PDA

View Full Version : Beautycenter openen voor knappe vrouwen (tips gevraagd!)


Hypochonder
14 mei 2016, 12:08
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

Libro
14 mei 2016, 12:16
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

Toegang enkel op uitnodiging.

cookie monster
14 mei 2016, 12:16
-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
Door zelf aanwezig te zijn + aan de ingang een plaatje hangen:
lelijke wijven NIET toegelaten !!!!
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?
Simpel: Door zelf niet aanwezig te zijn :D
Maar wat als er dan toch lelijke vrouwen binnenstormen ?? :?

Henri1
14 mei 2016, 12:18
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

U hebt dus serieus last van lelijke vrouwen ?

jogo
14 mei 2016, 12:28
Uitsluitend toegang tot Beauty Center indien geen enkele behandeling nodig.

cookie monster
14 mei 2016, 12:51
Uitsluitend toegang tot Beauty Center indien geen enkele behandeling nodig.
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░ΓOΓ░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:
:lol: ▂▃▄▅▆▇█▓▒░⅃O⅃░▒▓█▇▆▅▄▃▂ :lol:

Anna List
14 mei 2016, 12:51
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

spectaculair dure toegangsprijs én onmiddellijk echt gore oneerbare voorstellen doen!

ge zult zien, er gaat geen enkele lelijke vrouw binnenkomen.

DewareJakob
14 mei 2016, 12:54
-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?

Bordje: sossen niet gewenst. :lol:

-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

Bordje: sossen niet gewenst. :lol:

Pandareus
14 mei 2016, 13:09
spectaculair dure toegangsprijs én onmiddellijk echt gore oneerbare voorstellen doen!

ge zult zien, er gaat geen enkele lelijke vrouw binnenkomen.

Dat is niet zeker...
Naar ik vernomen heb van Demper is hypochonder een baffertje. En het zou wel eens kunnen zijn dat die lelijke draken daarop afkomen.

BigF
14 mei 2016, 13:27
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

Uw plan is weinig doordacht maar met hier en daar een subtiele aanpassing kan het alsnog werken.

Het zit zo:
De grootste doelgroep voor een beautysalon zijn lelijke vrouwen. Mooie vrouwen zitten niet in een beautysalon maar die paraderen met de kredietkaart van hun man over de Meir.
Je zal je originele plan dus sowieso moeten wijzigen en lelijke gevallen toch binnenlaten.
Maar dan begint het probleem pas want die lelijke gevallen komen immers mooi weer buiten en dan gaan ze ook met de kredietkaart van hun man over de Meir paraderen.
Kortom: uw plan zorgt na verloop van tijd voor nog enkel mooie vrouwen in het straatbeeld (wat toe te juichen is) maar heeft voor u in uw beautysalon wel het griezelige nadeel dat enkel u met de resterende lelijke opgeschept zit terwijl de rest van de wereld kan genieten van het resultaat van uw werk. Niet dat ik daar wakker van lig maar het strookt natuurlijk niet echt met uw plannen.

De oplossing:
Zoek een zakenpartner die het beautysalon wil runnen. Zoek een pand met vooraan een ingang en achteraan een uitgang. Blijf weg van de voorkant en posteer u in een strandstoel bij de uitgang.
Resultaat: u wordt stinkend rijk en hebt heelder dagen uitzicht op een stroom mooie vrouwen. Die u dan desgewenst kan volgen tot op de Meir waarna u samen met hen en de kredietkaart van hun man door die bekende laan kan struinen. Een happy end in het Hilton of vergelijkbaar etablissement is dan natuurlijk ook niet meer ondenkbaar.

Succes!

Geen dank.

cookie monster
14 mei 2016, 13:31
1 pot gratis pindakaas per afgewerkte mooie vrouw :cheer:

Pandareus
14 mei 2016, 13:35
1 pot gratis pindakaas per afgewerkte mooie vrouw :cheer:

Van pindasaus en dergelijke toestanden gaan de mensen ongelooflijk uit hun bek stinken. Dat gaat ervoor zorgen dat niemand terugkeert en de zaak gaat failliet zijn binnen de kortste keren.

