PDA

View Full Version : Incident Dutarte en Obama?


ron kreike
6 september 2016, 20:57
Dutarte: Ik ben president van de Filipijnen
en ik moet verantwoording afleggen aan
het volk van de Filipijnen en niet
aan de president van de Verenigde Staten,
die hoerenzoon...

Wat vinden jullie?

Thuleander
6 september 2016, 21:06
Dutarte zegt gewoon de harde waarheid.

http://carpentersvilleplayhouse.files.wordpress.com/2012/08/obamas-mamma.jpg

Gamla
7 september 2016, 01:43
Het is politiek en dus een toneelstuk.

SDX
7 september 2016, 03:17
'n Vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken...

Carmagnole
7 september 2016, 03:19
'n Vos verliest wel z'n haren, maar niet z'n streken...

De moeder van Obama?

morte-vivante
7 september 2016, 10:43
Ik wil je even herinneren aan het feit dat Thuleander/Mitgard een 120 kg wegende depressieveling is die erectiestoornissen heeft door de Seroxat.

verklaart alvast het een en ander

SDX
7 september 2016, 11:41
verklaart alvast het een en ander

Wat precies verklaart dat dan?
Dat jij meteen gelooft wat geschreven staat? Als 't jou goed uitkomt?
Dat 'foute' meningen wel ten grondslag zullen liggen aan lichamelijke imperfecties/onvolkomenheden?
Want ik(jij/jullie/iedereen met mijn mening?) ben de perfectie zelve?

Wat precies? Wat heeft 't 1 met 't ander te maken, vooropgesteld dat 't zo zou zijn.

Jay-P.
7 september 2016, 11:56
Wat precies verklaart dat dan?
Dat jij meteen gelooft wat geschreven staat? Als 't jou goed uitkomt?
Dat 'foute' meningen wel ten grondslag zullen liggen aan lichamelijke imperfecties/onvolkomenheden?
Want ik(jij/jullie/iedereen met mijn mening?) ben de perfectie zelve?

Wat precies? Wat heeft 't 1 met 't ander te maken, vooropgesteld dat 't zo zou zijn.Olala, is't dien tijd van de maand?

parcifal
7 september 2016, 12:52
Ik wil je even herinneren aan het feit dat Thuleander/Mitgard een 120 kg wegende depressieveling is die erectiestoornissen heeft door de Seroxat.

Aha, ik heb daar niet zo'n zicht op (gelukkig maar). :)

Thuleander
7 september 2016, 14:55
Wat precies verklaart dat dan?


Als er al iets verklaard wordt dan is het dat bepaalde mensen enorm boos worden van mijn forumpersonage.
En dat beschouw ik als een compliment.
Want dat betekent dat mijn posts hen hard raken, recht in de kern van hun leugenachtig, anti-Europees discours.

Gamla
7 september 2016, 15:04
Aha, ik heb daar niet zo'n zicht op (gelukkig maar). :)

Is het zo erg?

Bovenbuur
7 september 2016, 15:04
Dutarte zegt gewoon de harde waarheid.

http://carpentersvilleplayhouse.files.wordpress.com/2012/08/obamas-mamma.jpg

Had ie toch zijn moeder moeten binnenhouden met een boerka over haar kop.

Verder heeft Dutarte natuurlijk gewoon gelijk: hij hoeft geen verantwoording af te leggen aan buitenlandse staatshoofden.

Hij hoeft ook niet te denken dat hij geen massamoordenaar is die het verdient om een dagelijkse afspraak met Bubba en een zeepje in zijn eeuwigdurende kalender te krijgen, hij hoeft geen vriendschappelijke relaties te verwachten, en hij hoeft ook niet te komen zeiken als iemand hem besluit aan te vallen en iedereen blijkt het toch wel een goede zaak te vinden. Maar hij hoeft zeker geen verantwoording aan buitenlandse staatshoofden af te leggen. Dat zou zijn alsof de directeur van Coca Cola die van Appelsientje op het matje roept omdat laatstgenoemde zijn recept veranderd heeft.

Verder wel goed dat Obama het toch probeert, die man voor rede vatbaar maken. Er zullen er wel weer er niet veel zijn die in een positie zitten daarvoor en er wat van durven zeggen. America World Police kan toch wel handig zijn af en toe.

SDX
7 september 2016, 15:19
Dat Obama zich maar - samen met dat clintonmens - zorgen maakt over z'n eigen leugenachtig & crimineel parcours.
Hij hoeft niet onder te doen voor Duterte, enkel bij hem is 't niet zo openlijk.

Gamla
7 september 2016, 15:37
Dat Obama zich maar - samen met dat clintonmens - zorgen maakt over z'n eigen leugenachtig & crimineel parcours.
Hij hoeft niet onder te doen voor Duterte, enkel bij hem is 't niet zo openlijk.

