PDA

View Full Version : Anti - Trump ''democraten'' aan het werk.


daiwa
5 januari 2017, 21:14
Na al de betogingen, vandalisme en geweld gaan de '' democraten'' nu een stapje verder.
Ontvoering en foltering van een mentaal gehandicapte om hun voorkeur aan de grootste oplichtster van Amerika aan te tonen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3047306/2017/01/05/Tieners-filmen-live-op-Facebook-hoe-ze-jongen-met-beperking-folteren-en-anti-Trump-slogans-roepen.dhtml

Nr.10
5 januari 2017, 21:54
Ontvoering, foltering, plus nog een aantal andere misdrijven. Live op Facebook. 18 jaar. Dat wordt een strafblad om u tegen te zeggen. Dit zijn de verdachten.

(fig.)

daiwa
5 januari 2017, 22:14
Ontvoering, foltering, plus nog een aantal andere misdrijven. Live op Facebook. 18 jaar. Dat wordt een strafblad om u tegen te zeggen. Dit zijn de verdachten.

(fig.)

En terecht !

Jan van den Berghe
5 januari 2017, 22:15
Na al de betogingen, vandalisme en geweld gaan de '' democraten'' nu een stapje verder.
Ontvoering en foltering van een mentaal gehandicapte om hun voorkeur aan de grootste oplichtster van Amerika aan te tonen.

Mij valt op dat er een belangrijk woord ontbreekt: racisme. Hoe ging de media de gebeurtenis belicht hebben, mocht het gegaan zijn om een zwakzinnige zwarte jongen die belaagd werd door een groepje blanken?

daiwa
5 januari 2017, 22:32
Mij valt op dat er een belangrijk woord ontbreekt: racisme. Hoe ging de media de gebeurtenis belicht hebben, mocht het gegaan zijn om een zwakzinnige zwarte jongen die belaagd werd door een groepje blanken?

De politiek correcte media erkent racisme maar in 1 richting, andersom bestaat niet volgens hen.

Was het andersom geweest een extra uitzending van TerZake om Trump af te schilderen als de grote boeman.

Dadeemelee
5 januari 2017, 22:46
Mij valt op dat er een belangrijk woord ontbreekt: racisme. Hoe ging de media de gebeurtenis belicht hebben, mocht het gegaan zijn om een zwakzinnige zwarte jongen die belaagd werd door een groepje blanken?

Het is daarom zeker dat ze op vtm gezegd hebben dat het over een zwakzinnige blanke jongen ging en dat de daders vervolgd worden voor rassenhaat?

Anselmo
6 januari 2017, 17:54
Het is daarom zeker dat ze op vtm gezegd hebben dat het over een zwakzinnige blanke jongen ging en dat de daders vervolgd worden voor rassenhaat?
Sommigen hebben goede oren !
Persoonlijk heb ik tijdens een persconferentie die (zwarte) politiechef geen enkele keer het woord racisme in de mond horen nemen.

Dadeemelee
6 januari 2017, 18:44
Sommigen hebben goede oren !
Persoonlijk heb ik tijdens een persconferentie die (zwarte) politiechef geen enkele keer het woord racisme in de mond horen nemen.

Dus die zwarte politiechef is een journalist van vtm. Ik vond al dat hij verdacht veel op Wim De Vilder leek :lol:

Nr.10
6 januari 2017, 18:56
En terecht !
En Michelle Obama hoort volgens het Trump team thuis in een gorillagrot in Zimbabwe.

SDX
6 januari 2017, 20:05
Sommigen hebben goede oren !
Persoonlijk heb ik tijdens een persconferentie die (zwarte) politiechef geen enkele keer het woord racisme in de mond horen nemen.

Nergens in de Amerikaanse media werd dat woord in de mond genomen, integendeel; "kids make stupid decisions" (https://youtu.be/f5W3-axl0PQ).

De enige kans voor de mainstream media, die haar geloofwaardigheid reeds lang kwijt is, om tenminste dìt geval unaniem af te keuren, te veroordelen, trachten hun geloofwaardigheid te herwinnen, ìets...

Niets dus, kans verkeken.

zonbron
6 januari 2017, 20:09
Na al de betogingen, vandalisme en geweld gaan de '' democraten'' nu een stapje verder.
Ontvoering en foltering van een mentaal gehandicapte om hun voorkeur aan de grootste oplichtster van Amerika aan te tonen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3047306/2017/01/05/Tieners-filmen-live-op-Facebook-hoe-ze-jongen-met-beperking-folteren-en-anti-Trump-slogans-roepen.dhtml

Ik had dit reeds lang gezien, de hele focking video. En wou dit niet posten... om vele redenen. Een van deze is om niet als rechste kloot en brandstichter uitgescheten te worden.

Erg, idd.

Mag die zotte jointrokende trien voor eeuwig wegrotten in de cel, ik zou er niets mee inzitten.

Dadeemelee
6 januari 2017, 20:09
Nergens in de Amerikaanse media werd dat woord in de mond genomen, integendeel; "kids make stupid decisions" (https://youtu.be/f5W3-axl0PQ).

De enige kans voor de mainstream media, die haar geloofwaardigheid reeds lang kwijt is, om tenminste dìt geval unaniem af te keuren, te veroordelen, trachten hun geloofwaardigheid te herwinnen, ìets...

Niets dus, kans verkeken.

Je hebt dus de volledige Amerikaanse media bekeken. Indrukwekkend :-P

zonbron
6 januari 2017, 20:11
Ontvoering, foltering, plus nog een aantal andere misdrijven. Live op Facebook. 18 jaar. Dat wordt een strafblad om u tegen te zeggen. Dit zijn de verdachten.

(fig.)

Juist.

Recht naar huis toe

https://www.youtube.com/watch?v=LyyiDMrTFew

zonbron
6 januari 2017, 20:14
Wat een reeks ugly nasty mug shots. Weg met die rotzooi, geen nieuwe kans.


Chicago mensen, de beloved stad van Obaminator. Cool!

zonbron
6 januari 2017, 20:16
Mij valt op dat er een belangrijk woord ontbreekt: racisme. Hoe ging de media de gebeurtenis belicht hebben, mocht het gegaan zijn om een zwakzinnige zwarte jongen die belaagd werd door een groepje blanken?

Wel, dat is een punt. Nog wat anders opgemerkt? Durft U te speculeren over wat hier van komt? Of liever niet?

Reverberation
6 januari 2017, 21:02
Je hebt dus de volledige Amerikaanse media bekeken. Indrukwekkend :-P

Jij in een Superman pak, vliegend over heel de wereld, met waarheidspakketjes, DAT zou pas indrukwekkend zijn...

Dadeemelee
6 januari 2017, 21:04
Jij in een Superman pak, vliegend over heel de wereld, met waarheidspakketjes, DAT zou pas indrukwekkend zijn...

