PDA

View Full Version : Zeven verplaatste draden van demonen op één avond


Knuppel
14 februari 2017, 00:51
Zomaar even zeven draden van demonen werden zopas afgevoerd naar het juiste katern. Gelukkig voor demonen bleven er nog vier draden staan op de eerste bladzijde.

http://forum.politics.be/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=13

Hoeveel strafpunten wegens posten in de verkeerde katern zou dat demonen hebben opgeleverd?

eno2
14 februari 2017, 02:50
Als Demonen hetzelfde tarief krijgt als ik voor het verplaatsen van een draad (Essersboskap van Binnenland naar Milieu), dan heeft hij 7bp aan zijn been.

Knuppel
14 februari 2017, 02:55
Zomaar even zeven draden van demonen werden zopas afgevoerd naar het juiste katern. Gelukkig voor demonen bleven er nog vier draden staan op de eerste bladzijde.

http://forum.politics.be/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=13

Hoeveel strafpunten wegens posten in de verkeerde katern zou dat demonen hebben opgeleverd?

Oeps, vergissingkje. Er staan nog 5 draden van demonen op de eerste bladzijde.

Die partijdige moderatie toch! Zoveel draden verplaatsen!
Nochtans stonden er maar één dozijn in totaal. Allemaal over De Wever en de N-VA. Ook al suggereerde de titel af en toen iets anders.

Knuppel
14 februari 2017, 02:56
Als Demonen hetzelfde tarief krijgt als ik voor het verplaatsen van een draad (Essersboskap van Binnenland naar Milieu), dan heeft hij 7bp aan zijn been.

Zit ik niet meer in je negeerbox, eno? :lol:

Jay-P.
14 februari 2017, 02:56
Aha... 'k zie dat Knuppel niet langer bij de 10 zwarte nergerkes zit.
Goed zo. U zag het licht.

kelt
14 februari 2017, 06:32
Een beetje beweging maakt een forum fit.....
Heb ik niet de indruk dat het alweer wat sneller gaat de laatste tijd? :mrgreen:

Dadeemelee
14 februari 2017, 08:44
Aha... 'k zie dat Knuppel niet langer bij de 10 zwarte nergerkes zit.
Goed zo. U zag het licht.

Waarschijnlijk een typfout.

Bobke
14 februari 2017, 08:49
Oeps, vergissingkje. Er staan nog 5 draden van demonen op de eerste bladzijde.

Die partijdige moderatie toch! Zoveel draden verplaatsen!
Nochtans stonden er maar één dozijn in totaal. Allemaal over De Wever en de N-VA. Ook al suggereerde de titel af en toen iets anders.
Was mij ook opgevallen.
Dacht eerst aan een typefout tot ik de resr las:lol:

Eyjafjallajökull
14 februari 2017, 09:42
Zit ik niet meer in je negeerbox, eno? :lol:

lol, betrapt met zijn split screen :-P

The Paulus Experience
14 februari 2017, 10:29
Persoonlijke thread, banpunten:-D

Jay-P.
14 februari 2017, 11:04
Waarschijnlijk een typfout.Mijn nergerkes ook.

eno2
14 februari 2017, 13:52
Persoonlijke thread, banpunten:-DVoor wie?

zonbron
14 februari 2017, 14:01
https://cdn.meme.am/instances/400x/74701010.jpg


Tegen flippen heb ik niets, maar flip floppen is wat anders...

LOL,

zb

vlijmscherp
14 februari 2017, 14:08
ik veronderstel dat hij geen banpunten heeft gekregen. Zonder hem zou het dan ook zeer saai zijn hier.

Goede beslissing van de moderatie, alles in 1 topic en geen banpunten.

Hypochonder
14 februari 2017, 14:10
Wat zal demonen doen eens hij niet meer over De Wever en N-VA mag berichten?

eno2
14 februari 2017, 14:11
ik veronderstel dat hij geen banpunten heeft gekregen.

Nee natuurlijk niet. Enkel Eno krijgt banpunten voor het verplaatsen van één (1) draadje...


Goede beslissing van de moderatie, alles in 1 topic en geen banpunten.

Absoluut. Enkel Eno krijgt banpunten voor het verplaatsen van één (1) draadje...


Natuurlijk weten we niet of Demonen ook soms niet één (1) banpunt gekregen heeft voor het verplaatsen van zeven (7) draadjes.

Hallo? Demonen?

eno2
14 februari 2017, 14:16
Wat zal demonen doen eens hij niet meer over De Wever en N-VA mag berichten?En waarom zou dat niet mogen? Wat krijgen we nu?

Ja hij heeft al eens een berichtbeperking gekregen. Over ambtenaren, dacht ik.

Maar aan die beperkingen wordt zelden de hand gehouden. Ik denk aan en xxx en xxx die ook beperkingen kregen.

zonbron
14 februari 2017, 14:19
ik veronderstel dat hij geen banpunten heeft gekregen. Zonder hem zou het dan ook zeer saai zijn hier.

Goede beslissing van de moderatie, alles in 1 topic en geen banpunten.

Alles in 1 draad bedoelt U?

Geen idee. Ik merk demonen haast niet op. Lijkt me enkel in binneland te posten.

verder: de moderatie is dan ook van deze tijd, maar toch onpartijdig. Een opsteker waard

eno2
14 februari 2017, 14:31
onpartijdig. Alarm: mogelijks een alternative fact

zonbron
14 februari 2017, 14:32
Als ik nadenk over de beslissing van de moderatie om (voorlopig) geen nieuwe leden toe te laten denk ik maar dat hier onder wat rest, wat blijft, een bepaalde sfeer moet ontstaan...

Zodat wij en vooral niet enkel en alleen de moderatie de nieuwkomers op gepaste wijze opvangen.

Dit gezegd zijnde geeft deze nieuwkomersblock me wel enigszins een claustrofobisch gevoel.

In een dynamisch politiek forum moet iedereen info kunnen aanbrengen, ASAP.

Mss. moet men enige redelijk onpartijdige personen zoeken, 'minimods' die dubbelnicks en K&K blokkeren... en het sluis terug openzetten. Haast is er uiteraard niet bij.

zonbron
14 februari 2017, 14:33
Alarm: mogelijks een alternative fact

U bent kandidaat gematigde minimod?

Dadeemelee
14 februari 2017, 14:57
Als ik nadenk over de beslissing van de moderatie om (voorlopig) geen nieuwe leden toe te laten denk ik maar dat hier onder wat rest, wat blijft, een bepaalde sfeer moet ontstaan...

Zodat wij en vooral niet enkel en alleen de moderatie de nieuwkomers op gepaste wijze opvangen.

Dit gezegd zijnde geeft deze nieuwkomersblock me wel enigszins een claustrofobisch gevoel.

In een dynamisch politiek forum moet iedereen info kunnen aanbrengen, ASAP.

Mss. moet men enige redelijk onpartijdige personen zoeken, 'minimods' die dubbelnicks en K&K blokkeren... en het sluis terug openzetten. Haast is er uiteraard niet bij.

Dat zou hier schoon worden. Van die 'onafhankelijke' en 'objectieve' minimods. Noem ze zo eens ééntje op uit de huidige forumleden die daarvoor in aanmerking komt :rofl:

vlijmscherp
14 februari 2017, 15:02
Alles in 1 draad bedoelt U?

Geen idee. Ik merk demonen haast niet op. Lijkt me enkel in binneland te posten.

verder: de moderatie is dan ook van deze tijd, maar toch onpartijdig. Een opsteker waard

niemand is onpartijdig.

eno2
14 februari 2017, 15:35
Mss. moet men enige redelijk onpartijdige personen zoeken, 'minimods' die dubbelnicks en K&K blokkeren..

Misschien zijn de andere mods wel weg omdat ze zich minimods voelden?


en het sluis terug openzetten. Juist.

Haast is er uiteraard niet bij.Niet juist.

Eyjafjallajökull
14 februari 2017, 15:40
Dat zou hier schoon worden. Van die 'onafhankelijke' en 'objectieve' minimods. Noem ze zo eens ééntje op uit de huidige forumleden die daarvoor in aanmerking komt :rofl:

Jou zie ik dat wel naar eer en geweten doen :-P

Dadeemelee
14 februari 2017, 15:41
Jou zie ik dat wel naar eer en geweten doen :-P

Voila ik heb al 1 stem. Wacht maar, ik zal in eer en geweten oordelen ;-):twisted:

eno2
14 februari 2017, 15:42
Dat zou hier schoon worden. Van die 'onafhankelijke' en 'objectieve' minimods. Noem ze zo eens ééntje op uit de huidige forumleden die daarvoor in aanmerking komt :rofl:Die zijn dan ook nog geen mod. Als mod kan je redelijke onpartijdig te werk gaan, als het goed is, redelijk onafhankelijk van jouw sympathieën en antipathieën. Dat doe je als gewoon forumlid niet.

Het systeem van vele vrijwilligers als mod draagt mijn voorkeur weg. Dat was vroeger zo. Waarom-waardoor is het ineengestort?

eno2
14 februari 2017, 15:51
U bent kandidaat gematigde minimod?


8O8O8O
Nog niet eens voor gematigd "supermod".
Nog los van mijn botsingen daarmee snap ik niet dat iemand dat onbezoldigd langdurig kan uithouden op een groot forum.


Maar je zou inderdaad een vrijwilliger op het crushen van ontwijkingsnickers kunnen zetten om het probleem van het blokkeren van nieuwkomers op te lossen. De vraag is dan dezelfde: Wie bij zijn normale verstand wil dit dag in dag uit vrijwillig doen?

