PDA

View Full Version : Niet meer werken!


Guinevere
22 juni 2016, 23:56
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

Svennies
23 juni 2016, 00:00
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

Uw eigen beslissing,of die van uw halve trouwboek....

Vertel het eens...

hamac
23 juni 2016, 00:40
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

't Schijnt dat de moslimkinderen 'wat vroeger' rijp zijn, maar moet je ze zo jong aan het werk zetten?

Jay-P.
23 juni 2016, 00:46
Net Belg geworden, dus ja, nee.
Niet meer werken.
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.
Werk eens zelf, zeg.

No comment.

TV-verslaafde
23 juni 2016, 01:47
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Ffreethinker.co.uk%2Fimages%2Fuploa ds%2F2013%2F10%2FHonour-Killing-Cartoon.jpg&f=1

de vuile muilekoek
23 juni 2016, 06:32
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

Ik zou luiaards buiten gooien en hun uitkering eerst afpakken. Ik ben tegen profiteurs.

Pericles
23 juni 2016, 08:44
Er is geen tijd meer om te gaan werken.
Het seriekweken moet beginnen.
De ene eruit, de andere erin. ;-)

de vuile muilekoek
23 juni 2016, 09:17
Er is geen tijd meer om te gaan werken.
Het seriekweken moet beginnen.
De ene eruit, de andere erin. ;-)

Wie gaat dat betalen.... wie geeft zoveel geld ....;-)

Marie van de koster
23 juni 2016, 09:19
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

U zult u gauw dood vervelen. Moeder zijn is mooi en geeft een nieuwe betekenis aan het leven. En het is zeker goed wat langer de tijd te nemen dan de voorgeschreven wettelijke periode om van uw kinderen te genieten.
Maar na een paar jaar zult u het beu worden om alleen maar kleuterliedjes te zingen en te ondervinden dat de enige leeftijdsgenoten waar u nog contact mee hebt ook alleen maar praten over nieuwe soorten wasmiddelen of babyvoeding. Luister eens naar dit liedje van Herman Van Veen "Waar blijft de tijd". Het is niet recent maar er zit nog altijd waarheid in.

https://www.youtube.com/watch?v=L0Lvn-5T2zc

DewareJakob
23 juni 2016, 09:26
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

Elke draad die jij start heeft één doel: Provoceren.

De schoofzak
23 juni 2016, 09:26
Eén van de elementen waar ik niet akkoord ben met het programma van de nva, is dat kinderbijslag niet beperkt wordt tot twee kinderen. (allez kom, voor de derde wil ik nog een halve kinderbijslag voorzien).

(en hoe zou ik dat regelen met nieuw samengestelde gezinnen?
kindje wordt erkend door de papa: elk "levert het recht" op een halve kinderbijslag
kindje wordt niet erkend door een papa: mama "levert het recht" op een hele kinderbijslag.

Heeft de papa in een vorig huwelijk zijn "recht" reeds verschoten, dan zal zijn derde kindje alleen maar kinderbijslag kunnen krijgen van de mama, als die er nog heeft tenminste.

'k Hoop dat het verstaanbaar is.

Another Jack
23 juni 2016, 09:28
Elke draad die jij start heeft één doel: Provoceren.

Ze doet dat goed.

DewareJakob
23 juni 2016, 09:29
Ze doet dat goed.

Geoordeeld met kennis van zaken zie ik.

Pericles
23 juni 2016, 09:33
U zult u gauw dood vervelen. Moeder zijn is mooi en geeft een nieuwe betekenis aan het leven. En het is zeker goed wat langer de tijd te nemen dan de voorgeschreven wettelijke periode om van uw kinderen te genieten.
Maar na een paar jaar zult u het beu worden om alleen maar kleuterliedjes te zingen en te ondervinden dat de enige leeftijdsgenoten waar u nog contact mee hebt ook alleen maar praten over nieuwe soorten wasmiddelen of babyvoeding. Luister eens naar dit liedje van Herman Van Veen "Waar blijft de tijd". Het is niet recent maar er zit nog altijd waarheid in.

https://www.youtube.com/watch?v=L0Lvn-5T2zc

Ken je de taferelen aan de schoolpoorten dan niet?
Vrouw met hoofddoek en woestijngewaad , met één of 2 kinderen in de koets, ééntje in de hand en ééntje in de buik, terwijl ze er nog minstens ééntje aan de schoolpoort komt ophalen.
Die vrouwen vervelen zich niet, die kweken. :-D

The Paulus Experience
23 juni 2016, 09:40
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

Oeioei, dan gaat ge óók een moustache en een dik gat krijgen.

Another Jack
23 juni 2016, 09:43
Geoordeeld met kennis van zaken zie ik.

Zo is dat.

Another Jack
23 juni 2016, 09:43
Ken je de taferelen aan de schoolpoorten dan niet?
Vrouw met hoofddoek en woestijngewaad , met één of 2 kinderen in de koets, ééntje in de hand en ééntje in de buik, terwijl ze er nog minstens ééntje aan de schoolpoort komt ophalen.
Die vrouwen vervelen zich niet, die kweken. :-D

De schoolpoort, het hoogtepunt van Pericles zijn dag....

Eyjafjallajökull
23 juni 2016, 09:45
Proficiat met je kleine meid, btw ! :D

Marie van de koster
23 juni 2016, 09:46
Ken je de taferelen aan de schoolpoorten dan niet?
Vrouw met hoofddoek en woestijngewaad , met één of 2 kinderen in de koets, ééntje in de hand en ééntje in de buik, terwijl ze er nog minstens ééntje aan de schoolpoort komt ophalen.
Die vrouwen vervelen zich niet, die kweken. :-D

Dat ook. Vervelen en kweken. En roddelen en lasteren en zich laten ophitsen.
Ze staan daar aan die schoolpoort en het volgende is dat de carrière van een jonge, idealistische kleuterjuf aan diggelen wordt geslagen omdat ze zo hard aan 't roddelen zijn dat ze misverstaan wat hun kinderen hen intussen proberen te vertellen.
Maar joepie! Grote sensatie! Eindelijk variatie in het saaie kwekersbestaan. Onder het motto "wij verdedigen onze kinderen" worden ze allemaal lelijke, zwarte heksen met maar één doel : de goede bedoelingen van andere mensen vernietigen.

Zipper
23 juni 2016, 09:46
Ken je de taferelen aan de schoolpoorten dan niet?
Vrouw met hoofddoek en woestijngewaad , met één of 2 kinderen in de koets, ééntje in de hand en ééntje in de buik, terwijl ze er nog minstens ééntje aan de schoolpoort komt ophalen.
Die vrouwen vervelen zich niet, die kweken. :-D

het zijn dan ook broedmachines aka kweekzeugen.

Zipper
23 juni 2016, 10:01
Ken je de taferelen aan de schoolpoorten dan niet?
Vrouw met hoofddoek en woestijngewaad , met één of 2 kinderen in de koets, ééntje in de hand en ééntje in de buik, terwijl ze er nog minstens ééntje aan de schoolpoort komt ophalen.
Die vrouwen vervelen zich niet, die kweken. :-D

dit soort koetsen zijn idd voltreffers bij die islamitische hoofddoeken :

van Maerlant
23 juni 2016, 10:03
het zijn dan ook broedmachines aka kweekzeugen.

Okaaaaaaaaay.

Skobelev
23 juni 2016, 10:04
Oeioei, dan gaat ge óók een moustache en een dik gat krijgen.

krijgen? :-P

Jay-P.
23 juni 2016, 10:17
Eén van de elementen waar ik niet akkoord ben met het programma van de nva, is dat kinderbijslag niet beperkt wordt tot twee kinderen. (allez kom, voor de derde wil ik nog een halve kinderbijslag voorzien).

(en hoe zou ik dat regelen met nieuw samengestelde gezinnen?
kindje wordt erkend door de papa: elk "levert het recht" op een halve kinderbijslag
kindje wordt niet erkend door een papa: mama "levert het recht" op een hele kinderbijslag.

Heeft de papa in een vorig huwelijk zijn "recht" reeds verschoten, dan zal zijn derde kindje alleen maar kinderbijslag kunnen krijgen van de mama, als die er nog heeft tenminste.

'k Hoop dat het verstaanbaar is.Ahemmm... hier krijg je geen kindergeld, kraamgeld, meer dan een paar dagen push-out verlof, geen dertiende maand noch vakantiegeld.
Maar we denken niet aan klagen want wel een goed leven... tenminste als ge meer doet dan er uw kloten aan te vegen.
Hebdem? -Niet perso bedoeld trouwens-
Honni soit qui mal y pense.

Hoomer
23 juni 2016, 10:27
Elke draad die jij start heeft één doel: Provoceren.

Ze is dan ook een construct speciaal voor dat doel gecreëerd. ;-)
Je moet maar eens terug gaan en haar eerste postings lezen, ze evolueert van gedumpt door vele mannen naar het neuken van een Pakistaan op een openbaar toilet enzoverder tot op dit punt.
Blijf erbij, heel bembemerig. ;-)

Pericles
23 juni 2016, 10:40
Ze is dan ook een construct speciaal voor dat doel gecreëerd. ;-)
Je moet maar eens terug gaan en haar eerste postings lezen, ze evolueert van gedumpt door vele mannen naar het neuken van een Pakistaan op een openbaar toilet enzoverder tot op dit punt.
Blijf erbij, heel bembemerig. ;-)

Klopt.
3 maanden geleden was ze 8 maand zwanger.
Een paard, dat moet 11 maand dragen. :-D
Ik geloof er ook niets van.

The Paulus Experience
23 juni 2016, 10:48
Tuurlijk niet, moslim vrouwen komen hier niet posten, die doen enkel waar ze toestemming voor krijgen

Tavek
23 juni 2016, 11:02
bembem v 2.0

Thuleander
23 juni 2016, 11:49
Gelukkig staan er voor elke moslimmoeder die niet werkt tien blanke, Vlaamse vrouwen klaar die geen tijd hebben voor kinderen wegens hun doctoraat, hun drukke job en hun 'onafhankelijkheid'.
Je weet wel, het soort vrouwen waar producenten van kattenvoeding zeer goed aan verdienen.

Xenophon
23 juni 2016, 11:50
het zijn dan ook broedmachines aka kweekzeugen.

Die hebben we in het eigen volk ook, zie maar naar koningin Mathille.


Die wordt natuurlijk wel veel beter betaald, dat is vastgelegd in haar 'kweekzeug-contract' met Laken.

Xenophon
23 juni 2016, 11:52
dit soort koetsen zijn idd voltreffers bij die islamitische hoofddoeken :

Dat is de Mercedes onder de charetten.

Supe®Staaf
23 juni 2016, 17:42
Klopt.
3 maanden geleden was ze 8 maand zwanger.
Een paard, dat moet 11 maand dragen. :-D
Ik geloof er ook niets van.

Nooit gehoord van een ezelsdracht?

Libro
23 juni 2016, 17:43
http://i.makeagif.com/media/5-19-2015/2pXIsk.gif

PS Is hij al terug?

de vuile muilekoek
23 juni 2016, 17:51
Gelukkig staan er voor elke moslimmoeder die niet werkt tien blanke, Vlaamse vrouwen klaar die geen tijd hebben voor kinderen wegens hun doctoraat, hun drukke job en hun 'onafhankelijkheid'.
Je weet wel, het soort vrouwen waar producenten van kattenvoeding zeer goed aan verdienen.





die zetten tenminste geen bomgordeldragers op de wereld .... wat voor zin heeft het als je kind een moordenaar zal worden... dan nog liever geen kinders hebben ,,,

Indomitable
23 juni 2016, 18:33
3 dagen geleden op RTBF ochtendnieuws was er een interview met een brusselse werkloze die al 42 jaar een werkloosheidsuitkering krijgt, en hij was er nog fier op ook.....nu gaat de bloedzuigende parasiet op pensioen!! Kan dit zo maar???

Thuleander
23 juni 2016, 20:53
die zetten tenminste geen bomgordeldragers op de wereld .... dan nog liever geen kinders hebben ,,,

Ik heb lang getwijfeld maar nu weet ik zeker dat je een vrouw bent.

Supe®Staaf
23 juni 2016, 21:00
Ik heb lang getwijfeld maar nu weet ik zeker dat je een vrouw bent.Verwed er uw fortuin toch maar niet op...

Mambo
23 juni 2016, 21:20
3 dagen geleden op RTBF ochtendnieuws was er een interview met een brusselse werkloze die al 42 jaar een werkloosheidsuitkering krijgt, en hij was er nog fier op ook.....nu gaat de bloedzuigende parasiet op pensioen!! Kan dit zo maar???

Jawel en met een volle loopbaan zelfs.
En zo zijn er velen ondertussen.

Stormram
23 juni 2016, 21:50
Gelukkig staan er voor elke moslimmoeder die niet werkt tien blanke, Vlaamse vrouwen klaar die geen tijd hebben voor kinderen wegens hun doctoraat, hun drukke job en hun 'onafhankelijkheid'.
Je weet wel, het soort vrouwen waar producenten van kattenvoeding zeer goed aan verdienen.

Uw sociaal, maatschappelijk en psychologisch inzicht is om stil van te worden. Steeds een schot in de roos, de vinger op en in de etterende wonden van het gecastreerde zombieplebs.

Moge die dag er ooit komen waarop uw schrijfsels zullen worden gevalideerd en erkend als uitingen van het kranige verzet dat misdadig afwezig bleef bij de goegemeente in tijden van collectieve waanzin, hoogverraad, culturele genocide en algehele capitulatie.

Supe®Staaf
23 juni 2016, 22:08
Uw sociaal, maatschappelijk en psychologisch inzicht is om stil van te worden. Steeds een schot in de roos, de vinger op en in de etterende wonden van het gecastreerde zombieplebs.

Moge die dag er ooit komen waarop uw schrijfsels zullen worden gevalideerd en erkend als uitingen van het kranige verzet dat misdadig afwezig bleef bij de goegemeente in tijden van collectieve waanzin, hoogverraad, culturele genocide en algehele capitulatie.
En ik maar denken dat Gido Gezelle lang dood was....

Marie van de koster
24 juni 2016, 09:13
En ik maar denken dat Gido Gezelle lang dood was....

Foutje : Guido Gezelle gebruikte geen woorden als valideren, collectief of genocide.

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 09:21
Ik heb lang getwijfeld maar nu weet ik zeker dat je een vrouw bent.

Ba ja ik ben toch een vrouw met katten... ik zie ze graag mijn zwerfkatjes ..ik heb er eentje met een gebroken pootje van straat geraapt als klein paar weken oud, het lag op straat niemand keek ernaar , het heeft nu een thuis en zijn pootje is terug aangegroeid staat wat krom , een mooi lief diertje ... dieren zijn hulp loze levende wezens die ons nodig hebben ...ze hangen van onze goedaardigheid af.

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 09:31
Verwed er uw fortuin toch maar niet op...

Erg vanwaar die haat .... tegen vrouwen.. eens pech gehad in uw leven met een vrouw misschien zou ook kunnen of ooit een trauma opgelopen ...:roll:

TV-verslaafde
24 juni 2016, 09:38
Ba ja ik ben toch een vrouw met katten... ik zie ze graag mijn zwerfkatjes ..ik heb er eentje met een gebroken pootje van straat geraapt als klein paar weken oud, het lag op straat niemand keek ernaar , het heeft nu een thuis en zijn pootje is terug aangegroeid staat wat krom , een mooi lief diertje ... dieren zijn hulp loze levende wezens die ons nodig hebben ...ze hangen van onze goedaardigheid af.

Ja, zo heb ik iemand een keer een duif zijn nek zien omdraaien.
Dat beest kon niet meer vliegen en was duidelijk in shock; die gast heeft dat beestje geholpen/verlost.... was een verloren zaak...

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 09:45
Ja, zo heb ik iemand een keer een duif zijn nek zien omdraaien.
Dat beest kon niet meer vliegen en was duidelijk in shock; die gast heeft dat beestje geholpen/verlost.... was een verloren zaak...

ja lach maar met mij... nog een reden te meer om van dieren te gaan houden ,, en niet van mensen. (de meeste zijn barbaren)

Supe®Staaf
24 juni 2016, 09:51
Erg vanwaar die haat .... tegen vrouwen.. eens pech gehad in uw leven met een vrouw misschien zou ook kunnen of ooit een trauma opgelopen ...:roll:
Ik heb niks tegen vrouwen, wel tegen gasten die zich als vrouw voordoen, enkel en alleen om de boel te belazeren (dus niks tegen transgenders etc., voor ge me daar probeert op te pakken)

Supe®Staaf
24 juni 2016, 09:52
ja lach maar met mij... nog een reden te meer om van dieren te gaan houden ,, en niet van mensen. (de meeste zijn barbaren)

Straf hoor.
Een post nadat ge mij misogynie probeert aan te wrijven zelf claimen een misantroop te zijn.
FYI: vrouwen zijn mensen, dus als ge mensen haat....

Supe®Staaf
24 juni 2016, 09:54
Foutje : Guido Gezelle gebruikte geen woorden als valideren, collectief of genocide.
Gido zijn vocabulaire is misschien meegeëvolueerd, maar zijn gezwollen, bombastische retoriek uit vervlogen tijden blijft hij meesleuren.

The Paulus Experience
24 juni 2016, 09:57
Ik heb niks tegen vrouwen, wel tegen gasten die zich als vrouw voordoen, enkel en alleen om de boel te belazeren (dus niks tegen transgenders etc., voor ge me daar probeert op te pakken)

Voil janetten?

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 09:59
Ik heb niks tegen vrouwen, wel tegen gasten die zich als vrouw voordoen, enkel en alleen om de boel te belazeren (dus niks tegen transgenders etc., voor ge me daar probeert op te pakken)

Ik belazer hier niemand ik ben een vrouw. mens zoek het op als je het niet geloofd. Denk je nu dat al de vrouwen gelijk ingesteld zijn? nee toch.

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 10:01
Straf hoor.
Een post nadat ge mij misogynie probeert aan te wrijven zelf claimen een misantroop te zijn.
FYI: vrouwen zijn mensen, dus als ge mensen haat....

Neen Staaf het is alles van tevoren zoals uw lelijke foto's van dat mensje van 100 aan mij te vergelijken enz... ge zit altijd op mijn kop en ge verwijt mij onrechtstreeks voor ouwe doos en wat nog allemaal ...vandaar ,,, de maat is vol.

Supe®Staaf
24 juni 2016, 10:02
Ik belazer hier niemandInderdaad, het zou me verwonderen mocht dat lukken.
ik ben een vrouw. :lol::lol::lol:

Supe®Staaf
24 juni 2016, 10:04
Neen Staaf het is alles van tevoren zoals uw lelijke foto's van dat mensje van 100 aan mij te vergelijken enz...
Wat heb jij tegen bejaarden?
Je wil toch niet discrimineren op basis van leeftijd hoop ik?
:evil::evil::evil:

ge zit altijd op mijn kop ...vandaar ,
Dat is wishfull thinking.
Geen haar op mijn hoofd denkt er aan van op u te zitten.

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 10:07
Wat heb jij tegen bejaarden?
Je wil toch niet discrimineren op basis van leeftijd hoop ik?
:evil::evil::evil:

Dat is wishfull thinking.
Geen haar op mijn hoofd denkt er aan van op u te zitten.

ja t'is al goed jong .... eet maar je fruitpap verder op.... en verslik je niet met de tuttefrut ,en amai totaal geen vriendelijkheid ... blijkbaar is eerlijkheid niet welkom ,, laat maar zitten om nog te antwoorden hoor doe a.u.b geen moeite meer.

TV-verslaafde
24 juni 2016, 10:12
ja lach maar met mij... nog een reden te meer om van dieren te gaan houden ,, en niet van mensen. (de meeste zijn barbaren)

Ik lach helemaal niet met u. Ik vertel alleen een verhaal dat het soms humaner is om het beestje een spuit te geven dan nog verder te laten leven.

Supe®Staaf
24 juni 2016, 10:12
ja t'is al goed jong .... eet maar je fruitpap verder op.... en verslik je niet met de tuttefrut
Pappie, ik zie tranen in je o-ho-gen!
Kleenex nodig?

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 10:16
Pappie, ik zie tranen in je o-ho-gen!
Kleenex nodig?

Gebruik maar zelf , wie is hier de baby peis je .

The Paulus Experience
24 juni 2016, 10:36
Vuile muilekoek = Vlaanderen 72?

Supe®Staaf
24 juni 2016, 10:37
Vuile muilekoek = Vlaanderen 72?
No way, tenzij ze danig afgetakeld is.
Vlaanderen72 schold iedereen verrot.

Skobelev
24 juni 2016, 10:44
Voil janetten?

Gaan we hier wat discrimineren of watte? :evil:

The Paulus Experience
24 juni 2016, 10:51
Gaan we hier wat discrimineren of watte? :evil:

Hu?

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 10:54
Vuile muilekoek = Vlaanderen 72?

Je heb er geen idee van tegen wie je het hebt , aan de antwoorden van sommige hier kan je al afmeten bij welke groep ze horen, een ding weet ik van mezelf ik ben gelukkig niet ziekelijk gefrustreerd ,, wat een groot geluk . en tussen haakjes ( ik ben hier nog nooit onder een ander naam geweest)

Eyjafjallajökull
24 juni 2016, 11:06
Je heb er geen idee van tegen wie je het hebt , aan de antwoorden van sommige hier kan je al afmeten bij welke groep ze horen, een ding weet ik van mezelf ik ben gelukkig niet ziekelijk gefrustreerd ,, wat een groot geluk . en tussen haakjes ( ik ben hier nog nooit onder een ander naam geweest)

Spot on ! :lol:

de vuile muilekoek
24 juni 2016, 11:12
Spot on ! :lol:

Nooit niet veel zaaks te vertellen zelf hé, is mij al opgevallen...

The Paulus Experience
24 juni 2016, 11:21
Je heb er geen idee van tegen wie je het hebt , aan de antwoorden van sommige hier kan je al afmeten bij welke groep ze horen, een ding weet ik van mezelf ik ben gelukkig niet ziekelijk gefrustreerd ,, wat een groot geluk . en tussen haakjes ( ik ben hier nog nooit onder een ander naam geweest)

Awel die, dat was pas een vuile muilekoek se!
Maar ik kon ze wel hebben, je kon er ook trololol mee trappen.

The Paulus Experience
24 juni 2016, 11:22
Je heb er geen idee van tegen wie je het hebt , aan de antwoorden van sommige hier kan je al afmeten bij welke groep ze horen, een ding weet ik van mezelf ik ben gelukkig niet ziekelijk gefrustreerd ,, wat een groot geluk . en tussen haakjes ( ik ben hier nog nooit onder een ander naam geweest)

Awel die, dat was pas een vuile muilekoek se!
Maar ik kon ze wel hebben, je kon er ook trololol mee trappen.

Skobelev
24 juni 2016, 11:24
Hu?

Voil janetten.

The Paulus Experience
24 juni 2016, 11:34
Voil janetten.

Staaf verkleedt zich graag zo.
Vandaar de opmerking

Skobelev
24 juni 2016, 12:56
Staaf verkleedt zich graag zo.
Vandaar de opmerking

Is de Staaf ook nen Oilsteneer? ;-)

Thuleander
24 juni 2016, 13:56
Uw sociaal, maatschappelijk en psychologisch inzicht is om stil van te worden. Steeds een schot in de roos, de vinger op en in de etterende wonden van het gecastreerde zombieplebs.

Moge die dag er ooit komen waarop uw schrijfsels zullen worden gevalideerd en erkend als uitingen van het kranige verzet dat misdadig afwezig bleef bij de goegemeente in tijden van collectieve waanzin, hoogverraad, culturele genocide en algehele capitulatie.

Het respect is wederzijds, bro.
Maar wees voorzichtig. Ze zullen geen kans laten liggen om je BP aan te smeren.

Rahowa
24 juni 2016, 14:37
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

Natuurlijk,je zult wel rondkomen met 1 loon.De kleine zal later wel in Zeeman kleren rondlopen,maar Nike's willen.Hoe komt de kleine dan aan Nike's?Uit stelen gaan natuurlijk,dat zal de kleine zijn goed recht zijn want de kleine heeft geen Nike's door al het rasiesme!

Hoomer
24 juni 2016, 14:42
Natuurlijk,je zult wel rondkomen met 1 loon.De kleine zal later wel in Zeeman kleren rondlopen,maar Nike's willen.Hoe komt de kleine dan aan Nike's?Uit stelen gaan natuurlijk,dat zal de kleine zijn goed recht zijn want de kleine heeft geen Nike's door al het rasiesme!

Kom kom niet overdrijven he, hij hoeft daarom die stiel niet uit te voeren, het is nu niet dat bemmeke tante of zo wordt, hij kan nog altijd dealen he.
PS: Tegenwoordig heeft Nike afgedaan het is terug witte adidaskes

Rahowa
24 juni 2016, 14:55
PS: Tegenwoordig heeft Nike afgedaan het is terug witte adidaskes

Op mijn leeftijd ben je niet meer zo mee met die trends,sorry;-)

bembem
24 juni 2016, 17:30
Da's wat ik ga doen na het moederschapsverlof.

Werk eens zelf, zeg.

Goed idee Guinestar :lol::lol::lol::lol::lol: Ik zou zeggen: doen! LOL

Maar euh effe serieus: je hebt toch geen kut-job ofzo .. Waarom er nu al uitstappen? Zou jammer zijn ....... Als ik jou was zou ik toch maar verder doen, XD!


Anyway ik ben nog aan het twijfelen of ik aan gezinsuitbreiding doe, niettemin krijg dan zo'n 380€ opslag (cf verhoogd kindergeld), yep dan word ik verwend want zijn fortuinen voor mij, ik zal alleszins de eerste 5 jaar veel kunnen sparen, ehehehehehe XD! :-D:-D:-D:-D:-D

Tavek
24 juni 2016, 17:32
Goed idee Guinestar :lol::lol::lol::lol::lol: Ik zou zeggen: doen! LOL

Maar euh effe serieus: je hebt toch geen kut-job ofzo .. Waarom er nu al uitstappen? Zou jammer zijn ....... Als ik jou was zou ik toch maar verder doen, XD!


Anyway ik ben nog aan het twijfelen of ik aan gezinsuitbreiding doe, niettemin krijg dan zo'n 380€ opslag (cf verhoogd kindergeld), yep dan word ik verwend want zijn fortuinen voor mij, ik zal alleszins de eerste 5 jaar veel kunnen sparen, ehehehehehe XD! :-D:-D:-D:-D:-D

Nu nog een vent vinden die u wilt bezwangeren.

Tijd om eens aan eno te vragen of hij een pakketje kan sturen, of wil je de 18 cm liever zelf meemaken ?

bembem
24 juni 2016, 17:32
Lees ik het goed dat het kraamgeld 1100€ is???? Amai! Me want too! LOL

bembem
24 juni 2016, 17:37
Ze is dan ook een construct speciaal voor dat doel gecreëerd. ;-)
Je moet maar eens terug gaan en haar eerste postings lezen, ze evolueert van gedumpt door vele mannen naar het neuken van een Pakistaan op een openbaar toilet enzoverder tot op dit punt.
Blijf erbij, heel bembemerig. ;-)

Kom kom niet overdrijven he, hij hoeft daarom die stiel niet uit te voeren, het is nu niet dat bemmeke tante of zo wordt, hij kan nog altijd dealen he.
PS: Tegenwoordig heeft Nike afgedaan het is terug witte adidaskes

Het valt op dat je geen gelegenheid voorbij laat gaan om me te beschimpen :evil::evil::evil::evil::evil: Maar anderen moeten dan wel weer omzichtig te werk gaan door "chef & koelkast" niet in één zin te vermelden, na ja, "aanrecht" zal het zeker zijn ........ Ziezo koekje van eigen deeg :twisted::twisted: LOL

bembem
24 juni 2016, 17:42
Nu nog een vent vinden die u wilt bezwangeren.

Tijd om eens aan eno te vragen of hij een pakketje kan sturen, of wil je de 18 cm liever zelf meemaken ?

Nee maar moet jij geen paper schrijven? "Hoe ik chat tijdens m'n werkuren" :evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Zucht
24 juni 2016, 17:42
PS: Tegenwoordig heeft Nike afgedaan het is terug witte adidaskes

Er zijn er die zich voor minder hebben opgeblazen op een drukke markt !

Libro
24 juni 2016, 17:43
PS: Tegenwoordig heeft Nike afgedaan het is terug witte adidaskes

https://www.youtube.com/watch?v=U6GSLxxMVdk

Hoomer
24 juni 2016, 17:50
Het valt op dat je geen gelegenheid voorbij laat gaan om me te beschimpen :evil::evil::evil::evil::evil: Maar anderen moeten dan wel weer omzichtig te werk gaan door "chef & koelkast" niet in één zin te vermelden, na ja, "aanrecht" zal het zeker zijn ........ Ziezo koekje van eigen deeg :twisted::twisted: LOL

Wat lig je nu weer uit je broek te krabben, ik beschimp u totaal niet gij zijt toch nen dief, je hebt hier zelf gepost dat je al driemaal gepakt zijt voor het pikken. Niet zeveren he bemmeke. Of ik zal je ff koekje van eigen deeg geven, weet je ik heb nog een familie die me graag heeft ;-)

En hier nog een koekje (http://forum.politics.be/showpost.php?p=7536052&postcount=59)als je wenst ;-)
Have a nice day.

bembem
24 juni 2016, 17:52
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2717855/2016/05/28/Dit-verandert-aan-kinderbijslag-elk-kind-krijgt-160-euro.dhtml?show=react#reaction


De Vlaamse regering heeft vannacht een akkoord bereikt over de kinderbijslag, de provincies en het secundair onderwijs. "Dit systeem is eenvoudig, rechtvaardig, sociaal en efficiënt", zei minister-president Geert Bourgeois (N-VA) vandaag op een persconferentie.

De Vlaamse regering bakkeleide al maanden over de hervorming van de kinderbijslag. Nu bereikte ze een akkoord: "Elk kind krijgt een gelijke kinderbijslag ongeacht het werk of het statuut van de ouders. Elk kind krijgt 160 euro", lichtte Bourgeois het akkoord toe. Het nieuwe systeem, dat vanaf 1 januari 2019 ingaat, kan beter dan vroeger armoede tegengaan, onderstreepte hij.


Ook Vlaams minister van Welzijn Jo Vandeurzen (CD&V) benadrukte dat de regering armoede aanpakt, "zowel op niveau van het kind als op niveau van het gezin".
Vandeurzen lichtte het zogenoemde 'Groeipakket' toe. Dat bestaat uit het al genoemde basisbedrag van 160 euro per kind. Daarbovenop krijgt elk kind bij zijn of haar geboorte of adoptie ook nog een eenmalig startbedrag van 1.100 euro.

Daar bovenop kunnen gezinnen ook aanspraak maken op drie verschillende toeslagen: een zorgtoeslag, een sociale toeslag en een participatietoeslag.

De sociale toeslag is er voor gezinnen die met hun inkomen de opvoedingskost moeilijker kunnen dragen. Zij krijgen een toeslag op het basisbedrag, afhankelijk van hun inkomen en hun gezinsgrootte. Een gezin met maximaal twee kinderen krijgt maandelijks 50 euro per kind extra als dat gezin jaarlijks niet meer dan 29.000 euro verdient. Als zo'n gezin drie kinderen heeft, krijgt het 80 euro per kind per maand.
Een gezin dat jaarlijks tussen de 29.000 en de 60.000 euro verdient, krijgt pas een extra bedrag van 60 euro per kind per maand wanneer er minstens drie kinderen zijn.

Dit zullen de meeste van jullie wel al weten niettemin zijn het (erg) positieve veranderingen op til, in mijn geval dus: 1100€ eenmalig + 210€ per maand + verhoogde uitkering (verschil van zo"n 170€)!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! XD! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Hoomer
24 juni 2016, 17:53
Nu nog een vent vinden die u wilt bezwangeren.

Tijd om eens aan eno te vragen of hij een pakketje kan sturen, of wil je de 18 cm liever zelf meemaken ?

Geen avans te trage zwemmers die geraken nooit tot in Antwerpen gezwommen.

bembem
24 juni 2016, 17:54
Wat lig je nu weer uit je broek te krabben, ik beschimp u totaal niet gij zijt toch nen dief, je hebt hier zelf gepost dat je al driemaal gepakt zijt voor het pikken. Niet zeveren he bemmeke. Of ik zal je ff koekje van eigen deeg geven, weet je ik heb nog een familie die me graag heeft ;-)

En hier nog een koekje (http://forum.politics.be/showpost.php?p=7536052&postcount=59)als je wenst ;-)
Have a nice day.

Mijn familie heeft me ook graag .... en euh is 2x geen 3 ........ niet dat ik het goedpraat van dat pikken maar je moet er nu ook geen schepje bovenop doen, besides was uit noodzaak, geen kleptomanie .......... !!!!

Hoomer
24 juni 2016, 17:58
Mijn familie heeft me ook graag .... en euh is 2x geen 3 ........ niet dat ik het goedpraat van dat pikken maar je moet er nu ook geen schepje bovenop doen, besides was uit noodzaak, geen kleptomanie .......... !!!!
Toch toch bemmeke je hebt hier zelf verteld dat ze er eenmaal geen politie bijgehaald hebben.
;-)
Bottekes van een dure winkel (Torfs) is geen noodzaak, je had evengoed in zo een recuperatie winkel waar ze gevallen zoals gij aan het werk zetten bottekes kunnen kopen voor een paar euro's.
Liefs van den Hoomer
;-)

Liefs naar je moeder toe (http://forum.politics.be/showpost.php?p=7534235&postcount=1)

bembem
24 juni 2016, 17:59
Nu vraag ik me eigenlijk af want kan niet goed meer volgen: er staat "een eenmalig startbedrag van 1100€ voor het kind" maar is dat dan bovenop het kraamgeld of niet (want dat was toch ook zo'n 1100 als ik me niet vergis)? Lol, in ieder geval zou het super zijn moest het zo zijn, dat is dan 2200€+ :-D:-D:-D:-D:-D:-D Ammehoela LOL

bembem
24 juni 2016, 18:02
Toch toch bemmeke je hebt hier zelf verteld dat ze er eenmaal geen politie bijgehaald hebben.
;-)
Bottekes van een dure winkel (Torfs) is geen noodzaak, je had evengoed in zo een recuperatie winkel waar ze gevallen zoals gij aan het werk zetten bottekes kunnen kopen voor een paar euro's.
Liefs van den Hoomer
;-)

Liefs naar je moeder toe (http://forum.politics.be/showpost.php?p=7534235&postcount=1)

Ja die telt dus niet mee .... !

ps het was bij Schoenenreus, dat is een stapje lager dan Torfs, lol

Hoomer
24 juni 2016, 18:17
Ja die telt dus niet mee .... !

ps het was bij Schoenenreus, dat is een stapje lager dan Torfs, lol

Jawel het is niet omdat je betrapt bent en ze er geen politie bijhaalden dat je niet gestolen hebt of althans een poging tot. Het is nu niet zo dat je drie maal steelt en driemaal betrapt wordt, het is eerder iemand die gedurig steeld wordt al eens betrapt. ;-)

bembem
24 juni 2016, 18:29
Jawel het is niet omdat je betrapt bent en ze er geen politie bijhaalden dat je niet gestolen hebt of althans een poging tot. Het is nu niet zo dat je drie maal steelt en driemaal betrapt wordt, het is eerder iemand die gedurig steeld wordt al eens betrapt. ;-)

Ja Hoomer ik ben een loser, nu content :evil::evil::evil::evil::evil:

Anyway, de oudjes (althans 1) zijn erg pissed op de nieuwe kindergeld maatregelen:

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=193010&sid=a15cf6bbe02168cca9600890726c4535

ivm de nieuwe toelage als men z'n kind naar de kleuterschool stuurt:

ze krijgen GELD om hun gebroed naar school te WILLEN sturen, de WAANZIN!

Hoomer
24 juni 2016, 18:36
Ja Hoomer ik ben een loser, nu content :evil::evil::evil::evil::evil:

Anyway, de oudjes (althans 1) zijn erg pissed op de nieuwe kindergeld maatregelen:

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=193010&sid=a15cf6bbe02168cca9600890726c4535

ivm de nieuwe toelage als men z'n kind naar de kleuterschool stuurt:

Niemand zegt dat ge een loser zijt ge zijt alleen heel agressief geworden sinds ge mister 18 cm leren kennen hebt en der raad van gekregen hebt op het sexforumpje van de haat.
Ik kon goed met u om, en amuseerde me geweldig met u maar ja het leven he. ;-)

Toelage voor kleuterschool doen ze omdat de moslim kindjes ook naar kleuterschool zouden komen, anders zoals nu eerste studiejaar en alleen de taal van mama kennen, hopeloze achterstand en onze kinderen moeten daardoor achterstand oplopen.

Guinevere
24 juni 2016, 18:52
Goed idee Guinestar :lol::lol::lol::lol::lol: Ik zou zeggen: doen! LOL

Maar euh effe serieus: je hebt toch geen kut-job ofzo .. Waarom er nu al uitstappen? Zou jammer zijn ....... Als ik jou was zou ik toch maar verder doen, XD!


Anyway ik ben nog aan het twijfelen of ik aan gezinsuitbreiding doe, niettemin krijg dan zo'n 380€ opslag (cf verhoogd kindergeld), yep dan word ik verwend want zijn fortuinen voor mij, ik zal alleszins de eerste 5 jaar veel kunnen sparen, ehehehehehe XD! :-D:-D:-D:-D:-D
Nee, ik heb vooral maar 2 handen, 2 voeten en 1 hoofd. Met baby's kun je alleen werken als je ze ergens dumpt. Dat vind ik zelf niet zo kind- en bovenal mensvriendelijk. Mijn moeder heeft haar portie van kinderen opvoeden in het leven wel gehad, dus vind het niet gepast om haar dag in dag uit met die van mij op te zadelen. Ze heeft ook haar eigen huishouden...
En mijn man kan beter buitenshuis werken dan met baby's omgaan.

Ik ben sowieso aan iets anders toe in het leven. :)

By the way, een zwangerschap of bevalling is nog niet half zo zwaar als het zorgen voor een baby (kind).... zeker als je nog niet eens voldoende gezondheid en geld hebt om voor jezelf te zorgen. Bommoeder zijn is voor VIP's weggelegd of vrouwen met een deftig inkomen en zij die het uiteindelijk ergens dumpen.

Stormram
24 juni 2016, 21:18
Nee, ik heb vooral maar 2 handen, 2 voeten en 1 hoofd. Met baby's kun je alleen werken als je ze ergens dumpt. Dat vind ik zelf niet zo kind- en bovenal mensvriendelijk. Mijn moeder heeft haar portie van kinderen opvoeden in het leven wel gehad, dus vind het niet gepast om haar dag in dag uit met die van mij op te zadelen. Ze heeft ook haar eigen huishouden...
En mijn man kan beter buitenshuis werken dan met baby's omgaan.

Ik ben sowieso aan iets anders toe in het leven. :)

By the way, een zwangerschap of bevalling is nog niet half zo zwaar als het zorgen voor een baby (kind).... zeker als je nog niet eens voldoende gezondheid en geld hebt om voor jezelf te zorgen. Bommoeder zijn is voor VIP's weggelegd of vrouwen met een deftig inkomen en zij die het uiteindelijk ergens dumpen.

Kom, geef maar toe dat kopvodsletjes hun kans mooi hebben geroken om zich van hun taken te kwijten, hun ketten gewoon te laten verwilderen zoals voorheen en op de koop toe nog eens lekker kunnen vozen achter de rug van vader Abdel met de dozijnen leeglopers die hele dagen thuis zitten.

Ik ken er een die mot gaat krijgen dat ze niet meer recht staat als Abdel via den tamtam te weten komt dat Sharia Shaima eigenlijk op Bilals lulletje zat, terwijl hij bureautjes aan het kuisen was bij ISS en dat varkensvreten "tagine de couscous" weer eens is verkoold. :lol:

reservespeler
24 juni 2016, 21:22
Mijn familie heeft me ook graag .... en euh is 2x geen 3 ........ niet dat ik het goedpraat van dat pikken maar je moet er nu ook geen schepje bovenop doen, besides was uit noodzaak, geen kleptomanie .......... !!!!

Botjes uit noodzaak????????????

reservespeler
24 juni 2016, 21:22
Mijn familie heeft me ook graag .... en euh is 2x geen 3 ........ niet dat ik het goedpraat van dat pikken maar je moet er nu ook geen schepje bovenop doen, besides was uit noodzaak, geen kleptomanie .......... !!!!

Botjes uit noodzaak????????????

reservespeler
24 juni 2016, 21:22
Mijn familie heeft me ook graag .... en euh is 2x geen 3 ........ niet dat ik het goedpraat van dat pikken maar je moet er nu ook geen schepje bovenop doen, besides was uit noodzaak, geen kleptomanie .......... !!!!

Botjes uit noodzaak????????????

