PDA

View Full Version : Manipulatie in alles...


de vuile muilekoek
11 mei 2016, 03:22
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,

Pandareus
11 mei 2016, 04:09
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,

Wat heeft dit met binnenland te maken ? Dit past beter in Koetjes & Kalfjes...

Eyjafjallajökull
11 mei 2016, 04:30
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.

de vuile muilekoek
11 mei 2016, 05:34
Maar allee ... ? wat is er nu zo mis aan? is dit geen onderwerp ?

de vuile muilekoek
11 mei 2016, 05:46
Wat heeft dit met binnenland te maken ? Dit past beter in Koetjes & Kalfjes...

O nee ? ja als gij het zegt zal het wel zo zijn zekers ? het is juist daarover dat het gaat ... hier & daar & overal. De niet eerlijkheid ,, het barricaderen van alles die niet in het kraam past van de ......... vul zelf maar aan.

de vuile muilekoek
11 mei 2016, 05:51
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is.

arme opmerking trouwens.

vrijzinnige
11 mei 2016, 07:29
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,

Probeer eens een andere partij te volgen, waar de vrouw vrij is om te denken, en niet dagdagelijks aan de haard moet zitten zoals de partijtucht het voorschrijft !

Libro
11 mei 2016, 08:31
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,

Een droeve waarheid :cry:

Libro
11 mei 2016, 08:33
Wat heeft dit met binnenland te maken ? Dit past beter in Koetjes & Kalfjes...

"Maatschappij en samenleving"!

Peche
11 mei 2016, 08:34
Mk Ultra :)

de vuile muilekoek
11 mei 2016, 17:56
Probeer eens een andere partij te volgen, waar de vrouw vrij is om te denken, en niet dagdagelijks aan de haard moet zitten zoals de partijtucht het voorschrijft !

Wat is dat nu ? ik ben vrij om te denken :roll:.... maar het gaat over het geen er achter zit .... er is iets fout met deze maatschappij en de mensen , er is iets ... die niet klopt , onverschilligheid bijvoorbeeld ... ik ondervind veel mensen die onverschillig zijn in omgang met alles & iedereen..

Eyjafjallajökull
11 mei 2016, 18:29
Wat is dat nu ? ik ben vrij om te denken :roll:.... maar het gaat over het geen er achter zit .... er is iets fout met deze maatschappij en de mensen , er is iets ... die niet klopt , onverschilligheid bijvoorbeeld ... ik ondervind veel mensen die onverschillig zijn in omgang met alles & iedereen..

Jij bent natuurlijk de geëngageerdheid zelve... :roll:

Eduard Khil
11 mei 2016, 18:44
danku sossen, om gans de maatschappij te besmetten met uw voze kanker!

Xenophon
11 mei 2016, 18:53
danku sossen, om gans de maatschappij te besmetten met uw voze kanker!

Geen genade voor de sossen!

Marie van de koster
11 mei 2016, 18:53
Wat is dat nu ? ik ben vrij om te denken :roll:.... maar het gaat over het geen er achter zit .... er is iets fout met deze maatschappij en de mensen , er is iets ... die niet klopt , onverschilligheid bijvoorbeeld ... ik ondervind veel mensen die onverschillig zijn in omgang met alles & iedereen..

Ik ben het met u eens.
De mensen zijn tegenwoordig heel egocentrisch, volledig op zichzelf gericht. Het is echt niet nodig om altijd de goedzak uit te hangen maar gewoon eerlijke interesse opbrengen voor de anderen en voor onze samenleving dat gebeurt hoe langer hoe minder.
Neem al die grootse acties die tegenwoordig ondernomen worden. Ik schop hier mogelijk tegen een paar heilige huisjes. KOTK schiet me als eerste te binnen. Dikwijls heb ik het gevoel dat degenen die zich daarvoor inzetten dat doen om op Facebook vermeld te worden of in het plaatselijk reclamebladje of misschien zelfs op TV dan omdat ze werkelijk iets willen doen.

Peche
11 mei 2016, 18:55
Geen genade voor de sossen!

Nuke them.

Xenophon
11 mei 2016, 18:58
Ik ben het met u eens.
De mensen zijn tegenwoordig heel egocentrisch, volledig op zichzelf gericht. Het is echt niet nodig om altijd de goedzak uit te hangen maar gewoon eerlijke interesse opbrengen voor de anderen en voor onze samenleving dat gebeurt hoe langer hoe minder.
Neem al die grootse acties die tegenwoordig ondernomen worden. Ik schop hier mogelijk tegen een paar heilige huisjes. KOTK schiet me als eerste te binnen. Dikwijls heb ik het gevoel dat degenen die zich daarvoor inzetten dat doen om op Facebook vermeld te worden of in het plaatselijk reclamebladje of misschien zelfs op TV dan omdat ze werkelijk iets willen doen.

Inderdaad, een bende egoïsten waar men paal en perk zou moeten aan stellen.

Geen genade voor sossen en egoïsten.

En dan zwijgen we nog over het feit dat de actie gewoonlijk meer geld opslurpt dan dat het naar het goede doel gaat. Veel chichi en tralala maar geen greintje inhoud stijl Veronique von Cockhausen.

Marie van de koster
11 mei 2016, 19:02
Inderdaad, een bende egoïsten waar men paal en perk zou moeten aan stellen.

Geen genade voor sossen en egoïsten.

En dan zwijgen we nog over het feit dat de actie gewoonlijk meer geld opslurpt dan dat het naar het goede doel gaat. Veel chichi en tralala maar geen greintje inhoud stijl Veronique von Cockhausen.

Breek me de mond niet open over De Cock. Ze moest eens weten wat ik van haar weet.
Niet uit de boekskes!

Xenophon
11 mei 2016, 19:04
Breek me de mond niet open over De Cock. Ze moest eens weten wat ik van haar weet.
Niet uit de boekskes!

Kom hé zeg, vertellen!

Marie van de koster
11 mei 2016, 19:08
Kom hé zeg, vertellen!

Jamaar, dan geef ik een stuk van mijn anonimiteit kwijt. En zo gaarne zie ik u nu ook weer niet, of beter : zo erg erger ik me nu ook nog niet aan VDC.
Maar ik ken wel enkele mensen die zich serieus aan haar geërgerd hebben!

de vuile muilekoek
11 mei 2016, 20:24
Jij bent natuurlijk de geëngageerdheid zelve... :roll:

Klein minuutje hé ... ik ben bezig met mij in te zetten en ge gaat wat zien... en trouwens ik heb heel mijn leven mij toegewijd met hart en ziel aan de dingen die ik toen gekozen had ... ,ja !! en nu ga ik weer juist hetzelfde doen..

Eyjafjallajökull
11 mei 2016, 21:22
Klein minuutje hé ... ik ben bezig met mij in te zetten en ge gaat wat zien... en trouwens ik heb heel mijn leven mij toegewijd met hart en ziel aan de dingen die ik toen gekozen had ... ,ja !! en nu ga ik weer juist hetzelfde doen..

Jaja, maar als ik vraag wat concreet, sta je met je groot bakkes vol tanden...

Peche
11 mei 2016, 21:43
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,

Vrijheid en gevaar of vrede en slavernij?

quercus
11 mei 2016, 21:43
Probeer eens een andere partij te volgen, waar de vrouw vrij is om te denken, en niet dagdagelijks aan de haard moet zitten zoals de partijtucht het voorschrijft !
Dat is dan een moslim-partij.

The Paulus Experience
11 mei 2016, 22:24
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,

Rechts beu ?

de vuile muilekoek
12 mei 2016, 03:28
Jaja, maar als ik vraag wat concreet, sta je met je groot bakkes vol tanden...

Wie zeg dat hé en ik heb geen bakkes het is een muile ....:evil:

de vuile muilekoek
12 mei 2016, 03:29
Rechts beu ?

neen link s

de vuile muilekoek
12 mei 2016, 03:32
Vrijheid en gevaar of vrede en slavernij?

de 2 bestaan niet ...de 4 ook niet ... we zijn met teveel mensen op de planeet ... het is fwwwwwww:roll: onaangenaam aan het worden ... ik droom van een wereld met amper 5000 mensen dat zou eens goed zijn hé:-)

Eduard Khil
12 mei 2016, 09:42
"throw the sossen down the well, so my country can be free", zou borat zingen

Eyjafjallajökull
12 mei 2016, 15:18
Wie zeg dat hé en ik heb geen bakkes het is een muile ....:evil:


Ik zeg dat en het is gewoon een feit.
Wat doe jij concreet om van deze wereld een minder onverschillige plek te maken ?

En nee, je frustraties wegschrijven op een anoniem forum telt niet mee :lol:

BigF
12 mei 2016, 15:27
We worden geleefd , mogen niet meer zelf denken, we "moeten" constructief maatschappelijk volgen, eigen geest moet dood en plaats maken voor het collectieve denken, Zo Willen Zij hun Wereld vernieuwen,,,

Wat een depressief gezeur...
Allemaal dingen die je zelf in de hand kan houden.
Kost wel wat meer moeite dan wat komen klagen op een forum maar geeft veel meer voldoening.

de vuile muilekoek
12 mei 2016, 15:34
Wat een depressief gezeur...
Allemaal dingen die je zelf in de hand kan houden.
Kost wel wat meer moeite dan wat komen klagen op een forum maar geeft veel meer voldoening.

Ja ik lees hier toch wel veel samenhangend gezeur van vele anderen ook he beerke:-) ik doe alleen maar mee aan het collectief gezeur ... of ik probeer alleen maar ...

de vuile muilekoek
12 mei 2016, 15:38
Ik zeg dat en het is gewoon een feit.
Wat doe jij concreet om van deze wereld een minder onverschillige plek te maken ?

En nee, je frustraties wegschrijven op een anoniem forum telt niet mee :lol:

Jaja ik ken U ge gaat er weer over zagen tot in den eeuwigheid amen... en wat doe gij zoal hé :-) gouw zeg het maar ..... ik werk er hard aan ...kijk ik schrijf op het forum... dus ..

BigF
12 mei 2016, 15:48
Ja ik lees hier toch wel veel samenhangend gezeur van vele anderen ook he beerke:-) ik doe alleen maar mee aan het collectief gezeur ... of ik probeer alleen maar ...

Klagen dat alles collectief moet, dat de eigen geest dood moet op een manier waarbij je meedoet aan dat collectieve?

Dat is als klagen over stankoverlast door voor uw eigen voordeur te gaan schijten...

de vuile muilekoek
12 mei 2016, 15:49
Jaja, maar als ik vraag wat concreet, sta je met je groot bakkes vol tanden...

ik zeg het toch ge gaat wat zien....

de vuile muilekoek
12 mei 2016, 15:50
Klagen dat alles collectief moet, dat de eigen geest dood moet op een manier waarbij je meedoet aan dat collectieve?

Dat is als klagen over stankoverlast door voor uw eigen voordeur te gaan schijten...

Ja zo zot is het leven en zekers in België :lol: dat zekers ...