PDA

View Full Version : Links extremist/terrorist poogde trein met kernafval te ontsporen met eigen lichaam


Raven
8 november 2004, 14:04
Een 23-jarige Links-Extremist die zich in het Franse Avricourt had vastgeketend aan het spoor is doodgereden door een trein met kernafval. De trein reed beide benen van de zelfmoordterrorist af, maar bleef stevig in het spoor. De man kon nog gereanimeerd worden, maar overleed gelukkig kort erna.

De trein met nucleaire reststoffen werd reeds eerder geblokkeerd in Laneuvilledevant-Nancy, waar twee mede-extremisten zich hadden vastgemaakt aan het spoor. Het konvooi vertrok zaterdag vanuit de spoorwegterminal van de Franse opwerkingsfabriek Cogema naar Gorleben in het noorden van Duitsland waar het materiaal wordt onderzocht, verwerkt en opgeslagen.

------------

Dit kan dus niet op, treinen met zulk gevaarlijk potentieel hinderen om hun bestemming te bereiken. Als zulke treinen moet blijven staan, zijn ze bloodgesteld aan een enorm veiligheidsrisico (diefstal, aanslag, enz...). De dood van deze extremist was dan ook rechtvaardig, en mag voor mijn part een precedent zijn voor de toekomst om op gepaste wijze met zulke mensen om te gaan.

Piet Hein
8 november 2004, 14:08
De man kon nog gereanimeerd worden, maar overleed gelukkig kort erna.
8OIs dat echt nodig om dat zo te zeggen iemand dood wensen omwille dat hij anderdenkend is dan u is dat niet te ver.

maddox
8 november 2004, 14:25
Ik zou zo zeggen, voor een zwaar geladen trein gaan liggen is vragen om dood te gaan.

En daarbij dan nog willen voor elkaar krijgen dan een trein geladen met radioactief materiaal ontspoort en zo de potentie heeft grote gebieden onleefbaar te maken, dat klinkt niet echt milieuvriendelijk.

Met andere woorden. Als die persoon geen nageslacht heeft nomineer ik deze idioot voor een Darwin Award.
Ik wou die persoon niet dood, maar ik heb er ook geen medelijden.

Raven
8 november 2004, 14:52
8OIs dat echt nodig om dat zo te zeggen iemand dood wensen omwille dat hij anderdenkend is dan u is dat niet te ver.
Ik heb daar geen compassie mee. Andersdenkend zijn is één ding, maar zo die treinen pogen te saboteren is iets anders. En waarschijnlijk nog hopen dat als er iets zou gebeurd zijn met die lading, dat men het nog op kernenergie zou steken ook.

Kerntransporten zijn al zéér gevaarlijk, voor de bestuurders als voor het milieu en de menselijke wereld, zonder dat nog eens zulke saboteurs de zaken nog erger moeten maken.

Piet Hein
8 november 2004, 15:22
denkt gij dat een menselijklichaam een trein kan doen ontsporen met een auto gaat dat nog heel moeilijk.

maddox
8 november 2004, 15:28
denkt gij dat een menselijklichaam een trein kan doen ontsporen met een auto gaat dat nog heel moeilijk.

Wij denken dat niet, maar zo'n jointrollende, paddovretende eco-idioot blijkbaar wel.

Tot ze eens op het geniale idee komen een slijptol mee te zeulen, om een stuk spoor te verwijderen. Gelukkig lijkt dat op werken, en laat net nu "fransoos" en "links" een dubbelop allergie voor werken zijn.

Koenraad Maesschalck
8 november 2004, 15:33
Een 23-jarige Links-Extremist die zich in het Franse Avricourt had vastgeketend aan het spoor is doodgereden door een trein met kernafval. De trein reed beide benen van de zelfmoordterrorist af, maar bleef stevig in het spoor. De man kon nog gereanimeerd worden, maar overleed gelukkig kort erna.

De trein met nucleaire reststoffen werd reeds eerder geblokkeerd in Laneuvilledevant-Nancy, waar twee mede-extremisten zich hadden vastgemaakt aan het spoor. Het konvooi vertrok zaterdag vanuit de spoorwegterminal van de Franse opwerkingsfabriek Cogema naar Gorleben in het noorden van Duitsland waar het materiaal wordt onderzocht, verwerkt en opgeslagen.

