PDA

View Full Version : Orgietjes


C2C
5 oktober 2016, 20:16
Ik heb er eentje mogen meemaken nu Leuven weer vol zatte studentinnen loopt. Wel geil maar ook niet alles. Jullie ervaringen?

Toch zoiets dat je eens moet meegemaakt hebben, al is het maar om de diverse effecten van alcohol en wiet op de libido van jonge vrouwen en mannen te aanschouwen.

Ik blijf er trouwens bij dat emo-trienen uit de humane wetenschappen na een tijdje opwarmen de meest perverse worden. Bij bio-ingenieuses ligt dat anders, die berekenen zelfs in het heetst van de strijd. Economistes zijn een ramp.

quercus
5 oktober 2016, 20:47
Ik heb er eentje mogen meemaken nu Leuven weer vol zatte studentinnen loopt. Wel geil maar ook niet alles. Jullie ervaringen?

Toch zoiets dat je eens moet meegemaakt hebben, al is het maar om de diverse effecten van alcohol en wiet op de libido van jonge vrouwen en mannen te aanschouwen.

Ik blijf er trouwens bij dat emo-trienen uit de humane wetenschappen na een tijdje opwarmen de meest perverse worden. Bij bio-ingenieuses ligt dat anders, die berekenen zelfs in het heetst van de strijd. Economistes zijn een ramp.
Héla, héla! Antwoord van deze oude man: ik ben gehuwd met een economiste die ik aan de univ heb leren kennen en beminnen. We zaten in hetzelfde jaar. Het was allesbehalve "een ramp"! :lol:

Tavek
5 oktober 2016, 21:49
Allez dan, C2C heeft een natte droom gehad.

Zijt ge de negerinnen beu geworden ?

Nietzsche
13 oktober 2016, 20:40
Allez dan, C2C heeft een natte droom gehad.

Zijt ge de negerinnen beu geworden ?

Negerinnen zijn top om seks mee te hebben, je moet er alleen niet mee voortplanten.

dalibor
13 oktober 2016, 20:46
Ik ben voor een vroegtijdige schoolverlaatster gegaan.

De schoofzak
14 oktober 2016, 09:26
Er staat geschreven en gedrukt, ...

.

parcifal
14 oktober 2016, 09:28
Nu had ik toch wel orgelles gelezen zeker.

Dat C2C zijn lusten zou/wou botvieren op een Orgel was wel een interessante insteek/visualisatie. Veel pijpen en zo.

Nr.10
14 oktober 2016, 23:44
Ik heb er eentje mogen meemaken nu Leuven weer vol zatte studentinnen loopt. Wel geil maar ook niet alles. Jullie ervaringen?

Toch zoiets dat je eens moet meegemaakt hebben, al is het maar om de diverse effecten van alcohol en wiet op de libido van jonge vrouwen en mannen te aanschouwen.

Ik blijf er trouwens bij dat emo-trienen uit de humane wetenschappen na een tijdje opwarmen de meest perverse worden. Bij bio-ingenieuses ligt dat anders, die berekenen zelfs in het heetst van de strijd. Economistes zijn een ramp.
En C2C, wat denk je van de juridische sector?

De schoofzak
15 oktober 2016, 17:00
Nu had ik toch wel orgelles gelezen zeker.

Dat C2C zijn lusten zou/wou botvieren op een Orgel was wel een interessante insteek/visualisatie. Veel pijpen en zo.

En in een kerkgebouw !

.