dat die met U een glas wenst te drinken zwijg stil van "te vieren".
U bent de oorzaak dat zij aan de drank is geraakt.
Zij weet niet hoe zij België nog kan redden want jullie zijn met 2 miljoen netto-ontvangende "aktieven"!

Henri1
24 april 2016, 09:56
Wat wil je, alcohol doet mensen vergeten :-) :-) :-)

Nu, ze is voor de buitenwereld beter zat dan geil.

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:56
Is Ouwe letterlijk te nemen 😊

Vergeef het mij ... ik ga het ouwe weg doen ok ;-);-) :hug:

SDX
24 april 2016, 09:57
Ik ook.

MAAR ben jij nog nooit dronken geweest?

Neeje.
De zeldzame X dat ik 'n glaasje witte wijn of bubbels drink per jaar zijn op 1 hand te tellen.
Maar zelfs al mocht 't onverhoopt toch gebeuren na anderhalf glas; ik ben geen politica, ik heb geen openbare functie en bestijg niet ladderzat 'n podium om vervolgens al 't manvolk op dat podium ook nog eens te willen bestijgen.

Schoon madam, alhoewel ik altijd gedacht heb dat 't 'n omgebouwde vent was.

de vuile muilekoek
24 april 2016, 09:58
.. vlomsche volkswijsheid (IV) : .. zhij die snockt aan den nazionaalen lul en zich laaft aan den vlaemeschen pul is eenen onbenul ..


https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/enhanced/web03/2012/9/27/23/enhanced-buzz-3235-1348801892-0.jpg

** aangeboden door het studiecentrum voor het post-flamingantisme

Ook Aan den drank geraakt tussendoor uw archieven ? :roll:

demonen
24 april 2016, 09:59
Een maand geleden verscheen Homans ook al bezopen op de Belgische ambassade in Londen, nota bene om een rede te houden over radicalisering.

De Wever: "Er is veel alcoholisme in de politiek"
"Er is veel alcoholisme in de politiek. Dat is zo", klinkt het (doch niet in dit korte online fragment, waarin geknipt is, nvdr).


http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2682775/2016/04/21/De-Wever-Er-is-veel-alcoholisme-in-de-politiek.dhtml

De Wever heeft nog nooit dronken in het parlement gezeten. Natuurlijk, was nooit daar. Enkel het geld oproefen!

demonen
24 april 2016, 10:01
Schoon madam, alhoewel ik altijd gedacht heb dat 't 'n omgebouwde vent was.

Geef mij maar die Koerdische.
Die Homans is meer een manswijf.

vrijzinnige
24 april 2016, 10:46
Nu, ze is voor de buitenwereld beter zat dan geil.

Persoonlijk denk ik dat de twee mogelijkheden van toepassing waren 😂

vrijzinnige
24 april 2016, 10:47
Geef mij maar die Koerdische.
Die Homans is meer een manswijf.


Die PKK Lover ?

vrijzinnige
24 april 2016, 10:48
Vergeef het mij ... ik ga het ouwe weg doen ok ;-);-) :hug:


:-) :-) :-) gelukkig, want anders denk ik dat ik tegen LH aan het praten ben :-) :-) :-)

4x10E6
24 april 2016, 11:17
.. vlomsche volkswijsheid (IV) : .. Brugghe bloeddighe door de methen, Antwerpen pestileert door de zwethen ..


http://www.liebaart.org/illustraties/odilia.jpg

4x10E6
24 april 2016, 11:37
.. vlomsche wijsheid (V) : “Er gebeurt dus al heel veel maar samen met de Agentschappen Integratie en Inburgering zal ik blijven hameren op het belang van onze Vlaamse normen en waarden. Geen enkele vorm van geweld die de waardigheid en de integriteit van personen aantast, kan immers getolereerd worden”, aldus Liesbeth Homans, Vlaams Minister ..


http://photostock.newsmonkey.be/L3/01/70/00/23.jpeg
.. de verlichting aan het werk ..

