PDA

View Full Version : Het heeft gesneeuwd vannacht, XD! (eindelijk!)


bembem
7 januari 2017, 16:40
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

Peche
7 januari 2017, 16:43
Het is van die lastige sneeuw, waar ge geen sneeuwballen mee kunt maken omdat het te hard aangevroren is.
Ik ben ook regelmatig bijna op mijne zak gevallen.

bembem
7 januari 2017, 16:45
Tevens heb ik gisteren m'n kleerkasten gesorteerd en her-gearrangeerd. Plus verhogingsstukken (<-weet niet of dit woord bestaat, betwijfel het) er onder gezet. Nu heb ik precies zo'n XL-dressing zoals in de boekskes. Hahahaha! Ik ben sterk niet? :-P

bembem
7 januari 2017, 16:45
Het is van die lastige sneeuw, waar ge geen sneeuwballen mee kunt maken omdat het te hard aangevroren is.
Ik ben ook regelmatig bijna op mijne zak gevallen.

LOL

bembem
7 januari 2017, 16:49
In mijn straat waren ze al van vroeg deze ochtend in de weer met sneeuw te ruimen. De weg is dus vrij voor moest ik even naar buiten willen. Lol, I am cruel I know. Others working for me, lol grapje :lol::-P:lol:

Eyjafjallajökull
7 januari 2017, 17:11
Prachtig die sneeuw inderdaad :D

Heerlijk om na een winterwandeling binnen te komen bij een aangename 22°C binnen.

reservespeler
7 januari 2017, 18:32
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

Goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken.
Wat klopt er niet in dit verhaal?

reservespeler
7 januari 2017, 18:32
Tevens heb ik gisteren m'n kleerkasten gesorteerd en her-gearrangeerd. Plus verhogingsstukken (<-weet niet of dit woord bestaat, betwijfel het) er onder gezet. Nu heb ik precies zo'n XL-dressing zoals in de boekskes. Hahahaha! Ik ben sterk niet? :-P

Gestolen kledij?

reservespeler
7 januari 2017, 18:33
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

14° is me toch ietske te koud.

4x10E6
7 januari 2017, 18:44
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

.. jij zit onder de vlooien ? yuk ..

http://i.imgur.com/DQvPSgE.gif

Tavek
7 januari 2017, 19:31
14 graden, lol.

Overal condens, kans op schimmelvorming.....

Soms vraag ik mij af wat voor een hondenleven gij wel niet hebt. Allemaal om maar niet te hoeven werken....

Bobke
7 januari 2017, 20:51
Goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken.
Wat klopt er niet in dit verhaal?
Niets, binnenmuren worden niet geīsolee rd.

Svennies
8 januari 2017, 00:08
14 graden, lol.

Overal condens, kans op schimmelvorming.....

Soms vraag ik mij af wat voor een hondenleven gij wel niet hebt. Allemaal om maar niet te hoeven werken....

En in zo'n omstandigheden willen ze een kleine kweken én groot brengen....

En dit dan alléén maar om enkele extra Eurokes te kunnen loswaggelen voor haarzelf uiteraard...

Dat is dus kindermishandeling...

Marie van de koster
8 januari 2017, 01:44
.. jij zit onder de vlooien ? yuk ..

http://i.imgur.com/DQvPSgE.gif

Weer zo éne die denkt dat hij Engels kent. Zoek het eens op, schat, een vlo in het Engels is ...

Marie van de koster
8 januari 2017, 01:45
Ik wou dat ik buren had die goed stoken maar ik woon op het gelijkvloers dus onder mij een koude kelder en slechts aan één zijde een buur, koud bij mij :-(

koe de poing
8 januari 2017, 01:51
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

iemand die niet werkt verdient geen melk in de koffie.

Svennies
8 januari 2017, 02:42
Ik wou dat ik buren had die goed stoken maar ik woon op het gelijkvloers dus onder mij een koude kelder en slechts aan één zijde een buur, koud bij mij :-(

Juist ja,het begrip buffer zegt u blijkbaar niet veel....

Nu ja het is u vergeven...

Bij mij ,een half open bebouwing mét frans dak,inclusief kelder,en kruipruimte eronder wat de rest van de woning betreft,en noord-oost gericht....

Lekker 23° in de living van 5h30 s'morgens tot 23h s'avonds,en na vier uur blijkt dat de temperatuurverval juist één graad naar beneden gaat omdat het voorgeprogammeerd verwarmingssyteem om 23 h stand bye gaat....

Bedenk maar al wat er onder uw vloer ligt,zij het kelder of gewoon een kruipruimte,het is een buffer tegen de koude die vanuit de aarde komt..

harriechristus
8 januari 2017, 08:19
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D14 graden, dat is toch echt om het te besterven.

Bij mij gelukkig niet lager dan 18 graden in de morgen, en inderdaad: sneeuw in de tuin voor het eerst....mooi....:-):-):-)

maddox
8 januari 2017, 08:48
14 graden, da's net goed om in te werken. De temperatuur die ik in mijn werkplaats handhaaf.

Niet ideaal voor mijn meetgereedschappen, maar die afwijking , daar kan ik wel mee leven voor wat ik maak.

Xenophon
8 januari 2017, 13:43
14 graden, lol.

Overal condens, kans op schimmelvorming.....

Soms vraag ik mij af wat voor een hondenleven gij wel niet hebt. Allemaal om maar niet te hoeven werken....

Je begint te begrijpen dat ze geen normaal gedrag vertoond, misschien is er meer aan de hand...

Demper
8 januari 2017, 16:55
Enkel werklozen vinden sneeuw fijn, voor mensen die naar het werk moeten is dat dik van de kloten.

bembem
8 januari 2017, 17:41
Goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken.
Wat klopt er niet in dit verhaal?

Wel behalve m'n badkamer, deel vd living area zit ik ingekapseld + dubbele beglazing. 14°C lijkt mss koud op papier maar ik zit hier heus niet te bibberen. Met m'n hoody & fleece is het cosy dus waarom de chauffage opzetten, na een aantal uur is het dan zelfs veel te warm. Nee hoor, ik zit goed, alle kritiek ten spijt, lol.

eno2
8 januari 2017, 17:49
iemand die niet werkt verdient geen melk in de koffie.

Ik drink geen koffie. Dat is voor zenuwlijders. Ook geen melk. Dat is voor kalveren, cow cow.

bembem
8 januari 2017, 17:52
14 graden, lol.

Overal condens, kans op schimmelvorming.....

Soms vraag ik mij af wat voor een hondenleven gij wel niet hebt. Allemaal om maar niet te hoeven werken....

O maar zelfs toen ik in betere papieren zat deed ik het op deze manier. Koude kan ik goed verdragen (en zoals ik zei is het hier voor mij binnen goed te doen) , warmte daarentegen.... Tijdens de zomer staat de ventilator hier bijna non-stop aan.

En euh voor de zoveelste maal: ik heb wel gezocht naar werk dus zet die plaat maar af dat ik moedwillig op m'n gat zou zijn gaan zitten. Heb zelfs een extra opleiding gevolgd + attest behaald, en dat dus in die zogezegde slechte omstandigheden.

eno2
8 januari 2017, 17:52
Wel behalve m'n badkamer, deel vd living area zit ik ingekapseld + dubbele beglazing. 14°C lijkt mss koud op papier maar ik zit hier heus niet te bibberen. Met m'n hoody & fleece is het cosy dus waarom de chauffage opzetten, na een aantal uur is het dan zelfs veel te warm. Nee hoor, ik zit goed, alle kritiek ten spijt, lol.Mijn huur is all in. Dus verwarm ik de living met de twee gasbrandertjes van het keukenfornuis. Heerlijk altijd rond de 22ºC.

Boduo
8 januari 2017, 17:52
iemand die niet werkt verdient geen melk in de koffie.

Vraag jij je nooit af WAAROM iemand niet werkt ?

