PDA

View Full Version : Proficiat Marine, zo hoort het !!!!!


Zipper
21 februari 2017, 13:44
Nogal wat anders dan al die kruiperige onderdanigheid van andere vrouwelijke politici, als ze islamitische landen bezoeken :

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170221_02742499

morte-vivante
21 februari 2017, 13:53
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden

de vuile muilekoek
21 februari 2017, 14:01
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden

Precies of we dat gewoon van zien zijn dat het gerespecteerd zou zijn...

PORSCHE
21 februari 2017, 14:06
Klasse! En dit gaat in haar eigen land enkel meer stemmen en respect opleveren. Daar kunnen de Belgische onderkruipers -voor allochtonen en tegen eigen bevolking- nog iets van leren. Ik hoop dat ze de presidentsverkiezingen zal winnen. Trump heeft al bewezen dat alles mogelijk is en doet zijn job veel beter dan die vorige klote neger. Nu is Marine in Frankrijk aan de beurt.

PORSCHE
21 februari 2017, 14:07
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd wordenNeen!!!!! Want vreemdelingen doen dat hier ook niet en spuwen op onze lokale gewoonten en gebruiken.

Voltian
21 februari 2017, 15:45
Neen!!!!! Want vreemdelingen doen dat hier ook niet en spuwen op onze lokale gewoonten en gebruiken.

Ja, vreemdelingen zijn .... euhm... profiteurs...

Veel geluk in uw pogingen om dan het huidig systeem te wijzigen. Mijn sociaal minimum als alleenstaande is 954 euro/maand. Dat krijg ik toch maandelijks op mijn rekening gestort. Tot de dag dat ze mij op pensioen zetten. Is dat in jouw ogen een intelligent zacht sociaal systeem of een gul systeem? Want zo zijn er duizenden in het huidige systeem. En die krijg je nooit meer aan het werk.

En noem het bluffen, pochen of wat dan ook maar mits wat bij te klussen verdien je massa's meer. Ik heb het al gezegd die 954 euro/maand is mijn zakgeld. Dit jaar zal ik een veelvoud verdienen aan old- en youngtimers. Plus de andere zaken die nog goed draaien maar ik nergens in de statuten sta. En dan nog een paar zaken die de volgende maanden volledig leeggezogen zullen zijn. Maar er zijn er ook die tuinen gaan onderhouden, bij mensen gaan schilderen en behangen, zelfs voor koerier spelen (kleine dringende plaketten met eigen wagen vervoeren), kinderopvang voor vrienden en kennissen ... Er is zoveel te verdienen zonder dat de fiscus er achter kan en zal komen. Dit jaar ga ik in mijn tweede woonst in Duitsland een groot bijgebouw en poolhouse bijzetten. Gaat er een controleur van hier daar mij komen zoeken als ik daar aan het bijbouwen ben?

#doesnotcompute #divisionbyzero


Zegt de term "Moral high ground" u iets?...

Bobke
21 februari 2017, 16:01
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden
Niet als ge u daarvoor moet laten onderdrukken.

Boduo
21 februari 2017, 17:57
Klasse! En dit gaat in haar eigen land enkel meer stemmen en respect opleveren. Daar kunnen de Belgische onderkruipers -voor allochtonen en tegen eigen bevolking- nog iets van leren. Ik hoop dat ze de presidentsverkiezingen zal winnen. Trump heeft al bewezen dat alles mogelijk is en doet zijn job veel beter dan die vorige klote neger. Nu is Marine in Frankrijk aan de beurt.

100 % akkoord !
Respect is iets wat de Belgische politiekertjes nauwelijks kennen.
Enkelen tonen wel respect maar anderen zijn de incarnatie van het tegenovergestelde. denk aan de NVAer Pol Vandendriessche, vrouwenbepotelaar & onderkruiper².

1207
21 februari 2017, 18:11
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden

moet ze zich dan maar ineens laten besnijden of voor 5 kamelen laten verkopen of laten uithuwelijken (al is daarvoor al veel te oud)

morte-vivante
21 februari 2017, 19:17
moet ze zich dan maar ineens laten besnijden of voor 5 kamelen laten verkopen of laten uithuwelijken (al is daarvoor al veel te oud)

Mooie stropop

Eurosceptic
21 februari 2017, 19:52
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden

Le Pen en ikzelf weigeren te accepteren dat het de norm moet zijn dat een vrouw haar lichaam hoort te bedekken om seksuele uitspattingen van mannen te voorkomen. Waar dan ook ter wereld.

