PDA

View Full Version : Heeft Europa nog een toekomst ?


Cynicus
5 november 2004, 15:59
Heeft Europa nog een toekomst ? Sta mij toe te zeggen dat ik daar zeer ernstige twijfels over heb, met al die islamieten en met al die negers.

Dutchie_153
5 november 2004, 18:58
Zeer waarschijnlijk.
Nederland (en ongetwijfelt ook andere landen) is van plan een wetswijziging te maken, die het mogelijk maakt, moslim-extremisten het land uit te zetten.
Als andere landen, waaronder ook België, dit overnemen, is het probleem snel opgelost.

Flippend Rund
5 november 2004, 19:22
Heeft Europa nog een toekomst ? Sta mij toe te zeggen dat ik daar zeer ernstige twijfels over heb, met al die islamieten en met al die negers.
Zeer zeker, maar het is een toekomst met nogal veel islamieten en negers.

_____________________
Als de inquisitie een kind is van het geloof, dan is de holocaust een kind van de rede.
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 635

Cynicus
5 november 2004, 20:08
Zeer waarschijnlijk.
Nederland (en ongetwijfelt ook andere landen) is van plan een wetswijziging te maken, die het mogelijk maakt, moslim-extremisten het land uit te zetten.
Als andere landen, waaronder ook België, dit overnemen, is het probleem snel opgelost.
Dat is een maatregel die ten zeerste valt toe te juichen. Als het Vlaams Blok in Vlaanderen echter een dergelijk zeer terechte maatregel zou voorstellen, dan zouden de meeste andere partijen echter moord en brand schreeuwen. Zeker voor de PS (die in de Brusselse Hoofdstedelijke Raad en in de 19 Brusselse gemeenteraden vooral raadslieden telt van islamitische afkomst) zou een dergelijk voorstel ronduit onbespreekbaar zijn.

Koriander
12 november 2004, 19:59
de oorlog in Iraq is begonnen, omdat de amerikanen de europese economie naar de kloten willen helpen.

Olieprijzen gaan naar boven, Europa deelt in de klappen, Amerika niet, want geen fiscale druk + nationale productie

Moslims worden gezien als oorlogsvijanden, bloedvijanden, Geen effect op Amerika. Wel op Europa waar véél moslims wonen.

Drie, oorlog vraagt voor deficit, amerikaanse overheid investeert in Oorlogsindustrie.
Dollar daalt door Deficit. Europese export naar de kloten. Oorlog gedaan, wapenindustrie herinvesteert in de overheid. Deficit verdwijnt.

EEN OORLOG TEGEN MOSLIMS UIT MIDDEN OOSTEN? WAAROM VALLEN ZE SAOUDIE NIET AAN? 11 september was Saoudisch.
NEE HET IS EEN OORLOG TEGEN ONS EUROPA.

Geertje
12 november 2004, 21:53
de oorlog in Iraq is begonnen, omdat de amerikanen de europese economie naar de kloten willen helpen.

Olieprijzen gaan naar boven, Europa deelt in de klappen, Amerika niet, want geen fiscale druk + nationale productie

Moslims worden gezien als oorlogsvijanden, bloedvijanden, Geen effect op Amerika. Wel op Europa waar véél moslims wonen.

Drie, oorlog vraagt voor deficit, amerikaanse overheid investeert in Oorlogsindustrie.
Dollar daalt door Deficit. Europese export naar de kloten. Oorlog gedaan, wapenindustrie herinvesteert in de overheid. Deficit verdwijnt.

EEN OORLOG TEGEN MOSLIMS UIT MIDDEN OOSTEN? WAAROM VALLEN ZE SAOUDIE NIET AAN? 11 september was Saoudisch.
NEE HET IS EEN OORLOG TEGEN ONS EUROPA.
En Sinterklaas wordt verdrongen door halloween en Sinta-Claus. God red ons van deze vijanden.

:onfire:

labyrinth
13 november 2004, 21:38
de oorlog in Iraq is begonnen, omdat de amerikanen de europese economie naar de kloten willen helpen.