------------

Dit kan dus niet op, treinen met zulk gevaarlijk potentieel hinderen om hun bestemming te bereiken. Als zulke treinen moet blijven staan, zijn ze bloodgesteld aan een enorm veiligheidsrisico (diefstal, aanslag, enz...). De dood van deze extremist was dan ook rechtvaardig, en mag voor mijn part een precedent zijn voor de toekomst om op gepaste wijze met zulke mensen om te gaan.
:twisted: Inderdaad.
De linksen ruimen zichzelf op.

Herr Flick
8 november 2004, 15:58
Ja 't is zonde voor die naieve linkiewinkie natuurlijk maar treinen tegenhouden met de blote handen, is iets voor superman.

Bovendien is het tegenhouden van dergelijke transporten gewoon levensgevaarlijk die idioot speelde inderdaad met de levens van honderdduizenden mensen, ! als dat ding uit de rails geraakt en om een of andere reden scheurt de hyperbeveiligde container, dan zitte met een serieus probleem !

Dan hebde de komende 200 jaar geen straatverlichting meer nodig in heel de regio.

Herr Flick
8 november 2004, 16:01
denkt gij dat een menselijklichaam een trein kan doen ontsporen met een auto gaat dat nog heel moeilijk.


Dat hangt van de omstandigheden af, een stom stuk staal of nen treinbiel die in ne wissel vliegt kan voldoende zijn om nen trein, uit de sporen te trekken.

Zeker als die trein snelheid heeft.

Zie het accident van zaterdag in Engeland 7 dooien omdat er ne lul beslist zelfmoord te plegen...

Leviathan
8 november 2004, 16:52
Ja 't is zonde voor die naieve linkiewinkie natuurlijk maar treinen tegenhouden met de blote handen, is iets voor superman.

Bovendien is het tegenhouden van dergelijke transporten gewoon levensgevaarlijk die idioot speelde inderdaad met de levens van honderdduizenden mensen, ! als dat ding uit de rails geraakt en om een of andere reden scheurt de hyperbeveiligde container, dan zitte met een serieus probleem !

Dan hebde de komende 200 jaar geen straatverlichting meer nodig in heel de regio.

Zo'n container gaat echt niet scheuren als de trein ontspoort. Er zijn testen gedaan waarbij een zware locomotief op topsnelheid ertegen botste en hij was nog niet open.

In ieder geval, ik heb niet het minste medelijden met de activist. Hij is gestraft voor zijn oneindige domheid.

Turkje
8 november 2004, 17:00
Greenpeace heeft weeral een dooie op zijn naam. Misschien wordt het eens de tijd om de strijd aan te bieden met het eco-terrorisme?

:grin:

Herr Flick
8 november 2004, 17:00
Zo'n container gaat echt niet scheuren als de trein ontspoort. Er zijn testen gedaan waarbij een zware locomotief op topsnelheid ertegen botste en hij was nog niet open.

In ieder geval, ik heb niet het minste medelijden met de activist. Hij is gestraft voor zijn oneindige domheid.


Doe die test 200 keer en er zal niks gebeuren, en net de 201 'ste keer is er iets anders dan de keren ervoor, en hebde het zitten.

Ik heb persoonlijk genoeg vertrouwen in zo'n trein, die is ongetwijfeld gemaakt om flink wat durk te weerstaan, maar wat gebeurd er als zo'n container doet wat hij niet mag of zogezegd niet kan doen, het blijft een ding door mensen gemaakt, dat weliswaar oersterk is, maar dat ook onderhevig is aan roest, metaalmoeheid, warmte (het opervlak warmt op door de straling, ge moet niet vragen wat voor een smeerlapperij dat er inzit... ) De ingenieur die hen ontworpen heeft zal wel met alles rekening gehouden hebben, maar hoe lang kan zo'n ding een hevige brand weerstaan ?

Stel dat dat ontspoort en in een trein met god weet welk product beland dat begint te branden, ... of dat de mechanische slag zo groot is en bv, op een zwak punt geconcentreerd dat je toch een lek hebt...

KAA Gent
8 november 2004, 18:12
Stop de nucleaire engergie. Het is een schande.
Maar, ja tis goedkoper hé.

cor
8 november 2004, 18:19
"" Links extremist/terrorist poogde trein met kernafval te ontsporen met eigen lichaam""

Met ne rechtse moet ge da natuurlijk ni proberen. Da's alleen maar lucht.

Piet Hein
8 november 2004, 18:54
De actie op zich vond wel vrij marginaal maar dat neemt nog niet weg dat ik dat erg vind wat er met die jongen gebeurd is.

illwill
8 november 2004, 19:01
Ik wist niet dat er mensen op aarde rondliepen die geloofden dat ze een weet ik hoeveel ton zware trein van de rails kon laten rijden met zijn eigen lichaam. Te veel terminator gekeken vrees ik. Trouwens zelfs de terminator zou in frut vanéén liggen.

