PDA

View Full Version : Trein overrijdt vastgeketende demonstrant


Tzuvar Raemborr
8 november 2004, 10:39
Straatsburg : Een 23-jarige demonstrant die zich in het Franse Avricourt had vastgeketend aan het spoor is doodgereden door een trein met kernafval. De trein reed beide benen van de jongeman af. Hij werd nog gereänimeerd maar overleed kort daarna. De trein met nucleair afval werd gisteren al geblokkeerd in Laneuveville-devant-Nancy, waar twee manifestanten zich hadden vastgemaakt aan het spoor. Het konvooi vertrok zaterdag vanuit de spoorwegterminal van de Franse opwerkingsfabriek Cogema naar Gorleben in het noorden van Duitsland, waar het kernafval wordt opgeslagen.
Dit is natuurlijk heel treurig, en met de familie en vrienden van die jongen heb ik wel medelijden, maar toch kon ik mijn lach niet inhouden en dacht ik toch even, geniepiglijk : "Dat komt er nu van, zie!" :lol:

Geertje
8 november 2004, 10:45
Wie blijft er nu op de sporen liggen als er een trein afkomt. Die dacht zeker dat een trein kan remmen en stilstaan op enkele meters. Ofwel moet ge daar zwaar debiel voor zijn ofwel volledig stoned rondlopen om zo iets in uwen kop te krijgen.

De andere betogers waren wel zo slim om op tijd weg te lopen.

Tjolder
8 november 2004, 12:27
Wie blijft er nu op de sporen liggen als er een trein afkomt. Die dacht zeker dat een trein kan remmen en stilstaan op enkele meters. Ofwel moet ge daar zwaar debiel voor zijn ofwel volledig stoned rondlopen om zo iets in uwen kop te krijgen.

De andere betogers waren wel zo slim om op tijd weg te lopen.
Hallo hij was vastgeketend. Uiterst slim maar hij heeft toch zijn doel bereikt. De trein stond toch minstens 4 u stil.

Geertje
8 november 2004, 12:33
Hallo hij was vastgeketend. Uiterst slim maar hij heeft toch zijn doel bereikt. De trein stond toch minstens 4 u stil.
zijn doel bereikt ... 4 u stil ... been kwijt ... : triestig vind dat, niet iets om over te zeggen "hij heeft zijn doel bereikt ... 4 u stil". :-(

VlaamseBelg
8 november 2004, 16:34
En net toen hij dacht dat de pijn voorbij was, reanimeren ze dat manneke om nog eens opnieuw te sterven.

Het ergste is nog dat zijn ouders gaan mogen opdraaien voor de kosten.

Piet Hein
8 november 2004, 16:40
Dien gast was wel meerderjarig

Distel
8 november 2004, 17:04
Ik heb in een aflevering van Monty Python wel eens een cartoonventje een Londense stadbus weten pootje lichten, maar blijkbaar was het niet voor iedereen duidelijk dat dat niet echt was.

Triestig voor de familie in elk geval. Ik hoop dat hij geen weduwe en kinderen achterlaat.

Koenraad Maesschalck
8 november 2004, 18:17
Hallo hij was vastgeketend. Uiterst slim maar hij heeft toch zijn doel bereikt. De trein stond toch minstens 4 u stil.
:lol:

Eduard Khil
15 februari 2017, 21:57
Dit is natuurlijk heel treurig, en met de familie en vrienden van die jongen heb ik wel medelijden, maar toch kon ik mijn lach niet inhouden en dacht ik toch even, geniepiglijk : "Dat komt er nu van, zie!" :lol:

https://i.makeagif.com/media/5-27-2016/Mcsl7j.gif

eno2
15 februari 2017, 22:49
Khil is een aantal gefossiliseerde draden aan het bumpen.

The Paulus Experience
15 februari 2017, 23:52
Khil is een aantal gefossiliseerde draden aan het bumpen.