HRobin
24 april 2016, 12:52
.. pampa la pampa .. de pamper ..


http://static1.hln.be/static/photo/2016/2/14/7/20160424081123/media_xll_8602252.jpg

Je moet al goed bezopen zijn als vrouw om met die lelijke vent samen gezien te willen worden.

de vuile muilekoek
24 april 2016, 12:54
Je moet al goed bezopen zijn als vrouw om met die lelijke vent samen gezien te willen worden.

wie is wie ...:roll:

Anitta
24 april 2016, 13:23
Je moet al goed bezopen zijn als vrouw om met die lelijke vent samen gezien te willen worden.

:rofl::rofl::rofl:

laatste onderstreepte woord voor het eerste onderstreepte woord plaatsen.

HRobin
24 april 2016, 13:45
:rofl::rofl::rofl:

laatste onderstreepte woord voor het eerste onderstreepte woord plaatsen.
Te moeilijk voor jou om dat zelf te doen?

Stormram
24 april 2016, 14:31
Zijn er videobeelden van haar losbandigheid?

De schoofzak
24 april 2016, 14:54
Krijgt ze dan ook geen overlastboete voor openbare dronkenschap, want daar is nv-a toch voorstander van? Dronken vrouwen zijn de lelijkste vrouwen die er zijn.

Lichtjes beschonken vrouwen zijn net de mooiste.

Wat de partij van mijn voorkeur daarvan denkt, weet ik niet. Maar ik vind dat zulke vrouwen een beloning behoren te krijgen, vb. afkomstig uit de pot van de gasboetes.

Voor de rest:
Het gesprek eindigde in mineur, met nog enkele versprekingen bij Homans en Alloo die haar bleef onderbreken. Achteraf klonk het zowel bij de aanwezigen als op Twitter dat de minister 'dronken' op het podium was verschenen. Al wil onze reporter ter plaatse dat toch nuanceren. "Na de uitreiking gaf ze een vermoeide indruk, maar ze was zeker niet dronken", aldus Tom De Leur, die nog met Homans praatte achteraf. "Ze had een hele dag hard gewerkt, nauwelijks gegeten, en als je dan zo'n onsamenhangende speech geeft kan het lijken alsof je te veel gedronken hebt. Maar achteraf raakte ze wél uit haar woorden. Dus het ligt vooral aan de onderbrekingen van Luk Alloo."
http://www.gva.be/cnt/dmf20160424_02254410/liesbeth-homans-dronken-op-podium-van-televisiesterren

De schoofzak
24 april 2016, 15:01
In een interview zei Mevrouw Homans dat zij kotste op mensen die hun hele leven afhangen van de staatskas, die ondanks een benoeming voor het leven 15 jaar te vroeg vrijwillig met vervroegd pensioen gaan
om aan 80% van hun laatste loon en behoud van hun vol dubbel ambtenarenpensioen te potverteren.
Denkt u dat die met U een glas wenst te drinken zwijg stil van "te vieren".
U bent de oorzaak dat zij aan de drank is geraakt.
Zij weet niet hoe zij België nog kan redden want jullie zijn met 2 miljoen netto-ontvangende "aktieven"!

Denkt u dat die met U een glas wenst te drinken zwijg stil van "te vieren" ?

Wel, toen ze het hoorde, was ze teleur gesteld.
Maar dan vertelde ik haar hoe ik me sedert mijn pensioen inzet voor de partij en voor de Vlaamse zaak.
Dan gaf ze me haar gsm-nummer ....

.

subocaj
24 april 2016, 15:32
Denkt u dat die met U een glas wenst te drinken zwijg stil van "te vieren" ?

Wel, toen ze het hoorde, was ze teleur gesteld.
Maar dan vertelde ik haar hoe ik me sedert mijn pensioen inzet voor de partij en voor de Vlaamse zaak.
Dan gaf ze me haar gsm-nummer ....