;-)

bembem
8 januari 2017, 17:53
Ik drink geen koffie. Dat is voor zenuwlijders. Ook geen melk. Dat is voor kalveren, cow cow.

lol

bembem
8 januari 2017, 17:55
Mijn huur is all in. Dus verwarm ik de living met de twee gasbrandertjes van het keukenfornuis. Heerlijk altijd rond de 22ºC.

met gasbonbons?

Boduo
8 januari 2017, 18:00
Enkel werklozen vinden sneeuw fijn, voor mensen die naar het werk moeten is dat dik van de kloten.

Ook toeristen die een romantische stad bezoeken, vinden dat PRACHTIG !!!

bembem
8 januari 2017, 18:03
inmiddels is de sneeuw alweer weg, straten zien er terug normaal uit :-(

eno2
8 januari 2017, 18:05
met gasbonbons?

Bonbons niet, bombonas de gaz, van de verhuurder.

bembem
8 januari 2017, 18:07
Bonbons niet, bombonas de gaz, van de verhuurder.

I see :-D

Demper
8 januari 2017, 18:27
Mijn huur is all in. Dus verwarm ik de living met de twee gasbrandertjes van het keukenfornuis. Heerlijk altijd rond de 22ºC.

zeer gevaarlijk

Tavek
8 januari 2017, 19:29
O maar zelfs toen ik in betere papieren zat deed ik het op deze manier. Koude kan ik goed verdragen (en zoals ik zei is het hier voor mij binnen goed te doen) , warmte daarentegen.... Tijdens de zomer staat de ventilator hier bijna non-stop aan.

En euh voor de zoveelste maal: ik heb wel gezocht naar werk dus zet die plaat maar af dat ik moedwillig op m'n gat zou zijn gaan zitten. Heb zelfs een extra opleiding gevolgd + attest behaald, en dat dus in die zogezegde slechte omstandigheden.

Ik heb het niet over koude. Ik heb het over vocht dat u uitademt (behoorlijk wat is dat hoor), van het koken, wassen, enz.... dan zich overal gaat afzetten omdat koude lucht veel minder vocht kan opnemen. Met schimmelvorming en een muffe geur als gevolg.

14 graden is bijzonder ongezond. Is er geen bewindvoerder die u in de gaten moet houden, aangezien je toch gestoord bent ?

Eduard Khil
8 januari 2017, 19:44
Mijn huur is all in. Dus verwarm ik de living met de twee gasbrandertjes van het keukenfornuis. Heerlijk altijd rond de 22ºC.

vergeet niet alle kieren en spleten van uw woning goed dicht te steken, zodat er zeker géén warmte kan ontsnappen wanneer je dit doet :lol:

Pandareus
8 januari 2017, 20:32
vergeet niet alle kieren en spleten van uw woning goed dicht te steken, zodat er zeker géén warmte kan ontsnappen wanneer je dit doet :lol:

Schitterend advies ! :-D
En goed doorstoken, niet op een graadje meer kijken.

Eduard Khil
8 januari 2017, 20:41
Schitterend advies ! :-D
En goed doorstoken, niet op een graadje meer kijken.

:lol:

bembem
8 januari 2017, 21:55
och wat ziijn we weer fijn bezig :roll::roll:

eno2
8 januari 2017, 21:56
och wat ziijn we weer fijn bezig :roll::roll:

Zijn ze weer fijn bezig? Wat ik toch allemaal niet mis.

bembem
8 januari 2017, 22:00
Ik heb het niet over koude. Ik heb het over vocht dat u uitademt (behoorlijk wat is dat hoor), van het koken, wassen, enz.... dan zich overal gaat afzetten omdat koude lucht veel minder vocht kan opnemen. Met schimmelvorming en een muffe geur als gevolg.

14 graden is bijzonder ongezond. Is er geen bewindvoerder die u in de gaten moet houden, aangezien je toch gestoord bent ?

nice try maar ik heb denk ik geen advies te nemen van iemand die me betweterig lesjes komt spellen -terwijl het tenslotte mijn flat is en ik ze voldoende onderhoud, het is by the way: voldoende verlucht vermits ik regelmatig de vensters open zet...

bon en dat gebash omdat ik van een uitkering leef, also nice try, daar zal ik eens van wakker liggen sé, mijn zoontje zal later tenminste niet het hele huis vol stempelen omdat ik eens langer in m'n bed lig..... en don't worry ik zal wel dierbaren vinden..... eat that mr. knowitall, pfffft.

bembem
8 januari 2017, 22:02
Zijn ze weer fijn bezig?

ze doen maar, zal ik wakker van liggen sé......

eno2
8 januari 2017, 22:04
pfffft.Doe wat je wil met je 14ºC, maar ik zou liever snel doodvriezen.

bembem
8 januari 2017, 22:12
Hallo? Jullie doen precies alsof ik hier in de goelag zit te bibberen. Het is zoals ik zei goed te doen. Natuurlijk loop ik niet rond in een t-shirt maar met een hoody en fleece -> no problem. Ik zet zelfs regelmatig het venster open anders wordt het zelfs te benauwd/warm bij wijze van spreken. Snap het feitelijk niet die obsessie van 22°C, lol.

eno2
8 januari 2017, 22:18
Snap het feitelijk niet die obsessie van 22°C, lol.

Ik heb het graag gezellig warm in de winter, maar OK, ik moet ook niet besparen op verwarming. Ben ik overigens nooit toe in staat geweest.

bembem
8 januari 2017, 22:25
Ik heb het graag gezellig warm in de winter, maar OK, ik moet ook niet besparen op verwarming. Ben ik overigens nooit toe in staat geweest.

Het gaat zelfs niet om besparen vermits ik het sociaal tarief heb, doe het uit principe, plus opgroeien in de Sahel zal er iets mee te maken hebben (in mijn geval toch), daar was koude een luxe en snakte ik naar sneeuw en winter, lol.

Tavek
8 januari 2017, 23:00
nice try maar ik heb denk ik geen advies te nemen van iemand die me betweterig lesjes komt spellen -terwijl het tenslotte mijn flat is en ik ze voldoende onderhoud, het is by the way: voldoende verlucht vermits ik regelmatig de vensters open zet...

bon en dat gebash omdat ik van een uitkering leef, also nice try, daar zal ik eens van wakker liggen sé, mijn zoontje zal later tenminste niet het hele huis vol stempelen omdat ik eens langer in m'n bed lig..... en don't worry ik zal wel dierbaren vinden..... eat that mr. knowitall, pfffft.

Jij ligt altijd langer in je bed omdat je niks hebt om voor op te staan.

bembem
8 januari 2017, 23:06
Jij ligt altijd langer in je bed omdat je niks hebt om voor op te staan.

ja hoor :roll:

bembem
8 januari 2017, 23:08
ben ik blij dat ik niet om 6u eruit moet, hahaha Tavek jaloers, geef het maar toe......

bembem
8 januari 2017, 23:09
voor mij elke dag zondag :-P

Peche
8 januari 2017, 23:09
Jij ligt altijd langer in je bed omdat je niks hebt om voor op te staan.

Hou die gedachte vast als je morgenvroeg uw autoruiten afkrabt. :p
"Bem ligt nog in een warm bedje."

eno2
8 januari 2017, 23:12
Het gaat zelfs niet om besparen vermits ik het sociaal tarief heb, doe het uit principe, plus opgroeien in de Sahel zal er iets mee te maken hebben (in mijn geval toch), daar was koude een luxe en snakte ik naar sneeuw en winter, lol.:-P
Franstalig onderwijs?

bembem
8 januari 2017, 23:13
hihi

bembem
8 januari 2017, 23:14
:-P
Franstalig onderwijs?

ja ^^

eno2
8 januari 2017, 23:17
voor mij elke dag zondag :-PYep. Voor mij al 23 jaar. Dat zal ze leren mij werkend naar de armoede terug te belasten.

bembem
8 januari 2017, 23:27
Yep. Voor mij al 23 jaar. Dat zal ze leren mij werkend naar de armoede terug te belasten.