TomB
8 november 2004, 20:49
Zo'n container gaat echt niet scheuren als de trein ontspoort. Er zijn testen gedaan waarbij een zware locomotief op topsnelheid ertegen botste en hij was nog niet open.

Ballekes.

TomB
8 november 2004, 20:51
Ik wist niet dat er mensen op aarde rondliepen die geloofden dat ze een weet ik hoeveel ton zware trein van de rails kon laten rijden met zijn eigen lichaam. Te veel terminator gekeken vrees ik. Trouwens zelfs de terminator zou in frut vanéén liggen.

Ik denk dat die kerel vooral dacht dat de machinist wel zou stoppen.

Peace
8 november 2004, 21:25
Die linkse extremist heeft in elk geval bewezen dat treinen met kernafval gevaarlijk kunnen zijn. 8)

Geertje
8 november 2004, 21:29
De actie op zich vond wel vrij marginaal maar dat neemt nog niet weg dat ik dat erg vind wat er met die jongen gebeurd is.Heel erg, maar wel zelf gezocht. Iemand had die jongen toch moeten zeggen wat de impact is van zijn daad voor het te laat was.

Westland New Post
8 november 2004, 22:07
Een 23-jarige Links-Extremist die zich in het Franse Avricourt had vastgeketend aan het spoor is doodgereden door een trein met kernafval. De trein reed beide benen van de zelfmoordterrorist af, maar bleef stevig in het spoor. De man kon nog gereanimeerd worden, maar overleed gelukkig kort erna.

De trein met nucleaire reststoffen werd reeds eerder geblokkeerd in Laneuvilledevant-Nancy, waar twee mede-extremisten zich hadden vastgemaakt aan het spoor. Het konvooi vertrok zaterdag vanuit de spoorwegterminal van de Franse opwerkingsfabriek Cogema naar Gorleben in het noorden van Duitsland waar het materiaal wordt onderzocht, verwerkt en opgeslagen.

------------

Dit kan dus niet op, treinen met zulk gevaarlijk potentieel hinderen om hun bestemming te bereiken. Als zulke treinen moet blijven staan, zijn ze bloodgesteld aan een enorm veiligheidsrisico (diefstal, aanslag, enz...). De dood van deze extremist was dan ook rechtvaardig, en mag voor mijn part een precedent zijn voor de toekomst om op gepaste wijze met zulke mensen om te gaan.


Wééral een links-extremist minder... :drinking: :rofl: :rofl: :rofl:

Leviathan
8 november 2004, 22:35
Stop de nucleaire engergie. Het is een schande.
Maar, ja tis goedkoper hé.

Heb jij een alternatief dat evenveel energie oplevert? Zo ja, kom ermee voor de dag en zo nee, hou je kop!

MT
8 november 2004, 22:54
8OIs dat echt nodig om dat zo te zeggen iemand dood wensen omwille dat hij anderdenkend is dan u is dat niet te ver.Alé, speciaal voor jou zullen we het dan veranderen.

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Raven
De man kon nog gereanimeerd worden, maar overleed gelukkig héél lang erna



Zo kon hij nog wat langer lijden.

MT
8 november 2004, 23:18
Ja 't is zonde voor die naieve linkiewinkie natuurlijk maar treinen tegenhouden met de blote handen, is iets voor superman.

Bovendien is het tegenhouden van dergelijke transporten gewoon levensgevaarlijk die idioot speelde inderdaad met de levens van honderdduizenden mensen, ! als dat ding uit de rails geraakt en om een of andere reden scheurt de hyperbeveiligde container, dan zitte met een serieus probleem !

Dan hebde de komende 200 jaar geen straatverlichting meer nodig in heel de regio.Waarmee nog maar eens bewezen wordt, dat linksen, niet de intelligente hooggeschoolden zijn waarvoor ze zichzelf zo graag uitgeven.
Maar eerder een marginaal groepje met kromme, verdoofde hersens waar redeloos geweld geboren wordt.

gm10
8 november 2004, 23:20
Een 23-jarige Links-Extremist die zich in het Franse Avricourt had vastgeketend aan het spoor is doodgereden door een trein met kernafval. De trein reed beide benen van de zelfmoordterrorist af, maar bleef stevig in het spoor. De man kon nog gereanimeerd worden, maar overleed gelukkig kort erna.

