PDA

View Full Version : Allochtonen bespugen portret Van Gogh


benji
5 november 2004, 00:21
Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is deze middag beschimpt en bespuugd door Nederlands-Marokkaanse jongeren. Dat zegt de 33-jarige graffitikunstenaar Donovan Spaanstra, die het portret maakte ter nagedachtenis aan Van Gogh. <LI>Haatcampagne tegen Van Gogh op internet (http://www.nieuwsblad.be/Nieuws/Detail.aspx?articleID=GCJA03RB)

Terwijl hij de beschildering aan het maken was werd hij lastig gevallen door de jongeren. "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. "Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet", zo zegt Spaanstra.

De artiest ging onder luid applaus aan het werk. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", zegt Spaanstra. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst." Ze zijn toch zo in rouw de islam-mieten:roll:
http://cyberdjihad.blogspot.com/

piazzolla
5 november 2004, 00:25
jongens toch hoe ist mogelijk, die beginnen nu al te reageren gelijk ons 'shit effect', straks beginnen ze, naast hun rituele slachtingen van ongelovigen, nog te dichten. Duh!

Ibeke
5 november 2004, 07:17
Het levensgrote portret van de dinsdag vermoorde Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is deze middag beschimpt en bespuugd door Nederlands-Marokkaanse jongeren. Dat zegt de 33-jarige graffitikunstenaar Donovan Spaanstra, die het portret maakte ter nagedachtenis aan Van Gogh. <LI>Haatcampagne tegen Van Gogh op internet (http://www.nieuwsblad.be/Nieuws/Detail.aspx?articleID=GCJA03RB)

Terwijl hij de beschildering aan het maken was werd hij lastig gevallen door de jongeren. "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. "Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet", zo zegt Spaanstra.

De artiest ging onder luid applaus aan het werk. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", zegt Spaanstra. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst." Ze zijn toch zo in rouw de islam-mieten:roll:
http://cyberdjihad.blogspot.com/
Je moet niet radicaal zijn om iets tegen die man te hebben.

Raf
5 november 2004, 07:23
Je moet niet radicaal zijn om iets tegen die man te hebben.Je moet ook niet radicaal zijn om iets tegen islam te hebben...

Ibeke
5 november 2004, 07:45
Je moet ook niet radicaal zijn om iets tegen islam te hebben...Idd

Peace
5 november 2004, 08:28
Je moet niet radicaal zijn om iets tegen die man te hebben.
Je moet echter wel een laakbare psychische ingesteldheid hebben om dat gedrag van allochtonen goed te willen praten.

Ibeke
5 november 2004, 10:02
Je moet echter wel een laakbare psychische ingesteldheid hebben om dat gedrag van allochtonen goed te willen praten.

En een laakbare psychische ingesteldheid is niet radicaal? :|

benji
5 november 2004, 10:02
Veel erger dan wat er gebeurt is vind ik de leegangers die dit weeral willen goedpraten ,DAT is pas echt wraakroepend .
Hopelijk worden ze zelf ooit slachtoffer van een bende losgeslagen islamieten .
Hopelijk zal er dan op hun graf gedanst worden .........hier zitten een paar echt ofwel supper naieve knullen ,ofwel zijn ze gewoon te laf om hun te verzetten tegen de gang van zaken en staan reeds met hun broek op de enkels voor de islamieten !
Dat zijn zo van die laffaards die wanneer er een meisje op de trein wordt verkracht door bruine broeders, de andere kant uit kijken (zoals al gebeurt is ) en achteraf zeggen "ze moest maar geen rokje dragen !

Wat baten kaars en bril ...dat den uil niet ZIEN WIL !!

Ibeke
5 november 2004, 10:24
Je moet echter wel een laakbare psychische ingesteldheid hebben om dat gedrag van allochtonen goed te willen praten.
Ach, ik pest je maar wat. Natuurlijk kan het niet dat een enkeling het initiatief op zich gaat nemen om de man te doden. Die man had het recht op een juridische vervolging en het is zijn geluk dat de wetgeving in Europa in zijn voordeel spreekt. Maar bij moslims had hij de doodstraf gekregen, en ik denk dat er weinig moslims zijn (mezelf daarbij inbegrepen) die daar tegen in zouden gaan.