Eduard Khil
14 februari 2017, 15:53
Eno heeft gelijk. Demonen moet van punten krijgen. Liefst twintig of zo

zonbron
14 februari 2017, 15:53
Dat zou hier schoon worden. Van die 'onafhankelijke' en 'objectieve' minimods. Noem ze zo eens ééntje op uit de huidige forumleden die daarvoor in aanmerking komt :rofl:

Als mod volgt U de regels op en past die op de beste wijze mogelijk toe.

Nee dus. U bent geen mogelijke kandidaat. U weet wel waarom. :-P

eno2
14 februari 2017, 15:53
Voila ik heb al 1 stem. Wacht maar, ik zal in eer en geweten oordelen ;-):twisted:

+1

Eyjafjallajökull
14 februari 2017, 15:58
Eno heeft gelijk. Demonen moet van punten krijgen. Liefst twintig of zo

Ik wil ook vanpunten !

http://www.myateamvan.com/images/new_van.jpg

zonbron
14 februari 2017, 15:58
niemand is onpartijdig.

Het meeste kuddevolk is onpartijdig, ze laten zich leiden door de wind...

Ik ben tevens niet onpartijdig, maar kan me wel onpartijdig opstellen.

eno2
14 februari 2017, 16:01
Wordt dat hier een "Stel je kandidaat voor Mod en nomineer de bekwaamste"-draad?:lol:

De bekwaamste zijn de beste forumleden.

Anyhow, we hebben er een. Waarom hem niet al het werk laten doen?
A ja, omdat hij het forum dichtgegooid heeft wegens overbelast....Pardon.

Dadeemelee
14 februari 2017, 16:17
+1

2 stemmen. Mijn regel zal zijn: streng maar rechtvaardig.

Streng voor de rechtsen
Rechtvaardig voor de linksen :lol:

eno2
14 februari 2017, 16:23
2 stemmen. Mijn regel zal zijn: streng maar rechtvaardig.

Streng voor de rechtsen
Rechtvaardig voor de linksen :lol:

Beter juist zijn. 1 categorie aanhouden is gemakkelijker dan 4.

Henri1
14 februari 2017, 16:37
Zomaar even zeven draden van demonen werden zopas afgevoerd naar het juiste katern. Gelukkig voor demonen bleven er nog vier draden staan op de eerste bladzijde.

http://forum.politics.be/forumdisplay.php?s=&daysprune=&f=13

Hoeveel strafpunten wegens posten in de verkeerde katern zou dat demonen hebben opgeleverd?

Dat laatste vindt u eventueel prettig ?

zonbron
14 februari 2017, 17:00
Wordt dat hier een "Stel je kandidaat voor Mod en nomineer de bekwaamste"-draad?:lol:

De bekwaamste zijn de beste forumleden.

Anyhow, we hebben er een. Waarom hem niet al het werk laten doen?
A ja, omdat hij het forum dichtgegooid heeft wegens overbelast....Pardon.

Ja. Dit forum moet opnieuw leden aanvaarden, maar niet voordat de basis terug juist zit.

Trouwens zit er hier niemand te wachten op de zoveelste jihadist die er op los kan gaan.

eno2
14 februari 2017, 17:03
Ja. Dit forum moet opnieuw leden aanvaarden, maar niet voordat de basis terug juist zit.

.
Je hebt zeker en vast een persoonlijk eliminatielijstje in gedachte?

eno2
14 februari 2017, 17:04
Dat laatste vindt u eventueel prettig ?

Ik zou het niet leuk vinden ik wel en hij niet.

Knuppel
14 februari 2017, 17:11
Je hebt zeker en vast een persoonlijk eliminatielijstje in gedachte?


Ervaring in verband met elimineren kan iedereen op doen via het succesvolle forum van Eno.

zonbron
14 februari 2017, 17:24
Je hebt zeker en vast een persoonlijk eliminatielijstje in gedachte?

Ga eens naar het strand... zwemmen, vissen, liefst duiken... een meisje of stoere vent op leeftijd leren kennen. Liefst geen stranddobberaraars uiteraard, dat gaat te gemakkelijk.

Het zal U wel gaan. ;-)

Peche
14 februari 2017, 19:24
De zeven demonen van Demonen.

eno2
14 februari 2017, 22:27
Ga eens naar het strand.
Betuttel eens iemand.

Jay-P.
15 februari 2017, 00:57
Voila ik heb al 1 stem. Wacht maar, ik zal in eer en geweten oordelen ;-):twisted:Uitstekend idee om narcistisch geslijmbal te situeren... voor zover nodig van 1 of 2 bedoel ik.

kelt
15 februari 2017, 06:49
Ik begin die anti N-VA draadjes al een beetje te missen in binnenland.
Het gaf een beetje zekerheid,een zekere struktuur,in het forumleven.....:-(