Olieprijzen gaan naar boven, Europa deelt in de klappen, Amerika niet, want geen fiscale druk + nationale productie

Moslims worden gezien als oorlogsvijanden, bloedvijanden, Geen effect op Amerika. Wel op Europa waar véél moslims wonen.

Drie, oorlog vraagt voor deficit, amerikaanse overheid investeert in Oorlogsindustrie.
Dollar daalt door Deficit. Europese export naar de kloten. Oorlog gedaan, wapenindustrie herinvesteert in de overheid. Deficit verdwijnt.

EEN OORLOG TEGEN MOSLIMS UIT MIDDEN OOSTEN? WAAROM VALLEN ZE SAOUDIE NIET AAN? 11 september was Saoudisch.
NEE HET IS EEN OORLOG TEGEN ONS EUROPA.
Het is een oorlog voor hun belangen wat deze ook mogen zijn...... ;-)
God alleen weet welke.

labyrinth
13 november 2004, 21:42
En Sinterklaas wordt verdrongen door halloween en Sinta-Claus. God red ons van deze vijanden.

:onfire:http://www.londonstimes.us/toons/cartoons/Bennett_michaeljackson.jpg

Ja, ik heb ook liever Sinterklaas dan Michael Jackson voor mijn kind....... :-(

Bhairav
16 november 2004, 22:26
Ik hoop van niet. Dan zouden mensen eerder NU leven. Mensen zouden met dat idee meer van hun leven genieten.

labyrinth
16 november 2004, 22:52
Ik hoop van niet. Dan zouden mensen eerder NU leven. Mensen zouden met dat idee meer van hun leven genieten.
Als iedereen van zijn leven echt gaat genieten dan wordt het inderdaad heel, heel mooi ........8)

Fonske
24 november 2004, 00:49
Heeft Europa nog een toekomst ? Sta mij toe te zeggen dat ik daar zeer ernstige twijfels over heb, met al die islamieten en met al die negers.

Je hebt mij net niet overtuigd. Uw redenering mist net dat tikkeltje redenering en onderbouw.
Sta mij toe u van repliek te dienen:
"Volgens mij heeft Europa wel toekomst, met al die economie enzo..."

Bobke
24 november 2004, 01:55
Ik hoop van niet. Dan zouden mensen eerder NU leven. Mensen zouden met dat idee meer van hun leven genieten.Maar dat leven zou wel eens van korte duur kunnen zijn. :-(
Maar goed, als ge er maar van genoten hebt. ;-)

eno2
25 november 2004, 14:29
[QUOTE=Geertje]En Sinterklaas wordt verdrongen door halloween en Sinta-Claus. God red ons van deze vijanden.
_____________

En als Europa verkozen had deel te nemen aan de oorlog, was onze economie (en reputatie) dan nog niet véél meer naar de kloten?

VS brandt weer eens zijn vingers = mondiaal voordeel voor de EU

Bobke
25 november 2004, 18:04
[QUOTE=Geertje]En Sinterklaas wordt verdrongen door halloween en Sinta-Claus. God red ons van deze vijanden.
_____________

En als Europa verkozen had deel te nemen aan de oorlog, was onze economie (en reputatie) dan nog niet véél meer naar de kloten?

VS brandt weer eens zijn vingers = mondiaal voordeel voor de EUHalloween is ouder dan Sinterklaas. :?

eno2
26 november 2004, 10:32
Halloween is ouder dan Sinterklaas. :?______

Sorry, verkeerde kwoot, ik had Koriander willen kwoten.

Geertje
26 november 2004, 10:54
Heeft Europa nog een toekomst ? Sta mij toe te zeggen dat ik daar zeer ernstige twijfels over heb, met al die islamieten en met al die negers.
Als Europa naar de kloten gaat, moeten ze dit alleen zichzelf verwijten. Ze hebben zelf alle troeven in handen. In 1914 hebben ze zichzelf al eens vernietigd zodat de VS als grootmacht zijn grootste concurrenten (de West-Europese staten) kwijt was. De gevaren komen van binnenuit, vooral van de mietjescultuur die meer bezig zijn met homohuwelijken, overdreven bescherming van misdadigers, belangengroepen van allerlei details in de maatschappij, ... dan een toekomst op te bouwen voor onze kinderen.

