PDA

View Full Version : Elke maand horen 125 mannen: "U bent niet de vader van uw kind"


Hypochonder
7 mei 2016, 10:19
Elke verdomde dag krijgt een pantoffelheld te horen dat zijn vrouw/vriendin bevrucht werd door een ander en dat hun pagadder niet de hunne is:

"Ben ik wel echt de vader?" Argwaan over de bio*logische band met hun kind doet zo'n 5.000 Vlaamse mannen per jaar naar een test grijpen. 30% krijgt na onderzoek in het lab een negatief resultaat. Goed voor 125 keer per maand: "Nee, u bent de vader niet."
Het verhaal van de Nederlandse radio-dj Mattie Valk, die ontdekte dat hij niét de vader is van zijn tweeling, is niet zo uitzonderlijk als je misschien zou denken. De vraag naar vaderschapstests piekt ook in ons land. Een vijftal bedrijven in Vlaanderen biedt ze intussen aan. Samen verkopen ze zo'n 5.000 tests per jaar - nooit eerder waren dat er zoveel. De kit met twee wattenstaafjes wordt geleverd in een blanco envelop, zodat de test in het grootste geheim uitgevoerd kan worden.

Het principe is eenvoudig. De 'vader' neemt twee speekselmonsters - eentje van hemzelf en eentje van zijn vermeende zoon of dochter - en stuurt die op naar een lab. Geen week later weet hij of het kind in kwestie biologisch het zijne is. Het stijgende succes valt te verklaren door het gebruiksgemak, maar ook door de prijs. Waar een testkit vijf jaar geleden nog bijna 1.000 euro kostte, kan je er nu al één bestellen voor 189 euro, inclusief betrouwbare lab-analyse.

De tests zijn volledig legaal, maar hebben geen waarde voor de rechtbank, bijvoorbeeld in het geval van een echtscheiding. Daartoe moeten de stalen genomen worden door een erkende, onafhankelijke derde.


http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2694517/2016/05/04/Elke-maand-horen-125-mannen-U-bent-niet-de-vader-van-uw-kind.dhtml


Ik lach mij hierbij een breuk :rofl:

Hypochonder
7 mei 2016, 10:23
Ziehier het verhaal van een West Vlaming die dit meemaakte:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2697595/2016/05/07/Ook-deze-vaders-ontdekten-dat-kind-niet-van-hen-is-Nog-elke-dag-spijt-van-DNA-test.dhtml

NieuwNoors
7 mei 2016, 13:23
Men vergeet te spreken over mannen die "overal" kinderen rondlopen hebben he! Dat kan en mag dan wel?

NieuwNoors
7 mei 2016, 13:25
Zelf krijg ik dikwijls de opmerking dat mijn kinderen niet op mijnen Albert lijken. MOET dat dan? Ze lijken op hun moeder, op mij dus. En JA: mijn kinderen zijn absoluut, 100% zeker van Albeir.

NieuwNoors
7 mei 2016, 13:26
Ik wil direct gaan voor zo'n speekselmonster, no problem! Mijn kinderen zijn van Albeir.

Hypochonder
7 mei 2016, 13:45
Men vergeet te spreken over mannen die "overal" kinderen rondlopen hebben he! Dat kan en mag dan wel?

Dat is dan te wijten aan de hoerigheid van de betreffende moeders die zich zomaar laten bespringen en dan doen alsof het kind van hun man/vriend is.

Hoomer
7 mei 2016, 13:50
Dat is dan te wijten aan de hoerigheid van de betreffende moeders die zich zomaar laten bespringen en dan doen alsof het kind van hun man/vriend is.
Ach ze pakt het weeral persoonlijk, je kent dat toch feministen, vraag me af wat ze gaan doen als hun lievelingen de moslims hier baas worden. ;-)
Hoe ver moeten die vrouwkes achter hunne vent lopen?

NieuwNoors
7 mei 2016, 13:55
Mochten mannen eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen ivm anti-conceptie, ipv het uit gemakzucht aan de vrouw over te laten!!!!! Het zou zeker het aantal buitenechtelijke kinderen verminderen!

NieuwNoors
7 mei 2016, 13:57
Ach ze pakt het weeral persoonlijk, je kent dat toch feministen, vraag me af wat ze gaan doen als hun lievelingen de moslims hier baas worden. ;-)
Hoe ver moeten die vrouwkes achter hunne vent lopen?

WAT pak ik persoonlijk? Mijn kinderen zijn 100% zeker van mijnen Albert. Ik heb dus niks te maken met die zogenaamde vrouwen die zich laten bespringen door de eerste de beste. :roll:

Libro
7 mei 2016, 13:58
Mochten mannen eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen ivm anti-conceptie, ipv het uit gemakzucht aan de vrouw over te laten!!!!! Het zou zeker het aantal buitenechtelijke kinderen verminderen!

It takes two to tango. :roll:

quercus
7 mei 2016, 13:58
Ik wil direct gaan voor zo'n speekselmonster, no problem! Mijn kinderen zijn van Albeir.
Och, dat die speekseltest vrij frequent wijst op koekoeksgedrag in deze tijd hoeft niet te verbazen. Er wordt tegenwoordig gesproken over "one night stand" alsof het "un fait divers" is.
Maar weet je, in een gezinssituatie sta je als man niet enkel als "verwekker" van kinderen. Je kunt als man in een gezin geconfronteerd worden met kinderen waar je weliswaar niet de "vader" van bent maar wel de "papa". Dat laatste geeft de doorslag in het leven. Een persoon kan voor kinderen een fantastische "papa" zijn, ook al is hij hun vader niet. En dat hoeft niet eens verbonden te zijn met een verhaal over ontrouw. Je kunt gewoon in een nieuw-gezinstoestand terechtkomen en de kinderen van "die andere" een zeer warm hart toedragen.

Johan Bollen
7 mei 2016, 14:29
Zelf krijg ik dikwijls de opmerking dat mijn kinderen niet op mijnen Albert lijken. MOET dat dan? Ze lijken op hun moeder, op mij dus. En JA: mijn kinderen zijn absoluut, 100% zeker van Albeir.
Maar hoe voelt die Albert zich daarbij? Hij twijfelt mischien ook, maar een test doen zou tonen dat hij u niet vertrouwt. Arme mens.

Hoomer
7 mei 2016, 14:35
Maar hoe voelt die Albert zich daarbij? Hij twijfelt mischien ook, maar een test doen zou tonen dat hij u niet vertrouwt. Arme mens.

Nee nee Albert kan daar tegen he, dat is ne metro man of zoiets enfin in ieder geval nen oudere man in een nieuw jasje.;-)

NieuwNoors
7 mei 2016, 14:51
Nee nee Albert kan daar tegen he, dat is ne metro man of zoiets enfin in ieder geval nen oudere man in een nieuw jasje.;-)

:crazyeye:

NieuwNoors
7 mei 2016, 14:53
Maar hoe voelt die Albert zich daarbij? Hij twijfelt mischien ook, maar een test doen zou tonen dat hij u niet vertrouwt. Arme mens.

Nee hoor! Mijnen Albert weet dat hij mijn enige en echte liefste is!

Demper
7 mei 2016, 15:20
Zo zie je maar dat de rauwe realiteit zelfs de meest gore Dempertopics met gemak overtreft.

Mijn topic over de extreem valse vrouwen is nog niet koud of de kadavers komen al bovendrijven.

Die onnozelaars zitten dan een kind te kussen dat een ander uit zijn kloten heeft geblazen recht in haar hoerige kut.

Demper
7 mei 2016, 15:27
Of denk je dat ik zever over vrouwen die persoon X pijpen en daarna persoon Y een tong draaien?

Demper
7 mei 2016, 15:27
Ik ging er zelf een topic over openen, maar hypokontertje was me voor.

Hoomer
7 mei 2016, 15:36
:crazyeye:

Metroman (https://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel)

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:04
Men vergeet te spreken over mannen die "overal" kinderen rondlopen hebben he! Dat kan en mag dan wel?