Het signaal van Le Pen is “Ik geef niet toe aan onderdrukking, en ik verwacht dat ik als vrouw gerespecteerd word als ik mezelf toon zoals ik ben”.

Dat is de norm die Le Pen en ikzelf nastreven. Denk daar eens over na.

Als het ging over tafelmanieren gaf ik je gelijk. Maar dit gaat veel verder.

Persoonlijk weiger ik in Belgie elk mogelijk contact met vrouwen die een hoofddoek dragen. In de vrije tijdssfeer, maar ook aan een loket in een grootwarenhuis bijvoorbeeld. Om de zelfde reden dat ik me ook niet laat helpen door iemand die daar zit met een Swasticka of in een outfit van de Klu klux clan.

Mensen die beweren dat een hoofddoek slechts een kledingsstuk is en dat het niet weergeeft hoe iemand in de maatschappij staat, weten niet waarover ze praten.

Bobke
21 februari 2017, 19:56
Mooie stropop
Ik zie geen stropop.

daiwa
21 februari 2017, 21:16
Niet als ge u daarvoor moet laten onderdrukken.

Idd !!

DucDEnghien
21 februari 2017, 21:33
Le Pen en ikzelf weigeren te accepteren dat het de norm moet zijn dat een vrouw haar lichaam hoort te bedekken om seksuele uitspattingen van mannen te voorkomen. Waar dan ook ter wereld.

Het signaal van Le Pen is “Ik geef niet toe aan onderdrukking, en ik verwacht dat ik als vrouw gerespecteerd word als ik mezelf toon zoals ik ben”.

Dat is de norm die Le Pen en ikzelf nastreven. Denk daar eens over na.

Als het ging over tafelmanieren gaf ik je gelijk. Maar dit gaat veel verder.

Persoonlijk weiger ik in Belgie elk mogelijk contact met vrouwen die een hoofddoek dragen. In de vrije tijdssfeer, maar ook aan een loket in een grootwarenhuis bijvoorbeeld. Om de zelfde reden dat ik me ook niet laat helpen door iemand die daar zit met een Swasticka of in een outfit van de Klu klux clan.

Mensen die beweren dat een hoofddoek slechts een kledingsstuk is en dat het niet weergeeft hoe iemand in de maatschappij staat, weten niet waarover ze praten.

Le Pen is vriendelijk dag gaan zeggen aan Michel Aoun die vlijtig samenwerkt met de Hezbollah die duizenden doden op hun naam hebben staan, waaronder veel Christenen. Proficiat.

The Paulus Experience
21 februari 2017, 21:55
Nogal wat anders dan al die kruiperige onderdanigheid van andere vrouwelijke politici, als ze islamitische landen bezoeken :

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170221_02742499

Mooi signaal tegenover religies, jammer dat het als extreem rechtse vooral op hypocrisie wijst.
Zij hier wel, maar ik ginds niet. Aanpassen.
Uw eigen credo.

Eurosceptic
21 februari 2017, 22:04
Le Pen is vriendelijk dag gaan zeggen aan Michel Aoun die vlijtig samenwerkt met de Hezbollah die duizenden doden op hun naam hebben staan, waaronder veel Christenen. Proficiat.

En wat is uw punt? Dat Le Pen het vriendinnetje is van een bende massamoordenaars?

Anders Berend Breivik vermeldde in zijn brieven dat hij in Nederland Geert Wilders zou steunen.

Vervolgens maakt links uitschot daarvan dat Wilders een inspiratie was voor de daden van Breivik.
Steeds die zelfde wanhopige pogingen van links om critici te demoniseren, te associëren met massamoordenaars omdat het politiek gezien handig uitkomt.

Het werkt alleen bij onverstandige mensen. Tap eens uit een ander vaatje.

JBM
21 februari 2017, 22:10
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden

Zoals handen geven aan vrouwen bedoel je?

Bobke
21 februari 2017, 22:20
Zoals handen geven aan vrouwen bedoel je?

Eerder omgekeerd.
Geen hand willen geven is juist vergelijkbaar met een hoofddoek verplichten.
Een uiting van minachting voor de vrouw.

daiwa
21 februari 2017, 22:32
Eerder omgekeerd.
Geen hand willen geven is juist vergelijkbaar met een hoofddoek verplichten.
Een uiting van minachting voor de vrouw.