Cynicus
28 november 2004, 13:48
Zeer zeker, maar het is een toekomst met nogal veel islamieten en negers.


Europa zal democratisch extreem-rechts zijn of zal niet zijn !!!!!!

Jozef Ostyn
28 november 2004, 13:57
Europa zal democratisch extreem-rechts zijn of zal niet zijn !!!!!!
Ik verkies een Europa waarin men nog van mening mag verschillen.

Jan van den Berghe
28 november 2004, 14:05
Ik verkies een Europa waarin men nog van mening mag verschillen.
En dat zal zeker niet het geval zijn in een islamitisch Europa...

Jozef Ostyn
28 november 2004, 14:11
En dat zal zeker niet het geval zijn in een islamitisch Europa...
1. Ik pleit niet voor een islamitisch Europa.
2. Men loopt nogal hard van stapel i.v.m. "de islamisering van Europa". Tot nader order vormt de islamitische gemeenschap in Europa een zeer kleine minderheid. Het idee dat enkele miljoenen moslims, of in de toekomst zelfs enkele tientallen miljoenen moslims, plotseling heel Europa gaan domineren is nogal vergezocht.
3. Het bovenstaande betekent natuurlijk niet dat men niet hard moet optreden tegen diegenen, ongeacht uit welke groep ze komen, die hun religieuze of filsofische normen wensen op te dringen aan anderen door middel van terreur.

labyrinth
28 november 2004, 14:54
Europa zal democratisch extreem-rechts zijn of zal niet zijn !!!!!!
Democratisch en extreem zijn moeilijk verzoenbaar....;-)

labyrinth
28 november 2004, 15:02
2. Men loopt nogal hard van stapel i.v.m. "de islamisering van Europa". Tot nader order vormt de islamitische gemeenschap in Europa een zeer kleine minderheid. Het idee dat enkele miljoenen moslims, of in de toekomst zelfs enkele tientallen miljoenen moslims, plotseling heel Europa gaan domineren is nogal vergezocht.
3. Het bovenstaande betekent natuurlijk niet dat men niet hard moet optreden tegen diegenen, ongeacht uit welke groep ze komen, die hun religieuze of filsofische normen wensen op te dringen aan anderen door middel van terreur.
Ik denk dat die moslims ook zullen kiezen voor gematigdheid als ook de autochtonen in Europa zich een beetje inhouden..... van anderen te stigmatiseren. ;-)
Dialoog is altijd beter dan openlijke strijd.

N.J.S.V. Antwerpen
28 november 2004, 16:46
Hier (http://forum.politics.be/showthread.php?t=19739) verwoord ik mijn mening omtrent de EU.

Jozef Ostyn
28 november 2004, 17:33
Dialoog is altijd beter dan openlijke strijd.
Toch niet. Tegen terreur past geen dialoog maar wel openlijke strijd. Samenlevingsproblemen vergen daarentegen wel oplossing via dialoog. Maar ik weiger tot nader order om samenlevingsproblemen en terreur met elkaar te vermengen.

labyrinth
28 november 2004, 18:12
Toch niet. Tegen terreur past geen dialoog maar wel openlijke strijd. Samenlevingsproblemen vergen daarentegen wel oplossing via dialoog. Maar ik weiger tot nader order om samenlevingsproblemen en terreur met elkaar te vermengen.
Maar best, want anders zou dat wel eens kunnen overkomen als terreur.... ;-)
Net zoals ik nooit goed begrepen heb hoe men een democratie met wapens kan opleggen.... maar dit is een andere zaak.

Cynicus
28 november 2004, 20:34
2. Men loopt nogal hard van stapel i.v.m. "de islamisering van Europa". Tot nader order vormt de islamitische gemeenschap in Europa een zeer kleine minderheid. Het idee dat enkele miljoenen moslims, of in de toekomst zelfs enkele tientallen miljoenen moslims, plotseling heel Europa gaan domineren is nogal vergezocht.