Spolpoel
5 november 2004, 10:33
Je moet niet radicaal zijn om iets tegen die man te hebben.
Nee inderdaad, het gewoon gematigd moslim zijn volstaat.
Kritiek op de islam MAG gewoon niet volgens én de gematigde én de radicale moslimlogica : dat radicalisme in hun denken hebben ze wel gemeen. Het is net d�*t dat hen onderscheidt van de beschaafde wereld.
Het is net d�*t dat maakt dat in elke moslim een gevaarlijke gek schuilt.

Ibeke
5 november 2004, 11:05
Nee inderdaad, het gewoon gematigd moslim zijn volstaat.
Kritiek op de islam MAG gewoon niet volgens én de gematigde én de radicale moslimlogica : dat radicalisme in hun denken hebben ze wel gemeen. Het is net d�*t dat hen onderscheidt van de beschaafde wereld.
Het is net d�*t dat maakt dat in elke moslim een gevaarlijke gek schuilt.

Waarom dan? Onder een vreemd bestuur is hij toch niks. Hij bepaalt de wetten niet.

Jampie
5 november 2004, 11:08
Veel erger dan wat er gebeurt is vind ik de leegangers die dit weeral willen goedpraten ,DAT is pas echt wraakroepend .
Hopelijk worden ze zelf ooit slachtoffer van een bende losgeslagen islamieten .
Hopelijk zal er dan op hun graf gedanst worden .........hier zitten een paar echt ofwel supper naieve knullen ,ofwel zijn ze gewoon te laf om hun te verzetten tegen de gang van zaken en staan reeds met hun broek op de enkels voor de islamieten !
Dat zijn zo van die laffaards die wanneer er een meisje op de trein wordt verkracht door bruine broeders, de andere kant uit kijken (zoals al gebeurt is ) en achteraf zeggen "ze moest maar geen rokje dragen !

Wat baten kaars en bril ...dat den uil niet ZIEN WIL !!
Bedoel je daarmee die zaak in Frankrijk waar de 'bruine broeders' haar aanzagen voor een joods meisje ?

illwill
5 november 2004, 11:12
En een laakbare psychische ingesteldheid is niet radicaal? :|
Komt er gewoon op neer dat dergelijke ingesteldheid van deze soort jongeren hier niet thuis hoort en enkel negatieve gevolgen hebben voor alle anderen, oplossing is dus ook hier, eruit!

benji
5 november 2004, 12:13
Bedoel je daarmee die zaak in Frankrijk waar de 'bruine broeders' haar aanzagen voor een joods meisje ?
Neen ,ik bedoel die zaak in Nederland waar een meisje op een volle wagon werd verkracht door bruine broeders ,en waar niemand "durfde" in tussen komen ......
zo erg is het hier al gesteld !!

Stratcat
5 november 2004, 12:26
Ach, ik pest je maar wat. Natuurlijk kan het niet dat een enkeling het initiatief op zich gaat nemen om de man te doden. Die man had het recht op een juridische vervolging en het is zijn geluk dat de wetgeving in Europa in zijn voordeel spreekt. Maar bij moslims had hij de doodstraf gekregen, en ik denk dat er weinig moslims zijn (mezelf daarbij inbegrepen) die daar tegen in zouden gaan. Ik denk al een tijdje dat deze bewering niet zo ver van de waarheid is.
Da's wat ik hier al twee dagen probeer duidelijk te maken.
Niet dat alle moslims mensen de keel gaan oversnijden.
Wel dat vele moslims passief medeplichtig zijn. Dat ze niet de moord op zich veroordelen, maar eerder de manier waarop.

En als jouw bewering en mijn perceptie kloppen, kan de rechtsstaat veel sneller afgebroken worden dan ik pakweg een jaar of tien geleden voor mogelijk hield.

Ik relativeer, nuanceer en ironiseer graag, maar ik ben in alle ernst van mening dat de toestand dramatisch is.

Turkje
5 november 2004, 13:13
Ik denk al een tijdje dat deze bewering niet zo ver van de waarheid is.
Da's wat ik hier al twee dagen probeer duidelijk te maken.
Niet dat alle moslims mensen de keel gaan oversnijden.
Wel dat vele moslims passief medeplichtig zijn. Dat ze niet de moord op zich veroordelen, maar eerder de manier waarop.

En als jouw bewering en mijn perceptie kloppen, kan de rechtsstaat veel sneller afgebroken worden dan ik pakweg een jaar of tien geleden voor mogelijk hield.

Ik relativeer, nuanceer en ironiseer graag, maar ik ben in alle ernst van mening dat de toestand dramatisch is.
Voor mij blijft het glas toch eerder halfvol hoor. Het begrip rechtsstaat en de praktische verwezenlijking ervan dateren zélf al vanuit een tijd waar je zulke zaken gewoonweg niet voor mogelijk hield.

En dat bij vele zaken "de bevolking" (of bepaalde grote groepen eruit) van oordeel is dat het afslachten van een misdadiger (niet dat TVG dit was, maar het gaat om het gevoel dat de persoon bij die groepen teweegbrengt) misschien betreurenswaardig is, maar op zich geen slechte zaak, tja, daar maakte ik mezelf al lang geen illusies meer over.

Soms is het nog een chance dat we geregeerd worden door een politieke/juridische kaste (of zeg maar elite) die veel gevoeliger is voor dat soort zaken dan de eerste de beste Jan (of Mohammed) Lul.

Feit is echter dat er bepaalde maatregelen moeten genomen worden. En zoals ook P. Fortuyn het al zei : "het zijn ONZE kutmarokkanen". Deportatie is dus geen optie ;-)

Raf
5 november 2004, 14:28
Je moet echter wel een laakbare psychische ingesteldheid hebben om dat gedrag van allochtonen goed te willen praten.
Over welk gedrag heb je het en wie praat het goed? Ik heb hier bijvoorbeeld nog niemand de moord op Van Gogh weten goedpraten, jij wel?

Raf
5 november 2004, 14:44
Veel erger dan wat er gebeurt is vind ik de leegangers die dit weeral willen goedpratenWat zijn "leegangers"? Ik heb hier op het forum nog niemand deze moord op Van Gogh weten goedpraten...

Hopelijk worden ze zelf ooit slachtoffer van een bende losgeslagen islamieten .
Hopelijk zal er dan op hun graf gedanst worden Aha! De "christelijke" benadering... Mja, d�*t zal de zaken natuurlijk aanzienlijk verbeteren! :roll:

hier zitten een paar echt ofwel supper naieve knullen ,ofwel zijn ze gewoon te laf om hun te verzetten tegen de gang van zaken en staan reeds met hun broek op de enkels voor de islamieten !Of ze bekijken de wereld ietwat genuanceerder en ze zien dat er geen pasklare oplossing voor het grijpen ligt.

Dat zijn zo van die laffaards die wanneer er een meisje op de trein wordt verkracht door bruine broeders, de andere kant uit kijken (zoals al gebeurt is ) en achteraf zeggen "ze moest maar geen rokje dragen !Je bedoelt die psychisch gestoorde vrouw in Frankrijk, die al zeer vlug door de mand viel met haar compleet verzonnen verhaaltje?

Wat baten kaars en bril ...dat den uil niet ZIEN WIL !!Als...

Spolpoel
5 november 2004, 14:47
Over welk gedrag heb je het en wie praat het goed? Ik heb hier bijvoorbeeld nog niemand de moord op Van Gogh weten goedpraten, jij wel?
Je hebt gelijk Rafke.
De betogen van Filosoof, Turkje , Skill en consoorten over die schandelijke rotwesterlingen die zo weinig begrip opbrengen voor die arme zwakzinnige moslimmoordenaar, excuus, voor die gecultiveerde martelaar met lange tenen, praten de moord niet goed, maar wel de ideologie die tot die moord aanzette.

Turkje
5 november 2004, 14:54
Je hebt gelijk Rafke.
De betogen van Filosoof, Turkje , Skill en consoorten over die schandelijke rotwesterlingen die zo weinig begrip opbrengen voor die arme zwakzinnige moslimmoordenaar, excuus, voor die gecultiveerde martelaar met lange tenen, praten de moord niet goed, maar wel de ideologie die tot die moord aanzette.

?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????

Ach, 't is Protsmoel maar... dat verklaart alles...

Raf
5 november 2004, 14:57
Je hebt gelijk Rafke. Dank u. 8)

Spolpoel
5 november 2004, 15:01
Dank u. 8)
Het doet me plezier dat je mijn statement bevestigt. Benieuwd hoe je AFVALLIGE statement in multkullieland zal onthaald worden ...8)

Raf
5 november 2004, 15:03
Het doet me plezier dat je mijn statement bevestigt. Benieuwd hoe je AFVALLIGE statement in multkullieland zal onthaald worden ...8)Ik denk dat je niet duidelijk gezien hebt w�*t ik precies bevestigde, liefje. Kijk nog eens goed... ;-)

Andro
5 november 2004, 15:04
Het is triest.. absoluut waar. Maar vergeet niet dat Fortuyn door een nederlander werd vermoord. Kortom het was een gek met een motief. Alleen komt dat nu ongelukkig uit dat terrorisme gelinkt wordt aan een bepaalde groep mensen. Was dat niet het geval dan was dit dus idd gewoon een gek met een missie.

Stel je voor dat er iemand een film gaat maken over misbruik van kinderen door katholieke priesters. Goed kans dat er in deze wereld, en in dit land, iemand rondloopt die daar van over de toeren gaat en de maker overhoop steekt. Dan is het ineens iemand die iemand vermoordt en niet iemand met een bepaalde geloofdovertuiging die gelinkt is aan terrorisme. Kortom er wordt iets te dik de nadruk gelegd op het feit dat het een moslim man was imho.

Joris_Meys
5 november 2004, 15:08
Komt er gewoon op neer dat dergelijke ingesteldheid van deze soort jongeren hier niet thuis hoort en enkel negatieve gevolgen hebben voor alle anderen, oplossing is dus ook hier, eruit!INDERDAAD !!!! Die klootzakken terug sturen naar het land waar hij is geboren, de enige rechtgeaarde oplossing.

Pietluttig klein detail : de dader was geboren in... Nederland

en nu?

Herr Flick
5 november 2004, 15:40
Ach, ik pest je maar wat. Natuurlijk kan het niet dat een enkeling het initiatief op zich gaat nemen om de man te doden. Die man had het recht op een juridische vervolging en het is zijn geluk dat de wetgeving in Europa in zijn voordeel spreekt. Maar bij moslims had hij de doodstraf gekregen, en ik denk dat er weinig moslims zijn (mezelf daarbij inbegrepen) die daar tegen in zouden gaan.


Dat is enkel in uw zandbank landen het geval, ... Hier gaat die vlieger niet op, en als ge daar nie mee kunt leven, moete het dus maar afbollen.

Maar dat schijnen jullie dus maar niet te willen begrijpen.

Spolpoel
5 november 2004, 15:44
Ik denk dat je niet duidelijk gezien hebt w�*t ik precies bevestigde, liefje. Kijk nog eens goed... ;-)
Schatje, ik besef dat je niet herhaling wil vallen door mijn stelling nogmaals te herhalen en te bevestigen. 8)

Spolpoel
5 november 2004, 15:46
INDERDAAD !!!! Die klootzakken terug sturen naar het land waar hij is geboren, de enige rechtgeaarde oplossing.

Pietluttig klein detail : de dader was geboren in... Nederland

en nu?
Terug naar land van zijn grootste supporters, zijn ouders. Dat bespaart ook een hoop jaarlijks wederkerende vakantiekosten voor hen uit.

Joris_Meys
5 november 2004, 15:51
Terug naar land van zijn grootste supporters, zijn ouders. Dat bespaart ook een hoop jaarlijks wederkerende vakantiekosten voor hen uit.ha zo. En ik dan? terug naar Frankrijk, of naar Duitsland? Of mijn grootouders volgen, dan ga ik over vier landen verdeeld moeten worden...

Herr Flick
5 november 2004, 16:02
ha zo. En ik dan? terug naar Frankrijk, of naar Duitsland? Of mijn grootouders volgen, dan ga ik over vier landen verdeeld moeten worden...


Wel met 4 paarden valt dat wel te regelen. ;-)

Joris_Meys
5 november 2004, 16:05
Wel met 4 paarden valt dat wel te regelen. ;-)Terug naar de middeleeuwen dus. En dan maar zagen dat moslims zo'n achterlijke cultuur hebben :rofl:

neruda
5 november 2004, 16:18
Je moet echter wel een laakbare psychische ingesteldheid hebben om dat gedrag van allochtonen goed te willen praten.
Tiens , een vrijemeningsvechter die toch nog iets tegen vrijemeningsuiting is ..:?

fientje
5 november 2004, 16:34
?????????????????????????????????????????????????? ????????????????????

Ach, 't is Protsmoel maar... dat verklaart alles...

Dixie
5 november 2004, 16:41
dat portret zal er niet lang staan zo'n provocatie

fientje
5 november 2004, 17:02
te weinig hersencelletjes turkske of te lange islamtenen om de teksten van spolspoel te begrijpen?Doorgaans vind ik die teksten heel to the point,sarcastisch en met humor geschreven.Hoe bizar toch dat die multicullies heel begripvol zijn voor barbaarse praktijken(keeloversnijden van iemand die voor zijn mening uitkomt)van een achtelijke islamideologie, maar geshokeerd zijn als iemand zijn vrije mening uit die niet strookt met de hunne.

Turkje
5 november 2004, 17:18
te weinig hersencelletjes turkske of te lange islamtenen om de teksten van spolspoel te begrijpen?


Als ik eerlijk moet zijn: ik wijt het aan een teveel aan hersenen, een meer dan gemiddeld geheugen, een teveel aan rationaliteit, kortom alle zaken die van mij een intelligentere mens maken dan de doorsnee homo sapiens.


Doorgaans vind ik die teksten heel to the point,sarcastisch en met humor geschreven.


Ik kan me dat best voorstellen. Er zijn ook mensen die van pis- en kakseks houden.


Hoe bizar toch dat die multicullies heel begripvol zijn voor barbaarse praktijken(keeloversnijden van iemand die voor zijn mening uitkomt)van een achtelijke islamideologie, maar geshokeerd zijn als iemand zijn vrije mening uit die niet strookt met de hunne.

Snotsmoels "vrije mening" komt meestal neer op het beledigen ad hominem. Ik hoop niet dat je een "multikullie" moet zijn om de barbaarsheid daarvan in te zien. Maar goed, u mag natuurlijk altijd zélf op zoek gaan teksten van mijn hand waarin ik de moord op Van Gogh ook maar op enige wijze goedpraat. Tot dan heb ik maar één boodschap voor u : fuck off.

Knuppel
5 november 2004, 17:36
Je moet niet radicaal zijn om iets tegen die man te hebben.
Kijk daar. Onze univeritair geschoolde en gematigde moslima!

Je gaat er dus mee akkoord dat de man die door jouw soortgenoten vermoord werd om zijn mening, nu ook nog eens als dode wordt nagetrapt?

Ik dacht begot dat universitairen meer hersens hadden.

Kom niet klagen als de dag is aangebroken dat jullie de rekening voor jullie godsdienstige 'verdraagzaamheid' wordt gepresenteerd, hé?

Herr Flick
5 november 2004, 17:39
Terug naar de middeleeuwen dus. En dan maar zagen dat moslims zo'n achterlijke cultuur hebben :rofl:

Wel aangezien ze een middeleeuwse cultuur hebben moeten we misschien even afdalen tot daar om op die manier met hen te communiceren, al de andere middelen hebben totnogtoe gefaald...

Je moet die middeleeuwers overigens niet onderschatten, de moslims van toen hadden respect en angst voor die kerels met hun slagzwaarden en christelijke methoden om dingen te regelen....
:evil: ;-)

Dus waarom niet hé, ?

Knuppel
5 november 2004, 17:40
Het is triest.. absoluut waar. Maar vergeet niet dat Fortuyn door een nederlander werd vermoord. Kortom het was een gek met een motief. Alleen komt dat nu ongelukkig uit dat terrorisme gelinkt wordt aan een bepaalde groep mensen. Was dat niet het geval dan was dit dus idd gewoon een gek met een missie.

Stel je voor dat er iemand een film gaat maken over misbruik van kinderen door katholieke priesters. Goed kans dat er in deze wereld, en in dit land, iemand rondloopt die daar van over de toeren gaat en de maker overhoop steekt. Dan is het ineens iemand die iemand vermoordt en niet iemand met een bepaalde geloofdovertuiging die gelinkt is aan terrorisme. Kortom er wordt iets te dik de nadruk gelegd op het feit dat het een moslim man was imho.
De film 'The children of Saint Vincent' niet gezien, zeker?

Wie werd daarvoor vermoord of zelfs maar het leven zuur gemaakt?

Knuppel
5 november 2004, 17:45
Waarom dan? Onder een vreemd bestuur is hij toch niks. Hij bepaalt de wetten niet.
Nog niet.
Of nog niet voldoende.
En dat is ook hun bedoeling niet hé, Ibeke?

Knuppel
5 november 2004, 17:50
kortom alle zaken die van mij een intelligentere mens maken dan de doorsnee homo sapiens.


Snotsmoels "vrije mening" komt meestal neer op het beledigen ad hominem.


fuck off.:clapping:

MT
5 november 2004, 17:50
Veel erger dan wat er gebeurt is vind ik de leegangers die dit weeral willen goedpraten ,DAT is pas echt wraakroepend .
Hopelijk worden ze zelf ooit slachtoffer van een bende losgeslagen islamieten .
Hopelijk zal er dan op hun graf gedanst worden .........hier zitten een paar echt ofwel supper naieve knullen ,ofwel zijn ze gewoon te laf om hun te verzetten tegen de gang van zaken en staan reeds met hun broek op de enkels voor de islamieten !
Dat zijn zo van die laffaards die wanneer er een meisje op de trein wordt verkracht door bruine broeders, de andere kant uit kijken (zoals al gebeurt is ) en achteraf zeggen "ze moest maar geen rokje dragen !

Wat baten kaars en bril ...dat den uil niet ZIEN WIL !!
Idd. er hangen hier enkele personen rond die reeds klaar staan. Ik ga geen namen noemen, maar een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.8)

Turkje
5 november 2004, 17:55
:clapping:
Laten we vooral niet selectief en hypocriet wezen.

Wreker
5 november 2004, 18:06
Het is triest.. absoluut waar. Maar vergeet niet dat Fortuyn door een nederlander werd vermoord. Kortom het was een gek met een motief. Alleen komt dat nu ongelukkig uit dat terrorisme gelinkt wordt aan een bepaalde groep mensen. Was dat niet het geval dan was dit dus idd gewoon een gek met een missie.

Stel je voor dat er iemand een film gaat maken over misbruik van kinderen door katholieke priesters. Goed kans dat er in deze wereld, en in dit land, iemand rondloopt die daar van over de toeren gaat en de maker overhoop steekt. Dan is het ineens iemand die iemand vermoordt en niet iemand met een bepaalde geloofdovertuiging die gelinkt is aan terrorisme. Kortom er wordt iets te dik de nadruk gelegd op het feit dat het een moslim man was imho. TVG werd vermoord door een moslim zoals er in Nederland en Vlaanderen massa's rondlopen.

Waarom werd hij vermoord? Omdat hij een debat wilde op gang brengen samen met Hirsi Ali. De moslims vonden dat zo'n gesprek taboe was en daarom kon Mohammed ongestoord en geruggesteund door de gehele moslimgemeenschap degene die het debat wou opstarten levend kelen op straat. Waarom durfde die kerel dat? Omdat de moslims vinden dat in een stad waar zij aan de basis van de bevolkingspyramide de meerderheid van de bevolking uitmaken, ZIJ de wetten stellen en niet een of ander toevallig achterlijke autochtoon zwijn.

Pim werd vermoord door een overtuigd lid van de islamcollaborateurskerk. Deze islamcollaborateurs controleren bijna alle sleutelposten in de samenleving.

Zoal de Inburgerking het gisteren nog zei "Domme Nederlanders, slimme moslims".

illwill
5 november 2004, 18:12
INDERDAAD !!!! Die klootzakken terug sturen naar het land waar hij is geboren, de enige rechtgeaarde oplossing.

Pietluttig klein detail : de dader was geboren in... Nederland

en nu?
Nog nooit van gevangenissen gehoord? Waar denk je dat echte blanke nederlanders naartoe moeten?

MT
5 november 2004, 19:57
Ach, ik pest je maar wat. Natuurlijk kan het niet dat een enkeling het initiatief op zich gaat nemen om de man te doden. Die man had het recht op een juridische vervolging en het is zijn geluk dat de wetgeving in Europa in zijn voordeel spreekt. Maar bij moslims had hij de doodstraf gekregen, en ik denk dat er weinig moslims zijn (mezelf daarbij inbegrepen) die daar tegen in zouden gaan.
Niets weerhoudt hen om naar hun moslimland terug te keren. Daar kunnen zij de doodstraf vulgariseren. Europeanen zijn beschaafd, zij doden niet om een mening of uitspraak hedendaags.
De vraag die ik mij stel bij het steeds wederkerend geklaag van de allochtoon, "dat het bij hen beter of anders is", waarom blijven zij dan? Zij die steeds kritiek hebben of zij die zich niet kunnen integreren zouden hun soortgenoten die het hier wel aangenaam vinden een goede dienst bewijzen door zo snel mogelijk terug te keren. Het zijn tenslotte de querulanten en misdadigers die het verbrodden voor de anderen die geen probleem hebben in deze maatschappij.

MT
5 november 2004, 20:17
INDERDAAD !!!! Die klootzakken terug sturen naar het land waar hij is geboren, de enige rechtgeaarde oplossing.

Pietluttig klein detail : de dader was geboren in... Nederland

en nu?
Geen nood, hij heeft wel familie in het land waar hij van afstamt. De taal is hij ook machtig, hij zal dus niet verloren lopen. Het voordeel voor hem is dat hij geen afkeuring meer moet aanhoren in het voor hem zijnde "klote Nederland":roll:

fientje
5 november 2004, 20:18
Als ik eerlijk moet zijn: ik wijt het aan een teveel aan hersenen, een meer dan gemiddeld geheugen, een teveel aan rationaliteit, kortom alle zaken die van mij een intelligentere mens maken dan de doorsnee homo sapiens.

een universitaire moslima; ik lach me een deuk :lol:
enkel intelligente mensen kunnen sarcastische zelfkritiek aan,je haalt amper het niveau van een primaat.Natuurlijk kan je die typische arrogantie,kenmerkend voor islamslijmerds niet verbergen.


Ik kan me dat best voorstellen. Er zijn ook mensen die van pis- en kakseks houden.
nee hou van goed geschreven stukjes,een nieveau waaraan jij niet kan tippen


Snotsmoels "vrije mening" komt meestal neer op het beledigen ad hominem. Ik hoop niet dat je een "multikullie" moet zijn om de barbaarsheid daarvan in te zien. Maar goed, u mag natuurlijk altijd zélf op zoek gaan teksten van mijn hand waarin ik de moord op Van Gogh ook maar op enige wijze goedpraat. Tot dan heb ik maar één boodschap voor u : fuck off.
de boodschap is wederkerig; fuck off

MT
5 november 2004, 20:34
ha zo. En ik dan? terug naar Frankrijk, of naar Duitsland? Of mijn grootouders volgen, dan ga ik over vier landen verdeeld moeten worden... :lolabove::lolabove::lolabove: Duidelijk de grappigste thuis.Bent u genaturaliseerd? Zo ja, bij een zwaar misdrijf gepleegd door uw hand kan men u de oude nationaliteit teruggeven. Hier veroordelen en uitleveren aan het land waarvan u dan de nationaliteit terug verworven hebt. Daar kan u dan uw straf uitzitten.

Dies
5 november 2004, 20:56
Laten we vooral niet selectief en hypocriet wezen.Moet ik daaruit afleiden dat je bijdragen in de toekomst consequent onvriendelijk gaan zijn, in plaats van enkel en alleen wanneer ze ten aanzien van Spolpoel gericht zijn?! ;-)

Turkje
5 november 2004, 21:01
de boodschap is wederkerig; fuck offBlijkbaar kunt ge alleen Engels, want ge hebt duidelijk over de in het Nederlands gestelde aanhef, aan u gesteld, en in de voorwaardelijke wijs, overgelezen. Probeer nog maar eens...

Bijgevoegd:
Mijn excuses, ik had de scheldproza die in de quote stond, nog ineens niet gezien. Blijkbaar bent u dan toch de Nederlandse taal machtig, allé, toch de schuttingwoorden.

Turkje
5 november 2004, 21:04
Moet ik daaruit afleiden dat je bijdragen in de toekomst consequent onvriendelijk gaan zijn, in plaats van enkel en alleen wanneer ze ten aanzien van Spolpoel gericht zijn?! ;-)
Enkel tussen Spolpoel en mezelf komen deze hoogst bevredigende SM-schrijfsels tot hun recht ;-)

Ibeke
5 november 2004, 21:04
Niets weerhoudt hen om naar hun moslimland terug te keren. Daar kunnen zij de doodstraf vulgariseren. Europeanen zijn beschaafd, zij doden niet om een mening of uitspraak hedendaags.
De vraag die ik mij stel bij het steeds wederkerend geklaag van de allochtoon, "dat het bij hen beter of anders is", waarom blijven zij dan? Zij die steeds kritiek hebben of zij die zich niet kunnen integreren zouden hun soortgenoten die het hier wel aangenaam vinden een goede dienst bewijzen door zo snel mogelijk terug te keren. Het zijn tenslotte de querulanten en misdadigers die het verbrodden voor de anderen die geen probleem hebben in deze maatschappij.Wel, ik zie niet in waarom ik zou moeten vertrekken. Ik ben heel gelukkig hier.

Stratcat
5 november 2004, 21:14
Enkel tussen Spolpoel en mezelf komen deze hoogst bevredigende SM-schrijfsels tot hun recht ;-)
Elitair ventje ;-)

Turkje
5 november 2004, 21:16
Elitair ventje ;-)Gatver. Ge hebt me door. :lol:

MT
5 november 2004, 22:39
Wel, ik zie niet in waarom ik zou moeten vertrekken. Ik ben heel gelukkig hier. Zoals ik reeds eerder zei, zijn er allochtonen die het hier wel goed om leven vinden en geen gevaar voor de maatschappij zijn. Blijkbaar bent u 1 van de zo velen. Het zijn de slechte elementen die we moeten decimeren.

basil
5 november 2004, 23:30
Ach, ik pest je maar wat. Natuurlijk kan het niet dat een enkeling het initiatief op zich gaat nemen om de man te doden. Die man had het recht op een juridische vervolging en het is zijn geluk dat de wetgeving in Europa in zijn voordeel spreekt. Maar bij moslims had hij de doodstraf gekregen, en ik denk dat er weinig moslims zijn (mezelf daarbij inbegrepen) die daar tegen in zouden gaan.

Tot nader orde zijn jullie archaïsche wetten hier niet van toepassing.
Vrouwen afranselen mag enkel binnen de beslotenheid van de allochtone woning, of niet?

Ik begrijp niet waarom jullie hier blijven als het jullie hier niet aanstaat?
Sociale uitkeringen? Kindergeld? Blonde meisjes?Groepsverkrachtingen? Criminaliteit?

.

benji
6 november 2004, 00:03
INDERDAAD !!!! Die klootzakken terug sturen naar het land waar hij is geboren, de enige rechtgeaarde oplossing.

Pietluttig klein detail : de dader was geboren in... Nederland

en nu?
Als een kat haar jongen werpt in een viswinkel ,zijn dat dan vissen ?

Knuppel
6 november 2004, 00:08
Als een kat haar jongen werpt in een viswinkel ,zijn dat dan vissen ?
Neen, dan blijven katten.

De vraag is eerder waarom die katten een viswinkel kozen om in te jongen.

piazzolla
6 november 2004, 00:09
Maar bij moslims had hij de doodstraf gekregen, en ik denk dat er weinig moslims zijn (mezelf daarbij inbegrepen) die daar tegen in zouden gaan.En, Ibeke, moslimwijveke? Hoe ist met de clitoris?

benji
6 november 2004, 00:19
Neen, dan blijven katten.

De vraag is eerder waarom die katten een viswinkel kozen om in te jongen.Omdat het in de viswinkel "het land van melk en honing" WAS .
Omdat men in de viswinkel geld en eten kreeg zonder ne klop te moeten doen !
Omdat men in die viswinkel dan ook nog is EISEN kon gaan stellen,en hun geloof gaan OPDRINGEN !
En omdat ze denken ,dat ze de viswinkel kunnen overnemen !