Dat komt boven door het gewoel van het omdraaien in zijn graf

Eduard Khil
16 februari 2017, 06:45
Dat komt boven door het gewoel van het omdraaien in zijn graf

:rofl:

Pandareus
16 februari 2017, 10:04
Hey tovaritsj Eduard : je geniet van het privilege om niet langer op de negeerlijst van eno te staan, zo blijkt.

Ben je nu heel blij ? Staat de wodka koud ?

Eyjafjallajökull
16 februari 2017, 10:41
Hey tovaritsj Eduard : je geniet van het privilege om niet langer op de negeerlijst van eno te staan, zo blijkt.

Ben je nu heel blij ? Staat de wodka koud ?

Knuppel ook al zoals gisteren of eergisteren bleek.

Split screen zoals Anna al zei dus :-D

Pandareus
16 februari 2017, 10:46
Knuppel ook al zoals gisteren of eergisteren bleek.

Split screen zoals Anna al zei dus :-D


Hij verveelt zich duidelijk, en zoekt aandacht. Zie maar de toegenomen activiteit in zijn enculubreer draadje.

Anna List
16 februari 2017, 10:47
Hij verveelt zich duidelijk, en zoekt aandacht. Zie maar de toegenomen activiteit in zijn enculubreer draadje.

en nu komt hij zich ook nog in de 'alternatieve synoniemendraad' onmogelijk maken ...

Jay-P.
16 februari 2017, 10:47
Dan hebt een eens een verbinding met deze saait zonder 504 ofzo en dan hebt ge nog een negeerlijst.

En toch maar klagen dat men niets kan lezen.
Goezot zal 1 of 2 gedacht hebben.

Eyjafjallajökull
16 februari 2017, 10:48
Hij verveelt zich duidelijk, en zoekt aandacht. Zie maar de toegenomen activiteit in zijn enculubreer draadje.

8O

:lol:

Anna List
16 februari 2017, 10:49
lol

Hoomer
16 februari 2017, 11:57
Hij verveelt zich duidelijk, en zoekt aandacht. Zie maar de toegenomen activiteit in zijn enculubreer draadje.

Hij heeft eindelijk door dat het enigste spannend dat je op het kleinste maar ook vervelendste Canarisch eiland kan doen is kijken hoe snel het gras groeit. ;-)

Jay-P.
16 februari 2017, 13:10
Hij heeft eindelijk door dat het enigste spannend dat je op het kleinste maar ook vervelendste Canarisch eiland kan doen is kijken hoe snel het gras groeit. ;-)Ik hou meer van La Palma ginder maar dat zal wel door mijn lesbische kant komen.

Anna List
16 februari 2017, 13:11
die gast vergat op tijd de benen te nemen.

TheFourHorsemen
16 februari 2017, 14:39
Ach, je kan van die hippies toch niet verwachten dat ze op eigen benen staan.

Pandareus
16 februari 2017, 15:13
Hij heeft eindelijk door dat het enigste spannend dat je op het kleinste maar ook vervelendste Canarisch eiland kan doen is kijken hoe snel het gras groeit. ;-)

Dat, en enculubreren hee.

Wapper
16 februari 2017, 16:04
Knuppel ook al zoals gisteren of eergisteren bleek.

Split screen zoals Anna al zei dus :-D

Full monitoring... :rofl:

105471

Eyjafjallajökull
16 februari 2017, 16:08
Full monitoring... :rofl:

105471

:rofl: :lol:

Eduard Khil
16 februari 2017, 18:12
Hey tovaritsj Eduard : je geniet van het privilege om niet langer op de negeerlijst van eno te staan, zo blijkt.

Ben je nu heel blij ? Staat de wodka koud ?

ik denk niet dat ik op zijn negeerlijst stond, eerlijk gezegd. .Daarvoor reageerde hij te veel, rechtstreeks of onrechtstreeks, op mijn posts