Men loopt helemaal niet te hard van stapel i.v.m. de islamisering van Europa. Die islamisering van Europa kan razendsnel gaan (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=21613). En hetzelfde geldt voor het gevaar van de negrisering van Europa. Toestanden zoals op het Italiaanse eiland Lapedusa, dat constant met negeranalfabeten wordt overspoeld, zouden wel eens schering en inslag kunnen worden in het ganse Middellandsezeegebied.

labyrinth
28 november 2004, 21:37
Men loopt helemaal niet te hard van stapel i.v.m. de islamisering van Europa. Die islamisering van Europa kan razendsnel gaan (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=21613). En hetzelfde geldt voor het gevaar van de negrisering van Europa. Toestanden zoals op het Italiaanse eiland Lapedusa, dat constant met negeranalfabeten wordt overspoeld, zouden wel eens schering en inslag kunnen worden in het ganse Middellandsezeegebied.Ja, want dat zou wel eens het peil van al die "hoogbegaafde" Europeanen naar beneden kunnen halen .......:roll:
Negers noemt men dat geen zwarten tegenwoordig ?

Jozef Ostyn
28 november 2004, 22:55
Men loopt helemaal niet te hard van stapel i.v.m. de islamisering van Europa. Die islamisering van Europa kan razendsnel gaan (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=21613). En hetzelfde geldt voor het gevaar van de negrisering van Europa. Toestanden zoals op het Italiaanse eiland Lapedusa, dat constant met negeranalfabeten wordt overspoeld, zouden wel eens schering en inslag kunnen worden in het ganse Middellandsezeegebied.
Ten eerste kan men een eilandje dat een voorschoot groot is niet vergelijken met het meest dichtbevolkte continent van de wereld.
Ten tweede stranden op Lampedusa vooral wanhopige gelukszoekers. Ik ben helemaal geen voorstander van ongebreidelde immigratie (verre van), maar deze mensen voorstellen als een soort conquistadores die ons hier allemaal onder de voet gaan lopen is gewoon belachelijk.

Bobke
28 november 2004, 23:42
Net zoals ik nooit goed begrepen heb hoe men een democratie met wapens kan opleggen.... maar dit is een andere zaak.
Hoe ga je ze anders opleggen als ze met wapens bestreden wordt ?

labyrinth
29 november 2004, 11:53
Hoe ga je ze anders opleggen als ze met wapens bestreden wordt ?
Met een ontwapende glimlach Bobke en een babbel om op zoek te gaan naar de redenen van al dat wapengekletter......
Maar ik geef toe dat een glimlach niet altijd voldoende is tegen een pistool dat op jou gericht is met of zonder reden. Bovendien is het niet echt gemakkelijk te glimlachen in dergelijke omstandigheden.
Moeilijk, moeilijk......
Ik ga raad vragen aan boeddha :lol:

headinajar
29 november 2004, 15:48
Zeer waarschijnlijk.
Nederland (en ongetwijfelt ook andere landen) is van plan een wetswijziging te maken, die het mogelijk maakt, moslim-extremisten het land uit te zetten.
Als andere landen, waaronder ook België, dit overnemen, is het probleem snel opgelost.

Wel erg gevaarlijk zo'n vage wetten. Wat is de maatstaaf voor extremisme? Vanaf welk punt is iemand een extremist en vanaf welk punt niet?

Zulke wetten die opgesteld worden tijdens massapsychoses zoals er nu in Nederland 1 aan de gang is, vragen om misbruikt te worden... Vanuit een democratisch standpunt is dat spelen met vuur.

headinajar
29 november 2004, 15:50
Hoe ga je ze anders opleggen als ze met wapens bestreden wordt ?

Er is wel een verschil tussen iets opleggen en iets verdedigen.

