PDA

View Full Version : Waarom zijn er geen jongeren op dit forum?


Thuleander
17 oktober 2016, 08:04
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

Peche
17 oktober 2016, 08:11
Die zitten op 9lives

Anna List
17 oktober 2016, 08:17
t is niet omdat 99% van de deelnemers hier aan hersenverkalking lijden, dat je moet gaan veralgemenen, Thule!

Peche
17 oktober 2016, 08:25
Veel koriander eten.

TheFourHorsemen
17 oktober 2016, 08:39
Ik ben 24.

GandalftheGrey
17 oktober 2016, 08:39
t is niet omdat 99% van de deelnemers hier aan hersenverkalking lijden, dat je moet gaan veralgemenen, Thule!

99% lijkt me nochtans vrij algemeen.:-D

Hoomer
17 oktober 2016, 08:53
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

Misschien omdat jullie te stom zijn om te begrijpen wat er gaande is in de wereld? Misschien omdat jullie gehersenspoeld zijn door het extreem linkse onderwijs net, misschien omdat jullie de "ikke en de rest kan stikken" generatie zijn. Wie zal het zeggen. ;-)

geertvdb
17 oktober 2016, 09:03
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
.

En gij wel??8O

PS
De enige die hier enigszins van mening durft te veranderen is Schoofzak, en die is niet meer van de jongsten.

de vuile muilekoek
17 oktober 2016, 09:48
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

Is dat Uw visie op mensen met ervaring ?

de vuile muilekoek
17 oktober 2016, 10:12
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

En wat gaan ze komen vertellen die jongeren ? wanneer en waar de volgende festivals plaats vinden ?:roll: en hoeveel ze verzameld hebben voor hun rode neuzen dag ? en hoeveel geld ze ingezameld hebben voor een of ander project ? waarvan er dan nooit gaat opgevolgd worden wie en waar dat geld naartoe is gevlogen .....................................:roll: fuck die jongeren zeg:roll:

Jay-P.
17 oktober 2016, 10:22
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.Mekkert een der ouderen van de generatie Y. -A.k.a. generatie Hotel Mama :lol:
Goeike 'Thu' :thumbsup:
Marie van de koster staat rechts, hieronder.

Marie van de koster
17 oktober 2016, 10:23
Zolang ik geen 70 ben, ben ik jong :x

Libro
17 oktober 2016, 10:27
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

Kristof Calvo is nog maar 29 en al het toppunt van geborneerdheid!

Jay-P.
17 oktober 2016, 10:29
Kristof Calvo is nog maar 29 en al het toppunt van geborneerdheid!Verheug U. Het toekomstig voorbeeld voor generatie Z.
Beef en sidder.

Tavek
17 oktober 2016, 10:31
Mekkert een der ouderen van de generatie Y. -A.k.a. generatie Hotel Mama :lol:
Goeike 'Thu' :thumbsup:

De generatie Y (ook mijn generatie, ik ben er 33) werkt harder en meer als de generatie van hun ouders.

Wij moeten veel meer als onze ouders goochelen om gezin en werk in balans te houden. Niks te thuisblijvende vrouw, of deeltijds werkende vrouw/man....twee fulltime lonen om het huis en de kosten voor kinderopvang te dragen.

En uiteraard ook om de massieve belastingen op onze lonen te betalen, met als doel jullie pensioenen te kunnen uitkeren.

Jay-P.
17 oktober 2016, 10:33
De generatie Y (ook mijn generatie, ik ben er 33) werkt harder en meer als de generatie van hun ouders.

Wij moeten veel meer als onze ouders goochelen om gezin en werk in balans te houden. Niks te thuisblijvende vrouw, of deeltijds werkende vrouw/man....twee fulltime lonen om het huis en de kosten voor kinderopvang te dragen.

En uiteraard ook om de massieve belastingen op onze lonen te betalen, met als doel jullie pensioenen te kunnen uitkeren.Dat is het probleem net. En 't is 'googlen'. :-)

En ik betaal nog mee aan jullie pensioenkas nietegenstaande ik ver weg woon, werk en leef. Zelfs uitgeschreven uit jullie land, regio en Europa.
Nah, 't is maar dat ge 't weet. Punker! :lol: (voor te lachen he, dat laatste.)

Anna List
17 oktober 2016, 10:38
Dat is het probleem net. En 't is 'googlen'. :-)

die 'meer als' stoort me toch harder ;-)

Jay-P.
17 oktober 2016, 10:40
die 'meer als' stoort me toch harder ;-)[Grin]

TheFourHorsemen
17 oktober 2016, 10:40
En wat gaan ze komen vertellen die jongeren ? wanneer en waar de volgende festivals plaats vinden ?:roll: en hoeveel ze verzameld hebben voor hun rode neuzen dag ? en hoeveel geld ze ingezameld hebben voor een of ander project ? waarvan er dan nooit gaat opgevolgd worden wie en waar dat geld naartoe is gevlogen .....................................:roll: fuck die jongeren zeg:roll:

Fuck you.


- een jongere van 24 -

Hoomer
17 oktober 2016, 10:42
De generatie Y (ook mijn generatie, ik ben er 33) werkt harder en meer als de generatie van hun ouders.

Wij moeten veel meer als onze ouders goochelen om gezin en werk in balans te houden. Niks te thuisblijvende vrouw, of deeltijds werkende vrouw/man....twee fulltime lonen om het huis en de kosten voor kinderopvang te dragen.

En uiteraard ook om de massieve belastingen op onze lonen te betalen, met als doel jullie pensioenen te kunnen uitkeren.

Ja jong, maar wij hadden dan ook geen 4 auto's op de oprit staan, wij hadden geen 2 verschillende fietsen van duizenden Eurokes per persoon in het gezin, Wij gingen geen drie keer per jaar op verlof en tussen in maakten we geen citytrips en ga zo maar verder. ;-)

Jay-P.
17 oktober 2016, 10:43
Fuck you.


- een jongere van 24 -A la bonheur: de jeugd is meertalig! :rofl:

Anna List
17 oktober 2016, 10:46
Ja jong, maar wij hadden dan ook geen 4 auto's op de oprit staan, wij hadden geen 2 verschillende fietsen van duizenden Eurokes per persoon in het gezin, Wij gingen geen drie keer per jaar op verlof en tussen in maakten we geen citytrips en ga zo maar verder. ;-)

elk begrotingstekort is het doorschuiven van de schulden van deze generatie naar de volgende

nu jaarlijks 3% van het bbp, terwijl de rentevoeten op 0 staan ... (bijkomend bij de staatsschuld (doorschuiven dat reeds plaats vond) die op 108% staat)

ik zou niet zo hard vd toren blazen als ik u was.

ViveLaBelgique
17 oktober 2016, 10:47
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

Ik denk dat jongeren iets beters te doen hebben dan hun tijd te verdoen op een politiek forum. Zoals werken, kinderen maken, een lief zoeken, hun tweede pubertijd doorleven en buiten komen.

Hoomer
17 oktober 2016, 10:53
elk begrotingstekort is het doorschuiven van de schulden van deze generatie naar de volgende

nu jaarlijks 3% van het bbp, terwijl de rentevoeten op 0 staan ... (bijkomend bij de staatsschuld (doorschuiven dat reeds plaats vond) die op 108% staat)

ik zou niet zo hard vd toren blazen als ik u was.

Excuseer, ik heb dat niet doorgeschoven hoor, ik heb steeds tegen gestemd maar ja. Zelfde met onze verijkers ik was ertegen van dag 1

Anna List
17 oktober 2016, 10:59
Excuseer, ik heb dat niet doorgeschoven hoor, ik heb steeds tegen gestemd maar ja. Zelfde met onze verijkers ik was ertegen van dag 1

t is uw generatie, dus je hebt het toegelaten.

Jay-P.
17 oktober 2016, 11:08
t is uw generatie, dus je hebt het toegelaten.Da 's ni waar. 't Is de Panda zijn fout.
Ik was al altijd tegen huisdieren.

Hoomer
17 oktober 2016, 11:18
Da 's ni waar. 't Is de Panda zijn fout.
Ik was al altijd tegen huisdieren.

Kom kom panda heeft ook niet gevraagd om er te zijn he.
:roll::lol::roll:

Tavek
17 oktober 2016, 11:18
die 'meer als' stoort me toch harder ;-)

Dat is een fout die ik regelmatig maak.

Mijn leerkracht Nederlands was een babyboomer.

TheFourHorsemen
17 oktober 2016, 11:28
A la bonheur: de jeugd is meertalig! :rofl:

We doen ons best :D.

Johan217
17 oktober 2016, 11:49
Geen jongeren misschien, maar verwarde mannen des te meer... ;-)

Tavek
17 oktober 2016, 12:14
Excuseer, ik heb dat niet doorgeschoven hoor, ik heb steeds tegen gestemd maar ja. Zelfde met onze verijkers ik was ertegen van dag 1

Ge hebt te weinig van uw leeftijdsgenoten overtuigd :)

Skobelev
17 oktober 2016, 12:40
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

Hela !! en ik dan?

Hoomer
17 oktober 2016, 12:43
Ge hebt te weinig van uw leeftijdsgenoten overtuigd :)

Die mannen hadden het te druk met jullie moeders, je weet eind jaren zestig en de jaren zeventig "make love no war" en dat werd deftig opgevolgd hoor die raad.

