PDA

View Full Version : Op het randje van het neukbare: wie zou je nog net wel doen?


Pagina's : [1] 2 3

Carmagnole
8 september 2016, 04:45
Deze draad gaat niet om de mooiste vrouw/man, maar een man/vrouw die jij, in nuchtere toestand, nog net aantrekkelijk genoeg acht om seks mee te hebben.

Feitelijk is dit een soort confessions-draadje. Ik begin:

Ik vind Caroline Gennez (los van haar vreselijke politieke standpunten en gebrek aan integriteit en algemeen kalf-gehalte) een fysiek aantrekkelijke vrouw.

de vuile muilekoek
8 september 2016, 05:38
Van jenever gesproken ... wat heb jij al op ?? een heel krat ? dat ge niet meer klaar ziet ?? zo'n lelijk wijf zeg ,:roll: en dan nog een rode koe op de koop toe.

Carmagnole
8 september 2016, 05:40
Van jenever gesproken ... wat heb jij al op ?? een heel krat ? dat ge niet meer klaar ziet ?? zo'n lelijk wijf zeg ,:roll: en dan nog een rode koe op de koop toe.

Ben jij dan mooier?

de vuile muilekoek
8 september 2016, 05:47
Ben jij dan mooier?

Was ... ooit wel Veel mooier ... da wel,;-)

Skobelev
8 september 2016, 06:00
Deze draad gaat niet om de mooiste vrouw/man, maar een man/vrouw die jij, in nuchtere toestand, nog net aantrekkelijk genoeg acht om seks mee te hebben.

Feitelijk is dit een soort confessions-draadje. Ik begin:

Ik vind Caroline Gennez (los van haar vreselijke politieke standpunten en gebrek aan integriteit en algemeen kalf-gehalte) een fysiek aantrekkelijke vrouw.

8O Hoe wanhopig kan je zijn? 8O

Carmagnole
8 september 2016, 06:02
8O Hoe wanhopig kan je zijn? 8O

PA=>RD

Skobelev
8 september 2016, 07:10
PA=>RD

Dat was geen PA, maar een vaststelling.

de vuile muilekoek
8 september 2016, 07:14
8O Hoe wanhopig kan je zijn? 8O

Ik denk dat ie eerder pervers lijkt met zijn smaak...:lol:

Ke Nan
8 september 2016, 08:31
Ik denk dat ie eerder pervers lijkt met zijn smaak...:lol:

Seks is altijd pervers. Gelukkig maar.

Carmagnole
8 september 2016, 08:33
Ik durf tenminste toegeven.

Skobelev
8 september 2016, 08:40
Ik denk dat ie eerder pervers lijkt met zijn smaak...:lol:

Met Gennez lijkt dat toch al sterk op bestialiteiten. Zou Carmagnolleke een islamiet zijn misschien?

De schoofzak
8 september 2016, 09:45
Ik vind dat iedere vrouw recht heeft op de invulling van al haar behoeften.
Dat is de plicht van de man.
Een man van eer vervult zijn plicht.

Als Gennez me zou vragen, sta ik paraat.
(maar voor ze het me kan vragen, kan ik zeer snel lopen).

.

Herr Flick
8 september 2016, 10:08
Ik vind dat iedere vrouw recht heeft op de invulling van al haar behoeften.
Dat is de plicht van de man.
Een man van eer vervult zijn plicht.

Als Gennez me zou vragen, sta ik paraat.
(maar voor ze het me kan vragen, kan ik zeer snel lopen).

.

Iets zegt mij dat ze het u ook gewoon niet gaat komen vragen, ge hoeft dus niet te gaan lopen.

De schoofzak
8 september 2016, 14:56
Iets zegt mij dat ze het u ook gewoon niet gaat komen vragen, ge hoeft dus niet te gaan lopen.

Dan zult gij moeten lopen hé vriendschap.

.

de vuile muilekoek
8 september 2016, 15:00
Iets zegt mij dat ze het u ook gewoon niet gaat komen vragen, ge hoeft dus niet te gaan lopen.

er staat een paard in de gang ...

Xenophon
8 september 2016, 15:10
Deze draad gaat niet om de mooiste vrouw/man, maar een man/vrouw die jij, in nuchtere toestand, nog net aantrekkelijk genoeg acht om seks mee te hebben.

Feitelijk is dit een soort confessions-draadje. Ik begin:

Ik vind Caroline Gennez (los van haar vreselijke politieke standpunten en gebrek aan integriteit en algemeen kalf-gehalte) een fysiek aantrekkelijke vrouw.

Peche
8 september 2016, 15:32
Ik vind Caroline Gennez (los van haar vreselijke politieke standpunten en gebrek aan integriteit en algemeen kalf-gehalte) een fysiek aantrekkelijke vrouw.

Ik heb altijd Lilly Allen eens ne keer willen bekennen.

Xenophon
8 september 2016, 15:57
Ik heb altijd Lilly Allen eens ne keer willen bekennen.

Ik heb ze eens gegoogled.

Amai, zo zonder tetten, precies een vent.

Carmagnole
8 september 2016, 15:58
Jij geilt op Hot Marijke.

Peche
8 september 2016, 15:59
Ik heb ze eens gegoogled.

Amai, zo zonder tetten, precies een vent.

Men vroeg één op het randje he Xenophon :D
Ik zou haar zelfs nog juist op de rand beffen. Gewoon voor haar attitude.
Maar geef toe, beter dan Gennez, die pak ik nog niet al ware er een condoom rond.

Xenophon
8 september 2016, 16:03
Jij geilt op Hot Marijke.

Wie, Peche?

Carmagnole
8 september 2016, 16:04
Wie, Peche?

Nee, jij. Jij zei dat eens.

dalibor
8 september 2016, 16:08
Ik heb altijd Lilly Allen eens ne keer willen bekennen.

Nu moet ik toegeven dat dat voor mij geen randgeval is. Ik vind Lily een lekkere vrouw.

Carmagnole
8 september 2016, 16:09
Niemand hier durft toegeven. Terwijl de helft hier geen vrouw kan krijgen en de andere helft met de grootste gedrochten in bed gaat om toch eens wat seks te kunnen hebben.

Peche
8 september 2016, 16:12
Nu moet ik toegeven dat dat voor mij geen randgeval is. Ik vind Lily een lekkere vrouw.
Haar gedrag maakt ze lekker. Lekker rebels en stoer.

Peche
8 september 2016, 16:13
Niemand hier durft toegeven. Terwijl de helft hier geen vrouw kan krijgen en de andere helft met de grootste gedrochten in bed gaat om toch eens wat seks te kunnen hebben.

Herken je nu weer jezelf in de wereld? :)

Peche
8 september 2016, 16:14
Wie, Peche?

Hot Marijke is binnen handbereik he Xenophon. Ga er voor? Maar ik denk dat je teleurgesteld gaat zijn. Ze gaat haar slechtste foto's niet publiceren he. En zoals in de films is ze niet meer.

Carmagnole
8 september 2016, 16:15
Herken je nu weer jezelf in de wereld? :)

Ik heb geen complexen.

Peche
8 september 2016, 16:17
Ik heb geen complexen.

Maar wellicht ook geen kring van mooie vrouwen rond je heen. Als je Gennez al de rand vindt, is uw mokkegehalte toch niet zo hoog?

Carmagnole
8 september 2016, 16:18
Maar wellicht ook geen kring van mooie vrouwen rond je heen. Als je Gennez al de rand vindt, is uw mokkegehalte toch niet zo hoog?

Of is mijn smaak gewoon verschillend?

Peche
8 september 2016, 16:20
Ja inderdaad, met een niet al te hoog mokkegehalte.
Gennez kerel!!!!???? Nog niet als ze mij betaalt.

Xenophon
8 september 2016, 17:10
Nee, jij. Jij zei dat eens.

Oh, ja, maar soms zeg ik dingen gewoon voor het effect.

Niet alles wat ik zeg is de waarheid. ;)

The Paulus Experience
8 september 2016, 17:36
Deze draad gaat niet om de mooiste vrouw/man, maar een man/vrouw die jij, in nuchtere toestand, nog net aantrekkelijk genoeg acht om seks mee te hebben.

Feitelijk is dit een soort confessions-draadje. Ik begin:

Ik vind Caroline Gennez (los van haar vreselijke politieke standpunten en gebrek aan integriteit en algemeen kalf-gehalte) een fysiek aantrekkelijke vrouw.

In nuchtere toestand, met een broek vol goesting? Lol
Barbara sarafian of zo

The Paulus Experience
8 september 2016, 17:40
Dani Klein, dana winer, zoiets, voor minder ga ik niet

quercus
8 september 2016, 17:41
Ik heb altijd Lilly Allen eens ne keer willen bekennen.
Ze heeft inderdaad iets bekoorlijks. Een innemende glimlach.

quercus
8 september 2016, 17:45
Een favoriete van mij was altijd Kristin Scott Thomas
http://www.superiorpics.com/pictures2/thumb168/6272_scott_60477.jpg

Peche
8 september 2016, 17:49
Barbara sarafian of zo

Ge doet me denken aan Barbara Streisand. Dat vind ik echt een hele mooie vrouw. Daar zit soul in. Niet dat het in mij opkomt dat ik haar wil neuken, maar zij is echt een mooi mens.
Ik weet niet waarom dat is.

strijkijzer
8 september 2016, 17:58
Ik doe alle politici.


















Fistfuckend.
Tot aan m'n schouder.

non-conformist
8 september 2016, 18:31
Dat was geen PA, maar een vaststelling.

