PDA

View Full Version : Wat vindet Gij?


harriechristus
6 december 2016, 08:05
De moderne cultuur
mist delicatesse
nobelheid en achting
voor de medemens

het is allemaal maar jijen en jouwen

de koning
niet meer dan de vuilnisman

zo gaan we allemaal
naar de hel

:evil:

The Paulus Experience
6 december 2016, 23:16
De moderne cultuur
mist delicatesse
nobelheid en achting
voor de medemens

het is allemaal maar jijen en jouwen

de koning
niet meer dan de vuilnisman

zo gaan we allemaal
naar de hel

:evil:

The proof is in your gedicht :twisted:

Wapper
7 december 2016, 00:09
The proof is in your gedicht :twisted:

Mijn gedacht!

https://cdn.meme.am/cache/instances/folder729/500x/65788729.jpg

harriechristus
7 december 2016, 13:04
The proof is in your gedicht :twisted:"The proof is in the pudding" en eens zal onze cultuur zich weer verheffen uit de massa der middelmatigheid.

Te beginnen met mijn atoomtheorie.

Amen.

cookie monster
8 december 2016, 00:25
Wat vindet Gij?
Ik vijnet nie' of ik vijn van nie ?? :p ;)

harriechristus
8 december 2016, 06:58
Wat vindet Gij?
Ik vijnet nie' of ik vijn van nie ?? :p ;)toe bie or not toe bie.....in du heemul is ut "al soo mutsj betur"....:lol:

NieuwNoors
8 december 2016, 19:18
Wat vindet Gij?
Ik vijnet nie' of ik vijn van nie ?? :p ;)
:-D:-D
Cookie: :cheer::cheer::cheer:

NieuwNoors
8 december 2016, 19:21
De moderne cultuur
mist delicatesse
nobelheid en achting
voor de medemens

het is allemaal maar jijen en jouwen

de koning
niet meer dan de vuilnisman

zo gaan we allemaal
naar de hel

:evil:
Allemaal? Jij ook dan Harrie?
Owwwwwwwwww

harriechristus
9 december 2016, 07:42
Allemaal? Jij ook dan Harrie?
OwwwwwwwwwwIk ben de enige die naar de hemel gaat, de echte en ware hemel van de microwezentjes.

Maar al die ongelovigen, die Mij dus niet hebben willen geloven, die zullen eeuwig branden.

Tenzij zij zich alsnog willen bekeren, want in Mij is de genade....en de waarheid en de rechtvaardigheid.....:-):-):-)

http://home.kpn.nl/wegge168/this.world.destroy.JPG

Jay-P.
9 december 2016, 09:02
Ik ben de enige die naar de hemel gaat, de echte en ware hemel van de microwezentjes.Wiezen met vier ? The hell with it!

Peche
9 december 2016, 09:08
Mijn mentor zegt, creëer je eigen cultuur. Ik moet me religieus en filosofisch gezien afkeren van cultuur.
Niet enkel cultuur, maar ook politiek.

Maar wil je dat consequent uitvoeren, kan je geen kant heen.

Jay-P.
9 december 2016, 09:13
Mijn mentor zegt, creëer je eigen cultuur. Ik moet me religieus en filosofisch gezien afkeren van cultuur.
Niet enkel cultuur, maar ook politiek.
Maar wil je dat consequent uitvoeren, kan je geen kant heen.Enkelingen uit uw generatie hebben altijd een mentor nodig.
Yoe won!

Peche
9 december 2016, 09:24
Ik ben op een punt gekomen waar ik de meeste "mentors" ontgroeid ben en zij mij niets nieuw meer te vertellen hebben. Ik ben nu op een fase waar ik er mee speel, sleutel en toevoegingen toevoeg.
Meeste dat ik lees is geen nieuws voor me. Maar als iemand woorden vindt voor uw ervaringen en U begeleidt naar de essentie, dan is dat voor mij een mentor. Hij is echter dood, but the legacy lives on.

Jay-P.
9 december 2016, 09:28
Ben blij dat ik voor specimen als gij niet meer moet betalen.

Eyjafjallajökull
9 december 2016, 10:38
Ik ben op een punt gekomen waar ik de meeste "mentors" ontgroeid ben en zij mij niets nieuw meer te vertellen hebben. Ik ben nu op een fase waar ik er mee speel, sleutel en toevoegingen toevoeg.
Meeste dat ik lees is geen nieuws voor me. Maar als iemand woorden vindt voor uw ervaringen en U begeleidt naar de essentie, dan is dat voor mij een mentor. Hij is echter dood, but the legacy lives on.

Toevoegingen toevoegen, hoe doe je dat precies ?

harriechristus
9 december 2016, 13:37
Wiezen met vier ? The hell with it!

Het vuur kan het vuur niet blussen, alleen de waarheid kan dat doen: het lijden doen verkeren tot vreugde.

http://home.kpn.nl/wegge168/the.last.judgement.hell.JPG

harriechristus
9 december 2016, 13:45
Mijn mentor zegt, creëer je eigen cultuur. Ik moet me religieus en filosofisch gezien afkeren van cultuur.
Niet enkel cultuur, maar ook politiek.

Maar wil je dat consequent uitvoeren, kan je geen kant heen.Cultuur is van Cultus, dat is de eenheid van God en Mens, de hogere religieuze cultuur dus.

Verder is het niet goed je af te keren, de waarheid is de concrete werkelijkheid in al zijn aspecten.
Dus ook de politiek.

Als je je van alles afkeert blijft er niks van je over.

http://home.kpn.nl/wegge168/Father,Son,micro-be%27s.JPG

harriechristus
9 december 2016, 13:56
Ik ben op een punt gekomen waar ik de meeste "mentors" ontgroeid ben en zij mij niets nieuw meer te vertellen hebben. Ik ben nu op een fase waar ik er mee speel, sleutel en toevoegingen toevoeg.
Meeste dat ik lees is geen nieuws voor me. Maar als iemand woorden vindt voor uw ervaringen en U begeleidt naar de essentie, dan is dat voor mij een mentor. Hij is echter dood, but the legacy lives on.Het verhaal van die oude Jezus was slechts een mythe, een kinderlijk wonder verhaaltje.

Daarom is dat ook allemaal gestorven om wedergeboren te worden in mij, de werkelijke waarheid omtrent God en het heelal.

http://home.kpn.nl/wegge168/He.who.believes.in.Jesus.JPG