PDA

View Full Version : Zal Charles Michel in mei voor De Trumpenfuhrer durven verschijnen?


Thuleander
6 februari 2017, 19:35
Eau jee.
In mei komt de Trumpenführer naar België.
De kleine kale lilliputterpremier met de patatneus Charles Michel gaat dan de gelegenheid krijgen om zijn geestig moptje (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2775027) uit te leggen.
Want de Trumpenführer vergeet niet.
En de Trumpenführer vergeeft niet.



http://www.knack.be/medias/7211/3692233.jpg
Yep. In mei, Charles.
Da's vlug hé.

HOUZEE !
6 februari 2017, 19:43
Ik vrees voor een beschamende vertoning, hopelijk houdt die patatneus tenminste zijn manieren #nietmijnpremier

Dadeemelee
6 februari 2017, 19:44
Volgens mij is hij zelfs niet uitgenodigd door de Belgische regering. Hij zal blij mogen zijn als hij binnenmag. Ik zou in ieder geval zijn visum eens goed controleren.

Boduo
6 februari 2017, 19:46
Eau jee.
In mei komt de Trumpenführer naar België.
De kleine kale lilliputterpremier met de patatneus Charles Michel gaat dan de gelegenheid krijgen om zijn geestig moptje (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2775027) uit te leggen.
Want de Trumpenführer vergeet niet.
En de Trumpenführer vergeeft niet.



http://www.knack.be/medias/7211/3692233.jpg
Yep. In mei, Charles.
Da's vlug hé.

Over 10 dagen stuurt Trump zijn eigenste vice-premier naar ons Misjelleke.
Wat zal hij vertellen aan de 2de machtigste man ter wereld ???

zonbron
6 februari 2017, 19:57
Trump met Michel-look ziet er vele beter uit.

http://3.bp.blogspot.com/-5_bGhq_iHg8/VdWET187fYI/AAAAAAAAMrU/EGK5BeQRLH4/s1600/donal-trump-to-lex-luthor.gif

Zou hij zijn Engels reeds wat bijgeschaafd hebben ondertussen?

http://www.clint.be/entertainment/heel-de-weweld-lacht-met-het-engels-van-onze-pwemier-video/


http://files.clint.be/wp-content/uploads/old/knipselpwemier_1.jpg

http://static3.nieuws.vtm.be/sites/nieuws.vtm.be/files/styles/vmmaplayer_big/public/videocms/image/2015/01/3b325148c5c64b4bf8d06f54370881bd.jpg?itok=c1tPvFt-

zonbron
6 februari 2017, 19:58
Over 10 dagen stuurt Trump zijn eigenste vice-premier naar ons Misjelleke.
Wat zal hij vertellen aan de 2de machtigste man ter wereld ???

No shxt! Komt Bannon reeds? Oei oei Michel. :lol:

dalibor
6 februari 2017, 20:03
Eau jee.
In mei komt de Trumpenführer naar België.
De kleine kale lilliputterpremier met de patatneus Charles Michel gaat dan de gelegenheid krijgen om zijn geestig moptje (http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2775027) uit te leggen.
Want de Trumpenführer vergeet niet.
En de Trumpenführer vergeeft niet.



http://www.knack.be/medias/7211/3692233.jpg
Yep. In mei, Charles.
Da's vlug hé.

Charles speelt thuis. En hij kan zeggen: "I'm in charge longer than you. Sit and shut up."

Boduo
6 februari 2017, 20:08
Charles speelt thuis. En hij kan zeggen: "I'm in charge longer than you. Sit and shut up."

Ik betwijfel of miselleke "normaal" zal kunnen praten met advokaat Mike Pence, de 2de machtigste man op aarde.
Hij zal vroeg moeten opstaan !!!

:roll:

Odol
6 februari 2017, 20:17
Charles speelt thuis. En hij kan zeggen: "I'm in charge longer than you. Sit and shut up."

De WC madam van de lunch garden, ooit nog de mister GB, is nog veeeel langer in charge.