Ge moest eens weten wat die bomma's van nu allemaal uitgespookt hebben als ze 20 waren. ;-)

Anna List
17 oktober 2016, 12:46
Die mannen hadden het te druk met jullie moeders, je weet eind jaren zestig en de jaren zeventig "make love no war" en dat werd deftig opgevolgd hoor die raad.

Ge moest eens weten wat die bomma's van nu allemaal uitgespookt hebben als ze 20 waren. ;-)

die moeders mochten al stemmen, waarom hebt ge dan op zn minst hen niet overtuigd???
je had nu eens de kans, je zat er bovenop!

Jay-P.
17 oktober 2016, 12:49
die moeders mochten al stemmen, waarom hebt ge dan op zn minst hen niet overtuigd???
je had nu eens de kans, je zat er bovenop!Bravissimo Maestro. Heerlijke visuele omschrijving.
Het beeld alleen al! :rofl:

Anna List
17 oktober 2016, 12:52
Bravissimo Maestro. Heerlijke visuele omschrijving.
Het beeld alleen al! :rofl:

uiteraard figuurlijk hé, gij vunzigaard ! ;-)

orfeus5412
17 oktober 2016, 13:05
Die mannen hadden het te druk met jullie moeders, je weet eind jaren zestig en de jaren zeventig "make love no war" en dat werd deftig opgevolgd hoor die raad.

Ge moest eens weten wat die bomma's van nu allemaal uitgespookt hebben als ze 20 waren. ;-)

Deep Throat ?? :oops:

Tavek
17 oktober 2016, 13:14
Die mannen hadden het te druk met jullie moeders, je weet eind jaren zestig en de jaren zeventig "make love no war" en dat werd deftig opgevolgd hoor die raad.

Ge moest eens weten wat die bomma's van nu allemaal uitgespookt hebben als ze 20 waren. ;-)

Ze waren in ieder geval veel rebelser en vrijgevochten dan nu.

Maar toen kon en mocht ook veel meer. Mijn pa ging met de luchtkarabijn in het bos schieten op vanal en nog wat. Rijkswacht achter zich aan gekregen. Hij is op de loop gegaan, maar ze hadden hem herkend. Resultaat: wijkagent stond aan zijn deur en hij heeft een pak rammel gekregen van zijn pa.

Nu ga je richting jeugdsanctierecht en word je voor zoiets in een instelling geduwd. Ik weet niet of dat beter is.

BigF
17 oktober 2016, 13:32
Omdat ze hier, in tegenstelling tot likes en volgers, vooral tegenwind kunnen krijgen wanneer ze als politieke mening verhulde toogpraat spuien misschien?

Johan Bollen
17 oktober 2016, 13:39
Staten die controle voorop stellen proberen brood en spelen jongeren te creëren in plaats van politiek bewuste en actieve jongeren. Het is een kwestie van opvoeding als jongeren empathieloze individualisten zijn.

BigF
17 oktober 2016, 13:43
Staten die controle voorop stellen proberen brood en spelen jongeren te creëren in plaats van politiek bewuste en actieve jongeren.
In die stelling mag je 'jongeren' gerust vervangen door 'burgers' hoor.
En in principe mag je tegenwoordig zelfs 'staten die controle voorop stellen' gewoon vervangen door 'staten'.

Jay-P.
17 oktober 2016, 13:53
In die stelling mag je 'jongeren' gerust vervangen door 'burgers' hoor.
En in principe mag je tegenwoordig zelfs 'staten die controle voorop stellen' gewoon vervangen door 'staten'.Nen opmerkzame, gij!

Anna List
17 oktober 2016, 13:56
In die stelling mag je 'jongeren' gerust vervangen door 'burgers' hoor.
En in principe mag je tegenwoordig zelfs 'staten die controle voorop stellen' gewoon vervangen door 'staten'.

Nen opmerkzame, gij!


weer aan t smoren geweest wsl ja ?i?

vlijmscherp
17 oktober 2016, 14:01
In die stelling mag je 'jongeren' gerust vervangen door 'burgers' hoor.
En in principe mag je tegenwoordig zelfs 'staten die controle voorop stellen' gewoon vervangen door 'staten'.

sorry BigF maar in K&K vind ik dit toch iets te serieus.

Tavek
17 oktober 2016, 14:04
Vrijdag komt Battlefield 1 uit.

Dat is veel belangrijker dan NVA zwanzerij of SPA propaganda.

Guinevere
17 oktober 2016, 14:15
jongeren zitten vooral op sociale media, denk ik: facebook, Twitter, Whatsapp, Snapchat,... maar ja, misschien hebben ze idd minder tijd dan vroeger en spelen allerlei crisissen ook een rol: niet zo denderende economie (harder werken voor zakgeld), asiel ( onbekend is onbemind, 't zou wel eens een illegaal kunnen zijn), 't zou wel eens een pedofiel kunnen zijn, vuile fora mogen niet van mama en papa (mijn kind mag hier niet komen zenne), enz

Anna List
17 oktober 2016, 14:30
jongeren zitten vooral op sociale media, denk ik: facebook, Twitter, Whatsapp, Snapchat,... maar ja, misschien hebben ze idd minder tijd dan vroeger en spelen allerlei crisissen ook een rol: niet zo denderende economie (harder werken voor zakgeld), asiel ( onbekend is onbemind, 't zou wel eens een illegaal kunnen zijn), 't zou wel eens een pedofiel kunnen zijn, vuile fora mogen niet van mama en papa (mijn kind mag hier niet komen zenne), enz

en maar goed ook dat het niet leest wat mama allemaal uitkraamt! :p

Anna List
17 oktober 2016, 14:31
sorry BigF maar in K&K vind ik dit toch iets te serieus.

RD drukken hé!

vlijmscherp
17 oktober 2016, 14:38
RD drukken hé!

ik heb getwijfeld.

ik geef hem nog het voordeel van de twijfel. Stel dat hij het goedmaakt door enkele onzinnige topics aan te maken, vergeef ik het hem.

Anna List
17 oktober 2016, 14:40
ik heb getwijfeld.

ik geef hem nog het voordeel van de twijfel. Stel dat hij het goedmaakt door enkele onzinnige topics aan te maken, vergeef ik het hem.

dat zouden er dan toch minstens een handvol moeten zijn hoor!

hou hem in de gaten!

Guinevere
17 oktober 2016, 14:54
en maar goed ook dat het niet leest wat mama allemaal uitkraamt! :p

Tegen de tijd dat ze kan lezen hoop ik dat het forum hier naar de eeuwige jachtvelden is, serieus.

Anna List
17 oktober 2016, 14:56
Tegen de tijd dat ze kan lezen hoop ik dat het forum hier naar de eeuwige jachtvelden is, serieus.

daar heb je nog niet goed over nagedacht denk ik ... niks van het internet verdwijnt nog ... ooit !!!

de vuile muilekoek
17 oktober 2016, 14:58
Ja jong, maar wij hadden dan ook geen 4 auto's op de oprit staan, wij hadden geen 2 verschillende fietsen van duizenden Eurokes per persoon in het gezin, Wij gingen geen drie keer per jaar op verlof en tussen in maakten we geen citytrips en ga zo maar verder. ;-)

wij waren tevreden ... met weinig . ;-) wie zou nu nog willen samenwonen met een oude kast van oma en een oude zetel .... en een gasfornuis van 20 jaar oud....:roll:

Zipper
17 oktober 2016, 15:04
daar heb je nog niet goed over nagedacht denk ik ... niks van het internet verdwijnt nog ... ooit !!!

wij zitten nu al in één of ander mapje van Snowden of Assange :-)

Anna List
17 oktober 2016, 15:06
wij zitten nu al in één of ander mapje van Snowden of Assange :-)

ge moet zo voor de fun maar eens googlen naar uwen eigen domme praat van pakweg 5 jaar geleden ... google tovert het feilloos tevoorschijn! geen Assange of Snowden nodig!

Zipper
17 oktober 2016, 15:12
ge moet zo voor de fun maar eens googlen naar uwen eigen domme praat van pakweg 5 jaar geleden ... google tovert het feilloos tevoorschijn! geen Assange of Snowden nodig!

Onderschat vooral de power van Google niet. Niet voor niets zowat het machtigste bedrijf ter wereld.

Anna List
17 oktober 2016, 15:13
Onderschat vooral de power van Google niet. Niet voor niets zowat het machtigste bedrijf ter wereld.

vooral de kracht van uwen eigen onnozele praat niet onderschatten ! ;-)

Anna List
17 oktober 2016, 15:14
Waarom is dit een forum van babyboomers en andere oude zakken?
Ik denk dat ik met mijn 36 lentes ongeveer de jongste ben hier, en dat wil wat zeggen.
Pas op, ik heb niks tegen ouderen.
Maar hun brein is meestal vastgeroest. Ze staan niet meer open voor nieuwe inzichten.
En da's een beetje jammer op een discussieforum.
Dus jongeren, waar zitten jullie?
Laat die spelconsole even vallen en registreer op politics.be.
't Is gratis en leerrijk.

hier zitten geen jongeren omdat het hier vol oude zakken zit, tiens!

Zipper
17 oktober 2016, 15:18
vooral de kracht van uwen eigen onnozele praat niet onderschatten ! ;-)

dat is ons geheim wapen

IanVD
17 oktober 2016, 15:44
Willen we wel meer jongeren op dit forum? Waar de oude garde volhoudt aan hun starheid, blinkt de jeugd uit in hun onwetendheid.

Libro
17 oktober 2016, 16:44
jongeren zitten vooral op sociale media, denk ik: facebook, Twitter, Whatsapp, Snapchat,... maar ja, misschien hebben ze idd minder tijd dan vroeger en spelen allerlei crisissen ook een rol: niet zo denderende economie (harder werken voor zakgeld), asiel ( onbekend is onbemind, 't zou wel eens een illegaal kunnen zijn), 't zou wel eens een pedofiel kunnen zijn, vuile fora mogen niet van mama en papa (mijn kind mag hier niet komen zenne), enz

Je weet toch dat kinderen het gedrag van hun ouders imiteren (weinig subtiele hint om elders vertier te zoeken, ik geef het toe)?

Xenophon
17 oktober 2016, 16:47
jongeren zitten vooral op sociale media, denk ik: facebook, Twitter, Whatsapp, Snapchat,... maar ja, misschien hebben ze idd minder tijd dan vroeger en spelen allerlei crisissen ook een rol: niet zo denderende economie (harder werken voor zakgeld), asiel ( onbekend is onbemind, 't zou wel eens een illegaal kunnen zijn), 't zou wel eens een pedofiel kunnen zijn, vuile fora mogen niet van mama en papa (mijn kind mag hier niet komen zenne), enz

Alsof moeder daar iets aan te zeggen heeft... :lol:

Johan Daelemans
17 oktober 2016, 17:03
Zolang ik geen 70 ben, ben ik jong :x

Ik heb meer de indruk dat niemand oud wordt. (lees: veranderd )
Er komen gewoon jongere mensen bij.

Johan Daelemans
17 oktober 2016, 17:10
De generatie Y (ook mijn generatie, ik ben er 33) werkt harder en meer als de generatie van hun ouders.

Wij moeten veel meer als onze ouders goochelen om gezin en werk in balans te houden. Niks te thuisblijvende vrouw, of deeltijds werkende vrouw/man....twee fulltime lonen om het huis en de kosten voor kinderopvang te dragen.

En uiteraard ook om de massieve belastingen op onze lonen te betalen, met als doel jullie pensioenen te kunnen uitkeren.

Ik vind dat eigenlijk erg.
Mijn en de net oudere generatie heeft het voor de jongeren onmogelijk gemaakt om op een aanvaardbare manier hun leven te organiseren.
Ik denk niet dat je moet kunnen rekenen op een hoog IQ om dat te snappen.
Waarom spannen die jongere generaties niet samen om dat onrecht een halt toe te roepen? Eis verdorie de centen terug bij diegenen die ze hebben verbrast en/of achterover hebben gedrukt.

Tavek
17 oktober 2016, 19:55
Ik vind dat eigenlijk erg.
Mijn en de net oudere generatie heeft het voor de jongeren onmogelijk gemaakt om op een aanvaardbare manier hun leven te organiseren.
Ik denk niet dat je moet kunnen rekenen op een hoog IQ om dat te snappen.
Waarom spannen die jongere generaties niet samen om dat onrecht een halt toe te roepen? Eis verdorie de centen terug bij diegenen die ze hebben verbrast en/of achterover hebben gedrukt.

Electoraal zijn we in de minderheid.

En we mogen pas vanaf 18 stemmen, wat de ouderen alweer een voordeel geeft. Er is bijvoorbeeld geen maximum leeftijd om te stemmen.

En ouderen denken, met alle respect, vooral aan hunzelf. Ze beseffen niet dat kinderen vaak veelvouden afdragen aan bijdragen dan ze in een erfenis van hun krijgen.

orfeus5412
18 oktober 2016, 00:19
Electoraal zijn we in de minderheid.

En we mogen pas vanaf 18 stemmen, wat de ouderen alweer een voordeel geeft. Er is bijvoorbeeld geen maximum leeftijd om te stemmen.

En ouderen denken, met alle respect, vooral aan hunzelf. Ze beseffen niet dat kinderen vaak veelvouden afdragen aan bijdragen dan ze in een erfenis van hun krijgen.

Met alle respect Tavek, ik ben in deze wschl. onwetende, maar wat zijn dan die veelvouden die jonge mensen afdragen.
Ben zelf niet meer vd jongste, vandaar mijn vraag.

Tavek
18 oktober 2016, 00:33
Met alle respect Tavek, ik ben in deze wschl. onwetende, maar wat zijn dan die veelvouden die jonge mensen afdragen.
Ben zelf niet meer vd jongste, vandaar mijn vraag.

De RSZ bijdragen en de personenbelastingen die jonge mensen ophoesten zijn veelvouden van de erfenissen die ze kunnen trekken.

Dat is wat ik duidelijk wilde maken, aangezien je vaak het argument hoort dat jonge mensen "dik erven" van de ouderen.

Ik heb liever geen erfenis maar wel minder belastingen.

Jay-P.
18 oktober 2016, 01:57
Ik vind dat eigenlijk erg.
Mijn en de net oudere generatie heeft het voor de jongeren onmogelijk gemaakt om op een aanvaardbare manier hun leven te organiseren.
Ik denk niet dat je moet kunnen rekenen op een hoog IQ om dat te snappen.
Waarom spannen die jongere generaties niet samen om dat onrecht een halt toe te roepen? Eis verdorie de centen terug bij diegenen die ze hebben verbrast en/of achterover hebben gedrukt.Humor uit 't vlakke land. Moest het niet bestaan, ze moesten het uitvinden!

kelt
18 oktober 2016, 05:39
We worden oud samen met ons forumke...

En ja hoor,soms vallen we tijdelijk al eens in pan,zijn we precies even niet meer van deze wereld, of zeggen we twee keer na elkaar hetzelfde...... zoals ons forumke...

:mrgreen:

Skobelev
18 oktober 2016, 05:47
Als we de toekomst in handen van Pokemonjagers moeten leggen..... :?

Anna List
18 oktober 2016, 08:46
Electoraal zijn we in de minderheid.

En we mogen pas vanaf 18 stemmen, wat de ouderen alweer een voordeel geeft. Er is bijvoorbeeld geen maximum leeftijd om te stemmen.

En ouderen denken, met alle respect, vooral aan hunzelf. Ze beseffen niet dat kinderen vaak veelvouden afdragen aan bijdragen dan ze in een erfenis van hun krijgen.

vandaar dat t via een omwenteling zal moeten komen

Jay-P.
18 oktober 2016, 08:52
vandaar dat t via een omwenteling zal moeten komenDie kinderen omwentelen? Er zijn er die miserie krijgen voor minder!

bembem
18 oktober 2016, 09:03
Ik vind dat eigenlijk erg.
Mijn en de net oudere generatie heeft het voor de jongeren onmogelijk gemaakt om op een aanvaardbare manier hun leven te organiseren.
Ik denk niet dat je moet kunnen rekenen op een hoog IQ om dat te snappen.
Waarom spannen die jongere generaties niet samen om dat onrecht een halt toe te roepen? Eis verdorie de centen terug bij diegenen die ze hebben verbrast en/of achterover hebben gedrukt.

hum ik weet het nog zo niet, binnenkort zal ik om & bij de 1000€ hebben als inkomen, daar zal ik toch goed mee kunnen leven, m.i. wilt de jongere generatie alles en veel te vroeg + nemen ze alles voor granted, als ik patotters van amper 15 met de nieuwste iPhone zie rondlopen heb ik zoiets van 'waar gaan we naartoe'.. ok ietwat simpel vb. want de technologie is er eveneens op vooruit gegaan, maar toch...

Hoomer
18 oktober 2016, 09:22
vandaar dat t via een omwenteling zal moeten komen

http://cdn.wordables.com/wp-content/uploads/2015/08/simpson-fi.png

Skobelev
18 oktober 2016, 09:56
Die kinderen omwentelen? Er zijn er die miserie krijgen voor minder!

:cheer: wentelteefjes :cheer:

is dat zoiets als tentsletjes?

Johan Daelemans
18 oktober 2016, 10:18
Met alle respect Tavek, ik ben in deze wschl. onwetende, maar wat zijn dan die veelvouden die jonge mensen afdragen.
Ben zelf niet meer vd jongste, vandaar mijn vraag.

Als we die extra's moeten opnoemen die de jeugd moet ophoesten waar een dike 40 jaar geleden nog geen sprake van was dan krijgen we een 'Michel' post.
Veel te lang om te lezen.

We kunnen bijvoorbeeld beginnen bij het invoeren van de BTW. 1971....

Jay-P.
18 oktober 2016, 10:37
Als we die extra's moeten opnoemen die de jeugd moet ophoesten waar een dikke 40 jaar geleden nog geen sprake van was dan krijgen we een 'Michel' post.
Veel te lang om te lezen.

We kunnen bijvoorbeeld beginnen bij het invoeren van de BTW. 1971....De jeugd van tegenwoordig... en een voorbeeld van wat ze moeten ophoesten, beginnende in 1971 -> aka 45 jaar geleden, toen hun ouders nog op school zaten!
Kweetni, wie voelt hem???
Calculuscasiomachine gebruiken + begrijpend lezen: de bijvakken van vandaag.

