PDA

View Full Version : Beginnen met roken.


BigF
27 oktober 2016, 16:02
Wie is er in 2016 beginnen te roken?
En wie in 2015?

Peche
27 oktober 2016, 16:05
Ik heb er wel zin in, maar nog meer in groensel.

Wapper
27 oktober 2016, 16:15
Ik heb mij plechtig voorgenomen er in 2018 mee te beginnen.

Peche
27 oktober 2016, 16:15
Ik ben daarjuist snuiftabak gaan halen. 2 euro.
Telt dat ook?

Pandareus
27 oktober 2016, 16:17
Ik ben daarjuist snuiftabak gaan halen. 2 euro.
Telt dat ook?

Jehova's mogen niet snuiven ==> terugbrengeuuuh !!!

Another Jack
27 oktober 2016, 16:22
Nog 38 jaar wachten en ik begin opnieuw.

Peche
27 oktober 2016, 16:22
Jehova's mogen niet snuiven ==> terugbrengeuuuh !!!

Niet roken staat in de regels heb ik gelezen. Er staat niets van snuiftabak.

De schoofzak
27 oktober 2016, 16:50
Nog 38 jaar wachten en ik begin opnieuw.

Yep.
Als ik mijn laatste adem uitgestoten zal hebben, dan wil ik eens eenmaal goed roken.
Door de schouw van het crematorium.

.

Another Jack
27 oktober 2016, 17:17
Yep.
Als ik mijn laatste adem uitgestoten zal hebben, dan wil ik eens eenmaal goed roken.
Door de schouw van het crematorium.

.

Ik bedoel echt roken.
Sigaretten overdag, lekkere Partagas, El Rey del Mundo, Flor de Selva's avonds...

Hypochonder
27 oktober 2016, 17:27
Om te beginnen met roken kan je best een dikke, zware sigaar of een pijp met de zwaarste variant Wervikse pijptabak er in. Men neme een trek, zoveel men kan en zo diep mogelijk inademen...

Johan Bollen
27 oktober 2016, 17:32
Om te beginnen met roken kan je best een dikke, zware sigaar of een pijp met de zwaarste variant Wervikse pijptabak er in. Men neme een trek, zoveel men kan en zo diep mogelijk inademen...Je kan ook beginnen met crack of pasta base. Dan past die pijp beter eens je tanden zijn uitgevallen.

Iemand die nooit gerookt heeft en het eens wil proberen, zo 1 keertje maar (want dat 'beginnen' met roken houdt direct een verslaving in en dat gun je toch niemand) zou misschien eens changa kunnen proberen.

Hypochonder
27 oktober 2016, 17:35
Je kan ook beginnen met crack of pasta base. Dan past die pijp beter eens je tanden zijn uitgevallen.

Iemand die nooit gerookt heeft en het eens wil proberen, zo 1 keertje maar (want dat 'beginnen' met roken houdt direct een verslaving in en dat gun je toch niemand) zou misschien eens changa kunnen proberen.

Crack??? Ben je gek???

Rahowa
27 oktober 2016, 18:05
Rook gezond!Laat je pijpen!

kelt
27 oktober 2016, 18:11
Mijn omgeving zal ogenblikkelijk met een ketel water,een brandblusser,de brandweer desnoods..aanrukken mocht ik onverhoeds beginnen roken.

Goede afspraak toch?

Another Jack
27 oktober 2016, 18:13
Mijn omgeving zal ogenblikkelijk met een ketel water,een brandblusser,de brandweer desnoods..aanrukken mocht ik onverhoeds beginnen roken.

Goede afspraak toch?

Voor wie graag gehoorzaamt als een hondje, ja.

kelt
27 oktober 2016, 18:15
Voor wie graag gehoorzaamt als een hondje, ja.

OK,die brandweer is er misschien wat over....:?