De trein met nucleaire reststoffen werd reeds eerder geblokkeerd in Laneuvilledevant-Nancy, waar twee mede-extremisten zich hadden vastgemaakt aan het spoor. Het konvooi vertrok zaterdag vanuit de spoorwegterminal van de Franse opwerkingsfabriek Cogema naar Gorleben in het noorden van Duitsland waar het materiaal wordt onderzocht, verwerkt en opgeslagen.

------------

Dit kan dus niet op, treinen met zulk gevaarlijk potentieel hinderen om hun bestemming te bereiken. Als zulke treinen moet blijven staan, zijn ze bloodgesteld aan een enorm veiligheidsrisico (diefstal, aanslag, enz...). De dood van deze extremist was dan ook rechtvaardig, en mag voor mijn part een precedent zijn voor de toekomst om op gepaste wijze met zulke mensen om te gaan.
LOL

en als ik concludeer dag extreem rechts gedachtengoed nog gevaarlijker is voor kinderen, mag ik vanaf nu hopen dat elke gast op een vb-pensenkermis een hartaanval krijgt? leuk :thumbsup:

tutifruti
8 november 2004, 23:22
Zelfs linkse extremisten zullen niet zo dom zijn om te denken dat ze een trein kunnen laten ontsporen door op het spoor te liggen. Zijn bedoeling was dus de trein tegen te houden, wat voor hem jammer genoeg niet gelukt is. Waarom je hem dan direct een terrorist moet noemen weet ik niet, actievoerder zou voor mij wel volstaan.
Nu vind ik zelf als linkse dat kernenergie voorlopig nog moet blijven doorgaan, zolang er geen volwaardige alternatieven bestaan.
Ik beschouw het voorval dus als een spijtig ongeluk.

gm10
8 november 2004, 23:23
Waarmee nog maar eens bewezen wordt, dat linksen, niet de intelligente hooggeschoolden zijn waarvoor ze zichzelf zo graag uitgeven.
Maar eerder een marginaal groepje met kromme, verdoofde hersens waar redeloos geweld geboren wordt.
vreemd genoeg zijn de mensen met de hogere IQ's meestal wel links
misschien moeten we de wereld doen draaien op mensen met een IQ van max. 100 :roll:

gm10
8 november 2004, 23:24
Heb jij een alternatief dat evenveel energie oplevert? Zo ja, kom ermee voor de dag en zo nee, hou je kop!
Vrije meningsuiting, enkel een VB-recht ;-)?

gm10
8 november 2004, 23:25
Wééral een links-extremist minder... :drinking: :rofl: :rofl: :rofl:
ben jij die homo die met zijn knuppel op de foto stond?

MT
8 november 2004, 23:32
"" Links extremist/terrorist poogde trein met kernafval te ontsporen met eigen lichaam""

Met ne rechtse moet ge da natuurlijk ni proberen. Da's alleen maar lucht.


Kan het misschien niet zijn dat een rechtse zo dom niet is om een trein te willen stoppen met zijn lichaam? Maar wat trek ik het mij aan? Zo wordt de linkerzijde weer wat uitgedund, wat een geruststelling dat er weer een terrorist minder rondloopt.8)

MT
8 november 2004, 23:36
Ik denk dat die kerel vooral dacht dat de machinist wel zou stoppen.
Al een geluk dat die in't slaap gevallen was.:lol:

MT
8 november 2004, 23:43
Zelfs linkse extremisten zullen niet zo dom zijn om te denken dat ze een trein kunnen laten ontsporen door op het spoor te liggen. Zijn bedoeling was dus de trein tegen te houden, wat voor hem jammer genoeg niet gelukt is. Waarom je hem dan direct een terrorist moet noemen weet ik niet, actievoerder zou voor mij wel volstaan.
Nu vind ik zelf als linkse dat kernenergie voorlopig nog moet blijven doorgaan, zolang er geen volwaardige alternatieven bestaan.
Ik beschouw het voorval dus als een spijtig ongeluk.
Met zijn lichaam? Ja inderdaad hij is niet zo dom.:lol:
En een terrorist voert geen actie?:?

MT
8 november 2004, 23:45
vreemd genoeg zijn de mensen met de hogere IQ's meestal wel links
misschien moeten we de wereld doen draaien op mensen met een IQ van max. 100 :roll:
Bron?

Pat
8 november 2004, 23:45
De hoeveelheid energie die vrijkomt bij de crematie van deze zelfmoordecologist zal helaas onvoldoende zijn om kernenergie te vervangen.