Inderdaad !!

Nr.10
21 februari 2017, 22:37
Die kopvodden zijn ginder niet eens "lokale gebruiken".

JBM
21 februari 2017, 22:54
Eerder omgekeerd.
Geen hand willen geven is juist vergelijkbaar met een hoofddoek verplichten.
Een uiting van minachting voor de vrouw.

Dat bedoelde ik uiteraard.

Nebur
21 februari 2017, 23:15
Blij dat Le Pen inziet dat het niet nodig is dat iemand zich aanpast wanneer hij of zij naar een ander land gaat; het respecteren van elkaars vrijheid volstaat.

Zullen we dat inzicht ook terugvinden in haar komende campagne?

morte-vivante
22 februari 2017, 08:44
Zoals handen geven aan vrouwen bedoel je?

en wat voor een commotie bracht dat teweeg.

Bobke
22 februari 2017, 08:50
en wat voor een commotie bracht dat teweeg.
En met reden.
Het was pure discriminatie vab de vrouw.

marie daenen
22 februari 2017, 08:52
Mooie stropop

Zo wordt de vrouw inderdaad gezien in de Islam... Of toch niet, zij zijn kweekmachines voor vooral mannelijke nazaten...
Kun je het voorstellen... Een goede moslim krijgt zeventig vrouwelijke maagden in de hemel ter zijner beschikking...
Dus de mannelijke hemel blijkt ter gelijker tijd de vrouwelijke hel te zijn..
Met zulke voorgeschotelde en geindoctrineerde idealen kan men inderdaad niet gevaarlijk zijn...

marie daenen
22 februari 2017, 08:53
Le Pen is vriendelijk dag gaan zeggen aan Michel Aoun die vlijtig samenwerkt met de Hezbollah die duizenden doden op hun naam hebben staan, waaronder veel Christenen. Proficiat.

Gaat ze onze politieke leiders al na???

de vuile muilekoek
22 februari 2017, 09:00
Gaat ze onze politieke leiders al na???

Ach naar het schijnt is dat gewoon protocol ... onder staatshoofden of nakende staatshoofden bezoeken brengen internationaal ect ect.. "dat hoort erbij" maar dat Le Pen geen vod op haar hoofd wil dragen ja , héél normaal toch in haar positie ... stel je voor ze doet toch een sluier aan ??? dan is haar geloofwaardigheid volledig de mist in voor eeuwig !:roll:

morte-vivante
22 februari 2017, 09:04
En met reden.
Het was pure discriminatie vab de vrouw.

moet ik het woord voor woord uitleggen of zie je het zelf?

de vuile muilekoek
22 februari 2017, 09:12
En een hoofdoek dragen ,je kan de mensen dat niet verplichten ,onder de regel vrijheid.

1207
22 februari 2017, 09:26
Mooie stropop

klopt
maar in de feiten heeft ze gewoon gelijk en het is fascinerend om zien hoe mensen haar nu ongelijk geven

als een groen-linkse dat doet is het emancipatie en opkomen voor vrouwenrechten
doet een rechtse dat grijpen we dat aan om erop in te hakken dat ze onverdraagzaam, racist is en doelbewust rellen uitlokt.

of moeten we blij zijn dat die moeft überhaupt met een vrouw wil praten?

ze heeft gewoon gelijk dat ze weigert

Bobke
22 februari 2017, 09:32
moet ik het woord voor woord uitleggen of zie je het zelf?
Doe eens een poging.

de vuile muilekoek
22 februari 2017, 09:36
Mooi signaal tegenover religies, jammer dat het als extreem rechtse vooral op hypocrisie wijst.
Zij hier wel, maar ik ginds niet. Aanpassen.
Uw eigen credo.

Dus U geeft toe een religie en de onderdrukking ervan? en wat met mensen die niet religieus zijn? hebben die dan geen mensenrechten ? en nog iets Westerse grond is geen Arabische grond..

Het Oosten
22 februari 2017, 10:47
Nogal wat anders dan al die kruiperige onderdanigheid van andere vrouwelijke politici, als ze islamitische landen bezoeken :

http://www.standaard.be/cnt/dmf20170221_02742499

Inderdaad, zo hoort het. FN of geen FN.

dalibor
22 februari 2017, 10:49
Met zeventien cameraploegen in haar zog. De spontaniteit.