Michellekke zal schoon naar de pijpen dansen vandie presidentskandidaat waarvan hij de naam zogezegd vergeten was en nog andere flauw moppen ...

Michellekke dacht eens goed te lachen met Trump.
Oep zijn bakkes, maar wel in naam van alle Belgen.
Big mistake.

Boduo
6 februari 2017, 20:26
De WC madam van de lunch garden, ooit nog de mister GB, is nog veeeel langer in charge.

Michellekke zal schoon naar de pijpen dansen vandie presidentskandidaat waarvan hij de naam zogezegd vergeten was en nog andere flauw moppen ...

Michellekke dacht eens goed te lachen met Trump.
Oep zijn bakkes, maar wel in naam van alle Belgen.
Big mistake.

Michelleke is een typisch Belgisch politiekertje: een ventje met een "visie" op zéér korte termijn.
Hij zal het deksel op z'n neus krijgen.
Zeker weten !

zonbron
6 februari 2017, 20:57
Ik betwijfel of miselleke "normaal" zal kunnen praten met advokaat Mike Pence, de 2de machtigste man op aarde.
Hij zal vroeg moeten opstaan !!!

:roll:

Yes. De VP.

Sommigen beweren dat Bannon de next man achter Trump is. My bad.

zonbron
6 februari 2017, 20:58
De WC madam van de lunch garden, ooit nog de mister GB, is nog veeeel langer in charge.

Michellekke zal schoon naar de pijpen dansen vandie presidentskandidaat waarvan hij de naam zogezegd vergeten was en nog andere flauw moppen ...

Michellekke dacht eens goed te lachen met Trump.
Oep zijn bakkes, maar wel in naam van alle Belgen.
Big mistake.

Een diplomatieke misser van formaat, dat mag U gerust zeggen.

cato
6 februari 2017, 21:05
Volgens mij is hij zelfs niet uitgenodigd door de Belgische regering. Hij zal blij mogen zijn als hij binnenmag. Ik zou in ieder geval zijn visum eens goed controleren.

Hij komt wel binnen op Belgisch grondgebied en België is verantwoordelijk voor de beveiliging.
De kans op een aanslag is groot .
Is het leger van België in staat om de veiligheid en vrede te garanderen?

Eyjafjallajökull
6 februari 2017, 21:08
Hij komt wel binnen op Belgisch grondgebied en België is verantwoordelijk voor de beveiliging.
De kans op een aanslag is groot .
Is het leger van België in staat om de veiligheid en vrede te garanderen?

Toen Obama kwam was de beveiliging ook in Amerikaanse handen, waarom zou dat nu anders zijn ?

dalibor
6 februari 2017, 21:10
Hij komt wel binnen op Belgisch grondgebied en België is verantwoordelijk voor de beveiliging.
De kans op een aanslag is groot .


Hopelijk tonen ze daarna niet al zijn films.

De schoofzak
6 februari 2017, 22:38
Brussel is de hoofdzetel van de navo.

Als je als land zo'n hoofdzetel aanvaardt, dan aanvaardt het ook de consequenties daarvan, zoals vb. het fatsoenlijk ontvangen van staatshoofden, zelfs al zijn het grote apen.

Het zal dus één groot spektakel van veiligheidsbibberen worden.

Plus daarnaast een hoogdag voor de linkse kerk.
Ik voorspel 100.000 betogers met anti-Trump leuzen in Brussel.
Afkomstig uit gans de EU.
Ik voorspel dat buitenlandse legers en flikken uitgenodigd zullen worden om te komen helpen in Brussel.

.

Boduo
6 februari 2017, 22:45
Brussel is de hoofdzetel van de navo.

Als je als land zo'n hoofdzetel aanvaardt, dan aanvaardt het ook de consequenties daarvan, zoals vb. het fatsoenlijk ontvangen van staatshoofden, zelfs al zijn het grote apen.

Het zal dus één groot spektakel van veiligheidsbibberen worden.

Plus daarnaast een hoogdag voor de linkse kerk.
Ik voorspel 100.000 betogers met anti-Trump leuzen in Brussel.
Afkomstig uit gans de EU.
Ik voorspel dat buitenlandse legers en flikken uitgenodigd zullen worden om te komen helpen in Brussel.