Neenee, SDX zegt dat, die met haar zonnebril :-D

Rahowa
6 januari 2017, 21:05
En Michelle Obama hoort volgens het Trump team thuis in een gorillagrot in Zimbabwe.

Niet alleen voor team-Trump hoor!

Reverberation
6 januari 2017, 21:22
Neenee, SDX zegt dat, die met haar zonnebril :-D

Ze ziet duidelijk beter dan jij door je Batmanmasker... smileys ten spijt.

Dadeemelee
6 januari 2017, 21:37
Ze ziet duidelijk beter dan jij door je Batmanmasker... smileys ten spijt.

Ze overziet in een oogopslag en met een zonnebril de ganse Amerikaanse media. Respect bro :lol:

Reverberation
6 januari 2017, 22:00
Ze overziet in een oogopslag en met een zonnebril de ganse Amerikaanse media. Respect bro :lol:

Wat weet jij daar nu van, hoe zij de Amerikaanse media volgt? Woon je bij haar?

Vertel eens hoe zij de Amerikaanse media volgt? Met je superkrachten moet dat toch lukken denk ik.

En nogmaals, smileys helpen niet.

Dadeemelee
6 januari 2017, 22:07
Wat weet jij daar nu van, hoe zij de Amerikaanse media volgt? Woon je bij haar?

Vertel eens hoe zij de Amerikaanse media volgt? Met je superkrachten moet dat toch lukken denk ik.

En nogmaals, smileys helpen niet.

Ik zeg alleen maar dat ik bewondering heb voor haar talent om uit te vissen dat er in de ganse Amerikaanse media niet over racisme gesproken is. Dat bewijst ook dat ze geen tijd zou hebben om met mij samen te wonen :-P

Reverberation
6 januari 2017, 22:13
Ik zeg alleen maar dat ik bewondering heb voor haar talent om uit te vissen dat er in de ganse Amerikaanse media niet over racisme gesproken is. Dat bewijst ook dat ze geen tijd zou hebben om met mij samen te wonen :-P

Eigenlijk zegt ge niks... net als uw smileys.

Dadeemelee
6 januari 2017, 22:43
Eigenlijk zegt ge niks... net als uw smileys.

SDX daarentegen zegt dat er in de ganse Amerikaanse media niet over racisme gesproken wordt. Dat maakt mij sprakeloos.

Reverberation
6 januari 2017, 22:52
SDX daarentegen zegt dat er in de ganse Amerikaanse media niet over racisme gesproken wordt. Dat maakt mij sprakeloos.

Dat is ook zo... vertel eens iets over Amerikaanse media die er toe doen.

Fake News?

SDX
6 januari 2017, 23:24
SDX daarentegen zegt dat er in de ganse Amerikaanse media niet over racisme gesproken wordt. Dat maakt mij sprakeloos.

Prove me wrong. Put your money where your mouth is en produceer me 'n link naar om 't even welk (mainstream) Amerikaans nieuwskanaal waar over racisme gesproken wordt bij deze misdaad. En ik bedoel waar deze 4 "kids who make stupid decisions" als racistisch beschreven worden. Dat hun misdaad (ondermeer) ingegeven werd door racisme en dat ze (ondermeer) aangeklaagd worden voor racisme.

Jan van den Berghe
6 januari 2017, 23:26
Wel, dat is een punt. Nog wat anders opgemerkt? Durft U te speculeren over wat hier van komt? Of liever niet?

Moeten we dan uitgaan van veronderstellingen?

Dadeemelee
6 januari 2017, 23:35
Prove me wrong. Put your money where your mouth is en produceer me 'n link naar om 't even welk (mainstream) Amerikaans nieuwskanaal waar over racisme gesproken wordt bij deze misdaad. En ik bedoel waar deze 4 "kids who make stupid decisions" als racistisch beschreven worden. Dat hun misdaad (ondermeer) ingegeven werd door racisme en dat ze (ondermeer) aangeklaagd worden voor racisme.

De grote slechterik Obama zegt het zelf racism, discrimination and hate:

http://www.telegraph.co.uk/news/2017/01/06/president-obama-livestream-disabled-white-man-beaten-chicago/

Voila, kostte mij 0,1 sec google search.

SDX
6 januari 2017, 23:44
De grote slechterik Obama zegt het zelf racism, discrimination and hate:

http://www.telegraph.co.uk/news/2017/01/06/president-obama-livestream-disabled-white-man-beaten-chicago/

Voila, kostte mij 0,1 sec google search.

Kronkel, jij & O.

Heeft hij hèn racistisch genoemd? Nee.
Heeft hij de misdaad racistisch geïnspireerd genoemd? Nee.
Zijn de 4 'kids who make stupid decisions' aangeklaagd voor racisme?

Hetgeen hij gezegd heeft kan uitgelegd worden op zoveel verschillende manieren en zegt totaal niets, net als jij trouwens.

"terrible toll that racism, discrimination and hate takes on families and communities."


Maar kom, beter dan niks en iig beter dan de MSM.

Dadeemelee
6 januari 2017, 23:52
Kronkel, jij & O.

Heeft hij hèn racistisch genoemd? Nee.
Heeft hij de misdaad racistisch geïnspireerd genoemd? Nee.
Zijn de 4 'kids who make stupid decisions' aangeklaagd voor racisme?

Hetgeen hij gezegd heeft kan uitgelegd worden op zoveel verschillende manieren en zegt totaal niets, net als jij trouwens.

Maar kom, beter dan niks en iig beter dan de MSM.

Kronkel, kronkel :-)

Ik daag je uit om een uitspraak in de Amerikaanse media te vinden waarin Obama zegt dat

'This was not a racist attack and if I said racist I Meant thatTrump is a racist'.

'Meant' moet wel met een hoofdletter uitgesproken worden en er mag geen spatie zijn tussen 'that' en Trump'.

Toodeloo :-P

SDX
7 januari 2017, 00:33
Kronkel, kronkel :-)

Ik daag je uit om een uitspraak in de Amerikaanse media te vinden waarin Obama zegt dat

'This was not a racist attack and if I said racist I Meant thatTrump is a racist'.

'Meant' moet wel met een hoofdletter uitgesproken worden en er mag geen spatie zijn tussen 'that' en Trump'.

Toodeloo :-P

Kleuter, je hebt nog steeds niet weerlegd wat ik beweer.

Kan je niet, nergens worden ze als racist bestempeld, of dat hun misdaad werd ingegeven door racisme.
Zelfs niet in de vage gebakken lucht van O.

Speel nu maar verder kleuter.

zonbron
7 januari 2017, 05:13
Moeten we dan uitgaan van veronderstellingen?

Wel. Speculeert U dan nooit? Zelfs niet in het geheim/achterhoofd?