Pat
8 november 2004, 23:46
vreemd genoeg zijn de mensen met de hogere IQ's meestal wel links
misschien moeten we de wereld doen draaien op mensen met een IQ van max. 100 :roll:
Ik ben bang voor zij die denken in termen van "Ubermensch" en "Untermensch"

MT
8 november 2004, 23:50
De hoeveelheid energie die vrijkomt bij de crematie van deze zelfmoordecologist zal helaas onvoldoende zijn om kernenergie te vervangen.
Geef hem aan "Groen!" die kunnen hem recycleren.:robot:

gm10
9 november 2004, 00:06
Bron?
Vlaanderen.

gm10
9 november 2004, 00:06
Ik ben bang voor zij die denken in termen van "Ubermensch" en "Untermensch"
Ik ook.

Hexa
9 november 2004, 01:06
Wééral een links-extremist minder... :drinking: :rofl: :rofl: :rofl:
Als jij morgen doodgereden wordt ga ik er ook ene drinke, weeral een steuntrekkende minder.

Hoe kun je nu zo ziek zien om blij te zijn dat er iemand dood is? Ook als ben je het totaal niet met hem eens (zoals ik).

maddox
9 november 2004, 02:28
Tja , er zijn nu eenmaal minder subtiele figuren op deze wereld.

Maar om de waarheid te zeggen, ik vind het heel spijtig. Dat er geen hoopje volk is gaan voorliggen. Er zijn veel te veel mensen om door moeder aarde onderhouden te worden zonder haar pijn te doen.

Dus als alle milieuactivisten die het echt menen zich opstapelen voor zo'n trein zodanig ie wel ontspoort, of zich op een schip met soortgelijk transport gaan stapelen tot het zinkt ,dan doen ze effectief iets goed.

maar kom, dat is mijn cynisme.

Peace
9 november 2004, 05:29
Zelfs linkse extremisten zullen niet zo dom zijn om te denken dat ze een trein kunnen laten ontsporen door op het spoor te liggen. Zijn bedoeling was dus de trein tegen te houden, wat voor hem jammer genoeg niet gelukt is. Waarom je hem dan direct een terrorist moet noemen weet ik niet, actievoerder zou voor mij wel volstaan.
Nu vind ik zelf als linkse dat kernenergie voorlopig nog moet blijven doorgaan, zolang er geen volwaardige alternatieven bestaan.
Ik beschouw het voorval dus als een spijtig ongeluk.
Dit spijtig voorval had voorkomen kunnen worden wanneer die linkse jongeren niet dermate geïndroctrineerd zouden worden door een aantal linkse leiders die zelf niet het vuile werk doen maar enkel daar opduiken waar een camera staat.

Herr Flick
9 november 2004, 07:44
Stop de nucleaire engergie. Het is een schande.
Maar, ja tis goedkoper hé.


En millieuvriendelijker ! ! !

Herr Flick
9 november 2004, 07:46
Ik denk dat die kerel vooral dacht dat de machinist wel zou stoppen.

Heeft ie ook gedaan, ... maar de remafstand van zo'n dingen is nogal lang.

Herr Flick
9 november 2004, 07:52
vreemd genoeg zijn de mensen met de hogere IQ's meestal wel links
misschien moeten we de wereld doen draaien op mensen met een IQ van max. 100 :roll:


Ik heb eerder de indruk dat linksen vooral mensen zijn die denken dat ze een hoog IQ hebben, of daar in elk geval graag mee uitpakken, bovendien denken ze ook nog eens dat ze met zo'n hoog IQ alles weten...

Liever een boerke met wat gezond verstand gm10, Dan had dien debiel geweten dat voor nen trein gaan liggen gevaarlijk is, en dat remafstanden van treinen meer dan 1 km kunnen bedragen, zeker als't spoor wa vettig ligt afgevallen bladeren enz...

Bovendien had hij dan misschien beseft, dat dat nu eenmaal een nadeel is van propere kernenergie, ge hebt daar wa lichtgevend afval van maar het is nog altijd beter dan olie , kolen en gas verbranden.

Met zijn IQ van meer dan 100 is hij ver gekomen...

Herr Flick
9 november 2004, 07:55
De hoeveelheid energie die vrijkomt bij de crematie van deze zelfmoordecologist zal helaas onvoldoende zijn om kernenergie te vervangen.


Ze hadden hem misschien beter opgewerkt in da fabriek, ;-)

Geertje
9 november 2004, 09:18
vreemd genoeg zijn de mensen met de hogere IQ's meestal wel links
misschien moeten we de wereld doen draaien op mensen met een IQ van max. 100 :roll:

:rofl: :rofl:

Links kan het niet laten om zichzelf als ubermenschen te zien.

snoodaard
9 november 2004, 11:59
Wij denken dat niet, maar zo'n jointrollende, paddovretende eco-idioot blijkbaar wel.

