PDA

View Full Version : Wie zei dat Mexicans (& in het verlengde migranten) geen harde werkers waren?


bembem
5 februari 2017, 09:38
Hewel ik bewonder deze jongen (20jaar) die iets van z'n leven tracht te bakken door hard te werken. Als Mexican uit Tijuana heeft ie het niet makkelijk, kent amper Engels en combineert 2 jobs. Amper 5 uurtjes slaap heeft ie....

Wie was dat ook alweer die een wall rond Mexico wou bouwen (omdat die beaners toch maar nietsnutten zijn...). Wel Mr Trump, zonder deze beanies zou de VS al lang failliet gegaan zijn. Niet veel blanken zijn namelijk bereid om zichzelf zo op te offeren als dit gastje..... !

https://www.youtube.com/watch?v=XznsHsnaQos

@10:40
-> 2 (manuele low wage) jobs, in totaal goed voor 16u per dag arbeid (en ik reken daarbij niet het commuten...)

7AM - 2.30PM ; 3.30PM - 12:00AM

Daarnaast heeft ie een tijd in een garage geleefd voor z'n verhuis naar een betere woonst.... Ik zie het nog niet veel white trash doen; daar is het veelal omgekeerd: van hun all American suburb naar het trailer park of zelfs nog erger -> the streets of hun auto..... :roll::roll:

koe de poing
5 februari 2017, 09:55
Ik stel voor dat BemBem over Trump's muur springt

Knuppel
5 februari 2017, 09:56
Wie zei dat Mexicans (& in het verlengde migranten) geen harde werkers waren?

Bembem.

reservespeler
5 februari 2017, 10:06
Hewel ik bewonder deze jongen (20jaar) die iets van z'n leven tracht te bakken door hard te werken. Als Mexican uit Tijuana heeft ie het niet makkelijk, kent amper Engels en combineert 2 jobs. Amper 5 uurtjes slaap heeft ie....

Wie was dat ook alweer die een wall rond Mexico wou bouwen (omdat die beaners toch maar nietsnutten zijn...). Wel Mr Trump, zonder deze beanies zou de VS al lang failliet gegaan zijn. Niet veel blanken zijn namelijk bereid om zichzelf zo op te offeren als dit gastje..... !

https://www.youtube.com/watch?v=XznsHsnaQos

@10:40
-> 2 (manuele low wage) jobs, in totaal goed voor 16u per dag arbeid (en ik reken daarbij niet het commuten...)



Daarnaast heeft ie een tijd in een garage geleefd voor z'n verhuis naar een betere woonst.... Ik zie het nog niet veel white trash doen; daar is het veelal omgekeerd: van hun all American suburb naar het trailer park of zelfs nog erger -> the streets of hun auto..... :roll::roll:

U bewijst dat hier dagdagelijks.

Hoomer
5 februari 2017, 11:22
Hewel ik bewonder deze jongen (20jaar) die iets van z'n leven tracht te bakken door hard te werken. Als Mexican uit Tijuana heeft ie het niet makkelijk, kent amper Engels en combineert 2 jobs. Amper 5 uurtjes slaap heeft ie....

Wie was dat ook alweer die een wall rond Mexico wou bouwen (omdat die beaners toch maar nietsnutten zijn...). Wel Mr Trump, zonder deze beanies zou de VS al lang failliet gegaan zijn. Niet veel blanken zijn namelijk bereid om zichzelf zo op te offeren als dit gastje..... !

https://www.youtube.com/watch?v=XznsHsnaQos

@10:40
-> 2 (manuele low wage) jobs, in totaal goed voor 16u per dag arbeid (en ik reken daarbij niet het commuten...)



Daarnaast heeft ie een tijd in een garage geleefd voor z'n verhuis naar een betere woonst.... Ik zie het nog niet veel white trash doen; daar is het veelal omgekeerd: van hun all American suburb naar het trailer park of zelfs nog erger -> the streets of hun auto..... :roll::roll:

Al Jazeera filmpje Bemmeke, zeer geloofwaardig zendertje. ;-) Word het geen tijd een bekering te overwegen?