De schoofzak
28 oktober 2016, 09:20
lol

http://3.bp.blogspot.com/_C5VSHVWPrwg/R5mReaua_JI/AAAAAAAAACs/EgzdH-GNArk/s400/601436%5B1%5D.jpg

Another Jack
28 oktober 2016, 10:05
lol

http://3.bp.blogspot.com/_C5VSHVWPrwg/R5mReaua_JI/AAAAAAAAACs/EgzdH-GNArk/s400/601436%5B1%5D.jpg

Op jouw leeftijd is dat sowieso.
Je kan dus gerust roken.

De schoofzak
28 oktober 2016, 16:58
Op jouw leeftijd is dat sowieso.
Je kan dus gerust roken.

Het voordeel van ouder worden, is dat er steeds meer schoon jong vrouwvolk rondloopt.
Zelfs naar de Delhaize gaan winkelen begint op een erotische beurs te lijken ... moet ge u niet afvragen hoe leuk ik het heb.

.

Another Jack
28 oktober 2016, 17:16
Het voordeel van ouder worden, is dat er steeds meer schoon jong vrouwvolk rondloopt.
Zelfs naar de Delhaize gaan winkelen begint op een erotische beurs te lijken ... moet ge u niet afvragen hoe leuk ik het heb.

.

Dolletjes.

Gamla
29 oktober 2016, 03:17
Ik raad het iedereen aan. Het is politiek incorrect, je wordt als een paria beschouwd, en je kunt ook pronken als je erin geslaagd bent om ermee te stoppen.

Peche
29 oktober 2016, 03:29
Gamla :)

Anna List
21 november 2016, 12:41
Wie is er in 2016 beginnen te roken?
En wie in 2015?

ik ben in maart 2016 begonnen. (na 22 jaar rookvrij te zijn geweest)

nu toch alweer meer dan een pakje op twee dagen, maar nog aan t opbouwen.

:cheer: op karakter! :cheer:

Another Jack
21 november 2016, 12:42
Ik raad het iedereen aan. Het is politiek incorrect, je wordt als een paria beschouwd, en je kunt ook pronken als je erin geslaagd bent om ermee te stoppen.

... en je levert dagelijks een flinke bijdrage aan de staatskas!

Xenophon
21 november 2016, 15:58
ik ben in maart 2016 begonnen. (na 22 jaar rookvrij te zijn geweest)

nu toch alweer meer dan een pakje op twee dagen, maar nog aan t opbouwen.

:cheer: op karakter! :cheer:

Johnson zonder filter?

Anna List
21 november 2016, 16:06
Johnson zonder filter?

gewoon terug Marlboro, waar ik mee gestopt was.

maar man, dat is tegenwoordig niet simpel ze, 27 verschillende pakskes ?!?

Hypochonder
21 november 2016, 16:12
gewoon terug Marlboro, waar ik mee gestopt was.

maar man, dat is tegenwoordig niet simpel ze, 27 verschillende pakskes ?!?

Als ge toch terug begint dan kunt ge best gewoon direct voor het zware spul gaan in plaats van Marlboro babysigaretjes te roken. Waarom geen chocoladesigaretten vraag ik me dan af?

Xenophon
21 november 2016, 16:38
Als ge toch terug begint dan kunt ge best gewoon direct voor het zware spul gaan in plaats van Marlboro babysigaretjes te roken. Waarom geen chocoladesigaretten vraag ik me dan af?

Stop ongelukkige!


Het pushen/dealen van chocolade sigaretten is een misdrijf in Belgie.

Johan Daelemans
21 november 2016, 17:07
Wie is er in 2016 beginnen te roken?
En wie in 2015?

Ik heb me voorgenomen om er alles aan te doen om opnieuw te roken in 2017. Zoals ik het nu zie zijn de kansen eerder klein maar ik blijf optimistisch.