Tot ze eens op het geniale idee komen een slijptol mee te zeulen, om een stuk spoor te verwijderen. Gelukkig lijkt dat op werken, en laat net nu "fransoos" en "links" een dubbelop allergie voor werken zijn.:rofl:

gm10
9 november 2004, 12:09
Ik heb eerder de indruk dat linksen vooral mensen zijn die denken dat ze een hoog IQ hebben, of daar in elk geval graag mee uitpakken, bovendien denken ze ook nog eens dat ze met zo'n hoog IQ alles weten...

Liever een boerke met wat gezond verstand gm10, Dan had dien debiel geweten dat voor nen trein gaan liggen gevaarlijk is, en dat remafstanden van treinen meer dan 1 km kunnen bedragen, zeker als't spoor wa vettig ligt afgevallen bladeren enz...

Bovendien had hij dan misschien beseft, dat dat nu eenmaal een nadeel is van propere kernenergie, ge hebt daar wa lichtgevend afval van maar het is nog altijd beter dan olie , kolen en gas verbranden.

Met zijn IQ van meer dan 100 is hij ver gekomen...
Wie zegt dat hij een IQ van meer dan 100 had? Mij lijkt het van niet. Bovendien vind ik het ook onzin, kernenergie is de beste manier om in onze energie te voorzien op middellange termijn.

Nog maar eens mijn uitspraak uitleggen. Intelligente mensen zijn om de 1 of andere reden vaker links. Dit wil niet zeggen dat mensen met een lager IQ (a) niet links kunnen zijn en (b) zeker niet dat een lager IQ hebben gelijk staat aan een "untermensch" zijn. Het IQ is slechts 1 karakeristiek van een persoon. Al bij al verrast met mij echter niet dat het alweer de rechtse rukkers zijn die direct teruggrijpen naar termen als untermensch als ubermensch. Blijkbaar moeten zij kunnen terugvallen op een erg simplistische manier van denken om hun observaties enigszins te kunnen verwerken.

Westland New Post
9 november 2004, 14:57
Als jij morgen doodgereden wordt ga ik er ook ene drinke, weeral een steuntrekkende minder.

Hoe kun je nu zo ziek zien om blij te zijn dat er iemand dood is? Ook als ben je het totaal niet met hem eens (zoals ik).


Ik heb persoonlijk zéér weinig respect voor alles wat links is. De schade die zijn onze samenleving hebben toegebracht is reeds onherstelbaar. Wel tof om weten dat gij een ultra-liberale egoïstisch Amerikaanse sociale zekerheidsmodel bepleit.

Herr Flick
9 november 2004, 15:03
Wie zegt dat hij een IQ van meer dan 100 had? Mij lijkt het van niet. Bovendien vind ik het ook onzin, kernenergie is de beste manier om in onze energie te voorzien op middellange termijn.

Nog maar eens mijn uitspraak uitleggen. Intelligente mensen zijn om de 1 of andere reden vaker links. Dit wil niet zeggen dat mensen met een lager IQ (a) niet links kunnen zijn en (b) zeker niet dat een lager IQ hebben gelijk staat aan een "untermensch" zijn. Het IQ is slechts 1 karakeristiek van een persoon. Al bij al verrast met mij echter niet dat het alweer de rechtse rukkers zijn die direct teruggrijpen naar termen als untermensch als ubermensch. Blijkbaar moeten zij kunnen terugvallen op een erg simplistische manier van denken om hun observaties enigszins te kunnen verwerken.

Ik heb het woord unter en uber niet in de mond genomen, ... mij stoot het alleen tegen de borst dat je beweert dat linksen doorgaans (slimmer, inteligenter, intelectueeler ... zouden zijn... )

Als ik dan zie wat voor een stupiede dingen sommige linkse accademici kunnen zeggen omdat ze gewoon geen kneit verstand in hunnen bol hebben, of het wel hebben maar het niet gebruiken omdat ze zichzelf toch zo goed vinden, vraag ik mezelf soms af wat ze met dat IQ toch telkens willen uitdrukken.

Bovendien gaat het hier over testen die perfect manipuleerbaar zijn, en hoegenaamd niet aantonen hoe iemand denkt.

