PDA

View Full Version : Hoe eindigt de film Knowing van gisteren op 2BE?


Peche
21 augustus 2016, 06:56
Ik ben in slaap gevallen tegen het einde.
Waarom hadden ze zijn identiteit gestolen? Waarom zat zijn vrouw mee in het complot?

Ke Nan
21 augustus 2016, 08:15
Dat was niet de film Knowing (met Nicholas Cage) maar Unknown (met Liam Neeson).

Ik ben in slaap gevallen tegen het einde.
Waarom hadden ze zijn identiteit gestolen?

Omdat hij die niet vrijwillig wilde afgeven.

Waarom zat zijn vrouw mee in het complot?

Omdat ze moe was en liever niet rechtop stond.

Peche
21 augustus 2016, 08:22
Ja die film, ik baal ervan in slaap te vallen en niet weten hoe het eindigt.

Dat was eigenlijk nog een goeie film.

The Paulus Experience
21 augustus 2016, 08:38
Met een digibox kan je terug spoelen, desnoods nog opnemen achteraf door op de rode knop te drukken

Peche
21 augustus 2016, 08:43
ja ik was ingedommeld. Ik kan niet tot gisterenavond terugspoelen he.

parcifal
21 augustus 2016, 09:34
Ik ben in slaap gevallen tegen het einde.
Waarom hadden ze zijn identiteit gestolen?

Dat hebben ze niet gedaan, shocking hé?

Waarom zat zijn vrouw mee in het complot?

Dat was zijn vrouw niet, nog veel meer shocking! :)

Dat gaat je een Duvel kosten als je de details wil kennen. :twisted::twisted::twisted:

Peche
21 augustus 2016, 09:47
Dat hebben ze niet gedaan, shocking hé?



Dat was zijn vrouw niet, nog veel meer shocking! :)

Dat gaat je een Duvel kosten als je de details wil kennen. :twisted::twisted::twisted:

Ik heb mij vergist van titel het is "Unknown".
Waar hij na een autocrash wakker wordt en zijn leven is gepikt. Zijn vrouw gaat mee in het complot. Maar dan viel ik in slaap en nu weet ik dus niet waarom.

Ik zal U wel eens een Duvel trakteren ;) Maar zelf ga ik me toch beperken tot een cola.

Libro
21 augustus 2016, 10:14
Je kan ook het boek lezen:

https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51ognLtMROL._SX307_BO1,204,203,200_.jpg

Xenophon
21 augustus 2016, 12:00
Niet zeggen hoe de film afloopt hé, ik moet hem nog zien.

Universalia
21 augustus 2016, 12:10
Ik kijk nog maar raar of zelden naar TV wegens totaal onzin, slechte films en programma's waar diegenen die er in mee'spelen' zich beter vermaken dan de kijker thuis die met zijn zakje chips en biertje gewapend ver in slaap dreigt te vallen na het aanschouwen van dat soort programma's. :rofl:

En dan denk je, moeten wij daar echt zoveel voor betalen?

:cheer:

kiko
21 augustus 2016, 19:30
Ik ben in slaap gevallen tegen het einde.
Waarom hadden ze zijn identiteit gestolen? Waarom zat zijn vrouw mee in het complot?
Zowel hij als de vrouw zaten in het complot.

Neeson maakte, samen met de vrouw, deel uit van een huurmoordenaarsgilde en het plan was dat hij zich uitgaf voor dr. Harris om zodoende iemand anders te kunnen vermoorden. Door het ongeluk was hij evenwel in de war en begon hij echt te geloven dat hij dr. Harris was, ook al bestond die niet.

De persoon die zich eveneens voor dr. Harris uitgaf, was de back up in geval er iets met Neeson zou gebeuren.

IanVD
21 augustus 2016, 20:17
Niet zeggen hoe de film afloopt hé, ik moet hem nog zien.

Het eindigt met een zwart scherm waar veel namen van beneden naar boven rollen. Een typisch Hollywood-einde.

Rahowa
21 augustus 2016, 23:49
Kijk gewoon op youtube.

SDX
22 augustus 2016, 00:21
https://i.ytimg.com/vi/VsSrXqgZDz4/maxresdefault.jpg

Xenophon
22 augustus 2016, 01:12
Het eindigt met een zwart scherm waar veel namen van beneden naar boven rollen. Een typisch Hollywood-einde.

Oh, die heb ik al gezien.

Peche
22 augustus 2016, 07:08
Zowel hij als de vrouw zaten in het complot.

Neeson maakte, samen met de vrouw, deel uit van een huurmoordenaarsgilde en het plan was dat hij zich uitgaf voor dr. Harris om zodoende iemand anders te kunnen vermoorden. Door het ongeluk was hij evenwel in de war en begon hij echt te geloven dat hij dr. Harris was, ook al bestond die niet.

De persoon die zich eveneens voor dr. Harris uitgaf, was de back up in geval er iets met Neeson zou gebeuren.

Amai muchas gracias