Eberhard Leclerc
18 oktober 2016, 11:28
Die zitten op 9lives

9lives is ook zieltogend

bembem
18 oktober 2016, 11:55
9lives bof, eerder beurk zelfs, er was een tijd dat ik er eveneens op zat, wel ik was daar meer het mikpunt van spot en hoongelach omdat de meeste van die 'jongeren' duchtig neerkijken op so called marginaliteit & armoede, heu er zat toen ook een meisje op, Soekie, waar ik het regelmatig voor opnam want ze was er net als ik het zwarte schaap, wel die zit hier nu ook, lol, en ze doet precies alsof ze me niet kent, bij deze hello paddenstoel aka groentje-18, yep ik hou me zo nu en dan van de domme maar ik weet drommels goed mensen te spotten aan de hand van hun schrijfstijl/uitlatingen, met alle Chinezen maar niet met den deze, ihihihi LOL

bembem
18 oktober 2016, 12:12
bij deze wou ik in feite zeggen dat de meeste jongeren - althans degene waar ik mee te maken heb/had of waar ik weet van heb - totaal niet opgewassen zijn moest er iets erg plaatsvinden, denk bvb. aan plotse schaarsheid enz. wel, bijna geen enkele zou zich daarin kunnen vinden - laat staan het voor langere tijd weten uit te houden, ze zijn zodanig gewend aan hotel Mama, feesboek en hun smartphone dat de gedachte om een week met amper 50€ door te komen hen bijna onmogelijk lijkt.. pussies zijn het.. ergens ben ik blij dat doorstaan te hebben, het heeft me sterker en vastberadener gemaakt...

Anna List
18 oktober 2016, 12:14
bij deze wou ik in feite zeggen dat de meeste jongeren - althans degene waar ik mee te maken heb/had of waar ik weet van heb - totaal niet opgewassen zijn moest er iets erg plaatsvinden, denk bvb. aan plotse schaarsheid enz. wel, bijna geen enkele zou zich daarin kunnen vinden - laat staan het voor langere tijd weten uit te houden, ze zijn zodanig gewend aan hotel Mama, feesboek en hun smartphone dat de gedachte om een week met amper 50€ door te komen hen bijna onmogelijk lijkt.. pussies zijn het.. ergens ben ik blij dat doorstaan te hebben, het heeft me sterker en vastberadener gemaakt...

:cheer: bembem! :cheer:

Thuleander
18 oktober 2016, 13:10
Mekkert een der ouderen van de generatie Y. -A.k.a. generatie Hotel Mama :lol:

Dat is voor veel millenials idd de beste optie aangezien het boomer-uitschot de jobs heeft weggejaagd, de migranten heeft binnengehaald en de woningprijzen heeft verdriedubbeld.

Tavek
18 oktober 2016, 14:22
bij deze wou ik in feite zeggen dat de meeste jongeren - althans degene waar ik mee te maken heb/had of waar ik weet van heb - totaal niet opgewassen zijn moest er iets erg plaatsvinden, denk bvb. aan plotse schaarsheid enz. wel, bijna geen enkele zou zich daarin kunnen vinden - laat staan het voor langere tijd weten uit te houden, ze zijn zodanig gewend aan hotel Mama, feesboek en hun smartphone dat de gedachte om een week met amper 50€ door te komen hen bijna onmogelijk lijkt.. pussies zijn het.. ergens ben ik blij dat doorstaan te hebben, het heeft me sterker en vastberadener gemaakt...

Ik denk dat jij het eerste slachtoffer zal zijn indien er schaarste is.

Je bent niet gewend om jezelf te redden, want je vertrouwt op de staat voor je geld iedere maand. Zonder hangmat verhonger jij gewoon.

Wat ben je met 50 euro als je er niks mee kan kopen vanwege hyperinflatie ? Iemand die zijn eten van verbouwen, gereedschappen kan maken, enz....die gaat dan goed boeren.

Skills die jij niet hebt....en mensen die werken vaak wel (techniekers, landbouwers, enz...)

Guinevere
18 oktober 2016, 14:29
Hier valt ook gewoon weinig te beleven, behalve voor huisvrouwen... die lezen en kijken toch naar alles.

Tavek
18 oktober 2016, 14:30
Hier valt ook gewoon weinig te beleven.

Waarom ga je dan niet weg ?

Guinevere
18 oktober 2016, 14:44
Waarom ga je dan niet weg ?

Eh, je hebt iets te snel gereageerd.

Was jij trouwens niet zelf diegene die begin over battlefield? Waarom ga jij niet spelen??

bembem
18 oktober 2016, 18:13
Ik denk dat jij het eerste slachtoffer zal zijn indien er schaarste is.

Je bent niet gewend om jezelf te redden, want je vertrouwt op de staat voor je geld iedere maand. Zonder hangmat verhonger jij gewoon.

Wat ben je met 50 euro als je er niks mee kan kopen vanwege hyperinflatie ? Iemand die zijn eten van verbouwen, gereedschappen kan maken, enz....die gaat dan goed boeren.

Skills die jij niet hebt....en mensen die werken vaak wel (techniekers, landbouwers, enz...)

ha maar Tavek hier onderschat je me hoor, als er ooit zoiets uitbreekt dan zal ik m'n mannetje staan wees gerust, ik ben intussen gewend m'n plan te trekken, er schuilt een survivor in me, als het echt moet begin ik een rattenkwekerij, lekkere stoofpotjes gegarandeerd, yep

cookie monster
18 oktober 2016, 18:58
Zolang ik geen 70 ben, ben ik jong :x
Oei 8O


;)

NieuwNoors
18 oktober 2016, 22:14
:cheer: bembem! :cheer:

Anna en bembem? TOF zeg! :clapping::cheer:

Tavek
18 oktober 2016, 23:11
ha maar Tavek hier onderschat je me hoor, als er ooit zoiets uitbreekt dan zal ik m'n mannetje staan wees gerust, ik ben intussen gewend m'n plan te trekken, er schuilt een survivor in me, als het echt moet begin ik een rattenkwekerij, lekkere stoofpotjes gegarandeerd, yep

Ok. Ik vind dit plausibel klinken voor jou.

Het is erg gesteld vrees ik.

TV-verslaafde
18 oktober 2016, 23:52
bij deze wou ik in feite zeggen dat de meeste jongeren - althans degene waar ik mee te maken heb/had of waar ik weet van heb - totaal niet opgewassen zijn moest er iets erg plaatsvinden, denk bvb. aan plotse schaarsheid enz. wel, bijna geen enkele zou zich daarin kunnen vinden - laat staan het voor langere tijd weten uit te houden, ze zijn zodanig gewend aan hotel Mama, feesboek en hun smartphone dat de gedachte om een week met amper 50€ door te komen hen bijna onmogelijk lijkt.. pussies zijn het.. ergens ben ik blij dat doorstaan te hebben, het heeft me sterker en vastberadener gemaakt...

De waarde van een euro leren. Veel rijkeluis hebben dat nooit geleerd, dus je kan het ze ook niet kwalijk nemen. Ik heb er ene geweten die alles onder 1 euro muntstukken gewoon in de riool gooide. :roll:

Jay-P.
19 oktober 2016, 01:23
De waarde van een euro leren. Veel rijkeluis hebben dat nooit geleerd, dus je kan het ze ook niet kwalijk nemen. Ik heb er ene geweten die alles onder 1 euro muntstukken gewoon in de riool gooide. :roll:Leg mij dat eens ondubbelzinnig uit, aub.
Ik ben benieuwd.

Henri1
19 oktober 2016, 05:48
Ik ben 24.

U bent dan ook een laatbloeier.

Hypochonder
19 oktober 2016, 06:23
Jongeren interesseren zich niet in politiek want politiek is vrijwel uitsluitend korte termijndenken. In België worden ook enkel de verworven rechten van ouderen verdedigd, vooral door de verzuilde vakbonden. Wie neemt het nu nog op voor de jongeren, het is een steeds kleiner wordende groep die steeds meer zal mogen betalen.

TheFourHorsemen
19 oktober 2016, 07:54
U bent dan ook een laatbloeier.

Dit snap ik niet. Een laatbloeier is iemand die lang kinds blijft. Als ik een laatbloeier ben, waarom zit ik dan op een forum waar blijkbaar amper jongeren zijn?

Jay-P.
19 oktober 2016, 08:15
Dit snap ik niet. Een laatbloeier is iemand die lang kinds blijft. Als ik een laatbloeier ben, waarom zit ik dan op een forum waar blijkbaar amper jongeren zijn?Omdat je wat traag bent in begrijpen? aka een laatbloeier?
[disclaimer: bovenstaand gelul was een humor check en een humor check alleen) :lol:

de vuile muilekoek
19 oktober 2016, 08:18
Je weet toch dat kinderen het gedrag van hun ouders imiteren (weinig subtiele hint om elders vertier te zoeken, ik geef het toe)?

Neen niet altijd waarheid .... integendeel , een gezonde jonge mens zoek zijn eigen en zijn eigenweg in het leven...denk ik, :roll:

Mambo
19 oktober 2016, 12:23
hum ik weet het nog zo niet, binnenkort zal ik om & bij de 1000€ hebben als inkomen, daar zal ik toch goed mee kunnen leven, m.i. wilt de jongere generatie alles en veel te vroeg + nemen ze alles voor granted, als ik patotters van amper 15 met de nieuwste iPhone zie rondlopen heb ik zoiets van 'waar gaan we naartoe'.. ok ietwat simpel vb. want de technologie is er eveneens op vooruit gegaan, maar toch...