JBM
22 februari 2017, 10:49
moet ik het woord voor woord uitleggen of zie je het zelf?

Doe maar eens want tot nu toe heb je geen punt kunnen maken.

Eyjafjallajökull
22 februari 2017, 10:52
En hiervoor werd de ontmoeting met de grootmoeftie geannuleerd ?

Zipper
22 februari 2017, 11:05
Met zeventien cameraploegen in haar zog. De spontaniteit.

Gij verwacht een Presidentskandidaat die incognito reist ???

Zipper
22 februari 2017, 11:08
En hiervoor werd de ontmoeting met de grootmoeftie geannuleerd ?

hij weigerde, haar zonder hoofddoek te ontvangen.

Gamla
22 februari 2017, 11:24
Neen!!!!! Want vreemdelingen doen dat hier ook niet en spuwen op onze lokale gewoonten en gebruiken.

Ik wil ze ook weg. Maar wat zijn "onze gewoonten en gebruiken?"
In het café hangen?

de vuile muilekoek
22 februari 2017, 11:47
Ik wil ze ook weg. Maar wat zijn "onze gewoonten en gebruiken?"
In het café hangen?

ja en dan op hun bakkus kloppen dat waren nog eens tijden hé

Nierika
22 februari 2017, 12:48
Blij dat Le Pen inziet dat het niet nodig is dat iemand zich aanpast wanneer hij of zij naar een ander land gaat; het respecteren van elkaars vrijheid volstaat.

Zullen we dat inzicht ook terugvinden in haar komende campagne?

In een land waar zowat de helft christelijk is en een groot deel van de vrouwelijke moslims zelfs geen hoofddoek dragen?

Ik denk dat je Libanon verwart met de voorsteden van Parijs...

Nierika
22 februari 2017, 12:50
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden
Zowat de helft van het land is christelijk.

Hoofddoeken zijn dus geen lokale gewoonte.

Los van het feit dat zelfs moslima's er amper hoofddoeken dragen, tenzij in de Palestijnse vluchtelingenkampen.

Nierika
22 februari 2017, 12:53
Mooi signaal tegenover religies, jammer dat het als extreem rechtse vooral op hypocrisie wijst.
Zij hier wel, maar ik ginds niet. Aanpassen.
Uw eigen credo.
Aanpassen?

Libanon is Gaza niet hoor...

Op onderstaande link zijn het heus geen blanke Europese toeristen...


https://www.pinterest.com/beirutnightlife/beach-party-lebanon/

Argusx43
22 februari 2017, 14:29
Punt is die sluier is symbool van onderdrukking van vrouwen. Dus bravo voor Le Pen!

The Paulus Experience
22 februari 2017, 17:40
Dus U geeft toe een religie en de onderdrukking ervan? en wat met mensen die niet religieus zijn? hebben die dan geen mensenrechten ? en nog iets Westerse grond is geen Arabische grond..

Ik ben hier op de vrouw van wartaal gestoten?

The Paulus Experience
22 februari 2017, 17:42
Aanpassen?

Libanon is Gaza niet hoor...

Op onderstaande link zijn het heus geen blanke Europese toeristen...


https://www.pinterest.com/beirutnightlife/beach-party-lebanon/

Tss de gastheer vroeg het.

Rechtsen zijn er mee akkoord dat je de regels van de gastheer volgt.

Punt voor marine dat ze rechtsomkeert als het haar niet bevalt.
Dat moet ik ze wel geven

de vuile muilekoek
22 februari 2017, 17:46
Ik ben hier op de vrouw van wartaal gestoten?

Ach ja kleineren van vrouwen waaraan hebben we dat geleerd :-) ....