2 !!!

Anitta
7 mei 2016, 16:05
da zijn dan 125 mannen die rondpoepen, en dat wordt aanvaard of wa. het zou de mijne moeten zijn zijn fluit is er af.

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:05
Ach ze pakt het weeral persoonlijk, je kent dat toch feministen, vraag me af wat ze gaan doen als hun lievelingen de moslims hier baas worden. ;-)
Hoe ver moeten die vrouwkes achter hunne vent lopen?

Arm Hoomerke. Dat klinkt zo triestig. Ook hoorndrager? :-o

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:06
Mochten mannen eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen ivm anti-conceptie, ipv het uit gemakzucht aan de vrouw over te laten!!!!! Het zou zeker het aantal buitenechtelijke kinderen verminderen!

En weer : 2 !!!

Xenophon
7 mei 2016, 16:07
da zijn dan 125 mannen die rondpoepen, en dat wordt aanvaard of wa. het zou de mijne moeten zijn zijn fluit is er af.

Hey zotteke, zeg zo'n dingen eens niet!

Demper
7 mei 2016, 16:08
Als vrouwen minder de hoer zouden uithangen, zouden veel problemen kunnen voorkomen worden.

Vroeger hadden de vrouwen een moederinstinct, nu zijn het wandelende wichelroedes op zoek naar zaad.

Anitta
7 mei 2016, 16:08
Hey zotteke, zeg zo'n dingen eens niet!

:oops:

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:09
Of denk je dat ik zever over vrouwen die persoon X pijpen en daarna persoon Y een tong draaien?

Daarvan wordt men niet zwanger, hoor. Lees dat voorlichtingsboekske eens dat uw mama u vorig jaar gegeven heeft.

Demper
7 mei 2016, 16:10
Daarvan wordt men niet zwanger, hoor. Lees dat voorlichtingsboekske eens dat uw mama u vorig jaar gegeven heeft.

Meiske, het gaat over scheefpoeperij.

NieuwNoors
7 mei 2016, 16:10
En weer : 2 !!!

Merçi Marieke, :lilangel:

Hoomer
7 mei 2016, 16:11
Arm Hoomerke. Dat klinkt zo triestig. Ook hoorndrager? :-o

Yep ik heb er drie die niet van mij zijn. :-(
Dju toch.
En gij hoe zit het met u? Al normale kinderen ter wereld gebracht,

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:11
Als vrouwen minder de hoer zouden uithangen, zouden veel problemen kunnen voorkomen worden.

Vroeger hadden de vrouwen een moederinstinct, nu zijn het wandelende wichelroedes op zoek naar zaad.

Zolang het maar geen Demperzaad is :rofl:

NieuwNoors
7 mei 2016, 16:11
Daarvan wordt men niet zwanger, hoor. Lees dat voorlichtingsboekske eens dat uw mama u vorig jaar gegeven heeft.

:lol::lol: hahaaaa die Demper toch!

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:12
Meiske, het gaat over scheefpoeperij.

En dat is nog iets anders dan een tong draaien of dat andere wat u vermeldt.

Demper
7 mei 2016, 16:12
Zolang het maar geen Demperzaad is :rofl:

Moest je daar van proeven, krijg je een culinair orgasme.

Demper
7 mei 2016, 16:13
En dat is nog iets anders dan een tong draaien of dat andere wat u vermeldt.

Je zei in een ander topic dat je om en beide 30 verschillende sekspartners had in je leven...

Hoomer
7 mei 2016, 16:15
Je zei in een ander topic dat je om en beide 30 verschillende sekspartners had in je leven...

Haar middenvinger, haar wijsvinger, haar....., nen tarzan enz.

Demper
7 mei 2016, 16:16
Haar middenvinger, haar wijsvinger, haar....., nen tarzan enz.

Volgens mij is zij een spermabunker.

Hoomer
7 mei 2016, 16:17
Volgens mij is zij een spermabunker.

Nope de Mikado is gesloten en de soldaatjes zijn terug thuis. ;-)

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:18
Yep ik heb er drie die niet van mij zijn. :-(
Dju toch.
En gij hoe zit het met u? Al normale kinderen ter wereld gebracht,

De mijne mogen gezien worden. En ze zijn van mijn ex, jazeker. Hier mogen ze ook een proefke komen doen.
Maar goed, familiegeheimpje : voor ons huwelijk heeft mijn ex ook aangedaan met een andere vrouw en er een kind bijgemaakt zonder dat die vrouw haar man het wist en die man was ... zijn eigen broer.
Maar ik ken persoonlijk liefst 3 mannen die kinderen bij andere vrouwen hebben dan degene met wie ze getrouwd zijn. En dat zijn mannen die 80plusser zijn. Wat is daar uw commentaar op?
Alle drie brave huisvaders en alle 3 op een ander gegaan.
En mijn buurman : boer Bavo die de katjes in het donker knijpt en waar geen vrouw veilig voor is.
En dan zijn ze verwonderd dat er hier en daar ook eens een vrouw op een ander gaat.
Hebben die mannen die zich lieten onderzoeken nooit een faux pas gedaan? Ik zou er mijn hand niet voor in 't vuur durven steken! En ik durf wedden dat u dat ook niet durft!

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:19
sorry dubbel

NieuwNoors
7 mei 2016, 16:19
Moest je daar van proeven, krijg je een culinair orgasme.

Dempie, je vergeet 1 ding: jij komt nog maar net piepen. Marie en ik zijn ervaren, wijze dames he! Wij scheiden direct het kaf van het koren.
:-D

Universalia
7 mei 2016, 16:23
Ik overweeg ook zo een test te laten doen. :-D

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:23
Je zei in een ander topic dat je om en beide 30 verschillende sekspartners had in je leven...

21, niet overdrijven. En ik ben gescheiden en heb na mijn echtscheiding geen kindjes meer gekregen.
Wilt u dan dat alle gescheiden vrouwen nooit meer seks hebben?

Demper
7 mei 2016, 16:23
Ik overweeg ook zo een test te laten doen. :-D

Goed idee, je kind is dan ook een zwartje. :D

Demper
7 mei 2016, 16:24
21, niet overdrijven. En ik ben gescheiden en heb na mijn echtscheiding geen kindjes meer gekregen.
Wilt u dan dat alle gescheiden vrouwen nooit meer seks hebben?

30 verschillende pikken in je mond, dat kan toch tellen...

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:26
30 verschillende pikken in je mond, dat kan toch tellen...

U kunt alleen over orale seks praten. Nogmaals : daarvan wordt niemand zwanger!!!!! Dus dat doet hier niet ter zake.

Demper
7 mei 2016, 16:27
U kunt alleen over orale seks praten. Nogmaals : daarvan wordt niemand zwanger!!!!! Dus dat doet hier niet ter zake.

Je mond staat er al naar.

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:30
30 verschillende pikken in je mond, dat kan toch tellen...

Demper doet mij denken aan het nonnetje dat ons in de humaniora "voorlichting" gaf. Die meende ook dat men bevrucht kon worden via de mond. Zij had het dan wel over tongkussen (ik denk niet dat ze wist dat er fellatio bestaat) maar als ik de berichten van Demper zo eens bekijk, heb ik de indruk dat hij niet veel slimmer is dan zuster A.

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:31
Je mond staat er al naar.

Kom, ga nu maar naast uw opblaaspopje liggen. Fietspomp hebben?

Hoomer
7 mei 2016, 16:31
De mijne mogen gezien worden. En ze zijn van mijn ex, jazeker. Hier mogen ze ook een proefke komen doen.
Maar goed, familiegeheimpje : voor ons huwelijk heeft mijn ex ook aangedaan met een andere vrouw en er een kind bijgemaakt zonder dat die vrouw haar man het wist en die man was ... zijn eigen broer.
Maar ik ken persoonlijk liefst 3 mannen die kinderen bij andere vrouwen hebben dan degene met wie ze getrouwd zijn. En dat zijn mannen die 80plusser zijn. Wat is daar uw commentaar op?
Alle drie brave huisvaders en alle 3 op een ander gegaan.
En mijn buurman : boer Bavo die de katjes in het donker knijpt en waar geen vrouw veilig voor is.
En dan zijn ze verwonderd dat er hier en daar ook eens een vrouw op een ander gaat.
Hebben die mannen die zich lieten onderzoeken nooit een faux pas gedaan? Ik zou er mijn hand niet voor in 't vuur durven steken! En ik durf wedden dat u dat ook niet durft!
Marieke mijn goede vriendin, ik zou het niet weten of ik al dan niet buitenechtelijke kinderen heb.
Ik heb mijn ex-madam heel dikwijls bedrogen gewoon omdat de andere madammen zich aanboden. Weet ge ik was in het verleden nogal geliefd bij de dames maar kinderen op een ander ik denk het niet.

Marie van de koster
7 mei 2016, 16:33
Marieke mijn goede vriendin, ik zou het niet weten of ik al dan niet buitenechtelijke kinderen heb.
Ik heb mijn ex-madam heel dikwijls bedrogen gewoon omdat de andere madammen zich aanboden. Weet ge ik was in het verleden nogal geliefd bij de dames maar kinderen op een ander ik denk het niet.

Zeker bent u dus niet. Wie weet hoeveel kinderen u aan andere mannen ondergeschoven hebt! Foei, foei :roll:
A propos, mijn grootmoeder zei altijd : alles komt uit, ook al brengen het de kraaien uit. Verwacht u dus nog maar aan een paar verrassingen!

Hoomer
7 mei 2016, 16:41
Zeker bent u dus niet. Wie weet hoeveel kinderen u aan andere mannen ondergeschoven hebt! Foei, foei :roll:
A propos, mijn grootmoeder zei altijd : alles komt uit, ook al brengen het de kraaien uit. Verwacht u dus nog maar aan een paar verrassingen!

Laat maar komen, moest ik ergens anders kinderen hebben ik zou niet liever hebben dan dat ze zich bekend maken. Geen probleem integendeel.
Ik zal u zeggen mijn oudste is 37 en mijn jongste is 11, je ziet ik heb overuren gedraaid. ;-)

Pandareus
7 mei 2016, 16:41
Mochten mannen eindelijk eens hun verantwoordelijkheid nemen ivm anti-conceptie, ipv het uit gemakzucht aan de vrouw over te laten!!!!! Het zou zeker het aantal buitenechtelijke kinderen verminderen!

:? Halloooo ??? dus het probleem is volgens jou dat de getrouwde mevrouw die gaat bospoepen aan haar friend with benefits vergat te vragen om een condoom over zijn snikkel te trekken ? Dus had hij dat gedaan, dan was er geen probleem ? En als de getrouwde madam blijkt vol te zitten is het ZIJN fout ? :?

Ik beklaag Albeir dat hij zijn leven moet slijten met zo iemand...

Pandareus
7 mei 2016, 16:43
WAT pak ik persoonlijk? Mijn kinderen zijn 100% zeker van mijnen Albert. Ik heb dus niks te maken met die zogenaamde vrouwen die zich laten bespringen door de eerste de beste. :roll:

De heftig emotionele manier van je reageren laat nochtans ruimte voor andere interpretaties op het vlak van mogelijk motief...

Ik denk dat Albeir de sloef misschien toch best eens wat actie onderneemt...

Controle is beter dan vertrouwen :-)

Hoomer
7 mei 2016, 16:44
:? Halloooo ??? dus het probleem is volgens jou dat de getrouwde mevrouw die gaat bospoepen aan haar friend with benefits vergat te vragen om een condoom over zijn snikkel te trekken ? Dus had hij dat gedaan, dan was er geen probleem ? En als de getrouwde madam blijkt vol te zitten is het ZIJN fout ? :?

Ik beklaag Albeir dat hij zijn leven moet slijten met zo iemand...
Awel gij hebt dat nu eens ne keer goe bezien se. ;-) Noorse, hij heeft u bij uw ballen. ;-)

Hypochonder
7 mei 2016, 18:05
Ik ging er zelf een topic over openen, maar hypokontertje was me voor.

Dit moet zwaarder aankomen dan die klodder negersperma die je laatst te slikken kreeg toe je je geliefde een tong draaide.

Hypochonder
7 mei 2016, 18:10
Trouwens, door dit soort berichten mag je er zeker van zijn dat er een belletje gaat rinkelen bij een pak pantoffelhelden. Die gaan vervolgens ook zo'n dna test laten uitvoeren en vervolgens het deksel op de neus krijgen.

bembem
7 mei 2016, 18:13
tja, als hun man een lelijkaard is en ze komen toevallig een knappere tegen .... de kunst zit hem erin van niet al te veel argwaan op te wekken, dus geen blonde adonis met blauwe ogen als hubby bruin is enz. lol j/k

bembem
7 mei 2016, 18:15
:? Halloooo ??? dus het probleem is volgens jou dat de getrouwde mevrouw die gaat bospoepen aan haar friend with benefits vergat te vragen om een condoom over zijn snikkel te trekken ? Dus had hij dat gedaan, dan was er geen probleem ? En als de getrouwde madam blijkt vol te zitten is het ZIJN fout ? :?

Ik beklaag Albeir dat hij zijn leven moet slijten met zo iemand...

nee ze bedoelt dat ze achteraf niet moeten verschieten, duh

bembem
7 mei 2016, 18:16
Marieke mijn goede vriendin, ik zou het niet weten of ik al dan niet buitenechtelijke kinderen heb.
Ik heb mijn ex-madam heel dikwijls bedrogen gewoon omdat de andere madammen zich aanboden. Weet ge ik was in het verleden nogal geliefd bij de dames maar kinderen op een ander ik denk het niet.

we geloven je ........

Hoomer
7 mei 2016, 18:17
tja, als hun man een lelijkaard is en ze komen toevallig een knappere tegen .... de kunst zit hem erin van niet al te veel argwaan op te wekken, dus geen blonde adonis met blauwe ogen als hubby bruin is enz. lol j/k

Een knappere? Komaan Bemmeke je bent veruit de lelijkste vrouw die ik ooit gezien heb, plus naar eigen bewering stink je, zweet je enorm en ben je gek!!!!

bembem
7 mei 2016, 18:19
Een knappere? Komaan Bemmeke je bent veruit de lelijkste vrouw die ik ooit gezien heb, plus naar eigen bewering stink je, zweet je enorm en ben je gek!!!!

bambambam!

Universalia
7 mei 2016, 18:20
Goed idee, je kind is dan ook een zwartje. :D

Ik zal u moeten teleurstellen want het is een albinoke. :rofl:

non-conformist
7 mei 2016, 20:35
Als ik in mijn omgeving rond kijk naar de gescheiden koppels van de laatste jaren, zijn er toch een heel aantal waarvan madam een scheve schaats gereden heeft.

Sign of the times ?

Ik denk dat er niets zo veel weerstand oproept als een koekoeksjong. Een man wil nu eenmaal geen energie en geld steken in een kind dat niet van hem is.

SDX
8 mei 2016, 00:48
Dat kind kan er toch totaal niks aan doen.

En voor elke vrouw die 'n scheve schaats rijdt (wat ik persoonlijk verwerpelijk vind, dan maak je eerst 'n eind aan je relatie voordat je met 'n ander gaat liggen vozen) is er 'n man die 't doet met 'n getrouwde vrouw (misschien/waarschijnlijk zelf ook getrouwd/relatie).
Tenzij ze 't de kerel in kwestie natuurlijk niet vertelt.

Skobelev
8 mei 2016, 09:38
Elke maand horen 125 mannen: "U bent niet de vader van uw kind"

Dat is beter dan te moeten horen dat je de vader bent van 125 kideren...

