PDA

View Full Version : Aanslag op MP Bourgeois


Pandareus
4 september 2016, 09:42
Tom Van Grieken van het vlaams blok pleegde een aanslag op onze MP op de gordel. Volgens de journalist is Geert er goed van af gekomen, enkel met een schaafwonde.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2849594/2016/09/04/Bourgeois-botst-met-voorzitter-Vlaams-Belang-aan-start-Gordel.dhtml

Zipper
4 september 2016, 09:48
Proficiat met uw infantiele topic-titel.

Sukkelaar
4 september 2016, 09:49
Tom Van Grieken van het vlaams blok pleegde een aanslag op onze MP op de gordel. Volgens de journalist is Geert er goed van af gekomen, enkel met een schaafwonde.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2849594/2016/09/04/Bourgeois-botst-met-voorzitter-Vlaams-Belang-aan-start-Gordel.dhtml

Herlees eens het persartikel en je zult zien dat er over een aanslag geen sprake is. Ik lees hierin dat het om een provocatie van de MP gaat.

dalibor
4 september 2016, 09:50
Zo is het destijds in Syrië ook allemaal begonnen.

Vette Pois(s)on
4 september 2016, 09:51
dat was precies toch ne serieuze smak in de volledige lengte

quercus
4 september 2016, 09:54
Proficiat met uw infantiele topic-titel.

Inderdaad, dat was een aanslag! 8O
Ik ben er "nie goe van"...

dalibor
4 september 2016, 09:55
Zoiets hoort bij het ambt.
https://www.youtube.com/watch?v=djQDeNbOfio

strijkijzer
4 september 2016, 09:56
Volgens voorzitter Van Grieken reed de minister-president opzettelijk op hem af om voor het oog van de camera's een incident te creëren. Bron. (http://deredactie.be/permalink/1.2759060)

Onze Vlaamse minister president probeerde de oppositie van de baan te rijden maar vergat dat hij met voet en tand gebonden was en ging tegen de grond. Gelukkig droeg hij een helm of Vlaanderen was zijn voorman verloren.

reservespeler
4 september 2016, 09:57
Herlees eens het persartikel en je zult zien dat er over een aanslag geen sprake is. Ik lees hierin dat het om een provocatie van de MP gaat.

Volgens de verklaring van TVG.
Volgens de MP was TVG de schuldige.

Sorry, maar dat jonge ventje vertrouw ik voor gene meter, temeer dat helemaal niet de stijl is van Geert!

dalibor
4 september 2016, 10:02
Geniepig trekfoutje van Tom.

Everytime
4 september 2016, 10:03
De video toont meer dan duidelijk dat Van Grieken de provocatie zocht.

Vrijheideerst
4 september 2016, 10:17
Proficiat met uw infantiele topic-titel.

De aanslag van Kherbache op Fons Duchateau was veel gevaarlijker.

quercus
4 september 2016, 10:22
De aanslag van Kherbache op Fons Duchateau was veel gevaarlijker.
Een aanslag door een perfide vrouw...

Scorpio
4 september 2016, 10:22
Van Grieken komt hier, weinig verrassend, niet meteen uit als de verpersoonlijking van intelligentie. Heeft hij Bourgeois opzettelijk laten vallen? Nee, dat lijkt me sterk. Maar daar op die manier gaan staan, en fietsers die in hun klikpedalen zitten quasi staande houden om uw papierke te kunnen uitdelen, dat getuigt niet meteen van een overvloed aan intelligentie. Zijn uitspraak dat Bourgeois het incident uitlokte en een 'schwalbe' maakte is al helemaal lomp, en een typische uitspraak van dat soort egotrippertjes.

Hij heeft Bourgeois doen vallen, of dat opzettelijk was of niet doet niks ter zake. Een echte vent verontschuldigt zich dan, onvoorwaardelijk. Een broekventje met een te groot ego zoekt naar uitvluchten en probeert de schuld op een ander te steken.

HOUZEE !
4 september 2016, 10:32
Als je de beelden goed bekijkt zie je dat Bourgeois, nadat hij als een razende gek recht op Tom afstormde, zich opzettelijk laat vallen. Hij doet geen enkele poging om uit zijn klikpedaal te komen. Schwalbe dus.

speurneus
4 september 2016, 10:34
In welk ziekenhuis ligt VG opgebaard?

HOUZEE !
4 september 2016, 10:36
beelden van het incident : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/2849594/2016/09/04/Bourgeois-botst-met-voorzitter-Vlaams-Belang-aan-start-Gordel.dhtml

dalibor
4 september 2016, 10:37
In welk ziekenhuis ligt VG opgebaard?