Geld uitgeven, en je vrouw komt terug thuis met dog-breath ???
http://www.petsworld.in/blog/wp-content/uploads/2015/01/1zQu2.gif

Mindset
14 mei 2016, 13:51
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

zeker niet zelf aan de ingang staan want zo trekt u lelijke wijven aan... :)

Universalia
14 mei 2016, 14:05
Bordje: sossen niet gewenst. :lol:



Bordje: sossen niet gewenst. :lol:

Springende vrouwen ook niet toelaten want dat zijn meestal sossen. :rofl:

'Al wie niet springt' :cheer:

Ik zou volgende aan de deur hangen, het is tenslotte een beautycenter dus gaat men van de veronderstelling uit dat mocht men 'ugly' zijn, er in het beautycenter oplossingen voor te vinden zijn. :rofl:

http://izquotes.com/quotes-pictures/quote-there-are-no-ugly-women-there-are-only-women-who-do-not-know-how-to-look-pretty-antoine-berryer-385208.jpg

https://s14-eu5.ixquick.com/cgi-bin/serveimage?url=http%3A%2F%2Fwww.grimmemennesker.dk %2Fdata%2Fmedia%2F2%2Fwat.jpg&sp=dee3215fd70c3c50b0f2362da1713cbb

Marie van de koster
14 mei 2016, 15:12
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

Mijn vingers jeuken om op het rode driehoekje te drukken.
Lelijke seksist!
Dit is zo echt dezelfde manier van denken als van die werkgever die daar een meisje ontslagen heeft omdat ze weigert de hele dag op hoge hakken rond te hossen.
Seksisme!!!

Universalia
14 mei 2016, 15:40
Mijn vingers jeuken om op het rode driehoekje te drukken.
Lelijke seksist!
Dit is zo echt dezelfde manier van denken als van die werkgever die daar een meisje ontslagen heeft omdat ze weigert de hele dag op hoge hakken rond te hossen.
Seksisme!!!

Dat is er wel zwaar over ook hé Marie van de koster, kan die dat 'verplichten' ik dacht het niet.

Marie van de koster
14 mei 2016, 16:15
Dat is er wel zwaar over ook hé Marie van de koster, kan die dat 'verplichten' ik dacht het niet.

't Is in het nieuws geweest en in verschillende kranten verschenen. Hier één van de artikelen :
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160512_02285571
...
“Er werd van me verwacht dat ik negen uur lang bezoekers zou begeleiden naar vergaderzalen. Ik zei dat ik gewoon niet in staat zou zijn om dat op hoge hakken te doen”, vertelt ze over haar eerste werkdag in december 2015. Toen ze kwam opdagen in platte schoenen, mocht ze zelfs meteen weer naar huis en zou ze geen loon ontvangen. Tenzij... ze onmiddellijk schoenen met een hak tussen de 5 en 10 centimeter hoog ging kopen.

Ze weigerde resoluut, maar naar eigen zeggen blijven de bazen dreigen met ontslag. Daarom startte ze vorige week met een petitie om duidelijk te maken dat vrouwen ‘voor keurig plat schoeisel moeten kunnen kiezen op de werkvloer’.
...
Puur seksisme
Het verhaal van Thorp is de afgelopen week druk besproken in de Britse media en lokt heel wat reacties uit. “In Groot-Brittannië kunnen werkgevers zowel mannelijk als vrouwelijk personeel onderwerpen aan een dresscode en kunnen er ontslagen volgen als die niet wordt gerespecteerd. Een dresscode die vrouwen verplicht om hakken te dragen is puur seksisme”, zegt Frances O’ Grady, algemeen secretaris van de British Trades Union Congress (TUC). “ Hoge hakken moeten een keuze zijn, geen vereiste.” Voor Lawrence Davis, hoofd van advocatenfirma Equal Justice Ltd, is het ook duidelijk. “Als bazen vrouwen verplichten om hakken te dragen in de overtuiging dat ze vrouwen sexy maken, dan is dat een issue. Sexy zijn mag immers geen vereiste zijn om kans te maken op een job.”
...

Nu gij weer!

Diego Raga
14 mei 2016, 18:15
't Is in het nieuws geweest en in verschillende kranten verschenen. Hier één van de artikelen :
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160512_02285571
...
“Er werd van me verwacht dat ik negen uur lang bezoekers zou begeleiden naar vergaderzalen. Ik zei dat ik gewoon niet in staat zou zijn om dat op hoge hakken te doen”, vertelt ze over haar eerste werkdag in december 2015. Toen ze kwam opdagen in platte schoenen, mocht ze zelfs meteen weer naar huis en zou ze geen loon ontvangen. Tenzij... ze onmiddellijk schoenen met een hak tussen de 5 en 10 centimeter hoog ging kopen.

Ze weigerde resoluut, maar naar eigen zeggen blijven de bazen dreigen met ontslag. Daarom startte ze vorige week met een petitie om duidelijk te maken dat vrouwen ‘voor keurig plat schoeisel moeten kunnen kiezen op de werkvloer’.
...
Puur seksisme
Het verhaal van Thorp is de afgelopen week druk besproken in de Britse media en lokt heel wat reacties uit. “In Groot-Brittannië kunnen werkgevers zowel mannelijk als vrouwelijk personeel onderwerpen aan een dresscode en kunnen er ontslagen volgen als die niet wordt gerespecteerd. Een dresscode die vrouwen verplicht om hakken te dragen is puur seksisme”, zegt Frances O’ Grady, algemeen secretaris van de British Trades Union Congress (TUC). “ Hoge hakken moeten een keuze zijn, geen vereiste.” Voor Lawrence Davis, hoofd van advocatenfirma Equal Justice Ltd, is het ook duidelijk. “Als bazen vrouwen verplichten om hakken te dragen in de overtuiging dat ze vrouwen sexy maken, dan is dat een issue. Sexy zijn mag immers geen vereiste zijn om kans te maken op een job.”
...

Nu gij weer!

Iets soortgelijks:

102618


"Opvallen doet ze wel met deze foto: Nicola Gavins uit het Canadese Alberta klaagt op pertinente wijze de werkomstandigheden aan in restaurantketen Joey. Haar vriendin moest als serveerster een hele shift op hoge hakken werken, met deze zwaar bebloede voeten tot gevolg. Toen ze het waagde om platte schoenen aan te doen, werd ze door haar baas de huid volgescholden. De volgende dag moest en zou ze opnieuw hakken dragen."

http://www.hln.be/hln/nl/36/Carriere/article/detail/2702217/2016/05/12/Serveerster-toont-bebloede-voeten-na-shift-op-hoge-hakken-Dit-is-seksistisch.dhtml

Nog los van de heup- en rugschade die kunnen opgelopen worden bij het lang dragen van hoge hakken.

Hypochonder
14 mei 2016, 18:48
Door zelf aanwezig te zijn + aan de ingang een plaatje hangen:
lelijke wijven NIET toegelaten !!!!

Simpel: Door zelf niet aanwezig te zijn :D
Maar wat als er dan toch lelijke vrouwen binnenstormen ?? :?

Ik heb al gedacht aan zo'n lasernet die je soms in de films ziet, als dat over je gaat dan val je uiteen in hompen vlees van één kubiek...

Hypochonder
14 mei 2016, 18:50
Mijn vingers jeuken om op het rode driehoekje te drukken.
Lelijke seksist!
Dit is zo echt dezelfde manier van denken als van die werkgever die daar een meisje ontslagen heeft omdat ze weigert de hele dag op hoge hakken rond te hossen.
Seksisme!!!

Marie, ben jij lelijk misschien? Bij mij begint er iets anders te jeuken...

TV-verslaafde
14 mei 2016, 19:12
Marie, ben jij lelijk misschien? Bij mij begint er iets anders te jeuken...

Ach wat te veel dildo's moeten gebruiken ipv echte penissen doet zoiets... Dat maakt de vagina ongevoelig. :|

cookie monster
16 mei 2016, 14:00
Ik heb al gedacht aan zo'n lasernet die je soms in de films ziet, als dat over je gaat dan val je uiteen in hompen vlees van één kubiek...
Oei 8O :D

Demper
16 mei 2016, 15:44
Hallo :D


Ik heb het lumineuze idee om een beautysalon te openen, exclusief voor knappe en sexy vrouwen. Nu kan ik hierbij wel wat raad gebruiken:

-Hoe hou ik lelijke vrouwen buiten?
-Hoe krijg ik knappe vrouwen binnen?

Zo een lelijk monster als jij zal nooit een vrouw mogen aanraken.

Ze beginnen al te braken als ze jou zien.

Demper
16 mei 2016, 15:47
Dat is niet zeker...
Naar ik vernomen heb van Demper is hypochonder een baffertje. En het zou wel eens kunnen zijn dat die lelijke draken daarop afkomen.

Wat hypokontertje wel eens doet is een vrouw anaal vingeren en daarna die vinger zo diep mogelijk in zijn eigen plasbuis persen.

Demper
16 mei 2016, 15:48
paraderen met de kredietkaart van hun man over de Meir

Je hebt zeker iets tegen vrouwen?