2!!!

Svennies
8 januari 2017, 23:40
ben ik blij dat ik niet om 6u eruit moet, hahaha Tavek jaloers, geef het maar toe......

Zonder ons was een kartonnen doos onder een brug uw deel,knoop dat maar goed in uw oortjes,luiwammes...

eno2
8 januari 2017, 23:45
2!!!

Volgens sommigen is 15 jaar in armoede leven geen zoete wraak.

Tavek
8 januari 2017, 23:57
Hou die gedachte vast als je morgenvroeg uw autoruiten afkrabt. :p
"Bem ligt nog in een warm bedje."

Mijn wagens staan binnen in mijn garage.

Tavek
8 januari 2017, 23:58
ben ik blij dat ik niet om 6u eruit moet, hahaha Tavek jaloers, geef het maar toe......

8h, en ik kan niet echt begrijpen dat jij wilt slapen in een schimmelkot van 14 graden....

maddox
9 januari 2017, 00:03
Zonder ons was een kartonnen doos onder een brug uw deel,knoop dat maar goed in uw oortjes,luiwammes...

Of een kort rokje en een zatlap als klant voor een warme maaltijd.

Tavek
9 januari 2017, 00:14
Of een kort rokje en een zatlap als klant voor een warme maaltijd.

Heeft ze geprobeerd. Ging niet.

eno2
9 januari 2017, 00:23
ja ^^
En thuis?

bembem
9 januari 2017, 00:27
En thuis?

Nederlands...

bembem
9 januari 2017, 00:29
Zonder ons was een kartonnen doos onder een brug uw deel,knoop dat maar goed in uw oortjes,luiwammes...

ik ben geen luiwammes

bembem
9 januari 2017, 00:33
beurk men had me beter nooit geadopteerd, dan was ik niet uit m'n natuuurlijke habitat gehaald en moest ik niet als geelke door het leven....

eno2
9 januari 2017, 00:35
ik ben geen luiwammesMijn Altzheimer speelt me weer parten:cry:
Hoe heet dat soort fauna weer dat aan scheldorgeltjes draait?

bembem
9 januari 2017, 00:35
ik haat het, want in wezen ben ik BLANK!

bembem
9 januari 2017, 00:35
geen geelke, blank!!!!

eno2
9 januari 2017, 00:36
beurk men had me beter nooit geadopteerd, dan was ik niet uit m'n natuuurlijke habitat gehaald en moest ik niet als geelke door het leven....Je had het allicht niet overleefd.

bembem
9 januari 2017, 00:37
Mijn Altzheimer speelt me weer parten:cry:
Hoe heet dat soort fauna weer dat aan scheldorgeltjes draait?

lol, ik kom ook even niet op het woord......

eno2
9 januari 2017, 00:37
geen geelke, blank!!!!

Aan het flippen?

bembem
9 januari 2017, 00:38
Je had het allicht niet overleefd.

awel ja dat was wellicht beter geweest...

bembem
9 januari 2017, 00:39
Aan het flippen?

min of meer LOL

eno2
9 januari 2017, 00:43
ik haat het, want in wezen ben ik BLANK!

Dan zit je goed hier.

bembem
9 januari 2017, 00:45
moet ik dankbaar zijn omdat ik niet in een kartonnen doos onder de brug zit, yeah right precies alsof die zogezegde solidariteit gemeend is, nou mooi niet want dan was men niet zo tegen me bezig, dus: ben enkel dankbaar voor zij die het echt menen 'en niet verplicht worden van hogeraf'.......

eno2
9 januari 2017, 00:45
awel ja dat was wellicht beter geweest...

Dan had je nooit boeken kunnen schrijven. Daar heb je mij al tenminste een prettige tijd mee bezorgd.

bembem
9 januari 2017, 00:47
Dan had je nooit boeken kunnen schrijven. Daar heb je mij al tenminste een prettige tijd mee bezorgd.

:-D

Tavek
9 januari 2017, 00:50
beurk men had me beter nooit geadopteerd, dan was ik niet uit m'n natuuurlijke habitat gehaald en moest ik niet als geelke door het leven....

Inderdaad, beter arm in Korea dan arm hier. Daar leefde je echt onder een brug.

Tavek
9 januari 2017, 00:50
moet ik dankbaar zijn omdat ik niet in een kartonnen doos onder de brug zit, yeah right precies alsof die zogezegde solidariteit gemeend is, nou mooi niet want dan was men niet zo tegen me bezig, dus: ben enkel dankbaar voor zij die het echt menen 'en niet verplicht worden van hogeraf'.......

Niemand wilt solidair met jou zijn. Je steelt gewoon van je medemens.

eno2
9 januari 2017, 00:51
moet ik dankbaar zijn omdat ik niet in een kartonnen doos onder de brug zit, yeah right precies alsof die zogezegde solidariteit gemeend is, nou mooi niet want dan was men niet zo tegen me bezig, dus: ben enkel dankbaar voor zij die het echt menen 'en niet verplicht worden van hogeraf'.......

Er is meer gedwongen solidariteit dan spontane inderdaad en dat is maar goed zo ook want op de spontane valt niet te rekenen. Er zit hier een hele fauna die niets liever zou doen dan de hele sociale zekerheid op de schop. En huillie huillie maar over hun zware belastingen en bijdragen aan de SZ. Je provoceert ook, niet verwonderlijk dat rechts roodgloeiend staat...Dat laat prachtig zien uit welke stof ze gemaakt zijn...

Tavek
9 januari 2017, 00:56
Er is meer gedwongen solidariteit dan spontane en dat is maar goed zo want op de spontane valt niet te rekenen. Er zit hier een hele fauna die niets liever zou doen dan de hele sociale zekerheid op de schop. En huillie huillie maar over hun zware belastingen en bijdragen aan de SZ. Je provoceert ook, niet verwonderlijk dat rechts roodgloeiend staat...Dat laat prachtig zien uit welke stof ze gemaakt zijn...

Misschien toch naar NVA stemmen de komende kiezing. De Wever wilt de sociale zekerheid verder uitkuisen.

Ze kunnen beginnen bij bembem. Jij bent helaas al buiten schot, als pensionado.

bembem
9 januari 2017, 00:59
Er is meer gedwongen solidariteit dan spontane en dat is maar goed zo want op de spontane valt niet te rekenen. Er zit hier een hele fauna die niets liever zou doen dan de hele sociale zekerheid op de schop. En huillie huillie maar over hun zware belastingen en bijdragen aan de SZ. Je provoceert ook, niet verwonderlijk dat rechts roodgloeiend staat...Dat laat prachtig zien uit welke stof ze gemaakt zijn...

Mja het systeem staat tenminste aan m'n kant, indeed!

bembem
9 januari 2017, 01:00
Inderdaad, beter arm in Korea dan arm hier. Daar leefde je echt onder een brug.

nope, ik was wellicht reeds gecrepeerd...

eno2
9 januari 2017, 01:02
Mja het systeem staat tenminste aan m'n kant, indeed!


Het systeem "werkende arme " heeft mij dan weer revolutionair gemaakt.

Tavek
9 januari 2017, 01:04
nope, ik was wellicht reeds gecrepeerd...

