PDA

View Full Version : dit forum STINKT!!!


albino
5 november 2004, 20:30
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!

C uit W
5 november 2004, 20:33
:hm:

Distel
5 november 2004, 20:34
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!

Heb je een discussie verloren misschien?
Qua censuur (vooral het wegblijven ervan) is het hier trouwens dik in orde. Sommige, meer dictatoriaal aangelegde mensen vragen hier zelfs om meer censuur...

Soit, we gaan u niet missen. Doei!

Raf
5 november 2004, 20:36
Dooeeiiiii... http://www.smilies4you.de/content/freundlich/a85.gif

Musketo
5 november 2004, 20:42
Vaarwel.

Patriot!
5 november 2004, 21:01
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!

Gij zij ne slimmen he.
En nu raus.

Vlaamse Leeuw
5 november 2004, 21:03
Bye bye!

Turkje
5 november 2004, 21:07
Een goede portie relativiteitsvermogen en een kleine doch goed in het vet gestoken olifantenhuid zijn nooit onontbeerlijk op politics.be. Geen reden om rancuneus te zijn hoor...

berre
5 november 2004, 21:14
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren! ik zal u niet missen. zon mannekes as u verzure dees forum!

Peace
5 november 2004, 21:24
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
Dag Albino, we gaan je echt missen. :cry: :cry: :cry:

ingenious
5 november 2004, 21:33
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
saluu! doe je de deur achter je dicht alstublieft?

berre
5 november 2004, 21:39
saluu! doe je de deur achter je dicht alstublieft? ja...dat er ni nog zon eikels as u per ongeluk komen binnenwandelen!

ancapa
5 november 2004, 21:39
ga zelf eens douchen :roll: en poets uw tanden :mrgreen:

ga eens naar de sauna of de zonnebank... looser :-(

Katun
5 november 2004, 21:40
byee!

berre
5 november 2004, 21:51
dit hoort trouwens absoluut niet thuis bij "binnenland". "Over koetjes en kalfjes..." komt al iets dichterbij. en nu ga ik geen woorden meer vuil aan u maken!

de metser
5 november 2004, 22:09
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!Dit forum stinkt zoals alle andere. Je moet enkel effe je weg zoeken.

Geertje
5 november 2004, 22:10
Albino ? Ik had hem eigenlijk nog niet opgemerkt. Hij heeft dus een zware indruk nagelaten. Het zal die verdoken journalist van de streekkrant geweest zijn. Die nu zelf zijn gazettekens moet gaan ronddragen om nog wat geld in het baksken te krijgen.

de metser
5 november 2004, 22:13
Albino ? Ik had hem eigenlijk nog niet opgemerkt. Hij heeft dus een zware indruk nagelaten. Het zal die verdoken journalist van de streekkrant geweest zijn. Die nu zelf zijn gazettekens moet gaan ronddragen om nog wat geld in het baksken te krijgen.Albino is meer God dan u. Meer dan wát dan u.

Geertje
5 november 2004, 22:24
Albino is meer God dan u. Meer dan wát dan u.

Ik begrijp niet wat ge wilt zeggen. Ge moet uw zinnen wat beter metsen.

Knuppel
6 november 2004, 01:20
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
Vergeet niet het toilet af te trekken als je behoefte gedaan is.

Bobke
6 november 2004, 01:23
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!Ge zijt nog niet weg of we zien u al niet meer. :-D

giserke
6 november 2004, 01:58
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!u hebt zeker last van het kleine pietjes syndroom? ga even bij Jan Hoeyens raad vragen. ;-)

Het Skill Effect
6 november 2004, 10:36
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
Rot op bleekscheet!

(ik ga enkel je literaire schrijfstijl missen)

ICE-MAN
6 november 2004, 11:12
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
nogal goed dat ge t'zelf afstapt want k'denk dat albino's eigenlijk niet toegelaten zijn op dit forum....... afin gezien uw taalgebruik gaan wij je hier niet missen zénne........ kinderen van een jaar of zeven acht kunnen het écht niet laten om pippi- en kakawoorden te gebruiken t'is dus sjans dat ze d'r je niet afgesmeten hebben.... want kindjes en politiek dat gaat écht niet ! probeer de site van K3 of kabouter plop eens ! D�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*�*g !!!!!!!!!!!:-D :-D

Knuppel
6 november 2004, 11:45
Rot op bleekscheet!

Is averechts racisme toegelaten omdat het van Skilly's komt?

thePiano
6 november 2004, 11:58
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!Kruip maar terug onder de steen waar je vandaan komt, geen kat die je zal missen. :roll:

Maar ik onthoud toch graag je beste uitspraak op dit forum:
"Dewinter is een onnozele aap." :)

Zeno!
6 november 2004, 12:00
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
En u bent....???

Distel
6 november 2004, 12:08
En u bent....???

... weg. ;)

Bolter
6 november 2004, 12:45

Bolter
6 november 2004, 12:47
Geld stinkt eigenlijk ook....
En wat voor de ene stinkt is voor de andere een zalige geur...

En wat albino's betreft.. Die zijn eerder zeldzaam...

Pieterjan
6 november 2004, 13:18
zure kut 8O

is da iets als zuurkool? of is het echt het vrouwelijk geslachtsdeel met een zure bijsmaak? een interessant fenomeen, alleen het feit dat ik nadere toelichting moet missen van uw kant maakt dit euhm...zuur?

Horus
6 november 2004, 13:22
op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.


Tja, voor sommigen onder ons is democratie an sich al een vuilnisbelt, die zien liever kerk en staat niet gescheiden.


Het is en blijft een forum waar iedereen zijn gedacht kan zeggen, als je daar moeite mee hebt, ben je zelf niet bepaald democratisch aangelegd.
:squarewi:

nou nou
6 november 2004, 13:28
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
Er heeft er weer ene met kaka zitten spelen zelle. Zeg dag eh :-D

Maus
6 november 2004, 13:56
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!Ik ken je niet, nooit iets van jou gelezen (behalve dit hier), maar toch ...

Salut! En hopelijk tot nooit meer!

Supe®Staaf
6 november 2004, 13:59
Jij ging van me heen.
Ja, je liet me zo alleen.
En waarom, dat wou je niet zeggen.
Jij dacht dat ik loog.
Dat ik jou steeds bedroog.
Ik heb je niets uit kunnen leggen.

Waarom, dacht ik toen.
Krijg ik nooit meer een zoen.
Je hoefde mij echt niet te vrezen.
Geen vertrouwen in mij.
Waarom wist ik toen niet.
Ik heb nu stiekem je dagboek gelezen.

Kom terug alsjeblieft.
Schat ik heb je zo lief.
Wil mijn leven opnieuw met je delen.
Zal het glas laten staan.
Raak de fles niet meer aan.
Wil jou zo graag net als vroeger weer strelen.