Eyjafjallajökull
7 januari 2017, 16:05
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=105195&d=1483649654

Die zijn toch ontoerekeningsvatbaar wegens zelf mentally retarded ?

daiwa
8 januari 2017, 12:19
Was het andersom geweest een extra uitzending van TerZake om Trump af te schilderen als de grote boeman.

En ja hoor, een zekere Van Malder, theatermaker en subsidieslurper, presteerde het in de 7de dag de schuld van die ontvoerig en marteling bij Trump te leggen. 8O

daiwa
8 januari 2017, 12:19
Was het andersom geweest een extra uitzending van TerZake om Trump af te schilderen als de grote boeman.

Dubbel.

Knuppel
8 januari 2017, 14:15
Ontvoering, foltering, plus nog een aantal andere misdrijven. Live op Facebook. 18 jaar. Dat wordt een strafblad om u tegen te zeggen. Dit zijn de verdachten.

(fig.)
Je vergat het belangrijkste te benoemen: Racisme. Dit is een verregaande laffe misdaad geïnspireerd door diepgaand racisme. Met als "uitverkoren" slachtoffer een weerloze blanke jongen. De haat moet immens zijn dat het viertal hun "prestatie" trots op het internet zette.

De kampioenen in het herkennen van lichaamstaal, honden, zouden in een hoekje kruipen van angst als te maken kregen met deze vier boeventronies. De enige uitdrukking die ik er in lees is: "En? Wie doet ons wat?"

Knuppel
8 januari 2017, 14:32
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=105195&d=1483649654

Die zijn toch ontoerekeningsvatbaar wegens zelf mentally retarded ?

Ik zie in de gezichtsuitdrukking van dit viertal niets dat wijst op ontoerekeningsvatbaarheid. Wel op ongenaakbaarheid en grenzeloze haat.
Deze "jongeren" demonstreerden hun haat voor de verkozen president van de VS voor het oog van de wereld. Zij reageerden hun racistische haat af op een volslagen onschuldig en weerloos slachtoffer. Elk gezichtsuitdrukking die zou kunnen wijzen op spijt over hun racistisch geïnspireerde daad ontbreekt totaal.

Wat gezichtsuitdrukkingen allemaal verraden bewijst dit filmpje:

https://www.youtube.com/watch?v=andad_Rd2ZU

dalibor
8 januari 2017, 14:38
En ja hoor, een zekere Van Malder, theatermaker en subsidieslurper, presteerde het in de 7de dag de schuld van die ontvoerig en marteling bij Trump te leggen. 8O

Ik heb die uitzending gezien. Dat deed Van Malder net niet. Je hoorde allicht iemand die je niet moet de naam 'Trump' noemen, waarna het zwart voor je ogen wwerd en je niet meer hebt gehoord wat hij heeft gezegd.

Knuppel
8 januari 2017, 14:48
En ja hoor, een zekere Van Malder, theatermaker en subsidieslurper, presteerde het in de 7de dag de schuld van die ontvoerig en marteling bij Trump te leggen. 8O

Deze Van Malder?

12/04/2016
Koningin Mathilde bezoekt Radio Respect in Kortrijk
Sociale werking Medialab Quindo was laureaat van Koningin Mathildefonds

Koningin Mathilde was op 12 april te gast bij Radio Respect van het Kortrijkse medialab Quindo. Quindo is één van de 16 Belgische organisaties die steun ontvangen van het Koningin Mathildefonds voor een project dat aan de slag gaat met kwetsbare jongeren. Bij Quindo worden media ingezet om te werken aan hun sociale vaardigheden.

Zo gaf Quindo vorig jaar 50 workshops en een mediakamp aan 530 kwetsbare jongeren en zette het 10 mediaprojecten voor sociale organisaties op. Het begeleidt ook permanent 12 kwetsbare jongeren. Dit jaar organiseerde het medialab op 3 maart een Radio Respect-congres over mediaproductie en empowerment met Dominique Van Malder (Radio Gaga) als keynotespeaker.

http://www.prins-filipfonds.org/nl/Newsroom/Press-releases/2016/20160412ND

Commentaar overbodig, zeker?

Dadeemelee
8 januari 2017, 14:49
Ik heb die uitzending gezien. Dat deed Van Malder net niet. Je hoorde allicht iemand die je niet moet de naam 'Trump' noemen, waarna het zwart voor je ogen wwerd en je niet meer hebt gehoord wat hij heeft gezegd.

Ze luisteren niet meer en verzinnen zelf wat hij gezegd heeft.

Dadeemelee
8 januari 2017, 14:54
Deze Van Malder?



http://www.prins-filipfonds.org/nl/Newsroom/Press-releases/2016/20160412ND

Commentaar overbodig, zeker?

Ik kan je niet goed volgen, je zit te fulmineren dat zwarten een kwetsbare blanke jongen molesteren. Maar dan vind je iemand die kwetsbare jongeren wil helpen een af te keuren poco?

Of vergis ik mij?

Knuppel
8 januari 2017, 15:07
Ik heb die uitzending gezien. Dat deed Van Malder net niet. Je hoorde allicht iemand die je niet moet de naam 'Trump' noemen, waarna het zwart voor je ogen wwerd en je niet meer hebt gehoord wat hij heeft gezegd.

Wie noemde de naam van Trump en in welk verband?

dalibor
8 januari 2017, 15:09
Wie noemde de naam van Trump en in welk verband?

Beluister het zelf nog eens goed

Knuppel
8 januari 2017, 15:14
Ik kan je niet goed volgen, je zit te fulmineren dat zwarten een kwetsbare blanke jongen molesteren. Maar dan vind je iemand die kwetsbare jongeren wil helpen een af te keuren poco?

Of vergis ik mij?

Quote eens waar ik schreef wat jij hier neerpoot.

Is D. Van Malder in de zevende dag opgekomen voor de jongen die door vier gekleurde belagers "gemolesteerd" werd?
Welke rol speelde Trump in de verdediging van Van Malder?

Knuppel
8 januari 2017, 15:15
Beluister het zelf nog eens goed

Zonder link zal dat moeilijk zijn.

dalibor
8 januari 2017, 15:15
Quote eens waar ik schreef wat jij hier neerpoot.

Is D. Van Malder in de zevende dag opgekomen voor de jongen die door vier gekleurde belagers "gemolesteerd" werd?
Welke rol speelde Trump in de verdediging van Van Malder?

Verdediging? Daar ga je al de mist in. Hij verdedigt helemaal niemand.

dalibor
8 januari 2017, 15:16
Zonder link zal dat moeilijk zijn.

Ben je niet in staat op eigen kracht de website van Eén te vinden?

parcifal
8 januari 2017, 15:26
En ja hoor, een zekere Van Malder, theatermaker en subsidieslurper, presteerde het in de 7de dag de schuld van die ontvoerig en marteling bij Trump te leggen.