In Huizingues

Thuleander
4 september 2016, 10:40
De minister-president is al gevallen, nu de regering nog.

Vrijheideerst
4 september 2016, 10:51
Van Grieken komt hier, weinig verrassend, niet meteen uit als de verpersoonlijking van intelligentie. Heeft hij Bourgeois opzettelijk laten vallen? Nee, dat lijkt me sterk. Maar daar op die manier gaan staan, en fietsers die in hun klikpedalen zitten quasi staande houden om uw papierke te kunnen uitdelen, dat getuigt niet meteen van een overvloed aan intelligentie. Zijn uitspraak dat Bourgeois het incident uitlokte en een 'schwalbe' maakte is al helemaal lomp, en een typische uitspraak van dat soort egotrippertjes.

Hij heeft Bourgeois doen vallen, of dat opzettelijk was of niet doet niks ter zake. Een echte vent verontschuldigt zich dan, onvoorwaardelijk. Een broekventje met een te groot ego zoekt naar uitvluchten en probeert de schuld op een ander te steken.

En zo gaat het VB als nuttige idioot tegen N-VA verder.

vlijmscherp
4 september 2016, 10:57
Van Grieken komt hier, weinig verrassend, niet meteen uit als de verpersoonlijking van intelligentie. Heeft hij Bourgeois opzettelijk laten vallen? Nee, dat lijkt me sterk. Maar daar op die manier gaan staan, en fietsers die in hun klikpedalen zitten quasi staande houden om uw papierke te kunnen uitdelen, dat getuigt niet meteen van een overvloed aan intelligentie. Zijn uitspraak dat Bourgeois het incident uitlokte en een 'schwalbe' maakte is al helemaal lomp, en een typische uitspraak van dat soort egotrippertjes.

Hij heeft Bourgeois doen vallen, of dat opzettelijk was of niet doet niks ter zake. Een echte vent verontschuldigt zich dan, onvoorwaardelijk. Een broekventje met een te groot ego zoekt naar uitvluchten en probeert de schuld op een ander te steken.

kern van de zaak: te groot ego....

De schoofzak
4 september 2016, 11:03
Zo is het destijds in Syrië ook allemaal begonnen.

Om van Franske Ferdinand van Oostenrijk maar te zwijgen.

.

Another Jack
4 september 2016, 11:08
En zo gaat het VB als nuttige idioot tegen N-VA verder.

Is dat geen vooruitgang?
In jouw tijd waren jullie niet eens nuttig...

Hypochonder
4 september 2016, 11:22
Het is Van Grieken die Bourgeois ten val brengt, letterlijk dan.

SDX
4 september 2016, 11:37
Schwalbe zèlf had 't niet beter kunnen doen en Bertje Ansjoo heeft eindelijk 'n waardige opvolger.
:lol:

Another Jack
4 september 2016, 11:40
Pure Laurel & Hardy...

Libro
4 september 2016, 12:19
Domme actie van Van Grieken. Langs de andere kant: nu kunnen die van de BUB eindelijk ook eens lachen.

djoebidoebidoe
4 september 2016, 12:33
De video toont meer dan duidelijk dat Van Grieken de provocatie zocht.
Waarschijnlijk, maar na een analyse van de video blijkt dat Bourgeois eigenlijk al gepasseerd is en zich ofwel laat vallen ofwel niet kan fietsen.

Libro
4 september 2016, 12:39
Een aanslag door een perfide vrouw...

Met de hulp van De Standaard nota bene.

Another Jack
4 september 2016, 12:41
Domme actie van Van Grieken. Langs de andere kant: nu kunnen die van de BUB eindelijk ook eens lachen.

Niet alleen die van die BUB...

djoebidoebidoe
4 september 2016, 12:45
Een mens snapt toch niet waarom politici in hun vrije tijd zo de clown uithangen, in dat belachelijk frakske.

Xenophon
4 september 2016, 12:57
Bourgeois gaat met de smikkel tegen de grond.

Symbolisch voorproefje van de volgende verkiezingen.

Xenophon
4 september 2016, 13:00
Waarschijnlijk, maar na een analyse van de video blijkt dat Bourgeois eigenlijk al gepasseerd is en zich ofwel laat vallen ofwel niet kan fietsen.

Hij zag de camera en liet zich vallen.

Duidelijk een protegé van Jan 'pas op of ik laat me vallen' Peumans.

dalibor
4 september 2016, 13:13
Wat kwam Van Grieken eigenlijk doen? Foto's maken voor zijn communie?

