PDA

View Full Version : Eerste voorlopige uitslag USA 2004 ;-)


Tantist
2 november 2004, 12:40
26 stemmen uitgebracht in een of ander boerendorp: 19 voor Bush, 7 Kerry.

Dit feit heeft men minstens 3X vermeld in de radiojournaals. Hilarisch toch? :lol:

Antoon
2 november 2004, 13:28
:lol: :lol: :lol:

Heb ik ook gelezen. Een voobeeld van de persmeldingen:

Eerste succesje is voor Bush

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_18967.jpg
De Amerikaanse president George W. Bush heeft bij de presidentsverkiezingen in de VS de eerste weliswaar symbolische zege op zak. In het kleine dorp Dixville Notch in de staat New Hampshire stemden dinsdag, kort na middernacht, 19 kiezers voor Bush en zeven voor zijn uitdager John Kerry. Dat heeft het kiesbureau na telling van de 26 stemmen meegedeeld.

In Dixville Notch organiseert men traditiegetrouw de stembusgang voor de opening van de kiesbureaus op nationaal niveau.


:lol: :lol: :lol: :lol:

Inderdaad om te lachen. Maar kom, goed begonnen is half gewonnen, hé? ;-)

Tantist
2 november 2004, 16:18
:lol: :lol: :lol:

Heb ik ook gelezen. Een voobeeld van de persmeldingen:

Eerste succesje is voor Bush

http://www.hln.be/hln/artikels/foto/large_18967.jpg
De Amerikaanse president George W. Bush heeft bij de presidentsverkiezingen in de VS de eerste weliswaar symbolische zege op zak. In het kleine dorp Dixville Notch in de staat New Hampshire stemden dinsdag, kort na middernacht, 19 kiezers voor Bush en zeven voor zijn uitdager John Kerry. Dat heeft het kiesbureau na telling van de 26 stemmen meegedeeld.

In Dixville Notch organiseert men traditiegetrouw de stembusgang voor de opening van de kiesbureaus op nationaal niveau.


:lol: :lol: :lol: :lol:

Inderdaad om te lachen. Maar kom, goed begonnen is half gewonnen, hé? ;-)

Maar allez, het is ronduit belachelijk, nog belachelijker dan een opiniepeiling van 500 man!

Antoon
2 november 2004, 16:25
Maar allez, het is ronduit belachelijk, nog belachelijker dan een opiniepeiling van 500 man!
Tuurlijk dat het belachelijk is. Maar wel plezant.

De Garde
2 november 2004, 16:27
26 stemmen uitgebracht in een of ander boerendorp: 19 voor Bush, 7 Kerry.

Dit feit heeft men minstens 3X vermeld in de radiojournaals. Hilarisch toch? :lol::jerry::jerry:

Raf
2 november 2004, 16:28
Knettergek, die Amerikanen. Als ze die megalomane zot terug verkiezen, verdienen ze niet beter dan wat ze krijgen...

TomB
2 november 2004, 16:32
Het idee is nochthans van voor 7 uur vanavond geen uitspraken te doen over de uitslagen in de grote media, teneinde de uitslag niet te beinvloeden.

Antoon
2 november 2004, 16:32
Knettergek, die Amerikanen. ...
De Europese pers (inclusief de Vlaamse pers) heeft het bericht nochtans ook overal als hoofdpunt overgenomen. Wie was er weer knettergek?


Als ze die megalomane zot terug verkiezen, verdienen ze niet beter dan wat ze krijgen...
Je hebt het over Verhofstadt. Ja die megalomane gek Verhofstadt is al herverkozen. Wij verdienen hier niet beter dan wat we krijgen.

TomB
2 november 2004, 16:33
Knettergek, die Amerikanen. Als ze die megalomane zot terug verkiezen, verdienen ze niet beter dan wat ze krijgen...

Chirac komt niet op in de VS Raf.

Raf
2 november 2004, 16:34
De Europese pers (inclusief de Vlaamse pers) heeft het bericht nochtans ook overal als hoofdpunt overgenomen. Wie was er weer knettergek?


Je hebt het over Verhofstadt. Ja die megalomane gek Verhofstadt is al herverkozen. Wij verdienen hier niet beter dan wat we krijgen.
Je stelt me teleur, Antoon. Zo'n flauwe repliek had ik van jou niet verwacht...

Raf
2 november 2004, 16:34
Chirac komt niet op in de VS Raf.En jij stelt me nog meer teleur...

TomB
2 november 2004, 16:35
Je stelt me teleur, Antoon. Zo'n flauwe repliek had ik van jou niet verwacht...

Dat was dan zijn repliek op:

Knettergek, die Amerikanen. Als ze die megalomane zot terug verkiezen, verdienen ze niet beter dan wat ze krijgen...

Musketo
2 november 2004, 16:36
't Zijn zware dagen.

TomB
2 november 2004, 16:38
En jij stelt me nog meer teleur...

Heb je zo nog van die ijzersterke argumentatie? "Je stelt me teleur." heeft me nog niet dikwijls overtuigd.

Raf
2 november 2004, 16:38
Dat was dan zijn repliek op:
Inderdaad. Erg flauw. Ik dacht wel dat je het ook zou zien. ;-)

Raf
2 november 2004, 16:39
Heb je zo nog van die ijzersterke argumentatie? "Je stelt me teleur." heeft me nog niet dikwijls overtuigd.Zoals ik van jouw "ijzersterke" opmerking over Chirac onder de indruk moest zijn zeker? Kom kom, TomB, je kan beter...

Herr Flick
2 november 2004, 16:40
Chirac komt niet op in de VS Raf.




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

TomB
2 november 2004, 16:40
Inderdaad. Erg flauw. Ik dacht wel dat je het ook zou zien. ;-)

Pfft, ik ben er gerust in voor Sarasota County. Ik heb deze morgen de Bush signs tov de Kerry signs geteld over een streep autoweg van 40 km, Bush had er 280, Kerry 17.

Antoon
2 november 2004, 16:42
Dat was dan zijn repliek op:

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Raf
Knettergek, die Amerikanen. Als ze die megalomane zot terug verkiezen, verdienen ze niet beter dan wat ze krijgen...




:lol:

TomB
2 november 2004, 17:00
Zoals ik van jouw "ijzersterke" opmerking over Chirac onder de indruk moest zijn zeker? Kom kom, TomB, je kan beter...

Zeker niet, het was maar een antwoord op uw racistisch gezwam over knettergekke Amerikanen. Kwestie van in het fictie genre te blijven.
Het was daarentegen gij die plots temidden van al die kolder op uw pik getrapt waart en teleurgesteld werd.

Raf
2 november 2004, 17:04
Zeker niet, het was maar een antwoord op uw racistisch gezwam over knettergekke Amerikanen. Kwestie van in het fictie genre te blijven.
Het was daarentegen gij die plots temidden van al die kolder op uw pik getrapt waart en teleurgesteld werd.
Racistisch? Ik heb toch niets over één bepaald ras gezegd? Voor mij zijn die Amerikanen in het algemeen knettergek, zonder onderscheid van hun ras... En zo rap ben ik niet op mijn pik getrapt hoor. ;-)

C uit W
2 november 2004, 17:09
Pfft, ik ben er gerust in voor Sarasota County. Ik heb deze morgen de Bush signs tov de Kerry signs geteld over een streep autoweg van 40 km, Bush had er 280, Kerry 17.Wat niet wegneemt dat veel anti-bushers voro kerry zullen stemmen.
Anti-politiek he ;)

neruda
2 november 2004, 17:20
Spijtig voor Bush...hij heeft zijn (mini) orgasme al gehad..;-)

driewerf
2 november 2004, 17:22
Wat niet wegneemt dat veel anti-bushers voro kerry zullen stemmen.
Anti-politiek he ;) nee hoor, ik blijf tot de laatste seconde oproepen om voor Ralph Nader te stemmen.

Vlaanderen Boven
2 november 2004, 17:37
nee hoor, ik blijf tot de laatste seconde oproepen om voor Ralph Nader te stemmen.Tof, dan kan Bush lekker winnen, goed zo. :roll:

TomB
2 november 2004, 17:56
Voor mij zijn die Amerikanen in het algemeen knettergek, zonder onderscheid

Ik dacht het al.

Raf
2 november 2004, 17:58
Ik dacht het al.
Voel je je aangesproken, TomB? Ik beschouw jou niet als Amerikaan hoor. ;-)

TomB
2 november 2004, 18:16
Voel je je aangesproken, TomB? Ik beschouw jou niet als Amerikaan hoor. ;-)
Ah, in dat geval vind ik homos maar pervers, maar ik beschouw u niet als homo, dus is het allemaal in orde.

Raf
2 november 2004, 18:29
Ah, in dat geval vind ik homos maar pervers, maar ik beschouw u niet als homo, dus is het allemaal in orde.Oef! Wat een geluk! :-P