PDA

View Full Version : Wat is er toch van dit forum geworden?


Pagina's : [1] 2

Demper
21 juli 2016, 00:36
Het is hier morsdood. Letterlijk.

Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling.

Waar zijn alle mensen van weleer naartoe?
Waarom blijven ze weg?

Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties.

Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan.

Svennies
21 juli 2016, 01:14
Tja,als zelfs perversiteit niet helpt....

Maar weet u op perverse topics reageer ik niet eens,en misschien ben ik nog lang de enige niet...

Begrijpt u hem....

Misschien ligt het wel aan u zelf,en uw topics uiteraard...

Misschien eens een poll erop loslaten als ik u was....

Ik reageer alvast niet...

Xenophon
21 juli 2016, 01:41
Dit draadje mag gesloten worden Pontifex.

Peche
21 juli 2016, 01:51
Politics.be is een beerput; geen forum. Als je geen hardcore racist bent wordt je daar gewoonweg direct gebanned.
Leuk dat uw man wiskunde geleerd heeft op dat achterlijk kut forum; maar indruk ga je daar niet mee maken.

http://www.9lives.be/forum/natuur-wetenschap-technologie/1051189-1-2-3-4-a.html#post20095271:oops:

vlijmscherp
21 juli 2016, 06:28
Het is gewoon verlof.

reservespeler
21 juli 2016, 06:31
Het is hier morsdood. Letterlijk.

Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling.

Waar zijn alle mensen van weleer naartoe?
Waarom blijven ze weg?

Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties.

Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan.

Aan uw draden heb ik eigenlijk geen boodschap. Volgens mij kun je dit elders ook kwijt. Zoek een forum met gelijkgezinden.

vlijmscherp
21 juli 2016, 06:39
Politics.be is trouwens geen beerput, er zitten hier nog genoeg niet-racisten en de extreme gevallen worden geweerd.

Maar er zijn idd een paar goede forummers weggevallen, om verscheidene redenen. Sommigen keren natuurlijk terug onder een andere naam.

Pandareus
21 juli 2016, 07:03
Politics.be is trouwens geen beerput, er zitten hier nog genoeg niet-racisten en de extreme gevallen worden geweerd.

Maar er zijn idd een paar goede forummers weggevallen, om verscheidene redenen. Sommigen keren natuurlijk terug onder een andere naam.

Er zijn ook waardevolle forummers zoals pietje of Raf die het gelal van vlaams blokkers gewoon kotsbeu waren en daarom weg blijven.

The Paulus Experience
21 juli 2016, 07:48
SuperStaaf ook al lang niet meer gezien trolololo

Johan Daelemans
21 juli 2016, 07:58
Ik vraag me af of hier ooit iemand van gedacht is veranderd.
Men komt hier zijn 'waarheid' vertellen en dat is het zo een beetje.

Op enkele uitzonderingen na durft er ook niemand onder zijn eigen naam posten. Wat is daarvan de waarde dan?

de vuile muilekoek
21 juli 2016, 08:02
Het is gewoon verlof.

:-):-) tuurlijk ;-)

Rahowa
21 juli 2016, 08:07
Het is gewoon verlof.

Voor mij niet,ik ga pas in verlof de laatste 3 weken van September.

De schoofzak
21 juli 2016, 08:09
Ik vraag me af of hier ooit iemand van gedacht is veranderd.
Men komt hier zijn 'waarheid' vertellen en dat is het zo een beetje.

Op enkele uitzonderingen na durft er ook niemand onder zijn eigen naam posten. Wat is daarvan de waarde dan?

Als iemand zijn waarheid komt vertellen op een behoorlijke wijze, dan kan je misschien niet van gedacht veranderen, maar toch wel wat begrip krijgen voor zijn standpunt.

tot zover de preek van father Schoof;
laat ons bi ... sorry, klinken.

.

de vuile muilekoek
21 juli 2016, 08:17
Als men hier altijd saai en behoorlijk komt posten ....hebben ze je niet graag .... en gaan ze je saboteren met onzin terug te gooien.... ( al ondervonden lekker vuil gebekt is hier soms beter welkom );-) daar kicken ze liever.. Op,:-)

Hypochonder
21 juli 2016, 08:25
Ik vraag me af of hier ooit iemand van gedacht is veranderd.
Men komt hier zijn 'waarheid' vertellen en dat is het zo een beetje.

Op enkele uitzonderingen na durft er ook niemand onder zijn eigen naam posten. Wat is daarvan de waarde dan?

Waarom zou iemand onder zijn eigen naam moeten posten? Wat is de waarde daarvan? Ga eens kijken op Facebook wat voor bagger je daar allemaal te lezen krijgt en daar wordt alles onder eigen naam gepost. Ben je dan een grotere held omdat je bagger onder eigen naam post?

We hebben hier trouwens al meerdere keren gezien dat leden van gedacht is veranderd, vooral als het over moslims gaat. Daar waar men vroeger klakkeloos het multiculgeknuffel hoog in het vaandel droeg zijn sommigen hier volledig in gedraaid, anderen zijn dan weer zo stil over dit onderwerp dat het enorm opvalt.

TV-verslaafde
21 juli 2016, 08:44
Waarom zou iemand onder zijn eigen naam moeten posten? Wat is de waarde daarvan? Ga eens kijken op Facebook wat voor bagger je daar allemaal te lezen krijgt en daar wordt alles onder eigen naam gepost. Ben je dan een grotere held omdat je bagger onder eigen naam post?

We hebben hier trouwens al meerdere keren gezien dat leden van gedacht is veranderd, vooral als het over moslims gaat. Daar waar men vroeger klakkeloos het multiculgeknuffel hoog in het vaandel droeg zijn sommigen hier volledig in gedraaid, anderen zijn dan weer zo stil over dit onderwerp dat het enorm opvalt.

Hehe. Juist. The sheeple.

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Ffarm3.staticflickr.com%2F2691%2F57 90499338_ae08bae3ef_z.jpg&f=1

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Ftruedemocracyparty.net%2Fwp-content%2Fuploads%2Fsheeple-tv2.jpg&f=1

quercus
21 juli 2016, 09:15
Waarom zou iemand onder zijn eigen naam moeten posten? Wat is de waarde daarvan? Ga eens kijken op Facebook wat voor bagger je daar allemaal te lezen krijgt en daar wordt alles onder eigen naam gepost. Ben je dan een grotere held omdat je bagger onder eigen naam post?

We hebben hier trouwens al meerdere keren gezien dat leden van gedacht is veranderd, vooral als het over moslims gaat. Daar waar men vroeger klakkeloos het multiculgeknuffel hoog in het vaandel droeg zijn sommigen hier volledig in gedraaid, anderen zijn dan weer zo stil over dit onderwerp dat het enorm opvalt.
Me dunkt dat er vandaag een zwartgallig en chagrijnig sfeertje over het forum hangt. Ik denk dat een aantal mensen hier beter troost gaat zoeken op de tettendraad.

Libro
21 juli 2016, 09:34
Me dunkt dat er vandaag een zwartgallig en chagrijnig sfeertje over het forum hangt. Ik denk dat een aantal mensen hier beter troost gaat zoeken op de tettendraad.

Ze hebben mij hier nodig, denk ik.

http://bigtitsphoto.org/content/9/317_outfit_through.jpg

Thuleander
21 juli 2016, 09:39
Waar zijn alle mensen van weleer naartoe?


Komen om de vijf botten gluren en kloppen zich dan fier op de borst dat ze zich weer hebben kunnen bedwingen.

Libro
21 juli 2016, 10:01
http://www.boatdesign.net/forums/attachments/all-things-boats-and-boating/67836d1330468972-last-voyage-costa-concordia-cruise-ship-picture-1.png

Libro
21 juli 2016, 10:07
Komen om de vijf botten gluren en kloppen zich dan fier op de borst dat ze zich weer hebben kunnen bedwingen.

Zijn deze niks voor u?

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/a6/b5/40/a6b540be8bfa5906023c502703512a85.jpg

Marie van de koster
21 juli 2016, 10:10
Aan uw draden heb ik eigenlijk geen boodschap. Volgens mij kun je dit elders ook kwijt. Zoek een forum met gelijkgezinden.

Vind ik ook. Ik doe zelden een draad open die gestart is door Demper. Ik denk dat sommige mensen wegblijven om van zijn vieze praat gespaard te blijven.

TV-verslaafde
21 juli 2016, 10:26
Vind ik ook. Ik doe zelden een draad open die gestart is door Demper. Ik denk dat sommige mensen wegblijven om van zijn vieze praat gespaard te blijven.

Demper is dan ook niet bedoeld voor gevoelige lezertjes.

https://images.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2F4.bp.blogspot.com%2F-LuhFde6gTLQ%2FT43k2c-5zlI%2FAAAAAAAAAB4%2F-rSnVTWVOfU%2Fs1600%2FFlippy.jpg&f=1

non-conformist
21 juli 2016, 10:46
http://www.9lives.be/forum/natuur-wetenschap-technologie/1051189-1-2-3-4-a.html#post20095271:oops:

hahaha

Maar laten we het zo stellen, buiten wat over een weer gezeik tussen links en rechts, waarbij rechts vindt dat alles wat niet in hun kraam links is en links vindt dat alles wat niet in hun kraam past rechts is en waarbij je met moderators zit die zelf aan de politieke discussie deelnemen en iedereen bannen die het niet eens is met zijn/hun mening, kan je niet anders verwachten.
Verder wil ik even in herinnering brengen dat recent door Maarten Maleise om niet nader genoemde reden een bepaalde draad gesloten werd. Doet ook vragen rijzen omtrent de objectiviteit en vrije meningsuiting op dit forum.

Peche
21 juli 2016, 11:11
Toen ik hier net lid werd bruiste dit forum van leven. Maar er was tegelijk een grotere verdeeldheid dan vandaag.

We bespraken de evolutietheorie en daarin werd wel eens de draak met elkaar gestoken. Maar al bij al wij vonden elkaar en vonden een zekere vrede voor elkaars verschillen. Er schiet nu een kleine elite over die het finaal wel goed met elkaar meent. Er zijn verschillen, maar het valt steeds meer in perspectief en er wordt hoe langer hoe meer consensus bereikt. Mensen die ooit in conflict met elkaar waren spreken af en delen een pint.

Deze verschillen zijn een projectie van onze maatschappij. Een forumlid als ik vind dat fascinerend te volgen. Hoe verschillen botsen en een nieuw daglicht op materie schijnen. Verschillen die ons toch enigszins bij elkaar brengen om nieuwe perspectieven te synthethiseren.
Een forum is daar een goed kanaal voor.

The Paulus Experience
21 juli 2016, 11:35
Toen ik hier net lid werd bruiste dit forum van leven. Maar er was tegelijk een grotere verdeeldheid dan vandaag.

We bespraken de evolutietheorie en daarin werd wel eens de draak met elkaar gestoken. Maar al bij al wij vonden elkaar en vonden een zekere vrede voor elkaars verschillen. Er schiet nu een kleine elite over die het finaal wel goed met elkaar meent. Er zijn verschillen, maar het valt steeds meer in perspectief en er wordt hoe langer hoe meer consensus bereikt. Mensen die ooit in conflict met elkaar waren spreken af en delen een pint.

Deze verschillen zijn een projectie van onze maatschappij. Een forumlid als ik vind dat fascinerend te volgen. Hoe verschillen botsen en een nieuw daglicht op materie schijnen. Verschillen die ons toch enigszins bij elkaar brengen om nieuwe perspectieven te synthethiseren.
Een forum is daar een goed kanaal voor.

Lol het is maar hoe je het bekijkt.
Op de 13 jaar dat ik hier lid ben heb ik vooral gemerkt dat centrum en Links bijna helemaal van het forum verdwenen zijn.
Sinds het verdwijnen van het echte beerput forum, politicsinfo, zijn de wezen hier aangespoeld, inclusief gedachtengoed.
Wat het hier een forum maakt met nog enkel quasi rechtse tot extreem rechtse deelnemers.
Niet moeilijk dat er meer eensgezindheid en minder tegenstellingen zijn. Lol
Het gevaar van een rechtse praatbarak is dat de deelnemers enigszins denken dat dit representatief is voor de maatschappij.

Hypochonder
21 juli 2016, 11:40
Demper heeft het er vooral over dat zijn schunnigheden niet meer grappig gevonden worden door sommigen. Zo voelt zijn isolement op zijn zolderkamertje nog nijpender aan.

Peche
21 juli 2016, 11:59
Lol het is maar hoe je het bekijkt.
Op de 13 jaar dat ik hier lid ben heb ik vooral gemerkt dat centrum en Links bijna helemaal van het forum verdwenen zijn.
Sinds het verdwijnen van het echte beerput forum, politicsinfo, zijn de wezen hier aangespoeld, inclusief gedachtengoed.
Wat het hier een forum maakt met nog enkel quasi rechtse tot extreem rechtse deelnemers.
Niet moeilijk dat er meer eensgezindheid en minder tegenstellingen zijn. Lol
Het gevaar van een rechtse praatbarak is dat de deelnemers enigszins denken dat dit representatief is voor de maatschappij.

Bekijk het als vibratievelden die overstegen worden.
https://www.youtube.com/watch?v=ktvTqknDobU

Peche
21 juli 2016, 12:02
Demper heeft het er vooral over dat zijn schunnigheden niet meer grappig gevonden worden door sommigen. Zo voelt zijn isolement op zijn zolderkamertje nog nijpender aan.


De Demper-mentaliteit geraakt uit de mode. Het neigt al dichtbij Arabisme.

SDX
21 juli 2016, 12:41
hahaha

Maar laten we het zo stellen, buiten wat over een weer gezeik tussen links en rechts, waarbij rechts vindt dat alles wat niet in hun kraam links is en links vindt dat alles wat niet in hun kraam past rechts is en waarbij je met moderators zit die zelf aan de politieke discussie deelnemen en iedereen bannen die het niet eens is met zijn/hun mening, kan je niet anders verwachten.
Verder wil ik even in herinnering brengen dat recent door Maarten Maleise om niet nader genoemde reden een bepaalde draad gesloten werd. Doet ook vragen rijzen omtrent de objectiviteit en vrije meningsuiting op dit forum.

Maarten had die draad niet gesloten.

Wie zijn die mods die mee in discussie gaan?

Pandareus
21 juli 2016, 13:16
hahaha

Maar laten we het zo stellen, buiten wat over een weer gezeik tussen links en rechts, waarbij rechts vindt dat alles wat niet in hun kraam links is en links vindt dat alles wat niet in hun kraam past rechts is en waarbij je met moderators zit die zelf aan de politieke discussie deelnemen en iedereen bannen die het niet eens is met zijn/hun mening, kan je niet anders verwachten.
Verder wil ik even in herinnering brengen dat recent door Maarten Maleise om niet nader genoemde reden een bepaalde draad gesloten werd. Doet ook vragen rijzen omtrent de objectiviteit en vrije meningsuiting op dit forum.

Geloof ik geen woord van. De laatste poging om hem te "forceren" om een draadje te sluiten is grandioos mislukt : Deo zijn draadje over record bank & Kobelco.

Libro
21 juli 2016, 13:22
Geloof ik geen woord van. De laatste poging om hem te "forceren" om een draadje te sluiten is grandioos mislukt : Deo zijn draadje over record bank & Kobelco.

Hij verwijst waarschijnlijk naar mijn BREAKING-draad over de aanslag in Nice, die gesloten is. Ik weet ook niet waarom.

non-conformist
21 juli 2016, 13:23
aub :

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233511

non-conformist
21 juli 2016, 13:23
Maarten had die draad niet gesloten.

Wie zijn die mods die mee in discussie gaan?

Je niet van de domme houden aub.

non-conformist
21 juli 2016, 13:25
Lol het is maar hoe je het bekijkt.
Op de 13 jaar dat ik hier lid ben heb ik vooral gemerkt dat centrum en Links bijna helemaal van het forum verdwenen zijn.
Sinds het verdwijnen van het echte beerput forum, politicsinfo, zijn de wezen hier aangespoeld, inclusief gedachtengoed.
Wat het hier een forum maakt met nog enkel quasi rechtse tot extreem rechtse deelnemers.
Niet moeilijk dat er meer eensgezindheid en minder tegenstellingen zijn. Lol
Het gevaar van een rechtse praatbarak is dat de deelnemers enigszins denken dat dit representatief is voor de maatschappij.

Ik heb in een discussie met een bepaalde mod (die zich dus mengt in bepaalde discussie vanuit een bepaalde politieke hoek en vervolgens leden die hem wat teveel in de weg leggen bant) gezegd dat als hij zo verder gaat hij binnen de kortste keren alleen nog met zichzelf aan het praten is en het een saaie boel zou gaan worden.

Zo te zien ben ik niet de enige die tot die conclusie gekomen is.

Xenophon
21 juli 2016, 14:18
Ik verschiet eerlijk gezegd, jullie zijn allemaal hardcore racisten, zo zei iemand op dat andere forum.

Johan Daelemans
21 juli 2016, 14:19
Ben je dan een grotere held omdat je bagger onder eigen naam post?

Een held zou ik me niet noemen.
Het is meer zoiets als een discussie voeren met iemand die te laf is om in de andere zijn ogen te kijken.

En van die 'bagger' ... je kan tenminste controleren of er iets van waar is.
Dat leuteren over koetjes en kalfjes zonder wat tastbaars is toch gewoon praat voor de vaak.

TV-verslaafde
21 juli 2016, 14:25
Lol het is maar hoe je het bekijkt.
Op de 13 jaar dat ik hier lid ben heb ik vooral gemerkt dat centrum en Links bijna helemaal van het forum verdwenen zijn.
Sinds het verdwijnen van het echte beerput forum, politicsinfo, zijn de wezen hier aangespoeld, inclusief gedachtengoed.
Wat het hier een forum maakt met nog enkel quasi rechtse tot extreem rechtse deelnemers.
Niet moeilijk dat er meer eensgezindheid en minder tegenstellingen zijn. Lol
Het gevaar van een rechtse praatbarak is dat de deelnemers enigszins denken dat dit representatief is voor de maatschappij.

Zelfs "links" wordt wakker. Hoeveel % van de vluchtelingen beland op de arbeidsmarkt. 5%? De overige 95% verveelt zich en begint amok te maken. Het immigratiebeleid van Merkel is veel te drastisch geweest en buiten proportie maar dat weer elke oen onderhand wel. Links heeft zichzelf een kogel door zijn kop gejaagd....


Radicale verliezer

Share

Meer amok makende vluchtelingen kunnen een nieuw 'Keulen' worden in de publieke opinie

Sterker, opiniepeilingen wezen eerder deze maand uit dat slechts circa 30 procent van de ondervraagden bang is voor de sociale en economische gevolgen van de immigratiestroom, dit jaar toch ook alweer ruim een kwart miljoen. Maar ruim 60 procent heeft angst voor terreuraanslagen. Deze zijn nu gekomen in de vorm van een dader die bovendien gevoeligheden raakt. Hij is minderjarig, deed zijn best, en lijkt in een mum van tijd te zijn geradicaliseerd tot wat de schrijver Hans-Magnus Enzensberger ooit 'de radicale verliezer' noemde.

Dat is beangstigend, gezien de behoefte aan orde die de Duitser misschien nog wel meer eigen is dan de behoefte om - na de nazitijd en de aanslagen op asielcentra, en de opkomst van AfD - 'de goede Duitser' te zijn. Bondskanselier Merkel belichaamt nog altijd die politieke orde. Ze is zeg maar de Mercedes onder de Europese politici.

Maar terreuraanslagen hebben een ander effect dan al die vluchtelingen. Die leiden intussen tot de gelaten reactie: ja, maar ons leven gaat door en moet doorgaan. Maar als het een serie aanslagen wordt, dan zal toch plots klinken: 'Basta! Noodtoestand', zoals in Frankrijk. Die miljoenen vluchtelingen zijn veel onzichtbaarder. Ze zitten in asielzoekerscentra, uit het zicht en al bijna vergeten.

Muhammad R. zal de harde cijfers weer centraal stellen. Die zijn alarmerend. Daimler-topman Zetsche zei vorige herfst: "Wij zoeken deze vluchtelingen. Ze worden de basis van het volgende Wirtschaftswunder." Reden: ruim 600.000 vacatures. Dat aantal is er nog steeds. Maar, hoeveel vluchtelingen hebben de tien waardevolste Duitse ondernemingen tot juni dit jaar aangenomen? Zegge en schrijve 54, waarvan 50 bij de Deutsche Post. Om twee redenen: de kandidaten spreken geen Duits, en driekwart van de vluchtelingen heeft nul opleiding.

Hetzelfde geldt voor minderjarige, alleenstaande vluchtelingen zoals Muhammad R. Van de 150 minderjarigen in de regio Würzburg zijn er 20 bij welwillende pleeggezinnen, waarvan er gelukkig nog vele zijn, ondergebracht. Hoe langer integratie, scholing en opleidingsplaatsen uitblijven, hoe groter de kans wordt op meer amok makende vluchtelingen als Muhammad R. Dat kan een nieuw 'Keulen' worden in de publieke opinie.


http://www.demorgen.be/opinie/merkel-is-de-mercedes-onder-de-europese-politici-b1990456/

Hoomer
21 juli 2016, 15:06
Toen ik hier net lid werd bruiste dit forum van leven. Maar er was tegelijk een grotere verdeeldheid dan vandaag.

We bespraken de evolutietheorie en daarin werd wel eens de draak met elkaar gestoken. Maar al bij al wij vonden elkaar en vonden een zekere vrede voor elkaars verschillen. Er schiet nu een kleine elite over die het finaal wel goed met elkaar meent. Er zijn verschillen, maar het valt steeds meer in perspectief en er wordt hoe langer hoe meer consensus bereikt. Mensen die ooit in conflict met elkaar waren spreken af en delen een pint.

Deze verschillen zijn een projectie van onze maatschappij. Een forumlid als ik vind dat fascinerend te volgen. Hoe verschillen botsen en een nieuw daglicht op materie schijnen. Verschillen die ons toch enigszins bij elkaar brengen om nieuwe perspectieven te synthethiseren.
Een forum is daar een goed kanaal voor.

Ik heb de neergang van dit forum enkele jaren gelden voorspeld, we hadden maar net de artisjokkerige overleefd of er kwam een groepje bembemmerige er werd op zeer korte tijd een tien tot vijftien accounts aangemaakt die allemaal zeer chatterig posten, er werden privaat gegevens op het forum gepost door een groot aantal nicks. Ik heb toen voorspeld dat dit forum de bembemmerige niet ging overleven, waar de artisjokkerige nog politiek geëngageerd waren, waren de bembemmerige meer persoonlijk en beschouwden ze dit forum meer als een chatroom dan als een politiek forum.

PS Bembem niets persoonlijk hoor, met bembemmerige bedoel ik enkel maar uw stijl van posten. ;-) bv. peche die ziek is, Guinevere die haar enzoverder enzoverder.

Hypochonder
21 juli 2016, 15:25
Een held zou ik me niet noemen.
Het is meer zoiets als een discussie voeren met iemand die te laf is om in de andere zijn ogen te kijken.


De ander in de ogen kijken? We praten hier wel over discussies op het net he. Op FB heb je even grote zoniet nog grotere praatjesmakers/keyboardwarriors als hier en enig ander forum. En denk maar niet dat omdat ze het onder eigen naam durven posten dat ze het daarom in jou of anderen hun gezicht durven zeggen, heeft er gewoon niks mee te maken. Ze hebben dat ook al eens gedaan: mensen die heel forse, racistische of vrouwonvriendelijke uitspraken deden op fb geconfronteerd met een cameraploeg erbij, het was snel heel wat minder als ze al iets durfden zeggen...

Peche
21 juli 2016, 15:31
Ik heb de neergang van dit forum enkele jaren gelden voorspeld, we hadden maar net de artisjokkerige overleefd of er kwam een groepje bembemmerige er werd op zeer korte tijd een tien tot vijftien accounts aangemaakt die allemaal zeer chatterig posten, er werden privaat gegevens op het forum gepost door een groot aantal nicks. Ik heb toen voorspeld dat dit forum de bembemmerige niet ging overleven, waar de artisjokkerige nog politiek geëngageerd waren, waren de bembemmerige meer persoonlijk en beschouwden ze dit forum meer als een chatroom dan als een politiek forum.

PS Bembem niets persoonlijk hoor, met bembemmerige bedoel ik enkel maar uw stijl van posten. ;-) bv. peche die ziek is, Guinevere die haar enzoverder enzoverder.

De pot verwijt de ketel. Gij zijt een schoolvoorbeeld ofwat?

bembem
21 juli 2016, 15:36
De pot verwijt de ketel. Gij zijt een schoolvoorbeeld ofwat?

Och laat hem, hij vindt dat wij chat-stijl hebben maar zelf kan ie er ook wat van, de hoomerachtige zullen we hem noemen...

Peche
21 juli 2016, 15:38
Met zijn beklag over het verleden altijd.
Move on.

Hoomer
21 juli 2016, 15:38
Och laat hem, hij vindt dat wij chat-stijl hebben maar zelf kan ie er ook wat van, de hoomerachtige zullen we hem noemen...

En ja hoor hier zijn ze dan.
Zoals den Hoomer is er maar 1 bemmeke.
;-)

Hoomer
21 juli 2016, 15:39
Met zijn beklag over het verleden altijd.
Move on.

Beklag over het verleden? Spijkers op laag water aan het zoeken? ;-)

Hoomer
21 juli 2016, 15:40
De pot verwijt de ketel. Gij zijt een schoolvoorbeeld ofwat?

Ik? nee ik volg hier al van in het begin en zag alles veranderen. ;-)

bembem
21 juli 2016, 15:40
Met zijn beklag over het verleden altijd.
Move on.

3

Peche
21 juli 2016, 15:41
Is dat niet eerder uw dada?
Zou je iets kunnen posten zonder daarbij een ander te benoemen?

Hoomer
21 juli 2016, 15:42
Is dat niet eerder uw dada?
Zou je iets kunnen posten zonder daarbij een ander te benoemen?

Beste forummers, begrijpen jullie wat ik bedoel, met dat dit soort posters erger is om een forum neer te halen dan de artisjokkerigen.
;-)
De show kan gaan beginnen. :-D

bembem
21 juli 2016, 15:42
Ik? nee ik volg hier al van in het beging en zag alles veranderen. ;-)

een forum verandert nu eenmaal, besides 13 mei 2005 is niet 'het begin'...

Hoomer
21 juli 2016, 15:44
een forum verandert nu eenmaal, besides 13 mei 2005 is niet 'het begin'...

Nee bemmeke, ik post hier niet van in het begin, ik volg dit forum van in het begin, een klein verschil niet?
Ik las dit forum en gebruikte het niet als chatroom hoor vergelijk ons aantal postings eens ;-)
Groetjes

bembem
21 juli 2016, 15:49
Beste forummers, begrijpen jullie wat ik bedoel, met dat dit soort posters erger is om een forum neer te halen dan de artisjokkerigen.
;-)
De show kan gaan beginnen. :-D

wat valt er neer te halen? besides, dit is de wei, als ons gechat echt zo storend zou zijn had Maarten ons al lang buitengesjot, doch heeft hij zo te zien niks tegen de bembemmerige, yep

bembem
21 juli 2016, 15:53
Nee bemmeke, ik post hier niet van in het begin, ik volg dit forum van in het begin, een klein verschil niet?
Ik las dit forum en gebruikte het niet als chatroom hoor vergelijk ons aantal postings eens ;-)
Groetjes

idd ben een veelposter - als ik het vergelijk met jouw aantal postings, a problem with that? lol

Hoomer
21 juli 2016, 15:54
wat valt er neer te halen? besides, dit is de wei, als ons gechat echt zo storend zou zijn had Maarten ons al lang buitengesjot, doch heeft hij zo te zien niks tegen de bembemmerige, yep

Maar bemmeke waarom mag je dan alleen nog maar in koetjes en kalfjes? ;-)
Liefs Hoomer

bembem
21 juli 2016, 15:55
Maar bemmeke waarom mag je dan alleen nog maar in koetjes en kalfjes? ;-)
Liefs Hoomer

ewel omdat ik een domme geit ben zeker? LOL

Hoomer
21 juli 2016, 15:58
idd ben een veelposter - als ik het vergelijk met jouw aantal postings, a problem with that? lol

Nee hoor ik heb geen enkel probleem met u en ook niet met ons pecheke hoor, het gaat over een forum dat politics genaamd is, waar amper nog over politiek gezeverd wordt. Dat door chatgedrag dit forum verworden is tot wat het nu is.
Ik heb dit forum zien evolueren van een prachtig diskussiepanel naar een veredelde chatroom.
Het is al meer is er niet.
Groetjes ;-)

bembem
21 juli 2016, 16:03
Nee hoor ik heb geen enkel probleem met u en ook niet met ons pecheke hoor, het gaat over een forum dat politics genaamd is, waar amper nog over politiek gezeverd wordt. Dat door chatgedrag dit forum verworden is tot wat het nu is.
Ik heb dit forum zien evolueren van een prachtig diskussiepanel naar een veredelde chatroom.
Het is al meer is er niet.
Groetjes ;-)

niks belet je van het op te krikken, doch zit je hier in de wei met ons te chatten, euh begrijpen wie begrijpen, LOL

Hoomer
21 juli 2016, 16:10
niks belet je van het op te krikken, doch zit je hier in de wei met ons te chatten, euh begrijpen wie begrijpen, LOL

Maar Bemmeke toch, ik kan dat niet opkrikken hoor, dat moet de moderatie doen.
Tja, we zijn niet over u of mij bezig, we zijn ook niet over persoonlijke zaken aan het praten, we praten over het forum, snap je. ;-)
Jij mag in koetjes en kalfjes doen wat je wil hoor voor mijn part. ;-)
Groetjes

bembem
21 juli 2016, 16:12
Maar Bemmeke toch, ik kan dat niet opkrikken hoor, dat moet de moderatie doen.
Tja, we zijn niet over u of mij bezig, we zijn ook niet over persoonlijke zaken aan het praten, we praten over het forum, snap je. ;-)
Jij mag in koetjes en kalfjes doen wat je wil hoor voor mijn part. ;-)
Groetjes

bah je bent weer goed bezig zie ik.... pfffff

Hoomer
21 juli 2016, 16:14
bah je bent weer goed bezig zie ik.... pfffff

Tja, bemmeke ik ga ff een duik nemen in het zwembad, me douchen ,eten en dan ben ik terug ter uwer beschikking. ;-)
Tot straks ;-)

bembem
21 juli 2016, 16:15
Tja, bemmeke ik ga ff een duik nemen in het zwembad, me douchen ,eten en dan ben ik terug ter uwer beschikking. ;-)
Tot straks ;-)

lol

NieuwNoors
21 juli 2016, 17:31
Tja, bemmeke ik ga ff een duik nemen in het zwembad, me douchen ,eten en dan ben ik terug ter uwer beschikking. ;-)
Tot straks ;-)

Kan het nog chatteriger Hoomerke? Ook beetje bemmerig trouwens :-)

quercus
21 juli 2016, 17:42
Kan het nog chatteriger Hoomerke? Ook beetje bemmerig trouwens :-)
Zelfs een tikkeltje jeanet-achtig!:lol:

NieuwNoors
21 juli 2016, 19:04
Zelfs een tikkeltje jeanet-achtig!:lol:

:lol:
Hoomerke bewijst met zijn "zwembad"-post dat hij net zo'n chatterige en bembemmerige dingen neerzet als diegenen waarop hij commentaar geeft. Wel hilarisch!

Peche
21 juli 2016, 19:59
't Is waar, hij is de grootste chatter wellicht op dit forum, die telkens het verleden oprakelt. En mensen in groepjes verdeeld en paranoia overal dubbelnicks in ziet.
Maar wel de andere aanwijzen. Ik wijs de middelste terug.

Marie van de koster
21 juli 2016, 21:11
Maar Bemmeke toch, ik kan dat niet opkrikken hoor, dat moet de moderatie doen.
Tja, we zijn niet over u of mij bezig, we zijn ook niet over persoonlijke zaken aan het praten, we praten over het forum, snap je. ;-)
Jij mag in koetjes en kalfjes doen wat je wil hoor voor mijn part. ;-)
Groetjes

Uw "vaderlijke" neerbuigende manier van schrijven is irriterend en vermoeiend. U gebruikt die toon vooral tegen vrouwen, dat is heel opvallend.
En als Bembem e.a. mogen doen wat ze willen in koetjes en kalfjes voor uw part, waarom dan doorlopend die kritiek?

NieuwNoors
21 juli 2016, 21:23
Uw "vaderlijke" neerbuigende manier van schrijven is irriterend en vermoeiend. U gebruikt die toon vooral tegen vrouwen, dat is heel opvallend.
En als Bembem e.a. mogen doen wat ze willen in koetjes en kalfjes voor uw part, waarom dan doorlopend die kritiek?

Vraag ik mij ook af Marie.
Hoomerke waant zich verheven boven alle vrouwen. :evil:

non-conformist
21 juli 2016, 21:36
heeft waarschijnlijk een kleine lul.

Hoomer
21 juli 2016, 21:43
Kan het nog chatteriger Hoomerke? Ook beetje bemmerig trouwens :-)

Ha de cavalerie is aangekomen. ;-) De show kan gaan beginnen. En ze vragen zich af waarom het forum naar de boem gaat. ;-)
Dag lieve NN ;-)

Hoomer
21 juli 2016, 21:44
Uw "vaderlijke" neerbuigende manier van schrijven is irriterend en vermoeiend. U gebruikt die toon vooral tegen vrouwen, dat is heel opvallend.
En als Bembem e.a. mogen doen wat ze willen in koetjes en kalfjes voor uw part, waarom dan doorlopend die kritiek?
Haaa de rest is ook aangekomen, dag Marieke. ;-)

Hoomer
21 juli 2016, 21:48
heeft waarschijnlijk een kleine lul.

Nog een accountje uit die tijd. Kom jij de madammen ook bijstaan in hun aanval op den Hoomer.
Mensen die dit lezen zullen eindelijk begrijpen hoe dit forum kapot gemaakt word door een kliekje erger dan de artisjokanen, die waren tenminste nog met politiek bezig.
Lieve groetjes hoor van den Hoomer.;-)

Peche
21 juli 2016, 21:55
#@?;!!!!!!!!!!!!!!

Hoomer
21 juli 2016, 21:57
#@?;!!!!!!!!!!!!!!

cool ;-)

Peche
21 juli 2016, 22:03
Dit is K&K waar nu eens niet over politiek gesproken moet worden.
Wat is uw probleem met mensen die in een k&k overeenkomen door te "chatten" ?
Dit is het Hoomer, dit is het board zoals het nu is. De oude tijd komt niet meer terug. En al zeker niet door meer verdeeldheid en onderscheid te zaaien. Niemand is hier gemachtigd door de almighty een ander te beoordelen.

zonbron
21 juli 2016, 22:08
Het is hier morsdood. Letterlijk.

Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling.

Waar zijn alle mensen van weleer naartoe?
Waarom blijven ze weg?

Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties.

Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan.

Hebt U zich nog regelmatig in de echte mensenwereld begeven en daar met de medemens over politiek en de huidige toestanden gesproken? Menig man zet zelfs zijn TV-set niet langer op.

From_Vlaanderen
21 juli 2016, 22:19
Het is hier morsdood. Letterlijk.

Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling.

Waar zijn alle mensen van weleer naartoe?
Waarom blijven ze weg?

Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties.

Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan.

Zuipte gij ni wa weinig? En in de kempen werkt alleman op het veld als het goed weer. Ik heb vandaag wat gewerkt aan mijn bartafel, ik woon ook in de bougoiskempen

Hoomer
21 juli 2016, 22:26
Dit is K&K waar nu eens niet over politiek gesproken moet worden.
Wat is uw probleem met mensen die in een k&k overeenkomen door te "chatten" ?
Dit is het Hoomer, dit is het board zoals het nu is. De oude tijd komt niet meer terug. En al zeker niet door meer verdeeldheid en onderscheid te zaaien. Niemand is hier gemachtigd door de almighty een ander te beoordelen.
Wel pecheke het gaat over wat er van dit forum geworden is, en ik zeg mijn mening over het hoe en het waarom. Ik kan er niet aandoen dat jullie den Hoomer aanvallen met de kliek, maar het is net dat gedrag dat in het verleden dit forum een zware klap heeft toegebracht, jullie doen nu juist hetzelfde als er iemand iets post wat jullie niet aanstaat, wordt de hele kliek opgetrommeld en hup, jullie gaan dan op de man spelen. Niet ontkennen lieve peche de laatste 15 postings zijn het zoveelste bewijs ;-).

Dit forum is gewoon saai geworden, vroeger las ik hier heel veel meningen en nu lees ik vooral jullie avonturen.

Lieve groetje van den Hoomer, die tot naderorder nog steeds een mening mag hebben.
;-)

zonbron
21 juli 2016, 22:26
Zuipte gij ni wa weinig? En in de kempen werkt alleman op het veld als het goed weer. Ik heb vandaag wat gewerkt aan mijn bartafel, ik woon ook in de bougoiskempen

Met zware (geo)politieke praat moet men in geen enkele cafe aankomen en met perversiteiten dus ook niet, dat is duidelijk.

From_Vlaanderen
21 juli 2016, 22:34
Met zware (geo)politieke praat moet men in geen enkele cafe aankomen en met perversiteiten dus ook niet, dat is duidelijk.

Perversiteiten is ne plein de jour.
Verder stem ik altijd op het blok omdat ik ooit door blanken onrecht ben aangedaan tov die bruin apen. Ik was zat ok, maar dat was ook al.

zonbron
21 juli 2016, 22:46
Perversiteiten is ne plein de jour.
Verder stem ik altijd op het blok omdat ik ooit door blanken onrecht ben aangedaan tov die bruin apen. Ik was zat ok, maar dat was ook al.

Juist. Zat zijn is super en op blok stemmen is fijn. Jammer dat het nu belang noemt.

Peche
22 juli 2016, 05:57
Wel pecheke het gaat over wat er van dit forum geworden is, en ik zeg mijn mening over het hoe en het waarom. Ik kan er niet aandoen dat jullie den Hoomer aanvallen met de kliek, maar het is net dat gedrag dat in het verleden dit forum een zware klap heeft toegebracht, jullie doen nu juist hetzelfde als er iemand iets post wat jullie niet aanstaat, wordt de hele kliek opgetrommeld en hup, jullie gaan dan op de man spelen. Niet ontkennen lieve peche de laatste 15 postings zijn het zoveelste bewijs ;-).

Dit forum is gewoon saai geworden, vroeger las ik hier heel veel meningen en nu lees ik vooral jullie avonturen.

Lieve groetje van den Hoomer, die tot naderorder nog steeds een mening mag hebben.
;-)

Wie is jullie? En waarom denk jij een bijdragen voor dit board te zijn?
Je wijst enkel anderen en situaties buiten jezelf aan.
De "kliek" wordt niet opgetrommeld, gij gooit een steen en die wordt terug geworpen. Laat iedereen de laatste posten lezen, het zijt gij die uw mede forummer belaagd. Door uw wijzen en waardeoordelen.
We zouden het vergrootglas eens boven U moeten houden.

Hoomer
22 juli 2016, 06:21
Wie is jullie? En waarom denk jij een bijdragen voor dit board te zijn?
Je wijst enkel anderen en situaties buiten jezelf aan.
De "kliek" wordt niet opgetrommeld, gij gooit een steen en die wordt terug geworpen. Laat iedereen de laatste posten lezen, het zijt gij die uw mede forummer belaagd. Door uw wijzen en waardeoordelen.
We zouden het vergrootglas eens boven U moeten houden.
Eerst en vooral ik ben geen bijdrage, ik lever een bijdrage, maar je bedoeld een meerwaarde waarschijnlijk, wel ik heb niet de pretentie mij een meerwaarde te noemen. Ik was een lezer en een light poster zeg maar, maar niettemin heeft het forum zulke mensen nodig, zonder lezers heeft het geen zin hier een mening neer te pennen niet?
Ik wijs niemand aan, daar vergis je u weer, ik had het over een manier van posten. Ik belaag niemand geloof me maar, ik kan er niet aan doen dat haters zullen haten en dat jullie lange tenen hebben. Het gaat toch over dit forum en waarom het naar de knoppen aan het gaan is, of niet soms? Wel zoals ik en veel anderen van het forum hier, konden lezen op het haatforumpje, hebben jullie met den eilandbewoner op kop een grondige hekel aan dit forum, de deelnemers en de moderatie, wat doen jullie hier dan nog, is dat miniscuul haatforumpje niet bevredigend, of blijven jullie in groep hier mensen komen aanvallen tot ze het beu zijn hier te posten?
Wat is de verborgen agenda? En ja ik heb enkele jaren geleden voorspeld dat die tien a vijftien accounts die in een korte tijdspanne werden aangemaakt hier en allemaal een heel bembemmerige stijl hadden nml over je zelf liggen lullen.
Voila meer is er niet, en als jullie je aangevallen voelen mij niet gelaten, het is gewoon mijn mening.
En toch nog lieve groeten? want ik kan het jullie niet kwalijk nemen, en aan Nynorsk een extra groet omdat ze van mij een vrouwonvriendelijk iemand wil maken. ;-)
Jullie Hoomertje

Peche
22 juli 2016, 06:54
Dit board heeft een slechte reputatie voor diverse reden. Maar op kop staat toch racisme en bagatalisering. Denkt U geen aandeel te dragen?
Je verdeelt constant iedereen in groepen door ze te linken aan personen uit het verleden. Onlangs zei je me nog dat ik een kant moest kiezen.

Uw duaal trivaal wereldje is geen vertegenwoordiging van hoe anderen dit board beleven. Hoe gij tegen "bembemmerigen" duwt is net "haten". En dan achteraf zagen dat het te heet onder uw voeten wordt?
Als er ene hater is zijt gij het wel Hoomer. Wellicht nog een blinde vlek voor jezelf.

Hoomer
22 juli 2016, 07:07
Dit board heeft een slechte reputatie voor diverse reden. Maar op kop staat toch racisme en bagatalisering. Denkt U geen aandeel te dragen?
Je verdeelt constant iedereen in groepen door ze te linken aan personen uit het verleden. Onlangs zei je me nog dat ik een kant moest kiezen.

Uw duaal trivaal wereldje is geen vertegenwoordiging van hoe anderen dit board beleven. Hoe gij tegen "bembemmerigen" duwt is net "haten". En dan achteraf zagen dat het te heet onder uw voeten wordt?
Als er ene hater is zijt gij het wel Hoomer. Wellicht nog een blinde vlek voor jezelf.
Dit forum heeft helemaal geen slechte reputatie waar haal je dat nu weer uit?
Ik verdeel niemand in groepen hoor, dat doen de mensen zelf ik stel alleen vast, niet meer niet minder.
Nee hoor ik haat de bembemmerigen helemaal niet waar haal je dat nu weer uit, ik observeer gewoon, als je pure haat wil lezen vraag dan toegang tot hun haatforumpje. ;-)
Te heet onder mijn voeten? waar haal je dat nu weer uit, hoe kan het nu te heet onder je voeten worden op een forum?
Betreffende een kant kiezen, in je leven moet je steeds keuzes maken zo hier ook, je bent links of je bent rechts, je bent pro of contra iets etc.
Nogmaals peche ik haat niet, ik begeef me dan ook niet op speciaal opgerichte haatforumpjes om haat te spuien tegen dit forum en de deelnemers zoals je clangenoten. ;-)

Lieve groetjes van den Hoomer

Peche
22 juli 2016, 07:14
Oh maar ik lees van dit board op andere fora hoor. Ik gaf al een quote van wat iemand te zeggen had over dit board.

Uw vaststelling is geen consensus. Mensen in één hokje drummen om uzelf fictief in een hoger hok te trekken is laaghartig.

Jij gooit stenen. Als mensen wat terugzeggen en niet meegaan in uw vaststelling is het een kliek haters.

Jij hoeft geen oordeel te vellen over andere forummers. Werk aan de balk in eigen ogen voor ge de splinter bij een ander ziet.

Hoomer
22 juli 2016, 07:21
Oh maar ik lees van dit board op andere fora hoor. Ik gaf al een quote van wat iemand te zeggen had over dit board.

Uw vaststelling is geen consensus. Mensen in één hokje drummen om uzelf fictief in een hoger hok te trekken is laaghartig.

Jij gooit stenen. Als mensen wat terugzeggen en niet meegaan in uw vaststelling is het een kliek haters.

Jij hoeft geen oordeel te vellen over andere forummers. Werk aan de balk in eigen ogen voor ge de splinter bij een ander ziet.

Ha je bent dus ook een bezoeker van het haatforumpje ;-)
Ik drum niemand in een hokje en ik trek mezelf zeker en vast niet in een hoger hokje hoor, dat doe jij.
Jij doet zelf waar jij me van beschuldigd, de linkse reflex ;-)
Jij velt hier een oordeel over mij, ik niet over jou.
Maar toch nog een oprechte lieve groet, van den Hoomer ;-)

PS. Van die haatboodschappen op het haatforumpje zijn screenshots hoor, dus bewijzen eigenlijk. ;-)

Peche
22 juli 2016, 07:41
Ik weet niet eens wat je bedoelt met het haatforumpje, wellicht dat van Eno? Neen ik ben daar nooit lid geweest.
Ik vel geen oordeel over U, ik smijt de steen terug.
Wie op mijnen teen trapt zal weten dat ik hard kan roepen.

Hoomer
22 juli 2016, 07:48
Ik weet niet eens wat je bedoelt met het haatforumpje, wellicht dat van Eno? Neen ik ben daar nooit lid geweest.
Ik vel geen oordeel over U, ik smijt de steen terug.
Wie op mijnen teen trapt zal weten dat ik hard kan roepen.
Welke steen?
Hard roepen? Wat wartaal uitkramen bedoel je. ;-)
En stop er nu maar mee uwe onzin word genant.
Groetjes,
Hoomer

Peche
22 juli 2016, 07:53
De steen die nuanceert dat GIJ degene zijt die telkenmale de sfeer komt verpesten door forumleden te onderscheiden en bagataliseren.

Universalia
22 juli 2016, 07:54
Ik vind dat het hier op forum dezes nog best meevalt in de voor velen 'vakantieperiode' zijnde. :rofl:

Hoomer
22 juli 2016, 07:59
De steen die nuanceert dat GIJ degene zijt die telkenmale de sfeer komt verpesten door forumleden te onderscheiden en bagataliseren.

Pfffffff :roll:

Hebt ge echt niets anders te doen. ;-)

Libro
22 juli 2016, 12:48
De vraag is vooral wat uw bestaan zo leeg maakt dat ge naar anderen moet kijken om uzelf op te trekken? Hebt gij niets beter te doen?
Het is trouwens hypocriet te klagen over chatgedrag om vervolgens zelf in chatgedrag te vallen.

Zelfs de meest succesvolle mens heeft voorbeelden. De mens leert nu eenmaal van anderen of trekt zich op aan de doelstellingen in zijn leven.

Hoomer
22 juli 2016, 13:02
Zelfs de meest succesvolle mens heeft voorbeelden. De mens leert nu eenmaal van anderen of trekt zich op aan de doelstellingen in zijn leven.
Hij denkt dat ik veroordeel, hij krijgt het niet in zijn hoofd dat ik maar waarneem.
Er is een soort van mensen die zo een oogkleppen dragen dat ze niet kunnen leren, kijk maar rond in het dagelijks leven.
;-) Ik heb eigenlijk medelijden met zo een haters, de haat tegenover Hoomer druipt van hun postings, zielig eigenlijk.
Maar wat doe je eraan, haters zullen nu eenmaal haten.

Peche
22 juli 2016, 13:05
Gij zijt de hater Hoomer. Uw eigen volk verdelen wanneer ze van mening verschillen.
Gij! Niet een ander.
Als ik een hater zou zijn, wat maakt U dat? Raadpleeg de objectiviteit.

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:07
Eerst en vooral ik ben geen bijdrage, ik lever een bijdrage, maar je bedoeld een meerwaarde waarschijnlijk, wel ik heb niet de pretentie mij een meerwaarde te noemen. Ik was een lezer en een light poster zeg maar, maar niettemin heeft het forum zulke mensen nodig, zonder lezers heeft het geen zin hier een mening neer te pennen niet?
Ik wijs niemand aan, daar vergis je u weer, ik had het over een manier van posten. Ik belaag niemand geloof me maar, ik kan er niet aan doen dat haters zullen haten en dat jullie lange tenen hebben. Het gaat toch over dit forum en waarom het naar de knoppen aan het gaan is, of niet soms? Wel zoals ik en veel anderen van het forum hier, konden lezen op het haatforumpje, hebben jullie met den eilandbewoner op kop een grondige hekel aan dit forum, de deelnemers en de moderatie, wat doen jullie hier dan nog, is dat miniscuul haatforumpje niet bevredigend, of blijven jullie in groep hier mensen komen aanvallen tot ze het beu zijn hier te posten?
Wat is de verborgen agenda? En ja ik heb enkele jaren geleden voorspeld dat die tien a vijftien accounts die in een korte tijdspanne werden aangemaakt hier en allemaal een heel bembemmerige stijl hadden nml over je zelf liggen lullen.
Voila meer is er niet, en als jullie je aangevallen voelen mij niet gelaten, het is gewoon mijn mening.
En toch nog lieve groeten? want ik kan het jullie niet kwalijk nemen, en aan Nynorsk een extra groet omdat ze van mij een vrouwonvriendelijk iemand wil maken. ;-)
Jullie Hoomertje

Wie bedoel je toch steeds met die "Jullie"?

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:10
Eerst en vooral ik ben geen bijdrage, ik lever een bijdrage, maar je bedoeld een meerwaarde waarschijnlijk, wel ik heb niet de pretentie mij een meerwaarde te noemen. Ik was een lezer en een light poster zeg maar, maar niettemin heeft het forum zulke mensen nodig, zonder lezers heeft het geen zin hier een mening neer te pennen niet?
Ik wijs niemand aan, daar vergis je u weer, ik had het over een manier van posten. Ik belaag niemand geloof me maar, ik kan er niet aan doen dat haters zullen haten en dat jullie lange tenen hebben. Het gaat toch over dit forum en waarom het naar de knoppen aan het gaan is, of niet soms? Wel zoals ik en veel anderen van het forum hier, konden lezen op het haatforumpje, hebben jullie met den eilandbewoner op kop een grondige hekel aan dit forum, de deelnemers en de moderatie, wat doen jullie hier dan nog, is dat miniscuul haatforumpje niet bevredigend, of blijven jullie in groep hier mensen komen aanvallen tot ze het beu zijn hier te posten?
Wat is de verborgen agenda? En ja ik heb enkele jaren geleden voorspeld dat die tien a vijftien accounts die in een korte tijdspanne werden aangemaakt hier en allemaal een heel bembemmerige stijl hadden nml over je zelf liggen lullen.
Voila meer is er niet, en als jullie je aangevallen voelen mij niet gelaten, het is gewoon mijn mening.
En toch nog lieve groeten? want ik kan het jullie niet kwalijk nemen, en aan Nynorsk een extra groet omdat ze van mij een vrouwonvriendelijk iemand wil maken. ;-)
Jullie Hoomertje

:crazyeye::crazyeye::crazyeye::crazyeye:

Libro
22 juli 2016, 13:14
Maar een mens die een gedrag veroordeelt waaraan hij zich zelf schuldig maakt is op zijn minst hypocriet te noemen.
Hoomer 10 banken achteruit.
We do not forgive.

Ik denk dat ik de context van uw post verkeerd heb begrepen. Mijn antwoord doet er hier niet toe.

Hoomer
22 juli 2016, 13:17
Gij zijt de hater Hoomer. Uw eigen volk verdelen wanneer ze van mening verschillen.
Gij! Niet een ander.
Als ik een hater zou zijn, wat maakt U dat? Raadpleeg de objectiviteit.

De haat tegen den Hoomer druipt van uw postings hier af, ge beseft het geeneens. Ik geef alleen mijn mening waarom dit forum naar de boem gaat en jullie worden dan maar persoonlijk zoals steeds.
Haters zullen haten mijn vriend. ;-)
Groetjes van den Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 13:21
Wie bedoel je toch steeds met die "Jullie"?

Awel NN de meisjes van het haatforumpje. ;-)
:-D:-D:-D
Lieve groetjes, Hoomer

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:21
De haat tegen den Hoomer druipt van uw postings hier af, ge beseft het geeneens. Ik geef alleen mijn mening waarom dit forum naar de boem gaat en jullie worden dan maar persoonlijk zoals steeds.
Haters zullen haten mijn vriend. ;-)
Groetjes van den Hoomer

Wederom, wie is jullie?

Hoomer
22 juli 2016, 13:22
Wederom, wie is jullie?

De haters lieve Noorsje. ;-)
Groetjes Hoomer

PS Wie het schoentje passe trekke het aan. ;-)

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:24
Awel NN de meisjes van het haatforumpje. ;-)
:-D:-D:-D
Lieve groetjes, Hoomer
Alleen de meisjes? Da's discriminatie he Hoomerke!
Graag namen aub van die meisjes? Ik hoop dat ze meerderjarig zijn trouwens! Voor jou dus he, aangezien je er geobsedeerd door bent precies. Slaap je nog wel?

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:25
De haters lieve Noorsje. ;-)
Groetjes Hoomer

PS Wie het schoentje passe trekke het aan. ;-)

Het glazen muiltje zoals in Assepoester? Hmmmm, klinkt wel romantisch Hoomerke!

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:25
Awel NN de meisjes van het haatforumpje. ;-)
:-D:-D:-D
Lieve groetjes, Hoomer

Is Pêche ook een meisje dan? :oops:

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:28
Oh maar er is een agenda, maakt geen vergissing. Hoomer loopt alleen verloren in zijn beperkt denken.

Ben je onze dagelijkse bijeenkomst met alle meisjes - die tegen Hoomeke zijn- weeral vergeten dan? Vanavond: 20uur volgende bespreking, in het park achter den hoek, zoals anders. :lol:

Hoomer
22 juli 2016, 13:28
Alleen de meisjes? Da's discriminatie he Hoomerke!
Graag namen aub van die meisjes? Ik hoop dat ze meerderjarig zijn trouwens! Voor jou dus he, aangezien je er geobsedeerd door bent precies. Slaap je nog wel?

Ik slaap als een roosje, bedankt voor uw bezorgdheid. ;-)
Ik denk het wel, vermits er daar op dat haatforumpje wel eens zeer sexueel getinte praat werd verkocht. Ik ben helemaal niet geobsedeerd, het haatclubje is eerder fan ven den Hoomer;-)
Peche vergeet haar niet te bedanken voor de "spontane" hulp.-)
Groetjes,Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 13:29
Het glazen muiltje zoals in Assepoester? Hmmmm, klinkt wel romantisch Hoomerke!

Kennis vlaamse spreekwoorden bijschaven Lieve Nynorsk.
Groetje van den Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 13:32
Ben je onze dagelijkse bijeenkomst met alle meisjes - die tegen Hoomeke zijn- weeral vergeten dan? Vanavond: 20uur volgende bespreking, in het park achter den hoek, zoals anders. :lol:

Je beseft toch zelf wel hoe onnozel je hier doet. ;-)
Je bent weer maar eens samen met peche een draadje aan het verknoeien lieve Nynorsk.
Om Hoomer te bashen moet je een ander draadje opendoen, dit is nu eenmaal geen chatkanaal, de topic is: Wat is er toch van dit forum geworden ;-)
Weerom lieve groetjes van u toegenegen Hoomertje

Peche
22 juli 2016, 13:33
[QUOTE=NieuwNoors;8174979]Ben je onze dagelijkse bijeenkomst met alle meisjes - die tegen Hoomeke zijn- weeral vergeten dan? Vanavond: 20uur volgende bespreking, in het park achter den hoek, zoals anders. :lol:

Ik ben de bijeenkomst niet maar duw wel de drijfsfeer van het gesprek.
Ik weet niet wie tegen of voor Hoomer is. Laat me ook koud, wel wens ik te benadrukken dat Hoomer gedrag veroordeelt waaraan ie zich zelf schuldig maakt.

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:34
Kennis vlaamse spreekwoorden bijschaven Lieve Nynorsk.
Groetje van den Hoomer
Kennis Forumnamen bijschaven Hoomerke! Slechts 4 personen op dit forum + moderatie weet wie ik was voordat ik als Nick NN aanmaakte. En dat was zeker niet mijn Zweedse naamgenote. Pech voor jou.

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:36
Je beseft toch zelf wel hoe onnozel je hier doet. ;-)
Je bent weer maar eens samen met peche een draadje aan het verknoeien lieve Nynorsk.
Om Hoomer te bashen moet je een ander draadje opendoen, dit is nu eenmaal geen chatkanaal, de topic is: Wat is er toch van dit forum geworden ;-)
Weerom lieve groetjes van u toegenegen Hoomertje

Tiens, gisteren wel, toen je het had over je zwembad enz.... raar.

NieuwNoors
22 juli 2016, 13:37
Je beseft toch zelf wel hoe onnozel je hier doet. ;-)
Je bent weer maar eens samen met peche een draadje aan het verknoeien lieve Nynorsk.
Om Hoomer te bashen moet je een ander draadje opendoen, dit is nu eenmaal geen chatkanaal, de topic is: Wat is er toch van dit forum geworden ;-)
Weerom lieve groetjes van u toegenegen Hoomertje

Wie begon er over een "verborgen agenda" Hoomeke?

Hoomer
22 juli 2016, 13:39
Kennis Forumnamen bijschaven Hoomerke! Slechts 4 personen op dit forum + moderatie weet wie ik was voordat ik als Nick NN aanmaakte. En dat was zeker niet mijn Zweedse naamgenote. Pech voor jou.
Oei nieuw Noorske ben jij den een banneling die hier komt onder andere naam. Dat mag niet he meisje, ik dacht al Nynorsk was toch zo agressief niet.
Enfin toch raar dat:
Het Nynorsk (Nieuwnoors) en het Bokmål zijn de twee Noorse standaardtalen (https://nl.wikipedia.org/wiki/Nynorsk)
Echt een toevalstreffer, maar ja kan gebeuren.
Groetjes van den Hoomer. ;-)

Hoomer
22 juli 2016, 13:44
Tiens, gisteren wel, toen je het had over je zwembad enz.... raar.

Is dat chatten? Raar ik hed het helemaal niet over mijn zwembad hoor, ik had het over mezelf, dat ik een duik ging nemen, douchen en eten. was dat geen mooi afscheid van ons lief bemmeke? ;-)
Groetjes van uw favoriete forumlid Hoomer. ;-)

Hoomer
22 juli 2016, 13:48
Wie begon er over een "verborgen agenda" Hoomeke?

En je blijft maar offtopic gaan om ons hoomertje te kunnen bashen, en weerom verknoeien jullie een draad, en jullie vragen waarom de neergang van dit forum? Wel door de haat, jullie haten liever en worden liever persoonlijk dan on topic te blijven, draden verknoeien noemen ze dat.
Ja Nynorsk (Noors niet Zweeds) 't zijn lappen. ;-)
Groetjes van den Hoomer

PS Deze draad ibevat momenteel 7 pagina's jullie bashen den Hoomer al 6 pagina's lang dat zegt veel over de haters mijn gedacht, toch nog een lieve groet. ;-)

Peche
22 juli 2016, 13:59
Het Hoomer bashen is nochtans gevolg op het moment waar Hoomer anderen begon te bashen.

Peche
22 juli 2016, 14:01
Is dat chatten? Raar ik hed het helemaal niet over mijn zwembad hoor, ik had het over mezelf, dat ik een duik ging nemen, douchen en eten. was dat geen mooi afscheid van ons lief bemmeke? ;-)
Groetjes van uw favoriete forumlid Hoomer. ;-)

Gij begint zelfs buiten K&K te chatten.

Hoomer
22 juli 2016, 14:04
Gij begint zelfs buiten K&K te chatten.

Uw haat siert u niet ge zijt u echt belachelijk aan het maken, stop ermee jongeman. het wordt echt genant uw gebash.
Toch nog lieve groetjes van den Hoomer

koe de poing
22 juli 2016, 14:06
Ik geef Paulus de schuld
die is indertijd gaan lopen met de leuke forummers

verder geef ik Demper de schuld - wegens het openen van tientallen spermatopics

Hoomer
22 juli 2016, 14:08
Het Hoomer bashen is nochtans gevolg op het moment waar Hoomer anderen begon te bashen.

Dit alles is dus het gevolg van mijn mening waarom dit forum maar een schaduw meer is van wat het was. :roll::roll::roll:

Volg de link en lees even zonder bloeddoorlopen ogen van de haat wat er werkelijk staat.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8174237&postcount=39

Ik hoop dat je een beetje tot de uwe terug komt want haters sterven jong aan allerlei ziektes, en dat willen we niet toch. ;-)
Ik hoop dat jenu begrepen hebt wat ik in bovenstaande schreef en bedoelde.
Lieve groetjes van den Hoomer.

Hoomer
22 juli 2016, 14:09
Ik geef Paulus de schuld
die is indertijd gaan lopen met de leuke forummers

verder geef ik Demper de schuld - wegens het openen van tientallen spermatopics

Hoe? en ikke? :-) Heb ik geen schuldige deelname aan de teloorgang? :-)

non-conformist
22 juli 2016, 14:24
Nog een accountje uit die tijd. Kom jij de madammen ook bijstaan in hun aanval op den Hoomer.
Mensen die dit lezen zullen eindelijk begrijpen hoe dit forum kapot gemaakt word door een kliekje erger dan de artisjokanen, die waren tenminste nog met politiek bezig.
Lieve groetjes hoor van den Hoomer.;-)

Ken je het spreekwoord : loontje komt om zijn boontje ?

Hoomer
22 juli 2016, 14:25
Ken je het spreekwoord : loontje komt om zijn boontje ?

Ja en? Wat heeft dat te maken met "Wat is er toch van dit forum geworden"?
En het feit dat ik dit drie jaar geleden voorspeld had?

Peche
22 juli 2016, 14:29
Dit alles is dus het gevolg van mijn mening waarom dit forum maar een schaduw meer is van wat het was. :roll::roll::roll:

Volg de link en lees even zonder bloeddoorlopen ogen van de haat wat er werkelijk staat.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8174237&postcount=39

Ik hoop dat je een beetje tot de uwe terug komt want haters sterven jong aan allerlei ziektes, en dat willen we niet toch. ;-)
Ik hoop dat jenu begrepen hebt wat ik in bovenstaande schreef en bedoelde.
Lieve groetjes van den Hoomer.

Die link bevestigt des te meer wat ik zei.
Jij bent de hater die verwachtingen aftekent aan zijn tegenpartij. Voldoet die tegenpartij niet aan jouw voldoening duw je die in dezelfde hoek van vorige forumleden waar je probs mee had.
Ge zijt nen eikel Hoomer.

Peche
22 juli 2016, 14:34
Ja en? Wat heeft dat te maken met "Wat is er toch van dit forum geworden"?
En het feit dat ik dit drie jaar geleden voorspeld had?

FUCK YOU

non-conformist
22 juli 2016, 14:34
Die link bevestigt des te meer wat ik zei.
Jij bent de hater die verwachtingen aftekent aan zijn tegenpartij. Voldoet die tegenpartij niet aan jouw voldoening duw je die in dezelfde hoek van vorige forumleden waar je probs mee had.
Ge zijt nen eikel Hoomer.

Des te meer je opschijft naar de uitersten van het politieke spectrum des te meer je dergelijke individuën tegenkomt.

Hoomer
22 juli 2016, 14:38
Die link bevestigt des te meer wat ik zei.
Jij bent de hater die verwachtingen aftekent aan zijn tegenpartij. Voldoet die tegenpartij niet aan jouw voldoening duw je die in dezelfde hoek van vorige forumleden waar je probs mee had.
Ge zijt nen eikel Hoomer.

Die haat komt die voort omdat ik je noem als iemand die over zijn ziekte ligt te praten in een draad die daar totaal niets mee te maken heeff. Komaan niet zeveren he.
Die andere groep forumleden waar ik volgens u probs mee had, die hadden ook een forum opgericht om dit forum gerechtelijk te kunnen vervolgen voor racisme, ik heb heel die groep niet gebannen hoor dat heeft de forumleiding gedaan.
Wat wil je nog weten? Dat de eilandbewoners ooit de politie aan Maarten zijn been lapte.
Als ik u was zou ik me maar eens bezinnen over wat je hier bezig bent, en stoppen met je te gedragen als een rotverwend kind dat zijn zin niet krijgt.

Maar toch nog vriendelijke groeten van den Hoomer hoor.
No hard feelings ;-)

Hoomer
22 juli 2016, 14:50
Des te meer je opschijft naar de uitersten van het politieke spectrum des te meer je dergelijke individuën tegenkomt.

Welke individuen? Wat heb ik in uw ogen misdaan? Ik heb immers alleen maar ontopic gepost hoe het komt dat dit forum geworden is wat het is. ;-) Haters zullen haten dat is nu eenmaal zo. Vraagje, hoor jij ook bij de haters? dat geloof ik niet;-)
Groetjes van den Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:14
Wie is jullie? En waarom denk jij een bijdragen voor dit board te zijn?
Je wijst enkel anderen en situaties buiten jezelf aan.
De "kliek" wordt niet opgetrommeld, gij gooit een steen en die wordt terug geworpen. Laat iedereen de laatste posten lezen, het zijt gij die uw mede forummer belaagd. Door uw wijzen en waardeoordelen.
We zouden het vergrootglas eens boven U moeten houden.

2
Goed gezegd, Peche!

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:16
Eerst en vooral ik ben geen bijdrage, ik lever een bijdrage, maar je bedoeld een meerwaarde waarschijnlijk, wel ik heb niet de pretentie mij een meerwaarde te noemen. Ik was een lezer en een light poster zeg maar, maar niettemin heeft het forum zulke mensen nodig, zonder lezers heeft het geen zin hier een mening neer te pennen niet?
Ik wijs niemand aan, daar vergis je u weer, ik had het over een manier van posten. Ik belaag niemand geloof me maar, ik kan er niet aan doen dat haters zullen haten en dat jullie lange tenen hebben. Het gaat toch over dit forum en waarom het naar de knoppen aan het gaan is, of niet soms? Wel zoals ik en veel anderen van het forum hier, konden lezen op het haatforumpje, hebben jullie met den eilandbewoner op kop een grondige hekel aan dit forum, de deelnemers en de moderatie, wat doen jullie hier dan nog, is dat miniscuul haatforumpje niet bevredigend, of blijven jullie in groep hier mensen komen aanvallen tot ze het beu zijn hier te posten?
Wat is de verborgen agenda? En ja ik heb enkele jaren geleden voorspeld dat die tien a vijftien accounts die in een korte tijdspanne werden aangemaakt hier en allemaal een heel bembemmerige stijl hadden nml over je zelf liggen lullen.
Voila meer is er niet, en als jullie je aangevallen voelen mij niet gelaten, het is gewoon mijn mening.
En toch nog lieve groeten? want ik kan het jullie niet kwalijk nemen, en aan Nynorsk een extra groet omdat ze van mij een vrouwonvriendelijk iemand wil maken. ;-)
Jullie Hoomertje

Ik vraag me eerder af wat uw verborgen agenda is.
Euh? Nynorsk???

Hoomer
22 juli 2016, 15:17
2
Goed gezegd, Peche!

Maar Marieke toch, komt ge helpen? ;-)

Hoomer
22 juli 2016, 15:18
Ik vraag me eerder af wat uw verborgen agenda is.
Euh? Nynorsk???

Lezen wat er staat Marieke meiske ;-)
liefs van den Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 15:18
Ik vraag me eerder af wat uw verborgen agenda is.
Euh? Nynorsk???

Lezen wat er staat Marieke meiske ;-)
liefs van den Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:19
Ha je bent dus ook een bezoeker van het haatforumpje ;-)
Ik drum niemand in een hokje en ik trek mezelf zeker en vast niet in een hoger hokje hoor, dat doe jij.
Jij doet zelf waar jij me van beschuldigd, de linkse reflex ;-)
Jij velt hier een oordeel over mij, ik niet over jou.
Maar toch nog een oprechte lieve groet, van den Hoomer ;-)

PS. Van die haatboodschappen op het haatforumpje zijn screenshots hoor, dus bewijzen eigenlijk. ;-)

U hebt ook gezegd dat ik dat forum dat door u constant "haatforumpje" wordt genoemd, regelmatig bezocht.
Wel bewijs het nu eens met uw fameuze screenshots.
Wie zegt bewijzen te hebben, moet die ook kunnen voorleggen.

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:30
Hij denkt dat ik veroordeel, hij krijgt het niet in zijn hoofd dat ik maar waarneem.
Er is een soort van mensen die zo een oogkleppen dragen dat ze niet kunnen leren, kijk maar rond in het dagelijks leven.
;-) Ik heb eigenlijk medelijden met zo een haters, de haat tegenover Hoomer druipt van hun postings, zielig eigenlijk.
Maar wat doe je eraan, haters zullen nu eenmaal haten.

U neemt waar, u interpreteert totaal verkeerd, u doet telkens of u het warm water hebt uitgevonden ...
Ik beklaag uw gezinsleden eerlijk gezegd. :roll:

Hoomer
22 juli 2016, 15:30
U hebt ook gezegd dat ik dat forum dat door u constant "haatforumpje" wordt genoemd, regelmatig bezocht.
Wel bewijs het nu eens met uw fameuze screenshots.
Wie zegt bewijzen te hebben, moet die ook kunnen voorleggen.

Bewijs jij liever eens dat ik dat gezegd heb, ik begrijp dat het pokkewarm is op de klein appartementje maar maar laat de warmte niet naar je hoofd komen.
Nee Marieke gij wordt gewoon meegesleept door de anderen, jij was me goed gezind hoor, dat ben je waarschijnlijk vergeten.

Kom je nu gewoon de troepen vervoegen en mee, al zes pagina's lang, op de man spelen of kom je gewoon maar eens laten weten dat je er nog bijhoort? Ik had zo de indruk dat je wat kalmer was geworden. Je moet niet meedoen met de haters Marieke jij bent zo niet.
Welgemeende groetjes,
van den Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 15:31
U hebt ook gezegd dat ik dat forum dat door u constant "haatforumpje" wordt genoemd, regelmatig bezocht.
Wel bewijs het nu eens met uw fameuze screenshots.
Wie zegt bewijzen te hebben, moet die ook kunnen voorleggen.

De lengte van pontifex zijn geslachtsorgaan wordt er zelfs besproken Marieke.
;-) Niets voor u hoor zo een vieze praat.
Groetjes Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 15:33
U neemt waar, u interpreteert totaal verkeerd, u doet telkens of u het warm water hebt uitgevonden ...
Ik beklaag uw gezinsleden eerlijk gezegd. :roll:

Tja ik heb gezinsleden Marieke. ;-)

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:35
Uw haat siert u niet ge zijt u echt belachelijk aan het maken, stop ermee jongeman. het wordt echt genant uw gebash.
Toch nog lieve groetjes van den Hoomer

De woorden "haat" en "haters" zijn echt wel uw lievelingswoorden. Dat zegt veel over uw ingesteldheid ...

Hoomer
22 juli 2016, 15:41
De woorden "haat" en "haters" zijn echt wel uw lievelingswoorden. Dat zegt veel over uw ingesteldheid ...

Maar nee Marieke ik ben een positief ingestelde mens. Zes pagina's lang zitten ze al op den Hoomer zijn kap, ze spelen op de man uw medehaters, ze haten die Hoomer echt terwijl die eigenlijk nog nooit iemand iets misdaan heeft, het was meneerke van het eiland die den Hoomer niet kon hebben, en jullie zijn den Hoomer gaan haten op zijn bevel, en nu kunnen jullie niet meer stoppen, jullie weten niet meer waarom jullie zo haten. Ik heb in deze niets miszegt, het gaat er over "Wat is er toch van dit forum geworden" en onze aller vriend Peche vond mijn stelling niet kunnen en is mij beginnen bashen zes bladzijden lang en dan is de rest van de haters gevolgd, nu is het nog wachten op bembem. ;-)
Groetje Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:43
Die haat komt die voort omdat ik je noem als iemand die over zijn ziekte ligt te praten in een draad die daar totaal niets mee te maken heeff. Komaan niet zeveren he.
Die andere groep forumleden waar ik volgens u probs mee had, die hadden ook een forum opgericht om dit forum gerechtelijk te kunnen vervolgen voor racisme, ik heb heel die groep niet gebannen hoor dat heeft de forumleiding gedaan.
Wat wil je nog weten? Dat de eilandbewoners ooit de politie aan Maarten zijn been lapte.
Als ik u was zou ik me maar eens bezinnen over wat je hier bezig bent, en stoppen met je te gedragen als een rotverwend kind dat zijn zin niet krijgt.

Maar toch nog vriendelijke groeten van den Hoomer hoor.
No hard feelings ;-)

Eilandbewoners? Wie wonen er allemaal op dat eiland?
Een rotverwend kind ? Geef toe, durf toegeven dat u zich hier al bladzijden lang als een zeurderig, rotverwend kind gedraagt :roll:

Peche
22 juli 2016, 15:49
Die haat komt die voort omdat ik je noem als iemand die over zijn ziekte ligt te praten in een draad die daar totaal niets mee te maken heeff. Komaan niet zeveren he.
Die andere groep forumleden waar ik volgens u probs mee had, die hadden ook een forum opgericht om dit forum gerechtelijk te kunnen vervolgen voor racisme, ik heb heel die groep niet gebannen hoor dat heeft de forumleiding gedaan.
Wat wil je nog weten? Dat de eilandbewoners ooit de politie aan Maarten zijn been lapte.
Als ik u was zou ik me maar eens bezinnen over wat je hier bezig bent, en stoppen met je te gedragen als een rotverwend kind dat zijn zin niet krijgt.

Maar toch nog vriendelijke groeten van den Hoomer hoor.
No hard feelings ;-)
Fuck you
Alle hard feelings

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:54
Maar Marieke toch, komt ge helpen? ;-)

Ja.

Marie van de koster
22 juli 2016, 15:56
Lezen wat er staat Marieke meiske ;-)
liefs van den Hoomer

IK lees wat er staat, u hebt daar precies wat moeite mee.

Derk de Tweede
22 juli 2016, 16:03
Teveel seks.

Hoomer
22 juli 2016, 16:04
Eilandbewoners? Wie wonen er allemaal op dat eiland?
Een rotverwend kind ? Geef toe, durf toegeven dat u zich hier al bladzijden lang als een zeurderig, rotverwend kind gedraagt :roll:

Waar haal uit dat ik hier pagina's zeur? Lees eens van het beging, ik wordt hier constant aangevallen door jullie, ik hoop dat deze draad door velen gelezen wordt zodat de mensen kunnen zien wat er hier gebeurd want dit is niet normaal meer.
Jullie slagen door als jullie den Hoomer zien en jullie blijven aanvallen zonder ophouden zoveel haat voor een paar letters op een beeldscherm.
Ik denk dat jullie je eigen nu wel verbrand hebben op dit forum. Wat een bende haters zeg.
Maar kom ik neem het jullie niet echt kwalijk want dat is nu eenmaal wat haters doe nml. haten.
Lieve groetje Hoomer.

Peche
22 juli 2016, 16:05
Waar haal uit dat ik hier pagina's zeur? Lees eens van het beging, ik wordt hier constant aangevallen door jullie, ik hoop dat deze draad door velen gelezen wordt zodat de mensen kunnen zien wat er hier gebeurd want dit is niet normaal meer.
Jullie slagen door als jullie den Hoomer zien en jullie blijven aanvallen zonder ophouden zoveel haat voor een paar letters op een beeldscherm.
Ik denk dat jullie je eigen nu wel verbrand hebben op dit forum. Wat een bende haters zeg.
Maar kom ik neem het jullie niet echt kwalijk want dat is nu eenmaal wat haters doe nml. haten.
Lieve groetje Hoomer.
Scroll eens terug

Hoomer
22 juli 2016, 16:05
IK lees wat er staat, u hebt daar precies wat moeite mee.

Nee hoor jij leest niet wat er staat, Marieke spijtig dat ook jij zo geworden bent ik had je hoger ingeschat.
Spijtige Groetjes van uw vriend,
Den Hoomer ;-)

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:07
Bewijs jij liever eens dat ik dat gezegd heb, ik begrijp dat het pokkewarm is op de klein appartementje maar maar laat de warmte niet naar je hoofd komen.
Nee Marieke gij wordt gewoon meegesleept door de anderen, jij was me goed gezind hoor, dat ben je waarschijnlijk vergeten.

Kom je nu gewoon de troepen vervoegen en mee, al zes pagina's lang, op de man spelen of kom je gewoon maar eens laten weten dat je er nog bijhoort? Ik had zo de indruk dat je wat kalmer was geworden. Je moet niet meedoen met de haters Marieke jij bent zo niet.
Welgemeende groetjes,
van den Hoomer

Quote Hoomer
Ha je bent dus ook een bezoeker van het haatforumpje
Unquote

Op wie slaat die "ook"?
U wordt nu weer heel persoonlijk maar ja, ik was u vroeger goedgezind voor u veranderde in een vreselijke zeurpiet, die zijn teksten aan vrouwen heel kleinerend formuleert en die jan en alleman in het wilde weg beschuldigt van al wat in uw hoofd opkomt.
U zit waarlijk vol complexen!

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:07
Bewijs jij liever eens dat ik dat gezegd heb, ik begrijp dat het pokkewarm is op de klein appartementje maar maar laat de warmte niet naar je hoofd komen.
Nee Marieke gij wordt gewoon meegesleept door de anderen, jij was me goed gezind hoor, dat ben je waarschijnlijk vergeten.

Kom je nu gewoon de troepen vervoegen en mee, al zes pagina's lang, op de man spelen of kom je gewoon maar eens laten weten dat je er nog bijhoort? Ik had zo de indruk dat je wat kalmer was geworden. Je moet niet meedoen met de haters Marieke jij bent zo niet.
Welgemeende groetjes,
van den Hoomer

En waar blijven de screenshots?

Hoomer
22 juli 2016, 16:07
Scroll eens terug

Waarom moet ik terugscrollen mijn goeie vriend? ;-)

Hoomer
22 juli 2016, 16:09
En waar blijven de screenshots?

Die toon ik u niet lief Marieke, die worden voorlopig alleen aan medestanders getoond. ;-)
Liefs Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:09
De lengte van pontifex zijn geslachtsorgaan wordt er zelfs besproken Marieke.
;-) Niets voor u hoor zo een vieze praat.
Groetjes Hoomer

U weet er duidelijk meer over dan ik. Ik hou me inderdaad niet bezig met zo een vieze praat.
U daarentegen gaat stilletjes zitten gluren om toch maar geen enkel vettig woordje te missen. U herinnert me aan een preuts kwezeltje dat achter het gordijntje loert en fantaseert dat ze mag meedoen.

Hoomer
22 juli 2016, 16:11
Quote Hoomer
Ha je bent dus ook een bezoeker van het haatforumpje
Unquote

Op wie slaat die "ook"?
U wordt nu weer heel persoonlijk maar ja, ik was u vroeger goedgezind voor u veranderde in een vreselijke zeurpiet, die zijn teksten aan vrouwen heel kleinerend formuleert en die jan en alleman in het wilde weg beschuldigt van al wat in uw hoofd opkomt.
U zit waarlijk vol complexen!

Marieke ge vergist u weer maar eens, ik beschuldig niemand niet hoor jullie bende zijn hier de aanvallers, de lezers weten nu wel uit welke bevolkingsklasse jullie afkomstig zijn vermoed ik.
Lieve groetjes van den Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:11
Maar nee Marieke ik ben een positief ingestelde mens. Zes pagina's lang zitten ze al op den Hoomer zijn kap, ze spelen op de man uw medehaters, ze haten die Hoomer echt terwijl die eigenlijk nog nooit iemand iets misdaan heeft, het was meneerke van het eiland die den Hoomer niet kon hebben, en jullie zijn den Hoomer gaan haten op zijn bevel, en nu kunnen jullie niet meer stoppen, jullie weten niet meer waarom jullie zo haten. Ik heb in deze niets miszegt, het gaat er over "Wat is er toch van dit forum geworden" en onze aller vriend Peche vond mijn stelling niet kunnen en is mij beginnen bashen zes bladzijden lang en dan is de rest van de haters gevolgd, nu is het nog wachten op bembem. ;-)
Groetje Hoomer

Het duurt wel lang eer u over Eno heen geraakt hé. Ik dacht vroeger dat u karakter had, maar als u zo lang blijft prakkizeren over wat een ander wel of niet van u denkt, tja ...

Hoomer
22 juli 2016, 16:11
U weet er duidelijk meer over dan ik. Ik hou me inderdaad niet bezig met zo een vieze praat.
U daarentegen gaat stilletjes zitten gluren om toch maar geen enkel vettig woordje te missen. U herinnert me aan een preuts kwezeltje dat achter het gordijntje loert en fantaseert dat ze mag meedoen.

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:12
Waar haal uit dat ik hier pagina's zeur? Lees eens van het beging, ik wordt hier constant aangevallen door jullie, ik hoop dat deze draad door velen gelezen wordt zodat de mensen kunnen zien wat er hier gebeurd want dit is niet normaal meer.
Jullie slagen door als jullie den Hoomer zien en jullie blijven aanvallen zonder ophouden zoveel haat voor een paar letters op een beeldscherm.
Ik denk dat jullie je eigen nu wel verbrand hebben op dit forum. Wat een bende haters zeg.
Maar kom ik neem het jullie niet echt kwalijk want dat is nu eenmaal wat haters doe nml. haten.
Lieve groetje Hoomer.

U droomt, ga eens terug naar uw eerste posts hier.

Peche
22 juli 2016, 16:12
Waarom moet ik terugscrollen mijn goeie vriend? ;-)

G3 verwijt wa g3 zelf do3. Fy for that

Peche
22 juli 2016, 16:14
Ge moet sorry zeggen Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:14
Die toon ik u niet lief Marieke, die worden voorlopig alleen aan medestanders getoond. ;-)
Liefs Hoomer

Omdat ze niet bestaan?
Ik ben toch wreed curieus hoe u daar een post van Mvdk tevoorschijn wilt toveren.

Hoomer
22 juli 2016, 16:17
Het duurt wel lang eer u over Eno heen geraakt hé. Ik dacht vroeger dat u karakter had, maar als u zo lang blijft prakkizeren over wat een ander wel of niet van u denkt, tja ...

Nee hoor Marietje ik heb geen problemen met eno hij heeft daarentegen wel problemen met mij dat is al gebleken uit het verleden.
En wat een ander van mij denkt hier zal mij worst wezen Marieke, ik ken u niet en gij mij niet hoor. Het enige wat ik weet is dat er hier een hoop hatelijke mensen op dit forum aanwezig zijn ;-)
De vraag was waarom gaat dit forum ten onder wel
Marieke je werkt mee aan de ondergang, wie wil hier nog lid worden als ze al die vuiligheid lezen die jullie over mij heen gooien.
Jullie zijn de oorzaak jullie werken in clan, jullie voelen jullie sterk, blijft niet duren hoor. ;-)
Lieve groetjes Marieke van uw goedmenende vriend,
Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 16:19
Omdat ze niet bestaan?
Ik ben toch wreed curieus hoe u daar een post van Mvdk tevoorschijn wilt toveren.
Marieke ik heb u daarstraks al gezegd dat u eerst moet komen met de posting waar ik gezegd heb dat jij ook op dat forum kwam. Je verdraaid de werkelijkheid weer leer begrijpend lezen meisje, jij bent te deftig om op een forum te komen waar ze aanraden om voor een spiegel te masturberen bv.
Groetje van je Hoomertje
Ps Ja Marietje met dat soort volk hou jij je nu op. ;-)

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:23
Waar haal uit dat ik hier pagina's zeur? Lees eens van het beging, ik wordt hier constant aangevallen door jullie, ik hoop dat deze draad door velen gelezen wordt zodat de mensen kunnen zien wat er hier gebeurd want dit is niet normaal meer.
Jullie slagen door als jullie den Hoomer zien en jullie blijven aanvallen zonder ophouden zoveel haat voor een paar letters op een beeldscherm.
Ik denk dat jullie je eigen nu wel verbrand hebben op dit forum. Wat een bende haters zeg.
Maar kom ik neem het jullie niet echt kwalijk want dat is nu eenmaal wat haters doe nml. haten.
Lieve groetje Hoomer.

U hebt hier al 51 posts geplaatst!
Ik heb hier ook al van me laten horen maar kom slechts aan 17 (deze inbegrepen). Peche heeft er in de 30.
Wie valt wie aan?
Wie zeurt en houdt niet op?

Hypochonder
22 juli 2016, 16:23
Als ik bovenstaande discussie lees dan vraag ik mij ook af: wat is er toch van dit forum geworden???

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:27
Marieke ik heb u daarstraks al gezegd dat u eerst moet komen met de posting waar ik gezegd heb dat jij ook op dat forum kwam. Je verdraaid de werkelijkheid weer leer begrijpend lezen meisje, jij bent te deftig om op een forum te komen waar ze aanraden om voor een spiegel te masturberen bv.
Groetje van je Hoomertje
Ps Ja Marietje met dat soort volk hou jij je nu op. ;-)

Reeds vroeger hebben we in een andere draad deze discussie gevoerd en hebt u laten uitschijnen dat ik volgens u dat forum regelmatig bezocht. Nu trekt u dat alles weer in.
Peche zei daarstraks iets over uw hypocrisie ... Dat klopt dus.

Hoomer
22 juli 2016, 16:28
U hebt hier al 51 posts geplaatst!
Ik heb hier ook al van me laten horen maar kom slechts aan 17 (deze inbegrepen). Peche heeft er in de 30.
Wie valt wie aan?
Wie zeurt en houdt niet op?

Awel Marieke, begrijpend lezen is niet uw sterkste punt maar tellen ook niet blijkbaar. ik 51posts ok. Jullie 47 plus nieuw noor en dien anderen pipo dank dat ik dan alleen maar geantwoord heb hoor.
Of ben je die anderen en uw vriendin NN expres vergeten te tellen om zoals haters doen de cijfers naar uw voordeel om te buigen?
Marieke toch meiske meiske toch
Groetjes van uw toegenegen Hoomerke.

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:28
Marieke ik heb u daarstraks al gezegd dat u eerst moet komen met de posting waar ik gezegd heb dat jij ook op dat forum kwam. Je verdraaid de werkelijkheid weer leer begrijpend lezen meisje, jij bent te deftig om op een forum te komen waar ze aanraden om voor een spiegel te masturberen bv.
Groetje van je Hoomertje
Ps Ja Marietje met dat soort volk hou jij je nu op. ;-)

Oh en hoewel u in de vorige post zegt dat ik u niet ken en u mij niet, beweert u hier weer te weten met welk soort volk ik mij ophoud?????
Last van de warmte ???

Hoomer
22 juli 2016, 16:31
Oh en hoewel u in de vorige post zegt dat ik u niet ken en u mij niet, beweert u hier weer te weten met welk soort volk ik mij ophoud?????
Last van de warmte ???

Ja Marieke, inzicht heb je toch een beetje hoop ik , het volkje waar je je hier op het forum mee ophoud Marieke daar gaat het over, maar dat weet je wel nietwaar, zo dom ben je ook weer niet.
Groetje lieve Marie,
Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:31
Awel Marieke, begrijpend lezen is niet uw sterkste punt maar tellen ook niet blijkbaar. ik 51posts ok. Jullie 47 plus nieuw noor en dien anderen pipo dank dat ik dan alleen maar geantwoord heb hoor.
Of ben je die anderen en uw vriendin NN expres vergeten te tellen om zoals haters doen de cijfers naar uw voordeel om te buigen?
Marieke toch meiske meiske toch
Groetjes van uw toegenegen Hoomerke.

Iedereen die een beetje kan denken zal direct doorhebben dat verschillende mensen samen meer schrijven dan één mens alleen.
Toch heeft ieder van ons hier veel minder gepost dan u alleen.
Denk daar eens over na.
En vanwaar haalt u nu weer die 47? Ik heb het cijfer 17 vermeld.
Zet uw bril op.

Hoomer
22 juli 2016, 16:38
Iedereen die een beetje kan denken zal direct doorhebben dat verschillende mensen samen meer schrijven dan één mens alleen.
Toch heeft ieder van ons hier veel minder gepost dan u alleen.
Denk daar eens over na.
En vanwaar haalt u nu weer die 47? Ik heb het cijfer 17 vermeld.
Zet uw bril op.

Marietje je faalt steeds weer ik heb alleen maar zoals nu geantwoord op die achterbakse persoonlijke aanvallen van uw vriendjes of is het nu zo dat jullie denken dit forum in handen te hebben en dat de gehate niet meer mag antwoorden? Marieke, Pas op we hebben hier nog zo en bende gehad, de artisjokkigen, die dachten ook heer en meester te zijn over het forum, zelfde systeem als jullie, als iemand iets poste dat hun niet aanstond vlogen ze net zoals jullie er ook op als strontvliegen op een drol. Weet je op een gegeven moment bleek dat er veel hetzelfde ip adres hadden, ze gingen zelfs zo ver dat ze bij elkaar op bezoek gingen om dan samen dit forum te bestoken. Maar zover zijn jullie nog niet zekers he MArieke? ;-)
Marieke, vriendelijke groet van den Hoomer. ;-)

Hoomer
22 juli 2016, 16:39
Iedereen die een beetje kan denken zal direct doorhebben dat verschillende mensen samen meer schrijven dan één mens alleen.
Toch heeft ieder van ons hier veel minder gepost dan u alleen.
Denk daar eens over na.
En vanwaar haalt u nu weer die 47? Ik heb het cijfer 17 vermeld.
Zet uw bril op.

OEps Marieke, peche 30 gij 17 is dat niet 47 samen, tsss is dat de ouderdom Marieke? ;-)
Groetjes Hoomer

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:41
Marietje je faalt steeds weer ik heb alleen maar zoals nu geantwoord op die achterbakse persoonlijke aanvallen van uw vriendjes of is het nu zo dat jullie denken dit forum in handen te hebben en dat de gehate niet meer mag antwoorden? Marieke, Pas op we hebben hier nog zo en bende gehad, de artisjokkigen, die dachten ook heer en meester te zijn over het forum, zelfde systeem als jullie, als iemand iets poste dat hun niet aanstond vlogen ze net zoals jullie er ook op als strontvliegen op een drol. Weet je op een gegeven moment bleek dat er veel hetzelfde ip adres hadden, ze gingen zelfs zo ver dat ze bij elkaar op bezoek gingen om dan samen dit forum te bestoken. Maar zover zijn jullie nog niet zekers he MArieke? ;-)
Marieke, vriendelijke groet van den Hoomer. ;-)

Hoomer
22 juli 2016, 16:45
Grappig, gij vraagt wij draaien Marieke, gij komt u hier moeien met iets waar je zelfs van vertikt de oorzaak waarom uw vrienden schuimen van agressie te lezen, je bent hier omdat het mooi oogt zo even den Hoomer te komen bashen en dan ga je zeggen dat ik zaag, kom Marieke dat is niet eerlijk he meisje.
Lieve groetjes van den Hoomer
PS Steek uw voetjes in een emmer water dat koelt af.;-)

Marie van de koster
22 juli 2016, 16:49
Grappig, gij vraagt wij draaien Marieke, gij komt u hier moeien met iets waar je zelfs van vertikt de oorzaak waarom uw vrienden schuimen van agressie te lezen, je bent hier omdat het mooi oogt zo even den Hoomer te komen bashen en dan ga je zeggen dat ik zaag, kom Marieke dat is niet eerlijk he meisje.
Lieve groetjes van den Hoomer
PS Steek uw voetjes in een emmer water dat koelt af.;-)

Oh, nu kom ik me dus moeien?
Goed dan log ik uit. Hou nu maar een solo speech. Iedereen is uw gezanik beu.

Hoomer
22 juli 2016, 16:52
Oh, nu kom ik me dus moeien?
Goed dan log ik uit. Hou nu maar een solo speech. Iedereen is uw gezanik beu.

Mijn gezanik, maar marieke toch, deze draad is de schande van het forum, wat uw kliek hier heeft laten zien is beneden alle peil, het is nu nog wachten op je weet wel ;-)
Lieve groetjes van den Hoomer natuurlijk.

Peche
22 juli 2016, 17:39
Oh, nu kom ik me dus moeien?
Goed dan log ik uit. Hou nu maar een solo speech. Iedereen is uw gezanik beu.

Als Hoomer de aandacht van de "kliek" niet zou krijgen, wie anders zou hem hier erkennen?
Hoomer is gefluister langs het kerkhof.

Hoomer
22 juli 2016, 17:41
Als Hoomer de aandacht van de "kliek" niet zou krijgen, wie anders zou hem hier erkennen?
Hoomer is gefluister langs het kerkhof.

Hoe? Ik dacht dat jij op sterven na dood was? Raar.
Gij zijt ne schat van ne vent hoor.
Liefs van uw vriend, den Hoomer

Peche
22 juli 2016, 17:45
Ge zijt verre van mijn vriend en ik ben de grote niemendal.
Wat dit forum van mij denkt raakt mijn kouwe kleren niet.
Ik heb liefde en erkenning rondom mij, fuck de rest.

Peche
22 juli 2016, 17:48
Ik heb nog steeds geen excuses ontvangen.

Hoomer
22 juli 2016, 17:51
Ge zijt verre van mijn vriend en ik ben de grote niemendal.
Wat dit forum van mij denkt raakt mijn kouwe kleren niet.
Ik heb liefde en erkenning rondom mij, fuck de rest.

Ik hoop dat ik mijn tijd niet verspild heb met aan te tonen waarom die forum kapot gaat. ;-)
Dit forum gaat kapot door kliekvorming, klieks waarvan de leden denken dat ze superieur zijn aan anderen. het is zoals dat gekende hyena gedrag dat bv marokkanen in groep ook hebben. Jullie hebben je nu massaal als wilde beesten op den Hoomer gestort zelfs Marieke kwam helpen, ik hoop dat jullie dit inzien en dat jullie haat plaats maakt voor eerlijke schaamte, schaamte om zulks gedrag zelfs al is het op internet te vertonen.
Nog 1 vraagje werden jullie gepest op school en proberen jullie nu wraak te nemen van achter jullie keyboard, allen te samen op 1 persoon?
Cyberpesten ? Al van gehoord? ;-)
Toch nog lieve groetjes van onzen gezamelijke vriend, den Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 17:52
Ik heb nog steeds geen excuses ontvangen.

Excuses, gij ziet ze viegen zekers, :roll::roll::roll::roll:

Peche
22 juli 2016, 17:52
Neen Hoomer het was zeer duidelijk waar ge de reden aan toedichtte. O.a. ik.
Fuck you for that!
Ge moet dat terugnemen en u daarvoor excuseren.

Hoomer
22 juli 2016, 17:53
Neen Hoomer het was zeer duidelijk waar ge de reden aan toedichtte. O.a. ik.
Fuck you for that!
Ge moet dat terugnemen en u daarvoor excuseren.

Wat moet ik dan terug nemen, zeg me dat eens?

Hoomer
22 juli 2016, 17:54
Neen Hoomer het was zeer duidelijk waar ge de reden aan toedichtte. O.a. ik.
Fuck you for that!
Ge moet dat terugnemen en u daarvoor excuseren.

Nee hoor ik dichte dat tot daarstraks niet aan u toe, nu het blijkt dat u lid bent van de Hoomerpestclub, moet ik zeggen , ja u bent onderdeel van de neergang van dit forum.

Peche
22 juli 2016, 17:55
Ik heb de neergang van dit forum enkele jaren gelden voorspeld, we hadden maar net de artisjokkerige overleefd of er kwam een groepje bembemmerige er werd op zeer korte tijd een tien tot vijftien accounts aangemaakt die allemaal zeer chatterig posten, er werden privaat gegevens op het forum gepost door een groot aantal nicks. Ik heb toen voorspeld dat dit forum de bembemmerige niet ging overleven, waar de artisjokkerige nog politiek geëngageerd waren, waren de bembemmerige meer persoonlijk en beschouwden ze dit forum meer als een chatroom dan als een politiek forum.

PS Bembem niets persoonlijk hoor, met bembemmerige bedoel ik enkel maar uw stijl van posten. ;-) bv. peche die ziek is, Guinevere die haar enzoverder enzoverder.

Peche
22 juli 2016, 17:56
Nee hoor ik dichte dat tot daarstraks niet aan u toe, nu het blijkt dat u lid bent van de Hoomerpestclub, moet ik zeggen , ja u bent onderdeel van de neergang van dit forum.

Er is geen Hoomer-pest-club. Gij veroorzaakt dit door uw paranoia gedrag.

Hoomer
22 juli 2016, 18:10
Er is geen Hoomer-pest-club. Gij veroorzaakt dit door uw paranoia gedrag.
Lol lees dan maar eens terug, in deze draad hebben jullie laten zien hoe laag incognito mensen kunnen vallen, deze draad is niet normaal en is de schandelijkste draad van dit forum, en jij peche speelt de hoofdrol.
Deze draad laat zien dat jullie al jullie alle waardigheid verloren hebben dat jullie hyena's zijn die bloed geroken hebben, alle menselijkheid is weg in deze. Schande, ik zou me in jullie plaats hier niet meer laten zien, hou de eer voor jullie en blijf hier weg.
Schandelijk gedrag noem ik dit 10 pagina's lang op een persoon zijn kap zitten, in jullie plaats zou ik door de grond zakken.
Groetjes Hoomer

Hoomer
22 juli 2016, 18:35
Ik heb de neergang van dit forum enkele jaren gelden voorspeld, we hadden maar net de artisjokkerige overleefd of er kwam een groepje bembemmerige er werd op zeer korte tijd een tien tot vijftien accounts aangemaakt die allemaal zeer chatterig posten, er werden privaat gegevens op het forum gepost door een groot aantal nicks. Ik heb toen voorspeld dat dit forum de bembemmerige niet ging overleven, waar de artisjokkerige nog politiek geëngageerd waren, waren de bembemmerige meer persoonlijk en beschouwden ze dit forum meer als een chatroom dan als een politiek forum.

PS Bembem niets persoonlijk hoor, met bembemmerige bedoel ik enkel maar uw stijl van posten. ;-) bv. peche die ziek is, Guinevere die haar enzoverder enzoverder.

Dus voor die vier woordjes zou ik me moeten excuseren terwijl je al weken dagelijks aan het lullen bent dat je ziek bent, dat je huisdokter een lachkramp krijgt al je binnenkomt en dat je beweerd dat je gaat sterven!!! Dat moet ik terug nemen, terwijl zo wat een heel forum je over deze uitlacht?
Je hebt me tien pagina's lang uitgescholden over die vier woorden waar je zelf al weken je eigen mee belachelijk maakt? Begrijpen wie begrijpen kan, en dan de Hoomer haters die er op springen zonder ook maar een woord van de aanvan deze draad gelezen te hebben en hoomer beginnen te bashen zonder eigenlijk te weten waar het over gaat, als haat kan dat tellen.

Wie zou een zielig persoon zijn? Hoomer of .......

Peche
22 juli 2016, 18:42
Jij hebt dus wel degelijk gezegd dat het forum achteruit ging aan dat. Terwijl dat gedrag zich maar beperkte tot één specifieke draad. Mensen mogen niet zichzelf zijn, of ze zijn chatterig en doen dit forum te niet. Men moet als Hoomer zijn of men behoort tot een kliek die niet zoals Hoomer denkt.
Wie de hater is, is een kwestie van perspectief.
Ik meen wat ik zei, tot ge u niet verontschuldigd voor uw lukrake uitspraken zijt ge er nog eens een eikel bovenop.

NieuwNoors
22 juli 2016, 18:59
Kennis vlaamse spreekwoorden bijschaven Lieve Nynorsk.
Groetje van den Hoomer

Als u mij nog 1 keer beschuldigt dat ik een dubbelnick van Nynorsk ben zal ik dit moeten rapporteren Hoomer. Immers, zoals ik reeds uitgelegd heb (terwijl het uw zaken niet zijn): moderatie is perfect op de hoogte over het feit dat ik mijn vorige nick geruild heb voor NN. En noch met mijn vorige nick, noch met mijn NN nick heb ik ooit 1 banpunt opgelopen. Gij beschuldigt hier zomaar mensen zonder het hoe of het wat te weten.
Maar ja, ik ben het die hier haatdragend ben he? :roll:

NieuwNoors
22 juli 2016, 19:02
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.

Pardon? Ik werk reeds heel mijn leven! Ben jij nu helemaal getikt?

bembem
22 juli 2016, 19:02
Amai LOL

NieuwNoors
22 juli 2016, 19:03
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.

Dat zijn zeer zware beschuldigingen Hoomer!

Peche
22 juli 2016, 19:03
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.

Moet ik nu ook over mijn werkervaringen beginnen om mezelf tentoon te stellen en enige waarde toe te dichten? Daar draait het niet om.
Wederom wie is "jullie"? Ik spreek namens ik.
Zie hoe ge weer alles in groepjes verdeeld zoals ik al eerder nuanceerde.

Wat ge ook hebt, respect voor de medemens is het minste.
Waarom ge het mijne verloor is U nu duidelijk.

NieuwNoors
22 juli 2016, 19:06
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.
Dat is duidelijk!

Peche
22 juli 2016, 19:07
Hoomer! (https://www.youtube.com/watch?v=UxR9ZAoG7fA)
En luister!

NieuwNoors
22 juli 2016, 19:07
Amai LOL

Oppassen bem, je komt nogal bemmerig over anders! :lol:

Hoomer
22 juli 2016, 19:11
Als u mij nog 1 keer beschuldigt dat ik een dubbelnick van Nynorsk ben zal ik dit moeten rapporteren Hoomer. Immers, zoals ik reeds uitgelegd heb (terwijl het uw zaken niet zijn): moderatie is perfect op de hoogte over het feit dat ik mijn vorige nick geruild heb voor NN. En noch met mijn vorige nick, noch met mijn NN nick heb ik ooit 1 banpunt opgelopen. Gij beschuldigt hier zomaar mensen zonder het hoe of het wat te weten.
Maar ja, ik ben het die hier haatdragend ben he? :roll:

Gij zijt een braaf meiske mijn gedacht, spijtig van dat Hoomer bashen. ;-)

Libro
22 juli 2016, 19:12
Amai LOL

https://www.youtube.com/watch?v=Nkb6jex6-80

Peche
22 juli 2016, 19:12
Dat is't wel met U he, eerst iemand te kakken zetten en dan paaien.

Hoomer
22 juli 2016, 19:12
Pardon? Ik werk reeds heel mijn leven! Ben jij nu helemaal getikt?
Ha ik vertaal dat in "ik ben al heel mijn leven geknecht" .-)

Peche
22 juli 2016, 19:13
Amai LOL

Feel my wrath. Zelfs als ik me nog inhoud flame ik die de grond in.

bembem
22 juli 2016, 19:13
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.

Amai Hoomer wat een haat......

ps Peche heeft meerdere jaren gewerkt, NN en Mvdk eveneens... en bb toen ze niet werkloos was in de McDonalds & supermarkt LOL

Hoomer
22 juli 2016, 19:18
Amai Hoomer wat een haat......

ps Peche heeft meerdere jaren gewerkt, NN en Mvdk eveneens... en bb toen ze niet werkloos was in de McDonalds & supermarkt LOL

Maar bemmeke schattenbol ik haat niemand, zelfs mijn schoonmoeder niet.
Ik zeg alleen moest mijn opdracht zijn dit forum te redden gingen er wel enkel personen onverbiddelijk uit; dat is geen haat, dat is zakelijk. Nogmaals ik haat niemand, ik heb vijf jaar gehaat in mijn leven van mijn 21 tot mijn 26 en dat was haat genoeg voor de rest van mijn leven. ;-)

bembem
22 juli 2016, 19:23
Kijk jongeman, ik heb heel mijn leven hard gewerkt om te hebben wat ik nu heb, pesters bij het personeel gingen er ongenadig uit, waarom, omdat die de prestaties van de gepeste mensen naar beneden haalden en daar iedereen vervangbaar is, ik verving de pesters.
Moest politics van mij zijn gingen jij en je companen er onverbiddelijk uit, de reden is simpel jullie voelen je machtig in groep, alleen zijn jullie kleine nietszeggende wormen die anderen beletten hun ideeën en meningen te verspreiden. Jullie zijn allemaal werklozen, de reden is niet ver te zoeken, drugverslaafd, alcohol verslaafd, stelen en ga zo maar door. mijn mening over vandaag? Een zielige vertoning van onderklas mensen die proberen de overhand te krijgen over een in hun ogen zwakkere, zelfs daar faalde jullie glansrijk in.
Peche ik mij excuseren tegenover u en bembem? komaan ik heb alles en jullie niets. Wink wink.

Ach zo, we beletten jou je mening te verspreiden... al zo'n x pagina's doe je niet anders (en dat voor K&K - waar de boog niet moet gespannen staan), LOL

Hoomer
22 juli 2016, 19:28
Ach zo, we beletten jou je mening te verspreiden... al zo'n x pagina's doe je niet anders (en dat voor K&K - waar de boog niet moet gespannen staan), LOL

Niet jou bemmeke anderen, zoals er geschreven staat anderen, weer niet proberen de tekst te veranderen.
Zoals ik reeds eerder schreef jullie arrogantie is enorm, jullie voelen je zo machtig omdat jullie in groep opereren, maar geloof me, het blijft niet duren.
Lieve groetjes bemmeke 1.5 cm

The Paulus Experience
22 juli 2016, 19:29
Wauw, gezeik!

bembem
22 juli 2016, 19:31
Maar bemmeke schattenbol ik haat niemand, zelfs mijn schoonmoeder niet.
Ik zeg alleen moest mijn opdracht zijn dit forum te redden gingen er wel enkel personen onverbiddelijk uit; dat is geen haat, dat is zakelijk. Nogmaals ik haat niemand, ik heb vijf jaar gehaat in mijn leven van mijn 21 tot mijn 26 en dat was haat genoeg voor de rest van mijn leven. ;-)

Ja geef er maar een draai aan, je haat jegens ons is niet zakelijk maar visceraal, yep geef het maar toe dat je ons gewoon niet kan luchten, ps in K&K mag er gechat worden, just for your information... LOL

Hoomer
22 juli 2016, 19:38
Ja geef er maar een draai aan, je haat jegens ons is niet zakelijk maar visceraal, yep geef het maar toe dat je ons gewoon niet kan luchten, ps in K&K mag er gechat worden, just for your information... LOL

Weerom bemmeke ik haat niet lees deze draad terug die druipt van haat tegen hoomer.
PS ben jij de leider? de bende is compleet nu met u erbij
Deze draad is de schande van dit forum.
Gewoon ongelooflijk hoe mensen zichzelf incognito zo kunnen laten gaan, persoonlijk denk ik dat jullie prachtexemplaren van het menselijk ras zijn.
Ik in jullie plaats zou stilletjes in een hoekje wegkruipen en huilen omdat ik zo een hater geworden zou zijn.
Maar ja haters beseffen dat niet want haters zullen nu eenmaal haten.

PS bembem nog plannen om je zuster met kerstmis te vermoorden om je moeder te pesten? ;-)

bembem
22 juli 2016, 19:41
Niet jou bemmeke anderen, zoals er geschreven staat anderen, weer niet proberen de tekst te veranderen.
Zoals ik reeds eerder schreef jullie arrogantie is enorm, jullie voelen je zo machtig omdat jullie in groep opereren, maar geloof me, het blijft niet duren.
Lieve groetjes bemmeke 1.5 cm

wat blijft niet duren? LOL

bembem
22 juli 2016, 19:43
Weerom bemmeke ik haat niet lees deze draad terug die druipt van haat tegen hoomer.
PS ben jij de leider? de bende is compleet nu met u erbij
Deze draad is de schande van dit forum.
Gewoon ongelooflijk hoe mensen zichzelf incognito zo kunnen laten gaan, persoonlijk denk ik dat jullie prachtexemplaren van het menselijk ras zijn.
Ik in jullie plaats zou stilletjes in een hoekje wegkruipen en huilen omdat ik zo een hater geworden zou zijn.
Maar ja haters beseffen dat niet want haters zullen nu eenmaal haten.

PS bembem nog plannen om je zuster met kerstmis te vermoorden om je moeder te pesten? ;-)

zzzzzz!

Hoomer
22 juli 2016, 19:44
wat blijft niet duren? LOL

De pret bemmeke de pret. ;-)

bembem
22 juli 2016, 19:47
De pret bemmeke de pret. ;-)

allez dan

SDX
22 juli 2016, 19:48
Ja geef er maar een draai aan, je haat jegens ons is niet zakelijk maar visceraal, yep geef het maar toe dat je ons gewoon niet kan luchten, ps in K&K mag er gechat worden, just for your information... LOL

Dit is 'n politiek forum, dient om in discussie te gaan over politieke en/of actuele/interessante onderwerpen.
K&K dient om af & toe, tussendoor, de boog te ontspannen, niet als hoofdactiviteit. Om onnozele zever te verkopen, enkel & alleen d�*t, bestaan er andere fora.
Dat gij u zelfs niet meer moogt vertonen in de serieuze onderwerpen spreekt boekdelen.
Door dat soort lieden is zelfs 't flairforum, waar ge veel beter op uw plaats zou zijn, gesloten. Wie weet hebben ze u & uw bende daar wel buitengeflikkerd voordat ge hier aangewaaid kwam met uw futuliteiten.

bembem
22 juli 2016, 19:54
Dit is 'n politiek forum, dient om in discussie te gaan over politieke en/of actuele/interessante onderwerpen.
K&K dient om af & toe, tussendoor, de boog te ontspannen, niet als hoofdactiviteit. Om onnozele zever te verkopen, enkel & alleen d�*t, bestaan er andere fora.
Dat gij u zelfs niet meer moogt vertonen in de serieuze onderwerpen spreekt boekdelen.
Door dat soort lieden is zelfs 't flairforum, waar ge veel beter op uw plaats zou zijn, gesloten. Wie weet hebben ze u & uw bende daar wel buitengeflikkerd voordat ge hier aangewaaid kwam met uw futuliteiten.

:cry::cry::cry::cry::cry:

Hoomer
22 juli 2016, 19:54
Dit is 'n politiek forum, dient om in discussie te gaan over politieke en/of actuele/interessante onderwerpen.
K&K dient om af & toe, tussendoor, de boog te ontspannen, niet als hoofdactiviteit. Om onnozele zever te verkopen, enkel & alleen d�*t, bestaan er andere fora.
Dat gij u zelfs niet meer moogt vertonen in de serieuze onderwerpen spreekt boekdelen.
Door dat soort lieden is zelfs 't flairforum, waar ge veel beter op uw plaats zou zijn, gesloten. Wie weet hebben ze u & uw bende daar wel buitengeflikkerd voordat ge hier aangewaaid kwam met uw futuliteiten.

Deze draad is nu wel echt de schandaligste draad van politics ik hoop dat er passend zal worden opgetreden door de moderatie. ;-)
Ik hoop dat dit een eyeopener is voor de moderatie.
;-)

bembem
22 juli 2016, 20:05
Deze draad is nu wel echt de schandaligste draad van politics ik hoop dat er passend zal worden opgetreden door de moderatie. ;-)
Ik hoop dat dit een eyeopener is voor de moderatie.
;-)

?

er is hier niks verkeerds gedaan, we hebben op je geantwoord da's al, je zult harder moeten proberen, lol

Hoomer
22 juli 2016, 20:12
?

er is hier niks verkeerds gedaan, we hebben op je geantwoord da's al, je zult harder moeten proberen, lol

Jij zou beter een onbevooroordeeld deze draad lezen in plaats van zo arrogant te doen, weet je bemmeke als jij en de jouwe hier zult geband zijn zal ik me daar hier vrolijk over makken.
Want dat jullie geband worden dat is vrij zeker.
Lieve groetjes bemmeke
Je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn zelf niet veel beter en eigenlijk nergens gewild je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn meestal het uitschot van de maatschappij. ;-
Lieve groetjes jouw Hoomertje

TV-verslaafde
22 juli 2016, 20:15
Deze draad is nu wel echt de schandaligste draad van politics ik hoop dat er passend zal worden opgetreden door de moderatie. ;-)
Ik hoop dat dit een eyeopener is voor de moderatie.
;-)

Gij hebt wel veel geduld moet ik zeggen... Waarom slaag je niet wat eten in je kas, een potje neuken en dan in alle stilte een blokje wandelen. Meer dan die 3 dingen heeft een vent niet nodig. :lol:

bembem
22 juli 2016, 20:18
Jij zou beter een onbevooroordeeld deze draad lezen in plaats van zo arrogant te doen, weet je bemmeke als jij en de jouwe hier zult geband zijn zal ik me daar hier vrolijk over makken.
Want dat jullie geband worden dat is vrij zeker.
Lieve groetjes bemmeke
Je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn zelf niet veel beter en eigenlijk nergens gewild je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn meestal het uitschot van de maatschappij. ;-
Lieve groetjes jouw Hoomertje

nou ik mag vd mods hier posten of je het nu lief hebt of niet, nice try but fail, je zal vroeger moeten opstaan om me uit m'n kot te lokken, ihihihi

lieve groetjes van je schattebol bemmeke

Hoomer
22 juli 2016, 20:21
Gij hebt wel veel geduld moet ik zeggen... Waarom slaag je niet wat eten in je kas, een potje neuken en dan in alle stilte een blokje wandelen. Meer dan die 3 dingen heeft een vent niet nodig. :lol:

Ach ik heb ondertussen al een duik in het zwembad genomen heb me gewassen, vooral men haar wegens de chloor, ik heb tomaat met noordzeegarnaal gegeten verder amuseer ik me rot hier, alleen heb ik spijt dat die idioten niet frequenter reageren. U moet begrijpen den Hoomer is den Hoomer , en , ik wel ik ben wie ik ben ;-) Den Hoomer is vriendelijk, ik niet zo.

Hoomer
22 juli 2016, 20:22
nou ik mag vd mods hier posten of je het nu lief hebt of niet, nice try but fail, je zal vroeger moeten opstaan om me uit m'n kot te lokken, ihihihi

lieve groetjes van je schattebol bemmeke

Wel bemmeke ik heb een grote verrassing voor u, nee niet nu, je zal wel zin .-)
Groetje, den Hoomer

bembem
22 juli 2016, 20:23
Wel bemmeke ik heb een grote verrassing voor u, nee niet nu, je zal wel zin .-)
Greotje, den Hoomer

o nee

Hoomer
22 juli 2016, 20:36
o nee
Zeg bembem ik zeg alleen maar wat ge zelf gepost hebt hier in de loop der jaren, maar nu onder ons gezegd en gezwegen hoe kan je nu zo arrogant zijn als je weet dat je stinkt uit je mond ,vol puisten staat en dik bent, zweet van het kakken, meerdere diefstallen pleegt, de staat wil oplichten, je gek verklaard bent, je kinderen wil adopteren voor het geld, dat je moeder en je zuster een hekel aan je hebben, dat je steeds alleen bent omdat in RL niemand met je te maken wil hebben, pas op dit heb je allemaal zelf verklaard hier; Hoe komt het dan toch dat ondanks al die zaken die je zelf hier in openbaarheid gebracht hebt, je je eigen toch nog arrogant opstelt? Dat zou ik nu eens van je willen weten.
Ik zou beschaamd zijn.

bembem
22 juli 2016, 20:47
Zeg bembem ik zeg alleen maar wat ge zelf gepost hebt hier in de loop der jaren, maar nu onder ons gezegd en gezwegen hoe kan je nu zo arrogant zijn als je weet dat je stinkt uit je mond ,vol puisten staat en dik bent, zweet van het kakken, meerdere diefstallen pleegt, de staat wil oplichten, je gek verklaard bent, je kinderen wil adopteren voor het geld, dat je moeder en je zuster een hekel aan je hebben, dat je steeds alleen bent omdat in RL niemand met je te maken wil hebben, pas op dit heb je allemaal zelf verklaard hier; Hoe komt het dan toch dat ondanks al die zaken die je zelfs hier in openbaarheid gebracht hebt, je je eigen toch nog arrogant opstelt? Dat zou ik nu eens van je willen weten.
Ik zou beschaamd zijn.

arrogant?? eww Hoomertje je had me toch graag.. liefs van je bemmeke

en nu ga ik iets anders doen, LOL

Hoomer
22 juli 2016, 20:52
arrogant?? eww Hoomertje je had me toch graag.. liefs van je bemmeke

en nu ga ik iets anders doen, LOL

Natuurlijk heb ik je graag, maar als je je opsteld als de vijand wordt je ook zo behandeld, mijn liefde voor jou is niet te schatten.

PS. bij mij, was je uit jan, helaas ik heb een dominant lief die de schat niet zo gauw zal afgeven. ;-(

bembem
22 juli 2016, 21:07
Natuurlijk heb ik je graag, maar als je je opsteld als de vijand wordt je ook zo behandeld, mijn liefde voor jou is niet te schatten.

PS. bij mij, was je uit jan, helaas ik heb een dominant lief die de schat niet zo gauw zal afgeven. ;-(

ugh ik begrijp er niets van.. hoomer your creepy LOL maar ik heb je graag hoor, lieve groetjes bemmeke


en nu ga ik echt iets anders doen... wihihi

Derk de Tweede
22 juli 2016, 21:16
bse5hf jytd d46 es34 bg fff

^_^
22 juli 2016, 21:53
Het is hier morsdood. Letterlijk.

Dit was ooit een levendig forum met een enorm entertainende K&K afdeling.

Waar zijn alle mensen van weleer naartoe?
Waarom blijven ze weg?

Zelfs mijn perverse topics krijgen nog amper reacties.

Het is hier allemaal naar de kloten aan het gaan.

Forums bloeden gewoonweg dood. Ik ben ondertussen van al meer dan 20 forums lid geweest.

Toen het internet-forum als concept ontstond, was er eigenlijk weinig tot geen 'concurrentie'. Ondertussen is twitter-yammer-facebook-hyves-... een meer gebruikt medium.

Dadeemelee
22 juli 2016, 21:59
Forums bloeden gewoonweg dood. Ik ben ondertussen van al meer dan 20 forums lid geweest.

Toen het internet-forum als concept ontstond, was er eigenlijk weinig tot geen 'concurrentie'. Ondertussen is twitter-yammer-facebook-hyves-... een meer gebruikt medium.
Die zijn passé, alleen oude wijven zitten daarop :lol:

ps en oude lullen. :-D:-D:-D

psps: dat is natuurlijk figuurlijk bedoeld :lol::lol::lol::lol:

non-conformist
22 juli 2016, 22:39
Deze draad is nu wel echt de schandaligste draad van politics ik hoop dat er passend zal worden opgetreden door de moderatie. ;-)
Ik hoop dat dit een eyeopener is voor de moderatie.
;-)

Doet me denken aan dat Engelstalige spreekwoord : if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.

Dadeemelee
22 juli 2016, 22:47
Doet me denken aan dat Engelstalige spreekwoord : if you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Groot gelijk, dit forum is helemaal niet slecht. Vele verstandige mensen.
Wel een heleboel die hun groot gelijk willen tonen.
Er is niks mis met een discussie waar je fout bent en dat toegeeft.
Amen ;-)

cookie monster
23 juli 2016, 01:07
bse5hf jytd d46 es34 bg fff
Is dat het wachtwoord van uwen modem ??
Effe een schoteltje van 10m richten , en ik kan surfen via het NL-net :D

Marie van de koster
23 juli 2016, 09:00
Lol lees dan maar eens terug, in deze draad hebben jullie laten zien hoe laag incognito mensen kunnen vallen, deze draad is niet normaal en is de schandelijkste draad van dit forum, en jij peche speelt de hoofdrol.
Deze draad laat zien dat jullie al jullie alle waardigheid verloren hebben dat jullie hyena's zijn die bloed geroken hebben, alle menselijkheid is weg in deze. Schande, ik zou me in jullie plaats hier niet meer laten zien, hou de eer voor jullie en blijf hier weg.
Schandelijk gedrag noem ik dit 10 pagina's lang op een persoon zijn kap zitten, in jullie plaats zou ik door de grond zakken.
Groetjes Hoomer

En dan is het forum helemaal kapot natuurlijk.
Maar zover heeft Hoomerke niet nagedacht :roll:

Peche
23 juli 2016, 09:03
Where is the love?
Kom ik nu echt over als iemand die bloed ruikt? :)

Marie van de koster
23 juli 2016, 09:10
Dit is 'n politiek forum, dient om in discussie te gaan over politieke en/of actuele/interessante onderwerpen.
K&K dient om af & toe, tussendoor, de boog te ontspannen, niet als hoofdactiviteit. Om onnozele zever te verkopen, enkel & alleen d�*t, bestaan er andere fora.
Dat gij u zelfs niet meer moogt vertonen in de serieuze onderwerpen spreekt boekdelen.
Door dat soort lieden is zelfs 't flairforum, waar ge veel beter op uw plaats zou zijn, gesloten. Wie weet hebben ze u & uw bende daar wel buitengeflikkerd voordat ge hier aangewaaid kwam met uw futuliteiten.

Begint u nu ook? U & uw bende, wie zijn dat?

Marie van de koster
23 juli 2016, 09:11
Jij zou beter een onbevooroordeeld deze draad lezen in plaats van zo arrogant te doen, weet je bemmeke als jij en de jouwe hier zult geband zijn zal ik me daar hier vrolijk over makken.
Want dat jullie geband worden dat is vrij zeker.
Lieve groetjes bemmeke
Je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn zelf niet veel beter en eigenlijk nergens gewild je moet begrijpen mensen die dieven steunen zijn meestal het uitschot van de maatschappij. ;-
Lieve groetjes jouw Hoomertje

Een goede raad die ik net aan u wou geven.

Marie van de koster
23 juli 2016, 09:14
Natuurlijk heb ik je graag, maar als je je opsteld als de vijand wordt je ook zo behandeld, mijn liefde voor jou is niet te schatten.

PS. bij mij, was je uit jan, helaas ik heb een dominant lief die de schat niet zo gauw zal afgeven. ;-(

Ik begin te geloven dat Hoomer toen hij dit schreef zo zat was als 100.000 man :roll:

Hoomer
23 juli 2016, 09:26
En dan is het forum helemaal kapot natuurlijk.
Maar zover heeft Hoomerke niet nagedacht :roll:

Dag 2 van het Hoomer bashen is begonnen. ;-)
Nee
Marieke de mensen kwamen naar dit forum om over politiek te praten niet om de zever van de bembemmerige clan te lezen, dit forum gaat kapot als de moderate niet ingrijpt, niemand zal jullie missen, behalve den Hoomer misschien. ;-)
Mensen die hier over politiek willen praten hebben geen boodschap aan jullie gezwam.
Groetjes van Hoomer,
Haters zullen haten Marieke ;-)

Hoomer
23 juli 2016, 09:28
Een goede raad die ik net aan u wou geven.

Nee Marieke jij weet zelfs nier wanneer en waarom en wie met het Hoomer bashen begonnen is.
Groetjes van den Hoomer

Haters zullen haten Marieke ;-)

Hoomer
23 juli 2016, 09:29
Ik begin te geloven dat Hoomer toen hij dit schreef zo zat was als 100.000 man :roll:

Den Jack in de man is wijsheid in de kan, Marieke

Vergeet nooit haters zullen haten. ;-)

zonbron
23 juli 2016, 10:14
bse5hf jytd d46 es34 bg fff

https://www.youtube.com/watch?v=h8LKeQb8t-E

Libro
23 juli 2016, 10:18
Den Jack in de man is wijsheid in de kan, Marieke

Vergeet nooit haters zullen haten. ;-)

You had another Jack? ;-)

zonbron
23 juli 2016, 10:35
http://4.bp.blogspot.com/-8aN4rT15AoU/U8u6UCEoGrI/AAAAAAAAB3Q/2gsKYg9LbHI/s1600/cute+small+emo+girl+black+hair+long+sweet+style+sc ene+jack+daniels+shirt+top+smokey+eyes+makeup+pier cings+bodymodifications+japanese+inspired+inspirat ion+real+rocker+chick+alternative+sassy+eyebrows+b rowgame+nice+pretty+insta.jpg

Hoomer
23 juli 2016, 10:42
You had another Jack? ;-)

Yep en meer dan eentje. ;-)

non-conformist
23 juli 2016, 13:07
Groot gelijk, dit forum is helemaal niet slecht. Vele verstandige mensen.
Wel een heleboel die hun groot gelijk willen tonen.
Er is niks mis met een discussie waar je fout bent en dat toegeeft.
Amen ;-)

Iedereen mag van mij zijn mening hebben, daar niet van, maar daarom geef ik ze geen gelijk. Als ik vind dat iemand gelijk heeft zeg ik dat ook. Meestal in de vorm van een X2.

Peche
23 juli 2016, 15:48
Weet je wat je ook hebt, mensen die uitdagen en dan achteraf op de RD duwen.
Waarschuwing: persoonlijke aanval.
Als ik mij niet vergis was het een reactie op een eerdere persoonlijke aanval.
Nou moe, het zij zo.

Hoomer
23 juli 2016, 15:53
Weet je wat je ook hebt, mensen die uitdagen en dan achteraf op de RD duwen.
Waarschuwing: persoonlijke aanval.
Als ik mij niet vergis was het een reactie op een eerdere persoonlijke aanval.
Nou moe, het zij zo.

Wees blij man, in deze draad alleen al heb je een persoonlijke aanval of 10 gepost, genoeg voor een permanente ban. ;-)
Je ziet we zijn de kwaadste nog niet. ;-)

Peche
23 juli 2016, 16:51
Wees blij man, in deze draad alleen al heb je een persoonlijke aanval of 10 gepost, genoeg voor een permanente ban. ;-)
Je ziet we zijn de kwaadste nog niet. ;-)

Je zou beter je excuses aanbieden.

Hoomer
23 juli 2016, 17:00
Je zou beter je excuses aanbieden.
Begint niet he ventje, gij zijt hier het manneke dat zwaar in de fout is gegaan. Ik heb hier niks miszegt ventje. En maak u maar niet te kwaad of ge staat weer vol rode vlekken.