1000€ is pakweg 40'000bfr.
35 jaar geleden was ons netto loon al hoger dan dat.
Het mijne toch.

En toen was dat al te weinig.

Me dunkt dat we een generatie serieuze marginalen aan ons been hebben nu.

Als de helft van al wat hier woont 1000€ voldoende vind, dan kan het niet anders dan dat de middenstand verhongert van armoede bij gebrek aan klandizie.

Doe eens wat meer moeite in het leven.
Je helpt er anderen ook mee.

Mambo
19 oktober 2016, 12:28
hum ik weet het nog zo niet, binnenkort zal ik om & bij de 1000€ hebben als inkomen, daar zal ik toch goed mee kunnen leven, m.i. wilt de jongere generatie alles en veel te vroeg + nemen ze alles voor granted, als ik patotters van amper 15 met de nieuwste iPhone zie rondlopen heb ik zoiets van 'waar gaan we naartoe'.. ok ietwat simpel vb. want de technologie is er eveneens op vooruit gegaan, maar toch...

1000€ is pakweg 40'000bfr.
35 jaar geleden was ons netto loon al hoger dan dat.
Het mijne toch.

En toen was dat al te weinig.

Me dunkt dat we een generatie serieuze marginalen aan ons been hebben nu.

Als de helft van al wat hier woont 1000€ voldoende vind, dan kan het niet anders dan dat de middenstand verhongert van armoede bij gebrek aan klandizie.

Doe eens wat meer moeite in het leven.
Je helpt er anderen ook mee.

bembem
19 oktober 2016, 13:16
1000€ is pakweg 40'000bfr.
35 jaar geleden was ons netto loon al hoger dan dat.
Het mijne toch.

En toen was dat al te weinig.

Me dunkt dat we een generatie serieuze marginalen aan ons been hebben nu.

Als de helft van al wat hier woont 1000€ voldoende vind, dan kan het niet anders dan dat de middenstand verhongert van armoede bij gebrek aan klandizie.

Doe eens wat meer moeite in het leven.
Je helpt er anderen ook mee.

nochtans valt er best wat mee te doen, maar ik snap wat je bedoelt.. anyway all is not dark as my creativity may lead me to other pathways... :-D:-D:-D:-D:-D

Carmagnole
19 oktober 2016, 13:23
Nieuwe leden kunnen zich niet registreren want de bevestigingsmail wordt niet meer verstuurd.

Discussie afgesloten.

bembem
19 oktober 2016, 13:26
Ok. Ik vind dit plausibel klinken voor jou.

Het is erg gesteld vrees ik.

hum je algemene kennis is niet erg up to date zo te zien, rattenvlees dat was big business in jappenkampen, tja ik ken iets van de wereld, jij niet zo te zien...

Carmagnole
19 oktober 2016, 13:59
hum je algemene kennis is niet erg up to date zo te zien, rattenvlees dat was big business in jappenkampen, tja ik ken iets van de wereld, jij niet zo te zien...

Hoe zit het met de verplichte lijfstraffen voor geelkes elke week zoals door AfD voorgeschreven? :lol:

Carmagnole
19 oktober 2016, 23:38
Feit is wel:

Dit forum was vroeger vol met mensen en tof. Om elk uur waren er mensen online: werkvolk, ouderen, studenten. Veel studenten zelfs. Werd er geluld over vanalles en nog wat. Tof en plezant maar ook serieus. Debatten, lange posts en mensen die elkaar inspireerden.
Heb menig forummer IRL ontmoet.

Nu zit het hier vol met verzuurde bejaarden en huisvadertjes.

Hoomer
20 oktober 2016, 06:09
Feit is wel:

Dit forum was vroeger vol met mensen en tof. Om elk uur waren er mensen online: werkvolk, ouderen, studenten. Veel studenten zelfs. Werd er geluld over vanalles en nog wat. Tof en plezant maar ook serieus. Debatten, lange posts en mensen die elkaar inspireerden.
Heb menig forummer IRL ontmoet.

Nu zit het hier vol met verzuurde bejaarden en huisvadertjes.

Dat is opgehouden van voor jij hier geregistreerd staat, na de aanval van de artisjokanen is er hier veel veranderd en zijn langzaam maar zeker veel waardevolle forummers weggebleven.

PS Bericht aan Peche, door nicotine te nemen kan je onmogelijk afkicken van de nicotine. Je lichaam wil meer en je geest vertaald dat een bijna onbeheersbare zin in trek een sigaret. De volgorde is afkicken van de nicotine en dan een gewoonte afleren. Nicotine hulpmiddelen zijn voor voor mensen die geen pijn kunnen hebben, het overgrote deel die zich op alternatieve manier nicotine toedienen gaat terug roken. Pussy's dus, echte mannen kiezen voor cold turkey. ;-)

Jay-P.
20 oktober 2016, 06:28
Dat is opgehouden van voor jij hier geregistreerd staat, na de aanval van de artisjokanen is er hier veel veranderd en zijn langzaam maar zeker veel waardevolle forummers weggebleven.

PS Bericht aan Peche, door nicotine te nemen kan je onmogelijk afkicken van de nicotine. Je lichaam wil meer en je geest vertaald dat een bijna onbeheersbare zin in trek een sigaret. De volgorde is afkicken van de nicotine en dan een gewoonte afleren. Nicotine hulpmiddelen zijn voor voor mensen die geen pijn kunnen hebben, het overgrote deel die zich op alternatieve manier nicotine toedienen gaat terug roken. Pussy's dus, echte mannen kiezen voor cold turkey. ;-)Zeer diplomatisch neergepend. Ik ben jaloers.

Hoomer
20 oktober 2016, 06:43
Zeer diplomatisch neergepend. Ik ben jaloers.

Tja, 't is nog vroeg hé. ;-)

Thuleander
20 oktober 2016, 10:40
Nieuwe leden kunnen zich niet registreren want de bevestigingsmail wordt niet meer verstuurd.


Serieus?

Een uitdoofscenario dus.
Eigenaar heeft er duidelijk geen zin meer in.

Zipper
20 oktober 2016, 10:46
Laatst geregistreerde was op 11 mei 2016.

Eberhard Leclerc
20 oktober 2016, 10:51
Nochtans kun je een forum als dit voor en paar tientjes hosten tegenwoordig en is de software gratis

Zipper
20 oktober 2016, 15:01
Nieuwe leden kunnen zich niet registreren want de bevestigingsmail wordt niet meer verstuurd.

Discussie afgesloten.

deze heeft zich vandaag dan toch maar geregistreerd :

http://forum.politics.be/member.php?u=47860

Carmagnole
20 oktober 2016, 15:18
Zucht.

Registreren gaat. Account wordt nooit geverifieerd

Carmagnole
20 oktober 2016, 15:19
Zucht.

Registreren gaat. Account wordt nooit geverifieerd.

Carmagnole
20 oktober 2016, 15:19
Zucht.

Registreren gaat. Account wordt nooit geverifieerd.

Xenophon
20 oktober 2016, 15:34
Zucht.

Registreren gaat. Account wordt nooit geverifieerd.

Ook een nieuw paswoord aanvragen is al een tijd nutteloos, je krijgt geen mail van Politics.be.

TheFourHorsemen
20 oktober 2016, 15:42
Wat is de reden?

Tavek
21 oktober 2016, 10:33
hum je algemene kennis is niet erg up to date zo te zien, rattenvlees dat was big business in jappenkampen, tja ik ken iets van de wereld, jij niet zo te zien...

Ik zei toch dat ik het plausibel vond ?

Maar ratten vangen en koken is wel werken he bem....

Tavek
21 oktober 2016, 10:33
Gmail ontvangt geen mails van dit forum.

Je zal een ander mail adres moeten gebruiken.

bembem
21 oktober 2016, 11:01
Ik zei toch dat ik het plausibel vond ?

Maar ratten vangen en koken is wel werken he bem....

bem is een werker hoor... niet toen ik depressief was maar nu barst ik van de energie, LOL

Carmagnole
21 oktober 2016, 11:03
bem is een werker hoor... niet toen ik depressief was maar nu barst ik van de energie, LOL

Werk dan.

Tavek
21 oktober 2016, 11:05
Neen, ze krijgt geld voor niks. Waarom zou ze werken.

Een toekomst, een gezin, een eigen huis, op vakantie gaan, eens zorgenloos kunnen leven....interesseert bemmie niet.

bembem
21 oktober 2016, 11:07
Neen, ze krijgt geld voor niks. Waarom zou ze werken.

Een toekomst, een gezin, een eigen huis, op vakantie gaan, eens zorgenloos kunnen leven....interesseert bemmie niet.

again, niet voor niks, heb vrijstelling, yep!

ps. mijn toekomst is al helemaal getraceerd, binnen dit & zoveel tijd begin ik from scratch in Asia! wiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Mambo
21 oktober 2016, 12:02
again, niet voor niks, heb vrijstelling, yep!

ps. mijn toekomst is al helemaal getraceerd, binnen dit & zoveel tijd begin ik from scratch in Asia! wiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Met uw invalidegeld uit België neem ik aan.

Of doneer je het?

Thuleander
21 oktober 2016, 12:54
Ik ben 24.

Zou jij a.u.b. naar 9lives kunnen gaan?

Ik vind jou niet echt een meerwaarde (geen inhoud, geen humor, geen diepgang en een saaie, ongeïnspireerde schrijfstijl).

Gamla
21 oktober 2016, 12:58
Zou jij a.u.b. naar 9lives kunnen gaan?

Ik vind jou niet echt een meerwaarde (geen inhoud, geen humor, geen diepgang en een saaie, ongeïnspireerde schrijfstijl).

:-):-):-)

Jay-P.
21 oktober 2016, 13:00
again, niet voor niks, heb vrijstelling, yep!

ps. mijn toekomst is al helemaal getraceerd, binnen dit & zoveel tijd begin ik from scratch in Asia! wiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :-D:-D:-D:-D:-D:-DBangla Desh is jouw persoonlijke limiet. Niet verder.

Nems
21 oktober 2016, 14:21
hum ik weet het nog zo niet, binnenkort zal ik om & bij de 1000€ hebben als inkomen, daar zal ik toch goed mee kunnen leven, m.i. wilt de jongere generatie alles en veel te vroeg + nemen ze alles voor granted, als ik patotters van amper 15 met de nieuwste iPhone zie rondlopen heb ik zoiets van 'waar gaan we naartoe'.. ok ietwat simpel vb. want de technologie is er eveneens op vooruit gegaan, maar toch...

Zeer straf dat u, die van een uitkering geniet, commentaar heeft op wat ouders voor hun kinderen kopen met hun geld waarvoor ze werken.

De schaamte voorbij.

Niet vergeten dat die "patotters" al direct een voorsprong hebben op de arbeidsmarkt door een uitgebreide kennis van automatisatie en computersystemen.

Dat is de realiteit.

Tavek
21 oktober 2016, 14:26
again, niet voor niks, heb vrijstelling, yep!

ps. mijn toekomst is al helemaal getraceerd, binnen dit & zoveel tijd begin ik from scratch in Asia! wiiiiiiiiiiiiiiiiiii! :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Ben je daar serieus over ?

Nems
21 oktober 2016, 14:28
Ben je daar serieus over ?

Op zich niets mis mee...

Tavek
21 oktober 2016, 14:51
Op zich niets mis mee...

Neen, ze is al lang aan het zeggen dat ze het afbolt naar Korea. Nog niet veel van gezien.

Xenophon
21 oktober 2016, 15:02
Neen, ze is al lang aan het zeggen dat ze het afbolt naar Korea. Nog niet veel van gezien.

Als ze weg is gaan we haar missen. ;)

Tavek
21 oktober 2016, 15:45
Heeft Korea geen internet dan ? :)

TheFourHorsemen
21 oktober 2016, 15:45
Zou jij a.u.b. naar 9lives kunnen gaan?

Ik vind jou niet echt een meerwaarde (
- geen inhoud, Misschien toch eens een iets betere blik werpen op mijn postgeschiedenis. De meeste van mijn berichten zijn wel degelijk inhoudelijk. Weliswaar niet vaak in uw onderwerpen, maar je maakt meestal zelf een einde aan enige mogelijk serieuze discussie door iedereen die een andere mening heeft meteen te bestempelen als bèta of iets dergelijks

- geen humor :-(


- geen diepgang Mijn posts zijn vaak erg kort (op een forum vind ik enorme epistels persoonlijk nogal storend eerlijk gezegd), maar gaan vaak wel grondig op het onderwerp in hoor. Maar opnieuw niet vaak in uw onderwerpen

- en een saaie, ongeïnspireerde schrijfstijl). Verklaar :D?

bembem
21 oktober 2016, 18:57
Met uw invalidegeld uit België neem ik aan.

Of doneer je het?

wel ik ben er nog niet helemaal uit, daar zal ik wss naar mogen fluiten aangezien men er niet mee naar het buitenland mag - zij het bepaalde uitzonderingen..

bembem
21 oktober 2016, 19:08
Zeer straf dat u, die van een uitkering geniet, commentaar heeft op wat ouders voor hun kinderen kopen met hun geld waarvoor ze werken.

De schaamte voorbij.

Niet vergeten dat die "patotters" al direct een voorsprong hebben op de arbeidsmarkt door een uitgebreide kennis van automatisatie en computersystemen.

Dat is de realiteit.

men heeft lang genoeg met m'n voeten gespeeld, ik heb een heus gevecht met de Vdab & co geleverd want ze zaten op m'n kap tot en met, heb zelfs financieel moeten inleveren en jaren onder de armoedegrens leven, dus ja binnenkort neem ik het er van, ik heb lang genoeg mogen afzien, schadevergoeding noem ik het ja, en dan nog.... want het het zijn zeker geen fortuinen, en euh in plaats van mij te beschimpen zou men beter wat gaan klagen bij degenen die me dat allemaal aangedaan hebben, want ik wou wel werken en werd overal afgewimpeld omdat het CRISIS is, DUH!

bembem
21 oktober 2016, 19:11
Zeer straf dat u, die van een uitkering geniet, commentaar heeft op wat ouders voor hun kinderen kopen met hun geld waarvoor ze werken.

De schaamte voorbij.

Niet vergeten dat die "patotters" al direct een voorsprong hebben op de arbeidsmarkt door een uitgebreide kennis van automatisatie en computersystemen.

Dat is de realiteit.

maar ik gun het hen hoor daar niet van, in tegenstelling tot anderen die mij verwijten van een uitkering te leven... wel ik zal iets zeggen: mijn moeder betaalt wellicht meer belastingen dan u in uw hele leven zult afdokken aan 'uitkeringstrekkers'. eat that sucker!

Peche
21 oktober 2016, 19:14
Als ge uw enkele duizenden euro's getrokken hebt, komt het hier dan maar goed in de haters hun gezicht wrijven via een dankwoordje ;)

Ik ga psychologie studeren.
Terwijl ga ik jongeren sensibiliseren en als vrijwilliger werk zoeken in een asielcentrum.

Hoezo wij willen niet werken?

Carmagnole
21 oktober 2016, 19:16
men heeft lang genoeg met m'n voeten gespeeld, ik heb een heus gevecht met de Vdab & co geleverd want ze zaten op m'n kap tot en met, heb zelfs financieel moeten inleveren en jaren onder de armoedegrens leven, dus ja binnenkort neem ik het er van, ik heb lang genoeg mogen afzien, schadevergoeding noem ik het ja, en dan nog.... want het het zijn zeker geen fortuinen, en euh in plaats van mij te beschimpen zou men beter wat gaan klagen bij degenen die me dat allemaal aangedaan hebben, want ik wou wel werken en werd overal afgewimpeld omdat het CRISIS is, DUH!

Wat weet je over economie, dat je weet dat het crisis is? Ik blijf wekelijks vacatures ongevraagd krijgen als programmeur.

bembem
21 oktober 2016, 19:16
Ben je daar serieus over ?

of course

Carmagnole
21 oktober 2016, 19:17
maar ik gun het hen hoor daar niet van, in tegenstelling tot anderen die mij verwijten van een uitkering te leven... wel ik zal iets zeggen: mijn moeder betaalt wellicht meer belastingen dan u in uw hele leven zult afdokken aan 'uitkeringstrekkers'. eat that sucker!

Je moeder haat u.

Peche
21 oktober 2016, 19:17
Wat weet je over economie, dat je weet dat het crisis is? Ik blijf wekelijks vacatures ongevraagd krijgen als programmeur.

Pak je ze ook aan? :p

Rahowa
21 oktober 2016, 19:18
En wat gaan ze komen vertellen die jongeren ? wanneer en waar de volgende festivals plaats vinden ?:roll: en hoeveel ze verzameld hebben voor hun rode neuzen dag ? en hoeveel geld ze ingezameld hebben voor een of ander project ? waarvan er dan nooit gaat opgevolgd worden wie en waar dat geld naartoe is gevlogen .....................................:roll: fuck die jongeren zeg:roll:

Wat een oude zakken gelul.

bembem
21 oktober 2016, 19:20
Wat weet je over economie, dat je weet dat het crisis is? Ik blijf wekelijks vacatures ongevraagd krijgen als programmeur.

wel vroeger lagen de jobs bij wijze van spreken voor het rapen, delocalisatie, automatisering, enz. ring a bell?

bembem
21 oktober 2016, 19:23
Als ge uw enkele duizenden euro's getrokken hebt, komt het hier dan maar goed in de haters hun gezicht wrijven via een dankwoordje ;)

Ik ga psychologie studeren.
Terwijl ga ik jongeren sensibiliseren en als vrijwilliger werk zoeken in een asielcentrum.

Hoezo wij willen niet werken?

amai! super!! ben blij voor je :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Carmagnole
21 oktober 2016, 19:28
wel vroeger lagen de jobs bij wijze van spreken voor het rapen, delocalisatie, automatisering, enz. ring a bell?

Nee, dat heeft er geen zak mee te maken.

Wat automatisering dan ook met crisis te maken heeft, weet ik niet. Nu, als je zo goed bent in economie kan je direct aan de slag als consultant, toch? Zoeken ze veel volk.

Peche
21 oktober 2016, 19:34
amai! super!! ben blij voor je :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Moet wel de ingangstesten slagen bij de unief :oops:
Dat zal heel zwaar worden. Want als ik zak moet ik eerst gewoon avondschool doen.
Mijn lief zegt dat die testen simpel gaan zijn, maar zij is ASO he.