Henri1
8 mei 2016, 16:41
Als ik in mijn omgeving rond kijk naar de gescheiden koppels van de laatste jaren, zijn er toch een heel aantal waarvan madam een scheve schaats gereden heeft.



Er moet meer geneukt worden dus.

Henri1
8 mei 2016, 16:41
Dat kind kan er toch totaal niks aan doen.

En voor elke vrouw die 'n scheve schaats rijdt (wat ik persoonlijk verwerpelijk vind, dan maak je eerst 'n eind aan je relatie voordat je met 'n ander gaat liggen vozen) is er 'n man die 't doet met 'n getrouwde vrouw (misschien/waarschijnlijk zelf ook getrouwd/relatie).
Tenzij ze 't de kerel in kwestie natuurlijk niet vertelt.

Wat kan je dat mooi verwoorden ☃

Demper
8 mei 2016, 18:49
Als ik in mijn omgeving rond kijk naar de gescheiden koppels van de laatste jaren, zijn er toch een heel aantal waarvan madam een scheve schaats gereden heeft.

Sign of the times ?


Tja, een vrouw moet maar ergens een café binnenstappen en ze heeft prijs, hoe lelijk ze ook mag zijn.

Door het feminisme krijgen ze een misplaatst superioriteitsgevoel waardoor ze denken dat ze de kantjes er mogen aflopen want "ze voeden de kids op / doen was & plas / etc".

Vrouwen hebben nooit ergens macht gekregen omdat ze het zwakke geslacht zijn.

Nu dwingen ze macht af door hun vagina te gebruiken.

Trap ze op hun tenen en een ander mannetje mag ze volspuiten als wraak.

Skobelev
8 mei 2016, 21:36
Tja, een vrouw moet maar ergens een café binnenstappen en ze heeft prijs, hoe lelijk ze ook mag zijn.

Door het feminisme krijgen ze een misplaatst superioriteitsgevoel waardoor ze denken dat ze de kantjes er mogen aflopen want "ze voeden de kids op / doen was & plas / etc".

Vrouwen hebben nooit ergens macht gekregen omdat ze het zwakke geslacht zijn.

Nu dwingen ze macht af door hun vagina te gebruiken.

Trap ze op hun tenen en een ander mannetje mag ze volspuiten als wraak.

Daar hebben ze dan ook "drank" voor uitgevonden...

Svennies
9 mei 2016, 00:03
:? Halloooo ??? dus het probleem is volgens jou dat de getrouwde mevrouw die gaat bospoepen aan haar friend with benefits vergat te vragen om een condoom over zijn snikkel te trekken ? Dus had hij dat gedaan, dan was er geen probleem ? En als de getrouwde madam blijkt vol te zitten is het ZIJN fout ? :?

Ik beklaag Albeir dat hij zijn leven moet slijten met zo iemand...

Mag hij nog blij zijn dat hij achter haar aan mag lopen....

T'is een sloef ,de sukkelaar.....

cookie monster
9 mei 2016, 03:30
Elke maand horen 125 mannen: "U bent niet de vader van uw kind"

Dat is beter dan te moeten horen dat je de vader bent van 125 kideren...
Stel je voor , holy fuck .... 8O
De lotto winnen zou zelfs nog niet genoeg opleveren :? !!

Anna List
9 mei 2016, 08:40
een campagne voor safe sex gericht op getrouwde vrouwen die af en toe een beetje spanning zoeken dringt zich op.

TV-verslaafde
9 mei 2016, 08:49
Tja, een vrouw moet maar ergens een café binnenstappen en ze heeft prijs, hoe lelijk ze ook mag zijn.

Door het feminisme krijgen ze een misplaatst superioriteitsgevoel waardoor ze denken dat ze de kantjes er mogen aflopen want "ze voeden de kids op / doen was & plas / etc".

Vrouwen hebben nooit ergens macht gekregen omdat ze het zwakke geslacht zijn.

Nu dwingen ze macht af door hun vagina te gebruiken.

Trap ze op hun tenen en een ander mannetje mag ze volspuiten als wraak.

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F_mu-_ssjoNaI%2FTI54X7QKk-I%2FAAAAAAAAAuM%2FjsTdCH8a5z4%2Fs1600%2FBadGirlfri end1.bmp&f=1

En zo lopen er veel rond...

Marie van de koster
9 mei 2016, 10:02
Wat we zeker weten in deze, is dat elk van die venten bedrogen werden.
De vrouw hier, heeft telkens haar man bedrogen.

Niets zegt, dat de man waarmee die vrouw haar man bedroog, telkens ook getrouwd was. Kan evengoed niet het geval zijn. Al geloof ik wel, dat de cijfers zo ongeveer 50/50 zullen zijn.

Oh? Bedriegt ze haar man enkel met ongehuwde mannen? Ja, die staan in een rijtje aan te schuiven om kinderen te maken op een ander.
En trouwens wanneer leren venten eindelijk eens een condoom te gebruiken?

Marie van de koster
9 mei 2016, 10:03
En zo lopen er veel rond...

En mannen zijn allemaal zo braaf, zo trouw, zo deugdzaam :roll:

TV-verslaafde
9 mei 2016, 10:09
En mannen zijn allemaal zo braaf, zo trouw, zo deugdzaam :roll:

In principe is het woord "vader" op zich al een artificiële constructie. Puur beestachtig/biologisch gezien willen mannen zich zoveel voortplanten, proces van natuurlijke selectie. Vrouwen hebben een "moederinstinct" en zij beschermen hun kroost voor gevaar.

Hoe je dat ook draait of keert, onze biologie zit nog altijd in ons verweven. Het gezin op zich is dan ook op een onnatuurlijk constructie of we moeten onze "beestachtigheid" overstijgen/transcenderen zoals iedereen probeert in meer of mindere mate. :-D

de vuile muilekoek
9 mei 2016, 10:15
En mannen zijn allemaal zo braaf, zo trouw, zo deugdzaam :roll:

Neen Marie .... mannen zijn meestal echte klootzaken ,, weet ge dat nu nog niet ;-)

Anna List
9 mei 2016, 10:31
Tja, een vrouw moet maar ergens een café binnenstappen en ze heeft prijs, hoe lelijk ze ook mag zijn.

Door het feminisme krijgen ze een misplaatst superioriteitsgevoel waardoor ze denken dat ze de kantjes er mogen aflopen want "ze voeden de kids op / doen was & plas / etc".

Vrouwen hebben nooit ergens macht gekregen omdat ze het zwakke geslacht zijn.

Nu dwingen ze macht af door hun vagina te gebruiken.

Trap ze op hun tenen en een ander mannetje mag ze volspuiten als wraak.

ocharme Demperke toch, gij stakker.

Anna List
9 mei 2016, 10:33
Oh? Bedriegt ze haar man enkel met ongehuwde mannen? Ja, die staan in een rijtje aan te schuiven om kinderen te maken op een ander.
En trouwens wanneer leren venten eindelijk eens een condoom te gebruiken?

maar als zij nee zegt, is het toch echt wel nee hoor Marie...maar ze zegt ook al eens graag ja. Niks mis mee toch. :-)

de vuile muilekoek
9 mei 2016, 10:41
maar als zij nee zegt, is het toch echt wel nee hoor Marie...maar ze zegt ook al eens graag ja. Niks mis mee toch. :-)

Ik denk dat Marie een trouwe vrouw is ... vrouwen die Marie noemen , hé Marie ? Marie van de koster leest altijd de paternoster :-)

Pericles
9 mei 2016, 11:00
Tja, een vrouw moet maar ergens een café binnenstappen en ze heeft prijs, hoe lelijk ze ook mag zijn.

Door het feminisme krijgen ze een misplaatst superioriteitsgevoel waardoor ze denken dat ze de kantjes er mogen aflopen want "ze voeden de kids op / doen was & plas / etc".

Vrouwen hebben nooit ergens macht gekregen omdat ze het zwakke geslacht zijn.

Nu dwingen ze macht af door hun vagina te gebruiken.