Hypochonder
22 februari 2017, 17:46
Toen ik de titel van deze draad las dacht ik eerst dat het om Martine Tanghe ging :lol:

de vuile muilekoek
22 februari 2017, 17:47
Toen ik de titel van deze draad las dacht ik eerst dat het om Martine Tanghe ging :lol:

Thange the bitch :-)

serres
22 februari 2017, 18:21
Klasse! En dit gaat in haar eigen land enkel meer stemmen en respect opleveren. Daar kunnen de Belgische onderkruipers -voor allochtonen en tegen eigen bevolking- nog iets van leren. Ik hoop dat ze de presidentsverkiezingen zal winnen. Trump heeft al bewezen dat alles mogelijk is en doet zijn job veel beter dan die vorige klote neger. Nu is Marine in Frankrijk aan de beurt.

mijn gedacht

Nr.10
22 februari 2017, 18:58
ze heeft gewoon gelijk dat ze weigert
Naast het geval hier besproken vind ik ook dat er iets te veel politici zich een kepeltje op hun kop laten duwen.
Zo'n kepeltje op de kop van een ander duwen, liefst van al op die van een belangrijk politicus, is niet echt onschuldig.

Zipper
22 februari 2017, 19:12
Naast het geval hier besproken vind ik ook dat er iets te veel politici zich een keppeltje op hun kop laten duwen.
Zo'n keppeltje op de kop van een ander duwen, liefst van al op die van een belangrijk politicus, is niet echt onschuldig.

ik zou evengoed achter de weigering van zo'n joods keppeltje staan, als nu achter de weigering van zo'n islamitische hoofddoek.

Nr.10
22 februari 2017, 19:27
ik zou evengoed achter de weigering van zo'n joods keppeltje staan, als nu achter de weigering van zo'n islamitische hoofddoek.
Onze katholieke instituten doen ook niet opdringerig met een of ander kleidingstuk als ze iemand binnenlaten. En er worden er veel binnengelaten, mijn gedacht.

The Paulus Experience
22 februari 2017, 20:59
Tss de gastheer vroeg het.

Rechtsen zijn er mee akkoord dat je de regels van de gastheer volgt.

Punt voor marine dat ze rechtsomkeert als het haar niet bevalt.
Dat moet ik ze wel geven

Al weet ze goed genoeg dat ze in alle rust kan terugkeren naar een multiculturele samenleving

Another Jack
22 februari 2017, 21:34
Mooi signaal tegenover religies, jammer dat het als extreem rechtse vooral op hypocrisie wijst.
Zij hier wel, maar ik ginds niet. Aanpassen.
Uw eigen credo.

Zipper ziet het gewoon niet...
Het is echt geen slechte wil.

1207
22 februari 2017, 22:50
Zipper ziet het gewoon niet...
Het is echt geen slechte wil.

Dit is een schoolvoorbeeld van de paradox vd tolerantie

Jan van den Berghe
22 februari 2017, 22:57
Blij dat Le Pen inziet dat het niet nodig is dat iemand zich aanpast wanneer hij of zij naar een ander land gaat; het respecteren van elkaars vrijheid volstaat.

Zullen we dat inzicht ook terugvinden in haar komende campagne?

Zijn al die migranten in Frankrijk slechts eventjes op bezoek zoals Le Pen in Libanon? Enig idee wanneer ze weer vertrekken naar hun thuisland?

Straffe taal, als u het mij vraagt!

Nebur
23 februari 2017, 00:51
ik zou evengoed achter de weigering van zo'n joods keppeltje staan, als nu achter de weigering van zo'n islamitische hoofddoek.

Eens. Ik verwerp uit principe alle religies en hun voorschriften.

Alleen kan moeilijk ontkend worden dat de hoofddoek als symbool van onderdrukking toch net een tikkeltje hoger staat dan een keppel. De hoofddoek - met de nikab en de boerka als overtreffende trap - is een vreselijk symbool van de onvrijheid en onderdrukking van vrouwen in islamitische samenlevingen.

De overheid moet dergelijke kledij uiteraard niet verbieden, maar het is wel belangrijk om vanuit de samenleving zulke dehumaniserende kledij af te wijzen.

Stultitiae
23 februari 2017, 02:52
Waarom die slinkse bedenking als zou Le Pen zich niet willen aanpassen aan de "lokale" zeden? Ze vroeg toch niet dat andere vrouwen hun hoofddoek zouden afdoen uit respect voor haar eigen opvattingen?

Dit in tegenstelling tot het bezoek van de Iraanse president aan Italië waarbij tijdens het diner geen wijn werd geserveerd en bepaalde standbeelden werden "gesluierd".

Zelfs Hollande vertoonde wat het bezoek van deze meneer betrof meer standvastigheid dan de Italianen.