The Paulus Experience
21 november 2016, 17:44
In 2052 begin ik terug te roken, tenzij:

-ik reeds overleden zou zijn
-mijn gezondheid echt nog te goed is

BigF
22 november 2016, 07:53
gewoon terug Marlboro, waar ik mee gestopt was.

maar man, dat is tegenwoordig niet simpel ze, 27 verschillende pakskes ?!?
Ik kies altijd de pakskes waar die vent in't ziekenhuis op staat. Die lijkt gewoon rustig te liggen maffen.
Die afgerotte tenen krijgen ze aan mij niet meer verkocht.
Als ge daar heel de dag op moet kijken, ge zoudt er van stoppen.
Wat ze al niet verzinnen...

kelt
22 november 2016, 08:03
Gelukkig zijn rookmelders vrij goedkoop .

Anna List
6 september 2017, 14:10
Ik kies altijd de pakskes waar die vent in't ziekenhuis op staat. Die lijkt gewoon rustig te liggen maffen.
Die afgerotte tenen krijgen ze aan mij niet meer verkocht.
Als ge daar heel de dag op moet kijken, ge zoudt er van stoppen.
Wat ze al niet verzinnen...

ha lol, dan ben ik toch niet de enige die daarop selecteert :-)
ik vraag altijd het pakje met de baby op!

fox
6 september 2017, 14:54
Ik weet niet hoe het komt maar ik ben precies gestopt met roken. Het was niet echt met opzet, maar ondertussen toch al van november vorig jaar geleden dat ik nog eens een trek van een sigaret heb genomen. Ik was uit nieuwsgierigheid eens begonnen met vapen en vond dat nog wel iets hebben. Daardoor liet ik de sigaretten links liggen. Ondertussen ook een maand of 2 dat vapen beu, maar een sigaret heb ik ook niet meer aangeraakt. Dat stinkt nu plots. Vreemd allemaal.

Henri1
6 september 2017, 14:57
Ik heb mij plechtig voorgenomen er in 2018 mee te beginnen.

Best 1 januari prikken dan.

Eyjafjallajökull
6 september 2017, 14:59
ha lol, dan ben ik toch niet de enige die daarop selecteert :-)
ik vraag altijd het pakje met de baby op!

Triatleet, maar wel smoren 8O

Je weet toch hoeveel procenten je zomaar weg gooit ?

Knuppel
6 september 2017, 22:56
Ik raad het iedereen aan. Het is politiek incorrect, je wordt als een paria beschouwd, en je kunt ook pronken als je erin geslaagd bent om ermee te stoppen.

De slimmeriken die er nooit aan begonnen hebben pas reden om te pronken.

Ik ben in mijn hele leven nog niemand tegengekomen die geen spijt heeft dat hij ermee begonnen is.

Jay-P.
7 september 2017, 04:24
De slimmeriken die er nooit aan begonnen hebben pas reden om te pronken.
Ik ben in mijn hele leven nog niemand tegengekomen die geen spijt heeft dat hij ermee begonnen is.Gij wilt een date met mij maar 't zal ni lukken, zulle!

Skobelev
7 september 2017, 06:46
Misschien moet ik , na +15 jaar, toch maar eens herbeginnen. Sterven moet je toch en dan beter van iets waar je van hebt genoten.
Gerolde Clan
106913

Gamla
8 september 2017, 00:28
Misschien moet ik , na +15 jaar, toch maar eens herbeginnen. Sterven moet je toch en dan beter van iets waar je van hebt genoten.
Gerolde Clan
106913

Lijkt me heel erg geschikt voor mijn leespijp tijdens het lezen van Freedom's Sons (Harold Covington). ;-)

Anna List
8 september 2017, 06:47
Triatleet, maar wel smoren 8O

Je weet toch hoeveel procenten je zomaar weg gooit ?

je sais ... en vies bekeken worden door al de anderen, echt, niet te doen.

ik ken er in Vlaanderen ook verder maar één buiten mij die ook rookt.

Mindset
8 september 2017, 07:48
Wie is er in 2016 beginnen te roken?
En wie in 2015?