Is D. Van Malder in de zevende dag opgekomen voor de jongen die door vier gekleurde belagers "gemolesteerd" werd?
Welke rol speelde Trump in de verdediging van Van Malder?

In het kader van hulp aan bejaarden en zwakkeren van geest (ja, jij Daiwa), hier eens het originele fragment :

Zal het nu lukken om te horen wat gehoord kan worden?
Of moeten er tekeningetjes bij gemaakt worden?
Losers.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag/2.48128?video=1.2861644

Knuppel
8 januari 2017, 17:15
Ik heb die uitzending gezien. Dat deed Van Malder net niet. Je hoorde allicht iemand die je niet moet de naam 'Trump' noemen, waarna het zwart voor je ogen wwerd en je niet meer hebt gehoord wat hij heeft gezegd.

Zou het ook andersom kunnen zijn?

Knuppel
8 januari 2017, 17:15
Verdediging? Daar ga je al de mist in. Hij verdedigt helemaal niemand.

Ik ga de mist in omdat D. van Malter niemand verdedigt?

Vreemde redenering....

Dominique maakte dus zijn eigen keuze uit het nieuwsaanbod van de afgelopen week. Daarbij kwam de kwetsbare jongen ter sprake. Een onderwerp waar Dominique graag voor in de schijnwerpers wordt gezet, maar deze jongen verdedigen was er dus niet bij?

Dat Dominique het moeilijk kon opnemen voor de zwarte racisten die een kwetsbare jongen "molesteerden" begrijp ik, hoor. Maar volgens jou verdedigde hij niemand.
Je zal het allicht vreemd vinden, maar dat begrijp ik nog veel beter.....

Knuppel
8 januari 2017, 17:18
Ben je niet in staat op eigen kracht de website van Eén te vinden?

Toch wel, maar ik ging ervan uit dat jij mij graag een handje wilde helpen.

Blijkbaar moet ik ergens mee akkoord gaan om te mogen zien wat de BRT in de aanbieding heeft, en ik laat me niet graag een mes op de keel zetten.

Demper
8 januari 2017, 17:18
Het zijn weer eens vreemdelingen...

Knuppel
8 januari 2017, 17:54
In het kader van hulp aan bejaarden en zwakkeren van geest (ja, jij Daiwa), hier eens het originele fragment :

Zal het nu lukken om te horen wat gehoord kan worden?
Of moeten er tekeningetjes bij gemaakt worden?
Losers.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag/2.48128?video=1.2861644

Dank je voor de link.
En neen, ik hoef geen tekeningetjes. Bewaar die maar voor eigen gebruik.

Ik heb het fragment bekeken en trek de volgende conclusies:

1/ Betreffende de reacties in de "social media" schuwde Dominique het woord "racisme" niet. Racisme dat via faecesbook en andere "sociale media" tot uitdrukking kwam na de moord in Turkije op een Turkse Limburger.

2/ Er vallen allerlei harde woorden in verband met het gewelddadig "molesteren" van een blanke Amerikaanse jongen door vier zwarte racisten, maar het woord racisme nam Dominique niet één keer in de mond.

Er Trump bijsleuren keurde Dominique af. Logisch, want juist daarmee bewezen de zwartjes hun racistische motieven. Over racisme en/of de racistische motieven van een kliek zwarte geweldplegers op een weerloze blanke wilde Dominique het duidelijk niet hebben.

Wat mij vooral opvalt is het verschil in het oordeel van Dominique over de reacties in de "sociale media" betreffend de racistische reacties op de moord op een Turk, en het zorgvuldige vermijden van het woord "racisme" na het plaatsen van een video op het net waarop te zien is dat zwarte racisten geweld pleegden op een weerloze blanke Amerikaan.

Knuppel
8 januari 2017, 18:01
Het zijn weer eens vreemdelingen...

John Crombez heeft het niet meer voor het zeggen, maar je kunt toch maar beter oppassen met je racistische uitlatingen. :lol:

dalibor
8 januari 2017, 22:16
Dank je voor de link.
En neen, ik hoef geen tekeningetjes. Bewaar die maar voor eigen gebruik.

Ik heb het fragment bekeken en trek de volgende conclusies:

1/ Betreffende de reacties in de "social media" schuwde Dominique het woord "racisme" niet. Racisme dat via faecesbook en andere "sociale media" tot uitdrukking kwam na de moord in Turkije op een Turkse Limburger.

2/ Er vallen allerlei harde woorden in verband met het gewelddadig "molesteren" van een blanke Amerikaanse jongen door vier zwarte racisten, maar het woord racisme nam Dominique niet één keer in de mond.

Er Trump bijsleuren keurde Dominique af. Logisch, want juist daarmee bewezen de zwartjes hun racistische motieven. Over racisme en/of de racistische motieven van een kliek zwarte geweldplegers op een weerloze blanke wilde Dominique het duidelijk niet hebben.

Wat mij vooral opvalt is het verschil in het oordeel van Dominique over de reacties in de "sociale media" betreffend de racistische reacties op de moord op een Turk, en het zorgvuldige vermijden van het woord "racisme" na het plaatsen van een video op het net waarop te zien is dat zwarte racisten geweld pleegden op een weerloze blanke Amerikaan.

En dat Daiwa een leugenachtig bericht heeft geplaatst. Aan et begin van 2017 dus mijn vraag aan u: gaan we op dit forum in debat blijven gaan op basis van leugens en halve waarheden? Of gaan we het doen op basis van waarheden?

Voor de rest maak je een hoop intentieprocessen, en de geheel foute stelling dat die man was gevraagd om over kwetsbare jongeren iets te komen zeggen. Die man was 'mediawatcher van de week', hetgeen wil zeggen dat hij geheel vrij is een drietal fragmenten te kiezen.

SDX
8 januari 2017, 23:48
Dank je voor de link.
En neen, ik hoef geen tekeningetjes. Bewaar die maar voor eigen gebruik.

Ik heb het fragment bekeken en trek de volgende conclusies:

1/ Betreffende de reacties in de "social media" schuwde Dominique het woord "racisme" niet. Racisme dat via faecesbook en andere "sociale media" tot uitdrukking kwam na de moord in Turkije op een Turkse Limburger.

2/ Er vallen allerlei harde woorden in verband met het gewelddadig "molesteren" van een blanke Amerikaanse jongen door vier zwarte racisten, maar het woord racisme nam Dominique niet één keer in de mond.

Er Trump bijsleuren keurde Dominique af. Logisch, want juist daarmee bewezen de zwartjes hun racistische motieven. Over racisme en/of de racistische motieven van een kliek zwarte geweldplegers op een weerloze blanke wilde Dominique het duidelijk niet hebben.

Wat mij vooral opvalt is het verschil in het oordeel van Dominique over de reacties in de "sociale media" betreffend de racistische reacties op de moord op een Turk, en het zorgvuldige vermijden van het woord "racisme" na het plaatsen van een video op het net waarop te zien is dat zwarte racisten geweld pleegden op een weerloze blanke Amerikaan.

Meer zelfs.

"...dit heeft geen hol te maken met Donald Trump..."

Natuurlijk heeft dit te maken met Donald Trump. Dat was nu net de reden waarom die jongen meegenomen en urenlang gefolterd werd, hun haat tegen Trump en blanken. Inderdaad, géén woord daarover.

"...Fuck Donald Trump niggah, Fuck Donald Trump white people..."

Geen hol te maken met Donald Trump, nee hoor.

Komaan!

daiwa
9 januari 2017, 01:09
Ik heb die uitzending gezien. Dat deed Van Malder net niet. Je hoorde allicht iemand die je niet moet de naam 'Trump' noemen, waarna het zwart voor je ogen wwerd en je niet meer hebt gehoord wat hij heeft gezegd.

error.

daiwa
9 januari 2017, 01:31
In het kader van hulp aan bejaarden en zwakkeren van geest (ja, jij Daiwa), hier eens het originele fragment :

Zal het nu lukken om te horen wat gehoord kan worden?
Of moeten er tekeningetjes bij gemaakt worden?
Losers.

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/dezevendedag/2.48128?video=1.2861644

Het is mij gelukt ja, nu jij nog.:-)

Je hoort Van Malder duidelijk zeggen: '' Dit is puur geweld, dankuwel daarvoor Donald Trump''.
Nadien herpakt hij zich wel maar dat zijn vijgen na Pasen.
Hij heeft het toch maar eens lekker kunnen zeggen.

daiwa
9 januari 2017, 01:37
1/ Betreffende de reacties in de "social media" schuwde Dominique het woord "racisme" niet. Racisme dat via faecesbook en andere "sociale media" tot uitdrukking kwam na de moord in Turkije op een Turkse Limburger.
.

Maar over de reacties van moslims op FB die de moord goedkeurden zwegen ze als vermoord natuurlijk.

daiwa
9 januari 2017, 02:59
John Crombez heeft het niet meer voor het zeggen, maar je kunt toch maar beter oppassen met je racistische uitlatingen. :lol:

Crombez schrikt er zelfs niet voor terug tegen jou klacht in te dienen voor een racistische mail die je zogezegd verzonden zou hebben.
En zijn spitsbroeder rooie Rudy dient zelfs klacht in omdat je een artikel goed geschreven vond.
Walgelijke figuren ! :twisted:

Knuppel
9 januari 2017, 03:15
Niemand kan ontkennen dat racisme gepleegd door moslims, "jongeren" of godbetert "tieners" buiten de lijnen valt. Zo besliste "het centrum voor racismebestrijding" en het AVBB, de vakorganisatie van Belgische beroepsjournalisten het. Het AVBB staat open voor alle journalisten die in België beroepshalve als journalist actief zijn in de audiovisuele sector of in de kranten, week- of maandbladen die zich richten tot het grote publiek.

De laatste punten twee punten in de "aanbevelingen voor de BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN", die de Belgische vereniging voor beroepsjournalisten blindelings gehoorzamen, luiden alzo:

Aanbevolen wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid aan de dag te leggen in de berichtgeving over allochtonen.
Met de basisterminologie, schrijfwijze van allochtone namen, cijfermateriaal en bronnen moet zorgvuldig worden omgesprongen.

Voor wat lezersbrieven betreft, wordt aanbevolen om lezersbrieven die allochtonen betreffen, systematisch vooraf voor te leggen aan een redactielid dat met het onderwerp vertrouwd is.

EXTREEM RECHTS EN RACISME KRITISCH INKADEREN

Aanbevolen wordt duidelijk te maken van wie de betreffende uitspraken of standpunten afkomstig zijn en in welk verband ze dienen geplaatst. Waakzaamheid is ook hier geboden voor . Een stapje verder is racistische uitspraken aan te vullen met tegengestelde opvattingen. Lezersbrieven met racistische inhoud kunnen ook niet zonder meer gepubliceerd worden.


Nu wordt er nog een stapje verder gegaan en moeten ook de sociale media in een keurslijf worden gedwongen.
Rarara, wie zal er van al deze censuurmaatregelen profiteren?

Is censuur in staat om racisme uit de wereld te helpen?
Of tiert eenzijdig geviseerd racisme ondergronds, maar weliger dan ooit, voort bij gebrek aan een uitlaatklep?

daiwa
9 januari 2017, 03:28
Niemand kan ontkennen dat racisme gepleegd door moslims, "jongeren" of godbetert "tieners" buiten de lijnen valt. Zo besliste "het centrum voor racismebestrijding" en het AVBB, de vakorganisatie van Belgische beroepsjournalisten het. Het AVBB staat open voor alle journalisten die in België beroepshalve als journalist actief zijn in de audiovisuele sector of in de kranten, week- of maandbladen die zich richten tot het grote publiek.

De laatste punten twee punten in de "aanbevelingen voor de BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN", die de Belgische vereniging voor beroepsjournalisten blindelings gehoorzamen, luiden alzo:



Nu wordt er nog een stapje verder gegaan en moeten ook de sociale media in een keurslijf worden gedwongen.
Rarara, wie zal er van al deze censuurmaatregelen profiteren?

Is censuur in staat om racisme uit de wereld te helpen?
Of tiert eenzijdig geviseerd racisme ondergronds, maar weliger dan ooit, voort bij gebrek aan een uitlaatklep?

Wat vrije meningsuiting betreft gaan we de islamitische en communistische '' paradijzen'' achterna.

De laatste punten twee punten in de "aanbevelingen voor de BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN", die de Belgische vereniging voor beroepsjournalisten blindelings gehoorzamen.



Maar als je hen dan vraagt waarom berichtgeving over allochtonen anders moet zijn dan berichtgeving over autochtonen staan ze met hun mond vol tanden.

Knuppel
9 januari 2017, 03:45
En dat Daiwa een leugenachtig bericht heeft geplaatst. Aan et begin van 2017 dus mijn vraag aan u: gaan we op dit forum in debat blijven gaan op basis van leugens en halve waarheden? Of gaan we het doen op basis van waarheden?

Voor de rest maak je een hoop intentieprocessen, en de geheel foute stelling dat die man was gevraagd om over kwetsbare jongeren iets te komen zeggen. Die man was 'mediawatcher van de week', hetgeen wil zeggen dat hij geheel vrij is een drietal fragmenten te kiezen.

Daiwa heeft blijkbaar dit gehoord: '' Dit is puur geweld, dankuwel daarvoor Donald Trump''. En Daiwa is geen leugenaar.

JIJ maakt niet uit op welke basis een debat mag worden gevoerd op dit forum. Knoop dat in je slinkse oren!

JIJ verdraait bovendien, eens te meer, mijn woorden. Ik heb niet beweerd dat D. gevraagd werd om over kwetsbare mensen te praten. Niemand verbiedt de door de VRT uitverkoren mediawatcher van de week om de "fragmenten" te kiezen die hij onder de aandacht verkiest te brengen. Een mediawatcher is wél ongeloofwaardig als hij geroemd wordt omdat hij voor kwetsbare jongeren opkomt, maar NIET het achterste van zijn hypocriete tong laat zien in verband met de kwetsbare Amerikaan die het geweld onderging van een kliek zwarten die hun haat voor Trump op hem botvierden.


Ook jouw geloofwaardigheid is nihil als je dat niet begrijpt, maar er alles aan blijft doen om de dubbelhartige houding van D goed te praten.
D heeft de mond vol over racisme op het internet in verband met een in Turkije omgebrachte Turk, maar krijgt het woord racisme niet door zijn strot als een kliek zwarte racisten hun haat botvieren op een kwetsbare blanke jongen.

Jij kan nog als een tol draaien om dat FEIT. Dominique heeft een kans op geloofwaardigheid verspeelt door internetracisten van racisme te beschuldigen, maar zwarte in real life racisten niet.

Knuppel
9 januari 2017, 04:33
Wat vrije meningsuiting betreft gaan we de islamitische en communistische '' paradijzen'' achterna.



Maar als je hen dan vraagt waarom berichtgeving over allochtonen anders moet zijn dan berichtgeving over autochtonen staan ze met hun mond vol tanden.

Jos Verhulst heeft, j�*ren geleden, de slippery slope voorspeld die we zouden afglijden als gevolg van censuur. Censuur vraagt altijd om méér censuur. Tot we in een dictatuur van het ergste soort belanden.
En kijk waar "men" mee bezig is....

De Vexille waarschuwde voor de gevolgen van wetgeving waarmee het censureren van de tegenstander(s) beoogd wordt. "Of denkt men dat het eeuwig dezelfde machthebbers zullen zijn die de wet maken tot wat hij is?"

En kijk wat er vandaag staat te gebeuren....

Wat als de gevreesde tegenstander aan de macht komt, en de wetten en afspraken die door politiek correcten werden gestemd én uitgevoerd, klaar liggen om door de tegenstander te worden gebruikt?

Het wordt hoogtijd dat de linksen inzien dat met de zogenaamde "aanbevelingen" aangaande de berichtgeving over allochtonen het tegenovergestelde bereikt werd van wat de bedoeling was. Geen hond gelooft de "kwaliteitsmedia" nog. Zelfs een mossel weet wie er achter de "jongeren" schuilgaat waar de Belgische media dagelijks over berichten.

In de VS staan ze op dat vlak al een stuk verder anders waren die foto's van de zwarte racisten die een blanke jongen martelden uit onze media gehouden.
Juist omd�*t er zo "zorgvuldig" over allochtonen bericht wordt in onze media verloren ze hun geloofwaardigheid. Niet alleen de naam en afkomst van criminele jongeren van allochtone afkomst wordt hier verzwegen als het even kan. Zelfs hun initialen zijn taboe geworden.
Maar heeft dat de haat en het racisme tegengegaan? Integendeel!

Het wordt de hoogste tijd dat de linksen inzien dat de glorietijd van hun voormannen en voorvrouwen ten einde loopt. Belgique zal niet anders kunnen dan volgen wat er in de rest van Europa plaats grijpt.

Het wordt de allerhoogste tijd dat de linksen beseffen dat het geen toeval is dat de slinger zo onbarmhartige een andere richting uitslaat dan dat de voorbije halve eeuw het geval was.

dalibor
9 januari 2017, 10:29
Jos Verhulst heeft, j�*ren geleden, de slippery slope voorspeld die we zouden afglijden als gevolg van censuur. Censuur vraagt altijd om méér censuur. Tot we in een dictatuur van het ergste soort belanden.
En kijk waar "men" mee bezig is....

De Vexille waarschuwde voor de gevolgen van wetgeving waarmee het censureren van de tegenstander(s) beoogd wordt. "Of denkt men dat het eeuwig dezelfde machthebbers zullen zijn die de wet maken tot wat hij is?"

En kijk wat er vandaag staat te gebeuren....

Wat als de gevreesde tegenstander aan de macht komt, en de wetten en afspraken die door politiek correcten werden gestemd én uitgevoerd, klaar liggen om door de tegenstander te worden gebruikt?

Het wordt hoogtijd dat de linksen inzien dat met de zogenaamde "aanbevelingen" aangaande de berichtgeving over allochtonen het tegenovergestelde bereikt werd van wat de bedoeling was. Geen hond gelooft de "kwaliteitsmedia" nog. Zelfs een mossel weet wie er achter de "jongeren" schuilgaat waar de Belgische media dagelijks over berichten.

In de VS staan ze op dat vlak al een stuk verder anders waren die foto's van de zwarte racisten die een blanke jongen martelden uit onze media gehouden.
Juist omd�*t er zo "zorgvuldig" over allochtonen bericht wordt in onze media verloren ze hun geloofwaardigheid. Niet alleen de naam en afkomst van criminele jongeren van allochtone afkomst wordt hier verzwegen als het even kan. Zelfs hun initialen zijn taboe geworden.
Maar heeft dat de haat en het racisme tegengegaan? Integendeel!

Het wordt de hoogste tijd dat de linksen inzien dat de glorietijd van hun voormannen en voorvrouwen ten einde loopt. Belgique zal niet anders kunnen dan volgen wat er in de rest van Europa plaats grijpt.

Het wordt de allerhoogste tijd dat de linksen beseffen dat het geen toeval is dat de slinger zo onbarmhartige een andere richting uitslaat dan dat de voorbije halve eeuw het geval was.

De daders zetten dat filmpje zelf op Facebook. En zo is het in de media beland.

Uw doorwrochte analyse over censuur is een plank die ver naast de bal klopt.

Anna List
9 januari 2017, 10:58
De daders zetten dat filmpje zelf op Facebook. En zo is het in de media beland.

Uw doorwrochte analyse over censuur is een plank die ver naast de bal klopt.

ik denk het niet, overal is er de roep dat Facebook die berichten moet aanpakken ... als de Facebook censuur nog strenger wordt dan het nu al is, dan worden zulke berichten enkel nog in groepen gedeeld en gaan die maw ondergronds én onopgemerkt tenzij door medestaanders...

en ook de gekende Facebook preutsheid is geen zegen ... (cfr diverse anti-borstkanker campagnes die al geblokkeerd werden)

dalibor
9 januari 2017, 11:00
ik denk het niet, overal is er de roep dat Facebook die berichten moet aanpakken ... als de Facebook censuur nog strenger wordt dan het nu al is, dan worden zulke berichten enkel nog in groepen gedeeld en gaan die maw ondergronds én onopgemerkt tenzij door medestaanders...

en ook de gekende Facebook preutsheid is geen zegen ... (cfr diverse anti-borstkanker campagnes die al geblokkeerd werden)

Tja. Mensen vergeten wel eens dat Facebook een privébedrijf is. Die beslissen zelf wat er onder hun dak wel en niet kan. Men spreekt er over alsof het een vehikel is waarop elkeen alles moet kwijt kunnen.

Knuppel
9 januari 2017, 17:29
De daders zetten dat filmpje zelf op Facebook. En zo is het in de media beland.

Uw doorwrochte analyse over censuur is een plank die ver naast de bal klopt.

En wie zette de racistische reacties op de in Turkije vermoorde Turk op facebook die ten allen prijze aan censuur moeten worden onderworpen? Of belanden die op een andere manier op het internet dan vrijwillig?
Dat zijn REACTIES. Géén beelden zoals van de kliek zwarte racisten die een weerlozen blanke sukkelaar martelden dat presteerden.

Wat de plank misslaan betreft: Van jou hoeven we helem�*�*l geen analyse te verwachten. Jij wil niet eens geweten hebben dat er veel kabaal gemaakt wordt over racistische REACTIES die op het internet worden neergepoot, terwijl er geen sprake is van censuur omdat zwarte racisten verregaande racistische HANDELINGEN neerpoten op datzelfde internet.

Je gelooft toch zélf niet dat wij oenen zijn die niet doorhebben waar jouw schoentje wringt?

dalibor
9 januari 2017, 17:34
En wie zette de racistische reacties op de in Turkije vermoorde Turk op facebook die ten allen prijze aan censuur moeten worden onderworpen? Of belanden die op een andere manier op het internet dan vrijwillig?
Dat zijn REACTIES. Géén beelden zoals van de kliek zwarte racisten die een weerlozen blanke sukkelaar martelden dat presteerden.

Wat de plank misslaan betreft: Van jou hoeven we helem�*�*l geen analyse te verwachten. Jij wil niet eens geweten hebben dat er veel kabaal gemaakt wordt over racistische REACTIES die op het internet worden neergepoot, terwijl er geen sprake is van censuur omdat zwarte racisten verregaande racistische HANDELINGEN neerpoten op datzelfde internet.

Je gelooft toch zélf niet dat wij oenen zijn die niet doorhebben waar jouw schoentje wringt?

Eens te meer: je stelt het voor alsof bepaalde kringen (concretiseer uw verwijt trouwens eens) aan Facebook opleggen wat ze moeten doen.

Welnu, één en ander berust simpelweg op een bedrijfsfilosofie van Facebook. Schrijf dus die onderneming aan als je grieven hebt in plaats van uw ongefundeerde beschuldigingen aan 'de linksen' te richten. Of is er in uw geest een linkse raad van beheer van Het Internet?

https://www.facebook.com/help/135402139904490?helpref=uf_permalink

Pandareus
9 januari 2017, 19:08
Crombez schrikt er zelfs niet voor terug tegen jou klacht in te dienen voor een racistische mail die je zogezegd verzonden zou hebben.
En zijn spitsbroeder rooie Rudy dient zelfs klacht in omdat je een artikel goed geschreven vond.
Walgelijke figuren ! :twisted:

:lol::lol::lol:

Interessant ! :-D

Nu begrijp ik beter van waar die virulente haat van knuppel voor de figuur van Steve Stunt en Notionele Rudy vandaar komt :-D

Merçi hee Daiwa ;-)

Pandareus
9 januari 2017, 19:26
Jos Verhulst heeft, j�*ren geleden, de slippery slope voorspeld die we zouden afglijden als gevolg van censuur. Censuur vraagt altijd om méér censuur. Tot we in een dictatuur van het ergste soort belanden.
En kijk waar "men" mee bezig is....

De Vexille waarschuwde voor de gevolgen van wetgeving waarmee het censureren van de tegenstander(s) beoogd wordt. "Of denkt men dat het eeuwig dezelfde machthebbers zullen zijn die de wet maken tot wat hij is?"

En kijk wat er vandaag staat te gebeuren....

Wat als de gevreesde tegenstander aan de macht komt, en de wetten en afspraken die door politiek correcten werden gestemd én uitgevoerd, klaar liggen om door de tegenstander te worden gebruikt?

Het wordt hoogtijd dat de linksen inzien dat met de zogenaamde "aanbevelingen" aangaande de berichtgeving over allochtonen het tegenovergestelde bereikt werd van wat de bedoeling was. Geen hond gelooft de "kwaliteitsmedia" nog. Zelfs een mossel weet wie er achter de "jongeren" schuilgaat waar de Belgische media dagelijks over berichten.

In de VS staan ze op dat vlak al een stuk verder anders waren die foto's van de zwarte racisten die een blanke jongen martelden uit onze media gehouden.
Juist omd�*t er zo "zorgvuldig" over allochtonen bericht wordt in onze media verloren ze hun geloofwaardigheid. Niet alleen de naam en afkomst van criminele jongeren van allochtone afkomst wordt hier verzwegen als het even kan. Zelfs hun initialen zijn taboe geworden.
Maar heeft dat de haat en het racisme tegengegaan? Integendeel!

Het wordt de hoogste tijd dat de linksen inzien dat de glorietijd van hun voormannen en voorvrouwen ten einde loopt. Belgique zal niet anders kunnen dan volgen wat er in de rest van Europa plaats grijpt.

Het wordt de allerhoogste tijd dat de linksen beseffen dat het geen toeval is dat de slinger zo onbarmhartige een andere richting uitslaat dan dat de voorbije halve eeuw het geval was.

Je zit er boenk op dat die media watcher het niet over zijn lippen kreeg dat wat die 4 zwarte crackheads deden zuiver racisme was. Hij noemde het "geweld" en keurde dat af. Onzin natuurlijk, het was wel degelijk racisme.
Wat ik niet begrijp is waarom je argumenteert over zijn geloofwaardigheid ? Die gast is geen journalist, geen prof, geen perscommentator, geen opiniërende expert. Die zit daar gewoon als zoveelste in een lange rij om enkele door hem gekozen punten in de aandacht te brengen en er zijn commentaar over te geven.
Verwacht men deontologisch afgewogen opinies van iemand uit de kunstsector die eens één keer in zijn leven op televisie het mag hebben over een ernstig onderwerp ? Neen toch...
Het is gewoon de mening van die man, waar ik het overigens niet mee eens ben : dit was racisme.
Maar waarom ervan uitgaan dat zo iemand iets moet bewijzen ? Die praat net als jij en ik ook maar voor eigen rekening hoor.

Het argument "censuur" raakt in deze context trouwens kant noch wal, de journaliste die hem ondervraagde gaf via een suggestieve vraag zelf aan of het geen racisme was, hij koos ervoor (jammer...) om dat te ontwijken. Niet VRT ging in de fout hier. Haar vraagstelling was terecht binnen de context van het gegeven. Meer nog, die vraag lag voor de hand.
En je ziet net als ik dat de journaliste zelf een kleurtje heeft dus men kan haar moeilijk van bias tegenover zwarten verdenken.

Pandareus
9 januari 2017, 19:29
Tja. Mensen vergeten wel eens dat Facebook een privébedrijf is. Die beslissen zelf wat er onder hun dak wel en niet kan. Men spreekt er over alsof het een vehikel is waarop elkeen alles moet kwijt kunnen.

Zij zijn inderdaad een bedrijf, en zullen onder druk van hun corporate lawyers ervoor zorgen dat hun bedrijf zo weinig mogelijk juridische problemen moet ondergaan. Dat is hetgene waarvoor het bedrijf die mannen een royaal salaris geeft. Beursgenoteerde bedrijven moeten daar rekening mee houden, die zijn heus niet bezig met principes over wie juist wat of wat net niet mag zeggen.

Knuppel
9 januari 2017, 19:59
Zij zijn inderdaad een bedrijf, en zullen onder druk van hun corporate lawyers ervoor zorgen dat hun bedrijf zo weinig mogelijk juridische problemen moet ondergaan. Dat is hetgene waarvoor het bedrijf die mannen een royaal salaris geeft. Beursgenoteerde bedrijven moeten daar rekening mee houden, die zijn heus niet bezig met principes over wie juist wat of wat net niet mag zeggen.

De wetgever zorgt er wel voor dat er wel of niet op het internet verschijnt wat de wetgever bevalt. En dat de corporate lawyers hun geld waard zijn.

Patrickve verwoordt het zo, en ik kan hem alleen maar gelijk geven:


Wel, in het westen hebben staten ook de pers in hun zak. Niet op de brutale manier van de barbarenlanden waar je het (terecht) over hebt, maar via stroop, het old-boys netwerk, en de relaties die beiden onderhouden in wederzijds voordeel. De mond-snoerwetten die sinds een paar decennia een einde hebben gesteld aan de vrijheid van meningsuiting in vele westerse landen zijn daar niet vreemd aan ook niet. Van zodra je iets zegt dat echt wel tegen de schenen stampt van de "powers that be" ga je die mondsnoer wetten over je dak krijgen, en ga je voor de rechter mogen komen voor racisme, discriminatie, aanmoediging van terrorisme, en weet ik veel. Maar meestal is het veel subtieler, en is stroop veel efficienter in het bevorderen van auto censuur en "het goeie woord" helpen verspreiden, eerder dan de stok.

Maar zoals de democraten hebben mogen ondervinden in de USA, "de pers" is binnenkort van weinig belang meer. Mensen hebben nu hun eigen informatie kanalen. Het is juist dat die vaak vol bullshit zitten, maar het is tenminste vrije bullshit en geen staats-georchestreerde bullshit. Wat de "democratieen" nooit voor elkaar hebben (willen) krijgen, namelijk de erkenning van de vierde macht, die de pers is, wordt hen opgedrongen op een anarchistische wijze: de onafhankelijkheid van de berichtgeving. Natuurlijk heeft men nog een stok achter de deur: handje wringen van facebook, google en weet ik veel opdat ze de "politiek oncorrecte berichtgeving" zouden censureren. Maar dat snijdt in hun vel, en die doen dat maar schoorvoetend.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8338634&postcount=11

daiwa
10 januari 2017, 01:55
:lol::lol::lol:

Interessant ! :-D

Nu begrijp ik beter van waar die virulente haat van knuppel voor de figuur van Steve Stunt en Notionele Rudy vandaar komt :-D

Merçi hee Daiwa ;-)

Je zit er (weeral) naast Panda.

Knuppel
10 januari 2017, 09:37
:lol::lol::lol:

Interessant ! :-D

Nu begrijp ik beter van waar die virulente haat van knuppel voor de figuur van Steve Stunt en Notionele Rudy vandaar komt :-D

Merçi hee Daiwa ;-)

Je begrijpt juist niets want je weet niet wat Daiwa en ik weten. Mocht je het wél weten, je zou heel anders piepen.

Notionele Rudy heb ik trouwens nooit vernoemd, en van haat voor een over het paard getilde lafaard en vrouwenverkrachter is er ook geen sprake. Jij hebt nog maar pas laten blijken dat je me beter kent. In mijn ogen scheelt er iets aan een vrouw die niet walgt van het soort machtswellustige hypocrieten waartoe Stevaert behoorde.

Knuppel
10 januari 2017, 16:15
Terloops.
Ik had het niet over SS en/of NR maar over Crombez. De man die héél ver ging in het aanpakken van "racisme" op het internet. Hij stuurde zelfs politie inspecteurs af op mensen die hij ervan beschuldigde privé-mails met racistische inhoud te versturen.

Eyjafjallajökull
21 januari 2017, 12:32
Verder dan een limo in de fik steken kwamen de anarchisten gisteren niet :lol:

https://lintvwkbn.files.wordpress.com/2017/01/trump-inauguration-protests-1.jpg?w=650

Vandaag nog een mars van 200.000 feministische dramaqueens. Daar misschien wat meer resistance ?

quercus
21 januari 2017, 12:47
Verder dan een limo in de fik steken kwamen de anarchisten gisteren niet :lol:

https://lintvwkbn.files.wordpress.com/2017/01/trump-inauguration-protests-1.jpg?w=650

Vandaag nog een mars van 200.000 feministische dramaqueens. Daar misschien wat meer resistance ?

Het viel mij op dat de bende "ruitentikkers" die aan het werk waren in Washington tijdens de inauguratie-ceremonie zich vertoonden in de zwarte kledij en met de zwarte vlag van het anarchisme. Deze extreme ideologische maffia is dus ook daar goed vertegenwoordigd. Tenzij we zouden moeten veronderstellen dat het hier gaat om Europese anarchie-maffiosi die eens een reisje naar de USA hebben ondernomen.

Boduo
22 januari 2017, 19:50
Het viel mij op dat de bende "ruitentikkers" die aan het werk waren in Washington tijdens de inauguratie-ceremonie zich vertoonden in de zwarte kledij en met de zwarte vlag van het anarchisme. Deze extreme ideologische maffia is dus ook daar goed vertegenwoordigd. Tenzij we zouden moeten veronderstellen dat het hier gaat om Europese anarchie-maffiosi die eens een reisje naar de USA hebben ondernomen.

Feit is dat de "democraten" , wie ze ook zijn, slechte verliezers zijn.
Trump is wettelijk verkozen, volgens alle democratische regels !