Xenophon
4 september 2016, 13:18
Wat kwam Van Grieken eigenlijk doen? Foto's maken voor zijn communie?

We hebben het er al over gehad, als er geen humor inzit dan is uw standup comedy niet grappig.

Je bent hier tenslotte niet op een SPa partijcongres.

Demper
4 september 2016, 15:33
"Bourgeois neergebokst door extreem-rechtse VB-hardliner."

strijkijzer
4 september 2016, 15:40
Van Grieken heeft op het filmpje geen millimeter bewogen. Bourgeois is met z'n lompe kloten gewoon op een zwakkere stilstaande weggebruiker ingereden. Proces verbaal laten opmaken want er waren naar eigen zeggen gewonden, blazen en rijbewijs voor een paar dagen kwijt. Iemand die niet meer mag rijden met een voertuig op wielen mag al zeker geen land euhm regio euhm gewest euhm gemeenschap euhm euhm euhm besturen.

de vuile muilekoek
4 september 2016, 15:49
Van Grieken heeft op het filmpje geen millimeter bewogen. Bourgeois is met z'n lompe kloten gewoon op een zwakkere stilstaande weggebruiker ingereden. Proces verbaal laten opmaken want er waren naar eigen zeggen gewonden, blazen en rijbewijs voor een paar dagen kwijt. Iemand die niet meer mag rijden met een voertuig op wielen mag al zeker geen land euhm regio euhm gewest euhm gemeenschap euhm euhm euhm besturen.

:rofl::rofl::rofl:

The Paulus Experience
4 september 2016, 15:53
Haha Vlaams nationalisme anno 2016

De flippo mag op twee oren slapen

strijkijzer
4 september 2016, 16:05
sire, er zijn geen Vlamingen meer ...

Hypochonder
4 september 2016, 16:39
Zo is het destijds in Syrië ook allemaal begonnen.


Zoiets hoort bij het ambt.
https://www.youtube.com/watch?v=djQDeNbOfio


Geniepig trekfoutje van Tom.


Wat kwam Van Grieken eigenlijk doen? Foto's maken voor zijn communie?


Het lijkt mij dat u tot diep in de nacht zal wakker blijven om deze zaak tot op het bot uit te zoeken.

dalibor
4 september 2016, 16:42
Het lijkt mij dat u tot diep in de nacht zal wakker blijven om deze zaak tot op het bot uit te zoeken.

Het is wel een situatie met onweerstaanbaar komisch potentieel. Een harkerige MP, duidelijk geen stuurvaste fietser. En dan zo'n vervelende puber als Van Grieken die wat in de weg komt lopen.

Hypochonder
4 september 2016, 16:44
Het is wel een situatie met onweerstaanbaar komisch potentieel. Een harkerige MP, duidelijk geen stuurvaste fietser. En dan zo'n vervelende puber als Van Grieken die wat in de weg komt lopen.

Uw talrijke bijdrages hebben eveneens een onweerstaanbaar komisch potentieel. Niet omwille van de inhoud maar wel omwille van de hoeveelheid en frequentie.

Rahowa
4 september 2016, 16:47
Een laffe aanslag van verrader Bourgeois,hij probeerde onze voorzitter dood te rijden!Hopelijk dient Van Grieken een klacht in.

dalibor
4 september 2016, 16:49
Uw talrijke bijdrages hebben eveneens een onweerstaanbaar komisch potentieel. Niet omwille van de inhoud maar wel omwille van de hoeveelheid en frequentie.

Ik zit ziek thuis en verveel me wat. Maar ik ben blij dat het u plezier doet.

Demper
4 september 2016, 16:50
Ik zit ziek thuis en verveel me wat. Maar ik ben blij dat het u plezier doet.

Wat mankeer je?

Rahowa
4 september 2016, 16:51
Normaal gaat Bourgeois enkel plat op de buik voor francofonen.

bembem
4 september 2016, 16:52
Wat kwam Van Grieken eigenlijk doen? Foto's maken voor zijn communie?

energiedrankjes uitdelen als reclame voor zijn partij...

Hypochonder
4 september 2016, 16:53
Wat mankeer je?

Hij is links.

Demper
4 september 2016, 16:53
Hij is links.

Volgens mij gaat het om aids.

dalibor
4 september 2016, 16:56
Wat mankeer je?

otitis media

dalibor
4 september 2016, 16:56
Wat mankeer je?

dubbel

Demper
4 september 2016, 16:57
dubbel

Je hebt dubbele aids?

de vuile muilekoek
4 september 2016, 16:57
energiedrankjes uitdelen als reclame voor zijn partij...

