PDA

View Full Version : Paul de sterfhuisconsulent.


bedrijven docter
16 september 2016, 23:06
Deze persoon heb ik 1 maal ontmoet en wilde dit testimonie hier op het forum plaatsen. Zoals u weet is er een ledenstop en heeft hij het dan op een ander forum gezet met als gevolg dat hij geband werd. Gezien men op politics ruimer denkt zet ik zijn tekst hier onderaan.Voor zij die moesten denken dat ik dit zelf heb bedacht via een nick, kan ik U alle bewijzen per pb zenden. Ook kan men laten nazien of een zekere Eric zich geregistreerd heeft jongstleden.

Ik heb die Paul van der Es/sterfhuisconsulent nu een tijdje gevolgd. Het probleem met die man is, dat wanneer men hem niet kent, men een verkeerd oordeel zal vellen omtrent hoe hij zich profileert en hoe abominabel hij het schrijven van zijn moeders taal beheerst.
Ik ken hem van een enkel dossier dat hij overigens verbazend rimpelloos-, snel- en efficiënt tot een zeer goed einde bracht. Met alle lof.
Het wonderlijke is, dat wanneer hij tegenover je zit, je geen enkele taalfout hoort.
En luisteren kan hij als de beste, wanneer een probleem aan hem voorgelegd wordt. Zonder te interrumperen.
Interpunctie- en grammatica in geschrift is zijn ding totaal- en zonder gêne niet…
Hij ziet er ook het belang niet van in…gaat er zelfs prat op(hij vertaalt dit gebrek zelfs naar een ‘handelsmerk’) - ieder zijn meug zeggen wij in Nederland…
Omdat ’s-mans onbevangenheid mij eigenlijk wel sympathiek is, heb ik hem getracht uit te leggen dat men, aldus doende, verkeerd wordt beoordeeld.
Ik heb getracht hem stapsgewijs te helpen, te beginnen met: eerst komma, dan spatie, met een deadline van één week.
Ondanks bereidwillig luisteren, soms proberen(wat lukte), bleek dit uiteindelijk toch een vruchteloze inspanning en ik ben er dan ook maar mee gestopt.
Vol onbegrip, want, wát is daar nu zo moeilijk aan? Dat kan een kind van 5 jaar zelfs leren.
Mijn conclusie is dat het hem eenvoudigweg niets interesseert. Maar dan ook n�*ets.
Hij besteedt uitsluitend energie aan dingen die de kern raken van hetgeen hij te melden heeft.
Geen ambitie is er voor taalkundige profilering noch -perfectie, eelt op zijn ziel voor negatief commentaar en kritiek(het verdriet hem geenszins), volledig gebrek aan empathie, narcist dus in hart en nieren met provocerende flamboyance…
Nu, ik vroeg mij af, is dat dan erg? Als hij dat graag doet zo, laat hem zo doen…
Forumlezers, u moet weten, ik stoor mij mateloos aan deze dingen, indachtig ‘simplex sigilum veri’.
Welnu, ik heb besloten het maar niet meer op te merken en mij ervoor af te sluiten(dat is moeilijk als je zo niet bent geprogrammeerd), en er doorheen te zien, met steeds in gedachten het verwoordde in de openingsalinea van dit schriftuur. Zijn professionaliteit is tenslotte ongeëvenaard.
Uiteindelijk ga je nog van zo’n man houden ook zelfs. Ik zou hem missen wanneer hij zou stoppen…
dat zou een uniek fenomeen minder zijn…
Want, hoe kan men een genie zijn - beperkt tot de gingen die men nastreeft - en toch zó kind-ontwapenend uit de hoek komen(misschien omdat hij het �*s…kind…een kind savant(geen idiot savant))
Het provocatieve zit hem in de combinatie van ongeëvenaard zijn in zijn professionaliteit versus dat kind-achtig bezig zijn(maar je tenen gaan ervan krullen…)
Beste is om zich maar te concentreren op zijn liefde voor recht in combinatie met wiskunde, waarin hij, ik moet het nadrukkelijk toegeven, alle opponenten - zelfs van topkaliber -verslaat(shocking!).
de man is autodidact, dat mag, daar is niets op tegen, dat is zelfs heel eerbaar.
Des te opmerkelijk is zijn enorm idiom…en zijn onvrees voor academici.
Door zijn onorthodixiteit is hij in mijn ogen de beste sterfhuisconculent.
Zijn creativiteit is namelijk niet belemmerd door pre-condities, hij is zeer vrij van geest, een eigenschap die nodig is bij oorlog voeren, want, het beroep sterfhuisconculent uitoefenen betekent strijd aanbinden en je opponent volledig ‘outsmarten’(om te zegevieren, wat een opdrachtgever tenslotte verlangt(waar voor zijn geld)(én, hij máákt dat waar).
Hij kán het, hij dóet het.
Ik ga in ieder geval zijn eerste aangekondigde seminar bijwonen.
Die € 350,-- is mij dat wel waard, al was het maar om nadien de zaal ‘flabbergasted’ te verlaten.
Ik wil dat spektakel meemaken…

bedrijven docter
16 september 2016, 23:14
SHIT !

ik denk dat dit moet staan onder koetjes en kalfjes zodat er met alles kan gereplikeerd worden.
Kan dit verzet worden naar daar aub ,ik heb mij vergist.

Wapper
16 september 2016, 23:36
Paul,

Ik bied u hierbij mijn oprechte respecten aan, en wens u alle voorspoed en geluk bij het bereiken van uw doelstellingen.
Gezien de herhaalde waarschuwingen van de moderatie in deze is dit de enig mogelijk reactie op uw berichten.
Veel sterkte nog.

bedrijven docter
17 september 2016, 02:16
dit wou ik er zelf even achter hangen

#1 , 1 week 5 dagen geleden (01 Mei 2016 10:14)

Goedemorgen allemaal...
en speciaal voor
@ recht op antwoord en @ ik ben radeloos en @ denlowie

Na over en weer gedoe kreeg ik dit bericht van de webmaster.
Ik neem aan dat ik hiermee gezuiverd ben van al de wilde beschuldigingen die ik over me heen kreeg.
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Beste Maxima cum laude,
Wil onze oprechte excuses aanvaarden voor de vergissing die plaatsvond.
Het IP-adres waarmee u berichten plaatste kwam exact overeen met het IP-adres van iemand die misbruik maakt van onze website.
Met vriendelijke groeten,
Bart Demyttenaere
Beheerder Juridisch Forum
__________________________________________________ __________________________________________________ __________________________________
Natuurlijk is er altijd ergens ook een positieve zijde aan.
Door nieuwsgierigheid vanwege, de valse beschuldigingen aan mijn adres, ben ik samen met enkele campus vrienden alles gaan opzoeken over deze man.
Wij hebben in de bibliotheek zijn Trends Tendances van 14 maart 1996 gevonden want deze is niet terug te vinden op het net .
Het verhaal is ongelooflijk en het bevestigd inderdaad dat hij de uitvinder is van de sterfhuisconstructie volgens het Belgische recht. Het verhaal bevestigd dat hij sinds 1988 elke week door de Gerechtelijke politie in gans Vlaanderen werd opgeroepen en dat hij zelfs 1 maal 6 weken aan een stuk is ondervraagd. Aangezien men geen onwettelijkheid kon ontdekken heeft men hem moeten laten gaan.
Volgens Trends werkte de sterfhuis consulent op een wiskundig model gebaseerd op abstracte algebra en kende hij meer dan 3000 arresten in verband met insolventie uit zijn hoofd.

Van een combinatie van wiskunde en recht hebben wij op de faculteit nog nooit gehoord. 99 procent van ons hebben vaak voor studies recht gekozen omdat we zwak waren in wiskunde en abstracte algebra
Bij verder opzoekingen blijken er ongelooflijk veel artikels in kranten en tijdschriften verschenen te zijn over deze persoon, gaande van front nieuws in de financiële tijd tot stadsfiguur in de gazet van Antwerpen met als titel “de Christus der gefailleerde.”
Al deze artikels zijn niet gedigitaliseerd (voor de periode 1997) zodat we ze echt fysiek in het archief zijn gaan opzoeken.
Uit de stukken van de Kamer en Senaat blijkt dat deze man de oorzaak is van praktisch al de reparatie wetten tussen 1993 en 2002.

Wat wij niet begrijpen is als die man gedurende al die 9 jaren niet is kunnen opgepakt worden omdat hij klaarblijkelijk binnen de toenmalige wetten bleef, hoe is hij dan kunnen veroordeeld worden en waarom bleef zijn dossier dan 4 jaar in de kast liggen ?
Immers het feit dat al die wetten zijn gewijzigd bevestigd toch dat hij binnen de geldende oude wetten perfect legaal werkte, anders moest men toch al die nieuwe wetten niet stemmen.
Wij gaan verder met onze opzoekingen, maar nu heb ik nog altijd niet de definities over sterfhuisconstructies legaal en illegaal, ziekenhuisconstructies en slachthuisconstructies.

Ik kan het hem ook niet meer vragen per PB omdat hij schijnbaar van het forum is gebannen....
Ik heb wel zijn open brief aan het forum gekregen via PB en begrijp hoe die man zich voelde omdat ik toen zelf onschuldig werd beschuldigd (omdat ik mijn alias met hoofdletters schreef)!
Ook zijn verwijderde draad van de Panama papers heb ik gekregen en op het nieuws is intussen verschenen wat hij daar in aankondigde.