Eduard Khil
5 februari 2017, 11:24
Hewel ik bewonder deze jongen (20jaar) die iets van z'n leven tracht te bakken door hard te werken. Als Mexican uit Tijuana heeft ie het niet makkelijk, kent amper Engels en combineert 2 jobs. Amper 5 uurtjes slaap heeft ie....

Wie was dat ook alweer die een wall rond Mexico wou bouwen (omdat die beaners toch maar nietsnutten zijn...). Wel Mr Trump, zonder deze beanies zou de VS al lang failliet gegaan zijn. Niet veel blanken zijn namelijk bereid om zichzelf zo op te offeren als dit gastje..... !

https://www.youtube.com/watch?v=XznsHsnaQos

@10:40
-> 2 (manuele low wage) jobs, in totaal goed voor 16u per dag arbeid (en ik reken daarbij niet het commuten...)



Daarnaast heeft ie een tijd in een garage geleefd voor z'n verhuis naar een betere woonst.... Ik zie het nog niet veel white trash doen; daar is het veelal omgekeerd: van hun all American suburb naar het trailer park of zelfs nog erger -> the streets of hun auto..... :roll::roll:

die mens werkt tenminste. Ge kunt daar nog iets van leren in plaats van lui achterover te hangen in je hangmat.

Xenophon
5 februari 2017, 12:05
Ik stel voor dat BemBem over Trump's muur springt

Sorry, maar het karakter van een Remus heeft ze niet*.


*: volgens mij.

harriechristus
5 februari 2017, 13:08
Hewel ik bewonder deze jongen (20jaar) die iets van z'n leven tracht te bakken door hard te werken. Als Mexican uit Tijuana heeft ie het niet makkelijk, kent amper Engels en combineert 2 jobs. Amper 5 uurtjes slaap heeft ie....

Zo is het maar net: juist de arme immigranten zijn nog bereid hard te werken en worden veelal onder betaald.

SDX
5 februari 2017, 13:13
Vreemd dat ze datzelfde harde werken blijkbaar niet in eigen land kunnen, om daar tenminste iets deftig & leefbaar van te maken.

SDX
5 februari 2017, 13:14
..."beaners...white trash..."

Maar wij zijn de racisten zuh!

bembem
5 februari 2017, 13:26
Al Jazeera filmpje Bemmeke, zeer geloofwaardig zendertje. ;-) Word het geen tijd een bekering te overwegen?

Hoezo? Ik denk niet dat het in scène gezet werd.

bembem
5 februari 2017, 13:27
Vreemd dat ze datzelfde harde werken blijkbaar niet in eigen land kunnen, om daar tenminste iets deftig & leefbaar van te maken.

Hij bevindt zich alleszins op zijn eigen continent. O, en hij is half Amerikaan btw...

bembem
5 februari 2017, 13:31
die mens werkt tenminste. Ge kunt daar nog iets van leren in plaats van lui achterover te hangen in je hangmat.

Tja, wen er maar aan... Niet mijn shuld anyway (dat je misnoegd bent)....

harriechristus
6 februari 2017, 08:43
Vreemd dat ze datzelfde harde werken blijkbaar niet in eigen land kunnen, om daar tenminste iets deftig & leefbaar van te maken.Het eigen land is leeggezogen door de rijken en wat Mexico betreft, moet ik dan vooral denken aan de Indianen die daar vroeger woonden en door de Spanjaarden zijn uitgemoord.

De ellendige geschiedenis van het kolonialisme dus.

Tavek
6 februari 2017, 10:06
Eduard,

Haal uw troost uit het feit dat bembem niet veel te tonen gaat hebben voor haar leven.

Ze is leterlijk de kostbare tijd die ze heeft aan het verkwisten. Haar probleem. Er zijn er genoeg die onder de trein lopen van depressie mochten ze zo als haar leven.

Mambo
6 februari 2017, 10:57
Mexicanen zijn goede werkers maar in Mexico zelf doen ze niet al te veel blijkbaar.

Groene vingers schijnen ze wel te hebben.
Ganse vrachtladingen drugs kweken ze daar.