:D

:lol:

Tavek
9 januari 2017, 01:04
Het systeem "werkende arme " heeft mij revolutionair gemaakt.

je was gewoon best dom om als industrieel ingenieur met de taxi te gaan rijden.

je hebt het gewoon aan je eigen.

eno2
9 januari 2017, 01:04
nope, ik was wellicht reeds gecrepeerd...
Beter arm in Korea dan hier . Waar is die gast mee bezig?

bembem
9 januari 2017, 01:08
Niemand wilt solidair met jou zijn. Je steelt gewoon van je medemens.

een kinderloze koe wou mij absoluut om haar egoïstische kinderwens te vervullen, awel nu zit men met de gebakken peren, ik heb nooit gevraagd om naar hier te komen by the way en nog minder om mede daardoor een lot als social misfit een tijd te moeten ondergaan, eat that mr. iknowitall

bembem
9 januari 2017, 01:09
Beter arm in Korea dan hier . Waar is die gast mee bezig?

inderdaad hij is echt gemeen bezig

Tavek
9 januari 2017, 01:11
inderdaad hij is echt gemeen bezig

Dus je klaagt over geel zijn (nb: daar wordt je hier op dit forum nauwelijks tot niet over aangesproken) als reden voor je miserie. Maar je zegt zelf dat je tussen de andere "geelkes" zou creperen.

Kortom, zijn wij "witjes" te goed voor u ?

Tavek
9 januari 2017, 01:12
een kinderloze koe wou mij absoluut om haar egoïstische kinderwens te vervullen, awel nu zit men met de gebakken peren, ik heb nooit gevraagd om naar hier te komen by the way en nog minder om mede daardoor een lot als social misfit een tijd te moeten ondergaan, eat that mr. iknowitall

Uw ma zou u moeten onderhouden.

bembem
9 januari 2017, 01:16
Dus je klaagt over geel zijn (nb: daar wordt je hier op dit forum nauwelijks tot niet over aangesproken) als reden voor je miserie. Maar je zegt zelf dat je tussen de andere "geelkes" zou creperen.

Kortom, zijn wij "witjes" te goed voor u ?

ik heb alle reden om mijn geel zijn te betrekken op m'n sociale situatie i.e. denk niet dat als ik blank was geweest ik in eenzelfde schuitje zou zitten, dus ja ik heb redenen om te zeggen dat witjes op mij neerkeken in dat verband, zich uit de hoogte gedroegen enz. want ik heb wel degelijk naar werk gezocht by the way maar werd afgewimpeld omdat ze mij niet goed genoeg vonden, lees: een blanke verkozen..... ik werd bijna enkel goed bevonden om te gaan kuisen, want haja zelfs een job als kassierster in de Aldi die is weggelegd voor een BLANKE!

eno2
9 januari 2017, 01:21
~

bembem
9 januari 2017, 01:22
Dus je klaagt over geel zijn (nb: daar wordt je hier op dit forum nauwelijks tot niet over aangesproken) als reden voor je miserie. Maar je zegt zelf dat je tussen de andere "geelkes" zou creperen.

Kortom, zijn wij "witjes" te goed voor u ?

boh miserie binnenkort loopt dat op z'n einde, plus dat ik me er reeds in geschikt had...... dus...... zie maar dat je morgen fris en blij voor mij gaat afdragen....... ik zal wel uitslapen zoals ususal........ hehehehe

bembem
9 januari 2017, 01:23
Moest je daar niet de hele tijd rechtstaan?

nee die zitten.....

eno2
9 januari 2017, 01:24
boh miserie binnenkort loopt dat op z'n einde,....Hoezo?

Tavek
9 januari 2017, 01:24
boh miserie binnenkort loopt dat op z'n einde, plus dat ik me er reeds in geschikt had...... dus...... zie maar dat je morgen fris en blij voor mij gaat afdragen....... ik zal wel uitslapen zoals ususal........ hehehehe

om dan op te staan, voor...niks.

om dan 12 uur laten weer te gaan slapen.

en dan weer op te staan, voor...niks.

Repeat.

and in the end, die.

Leuk leven jij. Wat een verspilling.

eno2
9 januari 2017, 01:26
ik heb alle reden om mijn geel zijn te betrekken op m'n sociale situatie i.e. denk niet dat als ik blank was geweest ik in eenzelfde schuitje zou zitten, dus ja ik heb redenen om te zeggen dat witjes op mij neerkeken in dat verband, zich uit de hoogte gedroegen enz. want ik heb wel degelijk naar werk gezocht by the way maar werd afgewimpeld omdat ze mij niet goed genoeg vonden, lees: een blanke verkozen..... ik werd bijna enkel goed bevonden om te gaan kuisen, want haja zelfs een job als kassierster in de Aldi die is weggelegd voor een BLANKE!
Dat soort dingen kan een blanke inderdaad gewoon niet beoordelen.

bembem
9 januari 2017, 01:29
Hoezo?

m'n geld komt dan terug op m'n rekening (einde schuldsanering)!!!
+200e voor mij!!

bembem
9 januari 2017, 01:32
om dan op te staan, voor...niks.

om dan 12 uur laten weer te gaan slapen.

en dan weer op te staan, voor...niks.

Repeat.

and in the end, die.

Leuk leven jij. Wat een verspilling.

nope, dat was en tijd zo maar tegenwoordig niet meer.... ei ei ei!

bembem
9 januari 2017, 01:34
*een

Tavek
9 januari 2017, 01:38
met hoeveel mensen spreek je dagelijks. Buiten de chat of fora.

eno2
9 januari 2017, 01:39
m'n geld komt dan terug op m'n rekening (einde schuldsanering)!!!
+200e voor mij!!Da's niet min. :cheer:

eno2
9 januari 2017, 01:41
nope, dat was en tijd zo maar tegenwoordig niet meer.... ei ei ei!

Alsof een mens niks is als hij niet werkt voor niks.:lol::rofl:

Ik ben maar content geworden toen ik daarmee ophield.

bembem
9 januari 2017, 01:42
Da's niet min. :cheer:

het is zelfs wat meer vermits het met 2% werd verhoogd, yep zal ik eens beginnen profiteren sé :-D

bembem
9 januari 2017, 01:43
Alsof een mens niks is als hij niet werkt voor niks.:lol::rofl:

Ik ben maar content geworden toen ik daarmee ophield.

Tavek is weer echt goed bezig, indeed......

bembem
9 januari 2017, 01:45
met hoeveel mensen spreek je dagelijks. Buiten de chat of fora.

Moet jij niet gaan slapen? Straks nachtrust om zeep, moet je zondag weer inhalen.......

eno2
9 januari 2017, 01:45
het is zelfs wat meer vermits het met 2% werd verhoogd, yep zal ik eens beginnen profiteren sé :-D

Het is je gegund, je hebt sterretjes genoeg gezien.

bembem
9 januari 2017, 01:46
och wat kan mij dat nog schelen, ik tilde er een tijd aan maar nu kan ik 'die mensen' missen als kiespijn....

eno2
9 januari 2017, 01:48
~

bembem
9 januari 2017, 01:48
Het is je gegund, je hebt sterretjes genoeg gezien.

thx ^^

bembem
9 januari 2017, 01:50
Hij is enkel echt bekommerd over jouw isolement.

die zit!! :lol:

eno2
9 januari 2017, 02:36
Hij wil je misschien komen gezelschap houden.

Anna List
9 januari 2017, 08:26
ik heb alle reden om mijn geel zijn te betrekken op m'n sociale situatie i.e. denk niet dat als ik blank was geweest ik in eenzelfde schuitje zou zitten, dus ja ik heb redenen om te zeggen dat witjes op mij neerkeken in dat verband, zich uit de hoogte gedroegen enz. want ik heb wel degelijk naar werk gezocht by the way maar werd afgewimpeld omdat ze mij niet goed genoeg vonden, lees: een blanke verkozen..... ik werd bijna enkel goed bevonden om te gaan kuisen, want haja zelfs een job als kassierster in de Aldi die is weggelegd voor een BLANKE!

wordt een beetje tegengesproken door elke kleurling die je in winkels ziet hé ...
action, aldi, h&m, torfs, colruyt ... in ken er eigenlijk geen enkele met een blank werknemersprofiel.

Hoomer
9 januari 2017, 08:58
een kinderloze koe wou mij absoluut om haar egoïstische kinderwens te vervullen, awel nu zit men met de gebakken peren, ik heb nooit gevraagd om naar hier te komen by the way en nog minder om mede daardoor een lot als social misfit een tijd te moeten ondergaan, eat that mr. iknowitall

Hoe? gij hebt toch dezelfde opvoeding gehad als uw Koreaanse adoptiezuster, is dat dan ook een social misfit geworden?

Hoomer
9 januari 2017, 09:01
Het gaat zelfs niet om besparen vermits ik het sociaal tarief heb, doe het uit principe, plus opgroeien in de Sahel zal er iets mee te maken hebben (in mijn geval toch), daar was koude een luxe en snakte ik naar sneeuw en winter, lol.

U bedoeld toch in een Sahel land, want in de Sahel woestijn zelf in zo een lemen(eigenlijk kak) hutje zie ik uw ouders niet zitten diplomaat te wezen. ;-)

Hoomer
9 januari 2017, 09:03
wordt een beetje tegengesproken door elke kleurling die je in winkels ziet hé ...
action, aldi, h&m, torfs, colruyt ... in ken er eigenlijk geen enkele met een blank werknemersprofiel.

Ik peis juist dat mensen met een kleurtje voorgetrokken worden bij de aanwerving van ongeschoolden. Kwestie van ........ ja ge weet wel waarom zekers. ;-)

Pandareus
9 januari 2017, 10:18
ze doen maar, zal ik wakker van liggen sé......

Wij hadden het niet over jou, maar over de huiltrol die zijn huis verwarmt door het gasvuur aan te steken. Daar moet je krankzinnig voor zijn, of een death wish hebben. En sommige eigenschappen verdienen aanmoediging.

Pandareus
9 januari 2017, 10:33
je was gewoon best dom om als industrieel ingenieur met de taxi te gaan rijden.

je hebt het gewoon aan je eigen.

Een industrieel ingenieur heeft een diploma. Laat daar nu net zijn probleem zitten... Hij behaalde het niet.

Pandareus
9 januari 2017, 10:37
ik heb alle reden om mijn geel zijn te betrekken op m'n sociale situatie i.e. denk niet dat als ik blank was geweest ik in eenzelfde schuitje zou zitten, dus ja ik heb redenen om te zeggen dat witjes op mij neerkeken in dat verband, zich uit de hoogte gedroegen enz. want ik heb wel degelijk naar werk gezocht by the way maar werd afgewimpeld omdat ze mij niet goed genoeg vonden, lees: een blanke verkozen..... ik werd bijna enkel goed bevonden om te gaan kuisen, want haja zelfs een job als kassierster in de Aldi die is weggelegd voor een BLANKE!

Niet overdrijven met je obsessie voor kleurtjes hee... In de Aldi van bij ons werkt er al enkele maanden een pekzwart meisje met de typische krulletjes. En ze doet haar werk goed, is heel vriendelijk tegen de klanten en niemand stoort zich aan haar exotisch kleurtje.

fox
9 januari 2017, 10:45
ik heb alle reden om mijn geel zijn te betrekken op m'n sociale situatie i.e. denk niet dat als ik blank was geweest ik in eenzelfde schuitje zou zitten, dus ja ik heb redenen om te zeggen dat witjes op mij neerkeken in dat verband, zich uit de hoogte gedroegen enz. want ik heb wel degelijk naar werk gezocht by the way maar werd afgewimpeld omdat ze mij niet goed genoeg vonden, lees: een blanke verkozen..... ik werd bijna enkel goed bevonden om te gaan kuisen, want haja zelfs een job als kassierster in de Aldi die is weggelegd voor een BLANKE!

Natuurlijk zou jij in hetzelfde schuitje gezeten hebben. Zelfs al moest jij blank zijn, dan nog zou ik je nooit aanwerven om wat dan ook te doen voor mij. Enige emotionele stabiliteit is voor mij een must. Daar schort bij u het schoentje, niet het feit dat je van aziatische afkomst bent. Over het algemeen heb ik het zelfs voor de aziaten. Meestal hebben die een goeie werkethiek en hebben ze een sterk ontwikkeld redeneringsvermogen.

fox
9 januari 2017, 10:57
ben ik blij dat ik niet om 6u eruit moet, hahaha Tavek jaloers, geef het maar toe......

Als het 14 graden zou zijn bij mij, dan zou ik ook niet veel goesting hebben om vanonder mijn lakens te komen. Gelukkig hanteer ik 24 op 24 dezelfde temperaturen. 22 in de leefruimtes, keuken en toilet. 19 in de slaapkamers en 23 in de badkamers.

eno2
9 januari 2017, 11:12
Natuurlijk zou jij in hetzelfde schuitje gezeten hebben. Zelfs al moest jij blank zijn, dan nog zou ik je nooit aanwerven om wat dan ook te doen voor mij. Enige emotionele stabiliteit is voor mij een must. Daar schort bij u het schoentje, niet het feit dat je van aziatische afkomst bent. Over het algemeen heb ik het zelfs voor de aziaten. Meestal hebben die een goeie werkethiek en hebben ze een sterk ontwikkeld redeneringsvermogen.

Wat weet jij veel over het ondergaan van kleurstigma, ben jij soms een wit vosje? Ik zou ze zeker aanwerven. Als gele neger om mijn autobiografie te schrijven.

Als het 14 graden zou zijn bij mij, dan zou ik ook niet veel goesting hebben om vanonder mijn lakens te komen. Gelukkig hanteer ik 24 op 24 dezelfde temperaturen. 22 in de leefruimtes, keuken en toilet. 19 in de slaapkamers en 23 in de badkamers.

Komen we toch in één iets overeen: 22ºC.

Anna List
9 januari 2017, 11:13
Als het 14 graden zou zijn bij mij, dan zou ik ook niet veel goesting hebben om vanonder mijn lakens te komen. Gelukkig hanteer ik 24 op 24 dezelfde temperaturen. 22 in de leefruimtes, keuken en toilet. 19 in de slaapkamers en 23 in de badkamers.

21 in de woonkamers

geen verwarming in de slaapkamers en winter en zomer de ramen open


lijkt me iets gezonder.

eno2
9 januari 2017, 11:47
ben jij soms een wit vosje? .Albino:lol:

eno2
9 januari 2017, 11:51
Dop en leefloon zijn voor mensen die niet meer aangeworven raken.
Het alternatief is ze onder de bruggen laten leven inderdaad. Er zijn niet genoeg bruggen daarvoor in Belgie. Bv onder de brug van Ingelmunster centrum kan er maar één of twee leven. Ingelmunster -Wielsbeke misschien een paar meer. Onder die van Izegem: geen.

fox
9 januari 2017, 11:58
21 in de woonkamers

geen verwarming in de slaapkamers en winter en zomer de ramen open


lijkt me iets gezonder.

We zijn nogal kouwelijk. 22 is perfect. En in de praktijk ligt de verwarming in de slaapkamers nooit aan. Het blijft daar bijna altijd op temperatuur. Ik heb die kringen dit seizoen zelfs nog niet opengezet. Als het overdag boven 0 komt of als de zon even schijnt is het zowieso 19 graden in de kamer. Ik denk dat ik die dingen pas ga nodig hebben als de kinderen beginnen te studeren. Nadeel gaat dan wel zijn dat de temperatuur op hun kamers niet naar beneden te krijgen zal zijn wanneer ze willen slapen.

Anna List
9 januari 2017, 12:01
We zijn nogal kouwelijk. 22 is perfect. En in de praktijk ligt de verwarming in de slaapkamers nooit aan. Het blijft daar bijna altijd op temperatuur. Ik heb die kringen dit seizoen zelfs nog niet opengezet. Als het overdag boven 0 komt of als de zon even schijnt is het zowieso 19 graden in de kamer. Ik denk dat ik die dingen pas ga nodig hebben als de kinderen beginnen te studeren. Nadeel gaat dan wel zijn dat de temperatuur op hun kamers niet naar beneden te krijgen zal zijn wanneer ze willen slapen.

in mijn ervaring is het plaatsen van cv in de slaapkamers de slechtste investering ever geweest...beter investeren in een extra bureau om te studeren, die combi slaapkamer studeerkamer is nooit te realiseren.

zelf kwam ik altijd beneden met strepen op mijn gezicht van het hard studeren zo ... mijn ma heeft me dat verteld nadat ik afgestudeerd was :p

fox
9 januari 2017, 12:01
Wat weet jij veel over het ondergaan van kleurstigma, ben jij soms een wit vosje? Ik zou ze zeker aanwerven. Als gele neger om mijn autobiografie te schrijven.



Komen we toch in één iets overeen: 22ºC.

Jij bent even blank als ik. Misschien kan jij je blank zijn inroepen als reden voor je jarenlange onaanwerfbaarheid.

fox
9 januari 2017, 12:01
Wat weet jij veel over het ondergaan van kleurstigma, ben jij soms een wit vosje? Ik zou ze zeker aanwerven. Als gele neger om mijn autobiografie te schrijven.



Komen we toch in één iets overeen: 22ºC.

Jij bent even blank als ik. Misschien kan jij je blank zijn inroepen als reden voor je jarenlange onaanwerfbaarheid.

fox
9 januari 2017, 12:04
in mijn ervaring is het plaatsen van cv in de slaapkamers de slechtste investering ever geweest...beter investeren in een extra bureau om te studeren, die combi slaapkamer studeerkamer is nooit te realiseren.

zelf kwam ik altijd beneden met strepen op mijn gezicht van het hard studeren zo ... mijn ma heeft me dat verteld nadat ik afgestudeerd was :p

Daar heb je inderdaad gelijk in. Het ergste is dat wij overal vloerverwarming hebben en dat elke slaapkamer zijn aparte kring met thermostaat heeft... Waanzin als ik het achteraf bekijk. We hebben trouwens een apart bureau met 3 werkplekken. Ideaal voor 2 studerende kinderen. Tjah, ne mens moet 2 keer bouwen om het goed te doen zeker?

Anna List
9 januari 2017, 12:05
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het ergste is dat wij overal vloerverwarming hebben en dat elke slaapkamer zijn aparte kring met thermostaat heeft... Waanzin als ik het achteraf bekijk. We hebben trouwens een apart bureau met 3 werkplekken. Ideaal voor 2 studerende kinderen. Tjah, ne mens moet 2 keer bouwen om het goed te doen zeker?

drie keer :oops:

eno2
9 januari 2017, 12:33
Jij bent even blank als ik. Misschien kan jij je blank zijn inroepen als reden voor je jarenlange onaanwerfbaarheid.

Ik weet dan ook evenmin als jij uit persoonlijke ondervinding ook maar iets af van kleurtjesdiscriminatie. :cheer:

Maar goed, weer een schitterend staaltje van intellectuele onhigiëne:cheer:

De baasjes wisten alles af van van mijn onaanwerfbaarheid. Ik koN ENKEL MAAR GISSEN naar een zestal van hun doorslaggevende motiveringen.

De enige die mij ooit een rechtstreekse commentaar gaf was de personeelschef Eeckelaars van de Standaard, toen ik als eerste uit de selectie van bijna tweehonderd universitaire kandidaten gekomen was voor redacteur: mijn militair zakboekje vermeldde als staat van dienst: "niet bijzonder goed", volgens hem. Militair zakboekje!

De werkelijke reden was dat ik niet katholiek was natuurlijk. So the second one got it.:oops:

Eyjafjallajökull
9 januari 2017, 13:05
nice try maar ik heb denk ik geen advies te nemen van iemand die me betweterig lesjes komt spellen -terwijl het tenslotte mijn flat is en ik ze voldoende onderhoud, het is by the way: voldoende verlucht vermits ik regelmatig de vensters open zet...

bon en dat gebash omdat ik van een uitkering leef, also nice try, daar zal ik eens van wakker liggen sé, mijn zoontje zal later tenminste niet het hele huis vol stempelen omdat ik eens langer in m'n bed lig..... en don't worry ik zal wel dierbaren vinden..... eat that mr. knowitall, pfffft.

Welk zoontje ?

Of dacht je er eentje te stelen ergens ??

Anna List
9 januari 2017, 13:09
Welk zoontje ?

Of dacht je er eentje te stelen ergens ??

het kindje is nog imaginair, maar het obligaat seksisme is desalniettemin alvast bevestigd. ;-)

fox
9 januari 2017, 13:11
Ik weet dan ook evenmin als jij uit persoonlijke ondervinding ook maar iets af van kleurtjesdiscriminatie. :cheer:

Maar goed, weer een schitterend staaltje van intellectuele onhigiëne:cheer:

De baasjes wisten alles af van van mijn onaanwerfbaarheid. Ik koN ENKEL MAAR GISSEN naar een zestal van hun doorslaggevende motiveringen.

De enige die mij ooit een rechtstreekse commentaar gaf was de personeelschef Eeckelaars van de Standaard, toen ik als eerste uit de selectie van bijna tweehonderd universitaire kandidaten gekomen was voor redacteur: mijn militair zakboekje vermeldde als staat van dienst: "niet bijzonder goed", volgens hem. Militair zakboekje!

De werkelijke reden was dat ik niet katholiek was natuurlijk. So the second one got it.:oops:

Jij bent geen universitair.

Pandareus
9 januari 2017, 13:13
Jij bent geen universitair.

Hij behaalde nooit een diploma, nogal wiedes dat ze hem skipten bij de selectie.

eno2
9 januari 2017, 13:24
Jij bent geen universitair.

Universitair zijn was geen vereiste voor redacteur.

Ze bepaalden daar ook je IQ.

Ik klopte ze wel allemaal in de selectie. :lol:, de universitairtjes. Uiteindelijk zaten we met drie kandidaten deel te nemen aan de redactievergaderingen....

Overigens heb ik later wel een bachelor gehaald aan de unief. Een akkefietje belette mijn master.

Tavek
9 januari 2017, 13:40
En toch heeft het allemaal niet mogen baten en heb je de meerderheid van je leven in armoede mogen doorbrengen.

Anna List
9 januari 2017, 13:44
Universitair zijn was geen vereiste voor redacteur.

Ze bepaalden daar ook je IQ.

Ik klopte ze wel allemaal in de selectie. :lol:, de universitairtjes. Uiteindelijk zaten we met drie kandidaten deel te nemen aan de redactievergaderingen....

Overigens heb ik later wel een bachelor gehaald aan de unief. Een akkefietje belette mijn master.

een akkefietje? ik durfde er bijna naar te vragen! :lol:

Hoomer
9 januari 2017, 13:55
een akkefietje? ik durfde er bijna naar te vragen! :lol:

Tja zijde gij die Anna List niet wie hij "geen praat" meer geeft? Dus vragen staat vrij. ;-)

Tavek
9 januari 2017, 13:57
Ik voel een verhaal over studentenprotest, rebellie en baldadigheid opzwellen bij eno2.

Anna List
9 januari 2017, 13:59
Tja zijde gij die Anna List niet wie hij "geen praat" meer geeft? Dus vragen staat vrij. ;-)

jamaar, hij heeft mij per vergissing op zijn negeerlijst gezet! ik heb dat al uitgelegd.

ik dacht dat 'huiltrol' Demper was ... dus eigenlijk is dat toch niet correct hé, dat Eno mij op zijn negeerlijst zette, terwijl ik Demper bedoelde.

dat op die negeerlijst staan boeit me niet hoor, maar ik kan daar als autist ni over dat t om de verkeerde reden is, dan moet ik nen helen tijd zitten sjoekelen. ;-)

Anna List
9 januari 2017, 13:59
Ik voel een verhaal over studentenprotest, rebellie en baldadigheid opzwellen bij eno2.

:rofl:

ik schreef BIJNA !!! :lol:

Anna List
9 januari 2017, 14:00
dat bedoel ik nu eigenlijk ook met het wordt hier voorspelbaar zonder nieuwe instroom van forumposters ...

Hoomer
9 januari 2017, 14:05
jamaar, hij heeft mij per vergissing op zijn negeerlijst gezet! ik heb dat al uitgelegd.

ik dacht dat 'huiltrol' Demper was ... dus eigenlijk is dat toch niet correct hé, dat Eno mij op zijn negeerlijst zette, terwijl ik Demper bedoelde.

dat op die negeerlijst staan boeit me niet hoor, maar ik kan daar als autist ni over dat t om de verkeerde reden is, dan moet ik nen helen tijd zitten sjoekelen. ;-)

Hoe? En wie is de huiltrol dan? :-)

Tavek
9 januari 2017, 14:05
Mist ge de kleine ?

Dat was alle dagen een nieuwe.

Anna List
9 januari 2017, 14:08
Hoe? En wie is de huiltrol dan? :-)

naar t schijnt is dat Eno2

Anna List
9 januari 2017, 14:09
Mist ge de kleine ?

Dat was alle dagen een nieuwe.

maar nee, die kon ik zelf wel negeren, nu komt er hier gewoon nooit iemand nieuw bij of een nieuw idee ... behoorlijk saai volgens mij.

Tavek
9 januari 2017, 14:13
demper de huiltrol. Trollen kan hij wel ja, maar ik vrees dat Demper alleen huilt als zijn buurvrouw niet klaar kan komen.

Pandareus
9 januari 2017, 14:14
Ik voel een verhaal over studentenprotest, rebellie en baldadigheid opzwellen bij eno2.

beuuâââârk... weer heel dat melig en opgeklopt verhaal vol gestoef over eigen heldendaden, eeuwig onrecht hem aangedaan, en dan een warrige uitleg waarom hij er niks heeft tegen ondernomen. No Thx...

Eigenlijk heb ik zin om Paul Goossens eens aan te schrijven, en eens na te vragen hoeveel % er van zijn verhaal klopt.

Pandareus
9 januari 2017, 14:31
Universitair zijn was geen vereiste voor redacteur.

Ze bepaalden daar ook je IQ.

Ik klopte ze wel allemaal in de selectie. :lol:, de universitairtjes. Uiteindelijk zaten we met drie kandidaten deel te nemen aan de redactievergaderingen....

Overigens heb ik later wel een bachelor gehaald aan de unief. Een akkefietje belette mijn master.

"een bachelor"
"aan de unief"

jaja...

een bachelor culturele wetenschappen, aan de Open Universiteit... :lol::lol::lol:

eno2
9 januari 2017, 14:35
Het heeft precies veel van mijn favorieten gesneeuwd.

eno2
9 januari 2017, 14:44
Bem je kan hier solliciteren, jij zou dat kunnen, levensverhalen optekenen.
Wie zijn levensverhaal wil laten optekenen, kan terecht op http://mijnboek.zorgbedrijf.antwerpen.be/

Dicht bij de deur...
Meer:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-industrie-van-de-biografie-in-elk-leven-zit-een-boek-van-honderd-bladzijden/article-longread-798751.html

Of stel ze voor met jou een Franstalige site te beginnen.

Schitterend initiatief en opstart trouwens.

Tavek
9 januari 2017, 14:46
Dat is werken eno2. Lees: ergens kunnen verschijnen om 9h sochends.

Voor bembem is dat middernacht.

Eyjafjallajökull
9 januari 2017, 14:48
Bem je kan hier solliciteren, jij zou dat kunnen, levensverhalen optekenen.
Wie zijn levensverhaal wil laten optekenen, kan terecht op mijnboek.zorgbedrijf.antwerpen.be.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-industrie-van-de-biografie-in-elk-leven-zit-een-boek-van-honderd-bladzijden/article-longread-798751.html
Of stel ze voor met jou een franstalige site te beginnen.

Schitterend initiatief en opstart trouwens.

Ze zegt zelf sociaal incapabel te zijn.

Hoe zou ze dan ooit het vertrouwen kunnen winnen van iemand die zo iets intiem als zijn levensverhaal wil laten opschrijven ?

Dat ze eens begint met kuisen of order picking of zoiets...

Hoomer
9 januari 2017, 14:49
naar t schijnt is dat Eno2

Nee, toch den eno niet. ;-)

Hoomer
9 januari 2017, 14:52
beuuâââârk... weer heel dat melig en opgeklopt verhaal vol gestoef over eigen heldendaden, eeuwig onrecht hem aangedaan, en dan een warrige uitleg waarom hij er niks heeft tegen ondernomen. No Thx...

Eigenlijk heb ik zin om Paul Goossens eens aan te schrijven, en eens na te vragen hoeveel % er van zijn verhaal klopt.

Zwijgt gij, hij heeft u juist verboden om nog in zijn draad te posten. :lol::-D:lol:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=8342188&postcount=11037

Anna List
9 januari 2017, 15:03
beuuâââârk... weer heel dat melig en opgeklopt verhaal vol gestoef over eigen heldendaden, eeuwig onrecht hem aangedaan, en dan een warrige uitleg waarom hij er niks heeft tegen ondernomen. No Thx...

Eigenlijk heb ik zin om Paul Goossens eens aan te schrijven, en eens na te vragen hoeveel % er van zijn verhaal klopt.

Goossens ... nb genoemd in Panama leaks ... bon chance y avec.

Eduard Khil
9 januari 2017, 18:42
Zonder ons was een kartonnen doos onder een brug uw deel,knoop dat maar goed in uw oortjes,luiwammes...

inderdaad. Maar ze schranst graag uit de ruif die anderen vullen, om vervolgens in het gezicht te spuwen van diezelfden die haar in leven houden.

Totaal geen respect

Eduard Khil
9 januari 2017, 18:43
Heeft ze geprobeerd. Ging niet.

ge kunt van een ezel nooit een koerspaard maken hé

Eduard Khil
9 januari 2017, 18:45
Niemand wilt solidair met jou zijn. Je steelt gewoon van je medemens.

inderdaad

Eduard Khil
9 januari 2017, 18:47
Dop en leefloon zijn voor mensen die niet meer aangeworven raken.
.

correctie: voor mensen die niet meer WILLEN aangeworven worden. Dat is bembem: ze WIL gewoon niet werken. Het forum staat vol met bewijzen hiervan. Ze ontkent het wel iedere keer, vandaar dat het nodig is om soms die topics van haar terug naar boven te halen, zodat haar leugens hierover géén inburgering vinden bij mensen die hier nog niet zo lang zitten op dit forum

Pandareus
9 januari 2017, 20:15
Goossens ... nb genoemd in Panama leaks ... bon chance y avec.

Er zijn zo goed als geen archieven over wie in die jaren juist wat heeft gedaan in dat studentenmilieu. Altijd gemakkelijk om je achteraf een aura van belangrijkheid aan te meten. Maar onze protagonist heeft zelf aangegeven in welk jaar hij juist welke functie had in welke organisatie. Dan moet het toch mogelijk zijn om dat eens effe een reality check te geven door dat bij de echte voorzitter van dat jaar na te vragen ? 8-)

Tavek
9 januari 2017, 20:18
Toch maar de RD drukker niet provoceren ;)

Pandareus
9 januari 2017, 20:20
De echte naam van eno2 is decleir zeker ?

Of ben ik verkeerd ? :p

Let's not cross the line.

Vrijheideerst
9 januari 2017, 20:24
Let's not cross the line.

Enne Decleir?

Guinevere
9 januari 2017, 23:32
Gelukkig is het alweer voorbij. M'n man had verlof, want anders had ik de hele dag binnen moeten blijven omdat de buggy niet over de sneeuw kan.
Overigens, met een baby: 22° (soms 23°) overdag, 's nachts en als we niet thuis zijn 20,5°. Soms best warm 's nachts maar dochterlief schopt dekbed van zich af.

14° is gewoon al deprimerend om te horen...

Svennies
10 januari 2017, 00:09
Gelukkig is het alweer voorbij. M'n man had verlof, want anders had ik de hele dag binnen moeten blijven omdat de buggy niet over de sneeuw kan.
Overigens, met een baby: 22° (soms 23°) overdag, 's nachts en als we niet thuis zijn 20,5°. Soms best warm 's nachts maar dochterlief schopt dekbed van zich af.

14° is gewoon al deprimerend om te horen...

Voor één keer,groot gelijk.....

Bemmeke gaat het niet graag horen,tenzij ze een eskimootje wil....;-)

Anna List
10 januari 2017, 09:40
Er zijn zo goed als geen archieven over wie in die jaren juist wat heeft gedaan in dat studentenmilieu. Altijd gemakkelijk om je achteraf een aura van belangrijkheid aan te meten. Maar onze protagonist heeft zelf aangegeven in welk jaar hij juist welke functie had in welke organisatie. Dan moet het toch mogelijk zijn om dat eens effe een reality check te geven door dat bij de echte voorzitter van dat jaar na te vragen ? 8-)

met genoemd in de Panama leaks bedoelde ik dat Goossens daar een vennootschap heeft/had hé ... tot zover de mei 68 idealen ...

Pandareus
10 januari 2017, 10:40
met genoemd in de Panama leaks bedoelde ik dat Goossens daar een vennootschap heeft/had hé ... tot zover de mei 68 idealen ...

I know. Hij is later zelfs een CVP'er geworden...

bembem
10 januari 2017, 21:23
Bem je kan hier solliciteren, jij zou dat kunnen, levensverhalen optekenen.
Wie zijn levensverhaal wil laten optekenen, kan terecht op http://mijnboek.zorgbedrijf.antwerpen.be/

Dicht bij de deur...
Meer:
http://www.knack.be/nieuws/belgie/de-industrie-van-de-biografie-in-elk-leven-zit-een-boek-van-honderd-bladzijden/article-longread-798751.html

Of stel ze voor met jou een Franstalige site te beginnen.

Schitterend initiatief en opstart trouwens.

Amai bestaat dat nu ook al.... Interesting zeg.. Thx :-D Ja self-publishing enzo het zit in de lift, op bol.com bvb heeft het ook reeds meer succes........

bembem
10 januari 2017, 21:27
correctie: voor mensen die niet meer WILLEN aangeworven worden. Dat is bembem: ze WIL gewoon niet werken. Het forum staat vol met bewijzen hiervan. Ze ontkent het wel iedere keer, vandaar dat het nodig is om soms die topics van haar terug naar boven te halen, zodat haar leugens hierover géén inburgering vinden bij mensen die hier nog niet zo lang zitten op dit forum

maar man toch dat was parodie, ik was pissed op de maatschappij die me deels had afgeschreven ondanks m'n wil tot integreren, dus buzz eens off met dat gezever dat ik niet wou werken, ik wou juist wel een job, pfffffffft!

Eduard Khil
10 januari 2017, 21:41
maar man toch dat was parodie, ik was pissed op de maatschappij die me deels had afgeschreven ondanks m'n wil tot integreren, dus buzz eens off met dat gezever dat ik niet wou werken, ik wou juist wel een job, pfffffffft!

nee hoor. Je wil niet werken. Horden topics die het bewijzen.
en ondertussen nog gaan stelen in de winkels ook. Stelen van de maatschappij was blijkbaar niet voldoende

Rahowa
11 januari 2017, 20:53
in West-Vlaanderen heeft het al niet meer gesneeuwd sinds maart 2013,ik duim alvast dat het zaterdag wit ligt.

Eyjafjallajökull
11 januari 2017, 21:01
in West-Vlaanderen heeft het al niet meer gesneeuwd sinds maart 2013,ik duim alvast dat het zaterdag wit ligt.

De kans bestaat dat het gaat sneeuwen. Of die ook gaat blijven liggen is een andere kwestie.

Guinevere
11 januari 2017, 21:55
Voor één keer,groot gelijk.....

Bemmeke gaat het niet graag horen,tenzij ze een eskimootje wil....;-)

Beetje een lullige post van mij lol. Sry bem..
moodswings, je kent het wel. On est une femme ou pas une femme :lol:

pajoske
11 januari 2017, 21:58
in West-Vlaanderen heeft het al niet meer gesneeuwd sinds maart 2013,ik duim alvast dat het zaterdag wit ligt.

Neeeeen, aub neeen.

Ik moet in het weekend het land doorkruisen naar de kust.

Eyjafjallajökull
11 januari 2017, 22:08
Neeeeen, aub neeen.

Ik moet in het weekend het land doorkruisen naar de kust.

Toch niet met de fiets ?

pajoske
11 januari 2017, 22:51
Toch niet met de fiets ?
Gelukkig niet.

BTW fietsen aan de kust=saai² ( Limburgers zijn veel beter gewoon ;) )

Rahowa
12 januari 2017, 19:28
Neeeeen, aub neeen.

Ik moet in het weekend het land doorkruisen naar de kust.

Niet komen,het zal te gevaarlijk zijn onderweg.:-)

Rahowa
13 januari 2017, 14:00
Gisterenavond rond 23 uur lag er 1 a 2 cm,deze ochtend was alles weg.Nu valt er voortdurend smeltende sneeuw.

Eyjafjallajökull
16 januari 2017, 10:17
in West-Vlaanderen heeft het al niet meer gesneeuwd sinds maart 2013,ik duim alvast dat het zaterdag wit ligt.

En, lag het wit ?

Elio di Supo
16 januari 2017, 13:41
beurk men had me beter nooit geadopteerd, dan was ik niet uit m'n natuuurlijke habitat gehaald en moest ik niet als geelke door het leven....

U bent dus een geelke uit de Sahel?

djimi
16 januari 2017, 21:05
voor mij elke dag zondag :-P


Maar dan zonder boterkoeken :mrgreen:

SDX
17 januari 2017, 02:08
Die vervelende "Global Warming" heeft er zelfs voor gezorgd dat 't in mijn regio, aan de Middellandse zeekust gaat sneeuwen de volgende dagen. 😱

Net nu ik besloten had om sneeuw te zien, ik was jaloers op jullie, en 'n tripje naar de Sierra Nevada geboekt heb voor morgen.

Henri1
17 september 2020, 11:03
Ah en ik heb niet eens de chauffage op staan. (Al van heel de winter niet! Yep!) Hier binnen is het 14°C! (goed geïsoleerd en buren die zich te pletter stoken vermoed ik)... Anyway ik zit zoals usual onder m'n fleece met een kop koffie met melk... te internetten! Plus, mijn boodschappen voor de komende weken zijn allemaal gedaan, moet enkel naar buiten als ik eens iets speciaal wil smikkelen of gewoon een frisse neus happen, hehehehehe XD! ..... Life's beautiful, yep :-D:-D:-D:-D:-D

Geen chauffage opstaan ?
Putje winter ?

Het is toch geen kraakpand he ?

Vrijheideerst
17 september 2020, 11:04
Geen chauffage opstaan ?
Putje winter ?

Het is toch geen kraakpand he ?

Na de tweede wereldoorlog waren er veel kraakpanden.

Henri1
17 september 2020, 11:06
Na de tweede wereldoorlog waren er veel kraakpanden.

Dat het zo hard pikt geeft aan dat u er nog geen vrede mee heeft.

Vrijheideerst
17 september 2020, 11:10
Dat het zo hard pikt geeft aan dat u er nog geen vrede mee heeft.

Nee Rik, ik verkloot topics met jou als grote inspiratie. 8-)

Henri1
17 september 2020, 11:31
Nee Rik, ik verkloot topics met jou als grote inspiratie. 8-)

Genoteerd.

Marie van de koster
18 september 2020, 10:33
Vanaf volgende donderdag mag het voor mijn part beginnen sneeuwen.
Maandag, dinsdag en woensdag moet ik er nog efkes door op de fiets.