Bobke
29 november 2004, 21:44
Met een ontwapende glimlach Bobke en een babbel om op zoek te gaan naar de redenen van al dat wapengekletter......
Maar ik geef toe dat een glimlach niet altijd voldoende is tegen een pistool dat op jou gericht is met of zonder reden. Bovendien is het niet echt gemakkelijk te glimlachen in dergelijke omstandigheden.
Moeilijk, moeilijk......
Ik ga raad vragen aan boeddha :lol:Geef hem eens een link naat dit forum, dan kan hij het zelf eens komen uitleggen. ;-)

Bobke
29 november 2004, 21:45
Er is wel een verschil tussen iets opleggen en iets verdedigen.Inderdaad, en ?:?

labyrinth
29 november 2004, 23:10
Geef hem eens een link naat dit forum, dan kan hij het zelf eens komen uitleggen. ;-)Zijn leer is bedoeld voor elke man of vrouw, ongeacht ras of rang, die er voor openstaat..... Hier niet dus. Hier is FDW de leraar....... :-( de tegenpool van mijn leraar.

Maar jullie zullen de vrede niet fnuiken......
De vredewens groeit bij velen.
Europa zal overleven aan het scheidingsgeweld !

Bobke
30 november 2004, 00:25
Zijn leer is bedoeld voor elke man of vrouw, ongeacht ras of rang, die er voor openstaat..... Hier niet dus. Hier is FDW de leraar....... :-( de tegenpool van mijn leraar.

Maar jullie zullen de vrede niet fnuiken......
De vredewens groeit bij velen.
Europa zal overleven aan het scheidingsgeweld !Ervoor openstaan is de voorwaarde voor elk geloof.

skorzeny
6 december 2004, 19:52
Heeft Europa nog een toekomst ? Sta mij toe te zeggen dat ik daar zeer ernstige twijfels over heb, met al die islamieten en met al die negers.
Europa verloor zwaar in 40-45.
we kennen de gevolgen;drugs, normvervaging, verregaande decadentie,rassen-
vermenging, zwakheid, lafheid...

het avondland is ziek...zwaar ziek...herstel is mogelijk maar daarvoor zullen we ons moeten herinneren dat we ooit krijgers waren die trots het zwarte uniform droegen met de dubbele sig-rune , en ernaar handelen !!!

labyrinth
6 december 2004, 23:42
Ervoor openstaan is de voorwaarde voor elk geloof.
De deur lijkt hier wel op dubbel slot..... :-(

Cynicus
25 december 2004, 17:11
Europa verloor zwaar in 40-45.
we kennen de gevolgen;drugs, normvervaging, verregaande decadentie,rassen-
vermenging, zwakheid, lafheid...

het avondland is ziek...zwaar ziek...herstel is mogelijk
Het wordt inderdaad hoogtijd dat er Europa een (extreem-)rechtse overkoepelende partij zou ontstaan met als enigzins provocerende benaming "Blank Europa", die zoals de naam reeds laat vermoeden tot doel heeft het overwegend blanke karakter van Europa te behouden en te herstellen. Een dergelijke Europese beweging zou een sterk mobiliserend karakter kunnen hebben en zou de Europese gedachte opnieuw leven kunnen inblazen.

labyrinth
25 december 2004, 18:07
Het wordt inderdaad hoogtijd dat er Europa een (extreem-)rechtse overkoepelende partij zou ontstaan met als enigzins provocerende benaming "Blank Europa", die zoals de naam reeds laat vermoeden tot doel heeft het overwegend blanke karakter van Europa te behouden en te herstellen. Een dergelijke Europese beweging zou een sterk mobiliserend karakter kunnen hebben en zou de Europese gedachte opnieuw leven kunnen inblazen.Het verleden heeft de slechte gewoonte tot het verleden te behoren.....
Waarom niet " Asterix en Obelix " herstellen of de Homo Sapiens ?

De Homo sapiens sapiens: wijze mens
Bron: Washington State University

De Homo sapiens sapiens verovert de wereld.

Zo'n 100 000 jaar geleden verschijnt in het Nabije Oosten en Oost-Afrika onze rechtstreekse voorouder : de Homo sapiens sapiens. Vanuit deze twee streken verspreidt hij zich over de hele wereld. De laatste ijstijd was nog volop aan de gang en de continenten waren door de lage waterstand van de zeeën met elkaar verbonden.

35 000 jaar geleden, het ogenblik waarop de Neanderthaler verdween, bereikte de moderne mens Europa.


De Cro-Magnonmens


De oudste Europese Homo sapiens sapiens werd gevonden in het Zuid-Franse plaatsje Cro-Magnon. Hij had dezelfde kaken, kin en herseninhoud als de huidige mens.