Een vraag die ik heb: ik ben toch wel degelijk op een juridisch forum want het komt mij allemaal zeer bizar over.
Over en weer gedoe van beschuldigingen kan ik nu missen, maar wilde dit toch in de groep gooien in de hoop dat iemand mij verder kan helpen.

bedrijven docter
17 september 2016, 02:18
en dit ook

#1 , 1 uur 34 minuten geleden (13 Mei 2016 20:07)

Hallo dag iedereen. Hier is de Maxima weer. Nadat mijn vorig bericht na enkele uren weg was, het andere vrijwel onmiddellijk afgesloten, met slecht 2 commentaren van:
- asperger. Vrij neerbuigend (waarschijnlijk wel goed bedoeld) over mijn jonge leeftijd.
/ Wel Maxima je bent nog jong (want nog student) en hebt dus nog gebrek aan levenswijsheid.
Ik kan u vertellen dat er zo een hele galerij van Belgische criminelen bestaat die eerst na jaren werd veroordeeld.
Denk bv aan de Moneytron affaire, maar gezien uw "prille" leeftijd hebt u dat niet bewust meegemaakt.
Als jurist zal u het in de toekomst nog meer meemaken dat het Belgische gerecht veel te traag werkt. Maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat uiteindelijk dat de criminelen terecht werden veroordeeld.
Antw. Wij jongeren zijn vlug levenswijs. En hebben toegang tot meer informatie dan vroeger. Moneytron ken ik zeker wel. Wij vinden JP Van Rossem allemaal nen 'toffe' Pee! Waarom er Rienk Kamer en American Land Program ook niet bijhalen?
En alle criminelen uiteindelijk veroordeeld.... laat me aub niet lachen! dit is een lachwekkende uitspraak!
Enfin:

LeenW comment 2:
/ Met alle respect voor uw onderzoek, maar ik denk dat we die veroordeelde fraudeur hier al genoeg aandacht gegeven hebben
Antw. Ik dacht dat dit forum open stond voor iedereen. Blijkbaar is dit niet zo...
Veroordeelde fraudeur, volgens mij (ons) lopen er wel meer rond. Waarom denk je dat ik Rechten studeer?
Trouwens het is niet omdat men veroordeeld is geweest dat men altijd alles fout doet. Er zijn genoeg zakenmensen die al in faling zijn gegaan en nu terug succesvol terug bezig zijn.
Denk voorbeeld aan Donald Trump. 5 veel geroep maar hij is kandidaat om President te zijn!

Door al dat eigenaardig gedoe op dit forum wilde beschuldigingen van onder andere (weliswaar verontschuldigingen van de 'webmaster' Bart):
LeenW / Denlowie / Asperger / TomVDj / lanox / advo-immo / sloeberken / thejudge007 / JPV en mogelijk vergeet ik er een paar, ben ik zelf en enkele vrienden verder op zoek gegaan naar info.
Eerst de regels van het Forum eens goed doorgelezen. Begrijp NU dat die man Paul razend was en wild om zich heen schopte. Vooral asperger was nogal grof tegen Paul de sterfhuisconsulent.
Als ik alles volgde dacht ik er zelfs even aan de ganse Faculteit te mobiliseren om de website plat te leggen.
Ik begrijp niet dat hij nu verwijderd is (laster en smaad over zich kreeg) en dat de eigenlijke schuldigen vrijuit gaan zelfs zonder een berisping.
Hij deed volgens ons wat een 'echte man doet' als hij aangevallen word, terug vechten.
Op aanraden van mijn Mentor even rustig geademd en verder op zoek gegaan. Sterfhuisconstructie versus slachthuisconstructie enz...

Intussen hebben we heel veel gevonden en gaan Paul de sterfhuisconsulent uitnodigen op onze faculteit om niet alleen zijn levensverhaal te komen vertellen maar vooral hoe zit dat nu met die sterfhuizen! en waarom is iedereen daar zo vies van?
Ook hoe Wiskunde toe te passen in Rechtsleer. (die man schijnt er een crack in te zijn).

Als er nu mensen zijn (nicknames of niet) die mij nog kunnen helpen feel free to comment.
Ben benieuwd wat dit gaat opleveren... (oeps hoop dat er geen schrijffouten instaan, anders krijg ik daar zeker commentaar op van de Mismatchers.

Oh vergeten: intussen ook diverse bedrijven gevonden die via een Sterfhuisconstructie succesvol zijn doorgestart. WCO veel vraagtekens bij.

bedrijven docter
17 september 2016, 02:24
Paul,

Ik bied u hierbij mijn oprechte respecten aan, en wens u alle voorspoed en geluk bij het bereiken van uw doelstellingen.
Gezien de herhaalde waarschuwingen van de moderatie in deze is dit de enig mogelijk reactie op uw berichten.
Veel sterkte nog.

Ik heb zelf de verplaatsing gevraagd van economics naar koetjes en kalfjes zodat jullie allen naar hartenlust kunnen zwammen en spammen .Mijn doelstellingen zijn inderdaad bereikt .

bedrijven docter
17 september 2016, 02:44
TRY OUT

Ben op zoek naar studenten genootschappen waar ik gratis de voordracht kan houden als try out .

liefst een mix van economie ,toegepaste wetenschap en recht

+- 100 man (critisch ingesteld)

TEL 0475 875 125

Johan Bollen
17 september 2016, 02:48
Draad vereist voorkennis. Ik vind het onduidelijk geschreven. Een introductie had geen kwaad gekund. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er commerciële bedoelingen achter zitten.

bedrijven docter
17 september 2016, 03:35
Draad vereist voorkennis. Ik vind het onduidelijk geschreven. Een introductie had geen kwaad gekund. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er commerciële bedoelingen achter zitten.

Is enkel verzameling van een paar testimonies ,voor zij die geintresseerd zijn in de wiskundige aanpak heb ik alles in een apart blog gezet zodat ik niet meer gestoord word door spammers.

http://juridischeconstructies.blogspot.be/

bedrijven docter
17 september 2016, 04:03
MIJN FACEBOOK

https://www.facebook.com/de.pol.56

ps geen vriendschap verzoeken aub (houd dit voor mijn echte vrienden)

MIJN GOOGLE PROFIEL

https://plus.google.com/u/0/100386768540767099261

MIJN BANK

neen ik vergis mij steeds tussen de nr en de stand van de rekening

Eyjafjallajökull
17 september 2016, 04:47
MIJN BANK

neen ik vergis mij steeds tussen de nr en de stand van de rekening


lol

Johan Bollen
17 september 2016, 07:49
Dit is zuiver informatief waarom een opleiding wiskunde noodzakelijk is om sterfhuisconstructies perfect legaal binnen de Belgische wetgeving uit te voeren. Lijkt de centrale stelling te zijn. Ik ben niet onder de indruk. Slechts een wiskundige kan loopholes in de wetgeving rond faillissementen vinden? Komt me over als verkoopspraat.

bedrijven docter
17 september 2016, 08:12
Lijkt de centrale stelling te zijn. Ik ben niet onder de indruk. Slechts een wiskundige kan loopholes in de wetgeving rond faillissementen vinden?


neen dat kan een jurist ook maar ik vind ze altijd en volledig met mijn systeem en niet alleen op faillissement maar op alle oneigenlijke constructies

Thuleander
17 september 2016, 08:18
Gezien de herhaalde waarschuwingen van de moderatie in deze is dit de enig mogelijk reactie op uw berichten.

Lol.
Ging de moderatie niet mee in jouw persoonlijke haat jegens de heer Van Der Es?

bedrijven docter
17 september 2016, 09:28
Waarin de wiskunde mij nog het meeste geholpen heeft .

Uit voorgaande berichten hebt U kunnen opmaken dat ik jarenlang ben ondervraagd geweest door de gerechtelijke.

Gezien er voor elke sterfhuisconstructie een brainstorm plaats had ,was er per sterfhuisconstructie de commutator matrix.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8232567&postcount=57

Ook had ik per brainstorm de R(spec) die daar tijdens de brainstorm was geconstrueerd.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8231067&postcount=51

Ik had dus per dossier alle logische elementen waarom ik dat of dit had gedaan.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8231074&postcount=52

Ze zijn nooit door deze waterdichte argumentatie geraakt ,zelfs niet in een ondervraging van 6 weken.

Had ik deze wiskunde niet gehad en enkel de constructies zoals een jurist had opgesteld (dus zonder waarheidstafels) ,dan was ik al out of the business geweest in 1989.

Ik ben aangehouden in 1997 op dossiers die niet van mij waren en waarvoor ik dus uiteraard geen commutator matrix noch Q(spec) had ,en daardoor kon men mij aanhouden , slim gezien van de procureur ,ieder gebruikt zijn trukken en hij heeft de zijne gebruikt daar mag ik zeker niet op zeveren.

bedrijven docter
17 september 2016, 09:47
Lijkt de centrale stelling te zijn. Ik ben niet onder de indruk. Slechts een wiskundige kan loopholes in de wetgeving rond faillissementen vinden? Komt me over als verkoopspraat.

Als U jurist bent lees dan eens even deze draad

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233150

Ik beweer dat geen enkel advocaat of jurist in Belgie dit probleem had kunnen oplossen gezien je daarvoor totaal moet georganiseerd zijn ,de deurwaarder staat immers op te laden, dit zijn het soort dossiers waar ik mee te maken heb ,ik wordt altijd gebeld als NIEMAND het niet meer weet.
Ik beweer dus dat ook U dit niet had kunnen oplossen gezien het een van de zwaarste combinatoric is die ik ooit heb gemaakt , alleen de constructie van La Reserve in Knokke en de ODB groep in st Katelijne Waver was zwaarder.

Wapper
17 september 2016, 10:13
Lol.
Ging de moderatie niet mee in jouw persoonlijke haat jegens de heer Van Der Es?

Mijn brievenbus is al lange tijd leeg. :lol:
Ik ben alleen op de hoogte van de publieke waarschuwingen van de moderatie.

bedrijven docter
17 september 2016, 10:25
Mijn brievenbus is al lange tijd leeg. :lol:
Ik ben alleen op de hoogte van de publieke waarschuwingen van de moderatie.

Wapper U mag spammen en zwammen van mij zoveel je wilt, je mag het zelfs in economics nu doen want ik heb een PB naar de moderator gezonden dat ik afzie van de opkuis van de draad want dat ik mijn wiskunde ergens anders zet om van jullie gezever vanaf te zijn.

Dus ga nog wat intellectuele masturbatie opdoen en kom dan terug met je gezpam en gezwam want het hoort bij de folklore van koetjes en kalfjes.
Moest je per abuus toch een intellectuele vraag kunnen stellen over de wiskunde of recht of sterfhuisconstructies dan had ik deze het liefst gehad in de economie forum ,maar ik denk niet dat die vraag ooit gaat komen.