Mij heeft tot nu toch niemand onder de indruk kunnen brengen met zijn of haar IQ, sommige gewone mensen die nadenken voor ze iets doen of zeggen daarintegen...

gm10
9 november 2004, 15:08
Ik heb het woord unter en uber niet in de mond genomen, ... mij stoot het alleen tegen de borst dat je beweert dat linksen doorgaans (slimmer, inteligenter, intelectueeler ... zouden zijn... )
Ik zie niet in waarom dat je tegen de borst zou stoten, want ik heb dat nooit ofte nooit gezegd.

Als ik dan zie wat voor een stupiede dingen sommige linkse accademici kunnen zeggen omdat ze gewoon geen kneit verstand in hunnen bol hebben, of het wel hebben maar het niet gebruiken omdat ze zichzelf toch zo goed vinden, vraag ik mezelf soms af wat ze met dat IQ toch telkens willen uitdrukken.

Bovendien gaat het hier over testen die perfect manipuleerbaar zijn, en hoegenaamd niet aantonen hoe iemand denkt.

Mij heeft tot nu toch niemand onder de indruk kunnen brengen met zijn of haar IQ, sommige gewone mensen die nadenken voor ze iets doen of zeggen daarintegen...
Jaja, akkoord.

Geertje
9 november 2004, 15:13
Wie zegt dat hij een IQ van meer dan 100 had? Mij lijkt het van niet. Bovendien vind ik het ook onzin, kernenergie is de beste manier om in onze energie te voorzien op middellange termijn.

Nog maar eens mijn uitspraak uitleggen. Intelligente mensen zijn om de 1 of andere reden vaker links. Dit wil niet zeggen dat mensen met een lager IQ (a) niet links kunnen zijn en (b) zeker niet dat een lager IQ hebben gelijk staat aan een "untermensch" zijn. Het IQ is slechts 1 karakeristiek van een persoon. Al bij al verrast met mij echter niet dat het alweer de rechtse rukkers zijn die direct teruggrijpen naar termen als untermensch als ubermensch. Blijkbaar moeten zij kunnen terugvallen op een erg simplistische manier van denken om hun observaties enigszins te kunnen verwerken.
Volgens welke hersenkronkel vind je dat intelligente mensen vaker links zijn ? Dit zal wel een puur emotionele telling geweest zijn, uitgevoerd door een linkse jongen die niet kon tellen.

Je tweede conclusie zegt al evenveel over je intelligente capaciteiten, klaarblijkelijk zijn de mensen van links goden, en rechts zijn de rukkers.

Je bent eigenlijk het prototype van de linkse jongen, te dom om helpen donderen, die het volkje van rechts maar minderwaardig vindt.

Maar proficiat, door de uitspraken van iemand zoals jij kunnen we toch nog eens goed lachen en bewijs je dat je toch nog van enig nut bent voor de maatschappij.

gm10
9 november 2004, 15:30
Volgens welke hersenkronkel vind je dat intelligente mensen vaker links zijn ? Dit zal wel een puur emotionele telling geweest zijn, uitgevoerd door een linkse jongen die niet kon tellen.
Uit onderzoek blijkt anders dat hogeropgeleiden minder vaak rechts stemmen.

Je tweede conclusie zegt al evenveel over je intelligente capaciteiten, klaarblijkelijk zijn de mensen van links goden, en rechts zijn de rukkers.
Neen, ik ben een linkse zak volgens de rechtsen. Wel dan zijn zij rechtse rukkers.

Je bent eigenlijk het prototype van de linkse jongen, te dom om helpen donderen, die het volkje van rechts maar minderwaardig vindt.
Minderwaardig niet. Ik vind het wel een beetje zielig dat zij altijd moeten teruggrijpen naar elementaire ideeen en concepten om de realiteit zoals ze die waarnemen enigszins te kunnen verwerken en catalogeren. Ik denk dat het ook wel met een zekere intellectuele luiheid en/of onzekerheid te maken heeft. Ik geloof dat dat recent nog in gelijkaardige termen bleek uit een AMerikaanse studie die de Bush-administratie (!) had besteld.

Maar proficiat, door de uitspraken van iemand zoals jij kunnen we toch nog eens goed lachen en bewijs je dat je toch nog van enig nut bent voor de maatschappij.
Je moet nu niet doen alsof je hebt zitten lachen, mijn vriend. Uit je post zou je eerder concluderen dat iemand in je rapen gescheten heeft ;-).

Hexa
9 november 2004, 17:09
Ik heb persoonlijk zéér weinig re
spect voor alles wat links is. De schade die zijn onze samenleving hebben toegebracht is reeds onherstelbaar. Wel tof om weten dat gij een ultra-liberale egoïstisch Amerikaanse sociale zekerheidsmodel bepleit.
Er is nog een groot verschil tussen weinig respect hebben en blij zijn dat iemand dood is. En nee ik heb er geen problemen mee dat werklozen een uitkering krijgen zolang ze er geen misbruik van maken. Het was dan ook eerder als een koekje van eigen deeg bedoeld.