Lach maar niet teveel ,

dalibor
4 september 2016, 17:15
Lach maar niet teveel ,

daar is iets van. fascisten staan niet beke,d où hun gevoel voor humor.

Demper
4 september 2016, 17:16
daar is iets van. fascisten staan niet beke,d où hun gevoel voor humor.

beke,d où?

de vuile muilekoek
4 september 2016, 17:17
daar is iets van. fascisten staan niet beke,d où hun gevoel voor humor.

Ken je het verschil tussen een aap en een koe ?

bembem
4 september 2016, 17:21
waar lach ik?
hij deelde energiedrankjes uit, stond in dat artikel van HLN...

reservespeler
4 september 2016, 18:31
Waarschijnlijk, maar na een analyse van de video blijkt dat Bourgeois eigenlijk al gepasseerd is en zich ofwel laat vallen ofwel niet kan fietsen.

Dan heeft u toch een andere video gezien.
Ik zie duidelijk dat TGV met zijn hand de MP hindert.

Dit ontkennen is een leugen

Another Jack
4 september 2016, 18:39
Dan heeft u toch een andere video gezien.
Ik zie duidelijk dat TGV met zijn hand de MP hindert.

Dit ontkennen is een leugen

Als ik de MP op een fiets zie, ik zou er niet in een perimeter van 10 meter durven komen...

E. Gidius
4 september 2016, 18:47
Hij heeft Bourgeois doen vallen, of dat opzettelijk was of niet doet niks ter zake. Een echte vent verontschuldigt zich dan, onvoorwaardelijk. Een broekventje met een te groot ego zoekt naar uitvluchten en probeert de schuld op een ander te steken.

Akkoord. En een Vlaamse ministerpresident laat zich dan niet door de media in een ja/nee spelletje trekken maar staat daarboven.

daiwa
5 september 2016, 01:28
Als je de beelden goed bekijkt zie je dat Bourgeois, nadat hij als een razende gek recht op Tom afstormde, zich opzettelijk laat vallen. Hij doet geen enkele poging om uit zijn klikpedaal te komen. Schwalbe dus.

Gele kaart.

de vuile muilekoek
5 september 2016, 04:09
Van Grieken mocht niet de fietsers gehinderd hebben, eerlijk is eerlijk. sorry hé. (film gezien)

Jay-P.
5 september 2016, 04:47
't Moet niet altijd kommer en kwel zijn met die Grieken.

Jay-P.
5 september 2016, 04:50
Normaal gaat Bourgeois enkel plat op de buik voor francofonen.Gij vergeet de moskee.

Jay-P.
5 september 2016, 04:56
Dan heeft u toch een andere video gezien.
Ik zie duidelijk dat TGV met zijn hand de MP hindert.

Dit ontkennen is een leugenDat doet me denken aan 't soidisant spoorliggen van Nonkel Tobback.

E. Gidius
5 september 2016, 05:08
Het ziet er naar uit dat de N-VA even de trappers kwijt is. :twisted:

Anitta
5 september 2016, 05:35
Het ziet er naar uit dat de N-VA even de trappers kwijt is. :twisted:

even.!!

Anitta
5 september 2016, 05:35
Het ziet er naar uit dat de N-VA even de trappers kwijt is. :twisted:

even.!!

Skobelev
5 september 2016, 05:46
Bourgeois zou beter met zijn voeten in een blok beton vastzitten dan in zijn klikpedalen.

Henri1
5 september 2016, 06:05
Bourgeois zou beter met zijn voeten in een blok beton vastzitten dan in zijn klikpedalen.

En dan ?

De schoofzak
5 september 2016, 06:08
De draad is al te lang om nog door te ploegen, maar toch even deze informatie:

als je als politieke partij in de kijker wilt komen met zo'n actie als nu (het uitdelen van drinkbusjes), dan moet je politiekers van tegenstrevers strikken door ze zo'n busje te geven terwijl de pers daar foto's of film van kan maken.

Dat was dus zo al drie keer gebeurd. Drie keer heeft Bourgeois zo'n busje aanvaard samen met een heel klein beleefdheidsgesprekje.

En dan wou de coiffeur dat nog een vierde keer doen. Terwijl het gezelschap dan eindelijk op de fiets gezeten, vertrokken was.
Dat vond Bourgeois net iets te veel, maar de coiffeur niet. De "nadering" liep dus uit op een botsingetje en een valletje.