Ik heb vannacht weer gehuild.
Dat ik jou heb geruild.
Voor die vrienden waarmee ik ging feesten.
Kom terug alsjeblieft vlug, bij mij weer terug.
Want ik heb stiekem je dagboek gelezen.

Ik loop nu vaak laat.
En bezopen op straat.
Ik heb geen vrienden waarvan ik kan houden.
Daarvan heb ik nu spijt.
Ben jou met alles kwijt.
Moet voortaan op mezelf vertrouwen.

Ik luisterde niet.
Naar jouw grote verdriet.
Dat heb ik toen echt niet geweten.
Je had zorgen om mij.
Nee, je was niet meer bij.
Ik heb stiekem je dagboek gelezen.

Kom terug alsjeblieft.
Schat ik heb je zo lief.
Wil mijn leven opnieuw met je delen.
Zal het glas laten staan.
Raak de fles niet meer aan.
Wil jou zo graag net als vroeger weer strelen.

Ik heb vannacht weer gehuild.
Dat ik jou heb geruild.
Voor die vrienden waarmee ik ging feesten.
Kom terug alsjeblieft vlug, bij mij weer terug.
Want ik heb stiekem je dagboek gelezen.

doornroosje
6 november 2004, 14:13
Kruip maar terug onder de steen waar je vandaan komt, geen kat die je zal missen. :roll:

Maar ik onthoud toch graag je beste uitspraak op dit forum:
"Dewinter is een onnozele aap." :)


die piano toch he:-)

Katun
6 november 2004, 14:14
die piano toch he:-)
Ja amai, altijd zeer knappe bijdrages tot het gesprek.

Maus
6 november 2004, 14:27
Wat doet dien topic overigens hier ??? Hoort da ni bij "K & K" ???

Eugene
6 november 2004, 14:30
Gij zij ne slimmen he.
En nu raus.
Amaai BUBBER...raus8O , nog mooie woordjes onthouden van collaborateur Hendrik de Man??? :-D

Piet Hein
6 november 2004, 14:59
daaaaaaaag

Pat
6 november 2004, 15:06
Ik heb persoonlijk nog nooit censuur ondervonden op dit forum, ik denk dat de moderators op dit forum voldoende integer zijn om de juiste grens te leggen tussen de vrijheid van expressie en oproep tot fysiek geweld tegen welbepaalde personen.

(en nee, ik wil niet slijmen bij de mods) ;)

doornroosje
6 november 2004, 15:36
Ik heb persoonlijk nog nooit censuur ondervonden op dit forum, ik denk dat de moderators op dit forum voldoende integer zijn om de juiste grens te leggen tussen de vrijheid van expressie en oproep tot fysiek geweld tegen welbepaalde personen.

(en nee, ik wil niet slijmen bij de mods) ;)
slijmbal:-)

tutifruti
17 november 2004, 01:19
Hoewel de meerderheid van de forumgebruikers nogal aan de rechtse kant hangen en ik ne linkse ben heb ik toch nog geen vorm van sensuur ondervonden. Sinds de 2 weken dat ik hier actief ben op het forum, heb ik nog maar 1 mailtje gekregen dat ik me beter niet met de politiek kon bemoeien. Ik moest dat maar aan verstandige mensen overlaten.
Er zijn misschien mensen die daar niet tegen kunnen, maar voor ik ga mijn mond of typvingers niet in bedwang houden voor zo'n mailtje.

Bobke
17 november 2004, 01:39
Hoewel de meerderheid van de forumgebruikers nogal aan de rechtse kant hangen en ik ne linkse ben heb ik toch nog geen vorm van sensuur ondervonden. Sinds de 2 weken dat ik hier actief ben op het forum, heb ik nog maar 1 mailtje gekregen dat ik me beter niet met de politiek kon bemoeien. Ik moest dat maar aan verstandige mensen overlaten.
Er zijn misschien mensen die daar niet tegen kunnen, maar voor ik ga mijn mond of typvingers niet in bedwang houden voor zo'n mailtje.Dat belooft voor de toekomst, na negen posts nog maar één verwittiging. 8O

Jeroen
17 november 2004, 01:52
Voor alle duidelijkheid dat is geen mail van ons ;)

Bobke
17 november 2004, 11:00
Voor alle duidelijkheid dat is geen mail van ons ;):oops: verkeerd begrepen.

Herr Flick
17 november 2004, 12:59
Hoewel de meerderheid van de forumgebruikers nogal aan de rechtse kant hangen en ik ne linkse ben heb ik toch nog geen vorm van sensuur ondervonden. Sinds de 2 weken dat ik hier actief ben op het forum, heb ik nog maar 1 mailtje gekregen dat ik me beter niet met de politiek kon bemoeien. Ik moest dat maar aan verstandige mensen overlaten.
Er zijn misschien mensen die daar niet tegen kunnen, maar voor ik ga mijn mond of typvingers niet in bedwang houden voor zo'n mailtje.


Ge hebt 100 % gelijk !

Wie schrijft die blijft !

thePiano
17 november 2004, 20:21
Ik heb persoonlijk nog nooit censuur ondervonden op dit forum, ik denk dat de moderators op dit forum voldoende integer zijn om de juiste grens te leggen tussen de vrijheid van expressie en oproep tot fysiek geweld tegen welbepaalde personen.

(en nee, ik wil niet slijmen bij de mods) ;)
Ik denk van niet. :roll:

Het opstapje naar fysiek geweld gebeurt altijd via vrijheid van expressie. Of dacht je dat Hitler al in 1922 joden begon te vergassen? Dat heeft nog 20 jaar vrijheid van expressie (propagandabteilung) gekost vooraleer het Duitse volk klaar was gestoomd om zowat alles te slikken wat er stond te gebeuren en effectief ook gebeurde.

Op Ijzerwake zag ik mensen met een keltisch runeteken deelnemen aan de alternatieve IJzerbedevaart van het Vlaams Behang. Datzelfde teken stond ook door de daders geschilderd op de ruiten van de scholen en moskeeën die in Nederland in de fik werden gestoken. Laat het ene toe en je krijgt onvermijdelijk een sneeuwbaleffect.

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/oor65.jpg

Tzuvar Raemborr
17 november 2004, 20:46
Ik denk van niet. :roll:
Piano verkiest het vanuit politiek-kwalitatief opzicht superieure forum "femistyle"
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Distel
18 november 2004, 09:31
Het opstapje naar fysiek geweld gebeurt altijd via vrijheid van expressie.
Het opstapje naar dictatuur begint altijd met het aan banden leggen van de vrijheid van expressie.

nou nou
18 november 2004, 11:07
Zeg gasten, doe eens nie zo ingewikkeld :?

Tegendradigaard
18 november 2004, 13:24
Censuur ???
Censuur ?????
Censuur ????
Censuur ?????
Censuur ?????
Censuur ????
Censuur ???

Welke censuur ?
Moest der hier censuur heersen dan was ik hier ook weg, maar tot hiertoe hebben de moderators mij gerust gelaten dus blijf ik nog wat hangen.

't kan der ook mee te maken hebben dat ik wel graag een kutgeur ruik natuurlijk...

doggy
18 november 2004, 13:29
C***** ???
C***** ?????
C***** ????
C***** ?????
C***** ?????
C***** ????
C***** ???

Welke c***** ?
Moest der hier c***** heersen dan was ik hier ook weg, maar tot hiertoe hebben de moderators mij ****** ******* dus blijf ik nog wat ******.

't kan der ook mee te maken hebben dat ik wel graag een ***geur ruik natuurlijk...
:mrgreen:

Tegendradigaard
18 november 2004, 14:38
rotflmayonaise of zo iets in dien aard Doggy...

Supe®Staaf
18 november 2004, 16:32
Het opstapje naar fysiek geweld gebeurt altijd via vrijheid van expressie.Onzin.
Geef eens een goed voorbeeld van wat je hier beweert.
Dat van uw aanbeden Dolf deugt niet.
Dolf was allesbehalve een voorstander van de vrije meningsuiting.
Dolf had zelfs de communisten uit het bestuur gegooid.

Distel heeft gelijk: dictatuur begint waar de zedenmeestertjes en de betweters hun gelijk via censuur proberen halen.
Waar vrije meningsuiting kan, is het gevaar op dictatuur veel kleiner.
Dat snapt het kleinste kind.
Enkel fasco's (cryptos en ex-) proberen anderen het zwijgen op te leggen via censuur en desnoods via geweld als het niet lukt.

De Garde
18 november 2004, 17:09
Ik denk van niet. :roll:


Op Ijzerwake zag ik mensen met een keltisch runeteken deelnemen aan de alternatieve IJzerbedevaart van het Vlaams Behang. Datzelfde teken stond ook door de daders geschilderd op de ruiten van de scholen en moskeeën die in Nederland in de fik werden gestoken. Laat het ene toe en je krijgt onvermijdelijk een sneeuwbaleffect.

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/oor65.jpg
Je overdrijft. Niet iedereen met een keltisch kruis is een geweldenaar. Wat je nu doet, is het zelfde als dat je de vroegere Vlaams Blokkers verwijt: generaliseren en systematisch belasteren.

De Garde
18 november 2004, 17:10
Onzin.
Geef eens een goed voorbeeld van wat je hier beweert.
Dat van uw aanbeden Dolf deugt niet.
Dolf was allesbehalve een voorstander van de vrije meningsuiting.
Dolf had zelfs de communisten uit het bestuur gegooid.

Distel heeft gelijk: dictatuur begint waar de zedenmeestertjes en de betweters hun gelijk via censuur proberen halen.
Waar vrije meningsuiting kan, is het gevaar op dictatuur veel kleiner.
Dat snapt het kleinste kind.
Enkel fasco's (cryptos en ex-) proberen anderen het zwijgen op te leggen via censuur en desnoods via geweld als het niet lukt.
Perfect antwoord. Eén safirke te goed!

Ibeke
19 november 2004, 20:04
Beste forumleden,



Velen hebben het reeds gedaan sommigen ook gezegd, sommigen ook gezegd en gedaan en nu is het mijn beurt: Ook ik ga. Ik ga, echter, met een net iets rustiger gemoed dan degene die deze post in leven riep. Ik heb nog wel een kelder vol moed en geduld, maar hoe investeer ik die het best, vraag ik me af? Als je na zoveel posts nog steeds aan een dovemansgesprek bezig bent, moet ik me dan verplicht blijven voelen mijn goed hart te tonen terwijl de andere partij rustig verder "dooft"...Ik weet het niet. Dialoog komt altijd van twee kanten, zeg ik en-raarmaarwaar-velen op dit forum. Toch heb ik de indruk dat het wel degelijk van 1 kant komt: die van mij. Je legt dingen uit en antwoordt op vragen en toch luidt het op het einde nog altijd dat je als vreemdeling niet actief meehelpt aan het interculturele & interreligieuze debat. Ik weet niet wat je nog meer kan doen dan luisteren naar frustraties van mensen, proberen te achterhalen waarom het ze frustreert, proberen uit te leggen waarom de oorzaak een oorzaak werd, proberen een oplossing te vinden, etc.

Ik heb in mijn bestaan op dit forum tot zover steeds respect proberen tonen tegenover andere godsdiensten, nationaliteiten en leeftijden wat-zeker op dit forum-niet vanzelfsprekend is. Dit woord, respect, vliegt hier elke dag zo'n duizend keer rond, maar slaagt er nooit in zich ook te nestelen en open te bloeien, het wordt nooit wat het kan worden, maar blijft steeds...een woord.

Soms denk ik dat de dialoog mislukt omdat ik niet genoeg van mijn godsdienst afstap: als in: Waarom een hoofddoek? Waarom geen varkensvlees? Waarom besnijdenis?...Dat is godsdienst en daar kies je voor, je kiest ervoor om zo te leven, je kiest ervoor om bewust je bewegingsvrijheid als mens op deze aarde te beperken; sommigen vinden het gek, maar ik geloof erin en daarom koos ik ervoor...Tegelijkertijd staan er bij mij genoeg deuren open voor anders(andere godsdienst)-belijders en ook niet-belijders. Maar op dit forum heeft men te kennen gegeven dat dat niet genoeg is en dat men bij voorbaat best niets aanhangt.

Als dit het ideaal van integratie is, wel dan, volmondig: neen. Elk individu heeft recht op persoonlijke opvattingen en idealen binnen de grenzen van de wet, wie daar niet mee kan leven heeft gewoon pech. Dan mag je nog 1000 Vlaamse Belangen oprichten, niemand kan mij dwingen om af te stappen van de overtuiging dat een Schepper ons geschapen heeft en over ons waakt en dat wij tot diezelfde Schepper zullen terugkeren en ook hoe ik die overtuiging tot uiting wil brengen is volledig mijn zaak, opnieuw binnen de grenzen van de wet.

Maar aan sommige forumleden-met hoe weinig ze ook waren-heb ik zeker wel wat gehad.


Afsluitende noten:

Aan Circe: doe het rustig aan met de copy-past uit de Koran, zoek liever ook eens een keertje op wat je eigenlijk aan het copy-pasten bent.

Aan Wreker: jouw naam zegt genoeg

Aan Bobke: Fijne dialoog, ondanks onenigheid.

Aan Logocom: Nog nooit zo goed gebabbeld met ne racist ;-)

Aan Filo: -

Aan Dorus: Ik weet dat het waarschijnlijk niet lang meer zal duren, maar hoe je ook sterft moge het met een hart vol liefde zijn.


Gegroet iedereen, Salaam.

thePiano
19 november 2004, 20:11
Je overdrijft. Niet iedereen met een keltisch kruis is een geweldenaar. Wat je nu doet, is het zelfde als dat je de vroegere Vlaams Blokkers verwijt: generaliseren en systematisch belasteren.
Ik heb nergens geschreven dat iedereen die achter een keltisch kruis loopt een geweldenaar is, d�*t heb jij ervan gebakken.

Jolle
19 november 2004, 20:14
Beste forumleden,



Velen hebben het reeds gedaan sommigen ook gezegd, sommigen ook gezegd en gedaan en nu is het mijn beurt: Ook ik ga.

*knip, staat hierboven te lezen*

Gegroet iedereen, Salaam.Jammer.

Gegroet Ibeke, het ga je goed

thePiano
19 november 2004, 20:20
Dialoog komt altijd van twee kanten, zeg ik en-raarmaarwaar-velen op dit forum. Toch heb ik de indruk dat het wel degelijk van 1 kant komt: die van mij.
Gegroet iedereen, Salaam.Met extreemrechts is geen dialoog mogelijk of dacht je soms dat wanneer iemand voor je staat met bokshandschoenen dat die er soms op uit zou zijn om een gezellig onderonsje me je te hebben? Nee hoor, die wil simpelweg je mond en je ogen dichtslaan en wees maar blij dat het nog maar internet is.

Als het uit de pan swingt moet je ingrijpen vandaar dat er gemodereerd wordt, weliswaar meestal veel te laat, als er een klacht volgt of als ze er nog eens zin in hebben en dat allemaal zonder een bepaald doel, de kwaliteit verbeteren bijvoorbeeld zou zo'n doel kunnen zijn.

Maar internet is een goeie graadmeter om te kijken hoe zwart VB'rs in werkelijkheid van binnen eruit zien. Hier laten ze al eens makkelijker -anoniem- het achterste van hun tong zien en dat is meestal geen fraaie kant van ze. In het dagelijks -echte- leven, houden ze zich meestal wel koest, als dat een troost mag zijn.

Het ga je goed en kop op, er is nog niks verloren integendeel. ;)

ingenious
19 november 2004, 20:24
Jammer.

Gegroet Ibeke, het ga je goed

ik sluit me hier bij aan.

het beste, Ibeke ;-)

Jeroen
19 november 2004, 20:38
[..]

Als het uit de pan swingt moet je ingrijpen vandaar dat er gemodereerd wordt, weliswaar meestal veel te laat, als er een klacht volgt of als ze er nog eens zin in hebben en dat allemaal zonder een bepaald doel, de kwaliteit verbeteren bijvoorbeeld zou zo'n doel kunnen zijn.

[..] Het is echt sterker dan jezelf he :roll:

Tzuvar Raemborr
19 november 2004, 21:27
Het is echt sterker dan jezelf he :roll:
Een onbedwingbare drang, zou Vermassen het noemen :lol:

thePiano
19 november 2004, 21:34
Het is echt sterker dan jezelf he :roll:Ah wat, jij bent best tevreden met het niveau op dit forum, dat is toch het belangrijkste of niet soms? ;)

Het heeft wel het voordeel dat ik ook niet naar kwaliteit moet streven maar dat lekkere onderbuikgevoel vrijuit kan uiten en zelfs ik mag dat primitief instinctief gedrag vrije meninguiting noemen.

Geef toe, waarom zou ik boel zoeken met de moderators? Dat is net zoiets als door een rood verkeerslicht rijden en de politieagent verrot schelden als hij mij op de bon slingert, dat doe je toch ook niet of wel? Die man doet toch ook maar gewoon zijn werk en ook hij heeft de wetten niet gemaakt of niet soms?

Ondertussen zijn we wel ibeke kwijtgespeeld en vraag je nu maar eens af hoe dat weer gekomen is, weet het me te vertellen als je erachter bent. Tot zolang zal ik de Vlaamse Behangersclub nog wat ambeteren. De tijd dat ik dacht dat ik dat rapalje nog een geweten kon schoppen is ook al lang voorbij.

Bobke
19 november 2004, 21:55
@Ibeke.
Ik vind het jammer dat ge het zo vlug opgeeft.
Mensen met een verschillende levensvisie hebben nu eenmaal verschillende meningen.
Toch heb ik de indruk dat we de islam door uw toedoen wel iets anders zijn gaan zien.
Voor ongelovigen is het natuurlijk wat gemakkelijker, wij hebben geen god die ons afraadt met andersgezinden te argumenteren.
Het ga je goed.

Bobke
19 november 2004, 22:04
Ondertussen zijn we wel ibeke kwijtgespeeld en vraag je nu maar eens af hoe dat weer gekomen is, weet het me te vertellen als je erachter bent. Tot zolang zal ik de Vlaamse Behangersclub nog wat ambeteren. De tijd dat ik dacht dat ik dat rapalje nog een geweten kon schoppen is ook al lang voorbij.
Ibeke had tenminste de moed om eerlijk en met open vizier het dialoog aan te gaan.
Naar mijn mening heeft haar geloof er wel iets mee te maken dat we haar kwijtgespeeld zijn. Godsdiensten laten meestal niet toe om met andersdenkenden in dialoog te gaan om niet in “verzoeking” te komen, zoals ze zo mooi omschrijven.

thePiano
19 november 2004, 22:42
Ibeke had tenminste de moed om eerlijk en met open vizier het dialoog aan te gaan.
Je bedoelt dat de rest van de niet-leden van de Vlaamse Behangersclub dat niet heeft? Hou jezelf voor de gek Bobke, met alle piano's maar niet met de mijne. :)

thePiano
19 november 2004, 22:45
@Ibeke.
Ik vind het jammer dat ge het zo vlug opgeeft.
Mensen met een verschillende levensvisie hebben nu eenmaal verschillende meningen.
Toch heb ik de indruk dat we de islam door uw toedoen wel iets anders zijn gaan zien.
Voor ongelovigen is het natuurlijk wat gemakkelijker, wij hebben geen god die ons afraadt met andersgezinden te argumenteren.
Het ga je goed.
Doe mij een plezier en vervang die 'we', 'wij' en 'ons' door de enkelvoudige persoon of ik ga je zo dadelijk nog associeren met dat stelletje neonazi's waar jij ook een afkeer van hebt of... toch zou moeten hebben. In het andere geval mag je gerust 'wij' blijven zeggen. ;)

Bobke
19 november 2004, 22:49
Je bedoelt dat de rest van de niet-leden van de Vlaamse Behangersclub dat niet heeft? Hou jezelf voor de gek Bobke, met alle piano's maar niet met de mijne. :)Het was alleen aan u gericht. 8)

Bobke
19 november 2004, 22:53
Doe mij een plezier en vervang die 'we', 'wij' en 'ons' door de enkelvoudige persoon of ik ga je zo dadelijk nog associeren met dat stelletje neonazi's waar jij ook een afkeer van hebt of... toch zou moeten hebben. In het andere geval mag je gerust 'wij' blijven zeggen.
Tot die wij behoorde U alvast niet.
Ge hebt u geen enkele keer met de discussies gemoeid.
Het ging dan ook niet over het VB, dus niet interessant voor u.

thePiano
19 november 2004, 23:04
Tot die wij behoorde U alvast niet. Ge hebt u geen enkele keer met de discussies gemoeid. Het ging dan ook niet over het VB, dus niet interessant voor u.
Ik heb ze wel gevolgd en het was zoals ibeke het al aangaf zuiver eenrichtingsverkeer. Probeer een doofstomme maar eens uit te leggen hoe mooi La Passionata van Beethoven klinkt. Onbegonnen werk. Op die manier kan je ook nooit van een echte discussie gewagen en is ibeke opgerot. In het echte leven kan hij/zij nog altijd mijn clubje vervoegen ipv met anonieme slechte mensen een rot gevoel te krijgen en te houden.