Maara, blijkbaar vind jij dat amerikaans systeem zo erg, terwijl je zelf blij bent met iemand zijn dood; ik weet wat het ergste en het meest egoïstische is hoor...

En oh wee als ik jouw ergens een post zie plaatsen m.b.t. de moord op Theo van Gogh, want hij is vermoord door iemand die geen respect had voor de ander zijn mening, iemand zoals jij.

Westland New Post
9 november 2004, 17:12
Er is nog een groot verschil tussen weinig respect hebben en blij zijn dat iemand dood is. En nee ik heb er geen problemen mee dat werklozen een uitkering krijgen zolang ze er geen misbruik van maken. Het was dan ook eerder als een koekje van eigen deeg bedoeld.

Maara, blijkbaar vind jij dat amerikaans systeem zo erg, terwijl je zelf blij bent met iemand zijn dood; ik weet wat het ergste en het meest egoïstische is hoor...

En oh wee als ik jouw ergens een post zie plaatsen m.b.t. de moord op Theo van Gogh, want hij is vermoord door iemand die geen respect had voor de ander zijn mening, iemand zoals jij.

Ik respecteer in principe ieders mening zolang mijn mening maar niet bestreden wordt door de andere die ik geacht wordt te respecteren. De linksen hebben in hun bestaan sinds Marx nooit enige vorm van respect betoond t.a.v andere meningen. Vraagt u zich maar eens af waarom de linksen steeds met geweld proberen een rechtse betoging te verhinderen.

MT
10 november 2004, 15:28
Wie zegt dat hij een IQ van meer dan 100 had? Mij lijkt het van niet. Bovendien vind ik het ook onzin, kernenergie is de beste manier om in onze energie te voorzien op middellange termijn.

Nog maar eens mijn uitspraak uitleggen. Intelligente mensen zijn om de 1 of andere reden vaker links. Dit wil niet zeggen dat mensen met een lager IQ (a) niet links kunnen zijn en (b) zeker niet dat een lager IQ hebben gelijk staat aan een "untermensch" zijn. Het IQ is slechts 1 karakeristiek van een persoon. Al bij al verrast met mij echter niet dat het alweer de rechtse rukkers zijn die direct teruggrijpen naar termen als untermensch als ubermensch. Blijkbaar moeten zij kunnen terugvallen op een erg simplistische manier van denken om hun observaties enigszins te kunnen verwerken.
Nog maar eens mijn vraag stellen. Intelligente mensen voegen een bron bij hun posts, en gaan van de veronderstelling uit dat niet iedereen zomaar alles slikt als zoete koek. Zo kan iedereen zonder kennis hier komen aandraven met zijn eigen canard.:roll:
Kan u ons de bron geven van uw verhaal?

gm10
10 november 2004, 16:37
Nog maar eens mijn vraag stellen. Intelligente mensen voegen een bron bij hun posts, en gaan van de veronderstelling uit dat niet iedereen zomaar alles slikt als zoete koek. Zo kan iedereen zonder kennis hier komen aandraven met zijn eigen canard.:roll:
Kan u ons de bron geven van uw verhaal?
stond onlangs in de tjevengazet

eno2
13 november 2004, 14:47
@raven:

smakelijk

kelt
13 november 2004, 16:25
De moraal van het verhaal:

Het materiaal is ter bestemming aangekomen. 8)

In dit verband ben ik benieuwd welke Belgische regering het zelfverklaard moratorium op kernenergie zal ongedaan maken.....

Er is geen andere keus...

Tractebel,vroeger een in Belgie gebonden bedrijf,en hun Franse moeder Suez zijn juridisch niet gebonden aan die kerncentrales,het zijn gewoon "assets" die ze kunnen verkiezen te "dumpen"(bijvoorbeeld als Brussel te belachelijk doet,of denkt het zakendoen al te duur te maken)..

Er worden momenteel grote bedragen opzij gelegd,komende van de huidige kWh-prijs die we betalen ,om onze kerncentrales te ontmantelen.Maar het stomste wat we ooit kunnen doen is precies om die centrales helemaal te ontmantelen en vervolgens op die sites gewoon wat koeien te laten grazen....

Dan gaan ze in Ruien nog meer kolen en/of gas mogen stoken....leve Kyoto! :lol: