PDA

View Full Version : Oostenrijk kiest voor Van der Bellen


Libro
4 december 2016, 19:03
De democratie heeft gesproken: Oostenrijk kiest links. Hun keuze (ook al vind ik deze betreurenswaardig) maar ik hoop dat de rest van Europa hier niet de zure vruchten van gaat plukken (inzake vluchtelingencrisis, migratiestromen, aanpak moslimextremisme etc).

Leica
4 december 2016, 20:47
Mocht links verloren hebben stonden ze nu op hun achterste poten!
Ontzettend jammer dat rechts verloren heeft.

Libro
4 december 2016, 21:00
Mocht links verloren hebben stonden ze nu op hun achterste poten!
Ontzettend jammer dat rechts verloren heeft.

Absoluut te betreuren. Nu maar de blik richten op Frankrijk, Nederland en Vlaanderen. En laat ons hopen dat Van der Bellen tussen nu en 2022 niet teveel stommiteiten uithaalt én dat de Oostenrijkers in 2022 verstandiger kiezen.

de vuile muilekoek
4 december 2016, 21:12
Absoluut te betreuren. Nu maar de blik richten op Frankrijk, Nederland en Vlaanderen. En laat ons hopen dat Van der Bellen tussen nu en 2022 niet teveel stommiteiten uithaalt én dat de Oostenrijkers in 2022 verstandiger kiezen.

Oostenrijk is nog niet genoeg aangetast .. dat land is nog te puur .. denk ik :roll:

Gipsy
4 december 2016, 21:51
Oostenrijk is nog niet genoeg aangetast .. dat land is nog te puur .. denk ik :roll:

Ach, den Dolf is een Oostenrijker. Bergmensen zijn nogal apart.

Thomas-
27 april 2017, 14:58
Hopelijk zijn de Oostenrijkers gelukkig met hun keuze?

"Elke vrouw heeft het recht om zich te kleden hoe ze wil. Dat geldt voor alle vrouwen, niet alleen voor moslima's", zo verklaarde hij. "Maar wanneer het zo verdergaat (...) met de om zich heen grijpende islamofobie, zal de dag komen dat we aan alle vrouwen moeten vragen om een hoofddoek op te zetten uit solidariteit met de vrouwen die dat uit religieuze overwegingen doen."

Daarbij benadrukte hij het woord 'alle' en liet hij een belangrijke stilte vallen waardoor het reeds gezegde nog meer gewicht kreeg.

http://www.demorgen.be/buitenland/oostenrijkse-president-op-een-dag-zullen-alle-vrouwen-hoofddoek-moeten-dragen-b203aa93/

daiwa
27 april 2017, 15:11
Hopelijk zijn de Oostenrijkers gelukkig met hun keuze?



http://www.demorgen.be/buitenland/oostenrijkse-president-op-een-dag-zullen-alle-vrouwen-hoofddoek-moeten-dragen-b203aa93/

Links, de grote vriend van de islam !

Skobelev
27 april 2017, 15:16
Hopelijk zijn de Oostenrijkers gelukkig met hun keuze?



http://www.demorgen.be/buitenland/oostenrijkse-president-op-een-dag-zullen-alle-vrouwen-hoofddoek-moeten-dragen-b203aa93/

Doe die vent een burka aan, of een dwangbuis.

daiwa
27 april 2017, 16:17
Doe die vent een burka aan, of een dwangbuis.

:-D

DewareJakob
27 april 2017, 17:44
Van der Bellen maakte tevens de vergelijking met de situatie in Denemarken tijdens de Duitse bezetting. Toen begonnen ook gewone Denen de davidster te dragen als gebaar van verzet tegen de deportatie van hun joodse medeburgers.

Deze vergelijking maakt zijn uitspraak nog weerzinwekkender, gewoon walgelijk.

HOUZEE !
27 april 2017, 19:40
Dat soort zotten wordt dan vooral door vrouwen aan de macht gestemd. :?

De democratie moet verdwijnen of het is hier afgelopen.

praha
27 april 2017, 22:31
Dat soort zotten wordt dan vooral door vrouwen aan de macht gestemd. :?

De democratie moet verdwijnen of het is hier afgelopen.
....als ik het zo bekijk dan gaan jullie de vrouw nog eerder sluieren dan die kerel of de vrees dat op (middel)lange termijn de islam dat zou doen