PDA

View Full Version : Binnenkort iedereen pro Islam...


Thinker
4 november 2004, 16:50
Binnenkort iedereen pro Islam... want alle tegenstanders zijn (weldra) dood.
En dat betekent dan het einde van de 'multiculture' samenleving, want dan krijgen we een monoculturele 'Islam' samenleving

BartP
4 november 2004, 16:59
Een zeer interessante bijdrage, duidelijk gestaafd door een goede en duidelijke argumentatie.
Proficiat.
Vindt u dit zelf uit, of is er iemand die dit voor u uitvindt?

Het Skill Effect
4 november 2004, 17:04
k&k

Westland New Post
4 november 2004, 17:19
Binnenkort iedereen pro Islam... want alle tegenstanders zijn (weldra) dood.
En dat betekent dan het einde van de 'multiculture' samenleving, want dan krijgen we een monoculturele 'Islam' samenleving

Zover zal het niet komen. Er zijn nog genoeg rechtse Europeanen te vinden voor een etnische zuivering. :mrgreen:

Thinker
4 november 2004, 17:32
Een zeer interessante bijdrage, duidelijk gestaafd door een goede en duidelijke argumentatie.
Proficiat.
Vindt u dit zelf uit, of is er iemand die dit voor u uitvindt?
Blijkbaar vindt U het neerkogelen en neersteken van mensen met een andere menig een veel interessantere bijdrage, die duidelijk beter gestaafd is door goede en duidelijke argumentatie (kogels en mes).

De dode slachtoffers zullen alleszins niet meer in staat zijn om die 'goede en duidelijke argumentatie' nog verder tegen te spreken...

Werkslaaf
4 november 2004, 23:02
Een zeer interessante bijdrage, duidelijk gestaafd door een goede en duidelijke argumentatie.
Proficiat.
Vindt u dit zelf uit, of is er iemand die dit voor u uitvindt?
Wacht maar tot de economie in een recessie vervalt. Uw bruine vrienden van om de hoek staan plots met z'n allen aan uw deur met de Koran in de hand om uw vrouw te verkrachten en u de keel over te snijden.

Beelden uit Irak? Als't effe tegenslaat beelden in uw straat ja. Maar u steekt liever uw kop in het zand. Begin dan maar eens met wat Islamitische teksten te lezen. (en geen fundamentele, he, da's niet nodig,, de gewone zeggen al genoeg)

En dan hebben ze nog niks misdadig gedaan, he, volgens de Koran, want ge zijt toch een niet-moslim en dus een ketter!

BartP
5 november 2004, 11:47
Wacht maar tot de economie in een recessie vervalt. Uw bruine vrienden van om de hoek staan plots met z'n allen aan uw deur met de Koran in de hand om uw vrouw te verkrachten en u de keel over te snijden.

Beelden uit Irak? Als't effe tegenslaat beelden in uw straat ja. Maar u steekt liever uw kop in het zand. Begin dan maar eens met wat Islamitische teksten te lezen. (en geen fundamentele, he, da's niet nodig,, de gewone zeggen al genoeg)

En dan hebben ze nog niks misdadig gedaan, he, volgens de Koran, want ge zijt toch een niet-moslim en dus een ketter!
U hebt groot gelijk, Belgie is inderdaad op weg om een tweede Irak te worden. In uw bijdrage fundeert u dat standpunt dan ook weliswaar. Ik denk inderdaad nu ook dat het veel beter is om al die moslims af te slachten. Misschien kunnen we ze vergassen, met de nieuwe technologieen moeten we meer dan 1,5 miljoen per jaar kunnen halen.
U hebt me met uw duidelijk gefundeerde redenering, en kristalheldere logica helemaar overtuigd.

Spolpoel
5 november 2004, 11:49
U hebt groot gelijk, Belgie is inderdaad op weg om een tweede Irak te worden. In uw bijdrage fundeert u dat standpunt dan ook weliswaar. Ik denk inderdaad nu ook dat het veel beter is om al die moslims af te slachten. Misschien kunnen we ze vergassen, met de nieuwe technologieen moeten we meer dan 1,5 miljoen per jaar kunnen halen.
U hebt me met uw duidelijk gefundeerde redenering, en kristalheldere logica helemaar overtuigd.
En waar blijft uw standpunt? :roll:

Thinker
6 november 2004, 10:54
U hebt groot gelijk, Belgie is inderdaad op weg om een tweede Irak te worden. In uw bijdrage fundeert u dat standpunt dan ook weliswaar. Ik denk inderdaad nu ook dat het veel beter is om al die moslims af te slachten. Misschien kunnen we ze vergassen, met de nieuwe technologieen moeten we meer dan 1,5 miljoen per jaar kunnen halen.
U hebt me met uw duidelijk gefundeerde redenering, en kristalheldere logica helemaar overtuigd.Wat baten kaars en bril als de uil (U dus) niet zien wil? Of om bij het gevogelte te blijven, U bent een echte struisvogel, die liever de kop in het zand steekt om de realiteit niet onder ogen te moeten zien van het gevaar dat op ons af komt.
Zoals Bush echter tegen Kerry zei: 'You can run, but you can't hide.'
In tegenstelling met de argumenten van Kerry, zijn de argumenten van Bush op onze rood doordrenkte staatsomroep echter weinig of niet aan bod gekomen.

Knuppel
6 november 2004, 11:02
k&k
Waarom hebben ze jou hier eigenlijk nog geen moderator gemaakt?

Knuppel
6 november 2004, 11:04
Een zeer interessante bijdrage, duidelijk gestaafd door een goede en duidelijke argumentatie.
Proficiat.
Vindt u dit zelf uit, of is er iemand die dit voor u uitvindt?
Eén zwaluw maakt idd de lente niet maar het is wel een aanwijzing dat de lente er met vrij grote zekerheid aankomt, hé?

TypO
7 november 2004, 12:45
Belangrijk ! Lezen !

http://forum.politics.be/showthread.php?t=23586

Funghus
7 november 2004, 21:27
Binnenkort iedereen pro Islam... want alle tegenstanders zijn (weldra) dood.
En dat betekent dan het einde van de 'multiculture' samenleving, want dan krijgen we een monoculturele 'Islam' samenleving Ik denk dat ook veel moslims walgen van het geweld tegenwoordig. Vergeet niet dat er dagelijks veeel meer moslims sneuvelen dan niet-moslims. Vreemd genoeg ligt het uitsterven van de "Westerlingen" eerder aan hun gebrek aan nageslacht dan aan terreuraanslagen en moorden.

Raven
7 november 2004, 23:52
Ik denk dat ook veel moslims walgen van het geweld tegenwoordig. Vergeet niet dat er dagelijks veeel meer moslims sneuvelen dan niet-moslims. Vreemd genoeg ligt het uitsterven van de "Westerlingen" eerder aan hun gebrek aan nageslacht dan aan terreuraanslagen en moorden.
Maakt niet uit... Jullie Westerlingen zijn zo laf dat jullie niet willen sterven. Een moslim is wel bereid zijn leven te laten... Daarmee is die verhouding gerechtvaardigd.

Per Westerse duivel die het leven laat, gaan 10 heroische martelaren naar de hemel.

VlaamseBelg
8 november 2004, 16:07
Binnenkort iedereen pro Islam... want alle tegenstanders zijn (weldra) dood.
En dat betekent dan het einde van de 'multiculture' samenleving, want dan krijgen we een monoculturele 'Islam' samenleving
Pas aub je nick aan naar "repeater" of "mindless parrot", je brengt iedereen hier in de war.

TypO
9 november 2004, 12:55
Ik denk dat ook veel moslims walgen van het geweld tegenwoordig. Vergeet niet dat er dagelijks veeel meer moslims sneuvelen dan niet-moslims. Vreemd genoeg ligt het uitsterven van de "Westerlingen" eerder aan hun gebrek aan nageslacht dan aan terreuraanslagen en moorden.

En waarom hebben de westerlingen zo weinig nageslacht?
Omdat je wel twee keer nadenkt voor je een mensje in deze multiculturele maatschappij neerzet, alwaar een autochtoon een tweederangsburger geworden is.

VlaamseBelg
9 november 2004, 13:09
En waarom hebben de westerlingen zo weinig nageslacht?
Omdat je wel twee keer nadenkt voor je een mensje in deze multiculturele maatschappij neerzet, alwaar een autochtoon een tweederangsburger geworden is.
Bullshit, we maken maar 2 kinderen meer omdat we anders aan "comfort" moeten inboeten. We hebben meer geld en we willen de vrijheid om dat op te kunnen doen, met meer dan 2 kinderen wordt het al moeilijker om op reis te gaan bv.

Het heeft niks te maken met jouw angst voor de toekomst.

TypO
9 november 2004, 13:21
Bullshit, we maken maar 2 kinderen meer omdat we anders aan "comfort" moeten inboeten. We hebben meer geld en we willen de vrijheid om dat op te kunnen doen, met meer dan 2 kinderen wordt het al moeilijker om op reis te gaan bv.

Het heeft niks te maken met jouw angst voor de toekomst.

Ok, da's msschien uw reden; comfort.
De mijn angst. ok.