Trap ze op hun tenen en een ander mannetje mag ze volspuiten als wraak.

Daarom dat het neefje van mijn vrouw me al meermaals verteld heeft dat hij vanavond een toogslet gaat opzoeken? :-D

Anna List
9 mei 2016, 11:01
Ik denk dat Marie een trouwe vrouw is ... vrouwen die Marie noemen , hé Marie ? Marie van de koster leest altijd de paternoster :-)

tja, die zullen er wsl ook wel echt bestaan hoor.

Anna List
9 mei 2016, 11:03
Daarom dat het neefje van mijn vrouw me al meermaals verteld heeft dat hij vanavond een toogslet gaat opzoeken? :-D

ge zult m toch eens mee op sleeptouw moeten nemen hoor, Pericles, op deze manier gaat hij nooit van bil geraken. :-)

Pericles
9 mei 2016, 11:08
ge zult m toch eens mee op sleeptouw moeten nemen hoor, Pericles, op deze manier gaat hij nooit van bil geraken. :-)

Hij maakte een onderscheid tussen de gewone toogslet en de gesofisticeerde toogslet.
De gesofisticeerde toogslet is eigenlijk een gewone toogslet waarbij je eerst duidelijk moet tonen dat je over redelijk wat geld beschikt. ;-)

Derk de Tweede
9 mei 2016, 13:42
Er wordt gebeld aan de deur.
Er staan een mooie blonde vrouw en een blonde man met een bloemetje.....

Marie van de koster
9 mei 2016, 16:32
Een condoom fungeert in functie van zowel de man als de vrouw. De verantwoordelijkheid van het niet of beperkte gebruik ervan enkel bij de man leggen, is ondoordacht.

Onze mannen hebben eeuwen lang de verantwoordelijkheid voor het al of niet krijgen van kinderen bij de vrouw gelegd.
Zelfs mannen die bij niet één vrouw een kind konden krijgen, waren overtuigd dat het aan de vrouw lag. Aan hen zelf? Maar nee toch! Meneer macho kan kinderen maken, punt aan de lijn.
En in het geval dat kind komt bij een vrouw waarbij het niet paste, ja dan was dat de schuld van die vrouw. Weer punt aan de lijn.
Dat zit nog altijd diep geworteld bij vele mannen. Laat madam het maar oplossen. Laat zij maar de pil slikken of condooms gaan kopen of zich laten steriliseren want meneer macho is te lui om een condoomke te gaan kopen.
Zelf eens verantwoordelijkheid nemen! Vergeet het! De mannekes zijn nog altijd de kleuterschoenen niet ontgroeid. "Mama, ik wil da nieieieie". Mama (lees : vrouw, minnares, vriendin, hoer) moet maar zorgen dat het in orde komt, gelijk of meneer macho 2, 20 of 82 is.

Marie van de koster
9 mei 2016, 16:33
Neen Marie .... mannen zijn meestal echte klootzaken ,, weet ge dat nu nog niet ;-)

:lol:

Marie van de koster
9 mei 2016, 16:35
maar als zij nee zegt, is het toch echt wel nee hoor Marie...maar ze zegt ook al eens graag ja. Niks mis mee toch. :-)

Mag zij dan geen seks hebben?
De man wil seks. Tegenwoordig zijn de vrouwen niet meer bang om seks te hebben als ze zin hebben. Dus wil de vrouw ook seks. Dat is positieve vooruitgang. Of zullen we de maagdengordels terug invoeren?

Marie van de koster
9 mei 2016, 16:36
Ik denk dat Marie een trouwe vrouw is ... vrouwen die Marie noemen , hé Marie ? Marie van de koster leest altijd de paternoster :-)

Marie is al heel lang gelukkig gescheiden. Eerst ongelukkig getrouwd, daarna gelukkig gescheiden.
Met of zonder paternoster :lol:

Tavek
9 mei 2016, 16:36
Onze mannen hebben eeuwen lang de verantwoordelijkheid voor het al of niet krijgen van kinderen bij de vrouw gelegd.
Zelfs mannen die bij niet één vrouw een kind konden krijgen, waren overtuigd dat het aan de vrouw lag. Aan hen zelf? Maar nee toch! Meneer macho kan kinderen maken, punt aan de lijn.
En in het geval dat kind komt bij een vrouw waarbij het niet paste, ja dan was dat de schuld van die vrouw. Weer punt aan de lijn.
Dat zit nog altijd diep geworteld bij vele mannen. Laat madam het maar oplossen. Laat zij maar de pil slikken of condooms gaan kopen of zich laten steriliseren want meneer macho is te lui om een condoomke te gaan kopen.
Zelf eens verantwoordelijkheid nemen! Vergeet het! De mannekes zijn nog altijd de kleuterschoenen niet ontgroeid. "Mama, ik wil da nieieieie". Mama (lees : vrouw, minnares, vriendin, hoer) moet maar zorgen dat het in orde komt, gelijk of meneer macho 2, 20 of 82 is.

Of 72.

Neen even serieus: ik denk dat je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad als je dit soort praat uitkraamt. Er zijn genoeg mannen die een vasectomie ondergaan om er voor te zorgen dat ze niet meer zwanger geraken en dat vrouwlief geen pil meer moet pakken.

Marie van de koster
9 mei 2016, 16:39
Of 72.

Neen even serieus: ik denk dat je nog nooit een fatsoenlijke relatie hebt gehad als je dit soort praat uitkraamt. Er zijn genoeg mannen die een vasectomie ondergaan om er voor te zorgen dat ze niet meer zwanger geraken en dat vrouwlief geen pil meer moet pakken.

Héwel dat zijn toffe mannen. Maar eerlijk, hoeveel zouden het laten doen?

bembem
9 mei 2016, 19:19
Onze mannen hebben eeuwen lang de verantwoordelijkheid voor het al of niet krijgen van kinderen bij de vrouw gelegd.
Zelfs mannen die bij niet één vrouw een kind konden krijgen, waren overtuigd dat het aan de vrouw lag. Aan hen zelf? Maar nee toch! Meneer macho kan kinderen maken, punt aan de lijn.
En in het geval dat kind komt bij een vrouw waarbij het niet paste, ja dan was dat de schuld van die vrouw. Weer punt aan de lijn.
Dat zit nog altijd diep geworteld bij vele mannen. Laat madam het maar oplossen. Laat zij maar de pil slikken of condooms gaan kopen of zich laten steriliseren want meneer macho is te lui om een condoomke te gaan kopen.
Zelf eens verantwoordelijkheid nemen! Vergeet het! De mannekes zijn nog altijd de kleuterschoenen niet ontgroeid. "Mama, ik wil da nieieieie". Mama (lees : vrouw, minnares, vriendin, hoer) moet maar zorgen dat het in orde komt, gelijk of meneer macho 2, 20 of 82 is.

yep, ook heeft het veelal niet met luiheid te maken maar met het feit dat ze willen 'voelen' en dit boven alles stellen -> en de vrouw zit achteraf met de gebakken peren, maar ja in hun ogen telt zij toch niet, enkel de brave trezebees thuis zetten ze op een piedestal/het madonna-hoer complex .... yep

SDX
9 mei 2016, 19:29
yep, ook heeft het veelal niet met luiheid te maken maar met het feit dat ze willen 'voelen' en dit boven alles stellen -> en de vrouw zit achteraf met de gebakken peren, maar ja in hun ogen telt zij toch niet, enkel de brave trezebees thuis zetten ze op een piedestal/het madonna-hoer complex .... yep

De vrouw in kwestie is er niet bij?

Ze kan haar mond niet open doen (om "nee" te zeggen, of "zonder condoom kom je er niet in), of haar benen dicht houden?

bembem
9 mei 2016, 19:35
De vrouw in kwestie is er niet bij?

Ze kan haar mond niet open doen (om "nee" te zeggen, of "zonder condoom kom je er niet in), of haar benen dicht houden?

lol, wanneer ze die open doet is het meestal al te laat ....

bembem
9 mei 2016, 19:36
tja die schuinmarcheerders het zijn veelal geen doetjes, een vrouw met kracht overmeesteren wijken ze niet voor terug .. in dat opzicht verschillen ze niet veel van macho moslim mannen, read my lips, yep

Gipsy
9 mei 2016, 21:13
Onze mannen hebben eeuwen lang de verantwoordelijkheid voor het al of niet krijgen van kinderen bij de vrouw gelegd.
Zelfs mannen die bij niet één vrouw een kind konden krijgen, waren overtuigd dat het aan de vrouw lag. Aan hen zelf? Maar nee toch! Meneer macho kan kinderen maken, punt aan de lijn.
En in het geval dat kind komt bij een vrouw waarbij het niet paste, ja dan was dat de schuld van die vrouw. Weer punt aan de lijn.
Dat zit nog altijd diep geworteld bij vele mannen. Laat madam het maar oplossen. Laat zij maar de pil slikken of condooms gaan kopen of zich laten steriliseren want meneer macho is te lui om een condoomke te gaan kopen.
Zelf eens verantwoordelijkheid nemen! Vergeet het! De mannekes zijn nog altijd de kleuterschoenen niet ontgroeid. "Mama, ik wil da nieieieie". Mama (lees : vrouw, minnares, vriendin, hoer) moet maar zorgen dat het in orde komt, gelijk of meneer macho 2, 20 of 82 is.

Alsof de wijven ook niet graag poepen. Hun vent kussen of pijpen, laat staan poepen doen ze al geen eeuwigheid meer maar als ze de kans hebben poepen, pijpen, kontneuken en toten ze op een ander dat het geen naam heeft.

Hete hypocriete sletten!

non-conformist
9 mei 2016, 22:12
Dat kind kan er toch totaal niks aan doen.

En voor elke vrouw die 'n scheve schaats rijdt (wat ik persoonlijk verwerpelijk vind, dan maak je eerst 'n eind aan je relatie voordat je met 'n ander gaat liggen vozen) is er 'n man die 't doet met 'n getrouwde vrouw (misschien/waarschijnlijk zelf ook getrouwd/relatie).
Tenzij ze 't de kerel in kwestie natuurlijk niet vertelt.

Maakt dat een verschil. Zoek het maar eens op : artikels genoeg die bewijzen dat een man geen kind van een ander wil opvoeden.

En wat betreft die man waarmee een scheve schaats gereden wordt en 'in relatie zijn'. Waarom zou dat ?

Demper
9 mei 2016, 22:14
https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2F2.bp.blogspot.com%2F_mu-_ssjoNaI%2FTI54X7QKk-I%2FAAAAAAAAAuM%2FjsTdCH8a5z4%2Fs1600%2FBadGirlfri end1.bmp&f=1

En zo lopen er veel rond...

Dit is inderdaad de nagel op de kop...

non-conformist
9 mei 2016, 22:14
Mag zij dan geen seks hebben?
De man wil seks. Tegenwoordig zijn de vrouwen niet meer bang om seks te hebben als ze zin hebben. Dus wil de vrouw ook seks. Dat is positieve vooruitgang. Of zullen we de maagdengordels terug invoeren?

Alleen spijtig dat ze bijna nooit vanzelf zin hebben in seks. :lol:

Demper
9 mei 2016, 22:15
ocharme Demperke toch, gij stakker.

Kan je niet tegen de harde, boze waarheid?

Demper
9 mei 2016, 22:15
ge zult m toch eens mee op sleeptouw moeten nemen hoor, Pericles, op deze manier gaat hij nooit van bil geraken. :-)

Gij denkt dat iedereen zomaar in het rond wil poepen?

Demper
9 mei 2016, 22:18
Alsof de wijven ook niet graag poepen. Hun vent kussen of pijpen, laat staan poepen doen ze al geen eeuwigheid meer maar als ze de kans hebben poepen, pijpen, kontneuken en toten ze op een ander dat het geen naam heeft.

Hete hypocriete sletten!

Zo zijn ze wel, en daarna hunne vent een tong gaan draaien nadat ze balzweet en sperma binnengeslikt hebben.

Demper
9 mei 2016, 22:19
Alleen spijtig dat ze bijna nooit vanzelf zin hebben in seks. :lol:

Alleen als er veel geld te rapen is.

NieuwNoors
9 mei 2016, 22:48
Wat mij opvalt: ik zie hier alleen serieuze reacties van de vrouwelijke forummers.

SDX
9 mei 2016, 23:23
Wat mij opvalt: ik zie hier alleen serieuze reacties van de vrouwelijke forummers.

Met de beste wil van de wereld kan ik onderstaande geen 'serieuze' reacties noemen.
yep, ook heeft het veelal niet met luiheid te maken maar met het feit dat ze willen 'voelen' en dit boven alles stellen -> en de vrouw zit achteraf met de gebakken peren, maar ja in hun ogen telt zij toch niet, enkel de brave trezebees thuis zetten ze op een piedestal/het madonna-hoer complex .... yep

lol, wanneer ze die open doet is het meestal al te laat ....


tja die schuinmarcheerders het zijn veelal geen doetjes, een vrouw met kracht overmeesteren wijken ze niet voor terug .. in dat opzicht verschillen ze niet veel van macho moslim mannen, read my lips, yep

...en al zeker niet in 'n draad waar vrouwen de schuinsmarcheerders zijn die met 'n koekoeksjong thuiskomen en echtgenoot ervoor mag opdraaien.

TV-verslaafde
9 mei 2016, 23:43
Wat mij opvalt: ik zie hier alleen serieuze reacties van de vrouwelijke forummers.

Ja, wij zullen onze muil houden en ons verdriet verzuipen. Nu goed? :lol: En als die man dan ergens in de goot ligt te rotten mag je er eens op komen rochelen. Nu blij?

de vuile muilekoek
10 mei 2016, 07:58
Alleen spijtig dat ze bijna nooit vanzelf zin hebben in seks. :lol:

Ja met wat voor mannen moeten we het ook soms doen hé ... ge zou voor minder nog zin hebben... lamme patatzakken wat hebben we nog aan .. als ik zo eens rond mij kijk .... :roll: fwww niet veel soeps . Van die ventjes die een groot gedacht van hun zelven hebben ,het loopt er ook zwart van..... en ze stinken soms ook nog. Ne ! stoof ze.

dewanand
10 mei 2016, 15:29
vreemdgaan van de meiden is goed voor de biodiversiteit van de mensapen. In de natuur is er geen monogamie en alle wijfjes neuken er als hoeren op los.

dewanand
10 mei 2016, 15:32
Dit is inderdaad de nagel op de kop...


mannen moeten zaaien, zo werkt de natuur dus die meiden moeten niet zeuren.

koe de poing
10 mei 2016, 21:26
Elke verdomde dag krijgt een pantoffelheld te horen dat zijn vrouw/vriendin bevrucht werd door een ander en dat hun pagadder niet de hunne is:



http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2694517/2016/05/04/Elke-maand-horen-125-mannen-U-bent-niet-de-vader-van-uw-kind.dhtml


Ik lach mij hierbij een breuk :rofl:

125/maand = 1.500 / jaar
Als we er vanuit gaan dat 1 papa op de 100 zo'n dna-test vraagt, zijn er in realiteit in ons land 150.000 bastaarden

volgens het nationaal instituut van de statistiek werden in 2012 zo'n 126.000 kinderen geboren in België

deze eenvoudige rekensom leert dat geen enkele man echt de papa is van zijne kleine

bembem
10 mei 2016, 23:33
Ja met wat voor mannen moeten we het ook soms doen hé ... ge zou voor minder nog zin hebben... lamme patatzakken wat hebben we nog aan .. als ik zo eens rond mij kijk .... :roll: fwww niet veel soeps . Van die ventjes die een groot gedacht van hun zelven hebben ,het loopt er ook zwart van..... en ze stinken soms ook nog. Ne ! stoof ze.