Peche
23 februari 2017, 07:28
Al weet ze goed genoeg dat ze in alle rust kan terugkeren naar een multiculturele samenleving

Juist niet. We dienen de multicul te assimileren naar onze cultuur.
Wie hier komt wonen, past zich op ons aan.
Wij gaan ook niet naar Islamitische landen varkensvlees eisen. Neen er zijn zelfs landen waar onze vrouwen nog niet met hun enkels bloot mogen lopen en een hoofddoek moeten dragen.

Overal ter wereld past men zich aan op de gastheer, anders is het een invasie Paulus.

1207
23 februari 2017, 10:12
Wij gaan ook niet naar Islamitische landen varkensvlees eisen. .
er is natuurlijk een verschil tussen een recept van Jeroen Mens en het vrouwonvriendelijke discriminerende dat een vrouw zich, uit culturele redenen, toch moet schikken naar de man.

dat hoef je niet te pikken, nooit en onder geen enkel beding.
tussen niet roken aan tafel, je schoenen uitdoen en kruipen voor een man is toch wel een wezenlijk verschil

de moefti eist van mannen geen hoofddoek hé

maar wil je op lePen inhakken dan snap ik dat men nu de morele waarden en cultuur vd discriminerende moslim goed moet praten en verdedigen

DucDEnghien
23 februari 2017, 11:33
Zowat de helft van het land is christelijk.

Hoofddoeken zijn dus geen lokale gewoonte.

Los van het feit dat zelfs moslima's er amper hoofddoeken dragen, tenzij in de Palestijnse vluchtelingenkampen.

"A study conducted by the Lebanese Information Center and based on voter registration numbers shows that by 2011 the Christian population was stable compared to that of previous years, making up 34.35% of the population; Muslims, the Druze included, were 65.47% of the population."

34% is niet de helft.

Nierika
23 februari 2017, 12:45
Tss de gastheer vroeg het.

Rechtsen zijn er mee akkoord dat je de regels van de gastheer volgt.

Punt voor marine dat ze rechtsomkeert als het haar niet bevalt.
Dat moet ik ze wel geven

Je daast!

Rechtsen zijn er mee akkoord dat je de regels van het gastland volgt.

Een hoofddoek is geen regel in Libanon.

Al de rest is hypocriet, intolerant links gezeik.

Nierika
23 februari 2017, 12:51
"A study conducted by the Lebanese Information Center and based on voter registration numbers shows that by 2011 the Christian population was stable compared to that of previous years, making up 34.35% of the population; Muslims, the Druze included, were 65.47% of the population."

34% is niet de helft.

Ik haalde het van Wikipedia, waar jij het haalt weet ik niet. Citaten zonder link zijn verboden.
Als je op onderstaande grafiek het aantal moslims samen telt, kom je ook amper boven de helft uit.

En dan nog, Libanon is geen islamitisch land, waar een hoofddoek een gewoonte is, zoals te zien op de massa foto's die ik linkte van volksstammen Libanezen zonder hoofddoek en in bikini.


Maar ik begrijp dat je aversie jegens Le Pen je niet in staat stelt om minder dan bovenmenselijk verkrampt te reageren.

Druzen 250 duizend 6,25% (etnische Arabieren)
Koerden 80 duizend 2% (met name soennieten)
Palestijnen 400 duizend 10% (etnische Arabieren, met name soennieten, enkele Christenen)
Sjiieten 1 miljoen 27% (etnische Arabieren)
Turkomannen 80 duizend 2% (veelal soennieten)
Tsjerkessen onbekend onbekend (veelal soennieten)

Alawieten 100 duizend 2,5% (etnische Arabieren)
Arabieren 3,75 miljoen 93% (Christenen, Alawieten, Druzen, Soennieten alsook Sjiieten)
Armeniërs 160 duizend 4% (Christenen)
Assyriërs / Arameeërs 100 duizend 2.5% (Christenen)
Christenen 1,6 miljoen 41% (etnische Arabieren, Armeniërs, Assyriërs, Grieken, Arameeërs)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Libanon

DewareJakob
23 februari 2017, 12:53
lol

knap signaal van de nationaliste: lokale gewoonten en gebruiken moeten niet gerespecteerd worden

Hypocrisie ten top!
Vertel dat dan eens aan diegene die naar hier komen, begin met de Walen in Vlaanderen, en ga door tot hoofddoekdragers,de boerkinidragers en de raperefugee's...