Bobke
19 november 2004, 23:29
Ik heb ze wel gevolgd en het was zoals ibeke het al aangaf zuiver eenrichtingsverkeer. Probeer een doofstomme maar eens uit te leggen hoe mooi La Passionata van Beethoven klinkt. Onbegonnen werk. Op die manier kan je ook nooit van een echte discussie gewagen en is ibeke opgerot. In het echte leven kan hij/zij nog altijd mijn clubje vervoegen ipv met anonieme slechte mensen een rot gevoel te krijgen en te houden.
Niemand belet u om zich tot de islam te bekeren.

labyrinth
19 november 2004, 23:49
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
Heel gemakkelijk te zien wie hiervoor verantwoordelijk is.....
Je moet gewoon naar alle onderwerpen die gestart worden in Politiek Binnenland,en eigenlijk overal, kijken en dan lezen wat je hier allemaal kan lezen...... Heel leerrijk !

Tzuvar Raemborr
20 november 2004, 00:00
Heel gemakkelijk te zien wie hiervoor verantwoordelijk is.....
Je moet gewoon naar alle onderwerpen die gestart worden in Politiek Binnenland,en eigenlijk overal, kijken en dan lezen wat je hier allemaal kan lezen...... Heel leerrijk !
Ocharme, ze kunnen niet tegen andersgezinden. Beschutte werkplaatsen voor blokhatertjes binnenkort...

Jolle
20 november 2004, 12:03
Ibeke had tenminste de moed om eerlijk en met open vizier het dialoog aan te gaan.
Naar mijn mening heeft haar geloof er wel iets mee te maken dat we haar kwijtgespeeld zijn. Godsdiensten laten meestal niet toe om met andersdenkenden in dialoog te gaan om niet in “verzoeking” te komen, zoals ze zo mooi omschrijven.Euh Bobke,

er zijn er nog een hele hoop anderen die het hier zijn afgebold. Ik heb hier ook twee jaar geleden rondgehost, ken de meeste van de figuren die hier nu nog het mooie weer maken van toen al, en ben het toen (samen met een hoop anderen) ook afgebold vanwege de voorspelbaarheid van vele non-discussies.

Dat Ibeke vertrokken is zal weinig te maken hebben met het "niet in dialoog treden met andersdenkenden om niet in verzoeking te komen".

met vriendelijke groeten

labyrinth
20 november 2004, 12:06
Ocharme, ze kunnen niet tegen andersgezinden. Beschutte werkplaatsen voor blokhatertjes binnenkort...

Beschutte werkplaatsen ? Dat zegt natuurlijk heel wat over hoe het Vlaams Belang zou handelen met andersdenkenden indien ze aan de macht waren.........8O
Joden en nog andersdenkenden werden ongeveer 60 jaar geleden ook in beschutte werkplaatsen geplaatst ...... concentratiekampen noemden ze dat
toen.:roll:
Bent u hiervan op de hoogte ?

Bobke
20 november 2004, 12:49
Euh Bobke,

er zijn er nog een hele hoop anderen die het hier zijn afgebold. Ik heb hier ook twee jaar geleden rondgehost, ken de meeste van de figuren die hier nu nog het mooie weer maken van toen al, en ben het toen (samen met een hoop anderen) ook afgebold vanwege de voorspelbaarheid van vele non-discussies.

Dat Ibeke vertrokken is zal weinig te maken hebben met het "niet in dialoog treden met andersdenkenden om niet in verzoeking te komen".

met vriendelijke groeten
Mogelijk maar vertel dan eens wat wel de reden kan zijn om het hier af te bollen.
Ik reageer ook niet op post die zuiver provoceert. Ik doe alleen verder met mensen die wel inhoudelijk reageren, ook al hebben ze een andere mening dan ik.
Ik ben dan ook niet bang dat ze mij eventueel zouden doen twijfelen aan mijn eigen opvattingen.

Jolle
20 november 2004, 14:12
Mogelijk maar vertel dan eens wat wel de reden kan zijn om het hier af te bollen.
Ik reageer ook niet op post die zuiver provoceert. Ik doe alleen verder met mensen die wel inhoudelijk reageren, ook al hebben ze een andere mening dan ik.
Ik ben dan ook niet bang dat ze mij eventueel zouden doen twijfelen aan mijn eigen opvattingen.Het gebrek aan mensen om dat mee te doen. Dikwijls verzuipen de discussies hier gewoon in dezelfde belachelijke verwijten van "links/rechts" enz enz...

Ik was dat beu. Nu kom ik mij eventjes amuseren, en als er een deftige discussie gevoerd kan worden, dan ben ik daar zeer gelukkig mee. Maar ik verwacht niks meer.

met vriendelijke groeten

Tzuvar Raemborr
20 november 2004, 14:33
Ocharme, ze kunnen niet tegen andersgezinden. Beschutte werkplaatsen voor blokhatertjes binnenkort...

Beschutte werkplaatsen ? Dat zegt natuurlijk heel wat over hoe het Vlaams Belang zou handelen met andersdenkenden indien ze aan de macht waren.........8O
Joden en nog andersdenkenden werden ongeveer 60 jaar geleden ook in beschutte werkplaatsen geplaatst ...... concentratiekampen noemden ze dat
toen.:roll:
Bent u hiervan op de hoogte ?
8O 8O 8O 8O

Ik realiseer me nu pas dat onze overheid onze gehandicapten systematisch in concentratiekampen stopt!


Ja zeg, ga ergens anders overdrijven.

labyrinth
20 november 2004, 14:36
Het gebrek aan mensen om dat mee te doen. Dikwijls verzuipen de discussies hier gewoon in dezelfde belachelijke verwijten van "links/rechts" enz enz...