Juist, meisje. Het is allemaal toneel.

morte-vivante
7 september 2016, 16:09
Als er al iets verklaard wordt dan is het dat bepaalde mensen enorm boos worden van mijn forumpersonage.
En dat beschouw ik als een compliment.
Want dat betekent dat mijn posts hen hard raken, recht in de kern van hun leugenachtig, anti-Europees discours.

lol, boosheid, nu geef je jezelf toch iets te veel krediet.
Medelijden, dat wek je op. Medeleven is net een brug te ver.

Thuleander
7 september 2016, 16:15
lol, boosheid, nu geef je jezelf toch iets te veel krediet.

Sprak degene die zich na 5 dagen aanmeldt enkel om boos te zijn op Thuleander. :-)

Xenophon
7 september 2016, 17:15
Ach, Thuleander is de slechtste niet, als de rest maar eens wat beter was.

fred vanhove
7 september 2016, 18:18
Had ie toch zijn moeder moeten binnenhouden met een boerka over haar kop.

Verder heeft Dutarte natuurlijk gewoon gelijk: hij hoeft geen verantwoording af te leggen aan buitenlandse staatshoofden.

Hij hoeft ook niet te denken dat hij geen massamoordenaar is die het verdient om een dagelijkse afspraak met Bubba en een zeepje in zijn eeuwigdurende kalender te krijgen, hij hoeft geen vriendschappelijke relaties te verwachten, en hij hoeft ook niet te komen zeiken als iemand hem besluit aan te vallen en iedereen blijkt het toch wel een goede zaak te vinden. Maar hij hoeft zeker geen verantwoording aan buitenlandse staatshoofden af te leggen. Dat zou zijn alsof de directeur van Coca Cola die van Appelsientje op het matje roept omdat laatstgenoemde zijn recept veranderd heeft.

Verder wel goed dat Obama het toch probeert, die man voor rede vatbaar maken. Er zullen er wel weer er niet veel zijn die in een positie zitten daarvoor en er wat van durven zeggen. America World Police kan toch wel handig zijn af en toe.

Zeker wel .....gezien hij deel uitmaakt van de verenigde naties. Als die gek zo blijft doordraven en de VS gaat dwarsbomen ( strategisch gezien) zie ik hem geen lang leven beschoren.

SDX
7 september 2016, 23:42
Geen paniek.
Hij is tot inkeer gekomen en heeft zijn verontschuldigingen aangeboden, de held. :D

Filipijnse president Duterte zegt sorry voor uitschelden Obama (http://www.rtlnieuws.nl/buitenland/filipijnse-president-duterte-zegt-sorry-voor-uitschelden-obama)
Eerst schold hij Barack Obama uit voor 'son of a bitch', maar nu heeft hij spijt: de Filipijnse president Rodrigo Duterte. Nadat hij Obama uitschold, zegde de Amerikaanse president een ontmoeting af die de twee zouden hebben.

"Het leek alsof ik de Amerikaanse president persoonlijk aanviel", liet een woordvoerder van Duterte weten. Maar Duterte wil nu graag de geschillen uitpraten, omdat dat in het belang is van beide landen, zegt de woordvoerder. Dat schrijft CNN.

Johan Bollen
8 september 2016, 02:52
Duterte durft: “It is not that the Middle East is exporting terrorism to America; America imported terrorism (to the Middle East)

Bovenbuur
8 september 2016, 20:12
Ik importeer ook altijd spullen naar het buitenland, want ik kan heel goed logica'en.

Johan Bollen
9 september 2016, 15:55
Duterte ontkent Obama een hoerenlopers genoemd te hebben. Een leugenaar of anti Duterte propaganda?

parcifal
9 september 2016, 17:03
Duterte ontkent Obama een hoerenlopers genoemd te hebben. Een leugenaar of anti Duterte propaganda?

Als hij het op camera zegt en het later ontkent, wat maakt dat dan van hem?
Die man is het zelfs niet waard om op te p*ssen als hij in brand stond. :)

Thuleander
9 september 2016, 18:42
Duterte ontkent Obama een hoerenlopers genoemd te hebben.

Ik heb dat in geen enkele serieuze bron bevestigd gezien.
Zuivere Obamapropaganda dus.

Het enige waar we tot hiertoe bewijzen van hebben is van het feit dat Duterte Obama een hoerenzoon genoemd heeft en van het feit dat Duterte gelijk heeft.

Johan Bollen
15 september 2016, 12:56
De zaken zeggen zoals ze zijn. De werkelijke reden waarom de VS Duterte niet graag hebben heeft natuurlijk niets met diens harde aanpak van criminaliteit noch met diens woordgebruik te maken, maar met het feit dat de Filipijnen - steeds een quasi kolonie van de VS geweest sinds de bloederige veroveringsoorlog die de VS er voerden - met Duterte stappen neemt richting meer onafhankelijkheid van haar meester. Dit was onlangs weer te merken op de Oost Aziatische top waar Duterte weigerde mee te gaan in de verdeel en heers oorlogsretoriek van de VS mbt de Zuid Chinese zee, en integendeel zich voorstander toonde van niets minder dan onderhandelingen met China. Tevens willen de Filipijnen meedoen met het opstellen van een gedragscode in de Zuid Chinese zee. Allemaal zaken die de VS als 'beschermer' (zeg maar koloniaal heerser) overbodig maken.

" The White House was counting on Manila to press its – confrontation – case, as Manila is supposed to be a key cog in the pivot machine. Yet even when talking to Japanese Prime Minister Shinzo Abe, Duterte emphasized South China Sea problems should be resolved through peaceful means, and Manila would maintain dialogue with Beijing." (Escobar)

Dit op de Zuid Oost Aziatische top waar Obama zijn pivot to a Azia kwam verdedigen. Europese kranten zullen wel weer volstaan met wat fait divers. Zeggen dat Duterte eigenlijk het conflict over de Zuid Chinese zee wil desescaleren tegen de wil van de VS in... Dat zal men niet vlug doen.

Kallikles
15 september 2016, 13:33
Olala, is't dien tijd van de maand?

:-D

Johan Bollen
24 oktober 2016, 14:14
Zoals eerder geargumenteerd heeft de kritiek op Duterte door de VS omwille van diens harde aanpak van drugscriminaliteit niets met mensenrechten te doen. Mensenrechten zijn ook in dit geval niet meer dan een politiek wapen.
Wat een bezoekje aan China door Duterte al niet kan doen. De VS zien dat hun intimidatie van Duterte de man niet in de pas doen lopen en laten nu weten dat ze de strijd tegen drugs van Duterte steunen! Op hetzelfde moment zien we artikels in Reuters die zeggen dat het aantal doden door die oorlog tegen drugs van Duterte fel overdreven zijn. Uiteraard ook politiek geïnspireerd nieuws. Een nieuwe aanpak om de de controle over de Fiilipijnen niet te verliezen. Het betekent ook dat Duterte zijn positie versterkt heeft. Het zal ook moeilijker worden voor de VS de spanningen in de Zuid Chinese zee op te drijven. Duterte redt mischien wel meer levens dan dat hij er neemt. Zijn toenadering tot China zorgt in ieder geval voor minder chaos. Het "Empire of chaos" betreurt dat maar toont door haar recente bocht dat het niet veel eraan kan veranderen.

Laat het een voorbeeld zijn voor andere VS quasi kolonies. Vrijheid kan je nemen.

zonbron
24 oktober 2016, 14:36
Zoals eerder geargumenteerd heeft de kritiek op Duterte door de VS omwille van diens harde aanpak van drugscriminaliteit niets met mensenrechten te doen. Mensenrechten zijn ook in dit geval niet meer dan een politiek wapen.
Wat een bezoekje aan China door Duterte al niet kan doen. De VS zien dat hun intimidatie van Duterte de man niet in de pas doen lopen en laten nu weten dat ze de strijd tegen drugs van Duterte steunen! Op hetzelfde moment zien we artikels in Reuters die zeggen dat het aantal doden door die oorlog tegen drugs van Duterte fel overdreven zijn. Uiteraard ook politiek geïnspireerd nieuws. Een nieuwe aanpak om de de controle over de Fiilipijnen niet te verliezen. Het betekent ook dat Duterte zijn positie versterkt heeft. Het zal ook moeilijker worden voor de VS de spanningen in de Zuid Chinese zee op te drijven. Duterte redt mischien wel meer levens dan dat hij er neemt. Zijn toenadering tot China zorgt in ieder geval voor minder chaos. Het "Empire of chaos" betreurt dat maar toont door haar recente bocht dat het niet veel eraan kan veranderen.

Laat het een voorbeeld zijn voor andere VS quasi kolonies. Vrijheid kan je nemen.


http://www.aljazeera.com/news/2016/10/duterte-philippines-open-china-russia-war-games-161017173207768.html

Johan Bollen
27 oktober 2016, 14:23
Duterte in Japan: "I want, maybe in the next two years, my country free of the presence of foreign military troops."

Dit is een zeer relevante evolutie. Duterte moet niet alleen beginnen vrezen voor een propagandaoorlog, maar voor zijn leven. Een druglord zou het ideale excuus zijn.