.

Zei ze niet, goed zo jongske zet u enkel maar in voor de partij, de Vlaamse zaak hebben we toch al naar de kloten geholpen?

Was jij dat daarstraks die zijn GSM uit klikte, toen je niet haar stem maar de mijne hoorde?;-)

Stormram
24 april 2016, 16:13
Huiveringwekkend pijnlijk ... Cringe TV in all its glory ... Niet alleen zattekut Homans' lamentabele gegwauwel, maar evenzeer de passief-agressieve rotcommentaar van aasgier Allo.

Om nog maar te zwijgen over het feit dat uitgerekend die 4 drekprogramma's werden genomineerd.

Wat is er toch godverdomme aan de hand?

SDX
24 april 2016, 18:12
Geef mij maar die Koerdische.
Die Homans is meer een manswijf.

"Schoon madam" was sarcastisch bedoeld èh, 't is maar dat ge 't weet.

SDX
24 april 2016, 18:14
wie is wie ...:roll:

Juist! :D:lol::D

Peche
24 april 2016, 18:52
Homans moet meer zuipen. Weet ge nog nuchtere Homans bij Karen en de Coster?
Nee nee, geef mij maar zatte Homans.

de vuile muilekoek
24 april 2016, 18:56
Homans moet meer zuipen. Weet ge nog nuchtere Homans bij Karen en de Coster?
Nee nee, geef mij maar zatte Homans.

Al aan de fles ? ;-);-)

Peche
24 april 2016, 18:59
Al aan de fles ? ;-);-)

Neen, het blik. Ik had geen zin om te kotsen morgenvroeg.
Maar nu heb ik wel spijt dat ik geen fles nam. Ik ben bier niet meer gewoon, ik moet dat echt in mijn maag forceren.

de vuile muilekoek
24 april 2016, 19:02
Neen, het blik. Ik had geen zin om te kotsen morgenvroeg.
Maar nu heb ik wel spijt dat ik geen fles nam. Ik ben bier niet meer gewoon, ik moet dat echt in mijn maag forceren.

Wijn kan ook smaken?

Peche
24 april 2016, 19:05
Ja dat is waar, maar dat plakt zo neig aan uw tanden.
Beter was dat ik gewoon deed waar ik zin in had. Waarom maken ze er toch zo'n problemen van. En waarom neem ik dat zo serieus in me op?
Fucking bitches :)

de vuile muilekoek
24 april 2016, 19:09
Ja dat is waar, maar dat plakt zo neig aan uw tanden.
Beter was dat ik gewoon deed waar ik zin in had. Waarom maken ze er toch zo'n problemen van. En waarom neem ik dat zo serieus in me op?
Fucking bitches :)

IK kan niet meer volgen hoor, ben weg... 8-) salutjes

SDX
24 april 2016, 19:41
Ik heb dat filmpje (http://www.standaard.be/cnt/dmf20160424_02254440?_section=60608788&utm_source=standaard&utm_medium=newsletter&utm_campaign=middagmail&M_BT=9058515620&adh_i=7600af798d23e05bf9f0b4584542dda4&imai=) eens bekeken, ik denk niet dat ze bezopen was, dat mens is gewoon zo.

De schoofzak
24 april 2016, 19:55
Voor mij bewijst het filmpje maar één ding: dat ze niet kan zuipen.

Haar houding en taal ... zo typisch voor iemand die nooit drinkt of bijna nooit, en dan op te nuchtere maag toch twee glaasjes proeft.

(en op die manier stelt ze me toch wat teleur. Ik zou haar eens geruime tijd dag en nacht moeten kunnen begeleiden om ze een beetje te leren drinken, en om misbruik van haar te kunnen of pogen te maken ..)

.

Peche
24 april 2016, 20:15
Wilt ge onder Homans haar rokje Schoof, gij snoepert.
Vrouwen met macht hebben iets he, ik vraag mij ook al gedurige tijd af: hoe zou Homans proeven.