Zo'n bachelor of master psychologie zou wel leuk zijn. Maar kan het momenteel nog niet bekostigen.

Sensibiliseren is gratis, maar ben nog niet lang genoeg gestopt om dat al effectief te doen.

En dan moeten ze mij nog toelaten te spreken he :)
Ik heb al wel nagedacht over schone visuals erbij te voegen; Maar ik heb gebrek aan een paar moppekes.

bembem
21 oktober 2016, 20:00
Moet wel de ingangstesten slagen bij de unief :oops:
Dat zal heel zwaar worden. Want als ik zak moet ik eerst gewoon avondschool doen.
Mijn lief zegt dat die testen simpel gaan zijn, maar zij is ASO he.

Zo'n bachelor of master psychologie zou wel leuk zijn. Maar kan het momenteel nog niet bekostigen.

Sensibiliseren is gratis, maar ben nog niet lang genoeg gestopt om dat al effectief te doen.

En dan moeten ze mij nog toelaten te spreken he :)
Ik heb al wel nagedacht over schone visuals erbij te voegen; Maar ik heb gebrek aan een paar moppekes.

het zal wel loslopen.. je bent gedreven, da's het voornaamste...

Mambo
21 oktober 2016, 20:11
amai! super!! ben blij voor je :-D:-D:-D:-D:-D:-D

Ja jongeren die gaan gesensibiliseerd worden van een dronken junkie met autisme en ADHD en een grunch.

Weer een generatie om zeep.

Zoveel reserve hebben we nu ook weer niet hoor.

Peche
21 oktober 2016, 20:13
Ja jongeren die gaan gesensibiliseerd worden van een dronken junkie met autisme en ADHD en een grunch.

Weer een generatie om zeep.

Zoveel reserve hebben we nu ook weer niet hoor.

Waar worden ze nu naartoe begeleid?
Als ze na 15 jaar begeleiding nog van ontbering sterven, is't teken dat er iets fout is he?
Niets zo heilig als eigen ervaring, ik voel die mannen en ik ben eruit gekomen.

Dat doen er weinigen mij na.

Ik rook niet meer, ik drink niet meer en ik blow niet meer.
Ik ben de perfecte kandidaat en wat een Mambo daar van denkt raakt mijn koude kleren niet.
Mambo is een zielig schraal manneke dat zich enkel betekenis kan geven op een forum door zich aan anderen op te trekken.
Ge denkt dat ge meer zijt, maar het maakt U minder.

bembem
21 oktober 2016, 20:13
Ja jongeren die gaan gesensibiliseerd worden van een dronken junkie met autisme en ADHD en een grunch.

Weer een generatie om zeep.

Zoveel reserve hebben we nu ook weer niet hoor.

bedankt Henk

Carmagnole
21 oktober 2016, 20:15
Ja jongeren die gaan gesensibiliseerd worden van een dronken junkie met autisme en ADHD en een grunch.

Weer een generatie om zeep.

Zoveel reserve hebben we nu ook weer niet hoor.

Kijk. Het probleem met sensibiliseren is net dat er ex-junkies komen. Dan denken kinderen dat stoppen kinderspel is.

Ze zouden beter echte dronken junkies sturen, liefst tijdens een meervoudige afkick en in een staat van agressief dronken delirium. En een grunch.

Liefst zo ene die de kinderen op de eerste rij begint aan te vallen met schuim aan zijn mond en "GIJ SNAPT NI WA DAK E MEEGEMOKT HE GAST!!!!!".


Dan gaan er pas kinderen twee keer nadenken over drugs.

Peche
21 oktober 2016, 20:16
bedankt Henk

Titanium

Peche
21 oktober 2016, 20:17
Kijk. Het probleem met sensibiliseren is net dat er ex-junkies komen. Dan denken kinderen dat stoppen kinderspel is.

Ze zouden beter echte dronken junkies sturen, liefst tijdens een meervoudige afkick en in een staat van agressief dronken delirium. En een grunch.

Liefst zo ene die de kinderen op de eerste rij begint aan te vallen met schuim aan zijn mond en "GIJ SNAPT NI WA DAK E MEEGEMOKT HE GAST!!!!!".


Dan gaan er pas kinderen twee keer nadenken over drugs.

:lol:

Probleem is, er is gééééééééééééén sensibilisering.
Ze praten een uurke op een week met die mannen en laten die voor de rest wat rondhangen.

Gamla
21 oktober 2016, 20:23
Kijk. Het probleem met sensibiliseren is net dat er ex-junkies komen. Dan denken kinderen dat stoppen kinderspel is.

Ze zouden beter echte dronken junkies sturen, liefst tijdens een meervoudige afkick en in een staat van agressief dronken delirium. En een grunch.

Liefst zo ene die de kinderen op de eerste rij begint aan te vallen met schuim aan zijn mond en "GIJ SNAPT NI WA DAK E MEEGEMOKT HE GAST!!!!!".


Dan gaan er pas kinderen twee keer nadenken over drugs.

Fantastisch. :-):-):-):-)

Another Jack
21 oktober 2016, 20:31
Kijk. Het probleem met sensibiliseren is net dat er ex-junkies komen. Dan denken kinderen dat stoppen kinderspel is.

Ze zouden beter echte dronken junkies sturen, liefst tijdens een meervoudige afkick en in een staat van agressief dronken delirium. En een grunch.

Liefst zo ene die de kinderen op de eerste rij begint aan te vallen met schuim aan zijn mond en "GIJ SNAPT NI WA DAK E MEEGEMOKT HE GAST!!!!!".


Dan gaan er pas kinderen twee keer nadenken over drugs.

Dat lijkt me een geknipte job voor Peche.

Peche
21 oktober 2016, 20:40
Eerste les: jullie zijn allemaal Spartanen.
Spartanen drinken niet, roken niet, blowen niet.

Eyjafjallajökull
21 oktober 2016, 20:42
En geloven Spartanen in Adam en Eva ?

Peche
21 oktober 2016, 20:45
Dat weet ik niet. Dat doet er ook weinig toe.
Heb je nu de stoned ape theory gegoogeled om te zien hoe ik dat bekijk?

Another Jack
21 oktober 2016, 20:54
Eerste les: jullie zijn allemaal Spartanen.
Spartanen drinken niet, roken niet, blowen niet.

Bij kinderen van 9, 10 jaar kan dat nog kloppen...

Eyjafjallajökull
21 oktober 2016, 20:55
Dat weet ik niet. Dat doet er ook weinig toe.
Heb je nu de stoned ape theory gegoogeled om te zien hoe ik dat bekijk?

Nee, ik wil het jou horen uitleggen.
Binnenkort moet je dat immers toch doen bij je huisbezoeken.

Maar eerst graag een eenvoudig antwoord op de vraag wie de moeder van Kains kind(eren) was.

Another Jack
21 oktober 2016, 20:55
En geloven Spartanen in Adam en Eva ?

Boem!!
Daar gaat zijn verhaal!
:lol::lol::lol:

Peche
21 oktober 2016, 21:09
Nee, ik wil het jou horen uitleggen.
Binnenkort moet je dat immers toch doen bij je huisbezoeken.

Maar eerst graag een eenvoudig antwoord op de vraag wie de moeder van Kains kind(eren) was.

Als je nu eens zou googelen, zou je zien hoe ik Adam en Eva visualiseer.
Ik ben geen verkondiger van het woord.

Another Jack
21 oktober 2016, 21:12
Als je nu eens zou googelen, zou je zien hoe ik Adam en Eva visualiseer.
Ik ben geen verkondiger van het woord.

Inderdaad, zelfs daar slaag je niet in...

Mambo
21 oktober 2016, 21:12
Als je nu eens zou googelen, zou je zien hoe ik Adam en Eva visualiseer.
Ik ben geen verkondiger van het woord.

Lap er is een nieuwe golf van ontspoorde en afgekickte regilieuze Jehova's op komst.

Uit die kringen is IS ook ontstaan.

Mambo
21 oktober 2016, 21:14
Waar worden ze nu naartoe begeleid?
Als ze na 15 jaar begeleiding nog van ontbering sterven, is't teken dat er iets fout is he?
Niets zo heilig als eigen ervaring, ik voel die mannen en ik ben eruit gekomen.

Dat doen er weinigen mij na.

Ik rook niet meer, ik drink niet meer en ik blow niet meer.
Ik ben de perfecte kandidaat en wat een Mambo daar van denkt raakt mijn koude kleren niet.
Mambo is een zielig schraal manneke dat zich enkel betekenis kan geven op een forum door zich aan anderen op te trekken.
Ge denkt dat ge meer zijt, maar het maakt U minder.

Ik laat het denkwerk aan u over.
Paardenkoppen zijn daar beter geschikt voor.

Peche
21 oktober 2016, 21:15
Inderdaad, zelfs daar slaag je niet in...

Waarom zou ik daar überhaupt in willen slagen?
Ik heb nooit een bekeringsdrang gehad.

Tavek
21 oktober 2016, 21:18
Eerste les: jullie zijn allemaal Spartanen.
Spartanen drinken niet, roken niet, blowen niet.

Sparta was niet echt christelijk.

Another Jack
21 oktober 2016, 21:25
Eerste les: jullie zijn allemaal Spartanen.
Spartanen drinken niet, roken niet, blowen niet.

Was dat de les dan?

Peche
21 oktober 2016, 21:27
Was dat de les dan?

we are legion niet vergeten

Mambo
21 oktober 2016, 21:28
Was dat de les dan?

Het zit er op voor deze week?

Another Jack
21 oktober 2016, 21:33
we are legion niet vergeten

Nu besef ik ineens opnieuw waarom ik wel een publiek heb en jij niet.

Peche
21 oktober 2016, 21:33
Nu besef ik ineens opnieuw waarom ik wel een publiek heb en jij niet.

LOL hoeveel komt er een 2 onder uwe naam te staan?
Minder als bij mij me dunkt.

Another Jack
21 oktober 2016, 21:35
LOL hoeveel komt er een 2 onder uwe naam te staan?
Minder als bij mij me dunkt.

Ik bedoel een echt publiek en echt geld.

bembem
21 oktober 2016, 21:35
LOL hoeveel komt er een 2 onder uwe naam te staan?
Minder als bij mij me dunkt.

die zit :lol:

Tavek
21 oktober 2016, 21:36
Dus er zijn er hier die hun rep laten afhangen van hoe vaak ze een 2 onder hun post krijgen ?

....

Peche
21 oktober 2016, 21:40
Dus er zijn er hier die hun rep laten afhangen van hoe vaak ze een 2 onder hun post krijgen ?

....

Neen tging over publiek.
Zijn klas minderjarigen is zeker geen referentie

Another Jack
21 oktober 2016, 21:40
Neen tging over publiek.
Zijn klas minderjarigen is zeker geen referentie

Klassen, en er zitten ook meerderjarigen bij.

Boduo
21 oktober 2016, 21:43
Neen tging over publiek.
Zijn klas minderjarigen is zeker geen referentie

Euh...
Waarom zijn er geen jongeren op dit forum ?

Peche
21 oktober 2016, 21:44
Ik bedoel een echt publiek en echt geld.

Ik ben blij voor u maar het boeit mij weinig wat gij hebt.
Ik zie zo niet naar andere mensen, kheb genoeg aan da van mij.

Another Jack
21 oktober 2016, 21:46
Ik ben blij voor u maar het boeit mij weinig wat gij hebt.
Ik zie zo niet naar andere mensen, kheb genoeg aan da van mij.

Wat van u?

Peche
21 oktober 2016, 21:46
Euh...
Waarom zijn er geen jongeren op dit forum ?

Die vraag is al lang beantwoord en nu ist topic gehijacked.
Zoals dat er aan toe gaat op politics.

Peche
21 oktober 2016, 21:47
Wat van u?

Ik heb dierbaren, elke dag seks, een luxe app, een dolby surround, LED 3D tv, nieuwe meubels, een vrij leven, elke dag mjinen buik vol, uitstapkes, Europa als mijn achtertuin, ...

Another Jack
21 oktober 2016, 21:50
Ik heb dierbaren, elke dag seks, een luxe app, een dolby surround, LED 3D tv, nieuwe meubels, een vrij leven, elke dag mjinen buik vol, uitstapkes, Europa als mijn achtertuin, ...

Dat had ik toen ik 18 was...

Peche
21 oktober 2016, 21:51
Dat had ik toen ik 18 was...

En dat is een tijd die gij nooit mee rzult terug hebben en ik nog elke dag beleef. ;)
Oh en btw, ik ga meer als uw pensioen hebben ;)

Carmagnole
21 oktober 2016, 21:52
Ik heb geen dolby of geen enorme tv, zie niet in waarom ik dat zou willen.

Another Jack
21 oktober 2016, 21:53
En dat is een tijd die gij nooit mee rzult terug hebben en ik nog elke dag beleef. ;)
Oh en btw, ik ga meer als uw pensioen hebben ;)

Je hebt precies weer gedronken...

Peche
21 oktober 2016, 21:56
Ik heb geen dolby of geen enorme tv, zie niet in waarom ik dat zou willen.

Dat is omdat ik filmliefhebber ben .
Ieder zijn hobby he ;)

Peche
21 oktober 2016, 21:57
Je hebt precies weer gedronken...

Neen. Ik zou wel eens willen, maar ik volhard.

Another Jack
21 oktober 2016, 22:00
Dat is omdat ik filmliefhebber ben .
Ieder zijn hobby he ;)

Hier, nog een werkloze filmliefhebber die dacht een dik pensioen te trekken...

Peche
21 oktober 2016, 22:04
Hier, nog een filmliefhebber die dacht een dik pensioen te trekken...

Goh "dik" ik wil gewoon kunnen leven en niet meer overleven.
Ik kan met weinig geld veel doen, dat heb ik wel geleerd. Maar ik koop dan helemaal niet veel voor mezelf.
En van mijn religie mag ik geen feestdagen vieren of verjaardagen kopen.

bembem
21 oktober 2016, 23:00
Goh "dik" ik wil gewoon kunnen leven en niet meer overleven.
Ik kan met weinig geld veel doen, dat heb ik wel geleerd. Maar ik koop dan helemaal niet veel voor mezelf.
En van mijn religie mag ik geen feestdagen vieren of verjaardagen kopen.

ze gaan je foldertjes doen kopen...

Carmagnole
21 oktober 2016, 23:01
Hoelang blijft Peche gristelijk. Een maandje? Of minder?

bembem
21 oktober 2016, 23:01
denk toch maar goed na Peche, ps.die zwarte aan Centraal da's er wss ook een, worden jullie collega's hihi

Peche
21 oktober 2016, 23:02
ze gaan je foldertjes doen kopen...

Maar neen gij, ze gaan mij nooit zover krijgen ;)

Peche
21 oktober 2016, 23:04
denk toch maar goed na Peche, ps.die zwarte aan Centraal da's er wss ook een, worden jullie collega's hihi

Dat is zeker geen JG. Heb je ze nog niet zien staan aan de kant dan?
Ze staan daar gewoon maar, en roepen of zeggen niets.
Ze staan bij hun folders en wachten tot ze zelf aangesproken worden.

Spreekt ze eens aan? Je zal zien dat veel wat over hen gezegd wordt vooroordelen zijn.

Peche
21 oktober 2016, 23:05
Hoelang blijft Peche gristelijk. Een maandje? Of minder?

Waarom doe gij niet mee aan bijbelstudie? Misschien kan u dat inzichten geven. :p

Carmagnole
21 oktober 2016, 23:06
Ik weet nog toen ik 18 was, in het middelbaar. Ik ging om 6 uur in de ochtend, nog steeds zat, met een scheve smoel en ditto kledij naar huis van een of ander zuipfeesje.

Zie ik daar mijn Jehova-klasgenootje, met zusje en ouders, in een net pak, foldertjes verspreiden.

Het klasgenootje mocht niks meedoen want Jehovisten weigeren bloedtransfusies en leggen dat op voor hun kinderen.

Wat mij betreft: vernietigen.

Carmagnole
21 oktober 2016, 23:07
Waarom doe gij niet mee aan bijbelstudie? Misschien kan u dat inzichten geven. :p

De Bijbel is niet interessant, het is de corpus van de Bijbelexegese die interessant is. Sola scriptura, ... vind ik dan ook saai.

Peche
21 oktober 2016, 23:07
Ik weet nog toen ik 18 was, in het middelbaar. Ik ging om 6 uur in de ochtend, nog steeds zat, met een scheve smoel en ditto kledij naar huis van een of ander zuipfeesje.

Zie ik daar mijn Jehova-klasgenootje, met zusje en ouders, in een net pak, foldertjes verspreiden.

Het klasgenootje mocht niks meedoen want Jehovisten weigeren bloedtransfusies en leggen dat op voor hun kinderen.

Wat mij betreft: vernietigen.

Dat pakt niet in een Westerse maatschappij. Rechters ontheffen die ouders uit hun macht tot dat kind een bloedtransfusie heeft gehad.

Peche
21 oktober 2016, 23:11
De Bijbel is niet interessant, het is de corpus van de Bijbelexegese die interessant is. Sola scriptura, ... vind ik dan ook saai.

Het is dan ook de bedoeling van zo'n studie te onderzoeken wat er effectief bedoeld wordt. Enfin, niet bij JG want die leren U hun interpretatie, maar die is volgens mij niet fout.

bembem
21 oktober 2016, 23:12
Maar neen gij, ze gaan mij nooit zover krijgen ;)

:-D

bembem
21 oktober 2016, 23:14
Dat is zeker geen JG. Heb je ze nog niet zien staan aan de kant dan?
Ze staan daar gewoon maar, en roepen of zeggen niets.
Ze staan bij hun folders en wachten tot ze zelf aangesproken worden.

Spreekt ze eens aan? Je zal zien dat veel wat over hen gezegd wordt vooroordelen zijn.

hum, ik zal er in het vervolg op letten want heb ze niet opgemerkt, lol

Peche
21 oktober 2016, 23:16
Wie weet ziet ge mij daar ooit staan

Mambo
21 oktober 2016, 23:19
Mijn schoonmoeder was op een zekere maar toch al oude dag ook plots een Jehova.
2 vertellers kwamen haar alle weken verhaaltjes vertellen en garandeerden haar vanaf toen het eeuwige leven.
Dat zag ze wel zitten.
Beetje nadien kwamen ze haar geld vragen.
Jehova's worden immers verondersteld wat te delen en zo.

En toen was ze geen Jehova meer.