Net zoals zijn voorgangers was de Cro-Magnonmens een jager-verzamelaar. Omdat hij verstandiger werd, werden ook zijn werktuigen veel verfijnder. Zo maakte hij gebruik van harpoenen, slingers, speren, ...

Door al deze nieuwe uitvindingen werd het zoeken naar voedsel steeds gemakkelijker. Zo kon hij zich bezighouden met andere dingen zoals 'kunst'.

Het Skill Effect
25 december 2004, 18:10
Zolang de unie economisch interessant is, is de toekomst verzekerd!

labyrinth
25 december 2004, 18:23
Zolang de unie economisch interessant is, is de toekomst verzekerd!Juist, de Euro staat op een record.... de USD daarentegen op een dieptepunt.
De wereld vindt dus dat Europa nog toekomst heeft.

Cynicus
25 december 2004, 18:47
Juist, de Euro staat op een record.... de USD daarentegen op een dieptepunt.
De wereld vindt dus dat Europa nog toekomst heeft.Met alle respect, maar u bent waarschijnlijk een economische analfabeet, wat ik u overigens helemaal niet kwalijk neem. De daling van de dollar heeft alles te maken met het zogenaamde twin deficit in de VS, zijnde het tekort op de handelsbalans en het begrotingstekort. Doordat de VS meer invoeren dan uitvoeren, daalt de dollar. De VS trekt zich daar echter niets van aan, daar een lage dollarkoers de export ten goede komt, waardoor het tekort op de handelsbalans op termijn vanzelf wel zal verminderen. De stijging van de euro is echter slecht nieuws voor Europa, daar het de export naar landen buiten de EU ernstig bemoeilijkt. De ECB zou maar al te graag zien dat de dollar zich zou herstellen. Indien de dollar blijft dalen is het trouwens absoluut niet uitgesloten dat de ECB massaal dollars zou opkopen om een verdere daling van de dollar tegen te gaan.

Het Skill Effect
25 december 2004, 18:48
Heb je hier ook een weerwoordje voor, cynicus? ;)

Zolang de unie economisch interessant is, is de toekomst verzekerd!

Cynicus
25 december 2004, 18:52
Heb je hier ook een weerwoordje voor, cynicus? ;)
Dat heb ik zojuist gepost (zie
http://forum.politics.be/showpost.php?p=848402&postcount=43).

Het Skill Effect
25 december 2004, 18:54
Zeg toch gewoon nee, ipv antwoorden op andermans posts te linken. :roll:

C uit W
25 december 2004, 20:59
De huidige aanpak is fout, maar er is zeker een 'Europese realiteit', een Europa-gevoel die alle Europeanen wel ergens hebben.
Zolang de politiek niet in staat is die aan te spreken modderen ze maar wat aan, en maken ze zich onpopulair.
Maar eens zal het komen, een sterk Europa.

labyrinth
25 december 2004, 22:32
Met alle respect, maar u bent waarschijnlijk een economische analfabeet, wat ik u overigens helemaal niet kwalijk neem. De daling van de dollar heeft alles te maken met het zogenaamde twin deficit in de VS, zijnde het tekort op de handelsbalans en het begrotingstekort. Doordat de VS meer invoeren dan uitvoeren, daalt de dollar. De VS trekt zich daar echter niets van aan, daar een lage dollarkoers de export ten goede komt, waardoor het tekort op de handelsbalans op termijn vanzelf wel zal verminderen. De stijging van de euro is echter slecht nieuws voor Europa, daar het de export naar landen buiten de EU ernstig bemoeilijkt. De ECB zou maar al te graag zien dat de dollar zich zou herstellen. Indien de dollar blijft dalen is het trouwens absoluut niet uitgesloten dat de ECB massaal dollars zou opkopen om een verdere daling van de dollar tegen te gaan.
Juist, maar dat is al jaren zo.......niets nieuws onder de Amerikaanse zon.
Maar het feit dat de Europese economie nog standhoudt zelfs met deze wel zeer lage dollarkoers en de hieraan gekoppelde concurrentie is hoopgevend voor Europa.