Gipsy
24 april 2016, 20:18
Wilt ge onder Homans haar rokje Schoof, gij snoepert.
Vrouwen met macht hebben iets he, ik vraag mij ook al gedurige tijd af: hoe zou Homans proeven.

Ze heeft een lelijke bakkes maar misschien een mooie kut. Het hangt er van af hoe ge het liefst in het bed ligt en tussen welk lippen ge het liefst uw tong steekt.

Peche
24 april 2016, 20:27
Bwa echt lelijk is ze niet he.

SDX
24 april 2016, 21:47
Dat ventje ziet zichzelf te graag en hoort zichzelf te graag praten.

Hij is daarbij handig genoeg om mensen in hun hemd te zetten, als ze hem niet bevallen of gewillig zijn voor ZIJN tof programma of ZIJN manier van praten/doen/laten ...
Hij respecteert de andere mens niet.

.

Ze had daar toch gewoon niet op in moeten/hoeven gaan.

Als politica aan de top zet je je daar toch boven, zou je toch beter moeten weten en je niet laten intimideren, ze had 'm toch gewoon kunnen laten leuteren tot ie van pure ellende stopte omdat hij gewoon genegeerd werd.

Komaan sèg.

de vuile muilekoek
25 april 2016, 04:57
Zijn er videobeelden van haar losbandigheid?

Ja want daar gaan binnenkort "harde straffen op komen" sancties opsluitingen en misschien nog martelingen wie weet ...:roll: zie koran//

De schoofzak
25 april 2016, 05:13
Ze had daar toch gewoon niet op in moeten/hoeven gaan.

Als politica aan de top zet je je daar toch boven, zou je toch beter moeten weten en je niet laten intimideren, ze had 'm toch gewoon kunnen laten leuteren tot ie van pure ellende stopte omdat hij gewoon genegeerd werd.

Komaan sèg.

Dat Allo-geval zingt zoals hij gebekt is: vuil en onder de gordel
Liesbeth zingt zoals zij gebekt is: open en onbevangen, ietwat speels soms buiten het werkveld.

de vuile muilekoek
25 april 2016, 05:19
Dat Allo-geval zingt zoals hij gebekt is: vuil en onder de gordel
Liesbeth zingt zoals zij gebekt is: open en onbevangen, ietwat speels soms buiten het werkveld.

Haar beschermengel heeft weer eens gesproken zie..." wat een geluk dat er sneeuwvlokjes van partijslaafjes rondwarellen .....

Henri1
25 april 2016, 06:11
Dat Allo-geval zingt zoals hij gebekt is: vuil en onder de gordel
Liesbeth zingt zoals zij gebekt is: open en onbevangen, ietwat speels soms buiten het werkveld.

De grote verandering in de praktijk :

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2685260/2016/04/24/Dronken-Homans-steelt-de-show-op-Nacht-van-de-Televisiesterren.dhtml


Den dan maar kafferen op wijlen Daerden als die al eens wat teveel op had.

Vlaamse 2 maten en 2 gewichten.

vrijzinnige
25 april 2016, 07:32
Dat Allo-geval zingt zoals hij gebekt is: vuil en onder de gordel
Liesbeth zingt zoals zij gebekt is: open en onbevangen, ietwat speels soms buiten het werkveld.

Liesbeth Homans heeft nog een toekomst NA de politiek, nl zatte Rita vervangen in de soapserie "familie" :-) :-) :-)

Anitta
25 april 2016, 08:15
Ze heeft een lelijke bakkes maar misschien een mooie kut. Het hangt er van af hoe ge het liefst in het bed ligt en tussen welk lippen ge het liefst uw tong steekt.

ze zou dan beter met haar kut lopen pronken en haar lelijk smoel bedekken met een niqab.

de vuile muilekoek
25 april 2016, 08:18
ze zou dan beter met haar kut lopen pronken en haar lelijk smoel bedekken met een niqab.

Dat klink stiekem naar lichte haat .. Anitta :-):-)

Anitta
25 april 2016, 08:23
Dat klink stiekem naar lichte haat .. Anitta :-):-)

:lol:

Ik had eerder een reactie verwacht van reservespeler of de schoofzak.

de vuile muilekoek
25 april 2016, 08:37
:lol:

Ik had eerder een reactie verwacht van reservespeler of de schoofzak.

Zijt ge ook niet blij met mijn kleine aandeel ?;-)

De schoofzak
25 april 2016, 08:53
ze zou dan beter met haar kut lopen pronken en haar lelijk smoel bedekken met een niqab.
:lol:

Ik had eerder een reactie verwacht van reservespeler of de schoofzak.

Beetje geduld, hier ben ik:

wij-zij verhaal van flaminganten ?

.

jad°relen°ir
25 april 2016, 08:56
Als schoonheid van binnen zit, toeven hier vele lelijke mensen.

Peche
25 april 2016, 09:00
Schoonheid werkt langs 2 kanten.
Een schoon meiske met een schoon karakter maakt ze alleen maar schoner.
Maar ge hebt ook "draakjes" waar dan zoveel pit in zit en heel hun mimiek verandert naar iets zeer appetijtelijk.

de vuile muilekoek
25 april 2016, 09:00
Als schoonheid van binnen zit, toeven hier vele lelijke mensen.

maar neen .... dat zijn hier openhartige klaar kijkende menchen:roll:

Pericles
25 april 2016, 09:01
Beetje geduld, hier ben ik:

wij-zij verhaal van flaminganten ?

.

We gaan samen wat kumbajaa's zingen. ;-)

Anna List
25 april 2016, 09:46
Het was zaterdagavond niet de avondje van NV-A’er Liesbeth Homans. De Vlaamse minister moest op de Nacht van de Televisiesterren een ster uitreiken, maar had vooraf duidelijk iets te diep in het glas gekeken. Op Twitter vroegen aanwezigen zich af wat er in godsnaam kon gebeurd zijn en met welke immense kater de minister vandaag/zondag in De Zevende Dag zou verschijnen. Gelukkig voor Homans werd de ceremonie niet live uitgezonden...

http://www.hbvl.be/cnt/dmf20160424_02254410/liesbeth-homans-dronken-op-podium-van-televisiesterren

maar er bestaat wel zoiets als Youtube ...

heb vanmorgen de remix van haar sspseech op 'drank en drugs' al op de radio gehoord. instant hit materiaal. :-)

maar voor alle juichers en leedvermaakmensen (ok ik ook schuldig) ... resultaat binnen drie weken voor zatte Lies ? ... net dat tikkeltje menselijkheid dat haar imago nog nodig had wellicht ... nul schade ...

Peche
25 april 2016, 09:49
Dat klopt Anna.
Zatte Homans is het meest menselijke dat ik al van haar opmerkte.

Henri1
25 april 2016, 09:49
maar er bestaat wel zoiets als Youtube ...

heb vanmorgen de remix van haar sspseech op 'drank en drugs' al op de radio gehoord. instant hit materiaal. :-)

maar voor alle juichers en leedvermaakmensen (ok ik ook schuldig) ... resultaat binnen drie weken voor zatte Lies ? ... net dat tikkeltje menselijkheid dat haar imago nog nodig had wellicht ... nul schade ...

Een tikkeltje menselijkheid ?

Maar voor Daerden onaanvaardbare boer ?

Henri1
25 april 2016, 09:51
Voor mij bewijst het filmpje maar één ding: dat ze niet kan zuipen.

Haar houding en taal ... zo typisch voor iemand die nooit drinkt of bijna nooit, en dan op te nuchtere maag toch twee glaasjes proeft.

(en op die manier stelt ze me toch wat teleur. Ik zou haar eens geruime tijd dag en nacht moeten kunnen begeleiden om ze een beetje te leren drinken, en om misbruik van haar te kunnen of pogen te maken ..)

.

2 glaasjes Champagne ..... wat een klucht !

Anna List
25 april 2016, 09:52
Een tikkeltje menselijkheid ?

Maar voor Daerden onaanvaardbare boer ?

zoals Peche al aangaf, vond jij mss dat ze een heel groot 'menselijk' imago uitstraalde tot nu toe ?

Henri1
25 april 2016, 09:53
zoals Peche al aangaf, vond jij mss dat ze een heel groot 'menselijk' imago uitstraalde tot nu toe ?

U vindt dus dat Homans pas menselijk is/wordt als ze gezopen heeft ?

Anna List
25 april 2016, 09:57
U vindt dus dat Homans pas menselijk is/wordt als ze gezopen heeft ?

ik vond dat ze daarvoor toch qua perceptie een staalhard zakelijk en tamelijk koud imago met zich mee sleepte, jij niet dan ?

Anitta
25 april 2016, 10:14
Zijt ge ook niet blij met mijn kleine aandeel ?;-)

:-D

Anitta
25 april 2016, 10:16
We gaan samen wat kumbajaa's zingen. ;-)

tussen twee mesthopen, niemand die het verschil gaat zien.

Peche
25 april 2016, 10:17
ik vond dat ze daarvoor toch qua perceptie een staalhard zakelijk en tamelijk koud imago met zich mee sleepte, jij niet dan ?

Maar dat had ook een zekere klasse.
Ze heeft bij mij haar ramen in gegooid bij Karen en de Coster.
Toen ze over de vrijheid van meningsuiting begon ben ik daar een week kwaad op geweest.

Eyjafjallajökull
25 april 2016, 10:17
tussen twee mesthopen, niemand die het verschil gaat zien.


Een metafoor voor de sossen en de groenen ?? :?

Anna List
25 april 2016, 13:48
Maar dat had ook een zekere klasse.
Ze heeft bij mij haar ramen in gegooid bij Karen en de Coster.
Toen ze over de vrijheid van meningsuiting begon ben ik daar een week kwaad op geweest.

die partij heeft bij mij afgedaan sinds ze besliste om regeringsonderhandelingen in t Frans te voeren.

Peche
25 april 2016, 14:03
Op wie moet een mens nog stemmen he... Allemaal posjespakkers.
En hun one liners getuigen dat ze ons nog voor dom nemen, het is eigenlijk beledigend.

NVA: DURVEN DOEN nu!
Onze problemen zijn geen blowende jeugd, maar radicaliserende jeugd!
Voer uw repressie juist uit!

De schoofzak
25 april 2016, 14:04
Maar dat had ook een zekere klasse.
Ze heeft bij mij haar ramen in gegooid bij Karen en de Coster.
Toen ze over de vrijheid van meningsuiting begon ben ik daar een week kwaad op geweest.

Dat heb ik gemist.
Heb je daar een link van ?
Of wat uitleg misschien ?

.

Peche
25 april 2016, 14:06
Neen schoof. Wel dat ze opmerkingen had op onze vrijheid van meningsuiting.
Dat was die aflevering waar iemand ten gaste was die online zijn gal spuwde over de islam.

Pandareus
25 april 2016, 14:27
Neeje.
De zeldzame X dat ik 'n glaasje witte wijn of bubbels drink per jaar zijn op 1 hand te tellen.
Maar zelfs al mocht 't onverhoopt toch gebeuren na anderhalf glas; ik ben geen politica, ik heb geen openbare functie en bestijg niet ladderzat 'n podium om vervolgens al 't manvolk op dat podium ook nog eens te willen bestijgen.

Schoon madam, alhoewel ik altijd gedacht heb dat 't 'n omgebouwde vent was.

:lol: ik heb hier lang geleden eens geschreven dat ze lijkt op een oekraiense bouwvakker die zich tot man liet ombouwen. En kreeg een storm van verontwaardiging over me heen :lol::lol::lol:

Tja, zatte travestieten, het is geen zicht...

Anna List
25 april 2016, 14:30
:lol: ik heb hier lang geleden eens geschreven dat ze lijkt op een oekraiense bouwvakker die zich tot man liet ombouwen. En kreeg een storm van verontwaardiging over me heen :lol::lol::lol:

Tja, zatte travestieten, het is geen zicht...

is dat in uwe wereld nog steeds correct Panda, lachen met transgenders ?

niet dat ik daarvan verschiet.

Pandareus
25 april 2016, 14:38
is dat in uwe wereld nog steeds correct Panda, lachen met transgenders ?

niet dat ik daarvan verschiet.

http://31.media.tumblr.com/7333a3efe70f07fb8e13da77e7a05278/tumblr_ml94nkHOHk1re3x32o1_400.gif

Eyjafjallajökull
25 april 2016, 14:39
De grote verandering in de praktijk :

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/2685260/2016/04/24/Dronken-Homans-steelt-de-show-op-Nacht-van-de-Televisiesterren.dhtml


Den dan maar kafferen op wijlen Daerden als die al eens wat teveel op had.

Vlaamse 2 maten en 2 gewichten.

Daerden verscheen gewoon nooit nuchter in het openbaar...

Anna List
25 april 2016, 14:42
Daerden stond vooral ook zo als minister in de Kamer op t spreekgestoelte wanneer hij zijn witboek pensioenen moest voorstellen ... iets waar hij de voltallige kamer en intussen ook zijn eigen regering al een paar jaar op liet wachten... dan is het wel einde verhaal.

SDX
25 april 2016, 14:43
is dat in uwe wereld nog steeds correct Panda, lachen met transgenders ?

niet dat ik daarvan verschiet.

't is ook eigenlijk niet om te lachen.
Die chirurg heeft maar poverkes werk verricht, ik zou 'm althans niemand aanraden.
😔

Anna List
25 april 2016, 14:44
http://31.media.tumblr.com/7333a3efe70f07fb8e13da77e7a05278/tumblr_ml94nkHOHk1re3x32o1_400.gif

sure, et was een mopke, ongetwijfeld.


vindt ge t zelfde over, ik zeg maar wat, racistische mopkes Panda ? ...

Pandareus
25 april 2016, 14:57
sure, et was een mopke, ongetwijfeld.


vindt ge t zelfde over, ik zeg maar wat, racistische mopkes Panda ? ...

Uiteraard, er mag met alles gelachen worden.

Je gaat toch de eno tour niet opgaan hee anna ?

edit : maar om elke zweem van twijfel weg te nemen : ik vind nog steeds dat zij er als een slecht omgebouwde bouwvakker uit ziet van slavische origine.

SDX
25 april 2016, 15:06
Uiteraard, er mag met alles gelachen worden.

Je gaat toch de eno tour niet opgaan hee anna ?

edit : maar om elke zweem van twijfel weg te nemen : ik vind nog steeds dat zij er als een slecht omgebouwde bouwvakker uit ziet van slavische origine.

Er móet zelfs met alles gelachen kunnen worden, zelfs met jezelf, dat is immers essentieel.

Ik lach minstens 1 X/dag met mezelf als ik weer eens wat geks doe. De hele wereld krijgt zelfs toestemming om mij uit te lachen, als daar behoefte aan is en hen blij maakt.
Win/Win, iedereen blij-betere wereld, en ik lig er niet wakker van.

Maar Homans blijft toch 'n omgebouwde Oekraïense bouwvakker 😋 Shhhh tegen niemand zeggen èh!

Anna List
25 april 2016, 15:10
Uiteraard, er mag met alles gelachen worden.

Je gaat toch de eno tour niet opgaan hee anna ?

edit : maar om elke zweem van twijfel weg te nemen : ik vind nog steeds dat zij er als een slecht omgebouwde bouwvakker uit ziet van slavische origine.

nee Panda, dat truukje gaat niet pakken, ik verbied je geen goedkope humor ten koste van, helemaal niet.

ik trek er alleen lering uit over wat voor een persoon jij bent, dat is alles.


zo vind ik ook Joodse humor soms subliem, maar ik denk niet dat ik ermee zou kunnen lachen als FDW die zou brengen...

De schoofzak
25 april 2016, 15:30
Neen schoof. Wel dat ze opmerkingen had op onze vrijheid van meningsuiting.
Dat was die aflevering waar iemand ten gaste was die online zijn gal spuwde over de islam.

Ik heb hier http://www.vier.be/karenendecoster/videos/
zitten zoeken. Dat ging over vrouwen die in Brussel lastig gevallen worden, zoals in Femme de la rue getoond werd.

Allez kom, wat zei ze over onze vrije meningsuiting ?

.

Peche
25 april 2016, 15:31
Ja en Homans had daar weinig empathie voor he?
Maar ge moet zien naar zo'n skinhead die op de islam botst. Rond die periode begint ze over de vrijheid van meningsuiting.

Henri1
25 april 2016, 19:39
Afin, een drankorgel in de N-VA. Dat kan er nog wel bij

De reeks uirschuivers neemt de laatste tijd exponentieel toe.

Pandareus
25 april 2016, 20:19
nee Panda, dat truukje gaat niet pakken, ik verbied je geen goedkope humor ten koste van, helemaal niet.

ik trek er alleen lering uit over wat voor een persoon jij bent, dat is alles.


zo vind ik ook Joodse humor soms subliem, maar ik denk niet dat ik ermee zou kunnen lachen als FDW die zou brengen...

Ben jij misschien van oordeel dat ze zich niet als een zat foorwijf gedraagt ipv een vice MP ? Ben je van oordeel dat ze er niet als een oosteuropese (slecht) omgebouwde vent uitziet ?

Hang aub niet de moraalridder uit hee... Het kost je geen twee minuten om van mij postings te vinden waarin ik bv het paard mee afmaak tot op de grond. Of Anciaux, of Tobback junior.

Zo. En nu terug over naar het zat foorwijf :-D

Anitta
25 april 2016, 21:00
Ben jij misschien van oordeel dat ze zich niet als een zat foorwijf gedraagt ipv een vice MP ? Ben je van oordeel dat ze er niet als een oosteuropese (slecht) omgebouwde vent uitziet ?

Hang aub niet de moraalridder uit hee... Het kost je geen twee minuten om van mij postings te vinden waarin ik bv het paard mee afmaak tot op de grond. Of Anciaux, of Tobback junior.

Zo. En nu terug over naar het zat foorwijf :-D

moest ik nu een foorwijf zijn ge krijgt een pv aan uwen rekker, zo een zware belediging.

Henri1
26 april 2016, 13:12
Daerden verscheen gewoon nooit nuchter in het openbaar...

Ik heb hem nochtans vaak nuchter gezien, in het openbaar.

Eyjafjallajökull
26 april 2016, 13:15
Ik heb hem nochtans vaak nuchter gezien, in het openbaar.

As if.

Pandareus
26 april 2016, 13:23
moest ik nu een foorwijf zijn ge krijgt een pv aan uwen rekker, zo een zware belediging.

zware belediging ? noem het eerder een accurate beschrijving

Anitta
26 april 2016, 15:48
zware belediging ? noem het eerder een accurate beschrijving

Een misverstand panda, als foor vrouw zou ik niet vergelijken willen worden met manwijf homans.

Pandareus
26 april 2016, 18:43
Een misverstand panda, als foor vrouw zou ik niet vergelijken willen worden met manwijf homans.

Okay ! :thumbsup: