PDA

View Full Version : Kardinaal Joos-topic gesloten????????


Zeno!
2 november 2004, 20:14
Mag ik eens vragen waarom "moderator"(?) Arnold het topic over de dood van Kardinaal Joos heeft gesloten??????

:boo: :boo: :boo:

Het Skill Effect
2 november 2004, 20:17
Mag ik eens vragen waarom "moderator"(?) Arnold het topic over de dood van Kardinaal Joos heeft gesloten??????

:boo: :boo: :boo:

Stuur een pb naar Arnold! :roll:

Het Skill Effect
2 november 2004, 20:20
Misschien owv dit hier (http://forum.politics.be/showthread.php?t=23317).

Het Skill Effect
2 november 2004, 20:22
Ik wil trouwens van die Copy/paste regel af!

Soms is het inderdaad overdreven, maar dikwijls een voldoende aanzet om verder te discusiëren!

Tzuvar Raemborr
2 november 2004, 20:47
Ik wil trouwens van die Copy/paste regel af!

Soms is het inderdaad overdreven, maar dikwijls een voldoende aanzet om verder te discusiëren!
Mee eens. Met c&p is niets mis, zolang het geen spam wordt. En voor spam is er al een regel, dus...

Maar Skill, die regel kun je volledig ter rekening brengen van collega blokbashers.

Het Skill Effect
2 november 2004, 21:03
Mee eens. Met c&p is niets mis, zolang het geen spam wordt. En voor spam is er al een regel, dus...

Maar Skill, die regel kun je volledig ter rekening brengen van collega blokbashers.Onder andere inderdaad!

Maar zelfs zij vallen onder die spamregel hé.

Vlaanderen Boven
2 november 2004, 21:13
Heil Arnold!

Tzuvar Raemborr
2 november 2004, 21:35
Onder andere inderdaad!

Maar zelfs zij vallen onder die spamregel hé.
Dat wel, we kunnen de moderatoren nog steeds geen partijdigheid verwijten. Een neveneffect dat de voorvechters van die nieuwe regel volgens mij totaal niet voorzien hadden.

ingenious
2 november 2004, 21:41
die regel is er gekomen door het aanhoudende c/p-gedrag van mensen als rechtsliberaal en bloxbuster, die nu gelukkig een tijdje geband zijn. niemand zegt echter dat je geen tekst hier mag kopieren. zet er gewoon je eigen gedacht bij, zodat een zinvolle discussie kan starten. wedden dat je thread niet gesloten wordt?

Zeno!
2 november 2004, 21:43
die regel is er gekomen door het aanhoudende c/p-gedrag van mensen als rechtsliberaal en bloxbuster, die nu gelukkig een tijdje geband zijn. niemand zegt echter dat je geen tekst hier mag kopieren. zet er gewoon je eigen gedacht bij, zodat een zinvolle discussie kan starten. wedden dat je thread niet gesloten wordt?
Mijn 'mening' stond gewoon enkele reacties lager.... als we al zo moeten gaan oppassen als we een topic openen.... Je-zus!:roll:

Zeno!
2 november 2004, 21:45
Misschien owv dit hier (http://forum.politics.be/showthread.php?t=23317).
Tja, maar mijn topic was eerst. ;-)

Arnold
2 november 2004, 22:16
Als je al met een dergelijke topic start (en dan nog met een copy-paste), plaats hem dan wel meteen in de goeie rubriek aub. Ik wil copy-pastes wel een kans geven maar ik ga ze niet verplaatsen.

Zeno!
2 november 2004, 23:40
:roll:

Is Jeroen op vakantie ofzo? :-(






[enfin, case closed]

Tzuvar Raemborr
3 november 2004, 08:32
http://www.catallarchy.net/blog/cgi-bin/archives/Terminator.jpg

Arnold, de thread-terminator ;)

Jeroen
3 november 2004, 19:44
:roll:

Is Jeroen op vakantie ofzo? :-(
Ik ben even minder online ;-)

We zijn recent strenger gaan optreden tegen c/p's omdat bepaalden zoals rechtsliberaal en bloxbuster het nodig vonden het ganse forum onder te spammen met c/p's, vandaar even nultolerantie tgo. c/p's die niet voldoen aan onze eisen die m.i. vrij normaal zijn.

Dus nog even samenvatten: c/p's mogen maar we verwachten wel dat de c/p ofwel opiniërend is ofwel dat je zelf een opinie/mening erbij formuleert (liefst in dezelfde post).

InterAngel
5 november 2004, 09:25
Owkeej, nu snap ik er nix meer van :P