die zit :rofl::rofl::rofl:

bembem
10 mei 2016, 23:41
125/maand = 1.500 / jaar
Als we er vanuit gaan dat 1 papa op de 100 zo'n dna-test vraagt, zijn er in realiteit in ons land 150.000 bastaarden

volgens het nationaal instituut van de statistiek werden in 2012 zo'n 126.000 kinderen geboren in België

deze eenvoudige rekensom leert dat geen enkele man echt de papa is van zijne kleine

euh die 125 zijn vd sample met die met argwaan, lol

dewanand
11 mei 2016, 02:02
ach elke meid kan met gemak vijf mannen afwerken elke avond omdat de seksuele behoefte en seksuele potentie van vrouwen in werkelijkheid zevenmaal groter is dan van de man.

de normale, gemiddelde man kan maar tien minuten potent zijn en seksueel actief per 24 uur maar een normale meid/ vrouw kan met gemak 70 minuten continu seksen op full speed per 24 uur en staat direct daarna nat en gereed voor uitnaai ronde 8.

de kut is seksueel absoluut superieur.

en daarom hebben de minder potente mannen dus de koran geschreven, de bijbel, de torah, de hele veda, manusmriti, enz

de vuile muilekoek
11 mei 2016, 02:12
ach elke meid kan met gemak vijf mannen afwerken elke avond omdat de seksuele behoefte en seksuele potentie van vrouwen in werkelijkheid zevenmaal groter is dan van de man.

de normale, gemiddelde man kan maar tien minuten potent zijn en seksueel actief per 24 uur maar een normale meid/ vrouw kan met gemak 70 minuten continu seksen op full speed per 24 uur en staat direct daarna nat en gereed voor uitnaai ronde 8.

de kut is seksueel absoluut superieur.

en daarom hebben de minder potente mannen dus de koran geschreven, de bijbel, de torah, de hele veda, manusmriti, enz

:-):-):-):-):-):-)

de vuile muilekoek
11 mei 2016, 02:12
die zit :rofl::rofl::rofl:

;-);-)

Pericles
11 mei 2016, 08:11
Ach ja, de natuur zit vreemd in elkaar.
Een niet onbelangrijk deel van de mannen is zo dom als een varken.
Zich te pletter werken en zoveel mogelijk welvaart vergaren om toch maar een ticket te bemachtigen in de race naar dat ene alpha vrouwtje, die als ze wil, iedereen kan krijgen.
Terwijl iedereen weet dat het om het geld gaat want naast zo dom als een varken zijn ze ook nog eens zo lelijk als een varken.;-)
En eens getrouwd mogen ze er nog nauwelijks aan komen. :lol:

Diegenen die zich dan een Filipijnse van 30 jaar jonger aanschaffen, die voor kost en inwoon, het eten maakt en de was doet en die als je binnenkomt spontaan tegen het aanrecht gaat staan en haar rok naar boven trekt, zijn die dan uiteindelijk niet beter af? ;-)

Het zijn maar een aantal losse bedenkingen hoor om de draad hier aan de waggel te houden. :-D

Marie van de koster
11 mei 2016, 09:42
ach elke meid kan met gemak vijf mannen afwerken elke avond omdat de seksuele behoefte en seksuele potentie van vrouwen in werkelijkheid zevenmaal groter is dan van de man.

de normale, gemiddelde man kan maar tien minuten potent zijn en seksueel actief per 24 uur maar een normale meid/ vrouw kan met gemak 70 minuten continu seksen op full speed per 24 uur en staat direct daarna nat en gereed voor uitnaai ronde 8.

de kut is seksueel absoluut superieur.

en daarom hebben de minder potente mannen dus de koran geschreven, de bijbel, de torah, de hele veda, manusmriti, enz

:cheer: de vrouwen :cheer:

Marie van de koster
11 mei 2016, 09:43
Ach ja, de natuur zit vreemd in elkaar.
Een niet onbelangrijk deel van de mannen is zo dom als een varken.
Zich te pletter werken en zoveel mogelijk welvaart vergaren om toch maar een ticket te bemachtigen in de race naar dat ene alpha vrouwtje, die als ze wil, iedereen kan krijgen.
Terwijl iedereen weet dat het om het geld gaat want naast zo dom als een varken zijn ze ook nog eens zo lelijk als een varken.;-)
En eens getrouwd mogen ze er nog nauwelijks aan komen. :lol:

Diegenen die zich dan een Filipijnse van 30 jaar jonger aanschaffen, die voor kost en inwoon, het eten maakt en de was doet en die als je binnenkomt spontaan tegen het aanrecht gaat staan en haar rok naar boven trekt, zijn die dan uiteindelijk niet beter af? ;-)

Het zijn maar een aantal losse bedenkingen hoor om de draad hier aan de waggel te houden. :-D

En toch trappen de mannen erin! Wie is er dan dom???????

Anna List
11 mei 2016, 09:44
Mag zij dan geen seks hebben?
De man wil seks. Tegenwoordig zijn de vrouwen niet meer bang om seks te hebben als ze zin hebben. Dus wil de vrouw ook seks. Dat is positieve vooruitgang. Of zullen we de maagdengordels terug invoeren?

hola, we zijn het helemaal eens hoor.

Anna List
11 mei 2016, 09:46
De vrouw in kwestie is er niet bij?

Ze kan haar mond niet open doen (om "nee" te zeggen, of "zonder condoom kom je er niet in), of haar benen dicht houden?

bij Bembem is de vrouw die erbij is, ... meestal hoogst imaginair.

Anna List
11 mei 2016, 09:47
Wat mij opvalt: ik zie hier alleen serieuze reacties van de vrouwelijke forummers.

:(

Anna List
11 mei 2016, 09:50
Ach ja, de natuur zit vreemd in elkaar.
Een niet onbelangrijk deel van de mannen is zo dom als een varken.
Zich te pletter werken en zoveel mogelijk welvaart vergaren om toch maar een ticket te bemachtigen in de race naar dat ene alpha vrouwtje, die als ze wil, iedereen kan krijgen.
Terwijl iedereen weet dat het om het geld gaat want naast zo dom als een varken zijn ze ook nog eens zo lelijk als een varken.;-)
En eens getrouwd mogen ze er nog nauwelijks aan komen. :lol:

Diegenen die zich dan een Filipijnse van 30 jaar jonger aanschaffen, die voor kost en inwoon, het eten maakt en de was doet en die als je binnenkomt spontaan tegen het aanrecht gaat staan en haar rok naar boven trekt, zijn die dan uiteindelijk niet beter af? ;-)

Het zijn maar een aantal losse bedenkingen hoor om de draad hier aan de waggel te houden. :-D

rofl
gewoon je als man niet compleet laten gaan en je ogen een beetje openhouden, wil ook al wel helpen hoor, uiteindelijk wil elke vrouw, ook dat exemplaar van 30 jaar jonger, ook wel eens iets aangenamers en van eigen keuze. ;-)

ik hou maar mee aan de waggel hé ;-)

Pericles
11 mei 2016, 12:29
En toch trappen de mannen erin! Wie is er dan dom???????

Jij hebt ook je zwakheden hé Marie.
Ik ken je voorliefde voor tapiseerpapier van de jaren '70.
Als er morgen een man met zo'n rol voor je deur staat, schiet je oude schuur misschien wel in brand. :-D

Anna List
11 mei 2016, 12:41
Jij hebt ook je zwakheden hé Marie.
Ik ken je voorliefde voor tapiseerpapier van de jaren '70.
Als er morgen een man met zo'n rol voor je deur staat, schiet je oude schuur misschien wel in brand. :-D

oude schuur, oude schuur, zeg het maar lijk het is, dan schiet haar oude rok omhoog en haar oude slip naar beneden! oude scheur ja !

Pericles
11 mei 2016, 12:53
oude schuur, oude schuur, zeg het maar lijk het is, dan schiet haar oude rok omhoog en haar oude slip naar beneden! oude scheur ja !