Beste coiffeur en beste aanhangers van onze rivaliserende partij: als iemand een beetje meegespeeld heeft, dan moet ge zelf weten wanneer ge genoeg gekregen hebt.
Als ge dan inhalig blijft, dan komt er confrontatie.

Jullie houding zal nu afgestraft worden. Een straf met woorden. Deze bijvoorbeeld:

fatsoen is jullie onbekend zeker ? Zelf grenzen vinden en respecteren in menselijke omgang te moeilijk ?
Vetzakken zijn jullie.

.

reservespeler
5 september 2016, 06:44
Als ik de MP op een fiets zie, ik zou er niet in een perimeter van 10 meter durven komen...

Dus u vindt TVG een held? :lol:

Anna List
5 september 2016, 06:46
voor de Vlaamse heropstanding : 10,99 € bij bol.com

mss moet iemand een crowdfunding opzetten voor Geertje

Pandareus
5 september 2016, 07:08
De draad is al te lang om nog door te ploegen, maar toch even deze informatie:

als je als politieke partij in de kijker wilt komen met zo'n actie als nu (het uitdelen van drinkbusjes), dan moet je politiekers van tegenstrevers strikken door ze zo'n busje te geven terwijl de pers daar foto's of film van kan maken.

Dat was dus zo al drie keer gebeurd. Drie keer heeft Bourgeois zo'n busje aanvaard samen met een heel klein beleefdheidsgesprekje.

En dan wou de coiffeur dat nog een vierde keer doen. Terwijl het gezelschap dan eindelijk op de fiets gezeten, vertrokken was.
Dat vond Bourgeois net iets te veel, maar de coiffeur niet. De "nadering" liep dus uit op een botsingetje en een valletje.

Beste coiffeur en beste aanhangers van onze rivaliserende partij: als iemand een beetje meegespeeld heeft, dan moet ge zelf weten wanneer ge genoeg gekregen hebt.
Als ge dan inhalig blijft, dan komt er confrontatie.

Jullie houding zal nu afgestraft worden. Een straf met woorden. Deze bijvoorbeeld:

fatsoen is jullie onbekend zeker ? Zelf grenzen vinden en respecteren in menselijke omgang te moeilijk ?
Vetzakken zijn jullie.

.

De coiffeur mag blij zijn dat de MP geen klacht is gaan indienen wegens slagen en verwondingen.

Anitta
5 september 2016, 07:09
Bourgeois zou beter met zijn voeten in een blok beton vastzitten dan in zijn klikpedalen.

in een arduinput die vol water staat smijten, er zijn er verschillende rond Doornik . ;-)

reservespeler
5 september 2016, 07:10
De coiffeur mag blij zijn dat de MP geen klacht is gaan indienen wegens slagen en verwondingen.

Daar kan je niets mee winnen.
Als aanklacht is het te verwaarlozen.
Politiek kom je over als een Calimero.

Skobelev
5 september 2016, 07:12
En dan ?

Dan kan hij niet vallen. En moet hij ook zijn schoenen niet uittrekken als hij naar de moskee gaat.

Anna List
5 september 2016, 07:42
De draad is al te lang om nog door te ploegen, maar toch even deze informatie:

als je als politieke partij in de kijker wilt komen met zo'n actie als nu (het uitdelen van drinkbusjes), dan moet je politiekers van tegenstrevers strikken door ze zo'n busje te geven terwijl de pers daar foto's of film van kan maken.

Dat was dus zo al drie keer gebeurd. Drie keer heeft Bourgeois zo'n busje aanvaard samen met een heel klein beleefdheidsgesprekje.

En dan wou de coiffeur dat nog een vierde keer doen. Terwijl het gezelschap dan eindelijk op de fiets gezeten, vertrokken was.
Dat vond Bourgeois net iets te veel, maar de coiffeur niet. De "nadering" liep dus uit op een botsingetje en een valletje.

Beste coiffeur en beste aanhangers van onze rivaliserende partij: als iemand een beetje meegespeeld heeft, dan moet ge zelf weten wanneer ge genoeg gekregen hebt.
Als ge dan inhalig blijft, dan komt er confrontatie.

Jullie houding zal nu afgestraft worden. Een straf met woorden. Deze bijvoorbeeld:

fatsoen is jullie onbekend zeker ? Zelf grenzen vinden en respecteren in menselijke omgang te moeilijk ?
Vetzakken zijn jullie.