Wapper
17 september 2016, 10:48
Wapper U mag spammen en zwammen van mij zoveel je wilt, je mag het zelfs in economics nu doen want ik heb een PB naar de moderator gezonden dat ik afzie van de opkuis van de draad want dat ik mijn wiskunde ergens anders zet om van jullie gezever vanaf te zijn.

Dus ga nog wat intellectuele masturbatie opdoen en kom dan terug met je gezpam en gezwam want het hoort bij de folklore van koetjes en kalfjes.

Bij deze dan...

https://lh3.googleusercontent.com/-EQ5NJwBm4wQ/VSmYaFINfpI/AAAAAAAAf3w/QNYDP-ci1oQ/w506-h490/15%2B-%2B1

bedrijven docter
17 september 2016, 12:00
Bij deze dan...

https://lh3.googleusercontent.com/-EQ5NJwBm4wQ/VSmYaFINfpI/AAAAAAAAf3w/QNYDP-ci1oQ/w506-h490/15%2B-%2B1

vertaal dat is in het antwaarps ,ben maar nen simpele en in Tenerife spreek ik altijd Engels nooit Spaans

bedrijven docter
17 september 2016, 13:04
vind dit ook een belangrijk discussie punt
Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht

Maar wordt de bedrijvigheid in uw constructies nu verdergezet met de werknemers of wordt ze stopgezet? Want je beroemt je erop de werknemers hun job te redden. Dan wordt er toch een doorstart gemaakt, waaronder er verder RSZ verschuldigd is?

Lees op dit forum in het alternatief woordenboek het verschil tussen doorstart en sterfhuisconstructie.

In een sterfhuisconstructie wordt er altijd een nieuwe vennootschap gecreeerd in een doorstart is dit niet altijd het geval ,het handelsfonds kan worden gekocht van de curator door een derde firma die het opneemt in haar activa.

Maar quid ,ingeval van de sterfhuisconstructie van de fabriek is er dus een nieuwe vennootschap opgericht die het handelsfonds kocht. Deze nieuwe vennootschap heeft uiteraard een andere handelsregister (ze is nieuw) . De RSZ schuld die dan ontstaat moet betaald worden door de nieuwe vennootschap. De overnemer is dus van al de oude RSZ schuld vanaf en tevens van de BTW en de belastingen en van al zijn leveranciersschulden.
Dus ook al de leveranciers zijn de pienuit
Maar nu komt het : gezien je niet verder kan werken zonder die leveranciers moet je deze dus gedeeltelijk (haircut) betalen via de nieuwe vennootschap.
Technisch juridisch is dit normaal onmogelijk omdat dit het breken van de samenloop is en dus de openbare orde en dus BAK.
Alleen heb ik met mijn wiskunde hier weer een waterdichte combinatoric opgevonden om dit toch te doen en uit de BAK te blijven.

Straf he : de leveranciers worden dus wel betaald (gedeeltelijk)

bedrijven docter
17 september 2016, 13:31
en dit mag zeker niet ontbreken , das kort uitgelgd wat ik doe


Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht

Ge moogt gerust zijn.....

Jarenlang begeleidde Van der Es noodlijdende bedrijven. In plaats van de vennootschappen voor een faillissement naar de Rechtbank van Koophandel te verwijzen, zorgde Van der Es bij middel van vereffeningsprocedures voor een zachte landing. Leveranciers werden doorgaans betaald. De overheid bleef meestal in de kou. Vele bedrijfsleiders begonnen achteraf gewoon onder een andere bedrijfsnaam opnieuw met hun activiteiten.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen...209732-534.art

Ja dat is het ,de nagel op de kop .Dat is een sterfhuisconstructie niet meer en niet minder. En daarom de draad is het maatschappelijk aanvaardbaar.
ik ben toen aangehouden omdat men toen de mening was toegedaan dat mijn sterfhuisconstructies het omzeilen van de openbare orde was. Namelijk de faillissementswetgeving. ik had dus al die bedrijven moeten laten failliet gaan. Later werd al het geen ik deed wet !!! en alle advocaten doen nu doorstarten, deficitaire vereffeningen ,WCO 's en de faillissement wet is nu van dwingend recht en niet meer van openbare orde.

bedrijven docter
17 september 2016, 13:55
(tijd) - Het parket van Mechelen heeft Paul van der Es en Marc de Belie onder aanhoudingsmandaat geplaatst. Van der Es kwam herhaaldelijk in het nieuws als vereffenaar van bedrijven. Met sterfhuisconstructies zocht hij voor tal van noodlijdende bedrijven een zachte landing. Eens schoongemaakt gingen de bedrijven failliet en keken de curatoren aan tegen een lege doos. Alles gebeurde volgens Van der Es volledig binnen het kader van de wet. Alleen, die wet vertoonde nogal wat hiaten. Paul van der Es en zijn Centrum ter Preventie van Falingen (CPF) kwamen de afgelopen jaren geregeld in het nieuws als begeleider bij de vereffening van bedrijven. Onder meer de vereffening van de voormalige ODB-groep rond de familie Op de Beeck stond op zijn conto. Vorig jaar hielp Van der Es de Antwerpse zakenman Bob van Laer bij de zachte landing van de beheersvennootschap Cethab van het hotel La Réserve in Knokke. De vereffeningsgoeroe dook op in het spraakmakende faillissement van de Harelbeekse betontegelproducent Terrazzo. Hier haalde hij zich de banbliksems op de hals van de vakbonden.

http://www.tijd.be/algemeen/algemeen/Vereffeningsgoeroe_Paul_van_der_Es_aangehouden.520 9603-534.art

bedrijven docter
17 september 2016, 15:08
Mijn opleidingen zijn vooral bedoeld voor bedrijfsleiders als strategisch management.

Ik ben van oordeel dat iedere bedrijfsleider net zoals een piloot moet leren noodlandingen maken. Elke piloot moet dit doen om de 6 maanden en men wacht niet tot hij crashed om deze opleiding te geven.

Het idee is dus een vorming te geven om de bedrijfsleiders te leren noodlandingen maken ,wij vinden dat dit net zo noodzakelijk is als leren een bedrijf te leiden (vliegen in termen van een piloot)

Dus niet leren vliegen maar weten hoe je een noodlanding doet .lees alle kranten van de laatste maand ,een bedrijfsleider die dat niet kent is een vogel voor de kat. Binnen 5 jaar is dit een verplicht vak in management opleiding.
Zou jij je veilig voelen bij een piloot die nog nooit zo een opleiding heeft gevolgd, of erger nog die opleidingen worden gewoon niet gegeven !!

bedrijven docter
17 september 2016, 19:48
IEDEREEN KO ??

Komt er nog repliek of lig je allemaal uitgeteld ??

Geen enkel jurist meer gezien of gehoord vanaf ik mijn wiskunde op het forum zette !
Of ze liggen knock out of ze zijn dag en nacht aan het wiskunde studeren.

Voor zij die nieuw zijn op dit onderwerp ,het gaat over deze wiskunde :

http://juridischeconstructies.blogspot.be/

The Paulus Experience
17 september 2016, 23:23
Deze persoon heb ik 1 maal ontmoet en wilde dit testimonie hier op het forum plaatsen. Zoals u weet is er een ledenstop en heeft hij het dan op een ander forum gezet met als gevolg dat hij geband werd. Gezien men op politics ruimer denkt zet ik zijn tekst hier onderaan.Voor zij die moesten denken dat ik dit zelf heb bedacht via een nick, kan ik U alle bewijzen per pb zenden. Ook kan men laten nazien of een zekere Eric zich geregistreerd heeft jongstleden.

Ik heb die Paul van der Es/sterfhuisconsulent nu een tijdje gevolgd. Het probleem met die man is, dat wanneer men hem niet kent, men een verkeerd oordeel zal vellen omtrent hoe hij zich profileert en hoe abominabel hij het schrijven van zijn moeders taal beheerst.
Ik ken hem van een enkel dossier dat hij overigens verbazend rimpelloos-, snel- en efficiënt tot een zeer goed einde bracht. Met alle lof.
Het wonderlijke is, dat wanneer hij tegenover je zit, je geen enkele taalfout hoort.
En luisteren kan hij als de beste, wanneer een probleem aan hem voorgelegd wordt. Zonder te interrumperen.
Interpunctie- en grammatica in geschrift is zijn ding totaal- en zonder gêne niet…
Hij ziet er ook het belang niet van in…gaat er zelfs prat op(hij vertaalt dit gebrek zelfs naar een ‘handelsmerk’) - ieder zijn meug zeggen wij in Nederland…
Omdat ’s-mans onbevangenheid mij eigenlijk wel sympathiek is, heb ik hem getracht uit te leggen dat men, aldus doende, verkeerd wordt beoordeeld.
Ik heb getracht hem stapsgewijs te helpen, te beginnen met: eerst komma, dan spatie, met een deadline van één week.
Ondanks bereidwillig luisteren, soms proberen(wat lukte), bleek dit uiteindelijk toch een vruchteloze inspanning en ik ben er dan ook maar mee gestopt.
Vol onbegrip, want, wát is daar nu zo moeilijk aan? Dat kan een kind van 5 jaar zelfs leren.
Mijn conclusie is dat het hem eenvoudigweg niets interesseert. Maar dan ook n�*ets.
Hij besteedt uitsluitend energie aan dingen die de kern raken van hetgeen hij te melden heeft.
Geen ambitie is er voor taalkundige profilering noch -perfectie, eelt op zijn ziel voor negatief commentaar en kritiek(het verdriet hem geenszins), volledig gebrek aan empathie, narcist dus in hart en nieren met provocerende flamboyance…
Nu, ik vroeg mij af, is dat dan erg? Als hij dat graag doet zo, laat hem zo doen…
Forumlezers, u moet weten, ik stoor mij mateloos aan deze dingen, indachtig ‘simplex sigilum veri’.
Welnu, ik heb besloten het maar niet meer op te merken en mij ervoor af te sluiten(dat is moeilijk als je zo niet bent geprogrammeerd), en er doorheen te zien, met steeds in gedachten het verwoordde in de openingsalinea van dit schriftuur. Zijn professionaliteit is tenslotte ongeëvenaard.
Uiteindelijk ga je nog van zo’n man houden ook zelfs. Ik zou hem missen wanneer hij zou stoppen…
dat zou een uniek fenomeen minder zijn…
Want, hoe kan men een genie zijn - beperkt tot de gingen die men nastreeft - en toch zó kind-ontwapenend uit de hoek komen(misschien omdat hij het �*s…kind…een kind savant(geen idiot savant))
Het provocatieve zit hem in de combinatie van ongeëvenaard zijn in zijn professionaliteit versus dat kind-achtig bezig zijn(maar je tenen gaan ervan krullen…)
Beste is om zich maar te concentreren op zijn liefde voor recht in combinatie met wiskunde, waarin hij, ik moet het nadrukkelijk toegeven, alle opponenten - zelfs van topkaliber -verslaat(shocking!).
de man is autodidact, dat mag, daar is niets op tegen, dat is zelfs heel eerbaar.
Des te opmerkelijk is zijn enorm idiom…en zijn onvrees voor academici.
Door zijn onorthodixiteit is hij in mijn ogen de beste sterfhuisconculent.
Zijn creativiteit is namelijk niet belemmerd door pre-condities, hij is zeer vrij van geest, een eigenschap die nodig is bij oorlog voeren, want, het beroep sterfhuisconculent uitoefenen betekent strijd aanbinden en je opponent volledig ‘outsmarten’(om te zegevieren, wat een opdrachtgever tenslotte verlangt(waar voor zijn geld)(én, hij máákt dat waar).
Hij kán het, hij dóet het.
Ik ga in ieder geval zijn eerste aangekondigde seminar bijwonen.
Die € 350,-- is mij dat wel waard, al was het maar om nadien de zaal ‘flabbergasted’ te verlaten.
Ik wil dat spektakel meemaken…

Heeft viv fijn geschreven

The Paulus Experience
17 september 2016, 23:23
Deze persoon heb ik 1 maal ontmoet en wilde dit testimonie hier op het forum plaatsen. Zoals u weet is er een ledenstop en heeft hij het dan op een ander forum gezet met als gevolg dat hij geband werd. Gezien men op politics ruimer denkt zet ik zijn tekst hier onderaan.Voor zij die moesten denken dat ik dit zelf heb bedacht via een nick, kan ik U alle bewijzen per pb zenden. Ook kan men laten nazien of een zekere Eric zich geregistreerd heeft jongstleden.

Ik heb die Paul van der Es/sterfhuisconsulent nu een tijdje gevolgd. Het probleem met die man is, dat wanneer men hem niet kent, men een verkeerd oordeel zal vellen omtrent hoe hij zich profileert en hoe abominabel hij het schrijven van zijn moeders taal beheerst.
Ik ken hem van een enkel dossier dat hij overigens verbazend rimpelloos-, snel- en efficiënt tot een zeer goed einde bracht. Met alle lof.
Het wonderlijke is, dat wanneer hij tegenover je zit, je geen enkele taalfout hoort.
En luisteren kan hij als de beste, wanneer een probleem aan hem voorgelegd wordt. Zonder te interrumperen.
Interpunctie- en grammatica in geschrift is zijn ding totaal- en zonder gêne niet…
Hij ziet er ook het belang niet van in…gaat er zelfs prat op(hij vertaalt dit gebrek zelfs naar een ‘handelsmerk’) - ieder zijn meug zeggen wij in Nederland…
Omdat ’s-mans onbevangenheid mij eigenlijk wel sympathiek is, heb ik hem getracht uit te leggen dat men, aldus doende, verkeerd wordt beoordeeld.
Ik heb getracht hem stapsgewijs te helpen, te beginnen met: eerst komma, dan spatie, met een deadline van één week.
Ondanks bereidwillig luisteren, soms proberen(wat lukte), bleek dit uiteindelijk toch een vruchteloze inspanning en ik ben er dan ook maar mee gestopt.
Vol onbegrip, want, wát is daar nu zo moeilijk aan? Dat kan een kind van 5 jaar zelfs leren.
Mijn conclusie is dat het hem eenvoudigweg niets interesseert. Maar dan ook n�*ets.
Hij besteedt uitsluitend energie aan dingen die de kern raken van hetgeen hij te melden heeft.
Geen ambitie is er voor taalkundige profilering noch -perfectie, eelt op zijn ziel voor negatief commentaar en kritiek(het verdriet hem geenszins), volledig gebrek aan empathie, narcist dus in hart en nieren met provocerende flamboyance…
Nu, ik vroeg mij af, is dat dan erg? Als hij dat graag doet zo, laat hem zo doen…
Forumlezers, u moet weten, ik stoor mij mateloos aan deze dingen, indachtig ‘simplex sigilum veri’.
Welnu, ik heb besloten het maar niet meer op te merken en mij ervoor af te sluiten(dat is moeilijk als je zo niet bent geprogrammeerd), en er doorheen te zien, met steeds in gedachten het verwoordde in de openingsalinea van dit schriftuur. Zijn professionaliteit is tenslotte ongeëvenaard.
Uiteindelijk ga je nog van zo’n man houden ook zelfs. Ik zou hem missen wanneer hij zou stoppen…
dat zou een uniek fenomeen minder zijn…
Want, hoe kan men een genie zijn - beperkt tot de gingen die men nastreeft - en toch zó kind-ontwapenend uit de hoek komen(misschien omdat hij het �*s…kind…een kind savant(geen idiot savant))
Het provocatieve zit hem in de combinatie van ongeëvenaard zijn in zijn professionaliteit versus dat kind-achtig bezig zijn(maar je tenen gaan ervan krullen…)
Beste is om zich maar te concentreren op zijn liefde voor recht in combinatie met wiskunde, waarin hij, ik moet het nadrukkelijk toegeven, alle opponenten - zelfs van topkaliber -verslaat(shocking!).
de man is autodidact, dat mag, daar is niets op tegen, dat is zelfs heel eerbaar.
Des te opmerkelijk is zijn enorm idiom…en zijn onvrees voor academici.
Door zijn onorthodixiteit is hij in mijn ogen de beste sterfhuisconculent.
Zijn creativiteit is namelijk niet belemmerd door pre-condities, hij is zeer vrij van geest, een eigenschap die nodig is bij oorlog voeren, want, het beroep sterfhuisconculent uitoefenen betekent strijd aanbinden en je opponent volledig ‘outsmarten’(om te zegevieren, wat een opdrachtgever tenslotte verlangt(waar voor zijn geld)(én, hij máákt dat waar).
Hij kán het, hij dóet het.
Ik ga in ieder geval zijn eerste aangekondigde seminar bijwonen.
Die € 350,-- is mij dat wel waard, al was het maar om nadien de zaal ‘flabbergasted’ te verlaten.
Ik wil dat spektakel meemaken…

Heeft viv fijn geschreven

bedrijven docter
18 september 2016, 09:03
Heeft viv fijn geschreven

Ik wou dat ze dat zo kon ,maar die eric bestaat echt en het is de man die ik ontmoet heb in de sterfhuisconstructie die ik gedaan heb rechtstreeks op het juridisch forum ,hij is gebannen geweest voor het plaatsen van deze tekst op het seniorennet omdat men dacht dat ik het was maar nadat hij alle bewijzen had opgezonden dat dit niet klopt is zijn ban dan opgeheven. Hij is ook al weken geregistreerd hier op politics maar heeft mij een mail gezonden dat hij geen bevestigingsmail ontvangen heeft. Kan je mij een e mail opgeven in mijn pb waar ik deze bewijzen kan naar toe zenden ,of kan er iemand van het forum die je vertrouwd mij zijn e mail adres op mijn pb zetten.
Gaan we weer een vaudeville krijgen over een zogenaamde nick van mij ? mij goed dat brengt veel leven in de brouwerij en verdeeld dit forum dan weer in believers en nonbelievers
Allez wie gelooft in een nick ,wie gelooft dat het vivi is en wie gelooft dat het echt is en dat die man wel degelijk een Nederlander is ,wonende in Hilversum en geprobeerd heeft deze testimonia zelf hier te plaatsen ??
Als je had kunnen registreren hier op politics zou je allen al zijn afgemaakt door de studenten en studentes van het groepje rond Maxima .

bedrijven docter
18 september 2016, 09:20
VEAUDEVILLE

Ik vraag beleefd langs deze weg aan de moderator en beheerder om de inschrijving van ERIC van der Ven alsnog te bevestigen zodat hijzelf hier op dit forum kan bewijzen dat hij niet vivi is.

Wapper
18 september 2016, 10:37
https://nevalalee.files.wordpress.com/2012/03/vaudeville.jpg

bedrijven docter
18 september 2016, 11:07
https://nevalalee.files.wordpress.com/2012/03/vaudeville.jpg

kan van mijn tegenstanders ook gezegd worden

bedrijven docter
18 september 2016, 19:47
Ingenieur Eric Van der Ven

Eric is een van de zoveel ingenieurs die totaal overdonderd was van mijn autodidactische kennis van wiskunde.
Ook hij kende totaal het bestaan niet van abstracte wiskunde zoals 99 procent van de ingenieurs.
Hij heeft een brainstorm met advocaten en curators meegemaakt om zijn vriend te helpen en was totaal onderste boven van mijn aanpak van wiskunde/recht ,de bij geroepen advocaten en curator en boekhouder trouwens ook.
Daarom verstaat hij de aanvallen op mijn persoon niet en wordt er zelfs een beetje kwaad van.
Ik heb hem niet gevraagd deze testimonia te doen ,hij was de forum kritiek op mij zo beu als kou pap.

Eyjafjallajökull
18 september 2016, 20:31
Waarvoor moest hij zitten ?

The Paulus Experience
18 september 2016, 21:30
Ik wou dat ze dat zo kon ,maar die eric bestaat echt en het is de man die ik ontmoet heb in de sterfhuisconstructie die ik gedaan heb rechtstreeks op het juridisch forum ,hij is gebannen geweest voor het plaatsen van deze tekst op het seniorennet omdat men dacht dat ik het was maar nadat hij alle bewijzen had opgezonden dat dit niet klopt is zijn ban dan opgeheven. Hij is ook al weken geregistreerd hier op politics maar heeft mij een mail gezonden dat hij geen bevestigingsmail ontvangen heeft. Kan je mij een e mail opgeven in mijn pb waar ik deze bewijzen kan naar toe zenden ,of kan er iemand van het forum die je vertrouwd mij zijn e mail adres op mijn pb zetten.
Gaan we weer een vaudeville krijgen over een zogenaamde nick van mij ? mij goed dat brengt veel leven in de brouwerij en verdeeld dit forum dan weer in believers en nonbelievers
Allez wie gelooft in een nick ,wie gelooft dat het vivi is en wie gelooft dat het echt is en dat die man wel degelijk een Nederlander is ,wonende in Hilversum en geprobeerd heeft deze testimonia zelf hier te plaatsen ??
Als je had kunnen registreren hier op politics zou je allen al zijn afgemaakt door de studenten en studentes van het groepje rond Maxima .

Believers en non believers...

Asjeblieft zeg, 99% van de gebruikers hier geven geen reet om je geraaskal.
Die andere percent zitten je te trollen.

Thuleander
18 september 2016, 21:43
Ook hij kende totaal het bestaan niet van abstracte wiskunde zoals 99 procent van de ingenieurs.


Het valt steeds meer op dat ingenieurs en universitairen in het algemeen bijzonder weinig weten.
Tezelfdertijd moeten we vaststellen dat diezelfde categorie (hoogopgeleiden dus) vaak links-progressieve denkbeelden koesteren en dat de mannelijke exemplaren doorgaans onderdanige en zeer onzekere betamannen zijn.

Thuleander
18 september 2016, 21:43
Asjeblieft zeg, 99% van de gebruikers hier geven geen reet om je geraaskal.


Spreek voor uzelf a.u.b.

The Paulus Experience
18 september 2016, 22:00
Het valt steeds meer op dat ingenieurs en universitairen in het algemeen bijzonder weinig weten.
Tezelfdertijd moeten we vaststellen dat diezelfde categorie (hoogopgeleiden dus) vaak links-progressieve denkbeelden koesteren en dat de mannelijke exemplaren doorgaans onderdanige en zeer onzekere betamannen zijn.

Spreek voor jezelf aub

Wapper
19 september 2016, 00:03
Spreek voor uzelf a.u.b.

Resistance is futile, you will be assimilated.

bedrijven docter
19 september 2016, 07:24
Den Bart is heel kwaad.

De beheerder van het juridisch forum is zeer kwaad omdat zijn naam is vermeld in deze draad (bericht 2 en 3)

Hij heeft me van zijn forum gebannen en nu ziet iedereen dat dit onterecht was, spijtig voor hem maar ik denk niet dat de beheerder van politics op zijn verzoek gaat ingaan.

Hierbij het relaas van die ban :

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8107710&postcount=218

bedrijven docter
19 september 2016, 07:54
Kan een autodidact een doctoraat titel behalen ?

Kan iemand die geen diploma's heeft met een origineel onderwerp toch doctoreren of is dit onmogelijk gezien hij geen promotor heeft?

Stel dat Einstein een autodidact was geen enkel diploma had maar wel zijn relativiteitstheorie had gepubliceerd in een vaktijdschrift , had hij als dan nog een doctoraat titel ontvangen ??

In de film 'a beautifull mind' is het duidelijk te zien dat dr Nash zelfs een nobelprijs economie ontvangt voor een geschriftje van nog geen 18 blz omdat het idee origineel was en door de business werd aanvaard en gebruikt.

Ikzelf heb in 1986-1988 op aanraden van de professor wiskunde een thesis geschreven met als titel " Abstracte wiskunde toegepast op recht als mathematisch object"
Door dit werk (128 blz) heb ik de sterfhuisconstructie naar Belgisch recht ontdekt en in plaats van mijn werk te publiceren ben ik het gaan toepassen met het gevolg dat ik binnen het jaar miljonair was .

Later is deze thesis de basis van mijn betaalde opleidingen geweest aan 850 euro per deelnemer.

De slides van deze voordracht met de uitleg vind U nu op het net onder de titel 'gaat wiskunde en recht toch samen '

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=194512&highlight=

Als ik ze nu integraal publiceer en het blijkt te kloppen en toepasbaar kan ik dan zonder in het bezit te zijn van diploma's (heb enkel lager middelbaar) doctoreren ??

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233370

PAUL

bedrijven docter
19 september 2016, 08:26
Citaat: dit hoort ook te staan in deze draad


Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht

Hoe zou hij zijn geweest als tiener?

Borgerocco zeer arm en van uit mijn kamertje uitkijkend op de spoorwegen met een zeer grote lotto reclame.
Vandaar is mijn idee gegroeid dat een miljonaire iemand is die niet moet werken en steeds op verlof is en zeker dus niet een zakenman is in strakke bankpakken (blauw ,zwart of grijs ) en die 72 uur per week werkt en zijn verlof netjes op een papiertje moet aanvragen.
Dus zeker geen Marc Coucke die op zijn graf mag zetten " hij werkte tot hij er bij neerviel "
In onze tijd vroegen de meisjes niet wat we studeerden ,maar welke business wij zouden opstarten .
Het doel was tot je 40e te werken, dan je business te verkopen en dan fariente.(niets meer doen dan het geld proberen op te maken )
Toen ik mijn avondschool had beëindigd na 6 jaar ,moesten we een eindwerk indienen.
Mijn eindwerk had als titel "Hoe een import en een export handel opstarten "
het bestond uit 3 deeltjes.

Het staatsblad met de stichting van mijn eigen zaak.
De 1e balans van het eerste boekjaar.
Copie van mijn bankrekening met mijn eerste miljoen Bfr op.

De leerraars stonden perflex maar ze hebben me wel mijn diploma gegeven.

bedrijven docter
19 september 2016, 08:39
Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht

Kijk, ik ben bereid om je een kans te geven. Ik ben ook geen simpele. Dus:

Kan je in eigen woorden uitleggen wat een Galoisveld is en hoe je er eentje vormt vertrekkend van een veelterm?

Was een zeer venijnige vraag en bewijst dat je wel iets van GALOIS THEORIE kent . Zelfs GALOIS wist daarop direkt geen antwoord in zijn originele papers. Hij had de avond voor zijn dood het CONCEPT op papier gezet maar ook geschreven dat de computational oplossing dus het daadwerkelijk probleem van het berekenen van de Galois groep geen sinecure was en zou een opgave zijn voor toekomstige generaties.
Als autodidact heb ik dus begonnen met de studie van de originele papers van Galois (60 blz in totaal) de nadruk lag daar in het concept ,de extensie niet op de berekening van de Galois resolvent.
Nu is dit alles geen probleem meer met maple en mathematica ,geef welke veelterm in het programma en de roots rollen eruit ,maar het concept is majestueus 'een base field verruimen met diverse nieuwe entiteiten' lees de wet verruimen met nieuwe uitspraken.
Dat was hetgeen ik heb ontdekt in 1986 -1988 dankzij de professor wiskunde in Antwerpen die mij leerde dat morphismen ook kunnen toegepast worden op elke verzameling, dus ook op recht.
Met de eerste toepassing van wat hij mij leerde had ik meer verdiend danhij in 10 jaar.

bedrijven docter
19 september 2016, 08:45
ik ben juridisch onklopbaar


Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Carmagnole Bekijk bericht

Aan welke voorwaarden dient een juridische structuur te voldoen om isomorf te zijn met een Galois-structuur van eender welke gedaante?

Q L C

Q beheers je alle wetteksten
C dan beheers je alle uitspraak en rechtsleer

daartussen is L

Hoe dichter je aan Q bent hoe minder kans je maakt een zaak te winnen.
Hoe dichter je aan C bent hoe meer kans je maakt en hoe superieurder je bent.

L moet dus opschuiven naar rechts

Je moet dus de maximum field vinden in je case (de Galois groep van je specifieke veelterm of polynoom (analogie) )

Daar is juist Galois theorie als techniek zo nuttig in, je hebt de structuur om de minimum polynoom of splittingfield of maximum rechtsuitbreiding te vinden )

en daar ben ik een super krak in met 28 jaar theoretische en praktische ervaring in.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8218234&postcount=207

Beschouw elke implecatie uit A volgt B als een algebraisch getal,maak je extensies volgens de Galois theorie en je bent er (Heb er zelf 12 jaar overgedaan om mijn database op te stellen ).
Ze was aangeslagen door de gerechtelijke ,maar door het verstrijken van de 10 jaar beroepsverbod hebben ze me deze moeten terug geven. Dus hou je vast aan de takken van de bomen want i am alive and kicking nu.

Wanneer zijn R(spec) of C(spec) volledig , maw wanneer heb je alle wetsartikels ,vonnissen en rechtspraak gevonden .

Het doel van de brainstorm is het samenstellen van R(spec) of indien nodig C(spec) om zeker te zijn dat je constructie wettelijk en legaal is.

Je hebt geen waterdichte negenproef die je bevestigd dat er niets vergeten is ,maar je hebt wel een vuistregel die je kan gebruiken en die in 95 procent van de gevallen de ontbrekende subsets aanduid (existence proof, not constructible proof). Je weet dus enkel dat er iets ontbreekt ,maar niet wat ?
Net zoals de negenproef die zegt dat het juist of verkeerd is ,maar niet wat er verkeerd is.

De proef is de Dickson double rule en die wordt uitgelegd in de voordracht.

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 08:58
Maar Paul, waarvoor moest den Eric nu zitten ?

bedrijven docter
19 september 2016, 09:10
Maar Paul, waarvoor moest den Eric nu zitten ?

wat bedoel je met zitten ? Ik heb die man 1 maal ontmoet in een sterfhuisconstructie .

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 09:31
wat bedoel je met zitten ? Ik heb die man 1 maal ontmoet in een sterfhuisconstructie .


Paul, je hebt zelf gezeten. Doe dus niet alsof je niet weet wat zitten is.

bedrijven docter
19 september 2016, 09:40
Paul, je hebt zelf gezeten. Doe dus niet alsof je niet weet wat zitten is.

ik heb voorarrest gehad ,nooit veroordeling maar ik weet niets van Eric behalve dat hij een ingenieur is ,ik weet zelfs niet of het burgerlijk of industrieel is . ik heb die man ontmoet op de brainstorm van een sterfhuisconstructie.

KRIEGSSPIELE BRAINSTORM

DEFINITIE :
In de praktijk bestaat een kriegsspiele brainstorm uit de volgende stappen:

• Informatiesessie voor de betrokken mensen en uitleg over de mogelijkheden.
• Voorstellen van een concept
• Verbeteren en aanpassen van het concept.
Door middel van een interactief proces van mogelijke nieuwe voorstellen, opmerkingen, verbeteringen en aanpassingen gebaseerd op de PDCA cyclemethode van Deming:
Plannen, Doen, Controleren, Afronden, wordt dan het uiteindelijk concept verkregen welke door al de betrokkenen kan worden goedgekeurd.

• Het bereiken van een consensus, geen meerderheid maar uniformiteit, met andere woorden: iedereen moet akkoord zijn is belangrijk.

Het is dankzij de consensustechniek dat een groep mensen op overzichtelijke- en efficiënte wijze tot een gezamenlijke beslissing kunnen komen.
De consensus vereist dus dat de gekozen oplossing unaniem aanvaard wordt .

• De Controle van de haalbaarheid en realisatie:
• Laatste fase: Stoppen of nieuw concept proberen.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=233200

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 09:51
Oh ok, my bad.
Ik dacht zo, oplichters onder elkaar :-)

bedrijven docter
19 september 2016, 09:59
dit hoort hier ook ,een forum lid die na 5 maanden eindelijk kan volgen

[quote=Patrice;8168610]---

Dus wat hij doet, is eigenlijk heel simpel. Een firma die haar schulden niet meer kan betalen, laat hij vereffenen i.p.v. het faillissement aan te vragen. Zijn activa (incl. voorraden, machinepark, enz.) verkoopt hij door aan een nieuwe vennootschap met dezelfde eigenaar. Dat bedrijf kan dan blijven verder werken met dezelfde klanten en leveranciers, maar de RSZ-schulden gaan in rook op.

Wat Paul Van der Es (op dit forum "bedrijven docter") hier "de zieke delen afsnijden" noemt, is dus eigenlijk gewoon een constructie QUOTE]

Tot daar bent u juist (eindelijk heb je het begrepen°, het is geen belasting fraude en het is niet enkel de RSZ die in de kou blijft staan maar ook de belastingen en zeer veel overige schuldeisers behalve de toeleveranciers die men nodig heeft.(Hoe die betaald worden is nog een geheim )
Vandaar ook mijn draad in politics be "zijn sterfhuisconstructies maatschappelijk aanvaardbaar" dus die discussie is op een ander forum en gaan we niet herhalen.

Ze zijn zelfs wettelijk als je bepaalde spelregels volgt zie op google verschil tussen legale en niet legale sterfhuisconstructies.

Sterfhuisconstructies zet je nooit op zonder een brainstorm met de huisadvocaat, boekhouder en curator uit de streek NOOIT of je hangt.

U ziet wel hier , een sterfhuisconstructie die 15 jaar probleemloos wordt toegepast blijkt ineens een repareerbare fout te bevatten.

Eindelijk heb je het door ,je gaat nog mee kunnen discuteren ,maar ik zou toch nu vooral eerst veel lezen op google want zo simpel is het niet en je moet werkelijk op de lijn spelen of je bent in de bak (risico van het beroep)

Het is zoals koorddansen ,een misstap en ...... BY BY.

De sterfhuisconstructie waarover hier op deze draad wordt gediscuteert heeft nu zelfs een naam gekregen als variant naar het arrest van Bergen.

Er zijn zeer veel varianten afhankelijk van het probleem , ik zelf ken een 20 tal verschillende procedures.

En ja ik heb deze techniek uitgevonden, lees nu eens eindelijk mijn biografie.
En ja wiskunde speelt een zeer belangrijke rol in deze constructies.

Zie ook naar slachthuisconstructies, want dat is pure fraude waaraan ik mij nooit bezondigd heb.

Dus eerst de definities lezen en begrijpen, dan goochelen en dan terugkomen discussiëren.

veel moed en studiegenot, het is een zeer boeiende materie.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8168618&postcount=280

bedrijven docter
19 september 2016, 10:02
Oh ok, my bad.
Ik dacht zo, oplichters onder elkaar :-)

Dat ik geen oplichter maar een VERLICHTER ben ,zal voor iedereen duidelijk zijn als ze deze draad tot hier gelezen hebben.

Een voorbeeld van mijn VERLICHTING

Toen ik mijn sterfhuisconstructies begon stond er,net zoals nu in de vereffening wetgeving nergens dat de beslagen waren opgeheven .
Dit was anders in de faillissement wetgeving waar uitdrukkelijk instond dat alle beslagen waren opgeheven (art 454 faillissement wet)
Gezien bij een sterfhuisconstructie altijd de activa al onder beslag liggen moest ik dus dit probleem oplossen.
Ik maakte dus gebruik van de wiskunde en ging uit van de stelling van het ongerijmde.
Stel dat een deurwaarder die beslag had gelegd op de activa van de vennootschap toch zou mogen verkopen, dan zou dat betekenen dat een niet bevoorrecht schuldeiser of algemeen bevoorrecht schuldeiser de goederen zou kunnen verkopen en zichzelf bij voorrang betalen.
Maar in de vereffening wetgeving in art 184 SWKH stond dat in vereffening de samenloop regel (art7 en art 8 van de Hyp W °) van kracht was.

Ik had hier dus een contradictie een (absurdum ) en daardoor bewees ik dat ingeval van vereffening de beslagen waren opgeheven net zoals in geval van faling.

Nu is dit allemaal common sens ,maar toen ik het voor het eerst deed, had ik overal schuldeisers die klacht neerlegde omdat ik beslagen goederen had verkocht.
Geen enkel deurwaarder geloofde mij en ik heb tientallen malen naar de beslagrechter moeten stappen om de deurwaarder te stoppen met de verkoop van zijn goederen.
Binnen het jaar had ik meer dan 65 strafklachten voor het verduisteren en wegnemen van beslagen goederen en begon mijn trektocht langs alle gerechtelijke politie kantoren van Vlaanderen.

Ik heb overal deze stelling van het ongerijmde mogen gaan uitleggen , en overal had ik ambras met iedereen.

Dit is mijn probleem ,ik bouw alles op zoals de wiskundigen doen lemma per lemma en dan brij ik alles aan elkaar.

Is er iemand die ook maar in de verste verte begrijpt dat wanneer je in een huurgeschil bent uitgedreven ,ik terug binnen kom langs de deur en alles terug op zijn plaats laat zetten bij rechtelijke macht, zonder proces en of titel .(RED INTEGRANDE noemt zo een constructie )

of dat je een vennootschap hebt waarvan alle en ik herhaal alle aandelen in handen zijn van deze vennootschap zelf.

ik kan eindeloos verder gaan, wiskunde toegepast in recht krijg je hetzelfde resultaat dan dat 1+2+3+4 ....... = - 1/12 zie mijn draad onder koetjes of kalfjes.


Ik heb juridisch nog zeer veel verassingen en zal die tijdens mijn voordrachten nog naar voren breng

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 10:27
Dat ik geen oplichter maar een VERLICHTER ben ,zal voor iedereen duidelijk zijn als ze deze draad tot hier gelezen hebben.

Een voorbeeld van mijn VERLICHTING

Toen ik mijn sterfhuisconstructies begon stond er,net zoals nu in de vereffening wetgeving nergens dat de beslagen waren opgeheven .
Dit was anders in de faillissement wetgeving waar uitdrukkelijk instond dat alle beslagen waren opgeheven (art 454 faillissement wet)
Gezien bij een sterfhuisconstructie altijd de activa al onder beslag liggen moest ik dus dit probleem oplossen.
Ik maakte dus gebruik van de wiskunde en ging uit van de stelling van het ongerijmde.
Stel dat een deurwaarder die beslag had gelegd op de activa van de vennootschap toch zou mogen verkopen, dan zou dat betekenen dat een niet bevoorrecht schuldeiser of algemeen bevoorrecht schuldeiser de goederen zou kunnen verkopen en zichzelf bij voorrang betalen.
Maar in de vereffening wetgeving in art 184 SWKH stond dat in vereffening de samenloop regel (art7 en art 8 van de Hyp W °) van kracht was.

Ik had hier dus een contradictie een (absurdum ) en daardoor bewees ik dat ingeval van vereffening de beslagen waren opgeheven net zoals in geval van faling.

Nu is dit allemaal common sens ,maar toen ik het voor het eerst deed, had ik overal schuldeisers die klacht neerlegde omdat ik beslagen goederen had verkocht.
Geen enkel deurwaarder geloofde mij en ik heb tientallen malen naar de beslagrechter moeten stappen om de deurwaarder te stoppen met de verkoop van zijn goederen.
Binnen het jaar had ik meer dan 65 strafklachten voor het verduisteren en wegnemen van beslagen goederen en begon mijn trektocht langs alle gerechtelijke politie kantoren van Vlaanderen.

Ik heb overal deze stelling van het ongerijmde mogen gaan uitleggen , en overal had ik ambras met iedereen.

Dit is mijn probleem ,ik bouw alles op zoals de wiskundigen doen lemma per lemma en dan brij ik alles aan elkaar.

Is er iemand die ook maar in de verste verte begrijpt dat wanneer je in een huurgeschil bent uitgedreven ,ik terug binnen kom langs de deur en alles terug op zijn plaats laat zetten bij rechtelijke macht, zonder proces en of titel .(RED INTEGRANDE noemt zo een constructie )

of dat je een vennootschap hebt waarvan alle en ik herhaal alle aandelen in handen zijn van deze vennootschap zelf.

ik kan eindeloos verder gaan, wiskunde toegepast in recht krijg je hetzelfde resultaat dan dat 1+2+3+4 ....... = - 1/12 zie mijn draad onder koetjes of kalfjes.


Ik heb juridisch nog zeer veel verassingen en zal die tijdens mijn voordrachten nog naar voren breng

tl;dr

Maar waar blijft Van der Ven dan ?

bedrijven docter
19 september 2016, 10:30
tl;dr

Maar waar blijft Van der Ven dan ?

Die kan niet op dit forum wegens de ledenstop verdomme zijn ban is net opgeheven op het seniorennet dus hij zal daar wel verschijnen en hier ook hoop ik ,de moderator ging spreken met Maarten om tenminste Eric hier toe te laten.

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 10:34
Die kan niet op dit forum wegens de ledenstop verdomme zijn ban is net opgeheven op het seniorennet dus hij zal daar wel verschijnen en hier ook hoop ik ,de moderator ging spreken met Maarten om tenminste Eric hier toe te laten.

Toch nog goed nieuws dus :-D

Hoe is het met Viv ? Wat ging ze doen vandaag ?

bedrijven docter
19 september 2016, 11:35
Toch nog goed nieuws dus :-D

Hoe is het met Viv ? Wat ging ze doen vandaag ?

SHOPPEN
Hij die mijn vrouw overneemt is mijn volgende klant !

en ik ontving net mail van eric hij zit hier laatste bericht:


http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/45441/highlight//

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 12:14
Dat is gewoon een copypaste van het zgn. bericht van hem dat jij hier ergens plaatste.

bedrijven docter
19 september 2016, 12:45
Dat is gewoon een copypaste van het zgn. bericht van hem dat jij hier ergens plaatste.

Hij komt wel op dit forum ,hij wacht op mail van beheerder, Hij is wel ingelogd op het Nederlands forum en ik ga geen ban riskeren met dubbele nick want mijn ganse thesis wordt daar gepubliceert.

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 14:04
Wat zou het paspoort van Eric moeten bewijzen eigenlijk ?

bedrijven docter
19 september 2016, 14:05
Toch nog goed nieuws dus :-D

Hoe is het met Viv ? Wat ging ze doen vandaag ?

Heb je gevraagd per pb om een e mail adres op te geven zodat ik het paspoort van eric kan doorzenden ,ik mag dat niet openbaar hier op het forum zetten voor gevaar van identiteitsdiefstal dus moet je vertrouwen en zend het per e mail en dan moet je het maar bevestigen dat het klopt en dat die man bestaat.

Waarom je een vijfdegraadsvergelijking niet kan oplossen met een formula staat hieronder in 1 beeld samengevat (abstracte wiskunde), omdat A5 een simple groep is en dat bewijs je met deze dodecahedral.

bedrijven docter
19 september 2016, 14:08
Wat zou het paspoort van Eric moeten bewijzen eigenlijk ?

dat die bestaat en nederlander is en ik het niet ben

Eyjafjallajökull
19 september 2016, 14:10
dat die bestaat en nederlander is en ik het niet ben

Ik twijfel er niet aan dat die bestaat. Ik stel me enkel vragen wat jij met zijn paspoort moet...

bedrijven docter
19 september 2016, 14:12
Heb nu 2 dagen andere zorgen,ben net geskyped door een bedrijf in moeilijkheden en moet even dat gaan oplossen ,morgen staat de brainstorm met al zijn raadgevers en curator (das rap georganiseert niet) in sterfhuisconstructies gaat het altijd zeer zeer snel.

bedrijven docter
19 september 2016, 14:17
Aan Het Werken Nu

Wapper
19 september 2016, 23:32
Aan Het Werken Nu

Meesterlijk de komediant uithangen, het is niet iedereen gegeven! :lol:

https://blog.tsheets.com/wp-content/uploads/2016/06/giphy-1.gif

bedrijven docter
20 september 2016, 11:00
Eric

U vind hem hier ook:

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=194801&highlight=

Eyjafjallajökull
20 september 2016, 11:11
Eric ?

Maar wat moest je nu eigenlijk met dat paspoort van hem ?

bedrijven docter
20 september 2016, 19:05
Eric ?

Maar wat moest je nu eigenlijk met dat paspoort van hem ?

Hij verschijnt zelf wel op dit forum en vecht het dan zelf maar met hem uit

bedrijven docter
21 september 2016, 02:59
Meesterlijk de komediant uithangen, het is niet iedereen gegeven! :lol:

https://blog.tsheets.com/wp-content/uploads/2016/06/giphy-1.gif

Brainstorm gaat verder straks om 12.00 uur omdat de boekhouder gisteren er niet kon bijzijn en die moet het bijzonder verslag opstellen dat wij allen moeten tekenen. Zaakvoerder ,advocaat en bijgeroepen curator akkoord, de curator wordt de vereffenaar.

Het is een klein maar bekend restaurant en je hoort nog van het vervolg als het gered is.

Tijdens de brainstorm wordt na onderzoek van de gezondheid van het bedrijf, eerst het totaal sterfhuisconcept voorgelegd aan het management, aandeelhouders, borgstellers, boekhouder en of bedrijfsrevisor.
Wenselijk en aan te raden is dat een curator verbonden aan de betrokken rechtbank (arrondissement van de zetel van de vennootschap) als bijkomend adviseur bij de evaluatie fase wordt betrokken. Dit laatste is noodzakelijk om geen inbreuken te plegen tegen de faillissementswet met het oog op de mogelijke aansprakelijkheidsvorderingen en of strafrechtelijke sancties. In de praktijk bestaat de brainstorm uit de volgende stappen:

• Informatie sessie voor de betrokken mensen en uitleg over de mogelijkheden.
(voortbestaan, WCO, faling, sterfhuisconstructie, enz...)
Uitwerken van een gekozen concept.
• Verbeteren en aanpassen van het concept.
Dit gebeurt door middel van verdere brainstorming en zogenaamde kriegspiele waarin de advocaten, curator en notaris de eventuele fouten van het basisconcept proberen te ontdekken.
Door middel van een interactief proces van mogelijke nieuwe voorstellen, opmerkingen, verbeteringen en aanpassingen gebaseerd op de PDCA cyclemethode van Deming:
Plannen, Doen, Controleren, Afronden, wordt dan het uiteindelijk concept verkregen welke door al de betrokkenen kan worden goedgekeurd.

• Het bereiken van een consensus, geen meerderheid maar uniformiteit, met andere woorden: iedereen moet akkoord zijn is belangrijk.

Het is door deze brainstorms met de beste advocaten en juristen en curatoren in België dat het systeem in de loop der jaren verfijnd en geperfectioneerd is.
Het is dankzij de consensustechniek dat een groep mensen op overzichtelijke en efficiënte wijze tot een gezamenlijke beslissing kunnen komen. De consensus vereist dus dat de gekozen oplossing unaniem aanvaard wordt opgenomen wordt als bijzonder verslag volgend op de alarmprocedure. BVBA: art. 332 – NV: art. 633 (opgelet, Jaarverslag art.95 is geen bijzonder verslag art.633).

• De Controle van de haalbaarheid en realisatie: Bijzonder verslag art.633 moet saneringsmaatregelen voorzien die in verhouding staan tot de ernst van de financiële problemen en rekening houden met het 'Maatschappelijk verantwoord ondernemen'.

• Laatste fase: Stoppen of verder gaan.

We gaan dus verder en verslag wordt vandaag opgesteld en constructie wordt uitgevoerd vanaf maandag as.

bedrijven docter
21 september 2016, 03:21
Ik twijfel er niet aan dat die bestaat. Ik stel me enkel vragen wat jij met zijn paspoort moet...

Hij zond me die per mail om te bewijzen dat hij bestaat en ik dus geen nick gebruik.

Wapper
21 september 2016, 09:11
Brainstorm gaat verder straks om 12.00 uur omdat de boekhouder gisteren er niet kon bijzijn en die moet het bijzonder verslag opstellen dat wij allen moeten tekenen. Zaakvoerder ,advocaat en bijgeroepen curator akkoord, de curator wordt de vereffenaar.

Het is een klein maar bekend restaurant en je hoort nog van het vervolg als het gered is.



Toch niet in Wijnegem? :rofl:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8099814&postcount=89

Herr Flick
21 september 2016, 09:18
Ik dacht dat enige discretie in het opzetten van dergelijke sterfhuis constructies toch wel geboden is.

bedrijven docter
21 september 2016, 10:01
Toch niet in Wijnegem? :rofl:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8099814&postcount=89

Knokke op de zeedijk, daar kennen ze me nog van LA RESERVE

bedrijven docter
21 september 2016, 10:03
Ik dacht dat enige discretie in het opzetten van dergelijke sterfhuis constructies toch wel geboden is.

De baas is akkoord dat ik hem mag gebruiken als referentie als ik hem red.

dalibor
21 september 2016, 10:11
De baas is akkoord dat ik hem mag gebruiken als referentie als ik hem red.

En je dacht: ik pak er al mee uit voordat dat een feit is.

By the way, wat zit je op dit forum je tijd te verbeuzelen in deze cruciale uren?

bedrijven docter
21 september 2016, 10:12
Ik dacht dat enige discretie in het opzetten van dergelijke sterfhuis constructies toch wel geboden is.

Als je foefelt en sjoemelt wel ja ,want dan mag niemand het weten. De ganse constructie komt in een bijzonder verslag in het kader van de alarmbel procedure ,iedereen van de aanwezigen tekent dit en daarna wordt het gepubliceert in het staatsblad (de details zijn bijlagen aan het verslag en die worden niet gepubliceert ,anders ziet iedereen mij geheime constructies en vinden ze de commutator matrix met de extensies naar R (spec) want hier is een simple extensie gebeurt maar ook een verwijzing naar rechtsleer zodat we in R(spec) zitten (trancendental inbegrepen) en niet in Ra(Spec)

Bij de sterfhuisconstructie van LA RESERVE zaten we zelfs in C(spec) toevoeging IPR !
Dat was een huzarenstukje op gebied van combinatorics? Heb er 20.000.000 bfrs voor ontvangen.

bedrijven docter
21 september 2016, 10:17
En je dacht: ik pak er al mee uit voordat dat een feit is.

By the way, wat zit je op dit forum je tijd te verbeuzelen in deze cruciale uren?

ik ben een hoogspringer en geen verspringer ,ik leg eerst de lat en dan moet ik er nog over.
Trouwens mijn succes rate is 99,999999999999999999999999999999999999%

Meeting is om 12.00 uur en is enkel nog formaliteit ,boekhouder moet samen met mij bijzonder verslag opstellen en iedereen tekenen , advocaten zijn er al niet meer bij die tekenen later ,doc wordt hen gebracht per drager

Thuleander
21 september 2016, 10:42
Go Paul.
En zorg dat de staat niks krijgt, Paul.
Absoluut niks.

bedrijven docter
21 september 2016, 14:40
Go Paul.
En zorg dat de staat niks krijgt, Paul.
Absoluut niks.

Dat beslist de hyp wet ,je kan daar niets in pooteren of BAK

Boekhouder heeft wel verslag opgesteld maar tekent het niet mee omdat hij de brainstorm niet heeft meegedaan (was er de dag ervoor niet )

moet even denken wat ik moet doen ,maar het lijkt mij logisch als hij er niet bij was dat hij het dan enkel moet opstellen maar niet voor akkoord ondertekenen.

bedrijven docter
21 september 2016, 14:45
Geregistreerd op: 1-6-2016
Woonplaats: berchem

BerichtGeplaatst: Wo 21 Sep 2016, 11:57 Onderwerp: abstracte wiskunde toegepast op iso 9001 Reageer met quote Bewerk/Verwijder dit bericht


ISO 9001 op basis van abstracte wiskunde

Tussen de jaren 2001 en 2012 heb ik samen met een biochemicus Yan Langenakens een inplantingschema uitgewerkt op basis van group theorie en fractals.

Meer dan 5000 bedrijfsleiders zijn naar mijn voordrachten gekomen en honderden daarvan hebben het isomorphosis systeem toegepast en passen het nog toe.

voor zij die een video wensen te ontvangen van deze voordracht graag pb .

Het systeem isomorphosys wordt nog ingeplant door de heer YAN langenakens en U kan alle coördinaten ontvangen via pb.

Ikzelf doe geen inplantingen meer ,ik ontvang enkel nog royalties als mede uitvinder van het systeem.

https://www.google.be/search?q=afbeeldingen&biw=1280&bih=878&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0ahUKEwi-l-j8yaDPAhXEDxoKHQI0DP8Q_AUIBigB#tbm=isch&q=isomorphosis

Bartjeuh
21 september 2016, 15:19
Tussen de jaren 2001 en 2012 heb ik samen met een biochemicus Yan Langenakens een inplantingschema uitgewerkt op basis van group theorie en fractals.

Was dat dan een staaltje van inplantotorics?

bedrijven docter
21 september 2016, 19:46
Was dat dan een staaltje van inplantotorics?

Big money : Mercedes,opel ,peugeot ,scholengemeenschap noord antwerpen,ursulinen Mechelen,en nog meer dan 450 KMO elk aan 15.000 euro, ja dat is inderdaad implantotorics .

GOOGLE Paul Beirens en mischien zie je nog de miljoenen vliegen op het internet .

bedrijven docter
22 september 2016, 03:41
wat ik nog vond van isomorphosis,dus zo dom zal ik dan wel niet zijn als je dat systeem kan uitvinden op basis van group theorie en het nog verkocht krijgt in gans Vlaanderen aan 15.000 EURO per iso

bedrijven docter
22 september 2016, 22:09
dit mag hier ook staan
Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Patrice Bekijk bericht

Dat is dan toch een selectieve lezing van het vonnis en dan enkel nog over een deelaspect. Tevens bevestigt het vonnis mijn stelling dat er eigenlijk van discontinuïteit geen sprake is, maar je enkel facturen in rook wil doen opgaan.

Dat select lezen is wat ik altijd doe ,ik haal uit elk vonnis de implecaties uit A volgt B ,daarom ben ik zo sterk in recht.
Niemand doet dat en maakt er zeker geen systematische database van ,al de advocaten gebruiken arresten en vonnissen vanuit de jura en lezen de korte samenvatting ,ik lees het volledig vonnis en ga dan op zoek naar implecaties ,inverses, converses en contrapossitives , duid ze aan en copieer ze in mijn database .
Samen met mijn brainstorms geeft dit een uniek inzicht in recht. Daarom dat ik altijd zo onvoorstelbaar snel kan reageren en uniek uit de hoek kom want niemand doet dat zo.
ieder advocaat zou het vonnis van Scheers interpreteren zoals U : FRAUDE DA MAG NIE !
voor mij is het vonnis van Scheers de zegen van mijn loopbaan en vooral mijn toekomst, ik haal uit het vonnis van Scheers. :

1 Dat een sterfhuisconstructie volkomen wettelijk is als je de juiste prijs hanteerd (en daar ga ik in economic forum een nieuwe draad op zetten)

2. Dat ik dubbel verdienste heb omdat ik betaald wordt op de prijs (10 procent) dus mijn inkomsten worden door dit vonnis verdubbeld !! ,geen enkel klant zaagt over de going concern waarde want ik duw hem juist dit vonnis onder zijn neus om hem doodsbang te maken en te zeggen ,zie eens Scheers heeft niet geluisterd naar mij want ik zat in voorarrest en dat zijn de gevolgen .Ik heb dus sedert het vonnis van Scheers nooit geen discuties meer met klanten over hoeveel ze moeten betalen om zelf hun ondernemening terug over te nemen.

bedrijven docter
23 september 2016, 04:52
Reeds meer dan 15.000 maal gedownload op het Nederlandse juristen forum.
Dit forum bestaat voor 90 percent uit advocaten,notarissen ,bedrijfsrevisors .....
Dus geen spammers of zwammers maar High level forum leden.

http://rechtenforum.nl/forum/search.php?search_id=egosearch

bedrijven docter
23 september 2016, 13:50
Citaat:


Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht

En wat gaan de cuckies vandaag verzinnen om te trachten Bedrijvendocter het forumleven zuur te maken?

Erg creatief zijn jullie niet meer hé.

De cuckies zijn zo dom dat ze na 4 maanden nog niet door hebben dat ze gebruikt worden door mij om voldoende hits op mijn draden te hebben zodat ik omhoog schiet en bovenaan sta in google

In Antwerpen noemen ze dat iemand naaien .

Maar bij hen doet dat niet zeer want ze hebben het nog niet door en vermits ze geen geld hebben zal het zeer lang duren voor hun Euro valt.

bedrijven docter
29 september 2016, 06:36
HET PROBLEEM VAN HET SCHOONHEIDSSALON IS OPGELOST

Recapituleren :
Ik werd gebeld door Alsu eigennares van het schoonheids instituut in Berchem de dag voor ze door de eigenaar van het pand werd uitgedreven.
De eigenaar wou dat zijn dochter in het pand kwam en had een uitdrijvingsvonnis bekomen bij de vrederechter. Zijn dochter zou dus kosteloos met de handelszaak van Alsu gaan lopen want ze ging daar zelf een schoonheidssalon beginnen.

Ik heb s'anderdaags de uitdrijving laten plaatsgrijpen en ben op basis van de redintegranda terug in het pand gekomen met een andere deurwaarder.

Na een paar woelige weken en heftige discussies heeft de eigenaar van het pand een document getekend dat hij het pand enkel zal verkopen als appartementsgebouw en dus afziet van de uitbating van een schoonheidssalon, bovendien betaald hij aan Alsu 5 jaar huur als uitwinningsvergoeding zodat ALSU haar zaak terug kan heropstarten in een ander pand.


CASE OPGELOST ,ANSU GELOOFT HET NOG NIET.

bedrijven docter
30 september 2016, 09:00
JUST ! TIS JUST

Redding van restaurant shopping center wijnegem ,gans juridisch forum lachte mij uit TWAS JUST BLEEK.

Draad van fabriek ,vereffening bij wet , there was no such thing ! ,TASHUNGA in geen velden niet meer te bekennen ,hij laat zich niet meer zien net zoals al de overige juristen TWAS JUST BLEEK (fabriek gered)

Draad van ingenieur Eric op senioren net , Vergif is gaan lopen en afgemaakt TWAS JUST BLEEK;

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=194801&highlight=

en nu weer de REDINTEGRANDA die is ook JUST TIS JUST.

http://www.anassa.be/

Zijn jullie masochisten ??

http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=194512&highlight=

bedrijven docter
19 augustus 2018, 10:51
Category theory toegevoegd aan voordracht (eind 2018):-)

https://www.slideshare.net/paulvanderes1/es-paul-van-der-mathematics-for-lawyers

Eduard Khil
19 augustus 2018, 11:29
Category theory toegevoegd aan voordracht (eind 2018):-)

https://www.slideshare.net/paulvanderes1/es-paul-van-der-mathematics-for-lawyers

thread necromancer

Eyjafjallajökull
21 augustus 2018, 22:28
Waar is Pol eigenlijk zijn amusementswaarde verloren ?

bedrijven docter
22 augustus 2018, 01:32
Waar is Pol eigenlijk zijn amusementswaarde verloren ?

Ja het wordt ernstig nu, heb ondertussen 4 burelen .:-D

Gent
Oudenaarde
Rijmenam
Antwerpen

https://www.slideshare.net/paulvanderes1/mathematics-for-lawyers-2018paul-van-der-es

Demper
22 augustus 2018, 23:09
Ne maat van mij heeft een failliet hoerenkot.

Paul?

Demper
22 augustus 2018, 23:18
Trage service.

kojak
22 augustus 2018, 23:22
Trage service.

Was dat de reden van het faillissement ?

Universalia
23 augustus 2018, 14:41
Was dat de reden van het faillissement ?

Het 'verwarde' karakter misschien? 8O