.

Een Amerikaans president wordt ongehoord beveiligd.
We zagen dat toen Obama naar het Amerikaans soldatenkerkhof in Waregem vloog.
Als ik me goed herinner waren er bv.4 identieke helikopters maar niemand wist in welk een de president zat.

praha
6 februari 2017, 22:47
Volgens mij is hij zelfs niet uitgenodigd door de Belgische regering. Hij zal blij mogen zijn als hij binnenmag. Ik zou in ieder geval zijn visum eens goed controleren.
... dacht ik ook aan
Zouden we alvast geen bindend referendum ( toch het middel bij uitstek volgens onze rechtse vrienden ) houden waar we de bevolking bevragen of hij er wel in mag ?

praha
6 februari 2017, 22:53
Brussel is de hoofdzetel van de navo.

Als je als land zo'n hoofdzetel aanvaardt, dan aanvaardt het ook de consequenties daarvan, zoals vb. het fatsoenlijk ontvangen van staatshoofden, zelfs al zijn het grote apen.

Het zal dus één groot spektakel van veiligheidsbibberen worden.

Plus daarnaast een hoogdag voor de linkse kerk.
Ik voorspel 100.000 betogers met anti-Trump leuzen in Brussel.
Afkomstig uit gans de EU.
Ik voorspel dat buitenlandse legers en flikken uitgenodigd zullen worden om te komen helpen in Brussel.

.
... en dan maar hopen dat alles vlekkeloos zal verlopen ( lees dat er maximaal naar zijn pijpen gedanst zal worden ) want anders zal een futiele aanleiding gelijk 'de soep was niet heet genoeg' voldoende zijn om rond te twitteren dat eu en Brussel ten top overgenomen is door IS

Diego Raga
6 februari 2017, 23:54
... dacht ik ook aan
Zouden we alvast geen bindend referendum ( toch het middel bij uitstek volgens onze rechtse vrienden ) houden waar we de bevolking bevragen of hij er wel in mag ?
Dat vanzelfsprekend volksrecht staat alleen in de statuten geschreven van het VB en de PVDA.
Alle andere politieke partijen geven hier verstek en zijn dus bij uitstek ondemocratisch te noemen.

Knuppel
7 februari 2017, 00:08
Dat vanzelfsprekend volksrecht staat alleen in de statuten geschreven van het VB en de PVDA.
Alle andere politieke partijen geven hier verstek en zijn dus bij uitstek ondemocratisch te noemen.

Precies!

Ik heb een sterk vermoeden dat de plotse democratische reflex van praha van eenmalige aard is. Stel je voor dat Di Rupo zijn voorstel om een referendum te houden over "het voortbestaan van Belgique" herhaalt? En er gaan niet alleen het VB en de N-VA akkoord? D�*t kunnen we toch niet riskeren?

praha
7 februari 2017, 00:29
Dat vanzelfsprekend volksrecht staat alleen in de statuten geschreven van het VB en de PVDA.
Alle andere politieke partijen geven hier verstek en zijn dus bij uitstek ondemocratisch te noemen.
... daar kan je een hele discussie over opzetten en in mijn ogen is dat ook zo.
Onder democratie verstaat men net iets meer dan gewoon de dictatuur van de meerderheid... en daar glijdt je nogal makkelijk naar af bij zo'n referenda omwille van diverse redenen.
Ik ben ook geen absolute tegenstander.
Beide ( een raadpleging/BOV en een representatieve ) zijn slechts een middel en zouden al geen doel op zich mogen zijn

... maar het ging het me even over de hypothetische denkpiste ervan.
Zou hij het halen, denk je ?
Is het een legitieme vraag ?
En als hij het niet zou halen mogen dan uitgaan dat een soeverein land zelf kan beslissen wie ze binnenhalen onafgezien gegronde criteria en dat hij er dus gewoon niet inkomt ?
( niet dat die laatste zouden ontbreken bij Trump )