.

even ter zijde :

er is in Vlaanderen niet één wielertoerist die, als hij een tijdje fietst, nog niet op zo'n belachelijke wijze tegen de grond gekletst is. Bij een stoplicht, op de oprit, verzin het maar en het kan. De reden daarvan is te traag los klikken. Er is waarschijnlijk van al die wielertoeristen niet één die de reden daarvan bij iemand anders tracht te leggen.

Jay-P.
5 september 2016, 07:47
even ter zijde :

er is in Vlaanderen niet één wielertoerist die, als hij een tijdje fietst, nog niet op zo'n belachelijke wijze tegen de grond gekletst is. Bij een stoplicht, op de oprit, verzin het maar en het kan. De reden daarvan is te traag los klikken. Er is waarschijnlijk van al die wielertoeristen niet één die de reden daarvan bij iemand anders tracht te leggen.Ik volg je gedachtengang. Toch denk ik dat er daar nog politiekers de wielertoerist uithangen, soms.
Volg je? :lol:

Anna List
5 september 2016, 08:00
Ik volg je gedachtengang. Toch denk ik dat er daar nog politiekers de wielertoerist uithangen, soms.
Volg je? :lol:

zolang je niet boven de 35 avg gaat, volg ik. ;-)


maar wat bezielt hen ?! zo iemand als Bourgeois zou er toch eleganter uitzien in kostuum op een elektrisch ondersteunde fiets zonder klikpedalen, niet? en die doelgroep is nog groter ook wsl! ...

strijkijzer
5 september 2016, 08:02
https://1.bp.blogspot.com/-Ljvo0mvkb9E/Uqrxo4UTUAI/AAAAAAAAKsM/LwqkyEGpUfs/s1600/mark.png

Anna List
5 september 2016, 08:05
https://1.bp.blogspot.com/-Ljvo0mvkb9E/Uqrxo4UTUAI/AAAAAAAAKsM/LwqkyEGpUfs/s1600/mark.png

rustig aan gij hé!

de paralympics gaan net van start in Rio !


:cheer: Marieke Vervoort ! :cheer:

:cheer: straffe madame ! :cheer:

s wat anders dan in de media liggen bleiren over een schaafwondje aan je pinkie!!!

strijkijzer
5 september 2016, 08:10
De meeste wielerterroristen zijn zo kortzichtig dat ze enkel nadenken over hoe ze het vlotst vastklikken maar er niet bij stilstaan dat er ook een manier is om vlot los te klikken. Dat zou men echter niet van iemand verwachten die zegt een gewest te besturen en vooruitziend dient te zijn.

https://www.youtube.com/watch?v=28IdOvbk7Us

Dit zegt zoooooveel over Bourgeois en hoe hij totaal ongeschikt is om iets anders te doen dan inpakker te zijn in een schoenenfabriek in Calcutta.

De schoofzak
5 september 2016, 10:14
in een arduinput die vol water staat smijten, er zijn er verschillende rond Doornik . ;-)

Da's een goeie. Wat een humor.
Zend dat maar gauw naar dat Franstalig gazetteke waar het veel flauwer verwoord werdt (alle flaminganten op een boot naar het midden van de Noordzee enz.)

Ook veel beter dan die nieuwe Vlaming in dienst bij de tsjeefse Brusselse minister, met zijn gaia-leden te kelen in plaats van schapen.

.

bembem
5 september 2016, 10:31
Die janet mag inderdaad wat manieren leren.
ps. ik heb niets tegen janetten, enkel xenofobe modellekes

Zipper
5 september 2016, 10:42
De coiffeur mag blij zijn dat de MP geen klacht is gaan indienen wegens slagen en verwondingen.

waarom geen moordpoging ??

Anitta
5 september 2016, 10:44
Da's een goeie. Wat een humor.
Zend dat maar gauw naar dat Franstalig gazetteke waar het veel flauwer verwoord werdt (alle flaminganten op een boot naar het midden van de Noordzee enz.)

Ook veel beter dan die nieuwe Vlaming in dienst bij de tsjeefse Brusselse minister, met zijn gaia-leden te kelen in plaats van schapen.

.

het pikt ferm bij de partijwoordvoerder,
die zak met zijn Franstalige naam zou beter ver van een koersfiets blijven, of was het ook een gift van een corrupte oud renner die een fiets fabriek heeft.
twee corrupte die elkaar gevonden hebben.

reservespeler
5 september 2016, 11:35
het pikt ferm bij de partijwoordvoerder,
die zak met zijn Franstalige naam zou beter ver van een koersfiets blijven, of was het ook een gift van een corrupte oud renner die een fiets fabriek heeft.
twee corrupte die elkaar gevonden hebben.

Waar is Geert ooit beschuldigd en / of veroordeeld geweest voor corruptie?
U spuwt uw gal hier heel onterecht.

Xenophon
5 september 2016, 11:59
Het doet wat denken aan dat sprookje, 'De Kleine Minister-President'.


Is 65 jaar oud, en nog altijd een klein kind.

Anna List
5 september 2016, 12:01
als zo'n kind (al dan niet in de supermarkt) zich op de grond laat vallen, is het opvoedkundig devies : negeren, geen aandacht geven ... we hebben blijkbaar nog een hele weg te gaan.

aandachtszoeker.

Pandareus
5 september 2016, 12:19
waarom geen moordpoging ??

Te moeilijk om de voorbedachten rade in hoofde van de coiffeur te bewijzen.

Libro
5 september 2016, 12:35
even ter zijde :

er is in Vlaanderen niet één wielertoerist die, als hij een tijdje fietst, nog niet op zo'n belachelijke wijze tegen de grond gekletst is. Bij een stoplicht, op de oprit, verzin het maar en het kan. De reden daarvan is te traag los klikken. Er is waarschijnlijk van al die wielertoeristen niet één die de reden daarvan bij iemand anders tracht te leggen.

Zo'n exemplaar moest eens een noodstop doen vlak naast onze geparkeerde wagen. Hij raakte niet los uit zijn pedaal met een flinke deuk in onze auto en een kapot achterlicht als resultaat.

dalibor
5 september 2016, 13:49
Zou Geerts interne pijn al wat beter zijn?

E. Gidius
5 september 2016, 14:11
De coiffeur mag blij zijn dat de MP geen klacht is gaan indienen wegens slagen en verwondingen.

Jammer, daarmee zou de N-VA eindelijk weer eens een écht Vlaamsgezinde daad gesteld hebben. ;-)

E. Gidius
5 september 2016, 14:13
waarom geen moordpoging ??

Ik zou het bij een politiek geïnspireerde aanslag houden. Terrorisme dus.

Jay-P.
5 september 2016, 14:25
Ik ga mijn mening herzien.
Vlaamse politiek kan humorvol zijn en de Schoof groen lachen.

Anna List
5 september 2016, 14:29
Zou Geerts interne pijn al wat beter zijn?

ik vrees dat die nooit meer weg gaat! ;-)

Anna List
5 september 2016, 14:30
Het doet wat denken aan dat sprookje, 'De Kleine Minister-President'.


Is 65 jaar oud, en nog altijd een klein kind.

je mag dat toch niet onderschatten, zo'n deuk in een bijzonder groot ego !

Anna List
5 september 2016, 14:31
Zo'n exemplaar moest eens een noodstop doen vlak naast onze geparkeerde wagen. Hij raakte niet los uit zijn pedaal met een flinke deuk in onze auto en een kapot achterlicht als resultaat.

ge hebt u toch ook tegen de grond laten vallen ? :p

Xenophon
5 september 2016, 14:50
Ik ga mijn mening herzien.
Vlaamse politiek kan humorvol zijn en de Schoof groen lachen.

Zal ook niet dikwijls gebeuren zeker? ;)

fox
5 september 2016, 15:02
even ter zijde :

er is in Vlaanderen niet één wielertoerist die, als hij een tijdje fietst, nog niet op zo'n belachelijke wijze tegen de grond gekletst is. Bij een stoplicht, op de oprit, verzin het maar en het kan. De reden daarvan is te traag los klikken. Er is waarschijnlijk van al die wielertoeristen niet één die de reden daarvan bij iemand anders tracht te leggen.

Klopt volledig. Dit gebeurt vooral als je onvoorzien moet stoppen. Dan moet je snel reageren en kan je ofwel proberen doorrijden ofwel snel klikpedaal eruit en voet aan grond. Het is duidelijk dat Bourgeois daar niet verwacht had te moeten stoppen en dan was hij aan twijfelen tussen doorfietsen of stoppen. Uiteindelijk doet hij geen van beiden en valt hij als een schlemiel op de grond. Geen schwalbe natuurlijk maar ook Van Grieken treft niet echt schuld, want die zal waarschijnlijk nog nooit op een fiets met klikpedalen gezeten hebben en dus niet weten wat er kan gebeuren.

Nu ja, het blijft simpelweg gieren en verbazingwekkend hoe infantiel politici zich blijven gedragen, in dit geval Bourgeois en Van Grieken. Van zo een Van Grieken kan je dat wel verwachten, maar van Bourgeois zou je toch verwachten dat hij zich daar boven stelt en gewoon niet reageert.

Hoomer
5 september 2016, 15:09
Zal ook niet dikwijls gebeuren zeker? ;)
Ach stel u dat ventje eens voor in het lager onderwijs, awel dat was dat manneke die zo vals zong als een kat, die niet kon turnen, die naar VIM rook en die alle dagen wel van iemand een lap tegen zijne kop kreeg. Waarom denkt ge dat die politieker geworden is? Awel om wraak te nemen op ons niet meer niet minder, en zo zijn er veel politiekers hoor, bezie ze allemaal en denk die vijftig jaar terug in de tijd.

reservespeler
5 september 2016, 15:15
Klopt volledig. Dit gebeurt vooral als je onvoorzien moet stoppen. Dan moet je snel reageren en kan je ofwel proberen doorrijden ofwel snel klikpedaal eruit en voet aan grond. Het is duidelijk dat Bourgeois daar niet verwacht had te moeten stoppen en dan was hij aan twijfelen tussen doorfietsen of stoppen. Uiteindelijk doet hij geen van beiden en valt hij als een schlemiel op de grond. Geen schwalbe natuurlijk maar ook Van Grieken treft niet echt schuld, want die zal waarschijnlijk nog nooit op een fiets met klikpedalen gezeten hebben en dus niet weten wat er kan gebeuren.

Nu ja, het blijft simpelweg gieren en verbazingwekkend hoe infantiel politici zich blijven gedragen, in dit geval Bourgeois en Van Grieken. Van zo een Van Grieken kan je dat wel verwachten, maar van Bourgeois zou je toch verwachten dat hij zich daar boven stelt en gewoon niet reageert.
Ik vind dat Geert beschaafd gereageerd heeft.

Pandareus
5 september 2016, 15:39
Ik zou het bij een politiek geïnspireerde aanslag houden. Terrorisme dus.

Schitterend voorstel !

Pandareus
5 september 2016, 15:42
Ik vind dat Geert beschaafd gereageerd heeft.

Na zo een aanslag had ik eigenlijk wel verwacht dat onze MP die Van Grieken een paar muilperen zou verkopen...

Xenophon
5 september 2016, 16:01
Na zo een aanslag had ik eigenlijk wel verwacht dat onze MP die Van Grieken een paar muilperen zou verkopen...

Misschien als de vrouw van Jan 'pas op of ik laat me vallen' Peumans erbij was geweest, uiteindelijk blijkt dat de enigste met ballen te zijn in de N-VA.

Tamam
5 september 2016, 16:21
geen toneel, ge ziet die half bejaarde mens toch redelijk frontaal neergaan.

van grieken is een zielig ventje.

pajoske
5 september 2016, 16:23
Ik ga mijn mening herzien.
Vlaamse politiek kan humorvol zijn en de Schoof groen lachen.

Humor? Slapstick zou ik zeggen.

Een Vlaamse ministerpresident die gaat deelnemen aan de gordel.

De Gordel stond vele jaren model en symbool voor een jaarlijks sportief en familievriendelijk feest, dat tevens sterk focuste op de promotie van het Vlaamse karakter van de streek.
bron: http://www.gordelfestival.be/historiek
Volgens Vlaams-minister president Bourgeois (N-VA) zal het Gordelfestival opnieuw een Vlaamse boodschap uitdragen.
bron: http://nieuws.vtm.be/binnenland/107475-gordel-wordt-weer-politieke-happening

Ge doet dat natuurlijk het beste in een koerstenue met de bekende zwartgele kleuren met Engelse tekst. ;) :) :) :)

Jay-P.
6 september 2016, 09:50
Humor? Slapstick zou ik zeggen.

Een Vlaamse ministerpresident die gaat deelnemen aan de gordel.
bron: http://www.gordelfestival.be/historiek
bron: http://nieuws.vtm.be/binnenland/107475-gordel-wordt-weer-politieke-happening
Ge doet dat natuurlijk het beste in een koerstenue met de bekende zwartgele kleuren met Engelse tekst. ;) :) :) :)Maar ge kunt toch niet op tegen presidentiele slapstick, of wel?
https://quartetbooks.files.wordpress.com/2014/01/0.jpg

Alhoewel...
Om niet met zijn kloten op grond te donderen zat die wel achterop!:lol:

Anna List
6 september 2016, 10:14
Ik vind dat Geert beschaafd gereageerd heeft.

geschaafd bedoelde je

Anitta
6 september 2016, 11:37
geschaafd bedoelde je

😂