Zoals die jonge Filipijnse van in post 117 bedoel je?
Tegen het aanrecht? :-D

Anna List
11 mei 2016, 13:08
Zoals die jonge Filipijnse van in post 117 bedoel je?
Tegen het aanrecht? :-D

let daarmee op, ik zag een filmpje van een jonge snaak die zijn deerne met haar bevallige en verwelkomende derière gezwind op het elektrisch vuur zette, ze was daar sneller af dan op, en zat nog sneller met haar hete derière in de pompsteen! ... probeerde die snaak dan ook nog gewoon verder te stoeilen alsof er niks gebeurd was! :p ... serieuze saflet in zijn wezen ! :D

Pericles
11 mei 2016, 13:17
let daarmee op, ik zag een filmpje van een jonge snaak die zijn deerne met haar bevallige en verwelkomende derière gezwind op het elektrisch vuur zette, ze was daar sneller af dan op, en zat nog sneller met haar hete derière in de pompsteen! ... probeerde die snaak dan ook nog gewoon verder te stoeilen alsof er niks gebeurd was! :p ... serieuze saflet in zijn wezen ! :D

Bwa, vrouwen van het kaliber van Marie hebben een hoge pijngrens.
Ze wijken niet voor wat aangebrand vlees. Ze hebben de oorlog meegemaakt (die van Korea toch). :-D

Anna List
11 mei 2016, 13:18
Bwa, vrouwen van het kaliber van Marie hebben een hoge pijngrens.
Ze wijken niet voor wat aangebrand vlees. Ze hebben de oorlog meegemaakt (die van Korea toch). :-D

ik weet t niet Pericles, maar volgens mij gaat gij er ferm van lusten als Marie hier subiet binnenkomt! :p :p

Pericles
11 mei 2016, 13:25
ik weet t niet Pericles, maar volgens mij gaat gij er ferm van lusten als Marie hier subiet binnenkomt! :p :p

Bwa nee, ik en Marie, dat is één team.
Ze heeft een paar afwijkingen maar ik kan daar perfect mee leven. ;-)

Hoomer
11 mei 2016, 14:01
ik weet t niet Pericles, maar volgens mij gaat gij er ferm van lusten als Marie hier subiet binnenkomt! :p :p

Kom kom ons Marieke heeft haar sporen verdiend destijds in de Mikado tussen de soldaatjes. Die kan wel tegen een stootje onder hare gordel.

Anna List
11 mei 2016, 14:04
Kom kom ons Marieke heeft haar sporen verdiend destijds in de Mikado tussen de soldaatjes. Die kan wel tegen een stootje onder hare gordel.

in de mikado ?


zeg je nu dat Marieke een frontsletje was ?

Hoomer
11 mei 2016, 14:17
in de mikado ?


zeg je nu dat Marieke een frontsletje was ?

How jong, dat zeg ik niet he, maar naar wat ze zelf vertelde was ze der niet vies van snaps.
'K Peis dat ze er op de tafels gedanst heeft.

Anna List
11 mei 2016, 14:26
How jong, dat zeg ik niet he, maar naar wat ze zelf vertelde was ze der niet vies van snaps.
'K Peis dat ze er op de tafels gedanst heeft.

snaps ?

waar is 'er' ?

ik ben compleet niet mee, vrees ik

Hoomer
11 mei 2016, 15:37
snaps ?

waar is 'er' ?

ik ben compleet niet mee, vrees ik
Ha, in de Mikado.

NieuwNoors
11 mei 2016, 15:46
Ach ja, de natuur zit vreemd in elkaar.
Een niet onbelangrijk deel van de mannen is zo dom als een varken.
Zich te pletter werken en zoveel mogelijk welvaart vergaren om toch maar een ticket te bemachtigen in de race naar dat ene alpha vrouwtje, die als ze wil, iedereen kan krijgen.
Terwijl iedereen weet dat het om het geld gaat want naast zo dom als een varken zijn ze ook nog eens zo lelijk als een varken.;-)
En eens getrouwd mogen ze er nog nauwelijks aan komen. :lol:

Diegenen die zich dan een Filipijnse van 30 jaar jonger aanschaffen, die voor kost en inwoon, het eten maakt en de was doet en die als je binnenkomt spontaan tegen het aanrecht gaat staan en haar rok naar boven trekt, zijn die dan uiteindelijk niet beter af? ;-)

Het zijn maar een aantal losse bedenkingen hoor om de draad hier aan de waggel te houden. :-D
Je vergeet de jaretellen Peri! JARETELLEN! :lol:

NieuwNoors
11 mei 2016, 15:50
ik weet t niet Pericles, maar volgens mij gaat gij er ferm van lusten als Marie hier subiet binnenkomt! :p :p
Ik ga alvast ne zak popcorn klaarzetten!

Nietzsche
11 mei 2016, 16:49
Een verzameling van geestelijk gestoorde hierzo.

NieuwNoors
11 mei 2016, 17:13
Een verzameling van geestelijk gestoorde hierzo.

GestoordeN? :lol:

NieuwNoors
11 mei 2016, 17:14
Een verzameling van geestelijk gestoorde hierzo.

Nietzsche, waar kom jij vandaan? Zomaar plots en uit het niets! Héél vreemd.

Pericles
11 mei 2016, 18:17
Je vergeet de jaretellen Peri! JARETELLEN! :lol:

Ja mijn engelke , wat zie je allemaal graag qua jaretellen?
Geef me eens wat raad qua merk en zo.
Wel iets sexy hé, niet iets van de ziekenkas. :-D

Marie van de koster
11 mei 2016, 18:57
Jij hebt ook je zwakheden hé Marie.
Ik ken je voorliefde voor tapiseerpapier van de jaren '70.
Als er morgen een man met zo'n rol voor je deur staat, schiet je oude schuur misschien wel in brand. :-D

Ikke zwakheden? Ga op een ander moppen vertellen!

Marie van de koster
11 mei 2016, 18:58
ik weet t niet Pericles, maar volgens mij gaat gij er ferm van lusten als Marie hier subiet binnenkomt! :p :p

Och laat die ouwe zagevent toch verder zagen :roll:

Marie van de koster
11 mei 2016, 18:59
Bwa nee, ik en Marie, dat is één team.
Ze heeft een paar afwijkingen maar ik kan daar perfect mee leven. ;-)

Weer aan 't wensdromen, slimmeke ? :roll:

Supe®Staaf
11 mei 2016, 21:38
Elke maand horen 125 mannen: "U bent niet de vader van uw kind"
Het zal u maar overkomen.
Gisteren zeggen ze u: "Ge zijt niet het kind van uw vader", en vandaag:"Ge zijt niet de vader van uw kind."
Hoe staat ge daar dan?
Ge hebt geen vader, ge zijt geen vader, en ge staat moederziel alleen.
En dan verschieten ze dat een mens het op een zuipen zet.
:-(:-(:-(

Anna List
12 mei 2016, 08:47
Een verzameling van geestelijk gestoorde hierzo.

ha Niet, kom binnen, zet u erbij. ;-)

Anna List
12 mei 2016, 08:48
Ha, in de Mikado.

rammelt met een ander zn voeten he

Pericles
12 mei 2016, 08:57
Och laat die ouwe zagevent toch verder zagen :roll:

Het is allemaal de schuld van mijn rot karakter en mijn slechte opvoeding Marie. :cry:

Pandareus
12 mei 2016, 09:11
Héwel dat zijn toffe mannen. Maar eerlijk, hoeveel zouden het laten doen?

Volgens deze statistiek uit 2011 ongeveer 12.000 sterilisaties per jaar in belgië, 40% bij vrouwen en 60% bij mannen met een stijgende evolutie voor de mannen.
Ik sta ervan te kijken dat het cijfer zo laag is, een vasectomie is echt twee keer niets als ingreep en je bent van alle problemen verlost.
http://cava-magazinebe.webhosting.be/sterilisatie-bij-de-man/