Wat een onnozelaar moet je zijn om te beginnen met roken..

Jay-P.
8 september 2017, 08:17
je sais ... en vies bekeken worden door al de anderen, echt, niet te doen.
ik ken er in Vlaanderen ook verder maar één buiten mij die ook rookt.Pffff... Stoppen met roken is overrated. 'k Kreeg er zelfs geen kick van.

Jay-P.
8 september 2017, 08:20
Daartegenover: beginnen met roken als jonge pagadder, daar kreeg ik wel een kick van destijds.






En ook eem paar lappen tegen mijn oren van mijn ma destijds.

quercus
8 september 2017, 09:08
Ik rook niet meer sedert veertig jaar.. Maar de herinneringen uit mijn "rokers-periode" die mij nog steeds bekoren zijn niet die welke met sigaretten te maken hebben. Wel de gedachte aan een heerlijk geurende sigaar. Het was eigenaardig, maar bij het roken van een sigaar veranderde mijn "rooktechniek" bijna onbewust, in die zin dat ik spontaan de rook véél minder ging inademen. Bij een goede sigaar is de "smaak" en de geur merkelijk belangrijker dan bij een sigaret. Ik had indertijd een leuk winkeltje voor rookartikelen gevonden waar ze relatief kleine, zeer donkere Braziliaanse sigaartjes verkochten. Die waren gewoon subliem.

Gamla
8 september 2017, 09:16
Ik rook niet meer sedert veertig jaar.. Maar de herinneringen uit mijn "rokers-periode" die mij nog steeds bekoren zijn niet die welke met sigaretten te maken hebben. Wel de gedachte aan een heerlijk geurende sigaar. Het was eigenaardig, maar bij het roken van een sigaar veranderde mijn "rooktechniek" bijna onbewust, in die zin dat ik spontaan de rook véél minder ging inademen. Bij een goede sigaar is de "smaak" en de geur merkelijk belangrijker dan bij een sigaret. Ik had indertijd een leuk winkeltje voor rookartikelen gevonden waar ze relatief kleine, zeer donkere Braziliaanse sigaartjes verkochten. Die waren gewoon subliem.

Waarschijnlijk in de jaren 80. Een leren plastron was toen ook in de mode.
En luisteren naar Roxy Music.

Eyjafjallajökull
8 september 2017, 09:26
je sais ... en vies bekeken worden door al de anderen, echt, niet te doen.

ik ken er in Vlaanderen ook verder maar één buiten mij die ook rookt.

Je smoort toch niet in de wisselzone mag ik hopen 8O

Jay-P.
8 september 2017, 09:32
Je smoort toch niet in de wisselzone mag ik hopen 8OAlleen in het rokersgedeelte van de zone veronderstel ik.

Anna List
8 september 2017, 11:08
Je smoort toch niet in de wisselzone mag ik hopen 8O

niet tijdens de wedstrijd, en ook een hele week nadien heb ik er geen zin in,
maar we komen meestal een dag of vier voor een wedstrijd ter plaatse, en dan gebeurt t af en toe wel dat ik rook wat soms tot onthutste blikken en reacties lijdt. :-)

Anna List
8 september 2017, 11:09
Je smoort toch niet in de wisselzone mag ik hopen 8O

ps smoren is, tenzij tussen oude mensen, ondertussen geen synoniem meer van roken ...

Eyjafjallajökull
8 september 2017, 11:36
maar we komen meestal een dag of vier voor een wedstrijd ter plaatse, en dan gebeurt t af en toe wel dat ik rook wat soms tot onthutste blikken en reacties lijdt. :-)

Daar kan ik me iets bij inbeelden ja :lol:

reservespeler
10 september 2017, 10:14
je sais ... en vies bekeken worden door al de anderen, echt, niet te doen.

ik ken er in Vlaanderen ook verder maar één buiten mij die ook rookt.

Hier rookt alleen de schoorsteen.