Eno snapt het verschil niet.

koe de poing
8 september 2016, 18:49
Dani Klein, dana winer, zoiets, voor minder ga ik niet

ut ut, dit is een politiek forum.
Jij gaat voor Hilde Claes :twisted:

Peche
8 september 2016, 18:55
http://static2.hln.be/static/photo/2012/11/8/3/20121220182023/media_xll_5417823.jpg
Inge Vervotte

The Paulus Experience
8 september 2016, 19:08
ut ut, dit is een politiek forum.
Jij gaat voor Hilde Claes :twisted:

Bwa ja, waarom niet?

Rahowa
8 september 2016, 19:39
ut ut, dit is een politiek forum.
Jij gaat voor Hilde Claes :twisted:

Hmm,niet mis die lekkere Hilde.

Hypochonder
8 september 2016, 19:44
Ik zou mijn hond van Gennez schoppen mocht hij zo gek zijn om daar op te kruipen.

fox
9 september 2016, 09:30
Ik zou Serena Williams wel eens willen doen.

quercus
9 september 2016, 09:34
Ik zou Serena Williams wel eens willen doen.
Dat overleef je niet! Die zou voortdurend "more!" en "more!!" en "MORE!!!" willen tot je van pure uitputting het begeeft.

Hoomer
9 september 2016, 09:52
http://static2.hln.be/static/photo/2012/11/8/3/20121220182023/media_xll_5417823.jpg
Inge Vervotte

Pfff, mijne maat wou die is versieren, op café in Mechelen achter de Sint- Rombouts kerk, jongens, die kreeg daar zijn bakkes vol gescholden van dat serpent.
PS. En toen was ze nog niet bekend.

Peche
9 september 2016, 09:53
Pfff, mijne maat wou die is versieren, op café in Mechelen achter de Sint- Rombouts kerk, jongens, die kreeg daar zijn bakkes vol gescholden van dat serpent.
PS. En toen was ze nog niet bekend.

Rrroooaaarrr spreekt me wel aan in haar.

Hoomer
9 september 2016, 09:54
Ik zou Serena Williams wel eens willen doen.
Die wil u niet jong, dat is een zware raciste tegen blank, wij zijn voor haar racistische slavenhandelaars die moeten knielen als er Afrikaanse mensen passeren.

Kallikles
9 september 2016, 11:07
Die wil u niet jong, dat is een zware raciste tegen blank, wij zijn voor haar racistische slavenhandelaars die moeten knielen als er Afrikaanse mensen passeren.

Kinky!

Thuleander
9 september 2016, 11:43
Die wil u niet jong, dat is een zware raciste tegen blank, wij zijn voor haar racistische slavenhandelaars die moeten knielen als er Afrikaanse mensen passeren.

Gij volgt het tennis niet echt hé.

http://fabwags.com/wp-content/uploads/2013/06/Serena-Williams-boyfriend-Patrick-Mouratoglou-pic.jpg

Anna List
9 september 2016, 11:47
Ik zou Serena Williams wel eens willen doen.

8O

als je nu nog Venus had geschreven ...

fox
9 september 2016, 11:53
8O

als je nu nog Venus had geschreven ...

Venus is 1m85, ik 1m84. Principieel begin ik daar niet aan. Nee, die Serena lijkt me wel een heet geval en zo nu en dan ne keer eentje met "wa pak" aan, mag wel.

Trouwens

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaQtsvyDZ7lB_52mGl5174V5HMMsmxp BVl9f_WLKhSrHdOGmV_

Anna List
9 september 2016, 12:08
Venus is 1m85, ik 1m84. Principieel begin ik daar niet aan. Nee, die Serena lijkt me wel een heet geval en zo nu en dan ne keer eentje met "wa pak" aan, mag wel.

Trouwens

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaQtsvyDZ7lB_52mGl5174V5HMMsmxp BVl9f_WLKhSrHdOGmV_

"principieel ... " heb je daar al eens met een psychiater over gepraat ?

wat is dat nu voor een raar principe :p

fox
9 september 2016, 12:30
"principieel ... " heb je daar al eens met een psychiater over gepraat ?

wat is dat nu voor een raar principe :p

Ooit eens een afspraak voor gemaakt. Psychologe in kwestie bleek wel 1m90 te zijn zeker, dus ben ik het mij terug afgebold. Maar alle gekheid op een stokje, ik heb het meer voor de IPH'tjes.

Anitta
9 september 2016, 13:16
Venus is 1m85, ik 1m84. Principieel begin ik daar niet aan. Nee, die Serena lijkt me wel een heet geval en zo nu en dan ne keer eentje met "wa pak" aan, mag wel.

Trouwens

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTaQtsvyDZ7lB_52mGl5174V5HMMsmxp BVl9f_WLKhSrHdOGmV_

t'ja stoefen is blijkbaar in de mode.
het kan ook aan het warme weer liggen, vooral op dezelfde tijd van het jaar.

Peche
9 september 2016, 13:38
Heeft iemand eigenlijk recent nog Natalia gezien? Ze is "dark" gegaan en toen ze in The Voice met zo'n SM rokje en boots op de buis verscheen viel mijn kaak toch naar beneden voor ik het door had.
Maar ik vind de foto niet terug waar ze dat aanhad, maar damn dat was sexy.
Toen ze net opkwam in idool was ze op het randje. Nu draait ze heel Vlaanderen rond haar vinger.

Hoomer
9 september 2016, 13:41
Heeft iemand eigenlijk recent nog Natalia gezien? Ze is "dark" gegaan en toen ze in The Voice met zo'n SM rokje en boots op de buis verscheen viel mijn kaak toch naar beneden voor ik het door had.
Maar ik vind de foto niet terug waar ze dat aanhad, maar damn dat was sexy.
Toen ze net opkwam in idool was ze op het randje. Nu draait ze heel Vlaanderen rond haar vinger.

Dat is een boerin van hier wat verder, die aangekleed wordt door zoiets als Jani. Ze hebben haar zelfs moeten trainen om haar tong leren binnen te houden. ;-)

fox
9 september 2016, 13:52
Dat is een boerin van hier wat verder, die aangekleed wordt door zoiets als Jani. Ze hebben haar zelfs moeten trainen om haar tong leren binnen te houden. ;-)

Zal toch ook wel tegen de 1m80 aanlopen denk ik. Op het randje dus en dus perfect voor dit topic.

Kallikles
9 september 2016, 14:00
Dat is een boerin van hier wat verder, die aangekleed wordt door zoiets als Jani. Ze hebben haar zelfs moeten trainen om haar tong leren binnen te houden. ;-)

Wat is dat toch met die zure-druiven retoriek allemaal... Flanel heeft gelijk: zelfs veilig achter anonieme avatars durft niemand hier eerlijk over te zijn. Wat zegt dat over de maatschappelijke druk op mannen?

Pericles
9 september 2016, 14:04
Wat is dat toch met die zure-druiven retoriek allemaal... Flanel heeft gelijk: zelfs veilig achter anonieme avatars durft niemand hier eerlijk over te zijn. Wat zegt dat over de maatschappelijke druk op mannen?

Eerlijk over wat? Over Gennez?
Haar tetten zijn inderdaad OK
Megatetten. :lol:

Peche
9 september 2016, 14:05
Dat is een boerin van hier wat verder, die aangekleed wordt door zoiets als Jani. Ze hebben haar zelfs moeten trainen om haar tong leren binnen te houden. ;-)

Wel zoals ze nu opkomt is ze toch volledig naar mijn standaard gezet.

Zipper
9 september 2016, 14:07
http://static2.hln.be/static/photo/2012/11/8/3/20121220182023/media_xll_5417823.jpg
Inge Vervotte

dat lijkt me precies een borstvergroting :?

Peche
9 september 2016, 14:07
Wat is dat toch met die zure-druiven retoriek allemaal... Flanel heeft gelijk: zelfs veilig achter anonieme avatars durft niemand hier eerlijk over te zijn. Wat zegt dat over de maatschappelijke druk op mannen?

Haters gonna hate :)

Hoomer
9 september 2016, 14:07
Wat is dat toch met die zure-druiven retoriek allemaal... Flanel heeft gelijk: zelfs veilig achter anonieme avatars durft niemand hier eerlijk over te zijn. Wat zegt dat over de maatschappelijke druk op mannen?
Ach man die Nathalia liep hier genoeg rond vroeger, en zoals die eruit zag was dat voor mij althans onder het randje hoor. 'S Morgens wil ik die niet uit haar bed zien komen hoor.
Hieronder dat is al iets anders dan wat men op tv te zien krijgt.
http://deredactie.be/polopoly_fs/1.407883!image/1269846437.jpg

PS Heb ooit Tina Turner weten opmaken voor een optreden, dat was met het plamuurmes. ;-)
PS: Is dit uw standaard Peche? ;-)

Hoomer
9 september 2016, 14:10
Eerlijk over wat? Over Gennez?
Haar tetten zijn inderdaad OK
Megatetten. :lol:
Ik peis dat hij weer ingehaakt is zonder te lezen waarover het gaat, of als goede poco voelt hij zich geroepen de linkse madammen te verdedigen, dat kan ook.

Kallikles
9 september 2016, 14:12
Ik peis dat hij weer ingehaakt is zonder te lezen waarover het gaat, of als goede poco voelt hij zich geroepen de linkse madammen te verdedigen, dat kan ook.

Zijn dat linkse madammen?

Neen, de draad ging over wie op het randje was, niet wie onder het randje valt. En smaken verschillen, maar zo veel mooie en stijlvolle meiden zijn er niet in België. Dus als iedereen hier gaat doen alsof hij met niemand minder dan Gisele Bündchen (voor alle duidelijkheid: niet mijn type, maar ze scoort wel hoog op de mainstream criteria) naar bed wil, dan heb ik toch iets van: cut the crap, mate!

En dan heb je nog een andere factor. Een Duitse kameraad van mij zat ooit eens op school met een heel knappe jongedame. Heel het school liep achter haar, maar niemand kon haar bekoren. Uiteindelijk is hij er enkele jaren later toch in geslaagd om haar te verleiden, maar in de slaapkamer bleek zij een absolute teleurstelling.

Dus de looks zijn niet alles.

Hoomer
9 september 2016, 14:13
Zijn dat linkse madammen?

Linkse madammen met prammen a la Genez. ;-)

Peche
9 september 2016, 14:16
Ach man die Nathalia liep hier genoeg rond vroeger, en zoals die eruit zag was dat voor mij althans onder het randje hoor. 'S Morgens wil ik die niet uit haar bed zien komen hoor.
Hieronder dat is al iets anders dan wat men op tv te zien krijgt.
http://deredactie.be/polopoly_fs/1.407883!image/1269846437.jpg

PS Heb ooit Tina Turner weten opmaken voor een optreden, dat was met het plamuurmes. ;-)
PS: Is dit uw standaard Peche? ;-)

Neen, niet zoals op die foto. Hoewel haar attitude veel punten scoort.
Lekker puur haarzelf.
Nu dark helemaal wild. Ge moet niet in het oude archief zoeken.
Ik vind geen foto man, anders kon ik het U tonen. Het was er echt niet neffe nochtans.

http://s2.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2016/06/03/e5aa6eca-2984-11e6-9896-de8c539fa912_web_scale_0.5555556_0.5555556__.jpg?m axheight=460&maxwidth=629

Maar dan zo'n SM kleedje met van die botten, het enige dat ontbrak was een zweep of slaagstokje. Tuchtig mij Natalia!

Hoomer
9 september 2016, 14:21
Neen, niet zoals op die foto. Hoewel haar attitude veel punten scoort.
Lekker puur haarzelf.
Nu dark helemaal wild. Ge moet niet in het oude archief zoeken.
Ik vind geen foto man, anders kon ik het U tonen. Het was er echt niet neffe nochtans.

http://s2.nieuwsbladcdn.be/Assets/Images_Upload/2016/06/03/e5aa6eca-2984-11e6-9896-de8c539fa912_web_scale_0.5555556_0.5555556__.jpg?m axheight=460&maxwidth=629

Maar dan zo'n SM kleedje met van die botten, het enige dat ontbrak was een zweep of slaagstokje. Tuchtig mij Natalia!
Je begrijpt het niet he, die is zo gestyled, dat is Natalia niet, Natalia is de foto die ik u laat zien en geloof me zo is ze in het dagelijks leven, amper of niet opgemaakt. De kerstboom Natalia gaat zo niet naar de Spar hoor.
Ja wordt wakker naast mijn foto niet naast de uwe, het is een jogging griet. ;-)

Peche
9 september 2016, 14:27
Je begrijpt het niet he, die is zo gestyled, dat is Natalia niet, Natalia is de foto die ik u laat zien en geloof me zo is ze in het dagelijks leven, amper of niet opgemaakt. De kerstboom Natalia gaat zo niet naar de Spar hoor.
Ja wordt wakker naast mijn foto niet naast de uwe, het is een jogging griet. ;-)

Maar dat was niet de kwestie he :p
De kwestie was: Zoals ze toen in the voice verscheen was ze helemaal naar mijn standaard gezet ;)

Trouwens, ik ben best niet oppervlakkig hoor. Ik denk dat ik Natalia nog een leuke tijd kan geven zonder haar te bekennen. Ik vind Barbara Streisand een mooie vrouw voor wie ze is, dat stelt toch alles in perspectief?
Maar mijn eigen lief, daar kan geen enkele bekende aan typen. Overal waar wij gaan draaien de hoofden zich naar haar.

Hoomer
9 september 2016, 14:29
Maar dat was niet de kwestie he :p
De kwestie was: Zoals ze toen in the voice verscheen was ze helemaal naar mijn standaard gezet ;)

Trouwens, ik ben best niet oppervlakkig hoor. Ik denk dat ik Natalia nog een leuke tijd kan geven zonder haar te bekennen. Ik vind Barbara Streisand een mooie vrouw voor wie ze is, dat stelt toch alles in perspectief?
Maar mijn eigen lief, daar kan geen enkele bekende aan typen. Overal waar wij gaan draaien de hoofden zich naar haar.

Ai ai ai
Streisand een mooie, Nathalia een mooie en uw lief is dan ook dat genre. Goesting is koop zeggen ze bij ons. :-)

Peche
9 september 2016, 14:33
Ai ai ai
Streisand een mooie, Nathalia een mooie en uw lief is dan ook dat genre. Goesting is koop zeggen ze bij ons. :-)

Omdat ik meer dan het uiterlijk in die vrouwen zie. Ik denk delen van hun ziel te herkennen en dat dragen zij "mooi" uit.
Mijn vriendin is mooi vanbinnen en vanbuiten. Als mannen haar nafluiten en hoofden naar haar afdraaien, zegt dat voor mij voldoende.
Maar gij moogt ze best voorstellen als een Barbara Streisand X Natalia.
Echter blaast ze beide uit hun sokken. Ze blaast zelfs Anna Kournikova uit haar sokken. En wie zou niet in Kournikova willen roeren he?

Kallikles
9 september 2016, 14:34
Ik peis dat hij weer ingehaakt is zonder te lezen waarover het gaat, of als goede poco voelt hij zich geroepen de linkse madammen te verdedigen, dat kan ook.

Zijn dat linkse madammen?

Neen, de draad ging over wie op het randje was, niet wie onder het randje valt. En smaken verschillen, maar zo veel mooie en stijlvolle meiden zijn er niet in België. Dus als iedereen hier gaat doen alsof hij met niemand minder dan Gisele Bündchen (voor alle duidelijkheid: niet mijn type, maar ze scoort wel hoog op de mainstream criteria) naar bed wil, dan heb ik toch iets van: cut the crap, mate!

En dan heb je nog een andere factor. Een Duitse kameraad van mij zat ooit eens op school met een heel knappe jongedame. Heel het school liep achter haar, maar niemand kon haar bekoren. Uiteindelijk is hij er enkele jaren later toch in geslaagd om haar te verleiden, maar in de slaapkamer bleek zij een absolute teleurstelling.

Dus de looks zijn niet alles.

Kallikles
9 september 2016, 14:35
Ai ai ai
Streisand een mooie, Nathalia een mooie en uw lief is dan ook dat genre. Goesting is koop zeggen ze bij ons. :-)

De gustibus et coloribus et mulieribus...

Diego Raga
9 september 2016, 14:41
Véronique Goossens van Z-Talk:
103913

Hoomer
9 september 2016, 14:45
Omdat ik meer dan het uiterlijk in die vrouwen zie. Ik denk delen van hun ziel te herkennen en dat dragen zij "mooi" uit.
Mijn vriendin is mooi vanbinnen en vanbuiten. Als mannen haar nafluiten en hoofden naar haar afdraaien, zegt dat voor mij voldoende.
Maar gij moogt ze best voorstellen als een Barbara Streisand X Natalia.
Echter blaast ze beide uit hun sokken. Ze blaast zelfs Anna Kournikova uit haar sokken. En wie zou niet in Kournikova willen roeren he?

Ik stel me niets voor alleen zeg ik dat Streisand en Nathalia bij mij zelfs niet aan het randje komen, zo een lelijke madammen;

Kallikles
9 september 2016, 14:46
Véronique Goossens van Z-Talk:
103913

Nu verbaas je me toch, Diego... Met zo'n neus die - ja hoor, hier komt een dog whistle, plausideniability rules! - naar jouw onderschrift verwijst! Voor je het weet draag je bij tot de vermenigvuldiging van Abraham's nageslacht... :-D

Diego Raga
9 september 2016, 15:01
Nu verbaas je me toch, Diego... Met zo'n neus die - ja hoor, hier komt een dog whistle, plausideniability rules! - naar jouw onderschrift verwijst! Voor je het weet draag je bij tot de vermenigvuldiging van Abraham's nageslacht... :-D
Zeg Kalle, als je me wil pakken op m'n zionismekritiek, zijn er draden genoeg waarin je je daar aan 'n poging kan wagen.
Steek je jodenharing dus maar terug in je endeldarm en lees ondertussen de topictitel nog eens door. :-D

Another Jack
9 september 2016, 15:07
Zeg Kalle, als je me wil pakken op m'n zionismekritiek, zijn er draden genoeg waarin je je daar aan 'n poging kan wagen.
Steek je jodenharing dus maar terug in je endeldarm en lees ondertussen de topictitel nog eens door. :-D

Het gaat over joden en den Diego is erbij als een vlieg op een verse paardenvijg...

Peche
9 september 2016, 15:10
Ik stel me niets voor alleen zeg ik dat Streisand en Nathalia bij mij zelfs niet aan het randje komen, zo een lelijke madammen;

Das teken dat je oppervlakkig omgaat met vrouwen.

Hoomer
9 september 2016, 15:16
Het gaat over joden en den Diego is erbij als een vlieg op een verse paardenvijg...

Het gaat helemaal niet over Joden, enfin tenminste niet tot de kalle zich kwam moeien en nu gij natuurlijk wat offtopic komt zeveren. ;-)
Wie zou voor u een randgeval zijn Jackie, iets zegt me dat gij alles pakt. :lol:;-)

Peche
9 september 2016, 15:16
Barbara Streisand is een Joodse.

https://www.thegoldencloset.com/merchant/graphics/00000001/C0542f.jpg

:lol:

Another Jack
9 september 2016, 15:18
Het gaat helemaal niet over Joden, enfin tenminste niet tot de kalle zich kwam moeien en nu gij natuurlijk wat offtopic komt zeveren. ;-)
Wie zou voor u een randgeval zijn Jackie, iets zegt me dat gij alles pakt. :lol:;-)

Ik ben getrouwd en hou me aan mijn belofte.

Hoomer
9 september 2016, 15:21
Das teken dat je oppervlakkig omgaat met vrouwen.
Peche ge zijt aan het zeveren jong, ik zit hier precies tegen een van onze madammen bezig, ik zou Streisand of Natalia niet doen voila. Mijn lief trekt op saartje maar dan met borsten, zonder die plastieken tieten trok ze er nog meer op ze was origineel immers ook plat van voor.

fox
9 september 2016, 15:22
Ik ben getrouwd en hou me aan mijn belofte.


Het is meer van "als ik vrijgezel zou zijn, zou ik ze dan doen of toch maar niet?"

Hoomer
9 september 2016, 15:23
Barbara Streisand is een Joodse.

https://www.thegoldencloset.com/merchant/graphics/00000001/C0542f.jpg

:lol:

Heeft zelfs in een pornofilm gespeeld voor ze ontdekt werd. Trouwen heb ooit haar tieten gezien in film, lelijke exemplaren dat kan ik je zeggen. ;-)

Another Jack
9 september 2016, 15:24
Het is meer van "als ik vrijgezel zou zijn, zou ik ze dan doen of toch maar niet?"

Dat is natuurlijk een heel andere configuratie...

Peche
9 september 2016, 15:25
Pache ge zijt aan het zeveren jong, ik zit hier precies tegen een van onze madammen bezig, ik zou Streisand of Natalia niet doen voila. Mijn lief trekt op saartje maar dan met borsten, zonder die plastieken tieten trok ze er nog meer op ze was origineel immers ook plat van voor.

Ik zou daar iets tegenover kunnen stellen, maar als mijn lief dat dan weer achteraf leest heb ik het weer gedaan :D

Beseft wel dat ik hen door hun gedrag mooie vrouwen vind he. Zij hebben pit.
Ik zou Barbara Streisand ook niet bekennen he, maar Natalia in haar sm kleedje en botjes zeker wel. Die mag mij zelfs een serieuze billenkletser geven en tegen de muur plakken of direct op bed smijten.

(Maar dat is fictief want ik heb een lief en zou dat dus niet doen onder de huidige omstandigheden)

Xenophon
9 september 2016, 15:35
Deze draad gaat niet om de mooiste vrouw/man, maar een man/vrouw die jij, in nuchtere toestand, nog net aantrekkelijk genoeg acht om seks mee te hebben.

Feitelijk is dit een soort confessions-draadje. Ik begin:

Ik vind Caroline Gennez (los van haar vreselijke politieke standpunten en gebrek aan integriteit en algemeen kalf-gehalte) een fysiek aantrekkelijke vrouw.

Kallikles
9 september 2016, 15:35
Ik stel me niets voor alleen zeg ik dat Streisand en Nathalia bij mij zelfs niet aan het randje komen, zo een lelijke madammen;

On s'en fout. De vraag van Flanel was: wie is er bij jou wél op het randje?

Overigens een vrij bizarre vraag. Voor mij is het binair: ja of neen.

fox
9 september 2016, 15:38
Xeno legt de lat laag zie ik...

Diego Raga
9 september 2016, 16:57
Het gaat over joden en den Diego is erbij als een vlieg op een verse paardenvijg...
Het is je blijkbaar ontgaan dat de Kalle erover begon en nu spring jij erop als 'n vlieg op ne verse strnt, Zjaakske, maar zo kennen we onze Kempense forumtrol, quoi.

Hypochonder
9 september 2016, 17:07
Ik heb vroeger gasten gekend die geen enkele norm hadden, die neukten alles wat hun pad kruiste. Het hoeft dan ook geen betoog dat die kerels weinig tot geen zelfrespect hebben en dat hun zelfbeeld laag of onbestaande is.

quercus
9 september 2016, 17:47
Ik heb vroeger gasten gekend die geen enkele norm hadden, die neukten alles wat hun pad kruiste. Het hoeft dan ook geen betoog dat die kerels weinig tot geen zelfrespect hebben en dat hun zelfbeeld laag of onbestaande is.
Die zullen ook wel veel "kletsen op under muelle" gekregen hebben.

Henri1
9 september 2016, 18:41
Ik ben getrouwd en hou me aan mijn belofte.

Zeer nobel van u.

Henri1
9 september 2016, 18:43
Xeno legt de lat laag zie ik...

Als ze maar dikke tetten hebben.

Universalia
9 september 2016, 20:47
Deze draad gaat niet om de mooiste vrouw/man, maar een man/vrouw die jij, in nuchtere toestand, nog net aantrekkelijk genoeg acht om seks mee te hebben.

Feitelijk is dit een soort confessions-draadje. Ik begin:

Ik vind Caroline Gennez (los van haar vreselijke politieke standpunten en gebrek aan integriteit en algemeen kalf-gehalte) een fysiek aantrekkelijke vrouw.

Dat moet een veel te late 1 Aprilgrap zijn of sarcasme van het hoogste 'niveau'. :rofl:

maar Natalia in haar sm kleedje en botjes zeker wel

Ik vind Natalia totaaaaal geen mooie. :roll:

Dadeemelee
9 september 2016, 21:16
Het grootste probleem met Natalia is als ze haar mond opendoet (om te spreken).

The Paulus Experience
9 september 2016, 21:22
Ik heb vroeger gasten gekend die geen enkele norm hadden, die neukten alles wat hun pad kruiste. Het hoeft dan ook geen betoog dat die kerels weinig tot geen zelfrespect hebben en dat hun zelfbeeld laag of onbestaande is.

Oh ken jij demper?

Rahowa
9 september 2016, 21:47
Barbara Streisand is een Joodse.

https://www.thegoldencloset.com/merchant/graphics/00000001/C0542f.jpg

:lol:

Half joods half poedel.

Rahowa
9 september 2016, 21:50
Véronique Goossens van Z-Talk:
103913

Als dat uw grens is,dan ligt uw lat heel hoog.

non-conformist
9 september 2016, 21:53
Ik heb vroeger gasten gekend die geen enkele norm hadden, die neukten alles wat hun pad kruiste. Het hoeft dan ook geen betoog dat die kerels weinig tot geen zelfrespect hebben en dat hun zelfbeeld laag of onbestaande is.

Maar...ze neukten wel en jij stond daar.

Libro
9 september 2016, 22:05
Net goed genoeg is aan mij niet besteed. Was ik niet getrouwd, dan ging ik minstens voor Claire Goose:

https://pbs.twimg.com/profile_images/628617225994436609/sn8zdaeA.jpg

http://assets.whatsontv.co.uk/whatsontv/live/media/ClaireGoose2.jpg

Another Jack
9 september 2016, 22:56
Het is je blijkbaar ontgaan dat de Kalle erover begon en nu spring jij erop als 'n vlieg op ne verse strnt, Zjaakske, maar zo kennen we onze Kempense forumtrol, quoi.

'Kempische', Diego.
Als je me perse met adjectieven wil overladen, schrijf ze dan tenminste zonder fouten....

Diego Raga
9 september 2016, 23:37
'Kempische', Diego.
Als je me perse met adjectieven wil overladen, schrijf ze dan tenminste zonder fouten....
Het was geen schrijffout, Zjaak:

http://www.sunparks.com/be-nl/vakantiepark-belgie-kempense-meren/regio_KM-E_fp

Btw, over foutloos schrijven gesproken, zoek de fout:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8229527&postcount=80

Terug naar school, meester.

:lol:

Diego Raga
9 september 2016, 23:54
Als dat uw grens is,dan ligt uw lat heel hoog.
Wel, de dame in kwestie haalt het wsl niet van ravissante verschijningen van bv een Penélope Cruz of 'n Julia Roberts, ook niet aan die van m'n eigen schoon madam, maar ze heeft mi toch een sexy uitstraling die me iets doet.
Iéts heeft ze toch wel:

https://www.youtube.com/watch?v=kVVCdKh3ATw

;-)

Diego Raga
9 september 2016, 23:59
Net goed genoeg is aan mij niet besteed. Was ik niet getrouwd, dan ging ik minstens voor Claire Goose:

https://pbs.twimg.com/profile_images/628617225994436609/sn8zdaeA.jpg

http://assets.whatsontv.co.uk/whatsontv/live/media/ClaireGoose2.jpg
De topictitel ging hier over: "Op het randje van het neukbare..."
Die Claire is er dus ferm over, eh. :-D

Hypochonder
10 september 2016, 02:57
Maar...ze neukten wel en jij stond daar.

Feit is dat wat zij neukten ik nog niet zou neuken al was het het laatste vrouwelijke leven op deze planteet. Ik heb nog iets wat ik goede smaak en zelfrespect noem.

Universalia
10 september 2016, 04:31
Heeft iemand eigenlijk recent nog Natalia gezien? Ze is "dark" gegaan en toen ze in The Voice met zo'n SM rokje en boots op de buis verscheen viel mijn kaak toch naar beneden voor ik het door had.
Maar ik vind de foto niet terug waar ze dat aanhad, maar damn dat was sexy.
Toen ze net opkwam in idool was ze op het randje. Nu draait ze heel Vlaanderen rond haar vinger.

Daar is ze sé ...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/08/0d/bf/080dbf565cec25005580e25bb0b2938b.jpg

Universalia
10 september 2016, 10:35
Net goed genoeg is aan mij niet besteed. Was ik niet getrouwd, dan ging ik minstens voor Claire Goose:

https://pbs.twimg.com/profile_images/628617225994436609/sn8zdaeA.jpg

http://assets.whatsontv.co.uk/whatsontv/live/media/ClaireGoose2.jpg

Het ging em om Op het randje van het neukbare: wie zou je nog net wel doen?

Ik vind die van de foto's best te doen die u daar gezet hebt.

Ik zou ze zelfs schat namen. :cheer:

Another Jack
10 september 2016, 11:48
Het was geen schrijffout, Zjaak:

http://www.sunparks.com/be-nl/vakantiepark-belgie-kempense-meren/regio_KM-E_fp

Btw, over foutloos schrijven gesproken, zoek de fout:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8229527&postcount=80

Terug naar school, meester.

:lol:

Maandag.

non-conformist
10 september 2016, 11:58
Feit is dat wat zij neukten ik nog niet zou neuken al was het het laatste vrouwelijke leven op deze planteet. Ik heb nog iets wat ik goede smaak en zelfrespect noem.

Tja, ik zou durven stellen naïef. Maar goed, naïevelingen kom ik alle dagen tegen. Meestal trekken ze finaal aan het kortste eind.

Zipper
10 september 2016, 12:18
het nieuw lief van Brusselmans, is zeker ook wel "te doen":

zonbron
10 september 2016, 13:43
PA=>RD

Men had dit @Carmagnole-mens best niet verband want die zal terug opduiken in andere gedaanten. Alvast niet mijn stijl, maar wel keihard en dat mag ik wel smaken.

zonbron
10 september 2016, 13:45
het nieuw lief van Brusselmans, is zeker ook wel "te doen":

Voor zo'n lelijke pier is zo'n erbarmelijk jong onding goed genoeg. De verdomde leegkop Brusselmans.

Dat gezegd zijnde. Veel geluk ermee. C ya.


Madammeke is waarschijnlijk kandidaat psychologe of maatschappelijk werker ofzo....

zonbron
10 september 2016, 13:49
Net goed genoeg is aan mij niet besteed. Was ik niet getrouwd, dan ging ik minstens voor Claire Goose:

https://pbs.twimg.com/profile_images/628617225994436609/sn8zdaeA.jpg

http://assets.whatsontv.co.uk/whatsontv/live/media/ClaireGoose2.jpg

Kijk eens naar dat gebit.

En bijna geen lippen. Dit zit heus niet op het randje.


:?


Tja...

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/fe/37/91/fe37917d234a25f9f25172e46b96dd43.jpg

zonbron
10 september 2016, 13:56
De topictitel ging hier over: "Op het randje van het neukbare..."
Die Claire is er dus ferm over, eh. :-D

Inderdaad.

Men zou bijna op eigen hoofd slagen met zo'n lelijke foto.

zonbron
10 september 2016, 13:57
Seks is altijd pervers. Gelukkig maar.

Seks of liefde?

https://www.youtube.com/watch?v=_FrOQC-zEog

Met iemand op dezelfde golflengte en aantrek is seks NOOIT pervers genoeg.

En dan bedoel ik enkel, in de ogen kijken...

Enkel de seks om seks is pervers en niet 'opvullend'.

Libro
10 september 2016, 14:50
Voor zo'n lelijke pier is zo'n erbarmelijk jong onding goed genoeg. De verdomde leegkop Brusselmans.

Dat gezegd zijnde. Veel geluk ermee. C ya.


Madammeke is waarschijnlijk kandidaat psychologe of maatschappelijk werker ofzo....

Onnozele praat verkopen op TV en ze vallen als vliegen. Dit zegt meer over de vrouwen dan over Brusselmans.

zonbron
10 september 2016, 14:51
Onnozele praat verkopen op TV en ze vallen als vliegen. Dit zegt meer over de vrouwen dan over Brusselmans.

2! Maar gelukkig zijn niet allen lelijk aka dom zoals Brusselmansmannen. :-P

VRT/TV in de sloot.

Zipper
10 september 2016, 16:25
Voor zo'n lelijke pier is zo'n erbarmelijk jong onding goed genoeg. De verdomde leegkop Brusselmans.

Dat gezegd zijnde. Veel geluk ermee. C ya.


Madammeke is waarschijnlijk kandidaat psychologe of maatschappelijk werker ofzo....

hij doet ze wel binnen, eh.
En onlangs heeft hij nog zijn eerste miljoen Euro gevierd.
Voor de rest veegt die "leegkop" wel aan alles zijn kloten.

De schoofzak
10 september 2016, 17:29
Maandag.

Mmmm ... dat is toch een rode kaart hoor !
Iemand zeer bewust en met een monkellachje aanwrijven dat iets fout is, en zich daarin vergissen ...

.

Xenophon
10 september 2016, 17:59
Als ze maar dikke tetten hebben.

Toch iemand met verstand van vrouwen hier.

zonbron
10 september 2016, 18:07
Toch iemand met verstand van vrouwen hier.

Zijn dikke konten ook OK voor U?

zonbron
10 september 2016, 18:08
hij doet ze wel binnen, eh.
En onlangs heeft hij nog zijn eerste miljoen Euro gevierd.
Voor de rest veegt die "leegkop" wel aan alles zijn kloten.

Welja...

Peche
10 september 2016, 18:13
Omdat er al even geen vrouw meer gepost is.

https://img.static-smb.be/a/view/q75/w700/h467/586191/interview-karen-damen.jpg
Karen Damen.

Ja toch?

Another Jack
10 september 2016, 23:33
Mmmm ... dat is toch een rode kaart hoor !
Iemand zeer bewust en met een monkellachje aanwrijven dat iets fout is, en zich daarin vergissen ...

.

Steek ze maar eens goed in de lucht, die rode kaart!

Diego Raga
10 september 2016, 23:52
Mmmm ... dat is toch een rode kaart hoor !
Iemand zeer bewust en met een monkellachje aanwrijven dat iets fout is, en zich daarin vergissen ...

.
De Zjaak weet dat wel hoor, Schoof, maar die heeft al zoveel rode kaarten ontvangen, dat 'm daar ondertussen den tel van kwijt is, gelijk met z'n schaamte. :-)

Xenophon
11 september 2016, 00:32
Zijn dikke konten ook OK voor U?

Als ze in verhouding staan wel.

Eyjafjallajökull
11 september 2016, 08:45
Wat is dat toch met die zure-druiven retoriek allemaal... Flanel heeft gelijk: zelfs veilig achter anonieme avatars durft niemand hier eerlijk over te zijn. Wat zegt dat over de maatschappelijke druk op mannen?

Oei oei, onze professionele afscheidsnemer bekent hier nog maagd te zijn ?

Vanwaar anders die maatschappelijke druk die hij voelt immers...

Peche
11 september 2016, 08:53
Als ze in verhouding staan wel.

Post eens wat meer foto's :)

non-conformist
11 september 2016, 14:07
Men had dit @Carmagnole-mens best niet verband want die zal terug opduiken in andere gedaanten. Alvast niet mijn stijl, maar wel keihard en dat mag ik wel smaken.

Waarschijnlijk weer een mod in vermomming tegen de schenen getrapt.

En dan nog te weten dat hij pro-nva was. Kan al tellen.

Libro
11 september 2016, 14:22
Wat is dat toch met die zure-druiven retoriek allemaal... Flanel heeft gelijk: zelfs veilig achter anonieme avatars durft niemand hier eerlijk over te zijn. Wat zegt dat over de maatschappelijke druk op mannen?

Mijn vrouw wou gisteren per se naar "Mom at sixteen" kijken, een tenenkrullend staaltje van feministische, mannenhatende antiseksualiteitspropaganda. Die prent geeft echter de huidige mentaliteit over mannen en seksualiteit weer. De mannelijke acteurs die in zoiets meespele mogen ze van mijn part dwingen tot een geslachtsverandering, bende nestbevuilers!

Libro
11 september 2016, 14:25
Oei oei, onze professionele afscheidsnemer bekent hier nog maagd te zijn ?

Vanwaar anders die maatschappelijke druk die hij voelt immers...

De maatschappelijke druk die mannen tegenwoordig voelen, is om vooral géén seksuele gevoelens voor vrouwen te hebben.

Xenophon
11 september 2016, 14:41
De maatschappelijke druk die mannen tegenwoordig voelen, is om vooral géén seksuele gevoelens voor vrouwen te hebben.

Oei, dat is serieus mislukt dan.

Alleszins bij mij toch, het lijkt zelfs erger te worden tegenwoordig.

Xenophon
11 september 2016, 14:42
Post eens wat meer foto's :)

Ik wil dat wel doen, maar dat is niet goed voor uw bloeddruk.

Libro
11 september 2016, 14:46
Oei, dat is serieus mislukt dan.

Alleszins bij mij toch, het lijkt zelfs erger te worden tegenwoordig.

:D Bij mij wil dat al evenmin lukken.

De schoofzak
11 september 2016, 14:58
Omdat er al even geen vrouw meer gepost is.
...
Karen Damen.

Ja toch?

Toch niet meer dan drie keren.

Per week hé.

.

Libro
11 september 2016, 15:17
Allez, als het dan toch op het randje moet zijn: Meyrem Almaci. Ik zeg er gelijk bij dat, mocht ze geen groene geweest zijn, ze hoger op mijn ranglijst zou staan.

http://static3.hln.be/static/photo/2009/9/2/10/media_xl_2410330.jpg

koe de poing
11 september 2016, 21:50
7 pagina's ver, en nog niemand die bembem heeft vermeld ? :-o
(ikke ook niet hoor)

Libro
11 september 2016, 23:39
7 pagina's ver, en nog niemand die bembem heeft vermeld ? :-o
(ikke ook niet hoor)

"Net nog neukbaar" is IMHO toch randje "PA=>RD" :lol:

strijkijzer
12 september 2016, 05:59
7 pagina's ver, en nog niemand die bembem heeft vermeld ? :-o
(ikke ook niet hoor)

Gij zijt wel de eerste bij wie het opkomt 8O

Hypochonder
12 september 2016, 06:11
Prins Albert van Monaco heeft zijn limiet qua neukbaarheid ook kenbaar gemaakt:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160912_02464258

Jay-P.
12 september 2016, 06:24
Gij zijt wel de eerste bij wie het opkomt 8OOuch!!! :rofl:

Jay-P.
12 september 2016, 06:35
Die zullen ook wel veel "kletsen op under muelle" gekregen hebben.Dat doet me denken aan een oude scoutsleider uit het Vilvoordse, veel decenia terug.
's Morgens gaan bellen aan de appartementen van een Amelinkx gebouw (jaren '70) uit de omgeving en aan de madame vragen haar te mogen neuken.
Zijn conclusie:
Ge zou veel muilperen krijgen maar ook veel poepen. :lol:

Anna List
12 september 2016, 07:17
Omdat er al even geen vrouw meer gepost is.

https://img.static-smb.be/a/view/q75/w700/h467/586191/interview-karen-damen.jpg
Karen Damen.

Ja toch?

ge gaat u mogen haasten, die trouwt volgende week...in Ibiza

Skobelev
12 september 2016, 07:23
ge gaat u mogen haasten, die trouwt volgende week...in Ibiza

En een getrouwde mag je niet vogelen of wat? :-P

Anna List
12 september 2016, 07:25
En een getrouwde mag je niet vogelen of wat? :-P

t is een braveke.

Universalia
12 september 2016, 07:34
En een getrouwde mag je niet vogelen of wat? :-P

Als een getrouwde vrouw daar zelf 'open' voor staat dat er één of ander heerschap af en toe komt postvatten in de kleerkast om er daarna uit te 'wippen' (uit de kast bedoel ik) om tot bepaalde daden met de vrouw des huizes over te gaan, als haar ventje uit werken is, dan is dat volledig haar keuze.

Het lijkt wel enorm op overspel shame on u woman!!!! ... :roll: :roll:

Skobelev
12 september 2016, 09:03
t is een braveke.

De meeste, maar 'k zou ze geen eten willen geven die al eens in een andere keuken hebben geluncht. ;-)

Kallikles
12 september 2016, 09:15
Dat doet me denken aan een oude scoutsleider uit het Vilvoordse, veel decenia terug.
's Morgens gaan bellen aan de appartementen van een Amelinkx gebouw (jaren '70) uit de omgeving en aan de madame vragen haar te mogen neuken.
Zijn conclusie:
Ge zou veel muilperen krijgen maar ook veel poepen. :lol:

Ik heb dat verhaal ook al eens gehoord. Een jaargenoot vertelde mij dat hij een kerel uit het Leuvense kende die beweerde die tactiek toe te passen. Maar dan niet in de voorwaardelijke wijs. Hij zou letterlijk gezegd hebben: "Ik heb veel muilperen gekregen, maar ik heb ook veel gevogeld (sic)."

Nu vermoed ik dat het hier om een broodje aapverhaal aka "moderne stadssage" gaat...

Herr Flick
12 september 2016, 09:58
Ik heb dat verhaal ook al eens gehoord. Een jaargenoot vertelde mij dat hij een kerel uit het Leuvense kende die beweerde die tactiek toe te passen. Maar dan niet in de voorwaardelijke wijs. Hij zou letterlijk gezegd hebben: "Ik heb veel muilperen gekregen, maar ik heb ook veel gevogeld (sic)."

Nu vermoed ik dat het hier om een broodje aapverhaal aka "moderne stadssage" gaat...

Puur statistisch gezien zult ge toch wel een paar kansen hebben en al naargelang het "jachtgebied" zullen die kansen groter of kleiner zijn.

bembem
12 september 2016, 13:34
ik heb het gezien hoor... (lol)

nu we toch bezig zijn -> Guy Verhofstadt

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6e/Guido_Verhofstadt_die_30_Martis_2012.jpg/220px-Guido_Verhofstadt_die_30_Martis_2012.jpg

en madame NON nu:
(vroeger was ze mooi, lol)

http://static.skynetblogs.be/media/59623/dyn002_original_465_309_pjpeg_2662382_f533e9720142 aae5eb8beaaefa27b213.jpg

Herr Flick
12 september 2016, 13:47
Madamme non zegt in dit geval voor een keer misschien wel ja.

Anna List
12 september 2016, 14:23
ik heb het gezien hoor... (lol)

nu we toch bezig zijn -> Guy Verhofstadt

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/6e/Guido_Verhofstadt_die_30_Martis_2012.jpg/220px-Guido_Verhofstadt_die_30_Martis_2012.jpg

en madame NON nu:
(vroeger was ze mooi, lol)

http://static.skynetblogs.be/media/59623/dyn002_original_465_309_pjpeg_2662382_f533e9720142 aae5eb8beaaefa27b213.jpg

jakkes, gij weet ook hoe ge de mensen hunnen dag moet vergallen hé!!! :p

Herr Flick
12 september 2016, 14:30
jakkes, gij weet ook hoe ge de mensen hunnen dag moet vergallen hé!!! :p

U laten pijpen door dat konijn lijkt mij toch niet zo een goed idee...

maar ja er zijn mensen die daar wel op zullen kicken zeker ?

Skobelev
12 september 2016, 14:45
Maggie? iemand?

Of die van de VLD van een jaar of 10 geleden, toeme, hoe heet die alweer? Een Brusselse dacht ik? ......Annemie Neyts

PS, geen foto's om uw eetlust voor straks niet te bederven.

vlijmscherp
12 september 2016, 14:49
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQvxtoSY3kKvmaJ3MrQtRY-5DchYCqBQHfcw8ABHE9DCqUwPzFsrQ

Zeus
12 september 2016, 14:50
Gwendolyn Rutten

Libro
12 september 2016, 14:53
Gwendolyn Rutten

Ik steek hem nog liever tussen de deur :roll:

Anna List
12 september 2016, 14:55
die van op dien toren in Aalst mss ? :p

Libro
12 september 2016, 14:56
en madame NON nu:
(vroeger was ze mooi, lol)

http://static.skynetblogs.be/media/59623/dyn002_original_465_309_pjpeg_2662382_f533e9720142 aae5eb8beaaefa27b213.jpg

Die fles azijn heeft precies gesmaakt. Trouwens, eet jij van twee walletjes? Je post madame Non tussen de mensen met wie je nog net zou neuken.

vlijmscherp
12 september 2016, 14:56
die van op dien toren in Aalst mss ? :p

dat is een aangename vrouw hoor.

Libro
12 september 2016, 14:57
dat is een aangename vrouw hoor.

Als je er torens mee bezoekt.

Herr Flick
12 september 2016, 15:09
die van op dien toren in Aalst mss ? :p

Ja die is nog wel best te pruimen.

Anna List
12 september 2016, 15:14
Ja die is nog wel best te pruimen.

lol

Pandareus
12 september 2016, 15:15
Gennez en Almaci zijn totaal onneukbaar. Milquet ? misschien na een paar Westmalles... Homans ontbreekt nog, die mottige doos. Enkel met een plastic zak over haar kop getrokken. Rutten : dat is te doen.

Peche
12 september 2016, 15:20
Scheefbekpijpen. Het wordt erkend in de Nederlandse taal, heeft geen rode kronkel.

Herr Flick
12 september 2016, 15:29
Scheefbekpijpen. Het wordt erkend in de Nederlandse taal, heeft geen rode kronkel.

Hoe vervoegd ge dat ?


Hij heeft Scheefgebekpijpt of zoiets ?

Kallikles
12 september 2016, 15:57
Gwendolyn Rutten

http://static1.hln.be/static/photo/2015/5/15/7/20150122165743/media_xll_7430392.jpg

Peche
12 september 2016, 16:05
Hoe vervoegd ge dat ?


Hij heeft Scheefgebekpijpt of zoiets ?

Ja in die richting.

Skobelev
13 september 2016, 05:53
die van op dien toren in Aalst mss ? :p

Was het maar enkel van op de toren....Dat is echt wel een heet konijn dat kikt op (semi)openbare plaatsen. Op "den Eendracht", op haar bureau,..., Jammer dat ze ook wat een schuine smoel aan 't krijgen is door steeds, voorovergebogen, achterom te kijken.

Hypochonder
13 september 2016, 06:09
Gennez en Almaci zijn totaal onneukbaar. Milquet ? misschien na een paar Westmalles... Homans ontbreekt nog, die mottige doos. Enkel met een plastic zak over haar kop getrokken. Rutten : dat is te doen.

De flinkse vriendjes waren weer gezellig gisteren...

Skobelev
13 september 2016, 06:46
De flinkse vriendjes waren weer gezellig gisteren...

Geef hem eens ongelijk....:?

Herr Flick
13 september 2016, 07:12
Was het maar enkel van op de toren....Dat is echt wel een heet konijn dat kikt op (semi)openbare plaatsen. Op "den Eendracht", op haar bureau,..., Jammer dat ze ook wat een schuine smoel aan 't krijgen is door steeds, voorovergebogen, achterom te kijken.

Ha ja Aalst het Kinshasha aan de dender ?

Hypochonder
13 september 2016, 07:14
Geef hem eens ongelijk....:?

Gij vind Rutten ook "te doen?" De bekende vrouwelijke politici die te doen zijn in België zijn misschien op drie vingers te tellen...

IJsboer
13 september 2016, 07:14
Ella Leyers :P

https://i.ytimg.com/vi/jMCRwcvkiFw/maxresdefault.jpg

strijkijzer
13 september 2016, 07:32
Deze draad verdient de prijs van meest vrouwonvriendelijke draad tot hiertoe.
En dat komt van iemand die een hekel heeft aan de huidige muziek omdat mannen er in zingen als vrouwen en vrouwen als mannen. Dus ik ben bepaald niet emancipatorisch in de hedendaagse zin.

Skobelev
13 september 2016, 08:05
Ha ja Aalst het Kinshasha aan de dender ?

Op den Eendracht was het inderdaad met "de zwerte maan" en het was niet Dirk Martens :-P
http://www.aalst.be/default.asp?siteid=15&rubriekid=1129&artikelid=7354

Libro
13 september 2016, 08:20
Deze draad verdient de prijs van meest vrouwonvriendelijke draad tot hiertoe.

Dus eens nadenken over wie je zou beminnen tussen de lakens is onvriendelijk? ;-)

Peche
13 september 2016, 09:02
http://images-mds.staticskynet.be/NewsFolder/original/SKY20091006042114EM.jpg
Veerle Baetens

Vrijheideerst
13 september 2016, 09:16
Danielle Haim

fox
13 september 2016, 11:41
Deze draad verdient de prijs van meest vrouwonvriendelijke draad tot hiertoe.
En dat komt van iemand die een hekel heeft aan de huidige muziek omdat mannen er in zingen als vrouwen en vrouwen als mannen. Dus ik ben bepaald niet emancipatorisch in de hedendaagse zin.

Hoezo? Vrouwen kunnen hier toch ook posten welke vent ze nog net neukbaar vinden?

Skobelev
13 september 2016, 11:43
http://images-mds.staticskynet.be/NewsFolder/original/SKY20091006042114EM.jpg
Veerle Baetens

zoals hier op de foto toch heel wat meer dan nog net...

fox
13 september 2016, 11:44
zoals hier op de foto toch heel wat meer dan nog net...

In the broken circle breakdown ook...Eigenlijk is die gewoon vrij lekker en al zeker geen randgeval

Peche
13 september 2016, 11:46
Het is wel waar. Ze is ver over de rand. Maar haar rol Sara heeft haar geen goed gedaan.
Ik heb bewust de foto vanuit "Windkracht 10" genomen omdat ze daarin straalt.
Ze heeft die film een geweldige meerwaarde gegeven.

de vuile muilekoek
13 september 2016, 11:54
Hoezo? Vrouwen kunnen hier toch ook posten welke vent ze nog net neukbaar vinden?

Dan is er dan wel zeer veel opzoek werk nodig .................................................. :roll: omdat hier nog te vinden ,al hoewel hier en daar een schoon ventje tussen bij die acteurs maar voor de rest ,,:roll: bende lelijke oubollige muffe venten die Belgen :lol:

Peche
13 september 2016, 11:57
Dan is er dan wel zeer veel opzoek werk nodig .................................................. :roll: omdat hier nog te vinden ,al hoewel hier en daar een schoon ventje tussen bij die acteurs maar voor de rest ,,:roll: bende lelijke oubollige muffe venten die Belgen.

Als ik als man een knappe man mag aanwijzen is dat Kevin Janssens.
Mijn lief begrijpt dat niet. Voor mij is die symmetrisch en straalt die wel "man zijn" uit.
Hoe arrogant hij ook moge wezen, ik spreek over zijn uiterlijk.

http://1.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/09/24/8e6dafce-24f9-11e3-aa0e-2238e11fb131_web_scale_0.5_0.5__.jpg?maxheight=416&maxwidth=568&format=jpg

Maar hij bevindt zich zeker niet op mijn rand, daar ik hetero ben.

Herr Flick
13 september 2016, 12:00
Dan is er dan wel zeer veel opzoek werk nodig .................................................. :roll: omdat hier nog te vinden ,al hoewel hier en daar een schoon ventje tussen bij die acteurs maar voor de rest ,,:roll: bende lelijke oubollige muffe venten die Belgen :lol:

:lol:

Als gulle geil genoeg zijt trekt ge u dat ook niet meer aan...

Anna List
13 september 2016, 12:07
Anouk :

de vuile muilekoek
13 september 2016, 12:08
:lol:

Als gulle geil genoeg zijt trekt ge u dat ook niet meer aan...

:roll:den Axel Daeseleire lijkt mij nog een schoon manneke , was ik nu 15 jaar jonger en kwam den dien eens tegen in den donkeren... :-)

Universalia
13 september 2016, 12:10
zoals hier op de foto toch heel wat meer dan nog net...

Kan ik u geen ongelijk in geven, vééél meer dan nog net zelfs ...

http://images-mds.staticskynet.be/NewsFolder/original/SKY20091006042114EM.jpg

BTW: die Anouk (andere post) is een ramp.

Hoomer
13 september 2016, 12:10
Anouk :
Nope alleen beschikbaar voor negerlullen of pony's. ;-)
Ze wil de pijn voelen, zei ze ooit in een interview :roll:

Skobelev
13 september 2016, 12:12
Anouk :

20 jaar geleden ja, nu, na 5 kinderen van drie gekleurde mannen....geef mijn portie maar aan Fikkie :?

Anna List
13 september 2016, 12:12
Als ik als man een knappe man mag aanwijzen is dat Kevin Janssens.
Mijn lief begrijpt dat niet. Voor mij is die symmetrisch en straalt die wel "man zijn" uit.
Hoe arrogant hij ook moge wezen, ik spreek over zijn uiterlijk.

http://1.standaardcdn.be/Assets/Images_Upload/2013/09/24/8e6dafce-24f9-11e3-aa0e-2238e11fb131_web_scale_0.5_0.5__.jpg?maxheight=416&maxwidth=568&format=jpg

Maar hij bevindt zich zeker niet op mijn rand, daar ik hetero ben.

die springt wel op alles wat beweegt hé ...

de vuile muilekoek
13 september 2016, 12:13
20 jaar geleden ja, nu, na 5 kinderen van drie gekleurde mannen....geef mijn portie maar aan Fikkie :?

:lol:

Peche
13 september 2016, 12:14
die springt wel op alles wat beweegt hé ...

Ik wil maar aan Muilekoek aangeven dat Vlaanderen vol adonissen zit.
Otto Jan Han nog bv.

Hoomer
13 september 2016, 12:16
Ik wil maar aan Muilekoek aangeven dat Vlaanderen vol adonissen zit.
Otto Jan Han nog bv.

Gij hetero? huhuhuhuhuhu :roll: hehehehehe8-)

Peche
13 september 2016, 12:19
Gij hetero? huhuhuhuhuhu :roll: hehehehehe8-)

Queer dat wel, maar zeer zeker hetero.
Al vroeg mijn vriendin zich daarnet wel af waarom ik zo lang naar Kevin Janssens stond te koekeloeren. Maar ik was de symmetrie in zijn gezicht aan het bestuderen. De verhouding is gewoon "perfect".
En dat putteke in zijn kin... :p

de vuile muilekoek
13 september 2016, 12:27
Ik wil maar aan Muilekoek aangeven dat Vlaanderen vol adonissen zit.
Otto Jan Han nog bv.

Donkerharige felle mannen kregen altijd mijn aandacht toen ik in mijn mooie jonge jaren was :lol: , , voor de rest knakte ik af op van die "ge weet wel suffe Jantjes ...:lol:

Peche
13 september 2016, 12:30
Donkerharige felle mannen kregen altijd mijn aandacht toen ik in mijn mooie jonge jaren was :lol: , , voor de rest knakte ik af op van die "ge weet wel suffe Jantjes ...:lol:

Ik ben heel donker en straal iets bad boy uit.

Xenophon
13 september 2016, 12:41
Ik ben heel donker en straal iets bad boy uit.

:D

Ge zet ook uw pet achterstevoren op zeker?

Peche
13 september 2016, 12:44
:D

Ge zet ook uw pet achterstevoren op zeker?

Vroeger wel ja. Dan langs opzij, dan scheef, dan mooi recht zonder de flap te plooien. Nu draag ik niets van petjes. Ben wel lang op zoek geweest naar een Frans barretje, maar niets op de ideale maat natuurlijk. Mijne kop is een lastige maat. De kindermaten zijn dan net iets te klein en zo vind ik nooit meer iets naar mijn goesting.

Ik ben die fase ontgroeid.

Anna List
13 september 2016, 12:47
Nope alleen beschikbaar voor negerlullen of pony's. ;-)
Ze wil de pijn voelen, zei ze ooit in een interview :roll:

en je laat je zo snel afschrikken ?

heb je zo weinig zelfvertrouwen dan?

Anna List
13 september 2016, 12:59
an lemmens

Eyjafjallajökull
13 september 2016, 13:01
an lemmens

Niet dat het mijn type is, maar wat concreet brengt haar bij het randje ?

fox
13 september 2016, 13:02
an lemmens

Dat is niet op het randje hé. Die laat je gewoon heel de nacht alle hoeken van de kamer zien. Ketsen maar.

Anna List
13 september 2016, 13:03
Niet dat het mijn type is, maar wat concreet brengt haar bij het randje ?

Dat is niet op het randje hé. Die laat je gewoon heel de nacht alle hoeken van de kamer zien. Ketsen maar.

het leek mij gewoon een leuker concept dan per se op t randje! :-)

Eyjafjallajökull
13 september 2016, 13:03
het leek mij gewoon een leuker concept dan per se op t randje! :-)

Ok :-D

Hoomer
13 september 2016, 13:04
en je laat je zo snel afschrikken ?

heb je zo weinig zelfvertrouwen dan?

Haal je dat u mijn schrijfsel?
Ik ben geen neger of pony en jij ook niet, dus jij en ik maken geen kans.
Waarom maken wij geen kans? Omdat ze alleen Afrikaanse mannen wil net zoals die trien van vaya con dios ooit verklaarde dat ze lieftst met afrikaanse mannen neukte omdat die zo (hum hum) mooi gebouwd waren.
Dat zijn vrouwen die op zijn Afrikaans willen gepakt worden, recht toe recht aan zonder frantonten. ;-), der op en der over, het beukwerk. :lol::-D:lol:

IJsboer
13 september 2016, 13:04
Die fles azijn heeft precies gesmaakt. Trouwens, eet jij van twee walletjes? Je post madame Non tussen de mensen met wie je nog net zou neuken.

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

fox
13 september 2016, 13:10
het leek mij gewoon een leuker concept dan per se op t randje! :-)

Ook waar, ik ben hier haal den tijd aan het denken op randjesgevallen, maar ik kom alleen maar op vrouwen uit die compleet over de rand zijn, of bij vrouwen die de rand niet kunnen zien.

Dit dan maar (in de jongere jaren)

http://image.tmdb.org/t/p/h632/eKHLIRHFdy5TLqKvFig6ziZeb5d.jpg

Universalia
13 september 2016, 13:11
an lemmens

Als die ijzerwinkel en die tattoos er niet geweest zouden zijn, zou ze mijn vriendin mogen geworden zijn of lijkt u dat een duistere vorm van wishful thinking??? ;-)

IJsboer
13 september 2016, 13:11
an lemmens

Ne papieren zak is niet verplicht maar wel aan te raden.

Anna List
13 september 2016, 13:14
tattoo's

Pandareus
13 september 2016, 13:17
die tatouage's zijn afgrijselijk...
Hoe kan een vrouw zichzelf zo naar de kloten helpen...

Hoomer
13 september 2016, 13:18
tattoo's

Die twee bovenste zouden bij mij echt geen randgevallen zijn maar notering met stip.

Herr Flick
13 september 2016, 13:29
an lemmens

Ge hebt wel smaak.

Herr Flick
13 september 2016, 13:30
die tatouage's zijn afgrijselijk...
Hoe kan een vrouw zichzelf zo naar de kloten helpen...

Dat vraag ik mij ook regelmatig af.


steeds vaker overigens.

Peche
13 september 2016, 13:31
Die twee bovenste zouden bij mij echt geen randgevallen zijn maar notering met stip.

edde gij de tsjoepappen van de derde al eens goed bezien?

Herr Flick
13 september 2016, 13:31
Als die ijzerwinkel en die tattoos er niet geweest zouden zijn, zou ze mijn vriendin mogen geworden zijn of lijkt u dat een duistere vorm van wishful thinking??? ;-)

Daarom ook dat ze op het randje van het neukbare is, he.

Hoomer
13 september 2016, 13:32
edde gij de tsjoepappen van de derde al eens goed bezien?

Ja jong, maar ik heb zo geen groot bakkes als gij he. ;-) :lol:

Peche
13 september 2016, 13:34
Ja jong, maar ik heb zo geen groot bakkes als gij he. ;-) :lol:

Wellicht :)
In haar snoetje te zien zal ze ook wel niet op haar mondje gevallen zijn.
Ik zou al die ladies wel een mooie tijd kunnen geven.

Anna List
13 september 2016, 13:34
Ook waar, ik ben hier haal den tijd aan het denken op randjesgevallen, maar ik kom alleen maar op vrouwen uit die compleet over de rand zijn, of bij vrouwen die de rand niet kunnen zien.

Dit dan maar (in de jongere jaren)

http://image.tmdb.org/t/p/h632/eKHLIRHFdy5TLqKvFig6ziZeb5d.jpg

als t over jongere jaren gaat

Rani de Conink :-) die had alvast haar reputatie mee! :-)

Anna List
13 september 2016, 13:35
Haal je dat u mijn schrijfsel?
Ik ben geen neger of pony en jij ook niet, dus jij en ik maken geen kans.
Waarom maken wij geen kans? Omdat ze alleen Afrikaanse mannen wil net zoals die trien van vaya con dios ooit verklaarde dat ze lieftst met afrikaanse mannen neukte omdat die zo (hum hum) mooi gebouwd waren.
Dat zijn vrouwen die op zijn Afrikaans willen gepakt worden, recht toe recht aan zonder frantonten. ;-), der op en der over, het beukwerk. :lol::-D:lol:

ik kan er toch ook niet aan doen dat ik dezelfde fysieke bouw heb hé! ;-)

Anna List
13 september 2016, 13:36
Die twee bovenste zouden bij mij echt geen randgevallen zijn maar notering met stip.

zoals ik al aangaf, ik vind dat concept leuker, alvast toch t zoekwerk ervoor ook! :D

Anna List
13 september 2016, 13:37
Ne papieren zak is niet verplicht maar wel aan te raden.

zeveraar!

allez jong! 8O

Anna List
13 september 2016, 13:38
die tatouage's zijn afgrijselijk...
Hoe kan een vrouw zichzelf zo naar de kloten helpen...

dan gaan wij daarover alvast geen ruzie maken! :D

Pericles
13 september 2016, 13:43
dan gaan wij daarover alvast geen ruzie maken! :D

Bwa Gennez. Die zou ik ook wel eens willen pakken maar alleen maar langs achter om haar te vernederen en ze moet haar foef goed geschoren en gewassen hebben. :-D

Anna List
13 september 2016, 13:45
Ge hebt wel smaak.

Dat vraag ik mij ook regelmatig af.


steeds vaker overigens.

daar gaat mijn smaak :lol:

Peche
13 september 2016, 13:47
Bwa Gennez. Die zou ik ook wel eens willen pakken maar alleen maar langs achter om haar te vernederen en ze moet haar foef goed geschoren en gewassen hebben. :-D

http://cdn.gifbay.com/2012/09/face_slap_in_slow_motion-2100.gif

Anna List
13 september 2016, 13:52
Bwa Gennez. Die zou ik ook wel eens willen pakken maar alleen maar langs achter om haar te vernederen en ze moet haar foef goed geschoren en gewassen hebben. :-D

da's nu voor den eerste keer dat ik twijfel over de negeerlijst!

Herr Flick
13 september 2016, 13:57
da's nu voor den eerste keer dat ik twijfel over de negeerlijst!

geef maar toe ge zou het om die reden ook wel doen. ;-)

Anna List
13 september 2016, 14:03
geef maar toe ge zou het om die reden ook wel doen. ;-)

nee, heel eerlijk, echt niet.

Anna List
13 september 2016, 14:07
geef maar toe ge zou het om die reden ook wel doen. ;-)

deze tot daartoe :oops: :

Herr Flick
13 september 2016, 14:10
nee, heel eerlijk, echt niet.

Alle ge hebt nog meer smaak dan ik gedacht had, ... ;-)

Hoomer
13 september 2016, 14:11
deze tot daartoe :oops: :

Hoe zijde gij dan bij die helft van België die ze nog niet gehad heeft? :-D:lol::-D

Vrijheideerst
13 september 2016, 14:12
Este Haim.

Anna List
13 september 2016, 14:15
Hoe zijde gij dan bij die helft van België die ze nog niet gehad heeft? :-D:lol::-D

och, ik denk dat zij ook nogal een braveke is, ze heeft een veel te groot bakkes om echt kinky te zijn! ;-)

Herr Flick
13 september 2016, 14:16
deze tot daartoe :oops: :

Dan is het al meer de vraag welke sosjaliste op het randje van het neukbare,

ja dan wordt de keuze beperkt natuurlijk ik heb eens gegoogeld,

en dan voor de zottigeheid ook groen eens aan een vergelijkende studie onderworpen.

Tsja wat moet ge dan, als ge bedenkt dat ze toch wat slim moet zijn ook en liefst ook nog wat stijl heeft dan vallen er een heleboel af.

ge moogt freya houden, want stijl en brains, ... sorry hoor.

Herr Flick
13 september 2016, 14:17
Hoe zijde gij dan bij die helft van België die ze nog niet gehad heeft? :-D:lol::-D

ik ook vrees ik maar ik heb wel langere tijd in het buitenland doorgebracht vandaar.

Anna List
13 september 2016, 14:18
Dan is het al meer de vraag welke sosjaliste op het randje van het neukbare,

ja dan wordt de keuze beperkt natuurlijk ik heb eens gegoogeld,

en dan voor de zottigeheid ook groen eens aan een vergelijkende studie onderworpen.

Tsja wat moet ge dan, als ge bedenkt dat ze toch wat slim moet zijn ook en liefst ook nog wat stijl heeft dan vallen er een heleboel af.

ge moogt freya houden, want stijl en brains, ... sorry hoor.

stijl en brains, soms toch nen handicap in bed ... :oops:

Herr Flick
13 september 2016, 14:18
och, ik denk dat zij ook nogal een braveke is, ze heeft een veel te groot bakkes om echt kinky te zijn! ;-)

t zijn juist de bravekes die meestal kinky zijn.

Anna List
13 september 2016, 14:20
t zijn juist de bravekes die meestal kinky zijn.

we bedoelen hetzelfde :-)

Herr Flick
13 september 2016, 14:22
stijl en brains, soms toch nen handicap in bed ... :oops:

ik ga niet uit bed klappen maar laat het ons erop houden dat dat meestal ook bravekes zijn. :oops:

Henri1
13 september 2016, 14:24
ik ga niet uit bed klappen maar laat het ons erop houden dat dat meestal ook bravekes zijn. :oops:

Hoe gaat het trouwens met Helga dezer dagen ?

Anna List
13 september 2016, 14:25
ik ga niet uit bed klappen maar laat het ons erop houden dat dat meestal ook bravekes zijn. :oops:

laat ons het op soms houden en ik ben mee! ;-)

Herr Flick
13 september 2016, 14:25
Hoe gaat het trouwens met Helga dezer dagen ?

She may kiss me he Henri1

Anna List
13 september 2016, 14:26
ik ga niet uit bed klappen maar laat het ons erop houden dat dat meestal ook bravekes zijn. :oops:

nu we toch aan t veralgemenen zijn ...

balletdanseressen en airhostessen! (of de combi) :oops: