PDA

View Full Version : Vrachtverkeer sturen via GPS


PORSCHE
26 februari 2017, 13:02
Op de 7e dag "vrachtverkeer sturen via GPS" en het probleem van dat vrachtwagens over gewestwegen gaan rijden en via dorpskernen om zo de kilometerheffing te vermijden. Mr. VAn Miert van NVA gelooft niet dat dit gebeurd. Waar hij woont in Oud-Turnhout klopt dit deels. Want het is bijvoorbeeld de as Turnhout - Antwerpen en Turnhout - Brussel waar er over sluipverkeer van vrachtwagens wordt gesproken. Zijn dorp ligt niet in de lijn. Maar of dit iets met vrachtwagens gericht met GPS sturen gaat veranderen? Neen want het zijn veel lokale chauffeurs die ondertussen al de sluipwegen kennen. Voor Aarschot zie ik dagelijks honderden vrachtwagens voorbij razen. Waar voor de kilometerheffing enkel eens een lokale boer met zijn tractor reed. Zone 50 km/uur maar ze komen tegen vlot +70-80 km/uur voorbij. Ook van bedrijven die in de regio zijn gevestigd. Ze spuwen op andere weggebruikers en hebben lak aan verkeersregels. Rij je aan de wettelijke maximum snelheid van 50 km/uur dan komen ze bumperkleven en zetten ze hun discoberichten op. Want waar blijft daar een wetgeving over? Een voorzijde vol met allerlei discolichten gevezen. Dit mag zomaar?

Dus ja Mr. Paul Van Miert. Vrachtwagens gebruiken massaal gewestwegen, kleinere lokale wegen en dorpskernen om de kilometerheffing te omzeilen. Want ze besparen niet alleen de kilometerheffing maar maken er nog eens winst op. Ze rekenen de kilometerheffing toch aan hun klanten door, of ze die nu zelf moeten betalen of niet. En door alle files verliezen ze amper meer tijd door over gewone wegen te rijden. Kom uit je ivoren toren en kijk eens verder dan naar je dik betaald jobke! Vorige week is er weer eens een kind dood gereden. Aan een zebrapad en in een schoolzone. Misschien te wijten omdat de chauffeur de kilometerheffing ontweek? Wat Mr. Van Miert ongetwijfeld als cowboyverhalen zal afschilderen. Want zo kennen we de politiekers dan wel weer.

reservespeler
26 februari 2017, 13:56
Op de 7e dag "vrachtverkeer sturen via GPS" en het probleem van dat vrachtwagens over gewestwegen gaan rijden en via dorpskernen om zo de kilometerheffing te vermijden. Mr. VAn Miert van NVA gelooft niet dat dit gebeurd. Waar hij woont in Oud-Turnhout klopt dit deels. Want het is bijvoorbeeld de as Turnhout - Antwerpen en Turnhout - Brussel waar er over sluipverkeer van vrachtwagens wordt gesproken. Zijn dorp ligt niet in de lijn. Maar of dit iets met vrachtwagens gericht met GPS sturen gaat veranderen? Neen want het zijn veel lokale chauffeurs die ondertussen al de sluipwegen kennen. Voor Aarschot zie ik dagelijks honderden vrachtwagens voorbij razen. Waar voor de kilometerheffing enkel eens een lokale boer met zijn tractor reed. Zone 50 km/uur maar ze komen tegen vlot +70-80 km/uur voorbij. Ook van bedrijven die in de regio zijn gevestigd. Ze spuwen op andere weggebruikers en hebben lak aan verkeersregels. Rij je aan de wettelijke maximum snelheid van 50 km/uur dan komen ze bumperkleven en zetten ze hun discoberichten op. Want waar blijft daar een wetgeving over? Een voorzijde vol met allerlei discolichten gevezen. Dit mag zomaar?

Dus ja Mr. Paul Van Miert. Vrachtwagens gebruiken massaal gewestwegen, kleinere lokale wegen en dorpskernen om de kilometerheffing te omzeilen. Want ze besparen niet alleen de kilometerheffing maar maken er nog eens winst op. Ze rekenen de kilometerheffing toch aan hun klanten door, of ze die nu zelf moeten betalen of niet. En door alle files verliezen ze amper meer tijd door over gewone wegen te rijden. Kom uit je ivoren toren en kijk eens verder dan naar je dik betaald jobke! Vorige week is er weer eens een kind dood gereden. Aan een zebrapad en in een schoolzone. Misschien te wijten omdat de chauffeur de kilometerheffing ontweek? Wat Mr. Van Miert ongetwijfeld als cowboyverhalen zal afschilderen. Want zo kennen we de politiekers dan wel weer.

Dat er sluipverkeer is door de kilometerheffing is een feit.
Dat u de dood van dat kind daaraan wilt linken is zeeeeeeer laag.

subocaj
26 februari 2017, 15:07
Op de 7e dag "vrachtverkeer sturen via GPS" en het probleem van dat vrachtwagens over gewestwegen gaan rijden en via dorpskernen om zo de kilometerheffing te vermijden. Mr. VAn Miert van NVA gelooft niet dat dit gebeurd. Waar hij woont in Oud-Turnhout klopt dit deels. Want het is bijvoorbeeld de as Turnhout - Antwerpen en Turnhout - Brussel waar er over sluipverkeer van vrachtwagens wordt gesproken. Zijn dorp ligt niet in de lijn. Maar of dit iets met vrachtwagens gericht met GPS sturen gaat veranderen? Neen want het zijn veel lokale chauffeurs die ondertussen al de sluipwegen kennen. Voor Aarschot zie ik dagelijks honderden vrachtwagens voorbij razen. Waar voor de kilometerheffing enkel eens een lokale boer met zijn tractor reed. Zone 50 km/uur maar ze komen tegen vlot +70-80 km/uur voorbij. Ook van bedrijven die in de regio zijn gevestigd. Ze spuwen op andere weggebruikers en hebben lak aan verkeersregels. Rij je aan de wettelijke maximum snelheid van 50 km/uur dan komen ze bumperkleven en zetten ze hun discoberichten op. Want waar blijft daar een wetgeving over? Een voorzijde vol met allerlei discolichten gevezen. Dit mag zomaar?

Dus ja Mr. Paul Van Miert. Vrachtwagens gebruiken massaal gewestwegen, kleinere lokale wegen en dorpskernen om de kilometerheffing te omzeilen. Want ze besparen niet alleen de kilometerheffing maar maken er nog eens winst op. Ze rekenen de kilometerheffing toch aan hun klanten door, of ze die nu zelf moeten betalen of niet. En door alle files verliezen ze amper meer tijd door over gewone wegen te rijden. Kom uit je ivoren toren en kijk eens verder dan naar je dik betaald jobke! Vorige week is er weer eens een kind dood gereden. Aan een zebrapad en in een schoolzone. Misschien te wijten omdat de chauffeur de kilometerheffing ontweek? Wat Mr. Van Miert ongetwijfeld als cowboyverhalen zal afschilderen. Want zo kennen we de politiekers dan wel weer.

Je hebt gelijk wat het sluipverkeer betreft, maar zij doen het omdat de baas het gezegd heeft.

Maar jij houd je, aan andere posten van je te lezen, niet aan de regels omdat jij daar zin in hebt.

Potten en ketels.

PORSCHE
27 februari 2017, 08:15
Dat er sluipverkeer is door de kilometerheffing is een feit.
Dat u de dood van dat kind daaraan wilt linken is zeeeeeeer laag.Dood gereden door een vrachtwagen. In een dorpskern, aan een zebrapad en vlakbij een school. Feiten of verzinsels? U vindt dat laag, ik vind u dan simpel als u de feiten niet objectief kunt bekijken. Of bent u ook zo een vrachtwagenterrorist die dat te klein in de broek compenseert met uw vrachtwagen?

Je hebt gelijk wat het sluipverkeer betreft, maar zij doen het omdat de baas het gezegd heeft.

Maar jij houd je, aan andere posten van je te lezen, niet aan de regels omdat jij daar zin in hebt.

Potten en ketels.Wat anderen mogen mag ik ook. En ze doen dat omdat ze van hun baas moeten. Dus jij zegt dat je als een gek door dorpskernen mag rijden omdat je het toch van je baas moet? Straffe uitspraak!