Tavek
24 juni 2016, 22:31
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2717855/2016/05/28/Dit-verandert-aan-kinderbijslag-elk-kind-krijgt-160-euro.dhtml?show=react#reaction



Dit zullen de meeste van jullie wel al weten niettemin zijn het (erg) positieve veranderingen op til, in mijn geval dus: 1100€ eenmalig + 210€ per maand + verhoogde uitkering (verschil van zo"n 170€)!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! XD! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Bembem krijgt 1100 euro, eindelijk kan ze eens binge shoppen.

Dat kind, dat is bijzaak.

Demper
24 juni 2016, 23:10
Nee, ik heb vooral maar 2 handen, 2 voeten en 1 hoofd. Met baby's kun je alleen werken als je ze ergens dumpt. Dat vind ik zelf niet zo kind- en bovenal mensvriendelijk. Mijn moeder heeft haar portie van kinderen opvoeden in het leven wel gehad, dus vind het niet gepast om haar dag in dag uit met die van mij op te zadelen. Ze heeft ook haar eigen huishouden...
En mijn man kan beter buitenshuis werken dan met baby's omgaan.

Ik ben sowieso aan iets anders toe in het leven. :)

By the way, een zwangerschap of bevalling is nog niet half zo zwaar als het zorgen voor een baby (kind).... zeker als je nog niet eens voldoende gezondheid en geld hebt om voor jezelf te zorgen. Bommoeder zijn is voor VIP's weggelegd of vrouwen met een deftig inkomen en zij die het uiteindelijk ergens dumpen.

Inderdaad, waarom zou je werken?

Laat je gewoon om de vijf voet volspuiten, case closed.

De overheid is blij: uitkeringen en pakken kindergeld.

Dat het systeem van werkonwillige migranten die zich kapot komen neuken en er rijkelijk voor betaald worden niet houdbaar is, maakt helemaal niets uit, profiteer ervan.

Wij zijn de domme kloten, niet jullie.

Supe®Staaf
25 juni 2016, 06:40
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Bembem krijgt 1100 euro, eindelijk kan ze eens binge shoppen.

Dat kind, dat is bijzaak.http://cdn1.sbnation.com/assets/4084757/lilknick.gif

hamac
25 juni 2016, 09:02
Ik ben sowieso aan iets anders toe in het leven. :)


Sommige moslims kijken uit naar het hiernamaals.

cookie monster
25 juni 2016, 14:11
Klopt.
3 maanden geleden was ze 8 maand zwanger.
Een paard, dat moet 11 maand dragen. :-D
Ik geloof er ook niets van.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=7812574&postcount=114
http://forum.politics.be/showpost.php?p=7813933&postcount=147

Als je die maanden uittelt tot vandaag , ....
hoowla , asjemenou , 'oe kan da' nou ?? :? :?

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8046875&postcount=1

Marie van de koster
25 juni 2016, 17:05
Goed idee Guinestar :lol::lol::lol::lol::lol: Ik zou zeggen: doen! LOL

Maar euh effe serieus: je hebt toch geen kut-job ofzo .. Waarom er nu al uitstappen? Zou jammer zijn ....... Als ik jou was zou ik toch maar verder doen, XD!


Anyway ik ben nog aan het twijfelen of ik aan gezinsuitbreiding doe, niettemin krijg dan zo'n 380€ opslag (cf verhoogd kindergeld), yep dan word ik verwend want zijn fortuinen voor mij, ik zal alleszins de eerste 5 jaar veel kunnen sparen, ehehehehehe XD! :-D:-D:-D:-D:-D

Fortuinen voor u? Helemaal niet. Die 380 € is voor uw eventuele kind of moet dat niet groot worden op een fatsoenlijke manier ? :?

Marie van de koster
25 juni 2016, 17:06
Lees ik het goed dat het kraamgeld 1100€ is???? Amai! Me want too! LOL

Als u een baby hebt, is 1100 € niet genoeg om een maand mee rond te komen. En er volgen nog vele maanden voor dat kindje groot is!

Marie van de koster
25 juni 2016, 17:09
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2717855/2016/05/28/Dit-verandert-aan-kinderbijslag-elk-kind-krijgt-160-euro.dhtml?show=react#reaction



Dit zullen de meeste van jullie wel al weten niettemin zijn het (erg) positieve veranderingen op til, in mijn geval dus: 1100€ eenmalig + 210€ per maand + verhoogde uitkering (verschil van zo"n 170€)!! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! XD! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Een kind krijgen omdat de ouder(s) er geldelijk voordeel mee willen doen. Een slechtere start kan men geen enkel kind toewensen :-(

Hoomer
25 juni 2016, 17:13
Fortuinen voor u? Helemaal niet. Die 380 € is voor uw eventuele kind of moet dat niet groot worden op een fatsoenlijke manier ? :?

Marieke kom kom meisje nu uwe poulain niet afvallen he, ge hebt ze genoeg verdedigd, nu niet uw kar draaien he. ;-)
Liefs van den Hoomer

Marie van de koster
25 juni 2016, 17:16
Marieke kom kom meisje nu uwe poulain niet afvallen he, ge hebt ze genoeg verdedigd, nu niet uw kar draaien he. ;-)
Liefs van den Hoomer

Doe niet onnozel. Ik zeg mijn mening wanneer en hoe ik wil. Met uw insinuaties heb ik niks te maken.
U bent een ruziestoker.

Stormram
25 juni 2016, 17:29
Marieke kom kom meisje nu uwe poulain niet afvallen he, ge hebt ze genoeg verdedigd, nu niet uw kar draaien he. ;-)
Liefs van den Hoomer

De allianties tussen vrouwen zijn nogal, euh, "los". Als het is om op een man zijn kap te zitten, dan gaan ze zonder meer als een troep apinnen samen spannen, hoe fout dat ook op dat moment mag wezen.

Waar ze op dat moment het grootste voordeel uit kunnen puren, daar gaan ze resoluut voor. In dit geval wil Marieke vooral bewijzen dat zij als moeder moreel ver boven het marginalere sujet staat, m.a.w. wil ze er niet echt mee geassocieerd worden. Op het einde van de rit zijn ze allemaal krak dezelfden, de ene wat mottiger of dommer dan de andere en heeft bijgevolg wat meer sociale status, maar diep vanbinnen zijn het gewoon allemaal dezelfde krengen met dezelfde vuile trukendoos.

Hoomer
25 juni 2016, 17:31
Doe niet onnozel. Ik zeg mijn mening wanneer en hoe ik wil. Met uw insinuaties heb ik niks te maken.
U bent een ruziestoker.

Marieke meiske toch, waarom weer zo agressief? Ik een ruziestoker, dat begrijp ik niet jullie namen het toch onvoorwaardelijk voor elkaar op, de leden van het sex getinte haatforumpje. Enfin ik begrijp er niets meer van.
Toch nog lieve groetjes van ons Hoomerke ;-)

Hoomer
25 juni 2016, 17:34
De allianties tussen vrouwen zijn nogal, euh, "los". Als het is om op een man zijn kap te zitten, dan gaan ze zonder meer als een troep apinnen samen spannen, hoe fout dat ook op dat moment mag wezen.

Waar ze op dat moment het grootste voordeel uit kunnen puren, daar gaan ze resoluut voor. In dit geval wil Marieke vooral bewijzen dat zij als moeder moreel ver boven het marginalere sujet staat, m.a.w. wil ze er niet echt mee geassocieerd worden. Op het einde van de rit zijn ze allemaal krak dezelfden, de ene wat mottiger of dommer dan de andere en heeft bijgevolg wat meer sociale status, maar diep vanbinnen zijn het gewoon allemaal dezelfde krengen met dezelfde vuile trukendoos.

Tja toen mister 18 cm hier poste trokken die drie madammekes aan het zelfde zeel, nu hij niet meer post, gaan ze weer ieder hun weg. Ik peis dat die drie vrouwen echt leiding nodig hebben, hoe cramikkel die leiding ook is ze hebben het nodig. ;-)

Libro
25 juni 2016, 18:00
Lees ik het goed dat het kraamgeld 1100€ is???? Amai! Me want too! LOL

Dat dekt geeneens de controles bij de gynaecoloog en het verblijf in het ziekenhuis.

de vuile muilekoek
25 juni 2016, 18:50
Nee, ik heb vooral maar 2 handen, 2 voeten en 1 hoofd. Met baby's kun je alleen werken als je ze ergens dumpt. Dat vind ik zelf niet zo kind- en bovenal mensvriendelijk. Mijn moeder heeft haar portie van kinderen opvoeden in het leven wel gehad, dus vind het niet gepast om haar dag in dag uit met die van mij op te zadelen. Ze heeft ook haar eigen huishouden...
En mijn man kan beter buitenshuis werken dan met baby's omgaan.

Ik ben sowieso aan iets anders toe in het leven. :)

By the way, een zwangerschap of bevalling is nog niet half zo zwaar als het zorgen voor een baby (kind).... zeker als je nog niet eens voldoende gezondheid en geld hebt om voor jezelf te zorgen. Bommoeder zijn is voor VIP's weggelegd of vrouwen met een deftig inkomen en zij die het uiteindelijk ergens dumpen.

kweek maar oorlog kindjes ..... sukkels

Eyjafjallajökull
25 juni 2016, 20:05
kweek maar oorlog kindjes ..... sukkels


Wat hebben die van jou bewezen dan ?

bembem
25 juni 2016, 21:09
ps Natuurlijk weet ik dat een kind fatsoenlijk grootbrengen een kostplaatje heeft, doch is 400€ opslag erg aantrekkelijk vooral dat het wss m'n enige manier is om in de nabije toekomst voor offspring te zorgen, yep zielig feitelijk ik weet het .... :o

En Hoomer je bent idd een ruziestoker, enough said! LOL

bembem
25 juni 2016, 21:13
Nu ja, die 400 is in feite 600 omdat ik tegen dan uit schuldbemiddeling zal zijn, yep was ik al bijna vergeten, toch iets postief XD! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

NieuwNoors
25 juni 2016, 21:16
Marieke meiske toch, waarom weer zo agressief? Ik een ruziestoker, dat begrijp ik niet jullie namen het toch onvoorwaardelijk voor elkaar op, de leden van het sex getinte haatforumpje. Enfin ik begrijp er niets meer van.
Toch nog lieve groetjes van ons Hoomerke ;-)

Wie is "jullie"?

NieuwNoors
25 juni 2016, 21:18
Tja toen mister 18 cm hier poste trokken die drie madammekes aan het zelfde zeel, nu hij niet meer post, gaan ze weer ieder hun weg. Ik peis dat die drie vrouwen echt leiding nodig hebben, hoe cramikkel die leiding ook is ze hebben het nodig. ;-)

Welke drie madammekes, welke drie vrouwen? Tell me please.

bembem
25 juni 2016, 21:24
lol

Stormram
25 juni 2016, 21:32
De 3 madammekes in Bimbams schizoïde kop, blijkbaar.

Please, don't breed.

bembem
25 juni 2016, 21:33
Inderdaad, waarom zou je werken?

Laat je gewoon om de vijf voet volspuiten, case closed.

De overheid is blij: uitkeringen en pakken kindergeld.

Dat het systeem van werkonwillige migranten die zich kapot komen neuken en er rijkelijk voor betaald worden niet houdbaar is, maakt helemaal niets uit, profiteer ervan.

Wij zijn de domme kloten, niet jullie.

Haar man werkt, just for your information ....

Stormram
25 juni 2016, 21:37
Haar man werkt, just for your information ....

Bij ISS of gewoon IS? :lol:

SDX
25 juni 2016, 21:39
Nu ja, die 400 is in feite 600 omdat ik tegen dan uit schuldbemiddeling zal zijn, yep was ik al bijna vergeten, toch iets postief XD! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Ja, van 400 € extra - of zelfs 600 - bovenop uw, hoeveel is 't wat je nu per maand hebt, daar kan je inderdaad 'n kind deftig van opvoeden, deftig onderdak (+ maandelijkse kosten), (fatsoenlijk & gezond) eten (niet de take-away-brol waarvan je hier foto's plaatst), kleren, dokterskosten, gezondheidszorg, school, ontspanning, hobby(s?), bovendien tellen niet enkel de centen, maar ook 'n beetje 'n deftige opvoeding; voorbeeld, rolmodel, gezond verstand in je hoofd, realistische doelstellingen etc.

Tenzij je 'm al van jongsafaan gaat meenemen op je rooftochten en 'm de kunst van 't stelen gaat bijbrengen.
Je weet wel, jong geleerd is oud gedaan, en wie weet is ie er wel beter in dan jij.

Je weet niet wat je uitkraamt mens, groei eens eerst op voordat je 'n ander menselijk leven in jouw ellende wil storten.
:roll:

bembem
25 juni 2016, 21:58
Ja, van 400 € extra - of zelfs 600 - bovenop uw, hoeveel is 't wat je nu per maand hebt, daar kan je inderdaad 'n kind deftig van opvoeden, deftig onderdak (+ maandelijkse kosten), (fatsoenlijk & gezond) eten (niet de take-away-brol waarvan je hier foto's plaatst), kleren, dokterskosten, gezondheidszorg, school, ontspanning, hobby(s?), bovendien tellen niet enkel de centen, maar ook 'n beetje 'n deftige opvoeding; voorbeeld, rolmodel, gezond verstand in je hoofd, realistische doelstellingen etc.

Tenzij je 'm al van jongsafaan gaat meenemen op je rooftochten en 'm de kunst van 't stelen gaat bijbrengen.
Je weet wel, jong geleerd is oud gedaan, en wie weet is ie er wel beter in dan jij.

Je weet niet wat je uitkraamt mens, groei eens eerst op voordat je 'n ander menselijk leven in jouw ellende wil storten.
:roll:

M'enfin geef ik dan zo'n domme/nutcase indruk .... :-(:-(:-(:cry::cry::cry:

bembem
25 juni 2016, 21:59
De 3 madammekes in Bimbams schizoïde kop, blijkbaar.

Please, don't breed.

Euh er is hier maar eentje, lol

Xenophon
25 juni 2016, 22:46
M'enfin geef ik dan zo'n domme/nutcase indruk .... :-(:-(:-(:cry::cry::cry:

Dat is geen slechte tip die SDX je daar geeft. Als je zo'n tiental jong hebt rondlopen die elk per dag voor 100€ schoepen, dat telt op.
En wie zich laat pakken krijgt strenge straffen, tucht er in houden.

bembem
25 juni 2016, 23:15
Dat is geen slechte tip die SDX je daar geeft. Als je zo'n tiental jong hebt rondlopen die elk per dag voor 100€ schoepen, dat telt op.
En wie zich laat pakken krijgt strenge straffen, tucht er in houden.

ihihihi die zit! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Marie van de koster
26 juni 2016, 09:57
De allianties tussen vrouwen zijn nogal, euh, "los". Als het is om op een man zijn kap te zitten, dan gaan ze zonder meer als een troep apinnen samen spannen, hoe fout dat ook op dat moment mag wezen.

Waar ze op dat moment het grootste voordeel uit kunnen puren, daar gaan ze resoluut voor. In dit geval wil Marieke vooral bewijzen dat zij als moeder moreel ver boven het marginalere sujet staat, m.a.w. wil ze er niet echt mee geassocieerd worden. Op het einde van de rit zijn ze allemaal krak dezelfden, de ene wat mottiger of dommer dan de andere en heeft bijgevolg wat meer sociale status, maar diep vanbinnen zijn het gewoon allemaal dezelfde krengen met dezelfde vuile trukendoos.

Kijk eens aan, hier hebben we spuit elf nog eens.
De vrouwenhater die denkt dat vrouwen geen mening mogen hebben.
Word moslim, sukkelaar!

Marie van de koster
26 juni 2016, 09:59
Marieke meiske toch, waarom weer zo agressief? Ik een ruziestoker, dat begrijp ik niet jullie namen het toch onvoorwaardelijk voor elkaar op, de leden van het sex getinte haatforumpje. Enfin ik begrijp er niets meer van.
Toch nog lieve groetjes van ons Hoomerke ;-)

Eén punt hebt u : u begrijpt er niets (meer) van, u hebt er nooit ook maar iets van begrepen.
Geen groeten van mij.

Marie van de koster
26 juni 2016, 10:00
Tja toen mister 18 cm hier poste trokken die drie madammekes aan het zelfde zeel, nu hij niet meer post, gaan ze weer ieder hun weg. Ik peis dat die drie vrouwen echt leiding nodig hebben, hoe cramikkel die leiding ook is ze hebben het nodig. ;-)

Oh wat denkt hij weer slim te zijn, den Hoomer die zelf zegt dat hij er niets van begrijpt.

Hoomer
26 juni 2016, 10:03
Eén punt hebt u : u begrijpt er niets (meer) van, u hebt er nooit ook maar iets van begrepen.
Geen groeten van mij.

Amaai weer 3 haatvolle postings wat gebeurd er toch met die lieve dames, zijn die drie madammen nu echt gehersenspoeld op het haatforumpje door mister 18cm?
Lieve groetjes Marieke. ;-)

hamac
26 juni 2016, 10:05
Amaai weer 3 haatvolle postings wat gebeurd er toch met die lieve dames, zijn die drie madammen nu echt gehersenspoeld op het haatforumpje door mister 18cm?
Lieve groetjes Marieke. ;-)

Waar zit hij trouwens? Heeft ons felbegeerd lid zich teruggetrokken? :lol:

de vuile muilekoek
26 juni 2016, 10:13
Wat hebben die van jou bewezen dan ?

Ik weet het ... heb jij er ? en welk een wereld wil je voor je kindjes?

Hoomer
26 juni 2016, 10:35
Waar zit hij trouwens? Heeft ons felbegeerd lid zich teruggetrokken? :lol:

je merkt toch aan de haatpostings van de madammen dat hij achter de schermen nog leiding geeft. ;-)

SDX
26 juni 2016, 12:32
je merkt toch aan de haatpostings van de madammen dat hij achter de schermen nog leiding geeft. ;-)

BemBem's (niet meer zo) Wilde Weldoener.

Master ruziemaken.

Marie van de koster
26 juni 2016, 20:30
BemBem's (niet meer zo) Wilde Weldoener.

Master ruziemaken.

Wees voorzichtig, u bent ook een vrouw, als u één woordje verkeerd schrijft, klasseert Homer u ook in zijn zelf uitgevonden clubje. :roll:

The Paulus Experience
26 juni 2016, 20:52
Wees voorzichtig, u bent ook een vrouw, als u één woordje verkeerd schrijft, klasseert Homer u ook in zijn zelf uitgevonden clubje. :roll:

En daar zijn jullie bang van?

Marie van de koster
26 juni 2016, 21:03
En daar zijn jullie bang van?

Helemaal niet maar ik vrees dat zijn idee fixe zo sterk wordt dat hij zichzelf op de duur iets zou kunnen aandoen. U merkt toch ook hoe hij altijd op hetzelfde zit te hameren, hij zit op een ferme wier, hij gaat zich pijn doen!

Eduard Khil
26 juni 2016, 21:41
Nu ja, die 400 is in feite 600 omdat ik tegen dan uit schuldbemiddeling zal zijn, yep was ik al bijna vergeten, toch iets postief XD! :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

ben je ondertussen nog niet stinkend rijk dankzij de verkoop van uw stationsroman?

bembem
26 juni 2016, 21:55
ben je ondertussen nog niet stinkend rijk dankzij de verkoop van uw stationsroman?

Helaas niet nee :evil::evil::evil::evil::evil::evil:

SDX
26 juni 2016, 23:39
M'enfin geef ik dan zo'n domme/nutcase indruk .... :-(:-(:-(:cry::cry::cry:

Bahnee gij, iemand (gij dus) die graag eens naar zo'n verborgen, geheime plaatskes op internet willen gaan waar aan kinderporno wordt gedaan, is 'n heel normale mens! :roll:

Mijn eerlijke mening? Gij dient hoogdringend geïnterneerd te worden, gij zijt 'n gevaar voor uzelf en de maatschappij!

SDX
26 juni 2016, 23:40
Wees voorzichtig, u bent ook een vrouw, als u één woordje verkeerd schrijft, klasseert Homer u ook in zijn zelf uitgevonden clubje. :roll:

Oei, wat ben ik nu bang en daar ga ik zeker van wakker liggen.

bembem
26 juni 2016, 23:54
Bahnee gij, iemand (gij dus) die graag eens naar zo'n verborgen, geheime plaatskes op internet willen gaan waar aan kinderporno wordt gedaan, is 'n heel normale mens! :roll:

Mijn eerlijke mening? Gij dient hoogdringend geïnterneerd te worden, gij zijt 'n gevaar voor uzelf en de maatschappij!

SDX ik wil weten of het allemaal echt waar is, mag het nog, LOL

SDX
26 juni 2016, 23:59
SDX ik wil weten of het allemaal echt waar is, mag het nog, LOL

Ja, jij mag dat, ga er maar snel naar op zoek, ik hoop van harte dat je 't vindt...en gepakt wordt ook. Want dat is LOL, kinderporno is zeker ook LOL?

Je zal er niet zo makkelijk vanaf komen als met je bottekes en crèmekes pikken.

Hoomer
27 juni 2016, 05:01
Helemaal niet maar ik vrees dat zijn idee fixe zo sterk wordt dat hij zichzelf op de duur iets zou kunnen aandoen. U merkt toch ook hoe hij altijd op hetzelfde zit te hameren, hij zit op een ferme wier, hij gaat zich pijn doen!

En weerom druipt de haat eraf. Meiske toch, herpak u. ;-)
Groetje van uw vriend Hoomer.

From_Vlaanderen
27 juni 2016, 09:58
Ken je de taferelen aan de schoolpoorten dan niet?
Vrouw met hoofddoek en woestijngewaad , met één of 2 kinderen in de koets, ééntje in de hand en ééntje in de buik, terwijl ze er nog minstens ééntje aan de schoolpoort komt ophalen.
Die vrouwen vervelen zich niet, die kweken. :-D
Zowe die wel een broek aanhebben?

Marie van de koster
27 juni 2016, 17:42
En weerom druipt de haat eraf. Meiske toch, herpak u. ;-)
Groetje van uw vriend Hoomer.

Wat is dat vervelend iemand die maar over één ding kan zeveren. Zet uw plaat af!
https://www.youtube.com/watch?v=T9uCvV6pmyQ

Hoomer
27 juni 2016, 17:46
Wat is dat vervelend iemand die maar over één ding kan zeveren. Zet uw plaat af!
https://www.youtube.com/watch?v=T9uCvV6pmyQ

Marieke lief kind, wat heb ik u eigenlijk ooit misdaan? Nu maakte van mij al een vrouwenhater.;-)

Wees voorzichtig, u bent ook een vrouw, als u één woordje verkeerd schrijft, klasseert Homer u ook in zijn zelf uitgevonden clubje. :roll:

:roll:

Marie van de koster
27 juni 2016, 17:58
Marieke lief kind, wat heb ik u eigenlijk ooit misdaan? Nu maakte van mij al een vrouwenhater.;-)



:roll:

Wat heb ik u ooit misdaan? Zonder enig bewijs beweert u dat ik steeds op het forum van Eno zat terwijl ik er welgeteld 1 keer eventjes gaan kijken ben helemaal in het begin. Ik ben er waarschijnlijk minder naartoe gesurfd dan u. Maar als Homer iets in zijn kop heeft gestoken dan moet iedereen dat voor waar aannemen.
En zelfs al had ik er iedere dag van 's morgens tot 's avonds op gezeten, dan was dat uw zaak niet. Toch blijft u dit herhalen tot vervelens toe.
U bent gewoon een heel irriterend persoon.

Hoomer
27 juni 2016, 18:17
Wat heb ik u ooit misdaan? Zonder enig bewijs beweert u dat ik steeds op het forum van Eno zat terwijl ik er welgeteld 1 keer eventjes gaan kijken ben helemaal in het begin. Ik ben er waarschijnlijk minder naartoe gesurfd dan u. Maar als Homer iets in zijn kop heeft gestoken dan moet iedereen dat voor waar aannemen.
En zelfs al had ik er iedere dag van 's morgens tot 's avonds op gezeten, dan was dat uw zaak niet. Toch blijft u dit herhalen tot vervelens toe.
U bent gewoon een heel irriterend persoon.

Maar Marieke toch, ge schrijft uzelf teveel eer toe hoor, gij hebt u gewoon iets in uw hoofdje gehaald ;-)
Ik herhaal niets maar dan ook niets tegen u over het haatforumpje, de drie madammen is eigenlijk een radio programma, maar als ik het over de drie madammen hier heb heeft dat niets maar dan ook niets met dat mislukt forumpje te maken, maar wel met die drie madammen die het nodig vonden enootje op te hemelen en in alle omstandigheden te verdedigen ook al was hij soms onverdedigbaar.

Blij dat ik dit misverstandje voor u uit de wereld geholpen heb.
Vele lieve groetje Marieke van uw vriend,
Den Hoomer ;-)