PDA

View Full Version : heerlijk onstuimige tieners gaan gebukt onder 'misvattingen'


Anna List
21 december 2016, 16:40
http://www.demorgen.be/opinie/hoe-komt-het-toch-dat-die-heerlijk-onstuimige-tieners-zo-overtuigd-zijn-van-deze-misvattingen-b7096112/

ofte als de roze bril aan diggelen gaat ...


arme Gutmenschen ...

:hug:

Eduard Khil
21 december 2016, 16:49
weenie weenie van de linkse leerkrachten

Anna List
21 december 2016, 16:53
weenie weenie van de linkse leerkrachten

ik heb deze draad gestart om in deze tijden van verzoening en streven naar wereldvrede een hand te reiken naar deze gekwetste zielen!

doe aub uw best om de Gutmensch te troosten.


het geknakte riet zult gij niet breken!


:hug: Gutmenschen :hug:

imagine all the people!

:theelichtje: :theelichtje: :theelichtje:

Zucht
21 december 2016, 16:56
Ik hoop dat ze allemaal gebuisd zijn. :evil:

Anna List
21 december 2016, 17:00
Ik hoop dat ze allemaal gebuisd zijn. :evil:

dat moet je niet hopen, dat kan je tussen de lijnen lezen, zij zijn gebuisd want hun kritiek op de moslims kwam voort uit taalzwakheid.

zo zachtaardig vergevingsgezind is deze Gutmensch duidelijk ook weer niet.

Zucht
21 december 2016, 17:03
dat moet je niet hopen, dat kan je tussen de lijnen lezen, zij zijn gebuisd want hun kritiek op de moslims kwam voort uit taalzwakheid.

zo zachtaardig vergevingsgezind is deze Gutmensch duidelijk ook weer niet.

Nu gebuisd en verder levenslang verbod op een diploma. Dat gespuis kan niet hard genoeg aangepakt worden.

Anna List
21 december 2016, 17:40
Nu gebuisd en verder levenslang verbod op een diploma. Dat gespuis kan niet hard genoeg aangepakt worden.

harde aanpak ... verrassend toch vanuit die hoek, niet? :p

The Paulus Experience
21 december 2016, 17:43
harde aanpak ... verrassend toch vanuit die hoek, niet? :p

Zijt blij gij

Tavek
21 december 2016, 18:43
Omdat er geen enkele Europeaan meer is die nog samen wenst te leven met Moslims ?

Misschien beseffen bepaalde linkse medemensen dat niet, dat hun multiculturele wensdroom dood is, en dat we langzaam maar zeker richting conflict wandelen.

DewareJakob
21 december 2016, 18:52
De Morgen op zijn best.
'De waarheid komt uit een kindermond' is plots een vloek geworden.

Libro
21 december 2016, 19:26
Onze jeugd denkt na :cheer:!

The Paulus Experience
21 december 2016, 19:31
De Morgen op zijn best.
'De waarheid komt uit een kindermond' is plots een vloek geworden.

Dit is een opinie stukje hé

Hypochonder
21 december 2016, 19:38
Het moet enorm hard aankomen bij zo'n flinkse leerkracht om te beseffen dat zijn zeemzoete multiculdroom aan diggelen wordt geslagen door zijn pientere leerlingen. De logische reactie van zo'n types is dan natuurlijk wijzen naar hun politieke tegenstrevers: de monsters die kindergeesten vergiftigen. Dat die kindergeesten gewoonweg realistisch denken omdat ze ook wel zien wat er aan de hand is dat ontgaat hen volledig.

Demper
21 december 2016, 22:58
http://www.demorgen.be/opinie/hoe-komt-het-toch-dat-die-heerlijk-onstuimige-tieners-zo-overtuigd-zijn-van-deze-misvattingen-b7096112/

ofte als de roze bril aan diggelen gaat ...


arme Gutmenschen ...

:hug:

"heerlijk onstuimige tieners" die net 18 geworden zijn wil jij wel eens stevig anaal afpalen he, anaal listje?

Libro
21 december 2016, 23:04
De jeugd denkt rechtser én we mogen zelfs al terug openlijke dwepen met Albert Speer en Paul Ludwig Troost: http://www.tijd.be/sabato/homepage/Exclusieve_preview_het_duplexpenthouse_van_kunsten aar_Luc_Tuymans.9844348-7818.art Waar gaat dat naartoe, jongens? :D

Anna List
22 december 2016, 07:39
De jeugd denkt rechtser én we mogen zelfs al terug openlijke dwepen met Albert Speer en Paul Ludwig Troost: http://www.tijd.be/sabato/homepage/Exclusieve_preview_het_duplexpenthouse_van_kunsten aar_Luc_Tuymans.9844348-7818.art Waar gaat dat naartoe, jongens? :D

:rofl:


het komt nog terug goed met Europa. :lol:

Anna List
22 december 2016, 07:40
Het moet enorm hard aankomen bij zo'n flinkse leerkracht om te beseffen dat zijn zeemzoete multiculdroom aan diggelen wordt geslagen door zijn pientere leerlingen. De logische reactie van zo'n types is dan natuurlijk wijzen naar hun politieke tegenstrevers: de monsters die kindergeesten vergiftigen. Dat die kindergeesten gewoonweg realistisch denken omdat ze ook wel zien wat er aan de hand is dat ontgaat hen volledig.

²

heerlijk

Skobelev
22 december 2016, 07:56
Door de kinderen dagdagelijks islamitische troep in al zijn glorie door de strot te rammen worden ze sneller volwassen, best een goei zaak. :cheer:

Anna List
22 december 2016, 07:58
Onze jeugd denkt na :cheer:!

:cheer: Jugend! :cheer:


:p

Anna List
22 december 2016, 07:59
Door de kinderen dagdagelijks islamitische troep in al zijn glorie door de strot te rammen worden ze sneller volwassen, best een goei zaak. :cheer:

dat was mijn eerste reflex ook bij die tekst, de meeste volwassenen leven in complete apartheid, vermits witte scholen onmogelijk gemaakt werden, hebben die jongeren wel een scherper zicht op de zaak dan volwassenen.

Anna List
22 december 2016, 08:00
De jeugd denkt rechtser én we mogen zelfs al terug openlijke dwepen met Albert Speer en Paul Ludwig Troost: http://www.tijd.be/sabato/homepage/Exclusieve_preview_het_duplexpenthouse_van_kunsten aar_Luc_Tuymans.9844348-7818.art Waar gaat dat naartoe, jongens? :D

belgicist Luc Tuymans, godbetert! 8O8O8O

wat een teveel aan kapitaal toch met ne mens kan doen hé! :p

de vuile muilekoek
22 december 2016, 08:23
Omdat er geen enkele Europeaan meer is die nog samen wenst te leven met Moslims ?

Misschien beseffen bepaalde linkse medemensen dat niet, dat hun multiculturele wensdroom dood is, en dat we langzaam maar zeker richting conflict wandelen.

We zitten er al tijdje te midden in hoor als het je nog niet was opgevallen ..;-)

Anna List
22 december 2016, 09:06
Jurgen Ceder :

De reacties van onze politici op de aanslag in Berlijn beginnen binnen te lopen. Voor een goed begrip, toch nog even onze kennis van de politieke codetaal afstoffen:
- "Dit mag niet politiek misbruikt worden." (U mag ons niet verantwoordelijk stellen voor de resultaten van ons beleid)
- "Het kom er nu op aan de sereniteit te bewaren" (Laten we het niet hebben over het motief van de daders of de religie die hen inspireert)
- "We mogen niet toegeven aan de angst." (Kordate maatregelen, die hier een einde kunnen aan maken, blijven best onbespreekbaar)
- "Het is onbegrijpelijk." (We begrijpen het maar al te goed, maar gaan daar liever niet op in)
- "Wat de terroristen willen is ons verdelen." (Laten we niet op zoek gaan naar de verantwoordelijken en hun sympathisanten)
- "We zijn zwaar aangeslagen door wat is gebeurd." (We zijn zeer bang dat u niet meer voor ons gaat stemmen)
- "Het is te vroeg voor politieke conclusies." (We wachten eigenlijk liever tot u dit vergeten bent)
- "We moeten nu alle vormen van extremisme bestrijden." (We moeten degenen die hier al lang voor waarschuwen op dezelfde manier behandelen als degenen die dit hebben gedaan).

Hoomer
22 december 2016, 09:42
dat was mijn eerste reflex ook bij die tekst, de meeste volwassenen leven in complete apartheid, vermits witte scholen onmogelijk gemaakt werden, hebben die jongeren wel een scherper zicht op de zaak dan volwassenen.

Den Hoomer zijn gedacht mijn gedacht, laat ze samen naar school gaan zodat onze jeugd ze leert kennen. Maar helaas zitten er weinig verrijkers in het hoger onderwijs.

Libro
22 december 2016, 11:04
belgicist Luc Tuymans, godbetert! 8O8O8O

wat een teveel aan kapitaal toch met ne mens kan doen hé! :p

Ik wist ook niet wat ik las. Nu, ik bewonder ook stalinistische architectuur en het communistisch constructivisme. Dat uitgerekend Tuymans naziarchitectuur bewondert, wil nog niets zeggen over zijn voorkeuren maar het trof me wel dat er zo open over werd gesproken. Tot voor kort zou de goegemeente moord en brand schreeuwen na zo'n interview.

Anna List
22 december 2016, 11:09
Ik wist ook niet wat ik las. Nu, ik bewonder ook stalinistische architectuur en het communistisch constructivisme. Dat uitgerekend Tuymans naziarchitectuur bewondert, wil nog niets zeggen over zijn voorkeuren maar het trof me wel dat er zo open over werd gesproken. Tot voor kort zou de goegemeente moord en brand schreeuwen na zo'n interview.

blijkbaar is dat belgicisme dan toch wel de schaamlap om zonder mediahetze met de grootste smeerlapperij weg te komen ...