PDA

View Full Version : HLN begint zich belachelijk te maken met hun anti-Trump propaganda


t-boneSteak
1 december 2016, 22:59
Dat is nu al weken aan een stuk, voor de verkiezingen was het al pro clinton wat de klok sloeg, en ze kon niet verliezen.

Nu, na de verkiezingen is het 2x per dag een berichtje hoe slecht trump het wel niet doet, terwijl het niet eens negatief is als je het goed leest.

Trump stelt "rijkste kabinet in Amerikaanse geschiedenis" samen:

Trumps kabinetsleden zijn door de band genomen van erg rijke komaf, gingen naar elitescholen en vergaarden als volwassenen nog meer rijkdom.

De kabinetsleden van alle politiekers zijn gewoonlijk van rijke komaf, alleen hebben deze er voor gewerkt in plaats van uit een ander politieker zijn gat te zijn gevallen.

Wie ook die reporter is, hij kan zijn verkeerde inschatting van voor de verkiezing moeilijk toegeven en begint zichzelf meer dan belachelijk te maken.

Thuleander
1 december 2016, 23:11
Ja, maar het maakt niets meer uit.
De meerderheid van de mensen denkt ondertussen al: 'oh, de leugenmedia...'

Vette Pois(s)on
1 december 2016, 23:13
HLN is goed om de patatten op te schillen

Gipsy
1 december 2016, 23:33
HLN is goed om de patatten op te schillen

De meeste vitaminen zitten in de schil en ook de smaak. Niet nodig om patatten te schillen, laat staan op het laatste nieuws. Vlaanderen zit nog altijd gevangen in een De Witte syndroom.

Libro
5 december 2016, 07:04
Ja, maar het maakt niets meer uit.
De meerderheid van de mensen denkt ondertussen al: 'oh, de leugenmedia...'

Kijk eens naar het hoofdstukje "BEKENDE MEDIA DIE GEREGELD MISLEIDENDE OF FOUTE ARTIKELS PUBLICEREN": http://www.hoax-wijzer.be/valse-nieuwssites

Dadeemelee
5 december 2016, 09:00
Weer een stoute media draad.

Het Calimero gehalte van dit forum begint belachelijk te worden :lol:

Anna List
5 december 2016, 09:05
Weer een stoute media draad.

Het Calimero gehalte van dit forum begint belachelijk te worden :lol:

:cheer: de mainstreammedia zijn goed en zitten nooit fout!!! :cheer:


de kiezer heeft weer fout gekozen !!!

:cheer: rode mantra's :cheer:

Dadeemelee
5 december 2016, 09:07
:cheer: de mainstreammedia zijn goed en zitten nooit fout!!! :cheer:


de kiezer heeft weer fout gekozen !!!

:cheer: rode mantra's :cheer:

De kiezer heft altijd gelijk. Zie maar naar Oostenrijk :lol:

De rancuneuze fascisten verliezen weer.

Anna List
5 december 2016, 09:08
De kiezer heft altijd gelijk. Zie maar naar Oostenrijk :lol:

De rancuneuze fascisten verliezen weer.

:cheer: gewichtheffen! :cheer:


blijven fluiten in het donker, Dadee!!

DewareJakob
5 december 2016, 09:31
Weer een stoute media draad.

Het Calimero gehalte van dit forum begint belachelijk te worden :lol:

Je gaat toch niet zeggen dat jij alles geloofd wat in kranten staat, of wat het VRT-journaal uitbazuint? Man toch...

Dadeemelee
5 december 2016, 09:46
Je gaat toch niet zeggen dat jij alles geloofd wat in kranten staat, of wat het VRT-journaal uitbazuint? Man toch...

Ik geloof het grootste gedeelte van wat er in de kranten en op de vrt staat. Als men zegt dat Renzi verloren heeft en de FPO ook dan geloof ik dat.

Het gebeurt wel eens dat ik vind dat men een interpretatie geeft aan sommige dingen die niet met mijn interpretatie overeenkomt. Dat stoort mij dan een beetje, maar ik realiseer mij wel dat mijn overtuiging niet zaligmakend is.

Het is een beetje zoals met voetbal: als men een strafschop tegen krijgt is dat altijd onterecht maar als men zelf een strafschop krijgt dan is dat zeer terecht :-P

geertvdb
5 december 2016, 10:09
Je gaat toch niet zeggen dat jij alles geloofd wat in kranten staat, of wat het VRT-journaal uitbazuint? Man toch...

Ge weet toch dat extreem links exact hetzelfde denkt als u, maar dan omgekeerd. Onlangs was er congres/ledendag van de PvdA, met 17 000 toeschouwers (cijfers van PvdA). De vrt heeft daarover niet bericht, maar wel over de ledendag van de NVA.
Wel, de PvdA denkt dat de vrt een regime zender is ten voordele van De Wever. Die maar een kik moet geven of hij is hoofdonderwerp op het nieuws.

Xenophon
5 december 2016, 10:18
Je gaat toch niet zeggen dat jij alles geloofd wat in kranten staat, of wat het VRT-journaal uitbazuint? Man toch...

Hij zou graag hebben dat wij het allemaal geloven.

Xenophon
5 december 2016, 10:19
Je gaat toch niet zeggen dat jij alles geloofd wat in kranten staat, of wat het VRT-journaal uitbazuint? Man toch...

Hij zou graag hebben dat wij het allemaal geloven.

Libro
5 december 2016, 12:13
De kiezer heft altijd gelijk. Zie maar naar Oostenrijk :lol:

De rancuneuze fascisten verliezen weer.

Nu een veldslag verloren maar...: http://www.elsevier.nl/buitenland/achtergrond/2016/12/populisten-oostenrijk-zijn-niet-zomaar-verslagen-411502/

Het is gewoon uitstel van executie.

Zipper
5 december 2016, 12:21
De kiezer heft altijd gelijk. Zie maar naar Oostenrijk :lol:

De rancuneuze fascisten verliezen weer.

de islamitische verkrachters kunnen weer feesten

subocaj
5 december 2016, 12:39
de islamitische verkrachters kunnen weer feesten

Hela, niet discrimineren, de christelijke en ongelovige kunnen dat ook.

parcifal
5 december 2016, 13:04
Trump stelt "rijkste kabinet in Amerikaanse geschiedenis" samen:

..

De kabinetsleden van alle politiekers zijn gewoonlijk van rijke komaf, alleen hebben deze er voor gewerkt in plaats van uit een ander politieker zijn gat te zijn gevallen.

Wie ook die reporter is, hij kan zijn verkeerde inschatting van voor de verkiezing moeilijk toegeven en begint zichzelf meer dan belachelijk te maken.

Was Trump zijn slogan niet : "Let's build that Swamp"?

Logisch dat hij daarvoor oude collega-krokodillen benoemd, die in deze swamp zich zullen thuisvoelen als een vis/krokodil in het water.

Je oogst wat je zaait. :)

Anna List
5 december 2016, 13:05
Lugenpresse.

DewareJakob
6 december 2016, 10:55
Ge weet toch dat extreem links exact hetzelfde denkt als u, maar dan omgekeerd. Onlangs was er congres/ledendag van de PvdA, met 17 000 toeschouwers (cijfers van PvdA). De vrt heeft daarover niet bericht, maar wel over de ledendag van de NVA.
Wel, de PvdA denkt dat de vrt een regime zender is ten voordele van De Wever. Die maar een kik moet geven of hij is hoofdonderwerp op het nieuws.

Is De Wever extreem rechts?
En u weet dus wat ik denk?
In welke krant heb je dat gelezen?