PDA

View Full Version : Turkse militairen vragen politiek asiel in Griekenland


djoebidoebidoe
18 juli 2016, 08:57
http://www.ekathimerini.com/210527/article/ekathimerini/news/greece-charges-turkish-coup-asylum-seekers-with-illegal-entry

Eight Turkish military officers who fled to Greece by helicopter after a failed coup were charged on Sunday by a prosecutor with illegal entry and violating Greek airspace, their lawyer said.

8OEen ommezwaai in het Griekse beleid!!! Gaat illegaal binnenkomen nu aangepakt worden???:-o

Sukkelaar
18 juli 2016, 17:01
http://www.ekathimerini.com/210527/article/ekathimerini/news/greece-charges-turkish-coup-asylum-seekers-with-illegal-entry



8OEen ommezwaai in het Griekse beleid!!! Gaat illegaal binnenkomen nu aangepakt worden???:-o

Gaat Griekenland die vluchtelingen geen asiel gunnen? Het gaat hier om POLITIEKE vluchtelingen die vrezen voor hun leven. :-(

TheFourHorsemen
18 juli 2016, 17:32
Ik zou ze uitleveren in ruil voor Constantinopel.

Scherven A. Mok
18 juli 2016, 18:04
Ik zou ze uitleveren in ruil voor Constantinopel.

:D

djoebidoebidoe
18 juli 2016, 21:19
Gaat Griekenland die vluchtelingen geen asiel gunnen? Het gaat hier om POLITIEKE vluchtelingen die vrezen voor hun leven. :-(

Ik ben benieuwd, gaat een EU-land politiek vluchtelingen uitleveren aan een land waar ze de doodstraf kunnen krijgen??? Griekenland gaat nu toch wel wachten alvorens daar uitsluitsel over is?
Of schijten die Grieken zo hard in hun broek voor Turkije???

Gipsy
18 juli 2016, 22:41
Ik ben benieuwd, gaat een EU-land politiek vluchtelingen uitleveren aan een land waar ze de doodstraf kunnen krijgen??? Griekenland gaat nu toch wel wachten alvorens daar uitsluitsel over is?
Of schijten die Grieken zo hard in hun broek voor Turkije???

Persoonlijk ben ik wel voor de doodstraf. Maar niet voor politieke "misdrijven". Een Dutroux, Horion of daders van aanslagen zouden moeten de doodstraf krijgen.

Mambo
18 juli 2016, 23:13
Persoonlijk ben ik wel voor de doodstraf. Maar niet voor politieke "misdrijven". Een Dutroux, Horion of daders van aanslagen zouden moeten de doodstraf krijgen.

Eenmaal de doodstraf ingevoerd worden ze uitgevoerd.
Ongeacht wie...als het in hun kraam past.
En kijk naar topicland hoe groot zo kraam kan worden op 1 nacht.

Dus nooit akkoord gaan.

Tempest
21 juli 2016, 08:25
Gaat Griekenland die vluchtelingen geen asiel gunnen? Het gaat hier om POLITIEKE vluchtelingen die vrezen voor hun leven. :-(Finale bewijs dat de Griekse "vluchtelingscrisis" een vuile geopolitieke spel is.