Ik was dat beu. Nu kom ik mij eventjes amuseren, en als er een deftige discussie gevoerd kan worden, dan ben ik daar zeer gelukkig mee. Maar ik verwacht niks meer.

met vriendelijke groetenIk heb ook al enkele malen willen afhaken maar dan denk ik..... zullen we deze site die toch jongeren schijnt te bereiken zomaar verlaten......
De jeugd is de toekomst en dat weten ze hier maar al te goed.
Het is dan ook een doelpubliek.

Met universele groet.... :smilecol:
Versterking is welkom !

Bobke
20 november 2004, 17:28
Het gebrek aan mensen om dat mee te doen. Dikwijls verzuipen de discussies hier gewoon in dezelfde belachelijke verwijten van "links/rechts" enz enz...

Ik was dat beu. Nu kom ik mij eventjes amuseren, en als er een deftige discussie gevoerd kan worden, dan ben ik daar zeer gelukkig mee. Maar ik verwacht niks meer.

met vriendelijke groetenMeer moet dat niet zijn.;-)

Ke Nan
20 november 2004, 19:05
Beste forumleden,



Velen hebben het reeds gedaan sommigen ook gezegd, sommigen ook gezegd en gedaan en nu is het mijn beurt: Ook ik ga...

Jammer, Ibeke. We zijn al met zo weinig Belgen of Vlamingen op dit forum waarvan de ouders in een ver land geboren zijn.
Je hebt misschien je verwachtingen te hoog gesteld. Helaas zullen we ons zelf nog vele generaties moeten bewijzen. Het is dus een werk van lange adem. Verschiet uw kruit niet te vroeg.
Ik zou zelfs zeggen: "Kom terug, meid."
Schrijf je mening neer. Dan weten ze tenminste wat je denkt. Inzicht komt pas naderhand. En misschien was het jouw bijdrage die ze heeft doen veranderen van gedachte.

labyrinth
20 november 2004, 21:34
Jammer, Ibeke. We zijn al met zo weinig Belgen of Vlamingen op dit forum waarvan de ouders in een ver land geboren zijn.
Je hebt misschien je verwachtingen te hoog gesteld. Helaas zullen we ons zelf nog vele generaties moeten bewijzen. Het is dus een werk van lange adem. Verschiet uw kruit niet te vroeg.
Ik zou zelfs zeggen: "Kom terug, meid."
Schrijf je mening neer. Dan weten ze tenminste wat je denkt. Inzicht komt pas naderhand. En misschien was het jouw bijdrage die ze heeft doen veranderen van gedachte.
L'espoir fait vivre....... ;-)

labyrinth
20 november 2004, 22:11
Jammer, Ibeke. We zijn al met zo weinig Belgen of Vlamingen op dit forum waarvan de ouders in een ver land geboren zijn.
Je hebt misschien je verwachtingen te hoog gesteld. Helaas zullen we ons zelf nog vele generaties moeten bewijzen. Het is dus een werk van lange adem. Verschiet uw kruit niet te vroeg.
Ik zou zelfs zeggen: "Kom terug, meid."
Schrijf je mening neer. Dan weten ze tenminste wat je denkt. Inzicht komt pas naderhand. En misschien was het jouw bijdrage die ze heeft doen veranderen van gedachte.
Ze steken ons in 't cachot zodra ze kunnen .....:? :evil:

Supe®Staaf
21 november 2004, 00:19
En misschien was het jouw bijdrage die ze heeft doen veranderen van gedachte.Neen dank je.
De doodstraf herinvoeren, daar ben ik geen voorstander van.
Zelfs niet voor godslastering.

labyrinth
21 november 2004, 11:06
Neen dank je.
De doodstraf herinvoeren, daar ben ik geen voorstander van.
Zelfs niet voor godslastering.
Wat is godslastering ?

thePiano
21 november 2004, 11:30
Neen dank je.
De doodstraf herinvoeren, daar ben ik geen voorstander van.
Zelfs niet voor godslastering.
godverdoemme! :-D

Supe®Staaf
21 november 2004, 11:43
godverdoemme! :-DPas maar op.
Ibeke staat gereed met haar machette.:-P

Supe®Staaf
21 november 2004, 11:44
Wat is godslastering ?Vraag dat aan de Nederlanders.
Die willen dat strafbaar stellen.

In Pakistan rolt je kop daar letterlijk voor.
Nondedzju!

The Paulus Experience
21 november 2004, 11:45
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
salut!

trouwens, hoe herken jij de geur van een zure kut?
:?

Supe®Staaf
21 november 2004, 11:47
salut!

trouwens, hoe herken jij de geur van een zure kut?
:?Hij weet dat van horen zeggen.
't Grapje van de clitoris.

labyrinth
21 november 2004, 12:00
Vraag dat aan de Nederlanders.
Die willen dat strafbaar stellen.

In Pakistan rolt je kop daar letterlijk voor.
Nondedzju!
Die zijn duidelijk "God" al eeuwen aan het verkrachten......

The Paulus Experience
21 november 2004, 13:14
Hij weet dat van horen zeggen.
't Grapje van de clitoris.
welk grapje?

Supe®Staaf
21 november 2004, 14:55
welk grapje?-"Mijn lief heeft een clitoris als een komkommer!"
-"Zo groot?!?!?!"
-"Nee! Zo zuur......."

The Paulus Experience
21 november 2004, 15:00
-"Mijn lief heeft een clitoris als een komkommer!"
-"Zo groot?!?!?!"
-"Nee! Zo zuur......."
?

sinds wanneer zijn komkommers zuur? :?

Supe®Staaf
21 november 2004, 15:12
?

sinds wanneer zijn komkommers zuur? :?Opgelegd in azijn.

The Paulus Experience
21 november 2004, 15:14
Opgelegd in azijn.
cornichons :-D

Supe®Staaf
21 november 2004, 15:33
cornichons :-DYeaah!
Ik verwar ze steeds.:oops:

nou nou
21 november 2004, 15:38
Yeaah!
Ik verwar ze steeds.:oops:
Uw vriendin niet durf ik wedden :-D

Supe®Staaf
21 november 2004, 15:44
Uw vriendin niet durf ik wedden :-DDat durf ik te hopen................:?

Vicky
21 november 2004, 21:17
Jammer, Ibeke. We zijn al met zo weinig Belgen of Vlamingen op dit forum waarvan de ouders in een ver land geboren zijn.
Je hebt misschien je verwachtingen te hoog gesteld. Helaas zullen we ons zelf nog vele generaties moeten bewijzen. Het is dus een werk van lange adem. Verschiet uw kruit niet te vroeg.
Ik zou zelfs zeggen: "Kom terug, meid."
Schrijf je mening neer. Dan weten ze tenminste wat je denkt. Inzicht komt pas naderhand. En misschien was het jouw bijdrage die ze heeft doen veranderen van gedachte.Ach 't is maar genoeg dat linksen denken dat je vreemd bent, en dan krijg je al dergelijke reacties...



vickytje JIJ BENT ZELFS GEEN VLAMING !!!!!
maar een immigrant !

hand in hand terug naar jouw land, want jij hoort hier niet.
't is niet omdat je toevallig hetzelfde blanke kleurtje hebt dat je vlaming bent...

Ke Nan
21 november 2004, 22:46
Ach 't is maar genoeg dat linksen denken dat je vreemd bent, en dan krijg je al dergelijke reacties...



vickytje JIJ BENT ZELFS GEEN VLAMING !!!!!
maar een immigrant !

hand in hand terug naar jouw land, want jij hoort hier niet.
't is niet omdat je toevallig hetzelfde blanke kleurtje hebt dat je vlaming bent...


Eventjes de Van Dale erbij gehaald.

Immigrant: inkomend landverhuizer. Ik ben in het Maasland geboren. De term immigrant is dus niet van toepassing op mij.

Vlaming: 1 * persoon geboortig uit Oost- of West-Vlaanderen. Als je deze defenitie hanteert, heb je gelijk maar dan zijn de inwoners van Antwerpen, Brabant en Limburg ook geen Vlamingen.
2 * Nederlandstalige bewoner van België. Bingo! Ik beantwoord perfect aan deze omschrijving.

Besluit: Ke Nan is een Vlaming volgens de Van Dale.

Tzuvar Raemborr
21 november 2004, 22:52
Eventjes de Van Dale erbij gehaald.

Immigrant: inkomend landverhuizer. Ik ben in het Maasland geboren. De term immigrant is dus niet van toepassing op mij.

Vlaming: 1 * persoon geboortig uit Oost- of West-Vlaanderen. Als je deze defenitie hanteert, heb je gelijk maar dan zijn de inwoners van Antwerpen, Brabant en Limburg ook geen Vlamingen.
2 * Nederlandstalige bewoner van België. Bingo! Ik beantwoord perfect aan deze omschrijving.

Besluit: Ke Nan is een Vlaming volgens de Van Dale.

Nu is de Van Dale plots wél een argument.

Jolle
22 november 2004, 10:14
Neen dank je.
De doodstraf herinvoeren, daar ben ik geen voorstander van.
Zelfs niet voor godslastering.blablabla jadejadejade

Superstaaf, nachtwacht gezien? 't was anders wreed interessant. Anders moet ge eens de reeks over Islam in de Standaard lezen. Wreed interessant. En anders moet ge gewoon eens aannemen wat hier al dikwijls is verteld :
Islam en Islam is niet twee, maar tweeduizend (minstens). De meeste moslims die ik ken zijn ook geen voorstander voor de doodstraf voor godslastering.

De meeste Vlamingen die ik ken zijn wél voorstander voor de doodstraf. Voor kinderverkrachters dan. (net zoals vele moslims trouwens)

met vriendelijke groeten

labyrinth
22 november 2004, 14:51
Voorpaginanieuws op politics.be, 100 % onafhankelijk......

Het is officieel, het terrorisme is in Europa aangekomen.

Welk terrorisme, van wie ???????????
Vrede is voor sommigen blijkbaar wat saai !
:roll:

Supe®Staaf
22 november 2004, 17:50

Supe®Staaf
22 november 2004, 17:53
Ja en?

Wou je insinueren dat ik me aan dergelijke veralgemening bezondigde?

Je mag je bewering uiteraard steeds met bewijzen onderbouwen, bijvoorbeeld een stukje tekst van mijn hand, waarin ik ‘alle moslims’ over één kam scheer.

’t Zal me benieuwen.

Vooral daar mijn postings op dit topic gericht waren naar één poster (m/v)

Ik meen te mogen stellen dat dit specifiek geval er een verwrongen ideeëngoed erop nahoudt, inzake het vrij uiten van meningen.

Als illustratie onderstaande van haar postings:


http://forum.politics.be/showthread.php?t=23419&page=5&pp=20

Theo Van Gogh werd afgeslacht omdat hij zei dat God niet bestond en Allah een varken was.Dat is een feit. Onder een islamitisch bestuur zou hij zeer vermoedelijk wel tot de doodstraf veroordeeld worden en daar kan ik achter staan.
Hieruit mag ik weldegelijk besluiten dat deze poster, niet alleen voorstander is van de doodstraf, doch deze ook probleemloos zou goedkeuren in geval van godslastering. Dit alles op basis van een religie, i.c. de Islaam, of tenminste volgens de interpretatie van een of andere ‘kenner’.

Wanneer die specifieke persoon naderhand terugkrabbelt, en beweert dat de Islaam niet direct aanleiding geeft om de doodstraf toe te passen voor godslastering, ga ik toch wat verder op zoek, en ontdek volgende teksten, afkomstig van Amnesty International.

http://www.amnesty.nl/overamnesty_encyclopedie_b.shtml

Het rechtsstelsel van de islam (shari'a) stelt op godslastering de doodstraf, een straf die daadwerkelijk is voltrokken in o.m. Pakistan, Iran en Afghanistan.Lees en huiver samen met mij, bij het ontdekken dat anno 2004, 21e eeuw, derde millennium, bepaalde naties nog steeds dergelijk gruwelijk gebruik in stand houdt en dan nog voor iets futiels.

Ik ga deze barbaarsheid uiteraard niet toeschrijven aan alle moslims, maar het geeft wél te denken………..

In de hoop u van dienst geweest te zijn, blijf ik in afwachting van een de(r)gelijke onderbouwing van ùw verwijt van veralgemening aan mijn adres.

Tzuvar Raemborr
22 november 2004, 20:11
Amai Staaf, die topic is voor 3x steil achterover te vallen... :(

Supe®Staaf
22 november 2004, 20:19
Amai Staaf, die topic is voor 3x steil achterover te vallen... :(Die citaten staan ook voor eeuwig in mijn hoofd gegrift.

Jolle
23 november 2004, 09:04
Ja en?

Wou je insinueren dat ik me aan dergelijke veralgemening bezondigde?

Je mag je bewering uiteraard steeds met bewijzen onderbouwen, bijvoorbeeld een stukje tekst van mijn hand, waarin ik ‘alle moslims’ over één kam scheer.

’t Zal me benieuwen.

Vooral daar mijn postings op dit topic gericht waren naar één poster (m/v)En dat was me dus niet geheel duidelijk, waarvoor mijn excuses. Met uw extra uitleg snap ik de werkelijke betekenis van uw reactie.

met vriendelijke groeten

Supe®Staaf
24 november 2004, 09:10
En dat was me dus niet geheel duidelijk, waarvoor mijn excuses. Hoeft niet hoor!

Misschien was ik niet echt duidelijk en de voorgeschiedenis was je onbekend.

Wreker
25 november 2004, 22:32
Eventjes de Van Dale erbij gehaald.

Immigrant: inkomend landverhuizer. Ik ben in het Maasland geboren. De term immigrant is dus niet van toepassing op mij.

Vlaming: 1 * persoon geboortig uit Oost- of West-Vlaanderen. Als je deze defenitie hanteert, heb je gelijk maar dan zijn de inwoners van Antwerpen, Brabant en Limburg ook geen Vlamingen.
2 * Nederlandstalige bewoner van België. Bingo! Ik beantwoord perfect aan deze omschrijving.

Besluit: Ke Nan is een Vlaming volgens de Van Dale.

Het is niet omdat je in een vliegtuig geboren bent dat je kunt vliegen.

:-P

Ke Nan
25 november 2004, 22:57
Het is niet omdat je in een vliegtuig geboren bent dat je kunt vliegen.

:-P
Gij kunt vliegen? 8O

Agitator
26 november 2004, 12:09
Steek het in jullie gat
Ssjjjt, Raf hört mit...8)

Cheers.

Tzuvar Raemborr
26 november 2004, 12:10
Ssjjjt, Raf hört mit...8)

Cheers.
:rofl:

En kleine potjes hebben grote oren :D

Jolle
26 november 2004, 13:51
zeggeuh, dit mag dicht hoor

Tegendradigaard
26 november 2004, 15:12
ik riek nog altijd niks...

Pat
27 november 2004, 21:16
Ik denk van niet. :roll:

Het opstapje naar fysiek geweld gebeurt altijd via vrijheid van expressie. Of dacht je dat Hitler al in 1922 joden begon te vergassen? Dat heeft nog 20 jaar vrijheid van expressie (propagandabteilung) gekost vooraleer het Duitse volk klaar was gestoomd om zowat alles te slikken wat er stond te gebeuren en effectief ook gebeurde.

Op Ijzerwake zag ik mensen met een keltisch runeteken deelnemen aan de alternatieve IJzerbedevaart van het Vlaams Behang. Datzelfde teken stond ook door de daders geschilderd op de ruiten van de scholen en moskeeën die in Nederland in de fik werden gestoken. Laat het ene toe en je krijgt onvermijdelijk een sneeuwbaleffect.

http://users.pandora.be/amarcord/selys/jpg/oor65.jpg

Sorry voor de laattijdige reactie,

Laat het nu net andersom zijn, in Nederland werd een journalist in 1938 veroordeeld wegens het beledigen van "een bevriend buitenlands staatshoofd". U kunt al raden welk staatshoofd.

Naarmate de oorlogsjaren naderen durft niemand nog in Duitsland kritiek uit te oefenen op een zekere A. Hitler uit angst voor (zelfs fysieke) represailles. Dit zijn historische feiten.

Nu zie ik hetzelfde fenomeen de kop op steken, weerom een beknotting van de vrije meningsuiting.

filosoof
22 juni 2005, 16:21
Ibeke,
Ik kan je begrijpen: door de mest waden is iets dat niemand lang volhoudt, behalve mestkevers dan :mrgreen:
Ik kom soms nog eens een neusvol nemen (wie meer dan een neusvol neemt is een stankdief, antwerps spreekwoord)
Ik hoop nog eens iets van je te lezen, hier of elders
Edit:After edit by filosoof on 22-06-2005 at 17:32
Reason:
--------------------------------

Ibeke,
Ik kan je begrijpen: door de mest waden is iets dat niemand lang volhoudt, behalve mestkevers dan :mrgreen:
Ik kom soms nog eens een neusvol nemen (wie meer dan een neusvol neemt is een stankdief, antwerps spreekwoord)
Ik hoop nog eens iets van je te lezen, hier of elders

Before any edits, post was:
--------------------------------

Ibeke,
Ik kan je begrijpen: door de mest waden is iets dat niemand lang volhoudt, behalve mestkevers dan :mrgreen:
Ik hoop nog eens iets van je te lezen

Distel
22 juni 2005, 16:31
Ik kan je begrijpen: door de mest waden is iets dat niemand lang volhoudt, behalve mestkevers dan :mrgreen:

Dan lees jij wellicht niet graag je eigen berichtjes na. Gelukkig voor jou dan zijn er nog "mestkevers" die wel lezen wat jij zoal schrijft.

la_Principessa
22 juni 2005, 16:32
Ik heb het hier weer eens geprobeerd en ik hou het al voor bekeken.
Dit forum stinkt als voorheen naar censuur en zure kut!

Steek het in jullie gat, ik ben hier weg; op deze vuilnisbelt van de democratie wil ik geen seconde meer blijven.

Ouwe stinkhoeren!
dat MOET wel iemand van antwerpen zijn. : )

filosoof
22 juni 2005, 16:40
Dan lees jij wellicht niet graag je eigen berichtjes na. Gelukkig voor jou dan zijn er nog "mestkevers" die wel lezen wat jij zoal schrijft.
Beeld je in dat het me geen bal kan schelen of mestkevers lezen of niet...

De schoofzak
22 juni 2005, 17:37
Ja wablief zeg: dit forum zou stinken.

Dat zal hier niet meer of niet minder stinken dan in de rest van Vlaanderen.

Iemand die dus vindt dat het hier stinkt, die vindt zich wel een eindje verheven boven het klootjesvolk.

Distel
22 juni 2005, 18:20
Beeld je in dat het me geen bal kan schelen of mestkevers lezen of niet...

Daarom wellicht dat je "mestkevers" zo graag van antwoordt dient op deze fora. :lol:

predator
22 juni 2005, 19:16
Filo schreef :


Beeld je in dat het me geen bal kan schelen of mestkevers lezen of niet...

Amaai democraat en dat over +25% van je ... vroegere landgenoten.

Filo, lees jij maar verder in je grammaire van LarouSSe.

Je zal het nodig hebben.

filosoof
22 juni 2005, 21:02
Ja wablief zeg: dit forum zou stinken.

Dat zal hier niet meer of niet minder stinken dan in de rest van Vlaanderen.

Iemand die dus vindt dat het hier stinkt, die vindt zich wel een eindje verheven boven het klootjesvolk.
Als jij jezelf als "klootjesvolk" beschouwt.... your word, pal!!

jan hyoens
23 juni 2005, 14:59
Als jij jezelf als "klootjesvolk" beschouwt.... your word, pal!!

en dat noemt zichzelf "filosoof"! zou je je nick niet eens veranderen in "ouwezeur" of "zero"? past beter bij je!

De schoofzak
23 juni 2005, 17:23
Als jij jezelf als "klootjesvolk" beschouwt.... your word, pal!!

Ik vind het een eretitel om tot het klootjesvolk te behoren ... tegenover hen die er zich boven verheven voelen.

ps: ik ben tegen het Vlaams (on)Belang, maar niet tegen de meeste van zijn kiezers.

sinan123
23 juni 2005, 18:31
Interessante thread...

(als we de openingspost niet erbijrekenen dan :-))

la_Principessa
23 juni 2005, 18:41
stink-treads genoeg hier. bijvoorbeeld http://forum.politics.be/showthread.php?t=36124
:roll: